A betiltott Hyundai

  2011. augusztus 23. - ommm Címkék: reklám betiltott hyundai veloster

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


A Hyundai sokat vár az új Velostertől, ez kétségtelen. Kemény, direktmarketing-eszközökkel támadják a konkurenciát, hangsúlyozva a minőséget és finoman utalva arra, hogy most aztán igazán számolatlanul tolják a pénzt a fejlesztésbe. Tegyük hozzá halkan, hogy az utóbbi évek kitartó aknamunkájának előbb-utóbb kézzelfogható eredménye lesz, autóik ma már megütik a többi (nem prémium) gyártó szintjét. De a poszt témája nem ez, hanem az a fícsör, amelyet a közeljövőben - előreláthatóan - agyba-főbe préselnek majd a fejünkbe. Ehhez kapcsolódik a reklám is, amelyet - érdekes módon - a liberális Hollandiában betiltottak.

Legyünk őszinték: a nem laikusokat nehéz elkápráztatni egy ilyen hiányosságból faragott előny-szerű kampánnyal. Főleg úgy, hogy ez a fajta ajtóelrendezés már 1961-ben sem ütött akkorát, amikor a Skoda 1202 megjelent. (A kérdés adott: mi lesz azokban az országokban, ahol bal oldali közlekedés van? Vajon ott fordított lesz az elrendezés?) Kicsit olyan szaga van, mint a DS4 lehúzhatatlan hátsó ablaka, ahol tkp. csak bónusz a két hátsó ajtó a Citroën szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr693173074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kisbencuska 2011.08.23. 11:53:20

szép darab és még menthető. a hyundai viszont nem tetszik. :)

kisbencuska 2011.08.23. 11:54:21

amúgy miért tiltották be a reklámot, lehet tudni?

okostojgli_moderáld_ki_ezt_is_3 (törölt) 2011.08.23. 11:57:11

Én minden jóérzésű országban betiltanám.

Egyébként meg: youtu.be/ALh1JOAvHf4?t=4m5s

Inner Circle 2011.08.23. 12:03:45

"a nem laikusokat nehéz elkápráztatni egy ilyen hiányosságból faragott előny-szerű kampánnyal"

Éhen is halna a Hyundai, ha nem laikusoknak akarná eladni az autóit :-)

hópapa · http://siorultek.blog.hu 2011.08.23. 12:04:35

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer az életben azt mondom egy Hyundai-ra, hogy: "Ez kell! Akarom!!!", de a Veloster nekem nagyon bejön.
És szerintem előbb-utóbb bekopogtatnak a WRC-be is vele:
youtu.be/zdPK9sncPwo
Ja, és az az érdekes, hogy régebben zavart a Hyundai logó, de amióta tudom, hogy mit jelent, már nem bántja annyira a szemem. :o)

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2011.08.23. 12:07:38

Azt lehet tudni,hogy statisztikailag számottevő-e a forgalom felé történő kiszállás utáni baleset?

Mert ha igen,akkor van értelme az ilyen asszimetrikus ajtókialakításnak.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.08.23. 12:10:09

@hópapa:>És szerintem előbb-utóbb bekopogtatnak a WRC-be is vele:

Próbálkozni lehet. Amíg ott a Citroen és a Ford, addig csak a pénzüket pocsékolják:) De nincs kizárva, hiszen a BMW is bedobta a Minit, és a VW is megy a Poloval.

a Bloom 2011.08.23. 12:10:33

Ugyes! Csinalnak egy betiltasra itelt reklamot, aztan az osszes autos oldal lehozza ingyen.

lolka_ 2011.08.23. 12:12:13

@Zaba: ilyet ne kommentelj, mert mindjárt kimoderálnak, és még ki is tiltanak. ez itt már így működik :)

btw kíváncsi vagyok, hogy miféle market research után döntettek úgy, hogy erre valós igény van.

mert speciel én ilyen helyzetben többször csekkolom, hogy biztonságosan ki tud-e kecmeregni az utasom, mintsem hogy macera legyen az effajta ajtóval... és szerintem ezzel vagyok épp egyedül.

ommm 2011.08.23. 12:13:37

@lolka_: Először is, nézzük meg a két poszt dátumát. Aztán nézzük meg azt, hogy vajon mikor kaphattuk meg azt a reklámvideót a videómegosztónak köszönhetően.
Igen, nincs több kérdésem, az effajta hozzászólások nem adnak sokat hozzá.

is 2011.08.23. 12:17:04

de ha jol latom, akkor a vezeto ajtaja viszont nagyobb, szemben a skoda peldaval. kenyelmesebb ki/beszallni, ami a 190 cm-es hollandoknal, akik ezzel csajoznak, jol johet. vagy rosszul latom?

Snipp 2011.08.23. 12:17:16

persze... bal hátsó nélkül hogy fogom a spárban vett zsömlét meg párizert a hátsó ülés mögé dobni reflexből???:D

hópapa · http://siorultek.blog.hu 2011.08.23. 12:18:18

@scheerti:
azért a Mini elég szépen beleharapdált a lábikrákba a német futamon (3. hely Sordoval).
És 1-2 éven belül a mezőny sokkal kiegyenlítettebb lesz szerintem.
Legalább is remélem.
Minden esetre én még nem írnám le teljesen ezt az autót.
Jó a formája, megy mint állat, és a Hyundainak kell a reklám, úgy hogy bízzunk benne, hogy megjelennek. :)

lolka_ 2011.08.23. 12:31:20

@ommm: hűha, ráléptem a tyúkszemedre, vagy mi történt? egy szóval sem állítottam, hogy plagizáltál volna, csak a linkelő "kolegának" biggyesztettem oda azt a pár sort.
mellesleg a skodás kép miatt még tetszik is a poszt, mert arról nem is tudtam. kicsit lazábban, ha kérhetném...

levcs_v6 2011.08.23. 12:36:10

Mi ebben az ajtóban a szenzáció?
PSA Berlingo, Partner mindig is volt ilyen ajtó elrendezéssel.
Vagy tapsoljak a marketingeseknek?
Brávó... Most jobb? ;c)

Süni25 · http://www.eakft.hu 2011.08.23. 12:38:54

A Mini Traveller nem ilyen ajtós? Vagy rosszul emlékszem?

Uzi 2011.08.23. 12:39:21

@Snipp: Na meg a zakót beakasztani magam mögé, a másik oldalon zavarná a kilátáast...

Illetékbélyeges elvtárs 2011.08.23. 12:41:44

pozitivum: kisebb gyartasi koltseg, amit talan-talan a fogyasztoi arban is ervenyesitenek majd (vagy nem)

negativum: vizbe esve vagy arokba fordulva es kigyulladva a hatso utasok tulelesi eselyei radikalisan csokkennek.

Akkor mar inkabb fizetek a plusz ajtoert.
Ez az "ugyis elut a kamion, ha bal oldalon szallsz ki" dolog pedig csak a reklamugynokseg agyszulemenye.

Gabez 2011.08.23. 12:44:24

"hogy az utóbbi évek kitartó aknamunkájának előbb-utóbb kézzelfogható eredménye lesz, autóik ma már megütik a többi (nem prémium) gyártó szintjét."

Ezt az "utóbbi években" szöveget már legalább 5-6 éve olvastam először - érdekes, h még mindig ezt nyomjátok.
A hyundai-ok és kiák már régen olyan jók, mint a többi típus, csak van, aki a homokba dugja a fejét.

MACISAJT 2011.08.23. 12:52:20

A reklám jó, érdekelne hogy miért "tiltották" be...

BocaNegra 2011.08.23. 12:58:01

Sztem még a laikusok is elpártolhatnak tőle a jó forma ellenére. Ennyi erővel a veteőt is kivasalhatja vmi, ezért szoktunk a tükörbe, és / vagy hátra nézni kiszálláskor. Max lesz 1-2 feltünésmániás, aki ezzel akar majd kitűnni. Szóval szerintem tök hülyeség...

tsirche 2011.08.23. 12:59:13

@Süni25: Nekem is pont az jutott eszembe, hogy a Miniben is van ilyen ajtós már egy ideje.

danixxx 2011.08.23. 13:16:50

A Barkasomnak is jobb oldalon volt 2 ajtaja, balon 1, ill. a hátsó két üléssornál fix ablakok, szellőzőrostélyok nélkül, mindez megvadítva egy milka-lila fényezéssel. Hiányzik...

kacsa! 2011.08.23. 13:18:51

Kár is lenne érte. Aranyos lány.

Ada 2011.08.23. 13:28:41

Ha azt akarom, hogy minden esetben a jobb oldalon szálljanak ki, akkor benyomom a bal hátsó ajtón a gyerekzárat.

Tiszta sor. Elég gondolkodni.
Arra azonban kíváncsi lennék, ha az autó a jobb oldalára fordul egy ütközés során, hogyan szedik ki a hátsó ülésen lévőket...

Hadrian77 2011.08.23. 13:31:26

De jó, hátra ülteti a csaját. Anyósülésre vajon mit rakott?

redriot77 2011.08.23. 13:32:12

"Kemény, direktmarketing-eszközökkel támadják a konkurenciát, hangsúlyozva a minőséget és finoman utalva arra, hogy most aztán igazán számolatlanul tolják a pénzt a fejlesztésbe."

Nem is tudom miért, de valamiért az az érzésem hogy a TC-nek fáj hogy a Hyundai és a Kia jó autókat épít. :)

"autóik ma már megütik a többi (nem prémium) gyártó szintjét."

Az i30/C'eed idén már négy éves modell, és már azok is tudtak annyit mint a konkurencia - ráadásul kevesebb pénzért. A prémium kategóriás Genesis sedan pedig igen szépen teljesít az USA-ban. Nincs rosszabb fogadtatása mint anno az első Lexusnak 20 éve...

Akárhány ajtaja van a Velosternek, bármilyen szögből pofásabb járgány mint mondjuk az új 1-es BMW. :)

ZBR 2011.08.23. 13:39:26

@Ada:
Pontosan ugyanúgy, mint bármelyik fossá-rommá tört kocsiból, vagy háromajtósból.

effendi79 2011.08.23. 13:39:41

@is: Ööö, akkor asszimetrikus a két B oszlop? :-O
És akkor az angoloknál fordítva az? Ennek így se füle, se farka.

effendi79 2011.08.23. 13:42:59

Hmm, úgy látom igen. Ez minimum fura, de inkább béna.

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.23. 13:44:12

Oszt a lány méé balra ül, kérdem én?

Gondolom jobb oldalt szállta be, (balra nincs ajtó), aztán átvergődött a túlsó oldalra. Minek, ha csak ketten vannak? Logikus, ha már hátra ülök: jobb oldalt szállok be, jobb oldalt is ülök. Könnyebb beszélgetni a sofőrrel.

Azt meg most nem elemzem, hogy mit könnyebb az első ülésről csinálni neki.

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.23. 13:45:42

@Ada: "Arra azonban kíváncsi lennék, ha az autó a jobb oldalára fordul egy ütközés során, hogyan szedik ki a hátsó ülésen lévőket..."

Jogos!!!!

nyehehe 2011.08.23. 13:48:09

Még jó hogy a sofőrt nem akarják megvédeni a kiszállás "veszélyétől"!

Lyt 2011.08.23. 13:48:22

Nekem bejön ez a reklåm... :-)

worek 2011.08.23. 13:50:55

A "betiltott reklám" legtöbbször csak gerillamarketinges eszköz.
senki nem tiltja be ezeket, mert a megrendelő nem is látja...

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.08.23. 13:55:37

@ZBR:

Igen, ebben igazad van. De ha tudatosan választok autót és tudom, hogy folyamatosan vagy az esetek többségében valakit fogok hátul hurcolni, eleve 4 (5) ajtós autó mellet döntök.

És lehet, az élete múlhat azon, hogy az ajtó feltépésével ki tudják szedni, vagy várni kell, míg szerszámmal kivágják. Ha gyerekem lenne, hátsó ülés és gyerekzár az ajtókon. És amikor ki kell szállnia, mielőtt kinyomnám a zárat figyelmeztetem, hogy jobbra tegye azt.

_iMaginer_ 2011.08.23. 13:58:23

Látom a kommentekből, hogy az nem jött át, hogy a baloldalon a 3 ajtós aránynak megfelelően hosszú az ajtó. A Fordnak volt régen egy ilyen Fiesta városi modellje – nem tudom hogy gyártották-e? Tehát nem egyszerűen lehagytak egy ajtót – és statikailag sem egyszerű az asszimetrikus kaszni.

Liquidos 2011.08.23. 14:00:21

Tornóczky Anitát idézném: És ezt így hogy?!

Egyébként szerintem tök hülyeség, semmi praktikum nincs benne, a kétoldali közlekedés miatt két típust kell gyártani, talán ha kihasználják a bel oldalon keletkező "szebed felületet" egy minibár képében :-))

twng 2011.08.23. 14:05:07

Aki utaztatott már gyereket, az valószínűleg elgondolkodik ezen a lehetőségen.
Én jártam már úgy, hogy az övvel bíbelődtem, amikor az unokahúgom már a kocsiajtót nyitotta a gyerekülésből kiszállva...

Sofőr beszálláskor egy jó kiállású kupéba ül be. Oldalborda, kölkök a másik oldalról egy családi kocsiba. Mindenki boldog. ;)

Amúgy pár napja jártam körbe egy ilyet, nekem és asszonynak is tetszett.

Horneten 2011.08.23. 14:14:26

@redriot77: Teljesen egyetértek veled, igencsak úgy tűnik, hogy a Totalcarosok valahogy nem akarják elfogadni ama tényt, hogy a Hyundaiok nem csak hogy megütik a konkurencia szintjét, hanem sok esetben már jobbak is.

Amúgy nem tűnik rossz autónak ez a velostar sem, nem az a szokványos, szerintem pofás :)

Sadist 2011.08.23. 14:18:52

@twng: A gyerekzár pontosan erre van. A hátsó ajtót kinyitva általában a zár alatt találsz egy kapcsolót.

Sadist 2011.08.23. 14:20:25

Azt meg tanuljátok már meg, hogy a szimmetrikusnak az ellentéte az aszimmetrikus, nem pedig az asszimetrikus.

zolika78 2011.08.23. 14:23:58

Nekem pont ez a kialakítás az egyik legszimpibb ebben az autóban.
Ja, és (köszönhetően annak hogy a szomszédságban lakik egy hyundai munkatárs) láttam már élőben, nekem bejön.

effendi79 2011.08.23. 14:25:25

Mondjuk ez a gyerekzár-dolog sem egyértelmű, mert 6-7 éves koráig úgyis kell a gyerekülés, abból meg nem éri el a kilincset. Egy idősebb gyereknek meg van annyi esze, hogy nem nyitja ki menet közben az ajtót. Meg ha ki is nyitja, nem esik ki, mert be van kötve. Szóval végülis ez megint a hülyék ellen van, akiknél a hátsó ülésen ugrálnak a gyerekek, mert inkább be sem kötik őket, mert akkor nyavalyognak.

misi46 2011.08.23. 14:27:36

Gondoljatok vissza, valójában mennyivel
többször használjuk a jobboldali ajtót.
A 96-os Chrysler Voyageremben sem volt baloldali (toló)ajtó, nem is hiányzott.

HaDes 2011.08.23. 14:28:15

A marketinges, aki ezt kitalálta, hallott már a gyerekzárról?
Ugyanerre jó, csak épp ha kell, akkor mégis ki lehet nyitni az ajtót. Nagyon "kényelmes" lehet berakni a bal hátsó gyerekülésbe a gyereket. Persze a marketinges erre is nyilván tudja a választ: ez nem családi autó.
Marhaság ez a koncepció.

ANTI-SQUIRREL 2011.08.23. 14:30:08

@Ada: En is kb. hasonlo problemakon gondolkodtam. Szerintem biztonsagi szempontbol nem jo egy kicsit sem.
Ezenkivul ahogy mar emlitettek elottem GYEREKZAR.

gabesz7004 2011.08.23. 14:39:18

Akik hiányolják a Hunyadit a WRC világából: www.7extrememotorsports.com/wrc/photos/hyundai_accent.htm Nagy égés volt!

gabesz7004 2011.08.23. 14:53:34

Ja és mi van, ha két gyereket kell ülésbe tenni? A túloldalról szinte kezelhetetlen egy normális mozgó gyerek. Figyelni kell ajtónyitáskor is, ennyire egyszerű!

gabesz7004 2011.08.23. 15:04:31

@hideg.gergo - hideggergo.blog.hu: Elvágni a sofőr nyakát! Mást nem nagyon. :)

Phrascarica 2011.08.23. 15:29:11

Ez kérem gáz, ez semmi más csak nettó fillérbaszás :S

válasszmásikat 2011.08.23. 15:32:00

@gabesz7004:
Az autó formájából ítélve ez nem családosoknak szánt autó, tehát nem akar majd senki 2 gyerekülést belerakni.
Ha mégis megjön a második gyerek, akkor kénytelen lesz venni egy új autót...

szita szita péntek 2011.08.23. 15:45:37

Két gyerekem van, gyereküléses korúak. A kisebbik 4 éves - értelemszerűen én köröm be őket és nem rájuk bízom ezt. Az egyik (értelemszerűen) jobbra, a másik balra ül. Fontos, hogy mindkét oldalon legyen ajtó, be tudjak hajolni a bekötéshez.

Revolvo 2011.08.23. 16:06:00

kigyulad a kocsi vagy beleesik vízbe micsinal a joember?

kultúrpesszimista 2011.08.23. 16:06:52

Engem nem ez, az autóelrendezés kérdése irritál ebben a reklámban, hanem az, hogy nyíltan az új Focusnak mentek neki. Nem elegáns, sőt, ostoba (kontraproduktív) elem hosszú távon a marketingben a még csak nem is leplezett/eltorzított konkurens támadása...

mi nem foglalt még 2011.08.23. 16:22:39

Szerintem nem kell debilnek lenni és hátra kell nézni mielött kiszáll valaki.

Jerky_Master 2011.08.23. 16:29:09

lőrésablak, malomkerék, csíklámpa, összevissza vagdosott karosszéria... mikor lesz már vége ennek az idióta divatnak?

w a s d 2011.08.23. 16:29:11

Ez is, a Genesis Coupé, meg az Elantra is piszkosul drága. Miért akar szinte minden gyártó drágább kategóriájú autókat eladni?
Ha még úgy lenne, mint VW- éknál, hogy a több márka föl van osztva különböző ár- (és igényességi-) kategóriákra (pl. Seat/Škoda, VW, Audi), és elég jól lefedettek a méretkategóriák mindegyik márkán belül, akkor még elmegy.

kultúrpesszimista 2011.08.23. 16:34:09

@Jerky_Master:

"lőrésablak, malomkerék, csíklámpa, összevissza vagdosott karosszéria... mikor lesz már vége ennek az idióta divatnak?"

NA VÉGRE VALAKI! Szívemből szóltál! A malomkerékkel épp nincs bajom, inkább ez, mint egy gnóm összkép, kis kerekekkel (gondolj a Seat Toledora, Cordobára: már a kaszni is pocsék volt, de az apró kerekek csak még szánalmasabbá tették az egészet). Amúgy tényleg hányingert keltő ez az egész design. Nagyjából 15 éve... De a jó hírem az, hogy el fog múlni ez is, mint minden.

kultúrpesszimista 2011.08.23. 16:37:15

@w a s d:

Azért, mert a prémium (vagy prémiumnak szánt) autókon nagyobb a profit. A gyártósor, kapacitás, know-how stb. adott, viszont egy drágább autóért többet lehet elkérni, mert a célszegmens többet is áldoz. Ilyen egyszerű. A Citroen a DS sorozatával épp ezt csinálja. (Más kérdés, hogy szerintem a futó DS sorozat hiába jó és a maga nemében egyedi autókat jelent, az egykori DS legenda sárba tiprása, a nevének olcsó kiárusítása.)

kultúrpesszimista 2011.08.23. 16:45:15

@Jerky_Master:

A csíklámpát se bántsd! Nem is jellemző a csíklámpa manapság, vagy ha néha igen (pl. Focus II), akkor sem vízszintesen... A csíklámpák hátul csodásak. Honda NSX, Toyota MR2, Volvo 480 stb-stb...

w a s d 2011.08.23. 16:57:21

@kultúrpesszimista: Persze, biztos jól kiszámolták, hogy kevesebb eladott darab nagyobb haszonnal jobban megéri nekik, mint több, kisebb haszonnal.
Csak bánt, hogy ami naggyá tette először a japán, aztán a koreai gyártókat (olcsón jó autók eladása), azt így hátrahagyják, és emellett még egyre kevesebb választási lehetősége is marad annak, aki (tudásához, kategóriájához képest) kifejezetten olcsó autót akarna.

kultúrpesszimista 2011.08.23. 17:01:22

@w a s d:

Számomra ez természetes, antropológiai sajátosság. Az ember mindig többet és többet akar, a mohósága végtelen - legyen szó akár egyetlen emberről, akár egy kisebb vagy nagyobb autókonszernről, amely mögött ugyanúgy emberek állnak. (Pénz)éhes, kényszeres fejlődést sürgető, mohó, szorongó állatok.

remélemeztbeveszi 2011.08.23. 17:04:49

@ANTI-SQUIRREL: @Ada:
Szerintem a szokásos tűzoltó-módszerrel: Erővágóval az oszlopot kettécsippentik, aztán jön a nagyflex is. A kocsival a kutya sem fog törődni, az biztos...

Gab X 2011.08.23. 17:22:26

Fiatal 1 gyerekkel rendelkezőknek nagyon jó lehet ez az ajtó megoldás. Én sem gondoltam volna h egyszer ezt mondom, de a mostani Hyundai -ok bejönnek. Ma jártam körbe egy Veloster -t. Illetve hoztam el egy ix35 -öt :)

zuulululu 2011.08.23. 17:32:15

Ez meg mi???

"
This video is private.
Sorry about that.
"

zuulululu 2011.08.23. 17:37:23

Itt a rendes link:
www.youtube.com/watch?v=26t3sDrocTU

Amugy bammeg ekkora baromsagot!!
:DDD
Szarragosagot.
Pofatlansagot.

Legkozelebb mi nem lesz benne (mint extra persze!)? Sebvalto? Nehogy raulj veletlen mikor atmaszol az anyosulesre? Arrol is jo reklamot lehetne csinalni.

Pffff...es meg reklamozzak is, edes istenem...

Luighi 2011.08.23. 18:20:18

Küzdjetek csak...

A Hyundai a 6.-ik legnagyobb autógyár jelenleg! És mivel, hogyan került oda kevesebb mint 10 év alatt?

Leírom, mert más gyártóknál csak keresgéltek: MINŐSÉG, MEGBÍZHATÓSÁG!
Mindezt ráadásul a többi gyártónál kedvezőbb áron! ;-)

Mindezt Sonata fan ként írom :-D

Akinek FELSŐ középkategóriás vagy DRÁGÁBB autója van, annak nem feltétlenül érdemes átállnia MÉG!
Hányan is vannak? 100-ból tán 4-5? Még ha nem is olvas TC-t!

Körömcsiga 2011.08.23. 20:15:39

@Luighi: Ja, 10 év múlva is olyanok a hyundaiok? Pony? :)

Pierr Kardán 2011.08.23. 20:20:04

Figyelem, nem lehetne egy rendes linket feltenni a videóhoz?!?!

Miért kell a kommentek között böngészni ahhoz, hogy meg tudjuk nézni a videót, amiről a poszt szól????

sz_attila 2011.08.23. 20:47:22

Nem értem az egészet, mi van ezen olyan különös, hiszen a renault traffic-opel vivaro-nissan primastarból milliók futkosnak az utakon, miközben a második üléssorhoz csak az anyósülés mögött van egy ajtó...

Rocko- 2011.08.23. 21:13:08

höhö, ezt csajt én ismerem. :DDD

"A kérdés adott: mi lesz azokban az országokban, ahol bal oldali közlekedés van? Vajon ott fordított lesz az elrendezés?"
sztem ez evidens. a nagyobb problémát az okozza, ha jobbos közlekedésű országból mész át balosba. nem egy Angliába járó embert ismerek. ott kvázi pont belekényszerítik a balesetveszélyes helyzetbe.

gabesz7004 2011.08.23. 21:26:37

Besenyő Pista bácsi szavaival élve: "Ez kérem hülyeségár pedig neki mindig igaza van! Nem? DE!

ujpistolpete 2011.08.23. 21:27:32

Annyit mondok csak: Mitsubishi Space Runner. Nekeml sosem volt, de mindig szerettem volna. Ha van valakinek a megszuntetes elotti utolso, szogletes szeriabol, barmennyiert vevo vagyok ra.
Uff

Z o z ó 2011.08.23. 21:29:03

persze ez miatt sírtok,de a 3ajtós autó meg faxa,mert menő.Erre nesze itt van ez,ez meg rögtön szar.Mert a 3ajtós autóba hogy kötöd be a gyereket?Meglehet oldani ott is.Családi autónak meg kombi való:)Nagy batár,turbó diesel volvo kombi:)

Rocko- 2011.08.23. 21:34:57

akik a gyerekzárat favorizálják: honann tudod, hogy ahova érkezni fogtok ott úttestre száll ki az ember vagy parkolóban?
feltételezve azt, hogy nincsen belülről kapcsolható gyerekzár (én még nem láttam).

kultúrpesszimista 2011.08.23. 22:37:57

@Z o z ó:

Bunkó vagy, bákszi. Tanulj meg magyarul. "Ez miatt." Ilyen nincs. Még a szarvasi mezőkön se. Emiatt. Mert hasonul. Jegyezd meg egy életre.

Luighi 2011.08.23. 22:52:32

@Körömcsiga: Pony 89-95 -ig gyártották. A népítélet sem anyázta. Ott ugyan írta valaki hogy "MINILÓ"! Érted!?
A GONDOZÁST MINDEN jármű meghálálja. Tudtad?

Az enyémbe csak a betétek, folyadékok cseréje kellett.
Az alkatrész nem olcsó hozzá, de csak töréskárnál kell. Evvan.

Luighi 2011.08.23. 22:54:00

@kultúrpesszimista: "Bunkó vagy Bugsy!" csak mert a nagyokat érdemes pontosan... :-)

kultúrpesszimista 2011.08.23. 23:00:54

@Luighi:

Ó, kedves vagy, tudom én. Ironikusan írtam így le, "bunkón", fonetikusan.

Rocko- 2011.08.23. 23:20:31

@dennisthemenace: melyik részét?

a jobb oldali közlekedésben a járda jobb oldalhoz van közel, ezért oda tették a két ajtót.
bal oldali közlekedésben a bal oldali járda van közelebb. na most ha bal oldali közlekedésű országba mész ezzel a gyösszel, akkor pont az út felé, jobbra nyílnak az ajtók. ergo pont azt a(z általuk balesetveszélyesnek ítélt) helyzetet teremtik meg, amit nem akarnak.

dennisthemenace 2011.08.23. 23:37:06

@Rocko-: Ez egy marhaság.. Nézzen korul, mielott kinyitja a kurva ajtó és kész.. Aki meg ezt tervezte, az egy hulye, szerintem..

Rocko- 2011.08.23. 23:41:07

@dennisthemenace: annyi realitása van mint a fenti ötletnek. :)

dennisthemenace 2011.08.23. 23:44:42

@Rocko-: Akik átjonnek ide, nem az ajtóval vannak meglove, hanem a mini korforgalmakkal.. Meg a nagyokkal is..)

Rocko- 2011.08.23. 23:47:25

@dennisthemenace: ha ez marhaság, akkor swindon mi? :)

dennisthemenace 2011.08.23. 23:50:13

@Rocko-: Mire gondolsz?? A "Mágikus korforgalomra"?

dennisthemenace 2011.08.23. 23:56:03

@Rocko-: A hemeli forgalamasabb.. MAga a rendszer jó, csak pl. én nagyobb gondot fordítanék a fehér korok újrafestesére, mert az idegenek konnyen megzavarodnak..

nehogymárne 2011.08.24. 06:55:22

azt hogy a fenébe csinálták, hogy meghalt a csaj, aztán mégegyszer benn ült és nem volt halott? van neki is gonosz ikertesója?

Szobadísz 2011.08.24. 10:07:39

Ez egy tipikus "marketingautó". Ameddig nem láttad a reklámot, addig eszedbe sem jut, hogy ilyen autó egyáltalán létezik, az pedig végképp nem, hogy ezt a típust megvegyed.
M.o.-on ez a modell nem lesz befutó, mert a hazai vásárlóközönség sokkal inkább ár és nem reklá/marketing érzékeny.
Egy esetben lenne sikeres: ha az 4/5 ajtós alap 5 millió lenne, akkor a fenti modellt mínusz 200,000 Ft-al olcsóbban el lehetne adni 3 ajtóval. Nagyjából ennyibe kerül manapság egy plusz ajtó az extralistákon. (pl. Ford Transit Connect)

király shanyi 2011.08.24. 10:25:58

szerintem kurva nagy a reklám még figyelmeztető jellege is van ,jól sikerült :)

hipokrita 2011.08.24. 20:45:53

Erről az autóról egy híres francia katonatiszt neve jut eszembe.
"Foche."

hipokrita 2011.08.24. 20:46:58

@hipokrita: bocsánat, csak Foch-nak írta. :)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.08.27. 09:22:34

@lolka_: Sőt, a Škoda 1202 elődje, az 1200 kombi is ilyen ajtóelrendezéssel jött ki 1952-ben!
gordon.nolblog.hu/files/Szoc.%20kocsik/skoda%201201%20kombi%201.jpg

Amúgy ez egy tipikus kisteheres (az igazi kombi) elrendezés (lásd fentebb említett példák, Barkas, Skoda 1203, Nysa stb)

@zuulululu: Volt ilyen is: úgy hívták kormányváltó (+ egybepad) - na ezek például visszajöhetnének!
süti beállítások módosítása