Kispóktól Nagypókig

  2011. augusztus 10. - prokee Címkék: retro veterán találkozó kgst

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Úgy olvass, ahogy vezetsz!
2015-01-24 17:43:36

A hétvégén felszántotta a netet a Totalcar híre, miszerint a VW gyártásba veszi az új Trabantot. Pedig a

Ha nem érted a féltengelycsuklót, vagy a differenciálművet...
2014-11-22 14:15:51

...akkor most fogod. Ez a féltengelycsukló: forrás:  educationalgifs.com A differenciálművet pedig egy

A dolgok körbeérnek - a hazakerült Trabant szép története
2014-10-29 17:49:14

Említettem már, hogy nyáron Németországba, Freitalba költöztünk. Van tennivaló bőven a költözéssel

Rendszámokkal játszanak a gyerekek
2014-10-20 14:51:02

Úgy kezdődött, hogy valami hülye véletlen folytán minden alkalommal, amikor egy lelkét kilehelt autómat

Autós bulikra járni jó. Régóta tudjuk ezt Tündéremmel. Perkupa sajnos kimaradt, egyszerűen nem tudtuk megfelelően tologatni a hétvégi beosztást. Jutott azonban idő a tavaly megkóstolt gárdonyi Nemzetközi Fiat126 találkozóra (idén volt a hetedik!), és a kezdetektől soha ki nem hagyott Családi Veterános Találkozóra Balatonakaliban.

Egy borult, enyhén esős szombat reggel felkerekedtünk a Tramppal, felcsatoltuk a lakókocsit (erről hamarosan bővebben), és lecsapattunk Gárdonyba. A kapunál egy csapat lengyel és jónéhány ismerős arc fogadott. Gyors köszöngetés után becsekkoltunk, és lehorgonyoztunk a gyepen.

A kellemetlen idő (18-20 fok és kitartóan szemerkélő eső) ellenére meglehetősen sok, kb. 120 autó fogadott a kempingben, és bizony tisztességes mennyiségű szlovák, cseh és lengyel gép is érkezett.

P7234168

Ahogy illik, a modding minden válfaja képviseltette magát. Szerencsére a Tesco-Homashita-fatelep iskola képviselői kevésbé voltak dominánsak, mint egy átlag merítésben, a rat-style és az igényes átalakítás vitte a prímet.

P7233957

Az überbefosás persze az őshazából érkezett. A rendszámos, csővázas P126-Buggyt és a 126BIS-ből készült kétcsomagtartós roadstert mindenki megnyálazta kicsit.

P7233998

Persze az eredetiségre törekvő, vagy legalábbis azt minimálisan meghaladó gazdák is villantottak rendesen, némely autó első pillantásra is azonnal hozta az Égig érő fű, a Szeleburdi Család, vagy a Falfúró lakótelep-szocialista nosztalgiáját.

P7234175

A tájékozódási versenyt és a felvonulást idén sajnos a Tramp okozta eső-fóbiánk miatt kihagytuk, az ügyességi versenyeken azonban igen jól mulattunk - hiába, ez is addig jó igazán, míg nem magad szívsz a feladatokkal :)

P7234068

A tavalyihoz hasonlóan idén is a felvonulás volt a szombati csúcsprogram, amelynek zárásaként elkészült egy kiváló légifotó, ezt engedelmükkel idenyúlom (van még néhány, megnézhető a fiat126.hu-n!)

P7234068

Az este természetesen némi mértékletes pálinkafogyasztással, eredményhirdetéssel, tombolahúzással és karaoke-val zárult, ezt mi személyes okokból (khmmm... lakókocsi-avatás...), nagy sajnálatomra átaludtuk.

Reggel felcsatoltunk, elköszöntünk, és megígértük, hogy 2012-ben is jövünk.

Aztán múlt hét végén újra Trampra kaptunk, és Balatonakalit vettük célba.

P8064374

Nem is nagyon emlékszem, hányadik alkalom ez. Valamikor 1999-ben kezdődhetett, hogy a zajos-zenés-zörgős nadapi vadkempinges Nyári Találkozó mellett megjelent az igény egy nyugodt, csendes, családias találkozóra is. A Strand-Holiday (akkor még csak Holiday) Kemping fogadta be a higgadtabb veteránbuzikat, és azóta is ide járunk vissza.

P8064433

A találkozót szervező Trabant-Wartburg Klub okán domináns a kelet-német vonal, de visszajáró vendég itt MG Midget, Ford Escort, megfordult már egy egész Tatra-különítmény, három német Melkus is. Rendszeresen érkeznek skodások, és néhány évvel ezelőtt valahogy hozzánk csapódtak a mopedautósok is. (A lent látható piros lélekvesztő gazdája Ceglédről érkezett, az olyan jó hétórás út...) Vezettem itt már Velorexet, a paletta kimaradt színeiről pedig Pék Tamás gondoskodik, aki hol Daciával, hol P125-tel, hol pedig a szinte hétköznapinak mondható púpos Wartburggal érkezik.

P8064448

Kötött program persze alig, csak megszokott, hagyományos pontok vannak. Szombatra tájékozódási verseny, időkorlát nélkül, tekintettel a hajlott korú járművekre. Estére szokás szerint Deák Atti készíti a vacsorát, a gyerekeket meg mesefilmek kötik le, Pokémon helyett persze Varázsceruza és hasonlók. Estére meg felnőtt filmek, na nem Michelle Wild, inkább Louis de Funes mentén.

P8064456

A fennmaradó időben fürdés volt, egymás autójának vizslatása és sztorizgatás ezerrel, hajnalig. Meg gyerekek, minden létező autóban. Kell ilyen is néha.

P8064400

Vasárnap ennek is vége lett - a szezonnak azoban korántsem. Minket még vár augusztus 11-14 között Alsóörs, a TWK Nagy Nyári Találkozója (már itt vagyunk a kempingben, várjuk, hogy beérjen minket a sereg) - és persze egy hétre rá Nyíregyháza és a KGST Party...

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr163137607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsGergo 2011.08.10. 16:52:47

Ezen a talin durrantották el a Yarisba a légzsákokat?

effendi79 2011.08.10. 16:53:10

Úgy látom, nem unatkoztok a nyáron! :-)

Nade nem találtam képet a Tramp-lakókocsiról!

prokee · http://blog.prokee.hu 2011.08.10. 16:59:25

@CsGergo:
Nem ezen, Akali után.

@effendi79:
Lesz még, lesz.

KeMa 2011.08.10. 18:10:49

Végre egy fotóm, ami tényleg híressé tehet :D

Örülök, hogy idén is jöttetek!

2011.08.10. 18:22:13

Húú a 37es képen a Skoda már szinte Seat Ibiza gti szín

_balint 2011.08.10. 18:26:06

A Skodákat meg a púsos Wareszokat én is blokkolnám ;P

Hurri Kán 2011.08.10. 18:39:13

Gömbölyű Wartburg kupét én is megnéznék...

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.08.10. 18:43:51

BARKASOK!! Gyönyörűek. Meg a Dacia. Istenem, annyira nincs időm befejezni a sajátomat.
Lassan be kell látnunk, hogy a mi igazi nosztalgiaautóink a régi szoci gépek. A többi vágyálom volt, de a Skodák, Wartburgok, Ladák, Daciák valóban a mindennapjaink részei voltak.

deak.atti 2011.08.10. 19:27:23

Üdv!

prokee:

Óóó ... igazán örülök, hogy megemlítettél, de tényleg. Az egyik része a vacsorának sikerélmény, mert MG azt mondta utána, hogy tényleg nem volt keserű. Neki van egy ilyen fóbiája, hogy a lecsó keserű. Illetve remélem, hogy már csak volt. A másik kicsit kellemetlenebb: vettünk 4 kiló paprikát, 2 kiló paradicsomot, 1 kiló hagymát, meg a belevaló virsli-kolbász-ésatöbbi, és mégse lett tele a bogrács, csak olyan kétharmadig. Bizony volt, aki morgott, hogy neki nem jutott. Úgyhogy jövőre valami kiadósabbat gyártok (pl. paprikás krumplit, abból is állítólag finomat csinálok), hogy ne legyenek már elégedetlenek a fogyasztók ... :o)

Fotó: ha szólsz, hogy publikus fotó lesz, becsuktam volna a hátsó ajtót. ;-) Na mindegy, már így sikerült. Festékfolt kijött a Tramp ülésből vagy vigyek valami vegyszert Alsóörsre?

DA

Krisi 2011.08.10. 20:21:16

tejóég, 36-os kép...

galeria.totalcar.hu/szerelem/2011/08/09/csaladi_veteranos_hetvege_balatonakali/2291472_02dc4aada1f3aacc009e87533ebd9f00_xl.jpg

egy ilyen gyönyörű Barkasért bármit odaadnék. de tényleg, egyszerűen befosok. Szerintem ugyanezt láttam tavaly KGST partin, már akkor is becsokiztam. hatalmas riszpekt a tulajnak!

glostyle 2011.08.10. 20:58:20

A libazöld szín volt a legjobb Trabant szín :)))

Merida001 2011.08.11. 00:02:25

@glostyle:

Azok voltak a legutolsó széria színei, ha jól tudom! :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.08.11. 01:49:52

Régi álmom egy Barkas, akkor is, ha tudom, hogy alapvetően egy szar. De olyan szép! :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.08.11. 02:07:32

41, 42, 43, milyen kurva jó pasztell színek. Nem emlékszem ilyen színekre, de korhűnek, réginek tűnnek. Kéne!

magyar_ellenállás 2011.08.11. 08:12:01

"Lengyel, magyar két jó barát..." Jaja.
Csak az a pár száz km2 ne volna, amit ők kaptak Trianon után.

Azért szép a nosztalgia.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.08.11. 09:25:44

@magyar_ellenállás: Annyira jó, hogy legyen szó bármiről az interneten előbb-utóbb minden hosszászólás-folyamban megjelenik egy ilyen magad fajta magyarkodó, vesszentrianon pofa, aki belebüfög a tarsolylemezes szutyőjével az istentiszteletbe.

Látom van spéci nicked, korrekt avatarod, mi vagy te hivatásos Semjén Zsolt? Nem unjátok???

deak.atti 2011.08.11. 10:02:37

@KuKori:

Szia!

Ide Magyarországra valahogyan minden típusból a lebutított alapmodellek jutottak el. Gondolom, a Mogürt, az akkori importőr vállalat, az egységnyi pénzért elérhető maximális darabszámot célozta meg. Ide tartozik a színválaszték is: megrendelték az alapszíneket (fehér, sárga, zöld, stb.), de ha valami különlegesebb szín kellett volna, az már csak belekeveredhetett a magyar szállítmányba. Rokonságomban volt ilyen keskenyfutós 105-ös Skoda, egyszerű mezei fehér volt.

Wartburgból létezett egy olyan világoskék árnyalat, amit idehaza ha 10 darabot láttam, már sokat mondok. Amúgy régi prospektusokat és mostanában kiadott könyveket megnézve elcsodálkoztam, hogy mennyiféle extrát szereltek be pl. a 353-asba gyárilag, csekély DDR-márka felárakért. Csak ide ez nem jutott el. Pl. a botváltó már 1972-től rendelhető extra volt (eredetileg a jobbkormányos példányokba fejlesztették ki, de a LHD típusba is meg lehetett rendelni), ha jól emlékszem, valami 200 márka pluszt kellett érte fizetni. Hozzánk meg 1984-ben jutott el a 353 S-ekben, meg egy évvel korábban a Tourist-ban. Szóval, alapmodellekkel autóztuk .... de azért nem volt olyan rossz ...

DA

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.08.11. 10:07:05

@klarky: Egészgéges embernek mindenröl a p*na jut eszébe. Aztán vannak az ilyen delikvensek, akiknek a p*náról is Trianon jut eszébe. Az elözö nickjét is szittyáskodás miatt pihenteti.

Schütii 2011.08.11. 10:12:13

Irmscher felni... fujj...

Schütii 2011.08.11. 10:14:39

S100-as Skodákat hiányoltam, mint igen népszerű szoci típust (a Ladán kívül persze).

KG126 · http://kg.garageblog.net/ 2011.08.11. 10:29:31

Prokee, én idén is ugyanazt sajnálom, mint tavaly, hogy a vasárnapi versenyeken nem vihettelek egy karikát.
Pedig a 903-as az autó hátuljában is jól tud muzsikálni. ;)

magyar_ellenállás 2011.08.11. 10:43:27

@klarky: Semjén Zsolt kb. annyira magyar, mint Teller Ede, így nem igazán tudok vele vállalni semmiféle eszmebeli rokonságot.

@malenykij polgar: "Az elözö nickjét is szittyáskodás miatt pihenteti."

Akkor sem szittyáskodtam, csupán bővíteni próbáltam a tisztelt olvasóközönség lexikális ismereteit, csak van egy bizonyos csoport, akinek fáj az igazság kimondása.

Amúgy volt Barkaszunk, Zukkunk is, mindkettő kb. egy motorizált és kerekekkel felszerelt hombárral egyenértékű, de, mondom, szeretek én is nosztalgiázni.

Kispókozni határozottan élmény. Mintha fedett gokarttal menne az ember. :)

Chingachgook 2011.08.11. 10:48:14

@Merida001: ahha, nekem is olyan foszöld szinu volt, kapcsolatunk mint a friss hazasoke: altalaban vizszintesen fekudtunk egymason, tobbnyire en voltam alul...

Chingachgook 2011.08.11. 10:57:50

@Chingachgook: hozzateszem, noha ferfi vagyok, szoptam eleget :)

Nap 2011.08.11. 12:12:14

Valaki elmondaná, hogy a 86-os képen mit is látunk? Érdekelne.

prokee · http://blog.prokee.hu 2011.08.11. 12:24:01

@Nap:
Egy Abarth-motor a Fiat farában.

Teleszkop 2011.08.11. 12:33:02

Hűűű de extra értelmes fejet vágok.. azt hiszem nem voltam tisztában azzal, hogy fotózol, de köszi a képet, örülök, hogy a Kicsi C-m is megért egyet :)
galeria.totalcar.hu/szerelem/2011/08/09/vii_nemzetkozi_fiat126_talalkozo/?current_image_num=87&image_size=l

Teleszkop 2011.08.11. 12:36:05

Ez nem jött össze, na majd ez: galeria.totalcar.hu/szerelem/2011/08/09/vii_nemzetkozi_fiat126_talalkozo/2290960_6f6167ad13b557a3833ddf55fdc4c607_l.jpg

Amúgy itt is gratulálok a Club126-nak, mert ex-Polskisként, sok autóstalálkozót megjárt emberként is szerintem még mindig ez a legprofibb találkozó itthon!

Nap 2011.08.11. 12:38:08

@prokee: Köszi! Nem tudtam értelmezni azt a nagy, narancssárga csigát.

deak.atti 2011.08.11. 15:24:25

@Schütii:

Az enyémen neeeem ... bibííí ... :o)

S100 most nem volt, és érdekes módon nem is maradt meg belőle sok, pedig akkoriban tényleg népszerű autó volt, mikor forgalmazták. Emlékszem, a kezdeti szériák valami extra gyorsan elkezdtek rohadni, és mire 1975 környékére javítottak a korrózióvédelmén, egy évre rá kihozták a 105/120 szériát. 1976 volt az átmenet éve, akkor párhuzamosan árulta a merkur egy ideig a 100/110-es meg a 105/120-as típust A korabeli Autó-Motor még ki is emelte, hogy a gyár milyen változásokat tett azért, hogy ne rohadjon a kocsi. Szóval, elfogytak a 100-asok. Ugyanaz a hálátlan szerep jutott neki, mint a 353-asnak a púpossal szemben: az Octavia meg a Felicia "A" veterán, az MB 1000 még elmegy (és abból se maradt meg túl sok!), de a 100-ast már kutyába se veszi senki. Hiába 30 évesek, nem veszik veterán-számba. Túl modern és túl kommersz a 60-as évekbeli elődjéhez képest.

DA

tojásoslecsó 2011.08.11. 17:32:28

Húú, mennyi ideje keresem ezt a filmet (Szeleburdi Család), csak nem tudtam mi a címe. Jön is lefele. Örök hála. Az égigérő fű már megvan.
Amúgy nekünk Skoda 105 S volt ferraripiros színben. Imádtam. Hátul az a kicsi spoiler marha laza volt.

autokatalog 2011.08.11. 21:18:58

@deak.atti: "Ide Magyarországra valahogyan minden típusból a lebutított alapmodellek jutottak el. Gondolom, a Mogürt, az akkori importőr vállalat, az egységnyi pénzért elérhető maximális darabszámot célozta meg."

Nem igaz. Trabant 601Special, Wartburg De Luxe tolotetos,Lada 1600,2107, Skoda 110 Coupe, 120 GLS, DACIA TLX 5 ganG,stb., ugyebar"topmodellek".
Pusztan annyi volt a helyzet, hogy az evekkel korabban allamkozi szerzodesben lekotott kontingensekbe csak nagy darabszaban gyatott modellek fertek bele.Ugymond konfiguralt peldanyokat mas beketaborbeli orszagokba sem igen exportaltak.

" 1976 volt az átmenet éve, akkor párhuzamosan árulta a merkur egy ideig a 100/110-es meg a 105/120-as típust"

Bocs,de ez sem igaz. Az elso 105-osok ZR-es rendszammal, 1977 augusztusaban kerultek forgalomba es ezzel egyidejuleg a 100-as importja azonnal megszunt. 120-as pedig csak 1978 masodik negyedetol kerult idehaza forgalmazasra.

deak.atti 2011.08.12. 07:43:14

@autokatalog:

Szia!

Beszélgessünk ...

Én arra gondoltam, hogy az alapmodellekben is volt számtalan olyan plusz felszerelés, ami az ide exportált modellekbe nem lett beszerelve. Gondolom, hogy az alacsonyabb darabár, és az éves beszerzési keretből beszerezhető maximális darabszám okán. Amúgy amiket írtál, pl. a 601 S az a Trabant 601 továbbfejlesztése volt. Kerek órával (előtte volt a téglalap formájú műszeregység a kesztyűtartóval), rakodópolccal (előtte egy kis rekesz volt az utas előtt), elakadásjelzővel (nagyon büszkék voltak rá Zwickau-ban), meg még pár aprósággal, most nem vágom fejből a többit. Tehát annyiból volt Special, amivel többet tudott az előző 601-nél. Amire Te gondolhatsz, az a 601 deLuxe, a dupla kürtös, króm lökhárítós, műbőr üléses, rádiós kivitel, de az hivatalosan nem jött soha ide, csak magánimportban, meg a "jubileumi" (100 ezredik, 250 ezredik) példányok esetében küldtek egyet a gyárból. A Wartburg deLuxe tolótetős az egy gyári kivitel volt, de amíg a Standard-ból 8-10 ezer jött évente, addig a deLuxe, meg a tolótetős, csak 1-2 ezer darab. De azon belül is számtalan olyan felszerelés volt még a 70-es években is, ami nem jutott el ide. Mondok valamit: fűthető hátsó szélvédő 1975-től létezett. Hozzánk 1984-től jutott el, a 353 S-ben. Hátsó biztonsági öv rendelhető volt 1975 márciustól a 353W-be. Magyarországra gyárilag hátsó öves autó nem jött. Botváltó, kagylóülés, ködlámpa, fényszórómosó, rövidhullámú rádió ... csak sorolom azokat a dolgokat, amik egy mezei 353W-hez rendelhetőek voltak, de mi csak bámulhattuk Balatonon az NDK-s turisták autóiban. Mondjuk ez a rövidhullámú rádió is megér egy misét: at RFT Stern Transit valami rettenetes 600 (!) márka felárral volt rendelhető, míg a botváltó 200 márka, a gyári kagylóülés meg 350 márka volt pluszban. Biztosan azért, hogy derék Ossi-k nehogy má' Radio Free Europe-ot meg Radio Luxembourg-ot hallgassanak a kocsiban ... ;-) Lada: abban annyira nem vagyok képben, de azért azt tudom, hogy nyugati exportra például a 2106-hoz gyártottak automata váltót (!). Ezt is csak a Liener-féle Autótípusok könyvből tudom, mert idehaza automata váltós Lada nem volt, még a párt-funkciknak sem. Skoda 110R: az is ugyebár egy gyári modell volt, és csak pár száz darabban importáltuk évente, bár ha a komolyabb Ladákkal és P 125-tel összemérhető árát nézem, talán nem is volt többre igény. 120 GLS: kedves emlék, volt pár évig a Wartburg mellett párhuzamosan egy ilyenem és szerettem. De az is csak valami 1000 darab körül jött évente, míg a mezei 105/120 széria 8-10 ezer darab, és a gyári cuccokon túl semmi nem volt benne (napfénytető gyárilag, fényszórómosó, stb.), ami más piacokra rendelhető, illetve alapfelszerelés volt. Na, szóval a lebutított alapmodellek esetében én erre gondoltam.

Skoda: értem én, hogy az import megszűnt, de akkor is volt egy rövidebb időszak, mikor a 100-ast és a 105-öst (a 120-as későbbi behozatalát elismerem, az tévedés, csak a könnyebbség kedvéért írtam 105/120-as szériát) egyszerre árulták. De majd utánanézek pontosabban, mert most már engem is érdekel. Pont a hét végén beszéltünk Akaliban egy kedves baráttal erről, hogy egy kisebb átfedés volt a 100-as meg az utódmodell között. Ők vettek át úgy 100-ast nagyon a vége felé, gondolom, hogy raktárkészletről, hogy már a telepen voltak a 105-ösök. Legalábbis ezt mondta ...

DA

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.08.12. 21:00:46

A Trabantnál emlékszem még valami lehúzható, vagy kibillenthető hátsó oldalablakra is, a de luxe modell esetén. Meg gyári ködfényszóró és ködzárófény is rémlik.

autokatalog 2011.08.13. 01:31:01

Szia!

Nagyjabol ugyanarrol beszelunk...

"Gondolom, hogy az alacsonyabb darabár, és az éves beszerzési keretből beszerezhető maximális darabszám okán."

A darabar majdhogynem indifferens volt egy olyan orszagban (Magyar) ahol anno a szabadpiacokon mint a cukrot, ugy megvettek az uj araert kinalt, ket harom eves, 40-50 ezer kilometert futott peldanyokbat a illetve a vadonat ujat 10-20, esetenkent 30 szazalekos felarral. Utobbiban igazad van, szerintem is igy lehetett.

A felsorolt extrakrol en is hallottam, igazad van, de az NDK-n kivul nem lattal mashol ilyen autokat, ezt irtam fentebb is.
A rovid hullamu radioval kapcsolatban tevedni meltoztatol, hiszen a de Luxe-okba szerert Tesla Spidereken volt rovid hullam. Ott figyel rajtuk a KW-gomb.
A Fri Juropos dumadon nagyon-nagyon jot nevettem.:))
Keresztfater megrogzott vartyogos volt a nyolcvanas evek kozepeig,amikor is egy II-es Golfra valtott. Az o autoin figyeltem meg gyerekfejjel jo alaposan az ejzenahhi evoluciot. A kocsiban csak es kizarolag Szabad Europat hallgatott.Hanyszor hallottam sisteregve-surrogva,a "Tiszan innen, Dunan tul"-t!
Ha meg veletlenul mas szolt, egybol raraivallt Keresztmutterra: "Tedd mar at legyszives a Fri-re!!!" :)

"Lada: abban annyira nem vagyok képben, de azért azt tudom, hogy nyugati exportra például a 2106-hoz gyártottak automata váltót (!). Ezt is csak a Liener-féle Autótípusok könyvből tudom, mert idehaza automata váltós Lada nem volt, még a párt-funkciknak sem."

Ez is nyilvan igy van,de mint ahogy szinten mondottam volt, az ilyen tipusokbol ugynugy nem kerult a beketabor tobbi orszagaba mint ahogy hozzank sem.

"Ők vettek át úgy 100-ast nagyon a vége felé, gondolom, hogy raktárkészletről, hogy már a telepen voltak a 105-ösök. Legalábbis ezt mondta ..."

Biztos igy van ez is, ha mondja.Meg hat a valtas is nyilvan nem ugy zajlott, hogy penteken meg 100-ast osztogatunk hetfo reggel meg mar csak 105-ost , oszt schlusta-paszta...

deak.atti 2011.08.13. 19:00:42

@autokatalog:

Hali!

Na, ha már így megegyeztünk, akkor még hozzáfűzök: a Tesla Spider semmiféle értelmes adót nem volt hajlandó nekem fogni a Kossuth és Bartók Rádiókon kívül. Volt egy 1982-es deLuxe-om, abban gyárilag benne volt a Tesla Spider, még működött is (!), a hangszórója a hamutartó melletti rács alá volt szerelve, lévén monó rádió volt szegénykém, de se Juventus, se Sláger, semmi modern adó nem jött rajta. Időnként szórakozásból Kossuth-ot hallgattam rajta ... :o) De van egy 1987-es RFT Tournee rádióm, egy 1987-es Standard bontásából, és még az se fog semmi mai adót. Tehát a KW alatt én az URH adó hiányára gondoltam. A Transit fogja az URH-t, bár a mostani nyugati normák szerinti URH-t talán az se. Még egy dolog: az RFT gyár készített annó magnós autórádiót is. Persze csak fotón láttam ... Más: az 1982-es autóm kezelési utasításában benne van, hogy a habosított műanyag kormánykerék és az automata biztonsági öv az úgynevezett "Biztonsági csomag"-ban rendelhető, amúgy az autóban a fix "gurtni" öv, és a vékony bakelit kormánykerék volt még gyárilag. A megvétele után (2002) egyből a "Biztonsági csomag" beszerelésre került az autóba ... ;-)

DA

ogy 2011.08.14. 21:06:01

@prokee:
Jó lenne, de sajnos nem az van az autómban. :)

NSZK exportra készült motorburkolat és a hozzá való hengerfej. Egy millivel nagyobb szívószelep és bűz mentes fűtés az előnye, no meg az, hogy baromi ritka és a lengyeleknél aranyárban lehetne eladni. :)
süti beállítások módosítása