Ami drága, az tartós?

  2011. október 01. - ommm Címkék: bmw porsche aukció wtf

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Peka barátunk arról híres a szerkesztőségben, hogy a világ legváratlanabb pontjairól – ennek következtében – a legváratlanabb időpontokban képes bejelentkezni valami érdekességgel. Úgy látszik, egy ideje már az USA keleti partvidékén portyázik, huzamosabb floridai tartózkodásra rendezkedett be, ezért kellett valami ottani autó is.

El is ment egy árverésre ami több, mint tanulságos tettnek bizonyult. Ott botlott bele ebbe a 27 ezer mérföldet futott, alig egy éves BMW 750Li-be, amely – finoman szólva is – kérdéseket vethet fel a prémium-termékek időtállóságáról. Pár soros levelében ugyan talán a magyarázat is el van rejtve, mindazonáltal nem vagyunk benne biztosak, hogy bármilyen körülmények között használva elő kéne fordulnia ilyen problémáknak ennél a típusnál, amely minőségéhez eddig nem fért kétség nálunk sem…

2010 BMW 750LI (3)

…ma autós árverésen voltam és ott újra megbizonyosodtam arról, hogy az agyondícsért német minőseg, a szuper belső kidolgozás csak az európai német rajongók és újságírók fejében létezik. A tesztautók ugyanis többnyire újak és jól felkészítettek, de mint a mellékelt képeken látható, egy 1 éves BMW 750LI indító gombjáról már lekopott a festék 27 ezer mérföld után. Mellékesen a check engine lámpa is világít (az amerikainak nem természetes, hogy 15 ezer kilométerenként fizessen 100-150 ezret kötelező szervizre). Ez nem egy sérült autó, hanem egy hibátlan jármű, amit 69 000 dollárért próbáltak eladni.

Ez állt a levélben, alig pár perccel később, pedig érkezett egy újabb, ezt 2010-ben fotózta Peka, egy 2006-os, eladó Porsche Boxsterről. Biztos van oka annak, hogy nem anyagában színezett műanyagokat használtak fel a beltér sűrűn tapogatott helyein, de ezen kopások fényében nem lehet egyszerű megindokolni.

4 eves Porsche (3)

Vagy mégis?

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr383265057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gergoke 2011.10.01. 14:50:16

Természetesen a gyártók minél magasabb komfort szintet sugárzó belterek kialakítására törekednek. A belső designnal foglalkozó tervezők és mérnökök nagyon is tudják, hogy bizonyos belső megoldások nem lesznek elég tartósak, de sajnos azt kell alkalmazniuk. Miért? Mert nekik is meg van adva egy költség keret. De a belsőt modellről modellre puhábbra KELL szabniuk mert ezt kívánják a vevők, vagy még inkább a vevői hangulatot sokszor befolyásolni tudó autós újságírók. Én legalábbis sokszor olvastam olyan teszteket, ahol a belső teret ekézték, pedig nekem a személyes tapasztalataim teljesen mások (tisztelet a kivételnek). Pedig nem hiszem, hogy az én igényeim lennének alacsonyak, ugyanis használtam már pl C merciket (2003,2009) (a mostani generáció kardán tengelyének a külső vékony fólia-szerű borítása hámlik, mégis nagyon jó autónak tartom), 2006ós GS300-at, X3, A8, pár e46, stb. És akkor röhögöm, hogy egy pl 2010-es KISAUTÓBAN a műszerfal párna keménységéről ír egy SZAKÍRÓ 382 karaktert, de azt nem jegyzi meg 3 szóban sem, hogy rohadtul jól össze van rakva a kicsi-kocsi bele, és 15 év múlva sem fog nyöszörögni (valszeg) egy combosabb kanyarban. Ez nem számít, a lényeg, hogy jó legyen a fogása a műszerfalnak. Még egyszer: akinek nem inge...

orbán cigány takarogggyyyyyy 2011.10.01. 14:50:57

Nem olvastam el a kommenteket, de szerintem ezeket az autókat nők használták, ilyen kopás szerintem, csak műkörömmel kapargatva érhető el....

TUDOD, A CSIBE 2011.10.01. 15:23:13

@collins323i: @megszaLott:

www.armorall.com/products/view_product.php?product_id=2&main_group=1&category_index=leather

egyik legjobb szerintem,nem tudom itthon lehet -e kapni. Többi armorall termék is hihetetlen jó.

kicsidio 2011.10.01. 16:29:52

@szpsz: Szia!Orrmotoros Porsche talikon elő szoktam fordulni.Talán egyszer összefutunk.:)Addig is Üdv: DIO

kicsidio 2011.10.01. 16:34:33

@szpsz: NA a másik fele lemaradt.Persze, hogy sok múlik rajta, hogyan használsz valamit nekem amikor trabim volt arra is nagyon vigyáztam mert igaz olcsó volt de az enyém volt.Az autóban eddig 47000km van és nincs napi használatban de semmi jele kopásnak.Reméljük nem is lesz meg asszonykámnak nincs műkörme szerencsére:)

Alf (törölt) 2011.10.01. 16:48:40

öööö ezeg a képeg hamissitványog! a francia autog a legszarabbag.

Alf (törölt) 2011.10.01. 16:50:56

Nekem a 40 éves kocsimban nincsenek ilyen kopások...igénytelen.

nov2016 2011.10.01. 17:26:52

@Shadowbull:
Most akkor mi van? Összezavarodtam.
Nem arról volt szó, hogy minden BMW-ről 27e mérföld után leesik az összes festék?! :)

Igaz az én E90-em gombjáról is már vagy 3-4-szer le kellett volna kopni, ezt se értem.. :)

Fantozzi.ie 2011.10.01. 17:28:56

@Shadowbull: Amcsi autó túl van árazva és több mint két éves

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.10.01. 17:31:17

@Shadowbull: és honnan tudod,hogy még a gyári gombok vannak rajta,idióta?

gombafej2 2011.10.01. 17:35:57

szerintem mindenki járjon biciklivel!

Magyar[HUN] 2011.10.01. 17:39:11

Ez gáz,akárki akármit mond.

szilla 2011.10.01. 18:16:30

Érdemes a Porschénak megnézni a vezető felőli lábterét. A körablakos UAZ-ban nem néz így ki a padló. Tippelnék, hogy a BMW-t is hasonlóan használják. A mi Jettánkban 120 ezer km után sincs megkopva egyik gomb sem, viszont a munkatársam Jettájában (céges autó) nincs olyan gomb ami meg ne lenne kopva.

nagyiWRX 2011.10.01. 18:21:19

Nálunk volt két E90 es és azoknak az ablakemelő gombjai koptak meg, mind a kettőnek! attól függetlenül simán vennék egyet........

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2011.10.01. 18:32:15

Ezen nincs mit meglepődni. Audik gombjain is lejön a gumírozás. Jól néz ki, de ha 3x nem az ujjbegyeddel,hanem a körmöddel érsz hozzá már levakarod. Ez van sajnos. Attól még az autó lehet jó.

Shadowbull 2011.10.01. 18:59:09

@mifolyikittgyöngyösön??: akkor keress olyat amin ugyanigy le van kopva.

De akkor 10 autobol kilenc igy nezzen ki, hogy az onjelolt muszaki szakertok megmondhassak, hogy ez kopik, szar.

Faszfej.

sb

AzHofi 2011.10.01. 19:53:45

@KaWaSaKi: a kérdésedre: igen. :-)

megint 2011.10.01. 20:10:35

Azért van pár autógyártó aki oda nem ugyanazt a minőséget gyártja mint az eu-ba, más futómű, más fék, passat ha jól tudom belül igénytelenebb is. Ha tényleg úgy van ahogy itt leírták akkor az gáz, egy évesen ne kopjon már el ennyire egy ilyen drága autó, persze az is egy másik kérdés, hogy ki használta és hogyan, pl műköröm, gyűrű..stb.

Szabványok 2011.10.01. 20:23:08

Egyike vagyok azoknak, akik szerint a mai autóknál nem törődnek azzal, hogy mi lesz >5év, több mint 200ekm után.

De ez a post a BMW gombbal marhaság.
Itt a kezemben egy BMW indítógomb. Igencsak jó minőségű. A fekete nem egy kis festékecske rajta, hanem jó vastag ráöntött fekete műanyag. Ezt lekoptatni kézzel napi pár megnyomással lehetetlen. Szerintem a tulajnak reszelőgyára van és egy reszelő lóg rá a gombra.

Az egész gomb igen jó minőségű, duplikált(!!!) Hall szenzoros érzékelővel, duplikált elektronikával, -40cfokig működő elektronikus alkatrészekkel, gondosan tervezett, stb. Bár ilyen lenne minden autó, minden alkatrésze!

Amit hibájául lehet felróni, az az, hogy az elektronika is, meg az egész gomb is "bepattanós", 10 év trópusi használat után nem valószínű, hogy roncsolás-mentesen kiszedhető, szétszerelhető.

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2011.10.01. 20:26:01

Megfordul pár BMW a műhelyben, de én még ilyet nem láttam. Lehet, hogy robotpilóta vezette ezeket.

Ha már minőségi kifogás, ne ez legyen, mert ez konkrétan f...ság.

Möglich 2011.10.01. 20:36:24

Az 1 éves ( 20ezret futott ) Scenicem most kapott új kormányt és váltógombot. Garanciában cserélték mindkettőt, mert csúnyán koptak. Se műköröm, se gyűrű, se kézkrém. Sok az újrahasznosított cucc a mai autókban, és hát nem bírják a használatot.
Mivel autóiparilag a kormány és a váltógomb is dizájnelemnek minősül ( ott van a vezető körül, látja, fogdossa ), ezért szó nélkül gariban cserélik.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.01. 20:49:26

Amerikaban hasznaljak az autokat, europaban dedelgetik csak. Itt egy tavolsaglekuzdo celszarszam es mindenki olyan emblemajut vesz amennyi penze van es mutatni akarja hova tartozik.

Az en amg m fel eves kora ota van nalam, tobbnyire local trip re van hasznalva semmi highway de a belseje birja. Az ules jobb oldalan kopik a bor es a ket ules kozotti ketoldalra nyilo fedel ( akinek van tudja mirol beszelek, hosszu lenne most leirni hogyan nyilik ) letorott a fule evekkel ezelott.

De a motor/valto kivalo, pedig 420ra fel van huzva :)

Kegyetlen 2011.10.01. 21:00:36

a Jettánknak vedlik 100e km után a kormánya, felül, ahol a nap megsütötte...

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2011.10.01. 21:03:03

És ha műköröm? Egy ilyen drága kocsiban illene olyan eljárással készíteni egy gombot, hogy az ne tudjon megkopni ilyen rövid idő alatt.
Más: pl. egy fapados Opel Astrában úgy van ez a dolog megoldva, hogy a kapcsolóban a piktogram egy másik színű anyagból készül, így van háttérvilágítás is, és festék se kell, ami lekophatna.

OFF
BMW? na neee...

Shadowbull 2011.10.01. 21:08:58

@megint: Az amcsi Passat egy mas auto, mint az EU Passat, csak a neve ua.

sb

subtotal 2011.10.01. 21:24:03

@megszaLott: rajtam is rajtam a gyűrű, de nekem nem vássa a bőrt (miután megvettem újrahúzattam), pedig pont ugyanilyen autókat hajtok.
Mondjuk én havonta leápolom a bőrkormányt.

@Shadowbull: az én E39-em most lesz 10 éves, a két gomb, ami megkopott, a navi két tekerőgombja (csak ezek gumírozottak) volt. 4eFt-ért cseréltem mindkettőt, hát szőőőőőőőőőőrnyű. Szóval osszad őket, már hivatalból is. :)

fda 2011.10.01. 21:44:03

Nincs ezen mit csodálkozni, mi kb. mindent úgy gyártanak, hogy pár év múlva legjobb, ha eldobod. Az autó sem kivétel.

ommm 2011.10.01. 21:51:13

@gőzhenger: Kicsit vegyél vissza, ez egy levél, amit kiposztoltam, kedves Gőzhenger úr. Betűvel van leírva benne minden, amiből erre rájöhetsz.

Ivóke 2011.10.01. 21:59:35

2006 Civic UFO 130000 km. A kormány elkezdte levedleni magáról a bőrt, a tempomat kapcsolójáról lekopott a felső fekete festék (alatt fehér a müa. LOL). Szóval már semmi sem készül az örökkévalóságnak, láttam ugyanezt Renault-ban, Passat-ban. Az autó amúgy kiváló, szeretem, de ez van.

steve523 2011.10.01. 22:00:45

Minden kétkedőnek:

Munkám révén egy nap átlag 8-10 autóba ülök bele, más és más típusokba, de azt kell mondjam, hogy a cikkírónak teljesen igaza van.

Néhány éves Golfok, Passatok, és igen az újabb szériás Bmw-k belső műszerfaláról is kopik átlagos használat mellett a festék, recsegnek a műanyagok.

Ja és már az újabb Mercik sem kivételek:
műanyag első hűtőmaszkról kopik a króm hatású festék?????? Szerintem ez ultragáz egy közel 18 milliós autónál.....,ami alig egy éves.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.01. 22:10:52

Az usa passat szemre is nagyobb. Nem nezek utanna mert nem erdekelnek a pontos meretei de ha magyarba meglatok egyet egybol az jut eszembe hogy jeee ez kisebb.

Bmw: jo autok, azert mert egy konkret autoban lekopott egy konkret gombrol a festek attol nem inog meg a bmw a tozsden.

Alf (törölt) 2011.10.01. 22:43:28

át köll kenni alkooolosfilcel osz kész

Szabo T 2011.10.01. 22:54:25

@szpsz: Az amerikai Porsche forumokon (Planet-9) eleg sok hozzaszolas es fenykep talalhato az elso generacios Boxsterek es Caymanok kopott gombjairol. Allitolag az az egesz oka, hogy a Porsche egy kornyezetbarat festeket hasznal, ami nem annyira tartos...Raadasul a gombokat egyenkent ki sem lehet cserelni.

Az elozo kocsim (Mini Cooper) meg 7 ev es 83e merfold utan is jol tartotta magat, igaz, hogy a kormanyt egyszer ki kellett cserelni a foszlo bor miatt.

Gott in Frankreich 2011.10.01. 23:24:00

"Biztos van oka annak, hogy nem anyagában színezett műanyagokat használtak fel a beltér sűrűn tapogatott helyein, de ezen kopások fényében nem lehet egyszerű megindokolni."

Hattervilagitott gombokat anyagukban szinezni? Mi ez itt, a "Pistike autot tervez" legujabb epizodja?

hüle 2011.10.01. 23:49:58

Kurvara nem erdekli egy amerikait,ez egy auto ami hasznalati targy,el is adja 1 ev utan (lehet van benne 170000 merfold eredetileg amit a kereskedo visszatekert) valoszinu,hogy eleg jo all anyagilag,ha csoro lenne 3 evesen adna el,mas az eu minoseg de az ar is ott fele annyi,ez a gomb is valahol kinaban keszulhetett vagy szerintetek muanyag uzeme van a bmw nek? magyaroszagrol is 4-5 kulombozo helyen gyartunk alkatreszeket a bmw nek (ami nem baj magyar jo melos jobb mint egy nemetorszagi gyarban levo torok) onnet veszik ahol a legolcsobb ez egy kis gomb nem titanium vagy platina valoszinuleg onnet jon a muanyag kina vagy kelet eu, a porche sem gyartja a muanyagot sot festeket sem.Attol meg lehetnek jo autok illetve relative mi a jo gyorsak erosek,hogy megbizhatoak azt meg a tulaj tudja.

Gott in Frankreich 2011.10.01. 23:55:54

Egyebkent meg, hogy a mukorom es a gyuru ilyen kopasokat eredmenyez, olyan vilagos, mint egy pofon (kb millioan irtak le elottem).

Mi lesz a kovetkezo? Levezettek egy piramisszegecses mubordzsekiben tizezer kilometert egy Mulsanne-ban, aztan amikor szertefoszlott a borules, megirjatok, hogy micsoda hitvany anyagokbol keszul egy Bentley beltere?

Rocko- 2011.10.02. 00:13:57

@megint: "mint az eu-ba, más futómű, más fék, passat ha jól tudom belül igénytelenebb is."
úgyérted hogy másképp hangolják a balkáni utakra és a nyugati sima aszfaltra.
és ez így is van rendjén.

Rocko- 2011.10.02. 00:17:41

@Kegyetlen: még szerencse hogy nem fizetted ki rá egy BMW árát.

1regisztrált 2011.10.02. 00:18:44

Emberek!
Ez Amerika!
Lehet hogy a tulaj 3 hónapig nem tudta megszokni hogy nem kell a kulcsot a lyukba beerőltetni. Meg lett az eredménye.
Máskülönben ott a nagytöbbség tudja, hogy hol a helye. A többség a társadalmi pozíciójának megfeleő márkájú és értékű autóval szaladgál. Akinek a 7-es BMW-re futotta, az leszarja a kopást, nem is vigyáz rá igazán, majd vesz másikat és ennyi...
Aki ezt nem bírja idegekkel, ne is nézze meg ,hogy Dubai-ban még ennél is kb. 10-szer jobban lelakják az autókat 1-2 év alatt.
Ott nem tétel megvenni a következő játékszert, ha az előzőből "kifogyott az ellem".

Kopi3.14 2011.10.02. 00:41:48

@mifolyikittgyöngyösön??: Zseni, mondd már meg, te honnan tudod, hogy cseréltek!

hüle 2011.10.02. 00:44:20

Nalunk 30099000 milla usaban 19290000,viszont sok nemet es altalaban a japan autokat sokkal olcsobb pl egy sx4 sedan 3 milla itt 4,5

De pl egy fiat 500 (meg kicsit dragabb is ott) vagy pl egy yaris,kia ugyan annyi ott is.Tehat ez bizonyitja,hogy euban a nemet,japan tularazott

Kopi3.14 2011.10.02. 00:49:58

@steve523: króm hatású festék nincs, króm van. Műanyagot is krómoznak, bár kényes technológia. S mivel a króm réteg merevebb, s ridegebb a műanyagnál, evidens, hogy lekopik, letpattogzik, ha valami fizikai behatás éri.

@Vortex: alternatív megoldás a sokkal drágább, sokkal rosszabb minőséget adó, beillesztett, fényvezetős vacak. Amiből ilyen feliratot nem tudsz kihozni, csak rendkívül ronda tűrésekkel,a feliratok e miatt nem olvashatóak olyan jól, lépcsős lehet- sőt, lesz is az illesztés, kevésbé lehet egyenletesre megvilágítani, halványabb lesz, stb. Műszaki szempontból ez a jobb megoldás. Pláne, ha tapintási minőségérzetet is teljesíteni kell. PA6-ból nem tudsz jó tapintású anyagot készíteni.

hüle 2011.10.02. 00:56:51

Ne vegyetek xboxot se amerikaitol,hasznaltat,mert eleg ocska muanyagbol csinaljak oket,konnyen serul,torik

www.youtube.com/watch?v=PVhJMeVKdRM

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.10.02. 02:04:19

@Kopi3.14: te vagy a zseni,baromarcú.
én csak arra próbáltam rávilágítani,hogy hiába linkeli be több100000km-t futott autók képét,az előéletéről semmit nem tudunk.lehet hogy tényleg nem kopott le,de lehet hogy ki van cserélve,ezért egy ilyen felvétel semmit sem bizonyít..

fogash 2011.10.02. 07:20:45

jovan, latom osztja mindenki az eszet... az van elfelejtve, hogy a minosegERZET miatt kitalaltak, Hogy az eredendoen kemeny es fenyes feluletu ABS vagy PA muanyagokra fel lehet vinni egy softlack reteget, amitol ugy tunik, mintha puha gumirozasa lenne az alkatresznek. lattam eloben, ahol a bentley, phaeton es mini alatreszeit nemesitettek igy (Bix lackierungen gmbh) koltsege kb egy neolux fujase, hatasa ujan egy ketkomponensu froccsontessel vetexik. csak nem birja a karcolas jellegu igenybevetelt (gyuru, mukorom), meg a kremeket, izzadsagot. emiatt ajtofogantyunak sajnos alkalmatlan... ennek ellere oda is hasznaljak egy csomo marknal. Amugy meg az auto hasznalati targy, nem kultfetis, igy eletem celja nem az, hogy megorizzem az orokkevalosagnak. ok, porkoltet nem eszem benne, szaros gumicsizmaan nem ulok bele, de nm kapok sikitofraszt, ha a gyerek cipojetol poros lesz a szonyeg benne...
thaifoldon nagy presztizs az UJ auto, ott EVEKIG kepesek ugy jarni vele, hogy a gyarban felrakott szallitasi vedofolikat, nejlonokat se szedik le az utasterben.

dr.oid 2011.10.02. 07:30:11

Szemenszedett hazugság,
márpedig íly hiba nincs,
elhallgatott csúf igazság,
a Fotósopp drága kincs.

Egy német gomb nem kopik le, egy német gomb nem hibás,
az egész sztori lejáratás, bulvár parasztvakítás.

Három betű ragyogjon tuningkirályok kezén.
Hét a nemes gyáros jussa kinek háza cifra kő.
Tízet halandó ember kulcsán csillantson a fény.
Nyolcat meg hordjon Sötétúr kurvanyájat terelő.
Nyócker éjfekete földjén, sűrű árnyak mezején.
Kékfehér mindfölött, kékfehér kegyetlen,
krómja sötétbezár, kilincs az egyetlen.
Nyócker éjfekete földjén, sűrű árnyak mezején.

mennyi?husz! 2011.10.02. 07:52:04

Azert ez durva. Az E38 7es es E39 5os bomosok multikormanyan levo hangeroszabajzo gombja szokotott igy lekopni csak eppen ~14 ev es tobb mint 250 ezer kilometer utan esetleg. (hasznalatfuggo ugye) Ami szeritnem belefer.

V úr 2011.10.02. 07:55:33

de szeretném ha személyesen ilyen lenne a gondom de sz r érzés lehet

isti77 2011.10.02. 08:07:11

Ha ez teszi kérdésessé a minőséget, ez erősen emberfüggő is.
Nálunk a 10 éves Panasonic kistévé távirányítóján sem koptak még meg (nemhogy le!) a gombok, a 6 éves Electrolux tűzhely gombjai körül is megvannak még a jelzések, kalibrációk, ugyanakkor láttam már, hogy van, aki 2-3 év alatt teljesen le tudja koptatni ezeket, és hasonló dolgokat (azt nehezen tudom elképzelni, hogy lényegesen intenzívebb használat mellett, mint aminek nálunk vannak kitéve), de egy kollégám a 2 éves Acer notebook billentyűzetével is többé-kevésbé megcsinálta ezt a bravúrt, bár el nem tudom képzelni, hogyan, lehet, hogy úgy kezelik ezeket, mint a 6 éves gyerek a joystick-et, erőből. Vagy folyton izzad a kezük.

nov2016 2011.10.02. 08:30:38

Úgy várom már a következő cikket, amin egy törött BMW fog szerepelni.

És akkor majd újra jönni fog a sok Tháliás, hogy az ő autója már 10 éves és nincs rajta horpadás. És azért egy drága prémiumautót illene olyan anyagokból csinálni hogy ne hajoljon meg a lemez sohasem. Dehát láthatóan az összes BMW kínai papírzúzalékból van mert nicsak hogy összetörnek...

kamikáze 2011.10.02. 09:33:06

@Merida001: De ha alapból egy határ gané az alapanyag amiből az adott kapcsoló készül, vagy a festék nem műanyagra való, csak a mérnök spórol? Tudod lehet kulából várat építeni, csak az eredmény nem biztos, hogy túléli az első zivatart.

hogen75 2011.10.02. 10:10:40

Szeretem "a puha műszerfal jó, a kopogós olcsó és vacak"-típusú megnyilatkozásokat. Pár éve töltöttem egy évet Egyiptomban. Kétféle autónk volt, Chevrolet Colorado és Alero. A Colorado szürke, kopogós műszerfala néha a por (homok) letörlését igényelte, míg az Alero bézs műbőrrel borított műszerfala foltokban foszlott a napsütéstől.
Persze kinek mire kell egy autó - nekem eszköz, ami működik megbízhatóan és mindig elvisz A-ból B-be.

kicsidio 2011.10.02. 10:26:01

@nov2016: Ez nagyon jó volt köszi szétröhögtem magam:))

Szakiii 2011.10.02. 10:30:16

Ez most OFF, de máshol nem tudom fel tenni a kérdést.

A Totalcarnak hogyan sikerült elintéznie, hogy a TV2 a két legidiótább időpontban adja le a műsorukat okt.11-től?
Kedden 6:00-tól, Vasárnap meg 23:05-től..:( Régen azért a szombati 11:00 (bocs ha tévedek, de úgy emlékszem 11 körül ment) azért jóval emberibb volt.

Kopi3.14 2011.10.02. 11:12:46

@mifolyikittgyöngyösön??: Gyököttagyú bunkókám, a posztra adott válasznak pont megfelelő, mert a poszt is egyetlen, valami oknál fogva tönkrement alkatrészből akar általánosítani, erősen hazudva, torzítva valóságot, gerjesztve a népet. S lényegében pont annyira tudod cáfolni SB linkelt verdáinak a nem eredeti indítógombját, mint ő igazolni, hogy az. Szóval ha már kételkedsz benne, akkor valamivel támaszd alá!

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2011.10.02. 11:38:27

Ez az autó egy olyan emberé volt, aki a kezével dolgozik, sziklát mászik, ilyesmi.

Ha valakinek kemény a kezén a bőr, az pont így koptatja le a gombokat.
Ha a kormány nincs szarrá kopva, akkor azon bugyi volt.

Shadowbull 2011.10.02. 11:55:20

@ommm: jovan, de azert megiscsak beleillik valahogy a szerkesztesi elvekbe, kulonben nem jelent volna meg.

Gondolom ha holnap irok egy levelet, hogy egy hete lattam Carlos Ghosn-t, amint eppen egy frissen aldozott kecske veret locsolja a GT-R-re, es kozben egy viasz Porsche Turboba vuduzik nemesacel bökőket, akkor azt nem hiszem hogy lehoznatok.

"nem vagyunk benne biztosak, hogy bármilyen körülmények között használva elő kéne fordulnia ilyen problémáknak ennél a típusnál"

Sajnos tevedtek. A "barmilyen korulmenyek" eleg tag fogalom, a holdraszallastol az UFOtamadasig mindent magaba foglal.

sb

Mercedes E 280 CDI 2011.10.02. 11:58:14

Jó nagy sz@r ez a német minöség:-)))

Nem tudom mi a f@szt kell ezektől elájulni!!

Na most jöhetnek a bombák......

tükörfúró 2011.10.02. 11:58:21

Meg lehet idokolni persze, "általában bírja", a szar megoldás is.
Mert kivülről szinrepancsolni egy műanyagot már "hobbi szinten" is szánalom, előbb utóbb lejön ugyis..bemuttaóra, stb épített kocsin látni ilyet, fényeznek mindent, jol mutat, napi használat meg tél-nyár, földút, macsakakő, stb ugysincsen.
Dehát valami ideológia kell ,hogy ez az uj "mérnök" generáció elfogadja, a marketingnek alárendelve 3-5 évre való szemetet gyárt

Shadowbull 2011.10.02. 12:00:43

na, kivancsian varom melyik idiota jon elo eloszor a tervezett avultatassal.

sb

tükörfúró 2011.10.02. 12:01:09

@Stella Gemella: Ugyanez mind, melyikről soroljak fel fél A4-es oldal hasonló szánalmas történetet?
Már csak azért is törvényszerű ez, mert ugyanaz a pár beszállitó gányoltatja 2tál rizsért valami ázsiai szlévvel a világ autóinak nagyrészét, a nagy gyárak már semmti sem "gyártanak", inkább csak terveznek és végszerelnek.

tükörfúró 2011.10.02. 12:06:42

@Shadowbull: Te magad. Alig várod, mert akkor eltolhatod oda, hogy nincsen betervezve, és arrol szól a vita, "szándékos" vagy "hiba"..

Mintha nem lenne mindegy, valami következmény, vagy széndék, valakit óvatlanul meglökök és esik 5emeletet vagy meg akarom ölni és direkt lelököm. Neki szerintem mindegy.

Lehet futásteljesitményeket, biztonságot, millio tényezőt hasonlitani, fényezni..
(többekközt a teljesen öncélú és értelmetlen un. környezetvédelmet)

És megvan a mantra, ami megvédi a mérnök kis lelkét, aki olyasmit terveztet és szereltet be egy "prémium" kocsiba, amit apái már a rajzasztalon leköptek volna, és már a tusrajzot a sparheltban égették volna el

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.10.02. 12:49:51

@Kopi3.14: ezaz!fröcsögj!virtuálisandugd le az ujjadat a torkodon,és hányj!!!!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.02. 12:49:54

jöttök ezzel a műkörömmel,honnan tudjátok?

Fantozzi.ie 2011.10.02. 12:50:12

@hüle: Subaru Forestert néztem USÁ ban 15000 EUR nálunk Írországban 50000 EUR Ja és ott nagyobb motorral ! megalol

Shadowbull 2011.10.02. 13:18:50

@Stella Gemella: annal kellemetleneb lehet a konkurencianak, hogy a fosgyarto nemetek uraljak a vilagpiacot a premiumkategoriaban.

sb

Shadowbull 2011.10.02. 13:20:29

@tükörfúró: te csak tudod. nyilvan a nagy regi mernokgeneraciohoz tartozol.

sb

Shadowbull 2011.10.02. 13:24:11

@Gyurma73: nem tudjuk, tippeljuk.

En speciel ezt a gombot megkopva meg nem lattam soha, pedig viszonylag gyakran latok tobb szazezer kilometert ridegtartasban szetcsapott autokat.

sb

1regisztrált 2011.10.02. 13:28:15

@Stella Gemella:
Viszont az olasz az mértékadó....

Gott in Frankreich 2011.10.02. 13:31:51

@nov2016: ...aztan persze jon a kotelezo stage two, amiben valamelyik internetes atomfizikus kifejti, hogy betonbol kell kionteni a karosszeriat, mert akkor jo merev lesz, es nem fog torni sohasem.

mifolyikittgyöngyösön?? 2011.10.02. 13:55:24

ritkán látni ekkora barmot mint ez a "sedóbull"

Mercedes E 280 CDI 2011.10.02. 14:35:28

@Shadowbull: A kellemetleneBB az 2 B!! Nem baj BULA neked gyártsanak csak a németek!!

Jó nagy paraszt idomtalan luxuslimuzinok.................... Uristen mekkora paraszt autók ezek,semmi finomság....

P12_dCi 2011.10.02. 14:58:48

@Stella Gemella: Ha valakinek kijavítod a helyesírási hibáját, akkor legyél annyira tökös, hogy utána te is helyesen írsz.

szpsz 2011.10.02. 15:01:08

@kicsidio: Nagyszerű! Mostanában én is velük nyomulok, pedig én alapítottam a Porsche Club Pannonia-t, de onnan kiszálltam. Az orrosok meg megtűrnek a középmotorral :P

szpsz 2011.10.02. 15:02:34

@Szabo T: Igen, ezért sokan neheztelnek a Porsche márkára, hogy semmit nem cserélhetsz benne szólóban, csak a fél kocsival együtt :(

Szabványok 2011.10.02. 15:21:05

Nem bírtam ki. :-) Bicskával megvakartam egy ilyen BMW indítógombot. Elég kemény küzdelem volt (a drága, márkás, svájci Viktorinogsz) bicskával eljutni a fehérjéig.
Úgyhogy szálljatok le erről a gombról!
Ez nem gagyi, ez így önmagában tökéletes mérnöki alkotás (kíváncsiságból visszafejtettem a kapcsolását), tervezője jutalmat érdemel.
Arról nem is beszélve, hogy engem nem az esztétikai hibák zavarnak egy öregedő autóban. Ha látszik a használat az még pozitívum is lehet, mint a kopott farmer, a patinás ékszer, sok használattól megkopott szerszám, stb. A lényeg a funkció. Arra meg tökéletes ez a gomb.

Utálom a gagyi, könnyen meghibásodó "fóliagombokat", amikkel manapság telepakkolják az autókat. De ez nem az! Ez egy nagyon jó minőségű, hosszú életre tervezett, hibatűrő(!!!) nyomógomb. Nagyon valószínűtlen, hogy ennek a hibájából az első 1Mkm-en bármi baj lenne. Ne a kevés pozitív példák egyikét szapuljátok!

Az egy egészen más kérdés, hogy ez az egész nyomógombos indítás úgy hülyeség ahogy megcsinálta a BMW. Ha lenyomom a kuplungot, akkor indítózik is, ha nem akkor csak gyújtást ad rá. A váltógombok eleve ergonómiai butaságok, de így különösen, hogy lenyomott kuplunggal két(2) állapot között vált a gomb, kiengedett kuplunggal három(3!) között.

Fantozzi.ie 2011.10.02. 15:27:43

@Szabványok: Az E90 első szériájánál olyani hiba is volt (én vettem észre először) hogy kihúzott kulccsal is, indult az autó kb 10-15 mp ig tehát elindítottad kulccsal,leállí kivetted a kulcsot és utána is indult kulcs nélkül!!!!!!! hihihihihihihi

akira2 2011.10.02. 15:39:55

Két BMW is van a családban ilyen indítógombbal, az egyikben több, mint 200 ezer van és azt hiszed 20 ezer, a másikban 170 ezer van, és ott sem kopik az indítógomb.

Ellenben az ablaklehúzógomb környéke valóban kopik, akárhogy vigyázunk is rá, meg ápoljuk rendszeresen a vajszínű bőrözéssel együtt...

És érdekes módon, a bőrkormányok sem kopnak nem keményednek, nem fényesednek... csak ápolás kérdése...

protkova 2011.10.02. 16:03:58

@rókafogta
Ha megengedsz egy jó tanácsot... iratkozz be helyesírás tanfolyamra, ha már le tudod írni helyesen, hogy BMW akkor talán neked is lesz majd egy.

Hurri Kán 2011.10.02. 17:30:05

@Stella Gemella:
Hát persze. Mostanában köztudottan az olaszok gyártják a legkifinomultabb luxuslimuzinokat. Legalább is az emblémát hozzá, amit rátesznek egy Chryslerre, meg Dodge-ra. Azok ám a finom autók!

Shadowbull 2011.10.02. 17:52:36

@Stella Gemella: a helyesirasba valo belekotes a gyengek utolso mentsvara a neten, azt ugye tudod?

Meg a finomsagra, kellemre, hovatovabb lelekre valo hivatkozas...

sb

tükörfúró 2011.10.02. 19:58:26

@Shadowbull: személyeskedés az kiknek a mentsvára?
szar lehet védeni a védhetetlent, próbálni megmagyarázni miért szolgáltat fel a vendégeknek a mesterszakács a moslékosdézsából kiporciózott adagot, marketingporcukorral bevonva..

rATdrAgOn 2011.10.02. 20:29:17

Megnéztem a képeket, elolvastam a cikket.
Ipari hulladek tulajaként, ami ráadásul egy lenézett vén szar, csak ennyit akarnék mondani: örülök, hogy a német minőségre soha nem vágytam. Jó lesz nekem a saját szarom még pár évig. Pedig, már elindult vissza a Holdra. :D

Shadowbull 2011.10.02. 21:18:15

@tükörfúró: nem kell itt vedeni semmit, csak az idiotaknak kell megmondani, hogy ok sajnos idiotak.

Aztan azok is maradnak, a kovetkezo TC-s marhasagra majd megint ugranak, es ez igy megy amig vilag a vilag.

sb

Shadowbull 2011.10.02. 21:38:21

@Szabványok: Ne vedd a vedhetetlent. A szakerto leveliro megaszonta, hogy a nemet minoseg csak legenda.

sb

pog ma thon 2011.10.03. 00:09:06

Az összes mai autó egy nagy szar , és nincs kivétel.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.10.03. 00:20:04

Évi 50 ezer és hibátlan gomb, de az ülés kopik a farmertől.

pog ma thon 2011.10.03. 00:28:03

@Kegyetlen: használj nappajzsot kb ugy 1000 Ft . Mert megvédi a müszerfalat is.

MB126 2011.10.03. 07:39:18

Megvan a megoldás: szerintem a birka tulaj tényleg hozzá volt szokva a kulcsos indításhoz és ahányszor el akart indulni, a kulccsal nyomta meg a gombot. Szerintem.:)
Attól meg a legjobb minőségű festés is lekopik.

MB126 2011.10.03. 07:40:49

Még lehet, hogy meg is tekerte rajta, miután benyomta. Úgy mégjobb. Ennyi.

-trogerone- 2011.10.03. 09:43:10

a gyarto csinalhat barmit ha a luzeruser csakannyal nyul hozza
ha valamire oda figyelsz es vigyazol ra nem megy konnyen szarra

mondjuk az 1 eves 1-es Bombin hamlik a kozepkonzolrol es az ajton levo muanyag boritasrol a muanyagfestek attol meg tok jo auto szeretnivalo meg minden de eleg szomoru latni hogy egy "igenyesebb auto egy ev utan hamlik mint egy hullo

a keteves logan 26e km olyan mint egy uj
igaz hogy nem olyan igenyes mint a bombi talan ez is az elonye az egyszeru muanyagok nem karcolodnak es nem hamlanak nem nyikorognak idotallobbak

tükörfúró 2011.10.04. 20:46:49

@Shadowbull: Minden relativ, folyton az alapokhoz jutunk vissza, aki pedig idiózátik, csak mert másoknak mások a szemnpontjaik, az ostoba szakbarbár mosott agyú arrogáns ember
Valaha a BMW tudott mást is, sőt sztem mindeki aki bmw-zett már pár évet, nemhogy tudja ezt, de kb térdig jár a máig tökéletes, lekophatatlan, anyagukban szinezett mégis piktogrammos gombokban. Amik hiába izzós megvilágításuak, annyira tartós, megéri venni a bontóban hamburgerárban, amiben még világit az azzó, mint a szétszedéssel szórakozni, nem mintha nem lenne szétszedhető és javítható, semmi festék gány ,semmi egybeöntés, semmi tervezett élettartam szarság.

Bizonyára gazdasági az ok, a mérnök kevéssé tehet róla ,hogy kénytelen ugy alultervezni, már az is baj, kivétel, anomália, nem tervezett túlhasználat, ha valakinek kérges a keze..LOL
Ettől még a jelenséget lehet utálni, mindig lesz aki kiszolgálja a mainstream irányzatokat, reklmozza, legyártja, értékesíti akár az azonnal eldobható szemetet is, mert ebből van pénz, ezt kell csinálni, pont.

huleaks 2011.11.17. 20:29:39

Arról lehet szó, hogy alacsonyabb igényekhez alacsonyabb minőségű autókat adnak.
süti beállítások módosítása