Hülyének néz a Cadillac

  2011. október 04. - ommm

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Remek kis videót találtam az imént a médialepedőnkben (tudják, ez az a videósáv alul, tele csupa jó kis filmecskével). Tessék, megosztom, aztán már csak két mondat lesz. Egy Cadillac-reklám.

Igen, az Escalade megverte a C300-as Mercedest. Utóbbiban egy 228 lóerős, 300 newtonmétert leadó háromliteres V6-ost, míg az amerikai SUV-ban egy 6.2 literes, 403 lóerős és 565 Nm nyomatékú V8-at találunk. Mindkettő rendelhető csak hátsó- vagy összkerékhajtással is.

Gratulálunk a Caddynek a győzelemhez!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr543276192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.10.04. 12:29:44

Nem hülyének néz.
Amerikainak. ;-)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.10.04. 12:33:00

azért azt is megnéztem volna, hogy egy mérföldön melyik nyer...

hellomi 2011.10.04. 12:40:49

Mondjuk egy hasonló ccm-es autóval pl egy C63 AMG-vel(6200ccm)is megnézném a futamot, és utána a cadillac-es gyerek arcát.

no_holy_shit 2011.10.04. 12:40:54

en meg azt hogy melyiknek mikor lesz üres a tankja ill. a söför penztarcaja...

Borzasztó Károly 2011.10.04. 12:41:15

tenyleg hulyenek nezi az embert :D

Leadfoot 2011.10.04. 12:42:21

Tök jó, hogy még most se hajlandók rájönni, miért döglődik az amerikai autóipar. :-)

Sausage 2011.10.04. 12:43:15

Gondolom meg kellene nézni az árcimkéket is, meg a Caddy súlyát, a beltér méretét, satöbbi. Nem biztos, hogy hulyenek nez, hanem mondjuk gyakorlatiasnak?

ommm 2011.10.04. 12:46:24

@Sausage: 60 ezer dollár felett van az Escalade ára. A C300 35 ezernél...

1kutya 2011.10.04. 12:48:58

mondjuk a súly/lóerő arányban legalább többé-kevésbé pariban vannak:-DDD

zöldi 2011.10.04. 12:49:28

Ha a fenti két kocsi közül kéne választani, egyértelműen a SUV.
V8
elég tágas
csattanáskor én nyerek

ruskyy__ 2011.10.04. 12:49:36

először azt hittem, hogy legalább a c63 van mellette, mert igaz, hogy annak az összehasonlításnak se lett volna semmi értelme, de akkor csettintek, hogy azannya, mekkorát lép ez a bunkó SUV!

persze remélhetőleg viccnek szánták a készítők is, de annak is szar.

bajan 2011.10.04. 12:50:38

Sausage-vel értek egyet. Gondolom ez egy "ennyi pénzért ilyet is vehetsz" típusú reklám.

Ha rossz májú akarok lenni akkor én vártam volna egy kanyart, valamint mértem volna egy féktávot is :-)

1kutya 2011.10.04. 12:51:02

@ommm: 7 misi? minnyá kiszaladok már a göröghöz oszt veszek is gyorsan egyet (fenébe a fix végtörlesztéssel):-DDD

bajan 2011.10.04. 12:52:10

@ommm: tévedtem :-)

Akkor viszont kettőt kérek mind kettőből :-)

KissAttila · http://www.csicso.com 2011.10.04. 12:52:59

A hangja gyönyörű, szolíd, de érződik belőle, hogy nincs sok kompromisszum :)

TPZ 2011.10.04. 12:54:50

Oké, de ne felejtsük el, hogy az C300 1615 kg, az Escalade meg 2489. Meg mellesleg egy tégla.

Akkor már inkább az áron lehetett volna élcelődni, a Caddy majd' duplája a Benznek.

TPZ 2011.10.04. 12:56:09

Lassú vagyok, bocs.

Demis Castro 2011.10.04. 12:59:22

Kellene csinálni egy igazi árfolyamtáblát. Egy dollár a valóságban nem 220 forintot ér...

Most akkor ki kit néz hülyének?
És ki a hülye: az amerikai vagy az európai zember???

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.10.04. 13:05:37

A GL 500-zal illett volna összehasonlítani. Mondjuk az meg egy pöppet drágább, viszont tégla is, V8 is, nehéz is.

''autónepper.'' 2011.10.04. 13:07:31

@1kutya: hozzok neked egy megkímélt orvos tulajtól egyget olcsóba na?:D:D:D

Brevis 2011.10.04. 13:07:40

@zöldi: Ha alvázas még akkor nem biztos, felnyársalna ahelyett, hogy elnyelné az ütközési energiát.

skovalsky 2011.10.04. 13:16:36

És csodálkoznak, hogy hülyének nézik őket, így maximum autóskártyán illik hasonlítani de már iskolásként is erősen mosolyogva. :)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.10.04. 13:16:42

A Hot Rod magazinnak volt egy ilyen videója (most csak azért sem keresem meg), amelyben egy épített, 1000LE-s F-Camarot kiállítanak egy Ferrari F50 mellé (lehet nem jól emlékeszem, de végül is mindegy) gyorsulni.

Micsoda meglepetés, hogy a Camaro nyert. Aztán veregették egymás vállát az építők, hogy mekkora király gyerekek.

Sausage 2011.10.04. 13:17:08

Mégsem olyan hulyek, a poen kedveert osszelegoztam egy felszereltsegben legalabb a legfapadosabb Escaladet surolo C300-at, es 50.500 usd jott ki. A Caddy 66.000, de azert tovabbra sem egy kategoriarol beszelunk.
Tehat tovabbra biztos, hogy annyira nagyon hulyek. :) Mert a Caddynek meg lazan utanahajitok egy motorcsonakot, belefer a nyaralas osszes cucca, es rohogve felcipeli az egeszet (nagyival es grandpával a harmadik sor ülésen) a Moraine-tóhoz. :)

Eldorado 2011.10.04. 13:18:19

Ne zavarjon a Cadillac tömege!

Polly-pudli-pötty 2011.10.04. 13:18:54

Múltkor a 710esen fűzfőtől egész Akarattyáig jött mögöttem 110-120al egy ilyen escalade.
Pedig azt vártam,hogy mikor tol le az ukrán cosa nostra. Csodálkoztam is hogy miért megy egy ilyen suvval normálisan. :D
Amúgy az escalade kb. az első kanyarig jobb a c300nál.
De könyörgöm ilyennel,hogy 1/4en jobb az autó a telepi boyracereket lehet meggyőzni.Szánalmas.

Sausage 2011.10.04. 13:19:16

@malenykij polgar: Igen, de a GL 450 is 62.000 felett van.

Krisi 2011.10.04. 13:19:50

erről a konkurencia-kóstolgatós szarról csak a Bentley reklám jut eszembe, a Mercinek is hasonlót kéne reagálnia - vagy inkább semmit se.

cdn.egmcartech.com/wp-content/uploads/2006/12/bentley_bmw_audi_subaru.jpg?9707a5

:)

Sausage 2011.10.04. 13:23:02

@Sausage: És bőven 70 felé szalad, ha az Escalade felszereltségét akarom megkozeliteni, bar itt mar nem voltam olyan gondos, csak a fobb teteleket neztem at.

fogash 2011.10.04. 13:26:01

ez buta.

ez a Durango-reklám legalább vicces:
www.youtube.com/watch?v=E3QB8nvPhIg

és még mindig NÖVESZTIK őket:
www.youtube.com/watch?v=oGlu3jm6bdc&feature=related

a főgáz meg az, hogy ezeket suburban született feleségek használják school run célra, vagyis egy anyu elviszi vele 1-2 csemetéjét iskolába.

a farmerek pick-uppal (F350 járnak a ranch-en, a SUV sajnos VÁROSI autó a nagy vízen túl...

uki 2011.10.04. 13:40:04

@fogash: milyen gyorsan elfelejtették a méretcsökkentést az amcsik :-)

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.10.04. 13:49:11

@Sausage: Rendben. Akkor mondd el nekem, hogy mi a mondanivalója a képen látható összehasonlításnak.

I.C.ram 2011.10.04. 13:52:16

Még szerencse, hogy itt mindenki felfogta a reklám mondandóját... Ami az volt, hogy egy SUV is mehet úgy mint a barom, hiába 3x nagyobb, és 2x nehezebb.

Sok okosnak csak az esett le, hogy "jajj a Cadillac azt próbálja bizonyítani, hogy gyorsabb a C300-nál..."

kicsidio 2011.10.04. 13:52:50

És tessék mondani Oszt megállni meg tud-e????:)És megeszi a sok jenki a maszlagot...

Benoke2 2011.10.04. 13:55:05

Egy frontális ütközés tesztet is megnéznék a két autó között... :o)

Sausage 2011.10.04. 14:01:24

@malenykij polgar:

Hogy versenykepes aron joval nagyobbat, joval erosebb es joval hasznalhatobbat vehetsz? Ami raadasul meg hazai is? :) De nem is az en dolgom tudni.
Omm bedobott egy gumicsontot, ami elso ranezesre (is) tokeletes flamealap, en pedig utananeztem, hogy tenyleg annyira hulyek-e az amcsik. Es nekem ugy tunik, hogy nem. Meg akkor sem, ha ez a reklam igy egy kicsit..erdekes. :)

Seville 2011.10.04. 14:08:16

Nem néz hülyének. Merka egy kis pöcsköszörű sedan, Escalade meg egy csillagromboló és mégis megy olyat mint az agyondicsért merka... ez a lényeg. Tökéletesen mindegy, hogy mekkora motor van a c300-ban.

lacwe 2011.10.04. 14:12:47

seggfej amerikaiak a 6000 ccm-es motorjaikkal..
ők fogják kinyirni a világot.

ruskyy__ 2011.10.04. 14:17:28

@Seville: de hülyének néz, mivel csak egy hülye nem képes az agyával feldolgozni azt az információt, hogy ha beleraksz egy 6+ literes v8-at valami dobozba, akkor az menni fog rendesen. az persze lényegtelen, hogy eközben többszörös fogyasztást, és káros anyag kibocsátást produkál.

az meg szintén hülye, aki szerint egy ligában játszik valami amcsi hulladék egy európai prémium gyártóval. nem, nincs mercim, nem is lesz, de objektíven szemlélve is ez az igazság.

1kutya 2011.10.04. 14:17:37

@''autónepper.'': áhhh... az nem kő! most írta ommm, hogy van 7-ért újonnan is:-DDD

Shinjuku 2011.10.04. 14:20:29

Adott esetben (es csaladban) ez a ket kategoria egyszerre van jele egy atlag ami csaladban (papaje es mamaje.) Mindketto nagyjabol az alapmotorral van (a 300-as mercinel itt nem nagyon lehet kisebbet kapni.) Az uzenet pedig vilagos: meg az anya SUV-ja is lenyomja az apa mercijet... Vegyel hazait. Szerintem nem hulyeseg. Es nyilvan nem Europanak keszult.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.10.04. 14:20:38

@Sausage: Üzemeltetési költségek, értéktartás.

skovalsky 2011.10.04. 14:21:07

@I.C.ram: Jaja de ilyen összetett mondandót valószinűleg csak amerikában értenek barátom, nameg néhány szerencsés európai ugye. :D

megint 2011.10.04. 14:22:09

Amerikaiaknak szól ez a reklám, az ő értelmi szintjükhöz, azon sem lepődtem volna meg ha egy 220cdi-t versenyeztetnek ellene.

Shinjuku 2011.10.04. 14:23:50

@ruskyy__: Nem az a kerdes hogy volt-e mercid, hanem inkabb az, hogy caddy-d volt-e mar. (Legalabbis a hozzaszolas alapjan.) Errefele a caddy-k vevoi megelegedettsege magasabb mint a mercike. Sajnos a nemetek is elkezdtek eldobhato autokat gyartani es a premium autoik sem a regiek mar. A legtobb gond pont a BMW-kkel es a mercikkel van.

Shinjuku 2011.10.04. 14:25:25

@megint: Dizelt nem vesznek az amcsik... mi a fenenek, 3 dollar/gallonos benzinarnal? (4 liter egy gallon)

Seville 2011.10.04. 14:25:25

@ruskyy__: Mondtam már, ebben az esetben senkit nem érdekel a lökettérfogat. Nulla jelentőséggel bír.

"aki szerint egy ligában játszik valami amcsi hulladék egy európai prémium gyártóval"
Bocs, ez pedig nettó baromság.

bazd meg 2011.10.04. 14:25:44

lacwe, tudod mi nyirja ki a vilagot, az a sok buzi dieseletek ;^) Attol kapsz rakot, hogy is all a legszennyezetseg magyarhonban???? Jo magyar modra pruszkoltok, aztan beszalsz a jo kis magyar szutyukiba, vagy esetleg tavolsagi busszal jarsz ??? Azt neked adom ;^)

Sausage 2011.10.04. 14:26:18

@malenykij polgar: Mindkettonel 5 evig nulla dollar, utana meg gondolom eladja, aki ilyet vesz. Az ertektartas kerdeses emiatt, gozom sincs mekkorat zuhannak. Laikuskent azt gondolnam, hogy a Merci bukik nagyobbat, elvegre azt szervizelni tuti dragabb es bonyolultabb mint a Caddyt.

anyahajókabinajtóhajtogató 2011.10.04. 14:28:32

Vennem kell három caddyt! Vennem kell három caddyt!

zöldi 2011.10.04. 14:28:35

@aetna: Sosem okoztam balesetet, ez csak passzív biztonság :)

bazd meg 2011.10.04. 14:28:46

Amugy is a sok parasztnak, persze hogy a magyar sokkal okosabb mint barki, na menj ki kapalni, idiotak ;^)

szemeteske 2011.10.04. 14:31:16

Ehhez minek kellett bukósisak? :)

Shinjuku 2011.10.04. 14:32:18

@Shinjuku: Tevedtem... de azert erdemes megnezni az adatokat mert sokat elmondanak:
www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-brand/

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.10.04. 14:34:40

Ha már nem egy kaliberű verseny. Akkor itt egy másik példa : www.youtube.com/watch?v=KJkGftJmaJA

AczélGyuribácsi 2011.10.04. 14:37:34

Hát kedves Ommm, ezzel a primitív poszttal szépen generáltál trollcsordát!
Vajon mit is akarsz igazolni? Ha már elfelejtetted a műszaki alapokat is ideszúrni, miszerint a Merci pontosan egy lóerővel rosszabb teljesítménysúlyú, (7,4 kg/le szemben a Caddy 6,4 kg/le értékével), ami ugye már kapásból előrevetíti a lényegesen jobb dinamikát, gyorsulást stb.
Szóval mit is akarsz bizonyítani?
Hogy a mindenek felett álló német Mercedesnél C-osztálynál hiába gyárt a világon számtalan cég JOBB, sőt SOKKAL JOBB autót, az semmi, hiszen itt a TC mind a posztíró, mind a trollcsorda kineveti, kigúnyolja a -- JOBBAT!
Ki az a barom, aki úgy gondolja, hogy egy sportkocsi dinamikájú csúcs-csúcs luxushodály gyengébb egy fapados Mercinél??
Gondolom az itt azonnal beíró autókártyás "megnézném így meg úgy" barmok arra nem is gondolnak, hogy az Caddy a méretei miatt korlátozott végsebességű - tehát ha mérföldekről beszélünk, akkor beszéljünk 500-800 mérföldről és tegye meg a kritikus ezt egy C300-ban...
Én például inkább a luxuslakosztályt választanám egy ócska panelgarzon helyett...
Szóval itt semmi baj a Mercivel, egyedül a blikkesen csúsztató és szándékosan megosztó cikk a zavaró.
Szerintem, aki valódi újságíró, az csodálattal nézi egy több tonnás batár videón látható dinamizmusát.
További indexes provokálást és háttérben röhögést...

ruskyy__ 2011.10.04. 14:38:36

@Seville: egy 0-100as gyorsulásban lényegtelen a lökettérfogat?! :D
Legközelebb rakjanak egy 1.2 fóbiát a caddy mellé, legalább annyi _értelme_ lesz a videónak, mint most.

A második állításom miért is netto baromság? Mutass már olyan számokat, amiben az amcsik jobbak, mint a merci, bmw, audi trió. Meg rakd egymás mellé a konkurens verdákat, majd gondolkozz el...

Seville 2011.10.04. 14:45:27

@ruskyy__: Mondtam már, semmi szerepe a motor méretének. Nem erről szól. Nem érted meg, rendben.

"Mutass már olyan számokat, amiben az amcsik jobbak, mint a merci, bmw, audi trió. Meg rakd egymás mellé a konkurens verdákat, majd gondolkozz el..."
Jelenleg Cadillac tulaj vagyok, előtte Jag-em volt. Nekem nem jön be a német trió.

ommm 2011.10.04. 14:45:32

@AczélGyuribácsi: Fújhatod a tömeg/lóerő arányodat negyed mérföldön, ha ekkora erőtöbblet áll rendelkezésedre. Ehhez nem kell nagy ész, elég megnézni a két jármű 0-60-as gyorsulását.

"Ki az a barom, aki úgy gondolja, hogy egy sportkocsi dinamikájú csúcs-csúcs luxushodály gyengébb egy fapados Mercinél??"

Semmi ilyesmit nem állítottam, csupán annyit, hogy ez az összehasonlítás minden, csak nem objektív. Kicsit olyan, mintha azzal reklámoznák a Pepsit, hogy édesebb, mint a víz. Nahát!

biohazard 2011.10.04. 14:45:46

@fogash: Unkatesóm is Escaladeddel hurcolja iskolába egy szem gyermekét, nehogy baja essen :)

biohazard 2011.10.04. 14:48:35

@ruskyy__: Vannak dolgok, amiket nem lehet számmal kifejezni.

Rocko- 2011.10.04. 14:49:41

@AczélGyuribácsi: "poszttal szépen generáltál trollcsordát"
semmi nincs generálva. az emberek maguktól trollok.

ruskyy__ 2011.10.04. 14:53:55

@Seville: arra magam is rájöttem, ugyanis ilyen szemellenzős kommentelgetéssel csak egy cadillac tulaj tud irkálni :)

de azt még mindig nem akarod nekem megmagyarázni, hogy mi köze a komfortos utazásnak (amit itt a caddy pártiak felhoznak) egy 0-100as gyorsuláshoz?

amúgy meg mindenki hülye, csak te vagy a helikopter.

bazd meg 2011.10.04. 14:55:30

ommm, ennyi erovel neked meg semmi kozod a nemet kocsikhoz, mivel magyar vagy, gyerek koromban jatszottunk ilyet 6 evesen, mi van az aljara irva, ugatjatok a holdat ;^)

ruskyy__ 2011.10.04. 14:56:27

@biohazard: szemellenző mögül nézve vannak bizony. objektíven szemlélve annál kevesebb :)

biohazard 2011.10.04. 14:58:45

@ruskyy__: Ja, ha klónok lennénk. De szerencsére különbözőek vagyunk. Szerinted pl. a szépség objektív?

Seville 2011.10.04. 15:03:04

@ruskyy__: OMG! Szemellenzős... ugyan már. Tudod a német trió bennem nem kelt birtoklási vágyat. Fasza autók a maguk módján de mindből hiányzik vmi. Próbálj végig néhányat, hátha tetszik, hátha megfelel az ízlésednek. Az emberek tömege csak az emblémát nézi. Merci?! húú az biztos szuper...:)

Elmesélek egy storyt, hátha sikerül megértened a reklám lényegét.
Megvetted a zsírúj c300-at, gurulsz vele hazafelé. Pirosnál melléd áll egy hatalmas vmi. Nézed az oldalát, vmi Cadillac Escakármi. Nyom egy kövéret. Nemtod mi ez a jenki fos, mert nem nézted meg a wikin, hogy 6200-as ... te csak mosolyogsz magadban, "mit képzel, azzal a baszott nagy, lomha amcsi szarral?!" Zöldre vált a lámpa és otthagy...

Érted már?:)

ruskyy__ 2011.10.04. 15:08:59

@Seville: nem.
ha suvval szeretne valaki kompenzálni valami lelki fogyatékosságot a pirosnál, akkor azon inkább mosolyogni szoktam, mint most rajtad :)

2011.10.04. 15:09:39

Ez egy geg, egy olyan önmagában is ellentmondásos összehasonlítás, amiben tök mindegy hogy az összehasonlított modell épp egy Merci. Lehetett volna bármi más is. A lényeg, hogy megnézzék a reklámot, és ne legyen közömbös senki számára, és a reklám alkotója el is érte a célját. Nem marad szó nélkül a video.

Seville 2011.10.04. 15:11:27

@ruskyy__: Mellébeszélsz...:)
Nagyon egyszerű pedig, előítéletet rombol. Cadillac nem az öreg nénikék, bácsikák autója... már évek óta.

huleaks 2011.10.04. 15:13:52

Éppen csak nyert. Hosszabb pályán is megnézném ugyanezt. Na meg ki ült a Merciben?

atomgape 2011.10.04. 15:14:58

Nekem tetszett a reklám! Demagóg de jó! :-D

2011.10.04. 15:16:02

@Seville: Szerintem, soha nem is volt az. talán esetleg az egykori Oldsmobile...
A Cadillack mindig is a beérkezettség és a jólét autómárkája volt, "némi" extravaganciával Pl Eldorado..

Seville 2011.10.04. 15:18:24

@zzagzzeg: Sokáig a floridai nyugdíjasok autójának tartották. V sorozat törte meg.

c 2011.10.04. 15:22:30

Gondolom azonos áron mérik a két kocsit - ha már összehasonlították őket.

R6isfun 2011.10.04. 15:25:36

Halló!

Az feltűnt bárkinek is, hogy a "standard" azaz szabvány/mérvadó modelleket hasonlították össze? Ami a Mercinél például a C300-as, de a Caddi-nél a 6.2 V8.

2011.10.04. 15:26:12

Ám legyen! Ezen nem nyitok vitát, nekem bejön a V8, van aki meg hány tőlle, ez van.

Shinjuku 2011.10.04. 15:30:53

www.mercurynews.com/cars/ci_18695904?nclick_check=1

Erdekes cikk... ebbol az derul ki hogy az USAban igenis eros versenytars a caddy es a merci... Sajnos csak az ellovasokat emlitik igy aztan az audi, bombolo satobbi autogyarakrol nem tudunk meg sokat.

babel 2011.10.04. 15:35:40

@ruskyy__: Kár, hogy az ilyen mosolyt adott esetben a SUV-ból nem látni. Különben a SUV-ban ülő elgondolkod6na, hogy
1, Vajon mennyire őszinte az a mosoly?
2, Vajon mit vetít ki magából az, aki minden ilyen eset mögött a másik fél lelki problémáját látja? (Persze utóbbin inkább az a SUV-ot vezető ember gondolkodik el, aki megfelelően képzett pszichológiából.) :P

Shadowbull 2011.10.04. 15:40:30

@Shinjuku: tudtommal az USAban (is) a BMW vezeti a premiumkategoriat, utana jon a Merci.

sb

Jamesblond 2011.10.04. 15:42:16

A filmet akár az USA állam is rendelhette a készítőktől. Nem kérdés, hogy a Caddy extravagáns, hatalmas luxusdög. Az sem kérdés jó-e a német autó, jól megvetette a lábát USA-ban is. Detroit térdre rogyott, sokan pártoltak át bömőre, mercire, lexusra, stb... A film nem más, mint a hazai ipar, a munkahelyek, a pénz, a piac védelme. Mit nyomjon le a Caddy? A Mergát. Az európai autógyártás csúcsát. Holnap a lexust veri meg rükvercben. Nem az az amerikai buta aki ezt elhiszi (hihető egyébként), hanem az, akinek seggbe lőtték a németek a nagyapját pl Normandiában és most mégis Merciben tesped, választásával USA melósokat "C"-vágányra téve, akik nagyapjai együtt voltak ott akkor... (ez csak 1 példa) A pénzt meg a németeknek küldve. USA-ban van piacvédelem. Most már. Nekünk is így kellene, mindenünket védelmezni, amit mi csinálunk. Legyen az tej, busz, akármi. Válság van, pénz nem jön, azt kellene megtartani ami még bent van. USA tudja ezt. Nálunk? Semmilyen film/reklám nem okosítja a magyart, hogy hazait vegyen. Helyette megy a bankreklám, a dalárda, meg a valóság show, aminek semmi köze a valósághoz. Az USA használja a médiája erejét. Mi is, csak mi ellenünk. Mehetne ott 1 hambi meg egy wurschli is. A hambi gyorsabb lenne :) A környezetvédelmet meg hagyjuk már az autók esetében. 0.01%. A vulkáni tev., meg a gyárak a sok. Mi itt védünk, Kínában meg nem mer a madár átrepülni a folyó felett... Az amcsi még meg tud tankolni, nem 200 dolcsi egy havi fizu, meg 100 dolcsi egy kis tank benzin.

2011.10.04. 15:44:22

Áhhh! A szimpla emberi irígység áll szinte minden ilyen kijelentés mögött. Mindig mindenki ki szokott néha lőni a pirosnál, függetlenül, hogy compenzál, avagy sem. Csak a SUV-ok nagyok és k...ra látszódnak, még a harmadik sorból is.

Shinjuku 2011.10.04. 15:46:03

@Shadowbull: En nem ezt tapasztalom.. van ra valami linked? Amiket beszurtam feljebb, szinten nem ezt tamasztjak ala, de a szemelyes tapasztalatom is az hogy a bmw tulajok tobbet szoktak panaszkodni a szervizelesre es az alkatreszarakra. En ugy latom hogy a Caddy es a Merci viszik inkabb a premium kategoriat es a bombolo eleg sokkal le van maradva... az audi meg eddig nem is nagyon letezett... most viszont jonnek lassan fel, uj kampanyt is inditottak tavaly vagy tavalyelott.

Bambano 2011.10.04. 15:47:10

@zöldi: csak lehet, hogy ahol már ezzel a hulladékkal csattansz, ott egy rendes futóművű, rendes fékű európai még elfér.

@Seville: ja, ülsz egy rendes autóban, egyszer kapsz egy ilyen nagy téglát. kanyarban dől-borul, a fék rémálom, borzalmas zajt csap a v8, ha elrepül a kezedből a mekkburger, meg kell állnod, mert olyan messzire szállt, stb.

egyszer egy ismerős ment előttem egy chrysler 300c-vel. tetű lassú volt az srt kinézetű tuningolt dízelével...

Shinjuku 2011.10.04. 15:49:00

@Shadowbull: De beszurom meg egyszer...
www.jdpower.com/autos/ratings/dependability-ratings-by-brand/
Nezd meg a BMW motorjainak a megbizhatosagi indexet.

2011.10.04. 15:54:19

@Bambano: Igen sokan vannak, széles e vidéken, meddig a szem ellát, puszta földön..... stb akik sávhatárolt hallással rendelkeznek. Nos ezeknek az embereknek beszélni motorhangról .....teljesen felesleges.

Bambano 2011.10.04. 15:58:22

@zzagzzeg: akik a valódi luxust keresik, azok visszahúzódó típusok. tehát alaptétel, hogy üvöltő bömbölő luxusautó nem létezik, azt csak a helyi hülyegyerekek vásárolják. Egy igazi luxusautó csendben suhan el melletted.

egyébként meg ültem abban a 300c-ben, elég fapados volt, meg ótvar eldolgozatlan részek voltak benne, mint egy kutyaólban.

Shadowbull 2011.10.04. 15:59:11

@Shinjuku: amit fentebb beszurtal, azt nem tudom megnyitni.

Az biztos, hogy a BMW eladott szeptemberben 21.750 autot az USAban, Minivel egyutt 25.749-et. Ev eleje ota 219.314-et.

www.bimmertoday.de/2011/10/04/usa-bmw-steigert-sich-um-193-prozent-mini-verliert-181-prozent/

JDPower ebbol a szempontbol irrelevans.

sb

indapass90210 2011.10.04. 15:59:55

@Bambano: azért a 300c a világ egyik legjobban kinéző autója :)

Azzal a dízellel pedig a nagyátlaghoz képest nem is lépeget rosszul.

Shinjuku 2011.10.04. 15:59:57

@Bambano: Nem biztos hogy itt a benzingozos fiatalok nagy resze borzalmasnak nevezne a V8 hangjat... Egyebkent egy Escalade-ban ezt nem is lehet tudni mert nem hallani a motorhangot benne egyaltalan. A fek remalom-mal is vitatkoznek, vegul is egy ket es fel tonnas autorol van szo. Nekem semmi bajom nem volt a Suburbannal, az majdnem ugyanakkora.

Jerky_Maistro 2011.10.04. 16:02:30

én egy Cadillac limuzint választanék, annak legalább van arca, karaktere.
ti vegyétek a tucat mercídöszt.

Krisi 2011.10.04. 16:06:02

az Escalade már önmagában egy rossz vicc, mint minden szar SUV: alapból mi az, hogy autópályára tervezett terepjáró? kitalálta egy-két eszes marketinges, aztán a fél világ beszopta, hogy neki ilyen KELL.

és hogy mi lenne, ha mellémállna egy ilyen gyorsulni a pirosnál? először is kinevetném, aztán másodszor is. ha mindenképp le akar nyomni, akkor jöjjön el egy kanyargós útra, és ott majd kifújom az orrát :)

babel 2011.10.04. 16:10:24

@Krisi: "ha mindenképp le akar nyomni, akkor jöjjön el egy kanyargós útra..." - ez nem így működik. Mint a videón láttad, ha le akar nyomni, akkor lenyom. Ott helyben, a piros lámpánál. Minek menne ő máshova? Neki jó ott is. Neked nem jó. Innen jön a szánalom. Inkább ne is foglalkozz vele, kevesebb méregből megúszod! (Bár ha rám hallgatsz, azt teszel, amit akarsz.) :P

Bambano 2011.10.04. 16:10:55

@Dövan: kinézeten nem akarok vitatkozni, mert az mindenkinek a saját ízlése. de hogy egy legmagasabb (vagy ahhoz közel álló) felszereltségi szintű 300c-nek lóg a bele a csomagtartóban, meg sorolhatnám, az kriminális. Az egész autó úgy nézett ki, mintha Hugo Boss, Cartier meg Rolex megtervezte volna, majd odaadták volna a hétvégi szívástól még mindig kómás rapen nevelkedettnek, hogy gyártsa le.

Nekem útban volt, úgyhogy nekem nem tetszik a motorja. A fogyasztása se volt kevés.

@Shinjuku: "Nem biztos hogy itt a benzingozos fiatalok nagy resze borzalmasnak nevezne a V8 hangjat...": ezt alapvetően el tudom fogadni, de vannak vele problémák:
- ha a reklámfilmen c300-as merci ellen engedik ki, akkor olyan célcsoportnak szánják, akinek nem való a bömbölő motor. ha egy s2000-et takartak volna meg vele, akkor oké, oda kell a v8 hang.
- én egyszer ültem hosszabb úton egy kicserélt kipufogós vectrában. azt a zajt egyszerűen nem lehet elviselni, majdnem megvertem érte a sofőrt. bömbölő kipufogó: buta procc proli szokás.

indapass90210 2011.10.04. 16:15:45

@Krisi: a világ kevésbé szerencsésebb felén (mondjuk Káeurópa jó része ilyen) nagyon hasznos dolog tud lenni egy suv.

pobeda 2011.10.04. 16:16:17

Európában a Merci kéne, odaát a Caddy.Amúgy meg minden autógyártó hazudik, a szemérmesebbek csak a saját előnyüket hangsúlyozzák.

Bambano 2011.10.04. 16:19:52

@Dövan: a világ ezen felén fordított arányosságot fedeznek fel a suv mérete és a @-od hossza között. De egy ekkora böhömhöz már negatív hossz jár, amit nem suvnak, hanem sunának csúfolnak:PPPP

zozo82 2011.10.04. 16:21:28

@AczélGyuribácsi: "sportkocsi dinamikájú csúcs-csúcs luxushodály" gondolom ezt viccnek szantad. Majd megnezem egy igazi hegyi szerpentinen az elso kanyarban a csodas sportos SUVdat.

Sausage 2011.10.04. 16:23:57

@Krisi: Elso korben boven eleg, ha megtanulod a SUV jelenteset. Az talan valaszt ad arra, hogy mire valo. Marmint valojaban, nem pedig amire szerinted, meg nehany mukormos picsa szerint.

sz.s. 2011.10.04. 16:28:00

Ha hülyének nézik a marketingesek az átlag amerikait, azt valószínűleg nem alaptalanul teszik. Gondolom elvégeztek e piackutatást amiből rájöttek, hoyg náluk az átlagsimpson beveszi a maszlagot, akkor miért ne adjanak neki?

Bambano 2011.10.04. 16:35:16

@Sausage: mi is a jelentése? suburban vehicle? vagy sports utility vehicle? egy olyan autó, ami alól ha kifut az aszfalt, megáll a tudomány?

ez a kategória nagyjából összeszedte az összes kategória rossz tulajdonságát, miközben jót nemigen hozott. ipari hulladék az egész.

Sausage 2011.10.04. 16:37:08

@Bambano: Gondolom ezt el is hiszed. :)

Bambano 2011.10.04. 16:39:44

@Sausage: mit? hogy csak aszfaltra való, hogy összeszedte a rossz tulajdonságokat vagy hogy ipari hulladék? 3 kijelentés volt, melyikre gondolsz?

egyébként nem kell hinni semmit, látni lehet rajta mindent. meg az eladási statisztikákat is.

Krisi 2011.10.04. 16:44:03

@babel: igen, ha le akar nyomni, akkor lenyom. pontosan úgy, ahogy én autózom körbe kanyarban, ez ilyen egyszerű. de amúgyis, mint írtam, max annyit foglalkoznék egy ilyennel, hogy kiröhögöm :)

@Sausage: a videó tanulsága szerint ez a két és fél tonnásra felhízlalt guruló nappali arra való, hogy gyorsuljanak vele.
(amúgy nem akarlak kiábrándítani, de itthon - és Európa boldogtalanabb felén is - javarészt műkörmös kitartott picsák járnak SUV-val fodrászhoz és pörszonel trainerhez..)

2011.10.04. 16:44:39

Ja@Bambano:
Miért építenek ilyen technikákat?
1. Mert képesek rá.
2. Mert odaát még mindig igen népszerű a szabadidős sporthajózás, és ezt nemzeti szinten űzik.
3. Nem hívta soha senki terepjáróknak őket, nem is céljuk a terep, de a vízparttól és 2 tonna vontatmánytól sem nem jönnek zavarba.

Hát ezért.

Sausage 2011.10.04. 16:45:29

En azt latom rajta, hogy tobb a hely benne mint egy kombiban, rohogve elhuz egy motorcsonakot/kishajot, nem esik ketsegbe ha le kell szedulni az aszfaltrol, mert megfelelo hasmagassaga van, ha telepakolod csomagokkal akkor is boven elfersz. Szoval tokeletes arra a celra, amire kitalaltak.
Hogy aztan divat lett es a tobbseg plazazni jar vele... errol miert is az auto tehet?

Az eladasi statisztikat erdekelne hogyan is ertelmezed. es konkretan melyiket, nyilvan tudsz mutatni.

Sausage 2011.10.04. 16:46:50

@Krisi: A videonak csak szerinted ez a tanulsaga. Vagy hirtelen agyturkasz is lettel?:)

Rák Attantam 2011.10.04. 16:47:57

@Bambano: "ipari hulladék az egész"
Bizony, úgy ahogy mondod! Nem is vett minden amerikai belőle. Csak kb. a fele lakosság.

Egyébként neked mi a bajod? Egy ilyen "batár" ütötte el a nagymamádat? Nagyon más okot nem tudok elképzelni erre a tengernyálra, ami minden kommentedből fröcsög-csorog...
(Ha nagyi tényleg SUV-halált halt, akkor bocsánat és őszinte részvétem!)

Monçada bíboros 2011.10.04. 16:49:25

Te jó ég! Egy reklám, amelyik hülyének nézi a vásárlót! Mi lesz így a világgal?:))

Rák Attantam 2011.10.04. 16:51:28

@Monçada bíboros: :DDDDDDD
És fogadjunk, hogy a foltot sem viszi ki! (inkább belerakja... az alsógatyába)

Hurri Kán 2011.10.04. 16:51:52

Ámerikai színvonal, átlagos ámerikai autóvásárlóknak...

Monçada bíboros 2011.10.04. 16:52:51

Mondjuk a mercivel kanyarban is lehet gyorsan menni :-p

2011.10.04. 16:53:39

Ezek az autók, (SUV,SAV, és társaik ) márkától és típustól függetlenül, valamint a birtoklásuk ténye, rendkívül "bacca a cőrét" nagyon sok embernek.
Miért is? Mert az örök egyenlőtlenségtől fogva van olyan akinek lehet, és van olyan akinek nem lehet.
És ezt megemészteni.....na az nem megy.
Elfogadni, azt még kevésbé.
Hiába, na.... menthetetlenül le vagyunk maradva.

siriuswhite 2011.10.04. 16:57:43

hossz@lacwe: hosszútávon nem tudom melyik környezetszennyezőbb... egy fúdezöld hibrid, vagy egy nagy V8-as
Élettartamot tekintve egyértelműen az utóbbi! 1700-as fordulaton viszi az autópálya tempót, szinte garantált a csillió kilométeres üzemidő!
Hibrid: akkumulátor (max 200.000km) aztán azt el is kell helyezni valahol, rövidebb élettartamú kis köbcentis olykor kihegyezett motorok
Szerintem valahol fej fej mellett lehet a környezetre gyakorolt hatásuk!

babel 2011.10.04. 17:01:46

@zzagzzeg: Mindig vannak, akik szerint a világ nem olyan, amilyennek szerintük lennie kellene. Ez tök OK, legyen nekik jó.

Én azon szoktam mosolyogni, hogy az én kicsi répám (tényleg kicsi, na!) mekkora alakváltozásokat tud elszenvedni naponta, mert az egyik autóm kicsi, könnyű és viszonylag olcsón vettem, a másik meg egy ilyen batárszerű guruló nappali, drágáért. Akkor most nekem a cerkám kicsi, nagy, vagy attól függ az intim méretem, hogy melyik autóban ülök?

Esetleg e mellett évszaktól/napszaktól függően vagyok pszichopatológiás eset és közel normális is? Vajon én mit kompenzálok, és miért teszem ezt oda-vissza? Biztosan lesz, aki ezt is megmagyarázza... :P

Ui.: Azt elfelejtettem, hogy van kerékpárom is. Tehát lehetek még hülye biciGlis is, ha akarok. Éljenek az egyszerű világképek! :D

2011.10.04. 17:03:43

@babel:
És járunk gyalog is...akkor az , hogy?

2011.10.04. 17:05:33

kb @babel:
Kb ebben a helyzettben vagyok én is. Egy picike autócska egyszer, és egy komolyabb....a nehéz napokra :)

DestinyClassSpaceShip 2011.10.04. 17:05:42

Csak a hülyéket lehet hülyének nézni. De náluk 100% a siker.

Bambano 2011.10.04. 17:27:52

@Rák Attantam: tudod van egy csomó film a neten, amit azért raktak fel, mert hülyék vannak rajta és azt szeretnék, hogy te, ha megnézed, röhögj egy jót. hát ezért.

@Sausage: nekünk van otthon olyan jármű, amiben ez az egész suv elfér vontatmánnyal együtt. terepjáró képessége is jobb, arról már ne is beszéljünk, hogy 2-3 ilyet ki lehet vele húzni egyszerre a sárból akkor is, ha mögéjük van kötve a titanic.

ezzel azt akarom mondani, hogy mindennél van nagyobb, erősebb, drágább. A szergej pl. mindegyiknél erősebb, sokkal. Csak van valahol józan ész is, ami azt mondja, hogy van egy szint, ami elég. Annál több nem kell. Ha ez a kocsi is csak azt a szintet üti meg, mint a 300c, akkor nagyon örülök, hogy nekem nem ilyen van.

Bambano 2011.10.04. 17:31:32

@babel: neked mindig kicsi :PPP

Sikonya Gyula 2011.10.04. 17:35:07

Szeretnék látni egy visszavágót is, csak egy C63 AMG-vel, hogy közelítsük egymáshoz az indulóknál a köbcenti meg a hengerszámot is... ;)

Jamesblond 2011.10.04. 17:55:22

Ez a kanyar dolog: Mindenki azzal jön, hogy nem lehet vele kanyarodni. Hát nem a frászt. 3.3 TD Patrolom volt elöl-hátul laprugós- és elöl-hátul merev hidas. 33/10.5X15-ös kerekek voltak rajta, úgy fordult, hogy sok átlagos személyautó sehol nem volt. Nem dőlt nagyon, nem borult, semmi. Majd pont ez a Caddy fog rosszabb lenni mint az a vén csataló. A K5 Chevy Blazer is úgy fordul, sokan nem is hinnének a saját szemüknek sem.
"-Nem fordul, mert magas"
-De. Fordul mert széles
"-Nem fordul mert nehéz"
-Más. Íven marad, mert nem pattog el
Meg szerpentin... Mi is ők is 99%-ban csak nyugis tempóban közlekednek. Ott is nagy bírságok vannak mindenért. Ők se mi se szeretjük ha kilométerek százait kell pattogni, cserébe 1-2 km szerpentin gyors leküzdéséhez. Nem ültem még Escalade-ben, de tutira csendes, biztonságos, agyonszervózott, pihe-puha belsős cucc. Szerpentinre meg építenek Suprát 1500 lóerővel, vagy pl Corvette-t.
Q7, X5, Range Rover, XC90 az EU-s ellenfele. Mind úgy fest az Escalade mellett mint az árva gyermek. Hiper módon kidolgozott mind, de az Escalade veszettül sokkal nagyobb. Az USA piacon meg ez nagyon számít. Mint pl nálunk a csomagtartó :) Ott autóra is futja, nem csak üregre.

Krisi 2011.10.04. 17:56:51

@babel: @zzagzzeg: ami engem illet, én nem azért mondom a hasonló kategóriás autónak csúfolt tárgyakra hogy szarok, mert a lelkem mélyén valójában én is ilyet akarok, vagy mert hangos kisemberként irigylem azt, akinek ilyen van.
(ezt jellemzően a SUV tulajok próbálják bemagyarázni maguknak, hogy valójában nekik van a világ legjobb autójuk, és aki azt mondja rá hogy szar az biztos csak irigykedik rá....)

ki kell ábrándítsalak titeket, hogy nem irigylek én tőletek meg senki mástól semmit :) egyszerűen csak értelmetlennek látom, hogy terepjárónak akar kinézni, de közben meg aszfaltra való, azon belül is inkább hosszú egyenes aszfalra - jól írtátok, hogy célközönség Amerika -, ezért mondom rá, hogy szar.
és látom ezzel nem vagyok egyedül, bár mások nevében nem tudok nyilatkozni

Bambano 2011.10.04. 18:01:53

@Jamesblond: ebben csak annyi a bibi, hogy nem feltétlenül átlagos személyautóval akarják összehasonlítani. elhiszem, hogy egy patrol fordul úgy, mint egy ignis.

Monçada bíboros 2011.10.04. 18:05:18

@Jamesblond: "Ez a kanyar dolog: Mindenki azzal jön, hogy nem lehet vele kanyarodni. Hát nem a frászt."

A fizikát sajnos nem lehet meghazudtolni... Egy kompakt fényképezőgéppel se fogsz soha olyan minőségű képet készíteni, mint egy középformátumúval, hiába ugyanakkora a felbontása. Egy Escalade sem fog soha úgy fordulni, mint egy C300. Evvan. Egy olyan úton/pályán, ahol nem csak egyenesen kel menni, ott nem a Caddy fog győzni, hidd el...

Krisi 2011.10.04. 18:07:09

slusszpoén: írjátok, hogy ez arravaló, hogy kivontassa a kéttonnás vitorlást az öbölből.

megkérdezhetem, hogy ezzel mit vontatnak, amikor még vonóhorog sincs rajta?

:)

Bambano 2011.10.04. 18:11:13

@Krisi: attól tartok, hogy az a feltételezés, hogy a suvval rendszerint vitorlásokat vontatnak, téves, mert nincs annyi kikötői hely.

p0l1c3c4r 2011.10.04. 18:34:16

srácok, srácok. az a baj a SUVokkal, hogy terepezésre alkalmatlanok, és az esetek 90%-ban (minimum) egy, max 2 ember utazik bennük. ne mondják már nekem, hogy komolyan szükség van hétköznapi használat során akár 3 liternél nagyobb motorra! egy motorcsónakot lazán el lehet húzni egy négyüléses szedánnal is (Saab 9-5 Aero nyekkenés nélkül lehúzta anno Horvátországig a 12 személyes hajót)
a SUV felesleges, és igenis bosszantó dolog, és még véletlenül sem irigykedésből mondom. én a saját lelkiismeretemmel nem tudnék elszámolni, ha napi szinten 6 literes motorokkal 23 litereket fogyasztanék százon. nem vagyok egy hatalmas környezetvédő, de ez az önző bunkóság legteteje, hogy csak azért, mert én megtehetem, ekkora lófasszal megyek a közértbe tejért. hát csoda hogy elhízott görény az összes amerikai?

Jamesblond 2011.10.04. 18:41:09

@Monçada bíboros: Hát itt a nagy kérdés! Mit jelent a nem egyenesen menni? Van olyan kanyar ahol az Escalade-es pasi izzad hogy ide nem ez kellene? Bezzeg egy mondjuk egy C merci? Az Escalade ugyanabban a kanyarban biztonságosan elfordul pl 25-30 km-es sebességgel: A C merga meg mondjuk 40-nel. Olyan nagy hátrány volna ez?
Úgy vannak (újságírók által is) beállítva a nagy SUV-k, hogy nehézkesek, ormótlanok, meg minek azok, semmire nem jók. Aki nem SUV-t vesz vajon azért nem vesz mert lassabb a kanyarsebessége? Aki C mercit vesz azért veszi mert gyorsan fordul? Meggyőződésem, hogy mi (nem C merci és nem Escalade tulajok) olyanról eszmecserélünk, ami valójában se a gyárnak, se a vásárlóknak nem számít. :) Na de valójában mennyi lehet a %-os sebességkülönbség a két autó közt kanyarban? 20% ? És a közlekedés közben az út hány %-át tesszük meg kanyarban? Szerintem a gördülő komfort sokkal fontosabb, ami az EU autókból egyre jobban kimarad, mert már egy Transitot is a Nürburgringen tesztel a TV. Kormányráncigálásra ha megdől a kaszni, az újságíró halálfélelemről számol be, ha műanyag valami az igénytelen, nagyon fontos viszont a csomagtartó mérete... Miattuk (is) lettek ilyenek a mai autók amilyenek. Múltkor ültem egy öreg fosadék Citroen BX-ben, nem akartam elhinni hogy suhan... Nem érezni benne a vonatsínt ott, ahol Seatban majd' kiesünk. viszont a citrom fordulni is tudott, nem merült fel bennem hogy de lassúak vagyunk miközben fordulunk. Szóval a gyorsaságnak a kanyarsebesség csak kis %-át teszi ki. Ha meg az erdőben versenyeznék escalade ellen, Suzuki samurai-jal mennék, mert az átfér a fa között :)

Jamesblond 2011.10.04. 18:42:23

@Monçada bíboros: Ja, azt elfelejtettem mondani hogy persze, igazad van neked is. :)

Bambano 2011.10.04. 18:50:23

@p0l1c3c4r: semmi baj sincs a 3 liternél nagyobb motorokkal, sőt :) a három liternél kisebbekkel sincs, amíg az ablakmosót hajtják...

2011.10.04. 18:55:29

@Krisi:
Rejtett, vagy levehető vonóhorog esetleg ismerős lehet? Nem? Van olyan is...olvass mielőtt írsz barátom.

Specialized78 2011.10.04. 19:02:51

Felesleges háborogni.Maga a reklám jó.Ha másért nem,azért mert itt vitáztok rajta 1000-el.Jó húzás volt a Caddy részéről.Hiába ágál ellene a cikkíró.Fordítva sül el ilyenkor a puska.

Shinjuku 2011.10.04. 19:05:21

@p0l1c3c4r: Nekem 8-at evett a Suburban... na jo, az nagyreszt nem varosban volt. Ki tud kapcsolni 4 hengert ha nem kell neki sok kakao... :)

... ... 2011.10.04. 19:19:51

áhh szem egy rakat szar ez a SUV! persze több mint kétszerakkora motorral az elején gyorsabb de a fogyasztása meg háromszorakkora ráadásul ha még lenne 500-1000 méter a pályából akkor a merci otthagyná nagyon nagy egy ijen dögnek a légellenállása (vezettem már hasonlót Q7 V12)

bpjotruska 2011.10.04. 19:26:56

Fejlodik az amerikai autoipar... Ahhoz kepest, hogy a 90es evekben egy amerikai "sportkupe" 3.8as motorral kb. annyit tudott, mint egy E300-as szivodizel Mercedes ( Ford Thunderbird 3.8: 140 LE , 180 km/h , E300 Diesel: 136LE, 200 km/h ), vagy az alap Mustang vegsebessege kisebb volt, mint egy E220as dizel taxi-Mercinek, ma mar akar egy feleakkora europai benzinest is meggyalaz egy Cadillac.

Hurri Kán 2011.10.04. 19:29:29

@bpjotruska:
Nem annyit tudtak, annyira voltak visszafojtva... Nagy különbség.

Bambano 2011.10.04. 19:32:14

@gyvy: visszafojtva? nagy blokkra rádobálták a faék egyszerűségű cuccokat és ez jött ki belőle.

foolproof 2011.10.04. 19:33:37

Aki legagyizza a Caddy-t, remélem vett már legalább 1 X5-öst nullkm-esen. A SUV kategória erről szól, arról nem a gyár tehet, hogy az ajrópaiak nem igazán szeretnek henyélve, tespedve + gurgulázva krúzolni. Pedig jaú az, sportolni + izzadni párnacsatázva kell:-)

Hurri Kán 2011.10.04. 19:35:41

@Bambano:
60-as években, 70-es évek elején ha megnézed, 5 literes, ill. 5,4-es, vagy mekkora volt a small block, kiszedtek belőle bőven 200 lóerő fölött pl., karbi kérdése is volt, aztán az olajválság után ezeket visszafojtották 140-150 lóerőre.

foolproof 2011.10.04. 19:37:41

@Bambano: Csak az a faék cucc már akkor is tudta kb. az EU3-at, míg a büszke ajrópaiak kétpofára itatták az ólmozottat:-))))Ahogy hallottam, dízelfoschok 7.5 t-ig kb. effektíve betiltva, buszok meg gázosak Meg persze a csajok is:-)

bpjotruska 2011.10.04. 19:46:56

foolproof: Es a karosanyag-kibocsatas szerinted csak az Euro-normatol fugg? Egy ilyen ketesfel-haromtonnas, hatliteres Suv amikor elpofekel kb 20-25 liter benzint, szerintem lehet euro-5os is akar, ugyis tobbet szennyez, mint 2-3 normalis eu-2es, 3as auto.

bpjotruska 2011.10.04. 19:51:28

De biztosan konnyebb jo karosanyag-kibocsajtast elerni ugy, ha egy benzinmotorbol kissebb fajlagos teljesitmenyt hoztak ki, mint Europaban egy szivodizelbol, es kissebb fordulatszamon is dolgoztak, mint az itteni dizelek.

biohazard 2011.10.04. 19:52:56

@... ...: Ha autóban, étteremben a fogyasztást nézegeted, inkább ne ülj be, mert nem engedheted meg magadnak. Tudod vannak, akiknek ez nem szempont.

... ... 2011.10.04. 20:10:52

@biohazard: háát eggyetértenék veled alapból de ennél már a hatótáv rovására megy a dolog és ez elég nagy pazarlásnak tünik sztem ebbe a cadilac-be elég lenne egy 4.2 es motor. ha valaki száguldozni akar akkor vegyen valami laposabbat mondjuk sztem ennek az árából simán kijönne egy RS6-os. persze van aki csakazértis a 3.5 tonnás "kamionjával" akar gyorsulni (ne érts férre az RS6 os is eszik mint az állat de annak már látom az értelmét ott eggyértelmú: a lehető leggyorsabb 4+1 üléses autót akaták megcsinálni. )

AciDuzzu 2011.10.04. 20:11:44

Ne nevettesenek, ezt az Escalade-et korberajzolom a Seicentoval!

Bambano 2011.10.04. 20:13:31

@AciDuzzu: úgy érted, alulról is?:)

... ... 2011.10.04. 20:15:37

mondjuk egy repülőrajtot megnézék! :D mondjuk 100km/h ról :)

foolproof 2011.10.04. 20:18:05

@AciDuzzu: Nem vagy te matócsy, hogy kompenzáljáát it jobbra+balra, a seici kb. egy kisebb úthibaként értelmezhető az átlag Caddy-user számára. Döcc és jöhet a CSI:B-A-Z County DEPT. körberajzolni, de téged:-)

foolproof 2011.10.04. 20:19:42

@bpjotruska: Ráadásul nekik ennyi elég is, pedig egy pöppet nagyobb helyen laknak, mint Ajrópa. Na, kijahülye?

Wari 2011.10.04. 20:33:20

Hogy mennyit problémáztok?? A Caddyt fehérben kérem,a Mercit pedig ezüst színben...ennyi -D -D.

G.A.P. 2011.10.04. 20:40:25

Klasszak. Egy heti benzinadagomat púzta ki a két semmirevaló kocsi a reklám alatt... Tényleg? Egy ilyen minek? Bármelyik.

biohazard 2011.10.04. 20:43:31

@... ...: Én tavaly tettem le egy FX45-öt, amit három évig használtam, tökéletes autó, pedig SUV (persze nem Escalade). Azóta is visszasírom, a Q7 sehol nincs hozzá, pedig egy bő mérettel nagyobb.

Wari 2011.10.04. 20:51:56

@foolproof: A lányoknak usában inkább az agya gázos nem? Amúgy meg az oceán bíícsen sokkal több a tehenn,mint bévács cica -D -D. 25 éve nemvolt annyi allergiás ember nálunk mint most,mert az a pár ezer teherautó,és dízel személyautó minimális kormot juttatott a levegőbe. A ólomtol sem köhögött senki,legfeljebb sörétet köptél -D. Ma meg minden második ember tápos a sok tdihdicommonrail talicska miatt-). Itt sem lenne annyi X5+Q7 meg egyéb nagy dudva,ha csak benzinest használhatnának Pesten,és a nagyobb városokban!

Mr. Waszabi 2011.10.04. 21:40:32

Valószínűleg ÁR versenyről van szó, nem lóerő. Gondolom, a C300-as vásárlóit igyekeztek rábeszélni az Escalade-ra, hasonló árkategóriában. E tekintetben nem tűnik rossz választásnak az Escalade.

c 2011.10.04. 21:48:16

6.2-es V8-as motor egy batár szekrényben.
Totálisan értelmetlen jármű.

Én ha már egy amcsi V8-ast itatnék 400-500Ft-os benyával, akkor inkább egy amcsi izomautót vennék. És nem feltétlenül újat.

Mellesleg ha már ebben a szegmensben válogathatnék vennék egy 335i-t M csomaggal, ezt a két járművet meg meghagynám a lúzereknek. :)

TSiga · http://alfaamore.hu 2011.10.04. 21:51:27

1. Amennyire hülyék az emberek az USA-ban, ezt be is veszik.
2. Az amerikaiak csak köbcentiből tudnak LE-t csinálni. De ha a 403 LE-t elosztjuk 6.2-vel az 65LE/ liter. Az 1. generációs 2.0-s Mondeonak is van 136 LE-je 2 literből. Nekem 143LE van 2 literből- 8 szeleppel.
Innentől mi a komoly?
A futómű biztos nem....

Gomulka Béla 2011.10.04. 22:38:11

Ha olyan jó, miért kell reklámozni?

3-as számú rágógumigyár 2011.10.04. 22:41:29

Borzasztó módon látszik néhány kommentelő tudatlansága az Usa-ról. Teljesen más világ. Hatalmas távolságok vannak amit nem magyar szemmel kell nézni. Általános gyakorlat, amit több tíz-ezren csinálnak a az Usa-ban, hogy nyáron pl. New Yorkban laknak, de vesznek maguknak Floridában is egy lakást, és ahogy jön a tél összepakolnak és "leköltöznek" északról délre(főleg nyugdíjasok), majd tavasszal vissza. Rengeteg holmival megpakolják a nagy hajó amcsi autóikat(egy mercit vagy bmw-t nem tudsz úgy telepakolni mert ezek nem gyártanak nagy autót) és az autópályán egy-két nap alatt lent vannak délen. Két dolgot szeretnek az amerikaiak: legyen nagy motor a kocsiban mert az megbízhatóbb, és az autó nézzen ki valahogy, legyen csilli-villi. Én sem szívesen indulnék el egy európai kis lommal hosszabb távra rendszeresen, mert az amcsi nagy köbcentis autók sokkal megbízhatóbbak és kényelmesebbek mint európai társaik.
Itt Európában sokkal közelebb vannak a városok egymáshoz, ha baj van tudsz segítséget kérni, de az Usában vannak olyan helyek ahol több száz km-en keresztül biztos nem találsz autószerelőt vagy alkatrészt. Na olyan helyen robbanjatok le egy kifinomult technológiás BMW-vel, vagy mercivel. Délen ahol lehet +50C nyáron. Ezért gyártottak sokáig nagymotoros egyszerű amcsi v8-asokat, mert az tuti nem hagy cserben.
A fogyasztásról meg annyit: egy átlag amerikai munkás hazavisz nettó 3000 dolcsit, ha neje is dolgozik az is annyit, a benzin meg 200 ft náluk. Ki a f@szt érdekel hogy 8 litert fogyaszt a verda vagy 15 litert.
Az amcsi nagyvasak a legjobbak a világon! Gázolaj pedig csak az MTZ-kbe és a buszokba való, nem az autókba.

kitfisto 2011.10.04. 22:41:42

valamit nagyon eltalaltak az escal;adenel ugy lo ki mint allatt a merci megtorpant egy picit a rajtnal

Rocko- 2011.10.04. 22:53:58

@Krisi: "autópályára tervezett terepjáró"
hol, mikor ki nyilatkozott ilyet?

Bambano 2011.10.04. 23:03:10

@3-as számú rágógumigyár: azt mondani egy olyan anyagokból összerakott belterű autóra, hogy kényelmes... hát nem is tudom, maradjunk annyiban, hogy a kényelmet másképp értelmezzük.

az összes amcsi autó durva, kidolgozatlan, elnagyolt volt, amit láttam. kb. mint egy dácsia.

azt az állításodat elfogadom, hogy legyen nagyobb motor, mert az megbízhatóbb. Elhiszem, hogy a sok köbcentis amcsi motor megbízhatóbb, mint a kevés köbcentis amcsi motor. de megbízhatóbb-e, mint egy kevés köbcentis európai motor? nem hiszem.

ja és azért lehet annyi német meg japó autót eladni amerikában, mert ezek a caddyk annyira jó autók lennének... ahha.

meg a fő probléma nem azzal van, hogy az escalade olyan, amilyen. hanem azzal, hogy az a reklám rossz.

@bpjotruska: azért emelik a fordulatszámot mostanában, mert attól tisztább lesz a motor. a nagyobb nyomástól is, ettől lett a downsizing mizéria.

Bambano 2011.10.04. 23:06:00

@Bambano: no, nem ez lesz a legpontosabban fogalmazott hozzászólásom a downsizingről, mindegy.

Rocko- 2011.10.04. 23:07:10

@Bambano: "mi is a jelentése? suburban vehicle? vagy sports utility vehicle?"
igen.
"egy olyan autó, ami alól ha kifut az aszfalt, megáll a tudomány?"
ahogy egy Swiftnél és Kalosnál is. akkor itt miért elvárás? mert magas? lol. london bus-szal se megyek terepre, pedig az bazz milyen magas.

Hurri Kán 2011.10.04. 23:09:12

@Bambano:
Pontosabban az idióta, valós használattal köszönő viszonyban sem lévő, Eu-s mérési ciklus szerint csökken a károsanyag-kibocsátás. Hogy olyankor mi van, amikor az öklömnyi méretű motort padlózni kell, hogy végre valami történjen, és orrán-száján fosik ki mindent, na olyankor nem mérik...

Rocko- 2011.10.04. 23:15:04

@Krisi: "terepjárónak akar kinézni,"
hát ezt ki állította?

Rocko- 2011.10.04. 23:19:17

@p0l1c3c4r: "az a baj a SUVokkal, hogy terepezésre alkalmatlanok"
már miért vinnéd terepre?
képzeld, az én ágyam meg elsüllyed tengeren. igaz, én nem nézem hajónak, hiába van fából.
"ne mondják már nekem, hogy komolyan szükség van hétköznapi használat során akár 3 liternél nagyobb motorra!"
ha csak 3 literből tudják kihozni azt a (hasraütés) 200 lóerőt, ami mozgat egy ekkora dobozt, akkor igen.
"a SUV felesleges"
mármint neked.
"én a saját lelkiismeretemmel nem tudnék elszámolni"
afrikában éheznek, te meg itt internetezel. ahogy ezen túlteszed magad, ők meg azon teszik túl magukat.

Bambano 2011.10.04. 23:23:47

@Rocko-: a reklámokban az ilyen autókat mindig úgy mutatják be, hogy viszi a szörfdeszkát a tengerpartra. na hogy ez a böhöm nem visz oda semmit, az biztos, hacsak nem instant vontatókötelet, mert ez úgy elsüllyed a homokban, mint a huzat.

Egyébként meg komolyan hiszem, hogy ennél a rozsdás vashalomnál suv kategóriában is van jobb. Ha meg elvetjük végre a suv kategóriát, akkor pláne.

Bambano 2011.10.04. 23:25:31

@gyvy: nem tudom, de egyre inkább helyesnek érzem, hogy a saját kis szekeremet úgy szervizeltessem, hogy még sok évig számítani lehessen rá...

Rocko- 2011.10.04. 23:27:06

@Bambano: a videon egy suv van.
bármilyen furcsa, de az autóval megállnak a homok szélénél, aztán onnan gyalog mennek le a vízhez.
tehát miért is fontos hogy mit tud aszfalton kívül?
soha, sehol, senki nem állította hogy a SUV az terepjáró.

Hurri Kán 2011.10.04. 23:29:12

@Bambano:
Érdemes is... Az a baj, lassan teljesen eltűnnek a viszonylag nagy, mármint itt Európában annak számító szívó benzinesek a középkategóriában, van max. 2 lityis turbós benzines, ha nagyobbat akarsz, azt már csak a luxuskategóriában kapod meg.
Pedig egy 2500-3000 köbcenti körüli benzinmotor, ha hidegen nem taposod szét, normál karbantartás mellett kb. örök életű.

bpjotruska 2011.10.04. 23:51:24

Rocko: Ez a SUV az egyik legmulatsagosabb kifejezes az autoiparban. Lenyegeben egy teljesen ertelmetlen kategorianak kellett talalni egy vonzo nevet, es kitalaltak, hogy "Sport Utility Vehicle" amibol legfeljebb a "vehicle" igaz, merthogy ezek a hatalmas szekrenyek tuti nem sportosak, es nem is hasznosak. Nagyjabol minden markanal lehet venni a megfelelo SUV-nal olcsobban egy eros kombit, ha kell osszkerekest is, ami jol pakolhato, jobban megy, kevesebbet fogyaszt es jobban is nez ki... csak hat az nem elegge feltuno ;-)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.04. 23:51:37

@Shadowbull: en halvanyan inkabb a mercit tennem a topra itt amerikaban. persze ez erossen relativ de most nem a merci tulaj beszel belolem. En ugy erzem a Mercedes azert az csak Mercedes.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:02:05

@Shinjuku: @Shadowbull:

BMW szervizelesrol nem tudok irni, mercirol igen.

sajat CLK 55 AMGm eppen szervizben, ezt csinaljak rajta
HERE YOU GO. HERE IS LIST.
REAR TIRES ARE NOT INCLUDED IN OUR ESTIMATE.

__________________________________________________________________
Job01 AIR FILTERS DIRTY Labor: $25.00
__________________________________________________________________
112 094 06 04 Air Filter Set Set = 2 1.0 @ 38.14 =$ 38.14
203 830 09 18 ACC Cabin Filter Activ 1.0 @ 35.50 =$ 35.50
__________________________________________________________________
ENGINE AIR FILTER DIRTY. REMOVE AND REPLACE.
CABIN AIR FILTER CHACK, AND REPLACE IF NEEDED.

__________________________________________________________________
Job02 VALVE COVER GASKET Labor: $375.00
__________________________________________________________________
5344 Spark Plug IFR6D10 16.0 @ 29.06 =$ 464.96
113 016 03 21 Valve Cover Gasket 1.0 @ 22.00 =$ 22.00
113 141 09 80 Intake Manifold Gasket 1.0 @ 7.00 =$ 7.00
113 016 02 21 Valve Cover Gasket 1.0 @ 26.00 =$ 26.00
661 Ignition Wire Set 1.0 @ 345.95 =$ 345.95
__________________________________________________________________
DUE TO CONDITION OF VALVE COVER, MOST LIKELY SPARK PLUGS
HAVE NOT BEEN REPLACED.
THEREFORE: VALVE COVER SERVICE IS RECOMMENDED.
REMOVE VALVE COVERS, CLEAN SURFACE, REPLACE VALVE COVER
GASKETS.
REMOVE AND REPLACE SPARK PLUGS.
INSTALL NEW IGNITION WIRES.

__________________________________________________________________
Job03 DRIVE BELT & TESNIONER Labor: $145.00
__________________________________________________________________
6PK-2380 Multi Rib Belt 1.0 @ 65.00 =$ 65.00
000 202 00 19 Acc. Belt Idler Pulley 1.0 @ 33.50 =$ 33.50
112 200 09 70 Accessory Belt Tension 1.0 @ 208.82 =$ 208.82
__________________________________________________________________
SERPENTINE DRIVE BELT CRACKED. REMOVE AND RRPLACE DRIVE
BELT. WITH DRIVE BELT REMOVAL, MOST LIKELY DRIVE BELT
TENSIONER WILL NEED TO BE REPLACED, ALONG WITH BELT PULLEY.

__________________________________________________________________
Job04 ENGINE MOUNTS Labor: $690.00
__________________________________________________________________
220 240 06 17 Engine Mount 2.0 @ 125.48 =$ 250.96
__________________________________________________________________
LEFT AND RIGHT ENGINE MOUNT LEAKED OUT ITS` HYDRAULIC
FLUID.
REMOVE AND REPLACE BOTH ENGINE MOUNTS.

__________________________________________________________________
Job05 CONTROL ARMS Labor: $287.50
__________________________________________________________________
204 330 44 11 Control Arm 1.0 @ 159.00 =$ 159.00
204 330 19 11 Control Arm 1.0 @ 242.00 =$ 242.00
204 330 43 11 Control Arm 1.0 @ 150.00 =$ 150.00
204 330 20 11 Control Arm 1.0 @ 224.00 =$ 224.00
__________________________________________________________________
CONTROL ARM BUSHINGS ON FRONMT SUSPENSION ARE CRACKED.
CRACKED BUSHINGS WILL LEAD TO TIRE MISALIGNMENT.
REMOVE AND REPLACE CONTROL ARMS.

__________________________________________________________________
Job06 FUEL FILTER Labor: $80.50
__________________________________________________________________
002 477 30 01 Fuel Filter 1.0 @ 62.00 =$ 62.00
__________________________________________________________________
FUEL FILTER APEARS TO BE STILL ORIGINAL. DUE TO AGE AND
MILES: RECOMEND TO REPLACE.

__________________________________________________________________
Job07 P/STEERING COOLER HOSE Labor: $149.50
__________________________________________________________________
2209972652 OIL COOLER HOSE 1.0 @ 75.00 =$ 75.00
83 29 0 429 576 Power Steering Fluid P 1.0 @ 22.70 =$ 22.70
__________________________________________________________________
POWER STEERING COOLER HOSE IS LEAKING.
REMOVE AND REPLACE HOSE ASSEMBLY, FILL UP WITH NEW FLUID.

__________________________________________________________________

Recommendations: AIR FILTER DIRTY
VALVE COVER GASKET
DRIVE BELT CRACKED
REAR TIRES AT LIMIT POINT
ENGINE MOUNTS LEAKING
CONTROL ARM BUSHINGS CRACKED
POWER STEERING COOLER HOSE LEAKING
FUEL FILTER- STILL ORIGINAL/ SHOULD REPLACE

__________________________________________________________________
Estimate Cost Summary
__________________________________________________________________
Tax: $200.68
Estimate Total: $4,385.71

Krisi 2011.10.05. 00:03:08

@zzagzzeg: igen, persze, hát hogyne. biztos csak leszerelték a forgatás idejére, ez teljesen egyértelmű...

@Rocko-: jó ügyvéd módjára ki lehet forgatni az összes mondatomat és mindenbe bele lehet kötni, de szerintem mindenkinek egyértelmű, hogy eleinte az összes SUV országútra hangolt terepjáró volt, aztán abból fejlődtek ki a mai SUV-ok, amik kb ugyanaddig jutnak terepen, mint egy 911-es Porsche.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:08:33

@bpjotruska: hasznos mert nagy es belefer minden plus tudsz vele huzni nagy RV t vagy csonakot es ne feledd el, amerikaban sok helyen olyan tabla van az ut szelen hogy "AWD only" ( csak 4x4 es -osszkereskes-
kocsival mehetsz tovabb ) van aki olyan helyen lakik vagy ott a nyaraloja.

Bambano 2011.10.05. 00:09:38

@visszakettopadlogaz: milyen remek is egy ilyen területre hátsókerekes escalade-ot venni...

Bambano 2011.10.05. 00:11:19

@visszakettopadlogaz: még egy kérdés: amerikában vannak olyan aszfaltozott utak, ahova csak 4x4-essel szabad bemenni? mert ez a suv nem terepjáró.

Rocko- 2011.10.05. 00:11:21

@Krisi: szó sincs kiforgatásról, legalábbis a részemről.
jön egy csomó ember, akik olyan tulajdonságokat várnak el egy autóról, amit csakis ők állítanak róla.
ném én mondtam hogy terepjáró, ti mondjátok. akkor ki forgat ki mit is?

mondom: sehol nem állították, hogy ezek terepjárók.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:11:39

@Bambano: aki ilyen helyen lakik gondolom az tudja mit kell venni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:14:36

@Bambano: vannak olyan aszfaltozott utak, pl South Lake Tahoe kornyeken. hogy miert teszik ki a tablat azt ne tolem kerdezd, aki kitette biztos tudja. ( gondolom a hirtelen leesheto ho nagysaga indokolja vagy nem tudom, nem munkam a torvenyek / szabalyok ujragondolasa :)

Rocko- 2011.10.05. 00:14:45

@bpjotruska: mit jelent neked az értelmetlen kategória kifejezés?

igen, lehet találni helyette ezer egy és mást. a kérdés hogy kell is?

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:18:26

@Rocko-: akkor a corvette is terepjaro - ha en mondom! :D

off road vechile es SUV az teljessen mas. senki nem akar egy suv al off roadozni, es senki nem akar egy off road truckkal vontatni/messzire utazni/munkaba jarni 100milesrol.

ket kulonbozo tipusu auto, a celkozonseguk pontossan tudja definialni mire valok es mire jok.

Rocko- 2011.10.05. 00:22:11

@visszakettopadlogaz: én is nagyjából erről beszélek.

"ket kulonbozo tipusu auto, a celkozonseguk pontossan tudja definialni mire valok es mire jok."
azért ebben nem lennék biztos. ugye, a suzukis nő esete, aki tanknak és hajónak nézte az autót, aztán meglepődött, hogy nem.

amúgy nekem kurvára nem kell SUV. ellenben meg tudom éretni, hogy valakinek igen.

viszont ezt rühellem, hogy ígym eg úgy terpejárózzák. hát faszom, kommentelőkön meg pár tompaagyú önjelölt firkászon kívül senki nem nevezi és gondolja terpejárónak. akkor másnak miért kéne?

ezek nem terepjárók. pont.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:25:38

@Rocko-: ugy ertettem hogy itt pontossan tudja mi a kulonbseg aki akar venni.

otthon nem tudom, otthon szerintem azert veszik mert nagy es majd jo irigy lesz a szomszed / hamarabb fizet az ados / pussymagnet

Rocko- 2011.10.05. 00:29:54

@visszakettopadlogaz: nem tudom hol az az "itt", de elhiszem. :)

mondjuk kedvenc érvem az ilyen SUV terén, hogy miért: mert át lehet látni vele a forgalmon. ó igen, átlátsz vele a piros hetes buszon, a teherautón, meg az előtted álló Q7-esen?
és ha átlátszt a forgalmon mit csinálsz? :D uyganúgy továbbra is benneülsz a dugóban...
:)

Bambano 2011.10.05. 00:30:37

@Rocko-: ha nem terepjáró, minek kapott ilyen magas kasztnit? úgy értem, ekkora hasmagasságot?

Hurri Kán 2011.10.05. 00:31:33

@Rocko-:
Jobban látod, meddig tart a dugó. Nyugodtabban ülsz benne, na. :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:33:56

@Rocko-: az "itt" az California, az otthon meg MAGYAROSZAG :) bar gondolom azt levagtad :D

@Bambano: mert pl a cadillac escalad alvaza pont a ford f-150 vel egyezik meg ( van escalade ban is platos mondjuk ) az meg truck es magas.

a suv ok minidg valamelyik truckbol vannak "kigyurva " lasd chevy silverado / tahoe / suburban/ yukon egykutya mind

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 00:35:12

@gyvy: meg biztonsagosabb. szamit sokat az is. ami nagy darab az altalaban jobb is ( a csajok is tudjak ezt allitolag! :D:D:D )

Hurri Kán 2011.10.05. 00:44:50

@visszakettopadlogaz:
Mondjuk magasabban ülsz, szállsz be, ez kényelmesebb, ez tény. Vagy ha gyerekeket kell ki-be pakolni gyerekülésbe, az is kényelmesebb, h nem kell olyan mélyre hajolni, nővéremék is ezért vettek pár éve kombi helyett inkább egyterűt.
Nagy darab nem biztos, h automatikusan jobb is, hidd el. ;)

Krisi 2011.10.05. 01:13:53

@Rocko-: nem csak én mondom meg pár tompaagyú firkász, hanem konkrétan szinte az összes marketinges is ezt sugallja, meg a reklámokon is úgy szokták ábrázolni, hogy épp mennek az erdőben/ mezőn/ sivatagban stb.

@visszakettopadlogaz: addig tart az a nagy biztonság, amíg egy Dévú Matizzal ütközik. onnantól kezdve hogy jön egy oszlop, fa, akármi, már egyből komoly hátránnyá válik a két és fél tonna tehetetlenül sodródó tömeg.
ugyanaz mint az embereknél: nagy ember nagyot esik :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 02:34:07

@Krisi: Ja ez igaz:) bar az embereket sokszor a biztonsag "erzese" erdekli, nem a tenyleges biztonsag

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 02:38:49

@Bambano: Epp most van a hirekben hogy havazas elofordulhat a hegyekbensnow may coming four by four recommended :))))

Amugy szerintem itt nincs is rwd full size suv. Vagy keves. LA ben gondolom ritka a havazas/aradas ott esszeru lehet.

szpsz 2011.10.05. 06:46:35

Nem olvastam a bejegyzéseket, de felmerült egy kérdés: a Mercedes nem fog nehezményezni ezért a kisfilmért?

Rocko- 2011.10.05. 07:04:36

@gyvy: fú bazze, múltkor utaztam 3 emeletes busz felső részén. igaz, 5 méter 3 óra alatt tettünk meg, de olyan zen állapotban voltam, hogy csak na. :D

Rocko- 2011.10.05. 07:11:18

@Bambano: azért, hogy ne sportautónak hívják.

nem tudom miért kapott, kérdezd meg a gyártót. de a terepjáró képesség nem (csak) ezen múlik.
sok okot el tudok rá képzelni, lehet valamelyik igaz rá, valamelyik nem.
például hogy terepet nem, de teleket tudjon járni. hogy ha pakolsz bele szöörfdeszkát, akkor ne a földre kelljen pakolni, hanem derék/kéz magasságba. ha már úgyis magasabb a felépítés, hogy fent üljél, akkor minek az autó alját letenni a földre? a padlószint amúgyis mondjuk a normáltól 10-20 centivel magasabban van, akkor mit csináljanak a személyautó és SUV valós és beltéri padlómagassága közti üres résszel? nem sokat tudnak kezdeni, vagyis ma már a hibrid akkujait teszik oda.
meg most gyorsan utánaolvasva, és nagyon leegyszerűsítve: egy plató nélküli pickupot csináltak, anak meg alapaból magasabb a felépítménye.

Rocko- 2011.10.05. 07:12:31

@visszakettopadlogaz: hát sejettem, hogy az 'itt' az nem egyenlő magyaroroszággal, a pontos helyet nem tudtam, elnézést. :
vannak itt angliából, íroroszágból, új-zélandból, neméteroszágból, ja és magyaroroszágról is. :D

Rocko- 2011.10.05. 07:14:07

@Krisi: "hanem konkrétan szinte az összes marketinges is ezt sugallja"
mutatnál párat.
"meg a reklámokon is úgy szokták ábrázolni, hogy épp mennek az erdőben/ mezőn/ sivatagban stb."
oké, de ettől lesz terepjáró?
a képe negy terepjárót láthatunk, ugye?
m.blog.hu/va/vancello/image/11october/autumn_bug.jpg

Psziho 2011.10.05. 08:30:19

az amerikai buta és cadilac-al jár,a magyar okos és swifttel

a világ már csak ilyen

Psziho 2011.10.05. 09:10:02

ha felugrana a magyar gdp a 30 szorosára,borítékolom hogy másnap alig férnénk el az utakon ezektől
addig okos és környezettudatos mértéktartó szinte mindenki amíg nincsen pénze

Krisi 2011.10.05. 09:37:37

@Rocko-: az emberek 90%-a nincs tisztában a terepjáró foglamával, nekik be is lehet magyarázni, hogy a SUV az egy terepjáró.

Rocko- 2011.10.05. 09:53:41

@Krisi: így van, be lehet magyarázni. de ôk egymás közt magyarázzák. a gyártó nem állított ilyet.
és ez igen nagy különbség.

babel 2011.10.05. 10:53:38

@Krisi: Én nem ábrándoztam, ezért kiábrándítani sem tudsz. Számomra ez egyszerű. Én elégedett vagyok a saját autóimmal, így nincs szükségem rá, hogy fikázzam a másét, avagy külső megerősítéseket várjak másoktól stb. Akinek van ilyen problémája, annak meg a maga baja, mi közöm hozzá? Remélem világos. :D

Attól meg, hogy nem értem azokat, akik igyekeznek túlegyszerűsíteni a világképüket, mindenre van kész sémájuk, válaszuk, még nyugodtan alszom. Ez megint olyan, nem kell nekem mindent érteni, nem én vagyok a jóisten. Hálistennek. :P

Bambano 2011.10.05. 11:10:13

@visszakettopadlogaz: én már csak olyan hülye vagyok, hogy még ezt a mondatot is elolvastam a posztból: "Mindkettő rendelhető csak hátsó- vagy összkerékhajtással is."

Bambano 2011.10.05. 11:15:13

érdekes módon amikor ferdén felülről mutatják a célt, akkor eléggé együtt van a két kocsi, amikor meg utána oldalról, az escalade-nek több, mint egy kocsihossz előnye van...

annyi igazság van ebben a filmben, mint a 2012-es magyar költségvetésben...

Hurri Kán 2011.10.05. 11:18:00

@Bambano:
Igazából ebben a reklámban összehasonlítják az almát a körtével. :)
Egy autó vásárlásánál nyilván elsődleges szempont, hogy o-100 gyorsulásnál ráverjen a másikra 3 métert.
Viszont: amerikai reklám ugye, na most ha ottani reklám, vagy marketingesek felmérték, h amerikai vásárlónak ez fontos szempont, h gyorsulásban megverje a C-Mercit, akkor nyilván egy reklámban ezt kell hangsúlyozni. :)

Bambano 2011.10.05. 11:19:16

@gyvy: ez egy trollmágnes poszt, az a dolgunk, hogy ragadjunk :)

Hurri Kán 2011.10.05. 11:22:30

@Bambano:
Jogos. Elvégre ki kell elégíteni a TC kattintásszám-igényét.
Meg az én apukám különben is erősebb. :D

Kámasuka 2011.10.05. 11:25:54

Escalade úgyis a telepi niggerek, középszintü drogdílerek autója. Ivy League ember nem ül be ilyenbe, csak európaiba, odaát (is).

Szóval miért is kéne inteligensebb reklám ennél?

brabus 2011.10.05. 11:51:42

Szinte minden amerikai f@sz.

Krisi 2011.10.05. 11:55:01

@zzagzzeg: ember, neked van humorérzéked. továbbra is azt akarod bemagyarázni, hogy ezen a kocsin levehető vonóhorog van, és amikor épp nem reklámfilmet forgatnak vele, akkor folyton hajókat húz a bícsre?

Krisi 2011.10.05. 12:02:31

@Krisi: amúgy igen, elképzelhető hogy ezzel a kocsival két reklám közt rendszeresen vontatnak, de ez kb annyira valószínű, mint hogy az összes autópályán villogva letolós ember valójában csak az állapotos feleségével siet a kórházba...

indapass90210 2011.10.05. 12:15:58

@Bambano: elviszlek egy körre Románia, Moldova, Ukrajna érintésével, aztán meglátod milyen hasznos állat a suv. Nem annyira kényelmetlen, mint egy rendes terepjáró, de nem is törik ki a kereke az első gödörnél, mint mondjuk egy 6-os audinak.

Tyne 2011.10.05. 13:18:04

En jelenleg egy Honda Pilotom van ami itt kint nem szamit full size suv nak de sok helyzetben az ilyen autok nagyon jo szolgalatott tudnak tenni pl aposomek olyan szakaszon laknak Kansas city nyaralo reszen hogy kint van a tabla hogy 4wd only aposomnak Caddy Ecalade van szerintem itt komentelok tobbsege meg nem ult ilyen autoban tomegehez kepest nagyon jol lehet vele kanyarodni a belso terre nagyon szep jol ossze van rakva csendes es hatlamas meretek vannak belul a motorja brutalis semmi nem adhatja vissza a V8 motorjanak sejmes jarasat amit az utas terbol nem nagyon halod kiveve ha nyomsz neki egy gaz frocsot ez az auto hosszu utakra lett kitalava hogy vontas magad utan egy hajot vagy lakokocsit es super kenyelembe eljusal A pontbol B pontba aposomek szeretnek kirandulni campingezni ezert vasaroltak suv meg azert mert amerikai szimbolum a Caddy mindenkinek azt kivanom hogy egyszer kiprobaljon egy ilyen autot es szerintem ha le vezzet benne 1000 merfoldet akkor meg fog valtozni a velemenye hogy majdnem kipihenten szal ki belole.

punicucu 2011.10.05. 14:26:45

mar csak az lenne az erdekes,ha a vegen a csíknal lenne egy fék verseny is....akkor ki gyözne?! De tök mindegy,ilyen alapon egy skodat,es egy tuareget is hasonlithatnanak,amin aztan lehetne veszekedni!

histar007 2011.10.05. 14:51:28

Szinte 2x teljesítmény nyomaték tényleg lenyomja? Miért nem a C63 AMG-ellen nyomák?
Vagy miért nem a GL osztály ellen?
Ez így értelmezhetetlen...

Krisi 2011.10.05. 15:49:06

@zzagzzeg: atyaég, mekkora pimp niggerfelnik vannak azon a gépen :)

... ... 2011.10.05. 17:27:46

@Dövan: ugye nem az A6-osra gondoltál? mer ha igen akkor eléggé tévedsz az A6 allroad quatro sokkal inkább terepjáró mint ez! ráadásul sztem a 3.0-ás motorral még jobban is gyorsul 120-felett! és kb ugyanannyit lehet bele pakolni mint ebbe és kényelem?! háát az audi készíti a világ (eggyik) legjobb belső tereit (ha nem a legjobbat) a fútómú meg lazán elsimítja a magyar "krátereket" az aszfalton.

bpjotruska 2011.10.05. 21:16:07

@visszakettopadlogaz: Volkswagen T5 vagy Vito 4x4-es verzioi, a nagy, 3.2es benzines motorokkal miben maradnak el ettol a motorizalt tombhaztol? Azokba is belefer minden, valoszinuleg mennek is rendesen ( a 130 lovas TDI T5-os is megy annyit, amennyit kell ), azokban is magasan ulsz, 230 loval mar lehet vontatni is, elfer bennuk 8-9 ember, ha kell, s nem esznek 20 folott, gondolom.... oke, nem gyorsulnak 6 masodperc allatt 100-ra, de egy harom tonna koruli gep soha nem lesz sportos, akarhogy gyorsul.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.05. 21:29:53

@bpjotruska: egy vw vagy MB minidg is fejlettebb lesz mint egy USA car - eleg megnezni a fejleszteseket es a ra forditott osszegeket.

azert nem vesznek ilyen autokat tomegessen mert nem amerikai es nem jo nagy, az atlagember itt nem tudja mennyit eszik a kocsija es mi a kulonbseg a merev hatso hid vagy a 152 lengokaros felfuggesztes kozott.

a benzin meg most $3.80 de lemegy majd megint ugyis. ( ethanol $2.85 )

apoa 2011.10.05. 22:29:40

@AczélGyuribácsi: Miért, mikor olvastál a szerzőtől utóljára normális autós cikket? Jobban tenné, hat átmenne politikai vonalra.

indapass90210 2011.10.05. 22:35:26

@... ...: jaja, kisimítja meg magyar kráter. Azt lehet, mert összeségében nagyon jók a magyar utak. Nem láttál még te szar utat, tesvír. Itt most nem arról van szó, hogy egy 10x10 centis darabon van egy 2 centis bemélyedés...

indapass90210 2011.10.06. 08:00:25

@Tyne: 1000 mérföld után max repülőgépből szállsz ki kipihenten :)
süti beállítások módosítása