TC Drag: Az örök vesztes és nyertes

  2011. szeptember 08. - ommm Címkék: volvo totalcar drag gyorsulás tököl s70t5

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

DS9 3400 adatlappal

Mit mondhatnék? Negyedik lettem. A krumpli-díj nekem jutott, elméletileg szomorúnak kellene lennem, hiszen a legerősebb autóval ez minden bizonnyal nem az az eredmény, amit más elképzelt volna.

De ez nem az én esetem. Én tulajdonképpen szopni mentem oda, mint az ominózus vadász. Tudtam, hogy szoros lesz és valószínűleg kikapok majd az épített autóktól és Sipos 400 kilóval könnyebb, összkerekes kis Mazdájától (raliautó, tudod :) de meg sem fordult a fejemben, hogy ezt kompenzálandó a papíron sokkal gyengébbek és lassabbak ellen bizonygassam, mennyire király is az öt henger turbóval. Kipakoltam a gyerekülést, a pótkereket, tankoltam egy kis V-Power Racinget (ennek simán utána tud menni a turbómotor) és ennyi volt a felkészülés. Ez ebben a szép.
 

A lányok? A lányok angyalok

Kiscsoportosként is a nagyokkal verettem meg magam heti szinten, gyengébbeket ütni nem nagy kunszt. Sipos meg is kérdezte, hogy a Mercedes vagy a Mazda ellen akarok menni, persze, hogy a Mazdát választottam.

Így meglehetősen keveset mentem, leginkább unaloműzésből és kihívás esetén álltam oda a többiekkel, de remek móka volt a Bandi 02-ese ellen indulni (az első 30-50 méteren még ő volt elöl), vagy csajokkal a jobb egyben gyorsulni egyet, sőt, Prokee büntető-Trabantjával kétszer is mentem, mert az elsőnél kiugrottam és az úgy nem fair. Másodjára tán gépháztetőnyi különbséggel vezettem mintegy féltávig, ahol Prokeenak szúrnia kellett a harmadikat, ott el is dőlt minden. (De az a Trabi kemény ám!)

A Bogár ha megtapad...

Doki Bogarával csak egyet gyorsultam, három tizeddel lett jobb, ami nekem nem sok, de ez az első – gyakorló – futam már előrevetítette azt, amit sejtettem: 402 méter kevés Kredencnek. Hiába rajtoltam jól, hiába sikerült többször is 0,5-ös reakcióidőt produkálnom (ami egy ilyen ötsebességes automatával nem rossz), a hosszú váltóáttételek és a turbómotor karakterisztikája miatt valahol féltávnál vettem fel az ellenfél tempóját (itt most főleg az AE86-323-Bogár trióra gondoljunk) majd kezdtem ledolgozni a hátrányt. Van, akinél többet, van, akinél kevesebbet, a legmagasabb átlépő sebességek bizonyítják, hogy a T5 meg tud indulni és nem fogy el.

Fair küzdelem volt, jó móka

Csontig lenyomott fékpedállal, a fordulatszámot fixen 3000 körül tartva értem el legjobb eredményeimet, padlógáznál teljesen mindegy, milyen váltóprogramot használok (Sport v. Eco), úgyis csak a táv kétharmadánál kapcsolta a harmadikat, a gyári értékeket hibátlanul tudja és csodás hangja van amikor goromba. Ha jól olvastam ki a táblázatot, akkor kétszer is befértem 16 másodperc alá nettóban, ami egzakt érték, ezek ennyit tudnak ezzel a váltóval, sperr nélkül, utcai gumikon. És szerintem remek egy 14 éves, 1400 eurós és 1520 kilós batártól.

Karotta kábé ennyivel nyert, zseniálisan megy és tapad a Corolla

Sipostól és Karottától is kikaptam, de nem adtam fel az elején, harcoltam derakasan, keményen, jobbak voltak, de nem kesergek, sőt, talán még jobban megkedveltem ezt a szürke marhát, mert itt sem hozott rám szégyent és ellenfele volt épített autónak, semi-slick guminak és profizmusnak, összkeréknek és pillesúlynak.

Mindjárt röhög ő is

Az S70 T5 jó, megtartom és orvoslom minden baját, nem gondoltam, hogy ennyire megtetszik majd egy V6-os 166-os Alfa után.

Legjobb időm (ezzel lettem negyedik):

pistalegjobb

Elért eredményeim:

pistafutamok
 

Így szavaztak önök a Totalcar Facebook-oldalán.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr913206671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2011.09.08. 13:24:24

@Motordoktor: Hízelegsz Doki, gyanús vagy :)

ChPh 2011.09.08. 13:24:57

@ommm: sejtettem :D
Khm, a kérdésemreholaválasz? :D

Shadowbull 2011.09.08. 13:25:58

@ommm: konkretan a termek erdekel, ami bevalt, nem kotekedni akartam (most eppen)

:)

sb

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 13:27:58

@ommm: Oszt minek? Három fázisa van.
Rákened. Vársz. Letörlöd. :)

fogash 2011.09.08. 13:29:38

@Motordoktor: hát, ebből a kínálatból nekem is a volesz kellene, meg esetleg a bogarad! :)

ChPh 2011.09.08. 13:37:02

@ommm: ja meg a bőrápolód nevét is elárulhatnád, ha más nem privátban. Bár nem rossz amit a Bömbinek adok, de lassan elfogy :)

hofi601 2011.09.08. 13:40:53

Én a Mazdát választanám, és nem a gyorsulása miatt. :) Esetleg a hacsit. Bár kétségtelen, hogy ha én is belekalkulálom a két gyerekülésemet, akkor a Volvót választanám.
A Doki meg büszke lehet a Bogárra, igazán szép munka! :)
A következő alkalmat - ha lesz - tarthatnátok mondjuk az euroringen. Kíváncsi lennék, hogy ott milyen különbségek születnének.

chipo 2011.09.08. 13:41:26

@ommm: nem is jött eddig át, hogy tied a Kredenc. Nekem egy 850R-em van. Az avatarom már nincs meg :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 13:41:38

@ommm: Na meg ha én vónék a Winkli, akkor erre pont aszondanám, hogy "kit érdekel, hogy halk, meg hűdegyors, ha itt meg rotyog a vényóc, oszt az se lényeg, hogy mennyivel megy". :)

Érdekes 2011.09.08. 13:42:27

@fogash: Nekem mindegyik kéne, eladnám őket, és vennék belőle egy jó gépet ;]]]]

ommm 2011.09.08. 13:42:46

@Shadowbull: Fejből nem tudom, de megnézem otthon és ha érdekel, küldök elérhetőséget a forgalmazó sráchoz. Tényleg jó, száraz és puha lesz tőle a bőr és a pigmentálónak hála kicsit a kopások is helyrejönnek.

ommm 2011.09.08. 13:43:57

@Tie: Hallgasd azt mondjuk csak két órán át, fordulaton, a sztrádán :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 13:45:46

@ommm: Ez engem is érdekelne, Ződre is NAGYON ráfér egy ápolás másfél év állás után, meg a citroen is elbírja. Bár a hátsó ülések makulátlanok, sose ül rajta senki, de az elsők kívánják a citromban is, oszt a vipcar féle kencefice nem egy nagy durranás.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 13:55:30

@ommm: Volt már rá példa néhányszor. A Ződé ráadásul nagyságrendekkel durvább, nyersebb a rezonátor-dob miatt bent ülve, mint a Cougar. :)

Van, amikor Szegedig végig terep (10óra nagyjából), aztán éjszaka egy 10 órás pontkereső GPS futam, másnap meg vezetett túra. Na azután este olyan fülzúgás van, mint az ACDC koncert után volt... :)

Egyébként amikor frissen kész lett az új kipuffogóm a Ződ Szörnyön, akkor még nem volt oldalra kikanyarintva, csak úgy hátulra egyenest üvöltött kifelé. Pont akkor mentünk pályán Szegedre haverokkal, 130-140 körül (az olyan 2500 fordulat kb). Tíz perc múlva a konvojban hátraparancsoltak, mert akik mögöttem jöttek, nem bírták az iszonyú üvöltést nonstop az arcba kapva. :)

De akkor is imádom. Jövőhéten állunk neki végre, szépen lassan összerakom, aztán újra ordibálni fog végre.

GGG77 2011.09.08. 13:58:43

Ha az eszemre hallgatok nekem is István Volvoja.
Persze úgyis Sipos úr Mercedesevel mennék el. :)

szatyi 2011.09.08. 14:05:35

@Tie: Te ezt hogy csinálod, hogy egy 1/4 mérföldes gyorsulásról szóló poszt végén is azt hozod ki, hogy a Range az az igazán király? :)

PS:
akik aggódtak az mr2-esért, azokkal tudatom, hogy ez az autó olyan, mint Kapócs Zsóka, egyre szebb az orra...

hofi601 2011.09.08. 14:14:56

@szatyi: Akkor már csak egy szervó kell bele, meg egy rövid váltó. :)
Tie meg olyan, mint egy rossz hittérítő, Mindenkire rá akarja erőltetni a saját Istenét. :)
Szerinte az élet értelme nem 42, hanem a Range. De nekem gyanús, mert mióta van egy XM-je, azt is magasztalja. Mi lenne, ha egyszer beültetnénk egy rendes autóba?

domeq 2011.09.08. 14:18:32

És a Polski miért nem indult???

prokee · http://prokee.blog.hu 2011.09.08. 14:18:53

@Motordoktor:
"Az a szép ebben az egészben, hogy egyikünknek sem drag autója van, nem arra építettük, vettük,"

De. :)

szatyi 2011.09.08. 14:19:50

@hofi601: az XM tényleg egy másik dimenzió, vagy inkább más koordinátarendszer, ahol az X Y Z irányú mozgás az fantasztikus, a tengelyek körüli elfordulás meg nem értelmezhető...

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 14:20:50

@hofi601: Az XM az azér nem annyira. Mókás autó, szerethető az őrültségei miatt, jól használható hétköznapi autó, egy kis plusszal. (nekem legalábbis ennyi a minimum, hogy egy autót valamennyire respektáljak egyáltalán)

A Land Rover, az viszont más. Az a totális elvakult tomboló szerelem, mellőz minden racionalitást, minden épeszű józan gondolatot, az színtiszta érzelem.
Mindenki szereti az autóját valamennyire, de ennyire súlyosan még csak Landysoktól láttam ezt. :)

Amúgy eszemben sincs mindenkire rábeszélni, nemrég le is beszéltem róla egy embert. :)

ommm 2011.09.08. 14:21:29

@prokee: Kérdéses tulajdonjogú járművek pilótái! Óvatosan! :)

szatyi 2011.09.08. 14:22:51

@Tie: "Amúgy eszemben sincs mindenkire rábeszélni, nemrég le is beszéltem róla egy embert. :)"
Miért? Nem volt szimpatikus?

prokee · http://prokee.blog.hu 2011.09.08. 14:28:22

@ommm:
Nem kérdéses az. Visszavittem, mert nem hozta az ígért időt :)

mtk001 2011.09.08. 14:32:01

Höhö !!!
Winkli kikapott a Kredenctől ! :-)
Még jó, hogy Prokeeval nem ment ... :-)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 14:33:25

@szatyi: Hát, bizonyos esetekben hamar lejön, hogy valakinek nem való.
Kérdezte a figura a topikon, hogy P38 Range-et venne, mert tetszik, és hogy mennyit fogyasztanak ezek.
Mondtuk neki, hogy a dízelek 12-nél indulnak, ha tiprod, akkor egyrészt megölöd, másrészt 14 liter, a V8 meg 18-20 és fölfelé.

Aztán persze hápogott, hogy hú, hát az nagyon-nagyon sok.
Mégis, mi a fenét várt egy 2,5 tonnás állandó összkerekes kockától?

Dennis01 2011.09.08. 14:36:47

@Pipi: A Cougarnak nem mertek tolni, nehogy szetessen a szarra kopott futomu. Hacsak Sabc nem tette rendbe addigra, akkor nem szoltam egy szot se.. :D

Egyetertek Tie-al, angol auto nelkul nem elet az elet. Miota angol autom van, mindig megtalalom az otthonomat, koszonhetoen az olajfoltnak a haz elott.. :D

Amugy meg megengedek magamnak egy kis
gyerekesseget: Hacsiroku a kiraly!!! :D

Csikost nem lattam meg eddig senkivel se menni, csak nem feltek Era pokoli 88 lovatol? :)))

hofi601 2011.09.08. 14:42:12

@Tie: Gondolom csak pöcshosszabbítónak kellett volna...
Tényleg lenne piaca a 712i-nek. :)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 14:48:05

Nem, mert a P38 szerintem egyáltalán nem pöcshosszabbító autó. Nem kicsi, ez tény, de egyáltalán nincs kivagyi image-e, sokkal inkább szofisztikált visszafogott elegáns batár. Nagy dög, de mégse feltűnősködő autó. Egyszerűen az az ember volt, akinek lövése sincs arról, hogy mi micsoda, és el van szörnyedve, ha BÁRMILYEN autó 9 liter felett fogyaszt.
Máshogy fogalmazva: a tökéletes kispolgár.
A P38 meg az ilyen autósnak nem való, mert bár ma már olcsón megkapod őket, de sok tekintetben a fenntartása még mindig luxusautó-szintet kíván meg a tulajdonostól, különösen azért, mert a korábbi tulajok hajlamosak elhanyagolni őket, és kevés a lelkiismeretes szerelő, aki egy P38 elektromos nyűgjeinek nekiáll.
Ellenben ha a tulajnak van hozzá affinitása, szereti szerelgetni, méricskélni az autóját, és foglalkozni vele egy kicsit többet, mint amennyit mondjuk egy G astrával kell, akkor nagyon élvezetes autó lehet, akár terepen, akár civilben használja.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 14:52:45

@hofi601: Hát csináljunk egyedieket.
Veszünk fillérekért régi heteseket, belerakjuk a Fabia 1.2 HTP motorját, oszt lehet árulni őket. Csontiék pikk-pakk elpasszolnák őket szép haszonnal. :-D

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 14:57:15

@Tie: Esetleg lehet 1.9 PDTDI is, krézi féle tuninggal, hagy füstöljön. :)

jujdejo 2011.09.08. 14:58:13

de kipróbálnám azt a volvot kolléga!

hofi601 2011.09.08. 14:58:38

@Tie: Csikósnak is tejelnünk kellene, ő vetette először képernyőre. :)

totalcar.hu/magazin/velemeny/magyautovesz/

2011.09.08. 15:11:23

Hihetelen, hogy nem tudtok rendes képanyagot közölni Anzséláról... Ki a faxt érdekel az a sok roncs? ))

Ada 2011.09.08. 15:20:47

Kicsit off topic, de én már alig várom a telet, amikorra beígértétek Szentendrén a Kaptató utcában a jeges uton feljutás versenyét.

belsoseg.blog.hu/2011/02/09/mit_er_a_sokmillios_technika?fullcommentlist=1#comments

Ommm, ha megkérhetlek, meg ne feletkezzetek róla!!!... Kösz

Jirzsij 2011.09.08. 15:27:58

Lehet, hogy leölöm a poént, de a táblázat ezen szelete alapján Prokee Trabantja simán jobbat ment, mint a Cougar. Hm?
Az a Trabi amúgy is tudhat valamit... :))

Motordoktor 2011.09.08. 15:36:16

@Tie: Krézi nem nyúl PD-hez.

leaping cat 2011.09.08. 15:37:23

Padlógázzal kellett volna végigmenned, simán megnyered a versenyt 15 mp alatti idővel.

Motordoktor 2011.09.08. 15:40:18

@Tie: Én nagyon sokat vezettem és szereltem is P38-ast. Volt szerencsém igazi terepen is menni vele Solihullban. Egyrészről egy nagyon jó terepjáró a tömege és kinézete ellenére, másrészről meg véleményem szerint a fenntartása nem drága, hanem DRÁMAI költségű. Vagy neked van otthon egy T3-as vagy T4-es TestBook-od? Esetleg állandóan futófény van a futómű ledjein a középkonzol felett? ;-)

Motordoktor 2011.09.08. 15:41:28

@leaping cat: Kár, hogy nem jutott ez eszébe.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 15:41:41

@Motordoktor: ?? Ő csinálta a rettenetes 1.9pdtdi drag kispókot is.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 15:51:01

@Motordoktor: Tudom, csak nem akartam eleve ENNYIRE elriasztani a figurát az autótól. :)
Egyébként Landy-s berkekben már vannak vállalható megoldások sokmindenre, egyedi hibakód-megfejtő-törlő cuccok, meg EAS-kicker, ami tizenezer forint az ebayen, és a megkergült légrugózást lehet vele kiütni, és újra életre kelteni. Meg át is lehet építeni szépen tekercsrugósra. Aki offroadra veszi, az előbb-utóbb úgyis átalakítja, mert úgy lehet rendesen emelni a futóművet, hogy felnőtt méretű kerék is aláférjen.

Csak ugye ezek azok a dolgok (kirepedező elöregedett légrugók, a félhalott rugók miatt az életéért küzdő kompresszor, az emiatt állandóan küszködő szeleptömb, és a Body Electronic Control Module kideríthetetlen háklijai), amik miatt fillérekért adják őket el, csak szabaduljanak már tőle, aztán az új tulaj vagy tudja, hogy mit vett, és úgy áll hozzá, hogy akkor most önt bele egy talicska pénzt ésvagy időt, és megoldja az összes nyűgjét, vagy azt hiszi, hogy hűdefasza, vettem másfélért egy haszomnagy luxusautót, most aztán én leszek a király. Aztán tologatja az ordenáré szopórollert, miközben nem az autó a debil, hanem az új tulaj a pontosan olyan barom, mint a régi volt. :)

Így megy ez az összes ilyen kaliberű nagykocsival, legyen az akár öreg Merci, BMW, vagy AudiV8. Ezek talán ritkábban kerülnek telepi hülyegyerekek kezébe, mint a három német csoda, de egy egyszerű hétköznapi embernek - ahogy azok is - egy ilyen Range nyűgjei is bőven tűréshatár felett vannak.
Én elvakult barom vagyok, de hétköznapi autónak még én se vennék P38-at. 4.6 HSE-t esetleg, ha nem volna már így is két vényócam. De van, úgyhogy hétköznapinak már a fapados traktorok felé vonzódom inkább. Hej, egy szép öreg 45 éves Series II 109 SW... :)

pickapu 2011.09.08. 15:51:41

Pistám, legközelebb azért guruljunk egyet a kredenccel! Nem is értem, a múltkor hogy maradt ki.
Kiváltképp, hogy számomra a személyautók közül a nagy kockák tetszenek leginkább.

Hurri Kán 2011.09.08. 15:53:22

@Tie:
Mondjuk ez nagyjából bármilyen típusra igaz...

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 15:56:55

@gyvy: Mondjuk úgy, hogy a kellően bonyolult, 90-es évek közepéről való luxusautókra.

Hurri Kán 2011.09.08. 15:58:22

@Tie:
Kb. igen... Bár átlagmagyar autóval való foglalkozási hajlandóságot ismerve sztem már egy B Vectra is luxusautónak számít... :D

2011.09.08. 15:59:22

@Tie: krézi adagoló szaki, nem pd-s.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 16:14:33

@gyvy: Az stimmel, de ha egy leharcolt vectrát veszel, azt egy hónap alatt rendberakod, mert alapvetően nem bonyolult autó.
Ha meg egy leharcolt W140-et, vagy egy ilyen P38-at, akkor fél év múlva vagy felakasztod magadat, vagy eladod, vagy előveszed a tárcádat, és kurva mélyen belemarkolsz. :)

@ruskyy: Akkó keverem a krézit valakivel. Vagy a rettenetes kispók nem vót PD.

Hurri Kán 2011.09.08. 16:24:07

@Tie:
Ez jogos... Ezzel együtt azt mondom, ha nem extra lepukkant/ extrém ritka típust veszel, és van szándék, hozzáértés, ÉS pénz is, akkor 1-2 hónap alatt gyak. bármilyen kocsit gatyába lehet rázni.
No de aki olajat is csak 3 évente cserél, mert azt hiszi, az is addig garanciális, annak igazából egy Trabant is egy bonyolult autó. :)

Larry Silverstein 2011.09.08. 16:28:08

Szemüveges-sapkás-borostás-dagi nem a Mythbustersből van? Mert nagyon olyan.

hofi601 2011.09.08. 16:34:25

@pickapu: Úgy, hogy vasárnap délelőtt Pistának leginkább csak a hintaágyban fekvéshez volt hangulata. Én is pályáztam a kredencre, de Pista arckifejezése valami ilyesmit sugárzott: "haggyámánnyugtonpihegniegykicsitígyisalkigaludtammegmásnaposisvagyokpöttyetneszáguldozzunkmárittenfelalá". :)

pickapu 2011.09.08. 16:54:23

@hofi601: Jobban átgondolva, javarészt tényleg nem az autókázásról szólt a dolog. :)

szatyi 2011.09.08. 17:06:42

@pickapu: Ja, én is csak egy kört mentem, de azt is minek :)

pickapu 2011.09.08. 17:18:37

@szatyi:
Örömmel olvasom, halad a plasztika. A törött orr úgyis csak a bunyósoknak áll jól. :)

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2011.09.08. 17:22:06

@ommm:
Tökéletesen ismerős érzések.
Én is így vagyok az A4essel. Az 5 sebességes Tiptronic leszed cca. 2 másodpercet a gyorsulásból. A virgonckodás nálam 120 fölött kezdődik. Addig semmi. ráadásul az enyémben Turbo sincs, csak sima V6.
Végsebességre tuti nyersz, sőt a 160ra gyorsulásnál is. Gyors limuzin az, nem versenyautó. :-)
Gratula a kocsihoz

w a s d 2011.09.08. 17:59:02

@prokee: Azé (eredetileg), akinek van/volt egy 2t kombija valami barnás- vöröses gyöngyházmetál színben? (Személyesen nem ismerem, csak amolyan carstylingról ismert autó. Csak mert mintha neki lett volna valami 2,0 8v VW motoros 4t- je is, és a beharangozó bejegyzés kommentelői közt előforduló azonos nick miatt.)

@Tie: Könnyen lehet, hogy ismerős képek, de egy terepet járó Land Rover- esnek mi a véleménye az ilyenről?

img839.imageshack.us/img839/5646/36121310136845.jpg

img707.imageshack.us/img707/327/36121310136820.jpg

prokee · http://prokee.blog.hu 2011.09.08. 18:03:44

@w a s d:
Jó helyen kapisgálsz, csak kicsit keveredtek az infók.

w a s d 2011.09.08. 18:09:31

@w a s d: Mondjuk az a 2,0- ás Trabi lépcsőshátú volt. Meg különben sem szép tőlem összeesküvés- elméletemmel esetleg leleplezni előre a TC- s gyorsuláson mért gép trükkjét.

kepfeltoltes.hu/110908/meninblack_www.kepfeltoltes.hu_.gif

w a s d 2011.09.08. 18:17:27

@prokee: Vagy rokona a 2t kombis (most így utánakeresve) a trükkös "bordó" tulajának, vagy valami ilyesmi.

Larry Silverstein 2011.09.08. 18:22:06

Majd azt is tolassátok, hogy melyik mennyit fogyaszt dragsterként, oksa?

w a s d 2011.09.08. 18:23:57

És hogy ne csak teleírjam a Trabanttal kapcsolatban azt a bejegyzést, amiben nem az az autó a főszereplő, azt azért leírom, hogy családi- mindennapi (de nem kedvtelésből, "elvetemültségből" mindennap használt épített) autónak még sok is lenne egy ilyen t5 nekem, főleg, ha esetleg lehetőség van rá, és tervez mellé valami mást az ember direkt játszani.

ChPh 2011.09.08. 18:49:18

@hofi601: óccójanciknak meg a 708i-is megfelelne :D
Bár agyaltunk rajta, hogy egy 1.2-es mocival nem csak nem menne egy akkora kaszni, de fogyasztana is rendesen :D

ommm 2011.09.08. 20:23:20

@Báthory: Előtte nulláztam valamivel és botrányos dolog történt: lement 11.3-ra 11.5-ről :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.08. 20:52:52

jo az a volvo, jo moka volt ez a gyorsulas!

Rocko- 2011.09.08. 21:29:32

@pickapu: merhogy rosszkor voltál rossz helyen. mi mentünk. :)))

Rocko- 2011.09.08. 21:38:42

@Tie: "Máshogy fogalmazva: a tökéletes kispolgár. "
:)))))

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 22:16:12

@w a s d: Felemás érzés. Ez azért elég ritka dolog ebben a szakmában, mondjuk mint a Dakaros Jaguár volt ambó dominó, de nem mondanám, hogy teljesen osztályidegen, 1951-ben Silverstone-ban egy futamon indult egy Series I Landy, RBH-363 volt a rendszáma, 16-os rajtszámmal futott. Vicces. :)

Persze nem ez a normális élőhelye, de van egy bája így is ezeknek az öreg csettegőknek, de tény, hogy autentikusabb normális változatban. Természetesen ugyanilyen ütött-kopott állapotban.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 22:27:39

@Tie: És máskor is volt, bár ez inkább vicces, de akkor is, említik a Silverstone-i pálya emlékezetes eseményei között:

The 750 Motor Club's six-hour relay was interrupted by a cloudburst in 1953: conditions were so poor that AH Baker led the race for a while - in a Land Rover.

www.telegraph.co.uk/motoring/motorsport/2753057/British-Grand-Prix-Silverstone-at-60.html
Azaz a 750 Motor klub hatórás futamát megzavarta egy hidegfront 1953-ban. Az időjárási körülmények olyan rosszak voltak, hogy AH Baker vezette egy ideig a versenyt - egy Land Roverrel. :)

gnme 2011.09.08. 22:28:34

nekem a tizenkettes kép tetszik

hát.. há' már csak azé, mer van rajta az a' vidám ember

magyar fogra magyar pasztát!

Larry Silverstein 2011.09.08. 22:54:23

@ommm: Hát az azért elég szigorú. És ezzel több 10ezret mész majd évente ilyen átlaggal?

Hurri Kán 2011.09.08. 23:08:41

@Báthory:
És akkor mi van, ha évente megy X kilométert ilyen átlaggal? Visszafelé kezd majd forogni a föld?

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2011.09.08. 23:15:06

@Báthory: Én évente 30ezret mentem a Ződdel, oszt az városban gázból 27-28 litert fogyasztott. És? Nincs és.

kultúrpesszimista 2011.09.08. 23:37:50

@ommm:

Kíváncsi lennék egy Volvo S70 T5 (vagy R)és egy Saab 9000 Aero küzdelmére...

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.09.09. 03:07:34

most en nem talaltam semmi infot hogy alakitott a cougar vagy mostezmi? vagy elertettem es ugy hittem - rosszul - hogy indul?

vagy?

vagy nem?

vagy mi?

ommm 2011.09.09. 09:08:33

@Báthory: Sztrádán 9.2-re lemegy gond nélkül, városban pedig alig használom, arra ott a feleségem remek Lancia Y-ja, az tökéletes erre. A Volvo nem fut sokat amúgy sem, bár eddig valahogy belement 7 ezer km, ez bizonyosan csökkenni fog.

pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott 2011.09.09. 10:07:03

@Motordoktor:

nem olyan szörnyű a helyzet, nem árt kicsit ismerni a rendszert, és a kellő időben költeni rá azt, amit kell.

NitroX5 2011.09.09. 10:07:30

Egy R már adott is lehetne...

pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott 2011.09.09. 10:10:13

@Tie: most akkor én minek szémitok ? :-)

(még csak autót sem szereltem azelőtt)

pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott 2011.09.09. 10:22:12

@ommm:
a volvo tényleg 5 sebességes ? én eddig úgy tudtam, hogy az automaták 4 sebességesek voltak , sőt még az S80 T sorozata is négysebességű automatával jött ki először (nem tudom változtattak-e rajta később).
a volvok nagyon tetszenek, egyszer majdnem meg is vettem egy T5-öst - illetve 2x, először úgy mentem, hogy el is hozom, de sajna túl roncs volt, olaj nélkül járták, stb., a másiknál pedig nem értem el a tulajt.
mindegy, a papirok (és katalógusok) szerint a 2.3-as T5 is csak 4 sebességű automatával volt szerelve

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.09.09. 12:19:50

@Báthory: Ja, ja. Jézusmária, két számjegy a tizedes elött!!!

ommm 2011.09.09. 13:32:36

@pooh_aki_pooh_volt_a_regiszt_elott: Rosszul tudod. Igaz, akad 4 gangos GM-automatával is, de ötgangos Aisinnel azért jobb.

McK (törölt) 2011.09.09. 18:58:43

@Báthory: igaz-igaz,amíg egy 150LE-s 6 sebességes Multijet 6-al elmegy,meggondolandó!

McK (törölt) 2011.09.09. 19:08:36

http://www.youtube.com/watch?v=AosaS3vx9Ww&feature=player_embedded#!

Tessék OMM mester,szeretettel!

ommm 2011.09.09. 19:55:17

@McK: :)
Ismertem ám. Nagy dolgok készülnek, stay tuned (és nincs közük a Polskihoz).

S1980 2011.09.09. 22:59:29

800 méteren szarrá verted volna őket...

Gubo77 2011.09.10. 21:19:54

@ommm: Ő tudja jól. (Majdnem.) Ugyanis csak az utolsó évjáratban, 2000-ben létezett 5 sebességes automata, az is a 2.4-eshez (beleértve az akkori V70R-t is). A tiéd a motortér alapján MY97, vagy MY98, ehhez pedig csak az AW50-42 jöhetett szóba. AW, mint Aisin Seiki & BorgWarner (Aisin-Warner). Ja igen. Soha nem is volt S70-ben GM váltó. Nem így kell legendát gyártani az Aisinnek, önmagában is meg tudja állni a helyét. Amivel keverheted, az az S80 sorhatosai mögé faragott automata borzalom. (A 850/S70 vonal csakis öthengeressel kézült ugye, tehát ez a vonal is kilőve.)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.09.11. 14:07:07

Akkor is egy E36 328i-t kellett volna vegyél, s minden utadon vigyorognál. Csak abból a bőrős, motoros üléses nem ennyi. Ez gyors kényelmes családi autónak bíztos jó, csak én nem látom az élvezetet benne.

ommm 2011.09.11. 15:35:29

@megszaLott: Na jó. De mit érek vele közúton? Mitől nagyobb élvezet? A családommal nem indulok el keresztben az Árpád-hídi felüljáróról, nem is megyek ki a családi autóval a Mecsekbe.
Élvezetre élményautó, családnak meg családi autó. Ráadásul tágasabb, mint az E36.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.09.11. 22:51:07

Majd meglátod, mikor lehavazik, és mindenki játszani indul, s a polákod nem lesz kész;)
Te is tudod, hogy hétköznapi családi autónak is jobb a hátulkaparós. Kivéve ha télen dombra kell menned, s nincs sperred:))

ommm 2011.09.12. 16:33:18

@megszaLott: Azt az autót, amiben a kilenc hónapos fiam is utazik biztosan nem vinném ki a lőtérre, legyen az bármilyen.
Télen eddig is elvoltam bármivel, most sem lesz gond.
Játszós lesz, de az csak arra, semmi másra.
süti beállítások módosítása