Csak a német az igazi? Nem

  2011. május 20. - ommm Címkék: citroen ds4

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

DSC 9474
 

Érdemtelen elkezdeni a prémium-nem prémium vitát, pontosan definiálni úgysem tudja senki, de az vitán felüli, hogy a DS4 minőségben, kidolgozásban és kifinomultságban messze túlmutat a Golf–C4–Astrán és bátran vállalható egy BMW–Mercedes–Audi-hasonlításban is.

Mai bemutatónk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr272918668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Érdekes 2011.05.20. 09:33:53

Iszonyat gagyi az az erőltetett módosított single-frame az autó orrán..kínjukban nem tudtak mit kitalálni?Köríves..pfff :D gagyi.A többi része viszont jó.Na jó, talán még a majdnem tetőig felhúzott diffúzor imitáció is gagyesz hátul, na mind1, inkább vennék új astrát..

Érdekes 2011.05.20. 09:35:10

Na még1x..csak, hogy a blogmotorisfelébredjen (fak) :D

Shadowbull 2011.05.20. 09:36:09

tenyleg nem lehet nyitni a hatso ablakokat?

sb

Hurri Kán 2011.05.20. 09:39:15

Nem vagyok francia (autó! :D) párti, de ez majdhogynem tetszik. A DS3 az egészen tetszik. Aztán 5 évesen milyenek lesznek ezek az autók, az egy más kérdés...

Seca81 2011.05.20. 09:46:54

Az a barna belső tényleg odabasz!
Maga az autó összességében tetszik, de hogy hátulra beszállni elég érdekes mutatvány, az is tuti...

igazi hős 2011.05.20. 09:48:04

Instant get, egyértelműen. Már csak az asszonynak kéne elmagyarázni, hogy miért cseréljünk le egy hibátlan Xsarát :-)

Hang Loose 2011.05.20. 09:49:08

A hátsó ablak osztva van, ezért biztos nyílik. Ugye?
Csak az ajtóval együtt nyílik az egész.
Ami elég veszélyes, mert szokatlan megoldás.

Volt, hogy nyakon szúrt az ajtóm felső sarka, nem volt kellemes. Gondolta mikor behajolok az autóba, még visszabillen kicsit.

Hang Loose 2011.05.20. 09:50:45

Az autó gyönyörű, kívül-belül.

GGG77 2011.05.20. 09:54:39

Hát ez rendben van!
De egy C5 kombi kéne inkább.

P12_dCi 2011.05.20. 09:57:21

Erősen kéne kategória. Eddig a Focus 1.6 turbo-t fogadtam volna el, hogyha ilyen kis új autót kéne venni, de ez sokkal jobb! Persze 2 literes turbós benzinessel, elég volt a dízellel.

nikkel 2011.05.20. 10:01:28

Szerintem a legjobb jelző rá az "érdekes". Várható életkora valószínűleg megegyezik a most tizenhat éves Subaruméval.

plephyl 2011.05.20. 10:02:34

gyönyörű. bejön, kéne.
szívesen kipróbálnám.

a citroen az elmúlt években hatalmasat lépett előre, ha a megbízhatóságuk is ekkorát javul, akkor mi, esetleges vevők csak jól járhatunk.

protkova 2011.05.20. 10:05:35

Pár perce láttam élőben egyet középfosmetálzöld színben ronda volt mint egy tehervonat pfujj.
Persze ettől még lehet jó, de nem kívántam meg...

Droidvezérlö · http://autonepper.blog.hu 2011.05.20. 10:06:41

Egyébként meg várjatok a vásárlással!
Nem soká úgyis lesz belőle olcsón enyhén sérült,aztán hozok is be párat belőle!

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2011.05.20. 10:06:47

A korrektség miatt kezdjük azzal, hogy nem láttam, nem szagoltam az autót. Innentöl személyes.

Muhahaha, nem lehet leengedni a hátsó ablakot.
Egyébként meg a citromnak ez a sokadik próbálkozása, hogy eladásokban is felvegye a harcot a kompakt kategória örökzöldjeivel, valahogy sosem sikerült.
Kívülröl ok. De attól messze van, hogy bármelyik Golfnak a képebe dobja a kesztyüt. Max látványra.

1kutya 2011.05.20. 10:07:40

@P12_dCi: 1.6-os az a turbós benzines.

Amanitin3 2011.05.20. 10:09:21

amikor az ember elkezd nyomogatni egy konfigurátort, akkor minden második nyomásra feljön egy üzenet, hogy ehhez sajnos ezt meg azt ki kell venni, vagy ezt meg azt még be.
Ezt hívják egyesek 'totális' meg szabad konfigurálhatóságnak.

Shadowbull 2011.05.20. 10:14:18

@Amanitin3: Valoban nem lehet mindig mindent mindennel osszeparositani.

Nyilvan gyakran ennek muszaki oka van, es neha van arukapcsolas is, hogy azert valamilyen szinten kordaban tarthato legyen a lehetseges variaciok szama.

Mondjuk a japáni fele "van 3 csomag oszt jovan" szokashoz kepest ez valoban totalis es szabad konfiguralhatosag.

sb

augustiener 2011.05.20. 10:14:26

Automata valto nelkul nem veszek autot. Plane nem hat sebessegest, amit kapcsolgathatok megallas nelkul. Kicsit sok a hajlitas az auton. Nem csoda, hogy jo az ut Barcaban, nem sokat fagy arra.

Shadowbull 2011.05.20. 10:15:29

@ommm: Azert ez igy eros.

Alkupe ide vagy oda.

sb

1kutya 2011.05.20. 10:16:49

ha meg más déesse, akkor - ha felárért is - belepakolhatnák azt a fasza kis 3. gen. hidrós rendszert...

1kutya 2011.05.20. 10:23:59

@Shadowbull: Bullcsi! nekem lassan fél éves a nissan, de írd és mond 1x sem voltak még lehúzva a hátsó ablakai!

bár ugye, ahogy Ommm is írja, azért ilyenkor legalább annyi eszük lehetett volna, hogy hátra is raknak klímaszellőzőt (azé az nem egy nagy trúváj, a 4 milliós oktáviában is van).

1kutya 2011.05.20. 10:25:07

@Shadowbull: @ommm: látom a két Pista már félszavakból is megérti egymást:-DDD

P12_dCi 2011.05.20. 10:29:19

@1kutya: Nekem legutoljára akkor voltak lehúzva a hátsó ablakok, mikor a Nissan szervizben valamilyen rejtélyes oknál fogva lehúzták a hűtőventillátor csatlakozóját, így az M7-esen, 35 fokban, a dugóban araszolva elkezdte főzni a vizet az autó, úgyhogy fűtenem kellett. :D

1kutya 2011.05.20. 10:29:55

@P12_dCi: áhhh... nincsmit.

csaxóltam...

1kutya 2011.05.20. 10:35:56

@P12_dCi: remélem nekem belátható időn belül nem kell ilyesmiért lehúzni az ablakot! új még a vas...

Specialized78 2011.05.20. 10:43:20

Nem 4 centiméterrel alacsonyabb,mint az alapjául szolgáló C4,hanem 4 cm-rel magasabb!!
Egyébként,ha valaki ránéz,akkor ezt láthatja is.Pont ez is a lényege ennek az autónak.Egyszerre több kategória határmezsgyéjén lavírozik és így a Nissan qashqai ellenfele is tud lenni.

gascan 2011.05.20. 10:44:28

Az elsô ajtóba jó francia szokás szerint beleeszkábált buszablak-merevítôpálca, meg az ablakkeretes ajtók aztán különösen hozzák a "kupé-feelinget". A nyithatatlan hátsó ablak már csak hab a tortán, hogy elmondhassák, egy szedán és egy kupé összes negatív elemét sikerült összegyúrni egy hothatch-karosszériába. Tádámm!

olcsójános 2011.05.20. 10:45:38

Remélem a szerző csak viccnek szánta amikor a BMW-vel össze merte hasonlítani ezt francia szeméthegyet.
Elég ránézni és látszik mennyire gagyi. Már képről látom, hogy milyen szar a váltója és a motor is gyenge. Próbáltak lopni 1-2 BMW jellegzetességet de nem jött össze. Próbáltam bekonfigurálni magamnak egy csomagot, de nem lehet egyedire szabni, mert a full bőr, klíma és az összes hárombetűs mellé nem engedi kiválasztani a kézzel tekerhető ablakokat, pedig nekem így kellene az autó. Ezt a BMW-nél gond nélkül megtehetem. Persze még mindig jobb mint a japcsik csomagjai ahol választhatsz az alap, a full extra meg a full extra és az alap között.

Solaren 2011.05.20. 11:00:02

A lelke azért német fejlesztés. :) A többi már csak díszlet.Meg tényleg kérdéses,hogy ez a kocsi hol lesz 5-10 év használat után.

paveway 2011.05.20. 11:03:00

Ez a kesztyű is olyan nyomot hagy a németek arcán, mint a Vel Satis, a C6 vagy az Avantime?

plephyl 2011.05.20. 11:03:23

Shadowbull: ha klímás kocsid lenne, tudnád, hogy nagyon de nagyon ritkán szükséges leengedni a hátsó ablakot. gratulálok, hogy a szokásos kötözhötnéked ennyire korlátozódott.

plephyl 2011.05.20. 11:05:05

@CubΕ: "full bőr, klíma és az összes hárombetűs mellé nem engedi kiválasztani a kézzel tekerhető ablakokat, pedig nekem így kellene az autó"

LOL

Nincs még nicked 2011.05.20. 11:11:45

'Karakteres, szigorú.'
Mivan? ):-O

@Érdekes:
'Iszonyat gagyi az az erőltetett módosított single-frame az autó orrán'
Már a módosítatlan simple blame is iszonyat gagyi (sajnos, nem csak) volt.
Arról a beteg hátsó ajtóról pedig jobb nem is beszélni. Parkolóról, garázsról és egyéb ilyen helyekről azok a tervezők még nem hallottak? ki se lehet nyitni hátralépés nélkül. Jó, fontos a 'szépség' (bár ez épp nem is az), de attól még néhány lapátnyelet szét kellene verni annak a hátán, aki ezt kitalálta.

aszfalt_betyar 2011.05.20. 11:12:20

Após a német autók után vett néhány éve egy C4-et. A világ legrosszabb döntése volt, egyfolytában szervizben van, egy rakás fos. A legviccesebb az volt legutóbb, hogy a !gyári! tetőcsomagtartó szetthez adtak egy menetfúrót, hogy hajrá paraszt... Nyomot hagy a németek arcán? Max ha szarbamártják azt a kesztyűt...

gascan 2011.05.20. 11:13:18

@plephyl: Ha ültél volna valaha is hátul klímás autóban, tudnád, hogy az egy- és kétzónások leginkább csak elöl érnek valamit, hátra már egy három- négyzónás kell. Egyébként mi az a "kötözhötnék", valami csomózási kényszer?

Dassler 2011.05.20. 11:15:25

Az élet úgy hozta, hogy egy C4GP-t hajtok per pillanat és bizony kellemes csalódás eddig. Pedig a Pözsik után eléggé elhatárolódtam a francia gyártóktól. Bár igyekszem mindig nyitott lenni.
A DS4 tetszik, olyan Citroenes abszolút, néhány unpraktikus és/vagy felesleges megoldással. Csajos. Lehet, hogy asszonynak benevezünk egyre, ha neki is tetszik.

GaBaT 2011.05.20. 11:16:08

@plephyl: ha klímás kocsid lenne, és kint hagyod a napon fél napra, tudnád, hogy gyorsabban lehűl ha leengeded az ablakokat és ki tud szellőzni.

vagodeszka 2011.05.20. 11:19:26

Zseniálisan néz ki ez a DS4-es és tényleg dől belőle az igényesség. 1000x inkább egy ilyen, mint egy 1-es bimmer...

Érdekes 2011.05.20. 11:20:20

@Nincs még nicked: Nem azt mondom, h az original audi sf annyira szép..de azért az újakon, már nem mutat rosszul..még, ha egyen audik is.De amikor a legelső A8 kijött vele, elég viccesnek hatott..mostanra, kicsit karcsúsítottak rajta,összement,meg formázgatták picit, úgy már nem rossz...de ez a torzszülött-kókler frame, valahogy nevetséges :D A hátsó ajtó meg, hasonló kategória, máskérdés, h egy audi ilyet sose fog csinálni pl. Na de mindegyis. 1 franciát fogadnék el, az új rönó magány RS.Ennyi.Többi tőlem mehet a kukába.

how beautiful is this world it shines for you 2011.05.20. 11:21:52

Nem olvastam el az írást róla mert felesleges, de a képeket megnéztem.

Az a hátsó ajtó úgy ahogy van a kis csücsök ablakával együtt egy nagy... De a kilincs az egyenesen botrányos!

Lehet majd mindenkinek magyarázni, hogyan nyílik :)

Amúgy szépek a varrások, enyhén koszfogó az a bordás üléskialakítás. Biztos megvan ennek is a vásárlóközönsége.

igazi hős 2011.05.20. 11:22:22

@plephyl: 1. Ha megy a klíma, akkor is gyorsabban átszellőzik, ha kicsit leengeded a hátsó ablakot.
2. Attól, hogy van klímád, nem kell azt használni, pl. a mostani időben, amikor a levegő még nem igazán meleg, de az autó igen. Átszellőztetni pedig átlósan a legjobb. Ha egyedül vagyok az autóban, a jobb elsőt szoktam leengedni + a bal hátsót pár ujjnyira, így nálam nincs huzat (városi tempónál) és mégis kimegy a meleg.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.05.20. 11:22:34

Nekem tetszik, de ez, hogy a hátsó ablakok semennyire nem nyithatók, ez rohadt nagy hibának számít. Legalább dupla, nyitható (hátul is) üvegtetőt rakjanak bele akkor. Bár még úgy sem...

Kár, hogy egy ilyen hülyeségen lehet elvéreztetni egy tök jó kis autót...

Stevedoki 2011.05.20. 11:22:50

Hát Pista, legyen egy ilyened, ezt kívánom neked.

Ez tényleg francia, megint a 80%-át jól megcsinálták, a maradék 20%-al meg tönkreteszik azt a 80%-ot ami jó. Ez az orr rész, übergagyi hatást kelt.

min 2011.05.20. 11:23:03

A VW-nél dolgozó haver most adta el az 5-ös golfját mert már tele a töke vele annyira szar. nem tudom mit vesz de golfot soha többet.
Egyébként az én lassan 10 éves autómban sem volt talán még soha lehúzva a hátsó ablak. Akkor egy kupészerű autóban miért akkor baj ez?
Szép kocsi ez.

Hurri Kán 2011.05.20. 11:25:52

@Dassler:
Ez nekem is furcsa. Egy két ismerősnek szintén volt C4-ese, szidták, mint a bokrot, ugyanakkor másik ismerősnek meg Xsara Picassója van (1.gen.), jó pár éve nyúzza, és kopó dolgokon kívül semmi különösebb nyűgje nincs az autónak. Szóval a fene se érti a franciákat...

@igazi hős:
Így van, számtalan helyen lehet olvasni, hogy nagyon átmelegedett kocsit első-hátsó ablak keresztbe lehúzásával érdemes először átszellőztetni kicsit, és csak utána húzni rá a klímát.

Egyébként én tolótető-mániás vagyok, nekem anélkül nem autó az autó.

min 2011.05.20. 11:26:03

Azért kíváncsi lennék arra ha négy karika lenne az orrán akkor is fikáznák e?
A német fanok akkor is könnyeiket törölgetnék a szépségtől és praktikumtól meghatódva ha egy csillére tennék a német márka jeleket.

min 2011.05.20. 11:27:21

@gyvy: Így van! A tolótető az igazi. huzatmentes szellőzés, fény, jó időben eltolva stb...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.05.20. 11:30:54

Ja, és az a beltér, azzal a színnel, nyami. Két kedvencem van bőrbelsőben, a barna és a kék. Ez üt, a kormánnyal, váltószoknyával és műszerfallal együtt tökéletes a hangulat.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.05.20. 11:36:52

@gascan: Na igen, tényleg nem tökéletes a verda. De van benne valami, ami tetszik, ettől függetlenül. Ezt furgonnak kéne használni, ha már a hátsó ülések amúgy is hasznavehetetlenek (t.i. megfulladsz).

Olcsó lenne a road tax rá itt mifelénk és a biztosítás is :)

Itt Toyota Land Cruiserből is van furgon, vajbőr belső, minden extra, csak véget ér az első ülések mögött egy "derékig érő" vasfallal. Hátul meg nuku ülés.

Shadowbull 2011.05.20. 11:53:20

@plephyl: Klimas kocsim van, es amikor nyaron beszallok, es bent 60 fok van, akkor mind a 4 ablakot le kell tekerni, hogy egy kicsit normalizalodjon benn a helyzet.

Ha lenne autod egyaltalan, akkor ezt tudnad magadtol is.

Neha kell szelloztetni, igaz nem gyakran, de akkor nagyon.

sb

min 2011.05.20. 11:54:48

@malenykij polgar:
Igen:-) De előtte német volt.
Engem nem érdekel mi van az elején ha jó akkor jó de élből fikázni olyan autót amibe itt még senki nem ült a tesztelőkön kívül de még csak nem is látott valóságban hááát...

Magyar[HUN] 2011.05.20. 12:10:02

CubE szavait nem kell komolyan venni,ő csak egy BMW trollt figuráz ki.
Az autó nagyon tetszik,hiába emlegetnek itt Audi koppintást. Az összes Audi ugyanúgy néz ki alig lehet megkülönböztetni őket,könyörgöm az mire jó??!!
A barna bőr belső...aztaqrva kategória. Abszolút megállja a helyét a nagyok között.
Aki pedig a praktikumot fikázza egy ilyen autóban...ez az autó pont nem a családi autó kategória. Véleményem szerint nem sokszor fognak ülni a hátsó ülésen. Ez az autó(egy-két hibától eltekintve-na de melyik kocsiban nincs?) a kategóriájában belül tökéletes!

1kutya 2011.05.20. 12:16:00

@Shadowbull: a nissan digitklímájának van un. "kiszellőztető" üzemmódja, tehát akár már egyetlen kinyitható ablak sem kellene, ha nem kéne a parkolóházban gombot nyomni (másra ugye jelenperpill nem használom a kocsiablakot, abból is csak a bal elsőt).

Ciri 2011.05.20. 12:16:01

@ommm:

A cikk elején minőségi előnyről beszéltél a többi kompakttal szemben, de úgy látom itt már javított a kifinomultság szóra :))

Abba is beleköthetnék de annyira jó írás, hogy most inkább elsiklok felette. :)

olcsójános 2011.05.20. 12:29:19

Gondolt már valaki arra mi van ha teli fingja valaki a hátsó részt? Mivel szellőztetsz, a kezeddel lapátolod ki a bűzt az első ablakon vagy mi?
Nem véletlen, hogy a BMW-ben a legnagyobb fingóparti után is friss a levegő, mert mind a négy ablakot le lehet húzni, bár ez nem szükséges, mivel 1 ablakot 5-10 centire lehúzva olyan szellőztetést csinál mint bármilyen más autóban a négy lehúzott ablak. A BMW ablakai a legjobbak az összes autó közül.
Próbáljátok ki a pucér seggel fingást a bőrülésen, sokkal nagyobbat szól mint egyébként.

uglykid 2011.05.20. 12:29:49

Kezdem avval ami tetszik:
-emelt hasmagasság, szuper!
-forma, stílus, ok!
-motor /mivel a BMW is vállalja, ok!
-kidolgozás, ok!
-ár, ok!

Ami nagyon nem:
-"Egy kis túlnyúló pöcök akad az első ajtóknál is" na ez ok arra, hogy megutáljak egy autót!Beleakad a ruha, kéz, letépi a díszlécet v. a bőrömet, ez nem EU kompatibilis!
-hátsó ablak túlnyúlása nyithatatlanná teszi az ajtót szűk környezetben!Több, mint bosszantó!
-fix hátsó ablak, én kérek elnézést!

Kb. ez a mérleg nálam, hogy rájöjjek ez a kocsi csak a márkán belül üt nagyot!
Ebbe is bele vannak tervezve azok az idegesítő "apróságok" amik tiltólistára tesznek egy "örömautót"!

Az a BX jut eszembe, mikor '87 táján először ültem Citroenben.
Kiszálláskor a földön ülő kocsiból kikászálódva a 193 centimmel úgy lefejeltem az erősen rámhajló elsőablakkeretet, hogy azonnal megfeledkeztem a varázslatos rugózásról!!!

Nálam azóta ilyenek a franciák!:)

uglykid 2011.05.20. 12:37:46

Ja, és még valami:
az erősen forrósodó csomagtér-zseblámpától is ideges lennék!Az ördög nem alszik!
Plusz a kesztyűtartóban bujkáló nagyfesz. sem kelt bennem szimpátiát!
Tudom, tudom, hogy ki lehet venni a biztosítékot csak, hááát...

Hurri Kán 2011.05.20. 12:48:47

@1kutya:
A Nagy rocker-teszt megvan?

Magyar[HUN] 2011.05.20. 12:56:14

@CubΕ: Azért kíváncsi lennék a tulaj arcára,amikor rárecsegek az ülésre :):)

Reap that ass (törölt) 2011.05.20. 13:09:23

Nem egy csúnya autó, de francia, nekem meg főleg túl modern, túl csicsa...

Szívem szerint én utálom a csiricsáré autókat...sem a japán sem a francia beltér nem szimpatikus számomra...

Én ilyen kis hétköznapi unalmas vagyok, aki szereti az otthonos egyhangúságot amit a német trió nyújt (bár ott is van pár pénzt nem adnék érte)...

Hosszú évekig ortodox bmw-ként éltem, de manapság mercit hajtva az audi után vágyakozom :-D
Valahogy a régi munkás merciből hál Istennek kifogyott az a hűdenagy übermodern innováció és szemetgyönyörködtető otthonos kasztnikat gyártanak, kivéve a jelenleg futó A8, mert az ocsmány :-D

Lehet vénségemre ortodox audis leszek...még jó, h anonim az oldal, mert megköveznének :-D

Alf (törölt) 2011.05.20. 13:19:33

Nekem régi DS-emvan, azért annyit elmondanék, hogy tök nagy lábtér, fejtér van hátul, 550 literes csomagtartó, a hátsó ablakokat csutkára le lehet tekerni (szerintem kevés más ilyen autó van) ezenkívül a vezető az autó közepénél ül kb, nem elöl, nem is csoda, hogy többször! 2 ajtósnak írták be reflexből a papírokba, javítani kellett.

Szóval nem tudom, hogy nem tudnak összehozni egy ilyen arányú autót, persze lehet, hogy nem erre van igény.

Ez a nem lehúzható hegyes ablak nekem még így elfogultan sem tetszik, tipikusan az a dizájna, ami amúgy nem praktikus, sőt, csak "jól" néz ki. A régi DSben egy ilyen dolgot sem találni, mindent valamilyen vélt vagy valós praktikus céllal terveztek, ez ehhez képest egy feldíszített doboz.

Arról nem is beszélve, hogy ha itt egy utas rányitja az út szélén a bicajosra a hátsó ajtót, a bicajos tuti nem éli túl.

Amúgy biztos jó autó, árban rendben van, de nekem formára nem különösebben tetszik.

:(

Reap that ass (törölt) 2011.05.20. 13:21:39

Hű, de genya leszek most, 32.kép alá írt szöveg igencsak khmmmm, hülyeség...legalábbis szerintem...

Az alábbiak vitára ösztönöznek!
AMG, Lorinser, AC Schnitzer, Dotz, AEZ, Brabus, Carlsson, Alpine....

Alf (törölt) 2011.05.20. 13:23:53

@Assreaper: lehet, hogy autógyártókra gondolt ;)

Alf (törölt) 2011.05.20. 13:30:53

De végülis ez a nem lehúzható ablak a hátsó ajtóban nem újkeletű, a kacsának sem lehet lehúzni... Ott megértem, költségtakarékos, meg amúgyis nyílik az EGÉSZ tető. itt csak azért nem lehet lehúzni, mert szélesebb, mint a hátsó ajtó. Szerintem ez elbaszott dizájn, fura igényei vannak az embereknek, ha ez azokhoz van mérve.
én ha utazom, még télen is szeretem lehúzni az ablakot, nyáron meg annál inkább. Milyen torz lényekké süllyedünk, hogy egy tökéletesen zárt dobozban tudunk mozogni, ahol még a bejövő levegő is szűrt, hűtött, hangszigetelt, megvilágított.
de most komolyan...

lolperec 2011.05.20. 13:36:44

úgy néz ki mint egy román sufnituningolt J Astra ^^

Magyar[HUN] 2011.05.20. 13:45:10

@Assreaper: Csak az a baj,hogy ők nem gyártanak autót. Gyárilag ilyen szép tényleg nem nagyon van.
@lolperec: Egyes,leülhetsz.

Hurri Kán 2011.05.20. 13:48:21

@Assreaper:
@Magyar[HUN]:
Szerintem ezen vitatkozni, h melyik felni szép, melyik nem, értelmetlen. Egyrészt baromira szubjektív, másrészt ami az egyik kocsin jól mutat, az a másikon esetleg egy hányás.

Magyar[HUN] 2011.05.20. 13:56:58

@gyvy: Nem vitatkozok,a fent felsorolt márkák bizony csodálatos felniket készítenek,de mondom,ezek nem gyáriak.
Viszont egy fehér felni minden kocsin pengén mutat :)

kis csibe 2011.05.20. 14:05:38

Ne vicceljunk, hogy ez a rakas fos felveszi a nemet autokkal a versenyt barmiben is! Plane nem a nemet premiumokkal! Egy Opel is szazszor hamarabb kene mint egy ilyen francia hulladekbodon. Arrol nem is beszelek, hogy egy BMW/Audi/Merci mennyivel jobban osszerakotabb, nagyobb tudasu, es mennyivel minosegibb auto! A PSA autok mindig is szarok voltak, es azok is fognak maradni!

ROY9791 (törölt) 2011.05.20. 14:08:09

szerintem amit elköltöttek a kellemes minőségű anyagokra, meg az olyan preciziós gépekre, amik hangyafing vékonyságú illesztéseket képesek produkálni, azt kispórolták a kárpitbolhák, a csavarok és az alátétek anyagából. Ezért gyanítom, hogy egy hat-hét éves ds4 már közel nem keltene minőségi benyomást. Lötyögni, zörögni, nyiszogni fog minden a belterében.

plephyl 2011.05.20. 14:10:58

"Szerintem ez elbaszott dizájn, fura igényei vannak az embereknek, ha ez azokhoz van mérve."

ízlésen kár vitatkozni és ne feledd, ez egy rétegmodell. a tucatkategóriában ott van a C4.

Magyar[HUN] 2011.05.20. 14:17:32

@kis csibe: Szerinted soha semmi nem változik? Akkor elég balfasz világban élnénk. A Skoda is honnan jött és nézd meg hol tart. Na meg a koreaiak. Az i40 elpicsázza a konkurenseket.

Hurri Kán 2011.05.20. 14:17:39

@Magyar[HUN]:
Ez tény, én magának a felninek a szép/nem szép voltáról beszéltem :)

Alhazred 2011.05.20. 14:43:43

pofás gép, de az eredeti ds-nek a nyomába sem ér, mint ahogy manapság semmi.

Tommi 2011.05.20. 14:57:02

Véleményem szerint ez egy igen elcseszett formaterv. Diszharmonikus számomra.
A DS3 viszont tetszik.

Alf (törölt) 2011.05.20. 15:04:20

@plephyl: én az örökké zárt ablakra gondoltam, mint igényre. persze ez is ízlés...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.20. 15:33:11

Nem tudom, nekem ez a változtatható színű műszerfalvlágítás nagyon bazári... és ettől lesz prémium?
És tényleg 10 év múlva hány ilyen apróság fog ezen beszarni... Nem csak erre értve, hasonló Audin is pl.

Nekem a prémium inkább a bőrt, kényelmet, hangtalanságot jelenti.

"Mindössze 1300kg... "
Navazze...

Egyébként sem tetszik. Krumpli, mint a mai autók 90%-a.

3 gb 2011.05.20. 15:35:57

Jó, jöhet egy párizsi puncival együtt!

Globetrotter2014 2011.05.20. 15:36:40

Szerintem alapvető stratégia hibát csináűlt a PSA. Gondolom az előző vezér kinyírásával a hagyatékát is el akarták törölni, csak ezt nem biztos hogy a piac is megeszi. A Citroen a BX óta nem csinált nagyon eredeti autót (a C6 kivételével) Közbern a Pug kifejezetten komoly autókat hozott ki, egy kis rágyúrással simán beléphettek volna prémiumligába (ahogy az audi is csak kóstolgatta a konkurenseket sokáig, lásd a kérészéletű Audi V8, 90es). Erre most itt vannak a feláras DS-ek miközben a csoport hagsúlyosan hanyagolja a Pug-ot. Gyanítom a piac nem fogja követni a változatásoakt, legalábbis nem azzal a sebességgal ahogy ezek lezajlanak az igazgatótanácsban. A kínűlat és a kereslet különbségét pedig lehet hogy nem a PSA fogja újra learatni. Aki kiábrándul a leszűlló ágban lévő Pug ból az miért venne történetileg rosszabb hírű citroent? Akkor már nyugodtan krülnézhet a többi márkánál is...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.05.20. 15:42:16

Ja, meg ez az emelt hasmagasságú kupé is olyan, mint a szárazföldi hal.
Faxom, ha kupé, akkor lapos, gyors, ha meg magas a hasa, akkor brutáli, magas, terepet jár. Nem igazán fér össze, erőltetett.
Mondjuk az X6-ot is marhaságnak tartom, és nem is tetszik.

2011.05.20. 16:10:54

Marhára tetszik ez is, és a DS3 is.
ha így folytatják még a végén lesz egy DS-em. Pedig egész életemben "franciát soha!" elvvel éltem. :)
A nem lehúzható hátsóablak nem érdekel, nem én ülök hátul. Különben is, a mostani autómban se húztam még le a hátsó ablakot. Többek közt azért, mert 3 ajtós, és nem lehet lehúzni a hátsó ablakot. :D

Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2011.05.20. 16:28:11

Nem egy szépség, más szempontból tűrhetőnek tűnik.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.05.20. 17:32:17

vegre megtanultak futomuvet csinalni?
ommm, baszod, hol eltel te eddig?

xm, xantia - kenyelem ugye.
nah, most bassz oda kemenyen egy xantianak egy szerpentinen, aztan szerintem rajossz, h bar eddig nem esett le, de a citroen csinalta eddig is a TOKELETES futomuvet.
meg a balna xm is olyan tud lenni mint az allat :]

Kiráj vagyok bazmeg 2011.05.20. 18:02:07

@CubΕ: ja bazmeg hallod csak vígyázni kel mer multkor a Jocika befosott a BMW-be mer ijen fingóverseny volt és meghajtotta a proteinitala. szoval vigyázzni kell ezzel is.

mojszipupi 2011.05.20. 18:26:05

Elismerem h össze van rakva, nincsenek gagyi műanyagok, és jó a motorja csak az a baj h annyiba kerül mint egy golf...na és innentől veszíti el a vonzerejét a dolog. De ez egy magánvélemény

Kicsi79 2011.05.20. 18:45:33

Fos, fos, fos!!! Fix hátsó ablak??? LOOOOL!!!!

A képen lévő váltógomb még fotó alapján is gagyibb, mint a legolcsóbb "homasitás" tunying!

Franciát sose!!! Isten óvjon mindenkit tőle! 4 éves, 80ezret futott franciára költött ismerősöm több százezret, és még akkor sem volt jó! De ő váltig állította, hogy az egy jó autó. Broáf.

Rocko- 2011.05.20. 19:26:26

franciák kezdenek egyre jobb autót csinálni. az ajtóval nyíló ablak tetszik, de hogy előtte ne lehessen nyitni semmit, az egy ergonómiai baklövés.

Rocko- 2011.05.20. 19:32:01

@gyvy: "Egyébként én tolótető-mániás vagyok, nekem anélkül nem autó az autó."
az a baj vele, hogy az ember amig ki nem próbálja, addig nem tudja, hogy milyen jó, utána meg nem tud élni nélküle. :)

Rocko- 2011.05.20. 19:33:14

@min: négy karika nem lesz olyannak az orrán, aminek oldalajtaján nem leengedhető az ablaka.

Rocko- 2011.05.20. 19:34:20

@Magyar[HUN]: "Az összes Audi ugyanúgy néz ki alig lehet megkülönböztetni őket,könyörgöm az mire jó??!!"
márkaidentitás.

Hurri Kán 2011.05.20. 20:05:44

@Rocko-:
Így van.
A következő lépés a kabrió lenne. Az a bajom, hogy kombiból nem csinál olyat senki, pedig az érdekelne :D

gascan 2011.05.20. 20:06:29

@KuKori: Létezik már ebben a méretben "furgon", úgy hívják, hogy Punto Van. Rendes raktérleválasztó rácsa van, és majdnem kettôt kapsz belôle a DS4 áráért.
www.fiatprofessional.hu

Rocko- 2011.05.20. 20:08:14

@gyvy: nem, engem a kabriLYó meg a kombi meg a kupé nem érdekel. legyen négy ajtaja, meg hátul nagy csomagtartója, meg fent is ablaka, oszt csókolom.
megm inek kabriózni, ha lehet gokartozni is? :)

Hurri Kán 2011.05.20. 20:11:24

@Rocko-:
Nekem kombi köll, nagy, mer szeretek horgászni, és ha pl. szar idő vab, akkor lehet piknikelni a csomagtartóban, meg ugye cuccolni is kell.
No de ha jó az idő, mér ne nyissam le a tetőt? Szóval ez egy abszolúte jogos vásárlói igény, amit eddig az összes gyártó magas ívben leszart.
Mingyár megvacsorázok, és írok ez ügyben néhány mélt egy-két nagyfejűnek, hátha rámarnak az ötletre :D

P12_dCi 2011.05.20. 20:15:06

@1kutya: Ez se túl régi, alig múlt hat éves, és csak 130 ezer km van benne. A szakszerviz volt trehány.

Rocko- 2011.05.20. 20:20:14

@gyvy: jó de egyszemélyi igényből nem kéne leáltalánosítani. :D
a kombicabrió pedig asszem nem első dolog lenne, mindjárt utánajárok.

Hurri Kán 2011.05.20. 20:23:44

@Rocko-:
Attól, mert más nem tudta ilyen pontosan behatárolni, ez még egy valós és létező igény lehet :D
Na jó, annyi engedményt adok, hogy lehet kombi-landaulet is :D

Rocko- 2011.05.20. 20:26:39

@gyvy: jaja, én is landauletre gondoltam. vagy en.wikipedia.org/wiki/Cabrio_coach
vagy Żuk.

Hurri Kán 2011.05.20. 20:30:36

@Rocko-:
Ezek nem igazi kombik...

Hurri Kán 2011.05.20. 21:30:17

@Rocko-:
Jah, Mazda nem jácc, nem hátul teker :D

Úgy látom, mivel a gyártók nem állnak még készen e piaci szegmens lefedésére, így a magad, uram megoldás működne...

Rocko- 2011.05.20. 21:44:04

@gyvy: azért ajánlottam a flexet. ;)
ha meg már úgyis olcsó, úgyis flex, akkor akár hátul is tekerhet. ;)

Hurri Kán 2011.05.20. 21:47:35

@Rocko-:
Akár...
Gondoltam pl. arra (a fradi és a pina után), hogy egy Adenauer-Mercit kéne valahogy "kombisítani", abból ugye volt vászontetős, az már közel járna a megoldáshoz. Meg hátsókerék hajtású ugye. Kár, hogy nem értek a fotosopphoz, mer különben megrajzolnám :)

Rocko- 2011.05.20. 21:51:42

@gyvy: vagy akár hátul is taposhatnak a kacsák. :)
én meg kár hogy konyítok fotosophoz, csak a vászontetős kombi nem érdekel. :D

Hurri Kán 2011.05.20. 21:52:28

@Rocko-:
Ha nagyon sok kacsát adok, akkor se? :DDD

Rocko- 2011.05.20. 21:54:14

@gyvy: nem, mert a végén csúnya elektromos autó lesz belőle.
(küldjél képet, vászonról, kombi kocsi hátuljáról v fentről fotózva, aztán talán rávarrom.)

Hurri Kán 2011.05.20. 21:55:28

@Rocko-:
Dobj egy mélcímet pls., túrok képeket :)

grent 2011.05.20. 22:55:41

"Az ügyesen maszkolt hátsó ajtók a méltán elhíresült rejtett Alfa-kilincsekkel nyílnak."

Istenem de rohadt unalmas mindig az alfás hivatkozást olvasni minden egyes rejtett kilincsnél. Nézzetek már meg végre egy 1988-as ötajtós Nissan Terranót.

Akár ezt a kevéssé szépséges darabot, amíg még fent van, igaz ez '91-es, de a '88-asé is ilyen:
www.swedenoffroad.com/sv/reportage/ttkristianstad070527/DSC_0007.JPG

Azért mert valami öncélúan unpraktikus, még nem biztos, hogy Alfa :-)

Szóval:
"Az ügyesen maszkolt hátsó ajtók a nem véletlenül elfeledett rejtett Nissan-kilincsekkel nyílnak."

Dagiszabi 2011.05.20. 23:09:54

Rosszul emlékszem, hogy egy kupé arról ismerszik meg, hogy nincs B oszlop rajta és az első + hátsó ablakot leengedve, valamint a tetőablakot kinyitva félkabrió lesz belőle?
Ettől nagyon messze van ez a szegény autó. Pedig egyébként tetszene, de azzal, hogy elöl hajt, nálam nincs esélye.
Meg azzal se hogy 6 millát nem adnék autóért (nincs, hitelt meg nem veszek fel), ha meg igen, akkor ennél sokkal komolyabbért.

zéró tolerancia 2011.05.20. 23:30:52

Hát Vályi úr, bazdmeg, ez elég csöpögős lett PR ide, PR oda.

"Nem menő fikázni a PSA-váltókat, ez is egy egész jól sikerült darab"

Ezen konkrétan besírtam, elérted, hogy rosszat álmodjak. :D

A kormány meg az egész autó úgy ízléstelen, ahogy van, csak 1-2 parasztvakító (térdtámasz, könyöklő, hangok) porhintés van, de ennyiért attól meg nem kell elájulni.

"haute couture" na ettől meg teljesen kész voltam
jelentése: formabontó, luxus, extraminőségi, kizárólagosan magas nívójú

Ááá, na de mit vár az ember attól, aki szerint a Mitsubishi Lancer (ami az egyik legszebb formájú mai autó) csúnya.... No komment.

Kívül-belül csúnya ez az autó, és kb annyi jó van benne, amennyi know-how-t a BMW beletett. Szóval a lényegiség is elveszett.

zéró tolerancia 2011.05.20. 23:32:34

Agyhalott autó, agyhalottaknak, mint a Vel Satis anno.

kerdesek05 2011.05.20. 23:58:49

szemből konkrétan hányadék.
oldalról meg túl sok lett a fura vonal.
fransziák....

zéró tolerancia 2011.05.21. 00:14:13

Vályi ezzel az írásával konkrétan elérte a szellemi Armageddonját. Öröm az ürömben, hogy innen már csak felfelé vezet az út -mégha rögös is.

rbalint88 2011.05.21. 02:24:01

nem rossz, sőt. csak nem én vagyok a célközönség :) nekem kicsit túl kretén, de a belterét, főleg a telibőrös műszerfallal elfogadnám, azzal meg lehet venni kilóra :)
ha gyártanak konzervatív külsejű autót is, jó minőségben, megbízhatót, akkor hasonló felszereltség esetén lehet, hogy fontolóra venném a megvásárlását is, nem csak hogy "mennék vele egy kört"

DrSzoke 2011.05.21. 05:06:49

@min: Erdekes,nem sok tapasztalatom van Golf 5-el,de az ujsagok meg a flottavasarlok pont az ellenkezojet mondjak.

ommm 2011.05.21. 11:23:03

@zéró tolerancia: Nos, ellentétben veled én próbáltam és vezettem ezt az autót. A váltója semmivel sem rosszabb, mint pl. egy Focusé vagy Astráé, a haute couture-t pedig a bemutatón emlegették és a sajtóanyag is ettől hangos, ezért említem meg - mellesleg joggal - én is.
Az pedig, hogy egy olyan ötlettelen, szürke műanyaggyűjteményt, mint egy Lancer szépnek lássak, nos, ahhoz újra kéne születnem. Nem egyszer. (Mert ugye nem az ötajtósra vagy Evo-ra gondolsz, kedves olvasó?)

Dagiszabi 2011.05.21. 13:03:08

@ommm: A Lancer tényleg műanyagfos. Volt egy 2 éve. Életem egyik nagy csalódása a Volvo S40 mellett. Na jó az után, mert a Lancertől nem is vártam sokat, de egy Ssang Yong Musso minőségi autónak tűnt mellette.

zéró tolerancia 2011.05.21. 14:04:07

@ommm: "Nos, ellentétben veled én próbáltam és vezettem ezt az autót"

Nos, buta ember nyilvánít véleményt olyanról, amelyről nincs meggyőződve 100%-osan.

"A váltója semmivel sem rosszabb, mint pl. egy Focusé vagy Astráé"

Jaaa, hát tényleg, ha az Astra volt neked eddig az etalon, meg a Focus, akkor igazad van, azokhoz hasonlóan "jó" lett, sőőőt, igazi fejlődésen ment keresztül a PSA :D Eddig úgy tudtam, hogy az autós újságíróknak inkább a Honda, meg a BMW az etalon-váltó, esetleg az Audi- és talán mostanában a VW-váltó stb. De úgy látszik mindig tanul valami újat az ember :D
Persze a PSA-nak - mint tudjuk - minden kicsi minőségi javulás óriási előrelépésnek számít - csakhogy a piaci vetélytársaihoz képest... Jaja, a sajtóanyagok, ha azokban le van írva valami..., akkor az szent dolog ám :D:D:D Ez ám a szakmaiság. Tudom, kussoljak, PR.

"Az pedig, hogy egy olyan ötlettelen, szürke műanyaggyűjteményt, mint egy Lancer szépnek lássak"

Ötlettelen? Afff. Egyrészt nem a Lancer belsejéről beszéltem (ámbár ízlések és pofonok, én mondjuk pont azt a minimál stílust szeretem, ami a régi és pár új japánban van, esetleg néhol a németekben, amit viszont a csingi-linigiző proli nem), hanem az egészről, a stílusáról, a lényegiségéről, formáról.
Ez a műanyagautós kifejezés meg nem engem minősít...

Öregem, ha szerinted a Lancer nem egy szép autó, akkor neked igencsak eltorzult fogalom lehet a harmónia, az igazi autóformájú autó formavilág, és a valódi autószerűség, mint olyan. A stílusodat meg inkább nem minősíteném, mert nincs jogom hozzá (és én is elég otrombán nyilvánultam meg korábban, de mentségemre legyen mondva: hihetetlenül felbasztad az agyamat, és nem először), de megvan a véleményem róla.
Ha tudsz nekem 10 olyan embert 1 hónap alatt egymás mellé tenni, akik szerint a Lancer egy csúnya autó, csúnya, ötlettelen formavilággal, akkor leborulok nagyságod előtt. De én még rajtad kívül ilyen emberrel nem találkoztam, aki szerint a Lancer egy csúnya, ötlettelen autó.

Ez egy csúnya autó? Szerintem ez egy gyönyörű autó
www.autoblog.com/photos/2008-mitsubishi-lancer/

rimspin.com/wp-content/uploads/2008/09/mitsubishi-lancer-rims.jpg

Peace

P12_dCi 2011.05.21. 17:03:03

@zéró tolerancia: A Lancer egy erőltetett designű, túljátszott valami, a belseje meg ugyanolyan hulladék, mint az összes többi Mitsubishié, ami az elmúlt 20 évben megjelent.

an hero please 2011.05.21. 17:28:52

@zéró tolerancia: Föl nem bírom fogni honnan ez a gyűlölet egy olyan autó iránt amit még csak nem is láttál nemhogy vezettél volna.

nyelv-ész 2011.05.21. 19:01:18

Huhh, ez a DS4 kurvaronda. Oldalról egy öreg és beteg, nagyorrú púpos sün, szemből pedig olyan, mint mikor Darth Vader leveszi a sisakját, de a légzőmaszk meg az optika ráragad az arcára.

A donor C4-es hozzá képest egy márványszobor.

zéró tolerancia 2011.05.21. 20:23:36

@P12_dCi: Ne menj formatervezőnek. Mondjál már egy nem "erőltetett dizájnú", ma készülő autót :D Mitől erőltetett, hogy szép kocsiformája van, vagy, hogy szép ék alakja van, vagy, hogy olyan technika van benne, amelyikhez 200.000km előtt nem kell hozzányúlni? Hát tényleg szar ez a műanyag Mitsubishi, amelyik már a világháborúk előtt, a XIX. században is motorokat gyártott. :D De a szar szemét műanyag, az szar szemét műanyag - Petőfi is megmondta. Mindezt egy magyar szájából... Pfff ez a kemény. Majd szólunk a japánoknak, hogy kicsit vegyenek már vissza a műanyagokból meg az arcukból és kezdjenek olyan nem műanyag autókat gyártani, ami a magyar mestereknek is tetszik :D Ráadásul az egyik legszebb japán autót fikázzuk...

@an hero please:
Franciaországban azért elég könnyű összefutni ezzel az autóval, amit még itt is körbe röhög - az értelmesebbje... Te honnan vagy ilyen nagyon tájékozott, Ózdról? Gyűlölet? Öreg, neked fogalmad nincs mi az a gyűlölet. Ha valaki leír valamit, aminek nem túl sok köze van a valósághoz, és valaki azt vitatja, az attól még nem lesz gyűlölet. Ez a kocsi egyszerűen el van baszva, csúnya mint állat, emellett semmire nem jó és még drága is:

www.citroen.fr/home/#/configurateur/1CB7D5/?step=1

Eddig azt szoktuk meg a Citroentől, hogy szar, de érdekes (egyedi) autókat csinál, ez még csak az se. Az utazó vasalómnak különb formaterve van. Talán jobb lett volna ezt is rábízni valamelyik olasz formatervező műhelyre, akár a Pininfarinára.

Alf (törölt) 2011.05.21. 21:55:39

@zéró tolerancia: életedben nem ültél citroenben...

soproni1 2011.05.21. 22:13:02

Aki modern, attraktív formájú autót akar, az franciát vesz. Aki sportosat, az Alfát. Aki tágasat, az németet. Aki nem akar imádkozni, hogy leérjen Debrecenig, az Hyundai-t, vagy Toyotát.

Minden autónak van előnye meg hátránya is.

kemény kapszula 2011.05.21. 23:08:12

ha lesz benne sperdiffi akkor jó lesz!

igazi hős 2011.05.21. 23:17:08

@zéró tolerancia: A Mitsu évtizedekig versenyzett a Hondával, hogy 2 kiló vasból és néhány újrahasznosított tejfölös pohárból ki tud jobb autót csinálni. Te meg büszke vagy, hogy most már eljutottak arra a szintre, amit egy Alfához jelentkező tervező dob össze a felvételire. Mármint egy sikertelen jelentkező. (Nem, nem kell megismételni a P12_dCinek írtakat, egyszer is felesleges volt.)

zéró tolerancia 2011.05.21. 23:48:38

@Alf: a DX és az XM kifejezetten tetszett
@igazi hős: Az lehet, viszont az is, hogy egy csodaszép Alfára ráköltöd ingedet gatyádat, míg egy Hondánál, Mitsunál szinte csak a kötelező dolgokra kell költeni. Az Alfa a másik kedvencem, ettől függetlenül. Húúú mi lesz itt még: szar műanyagtenger, újrahasznosított tejfölös dobozok. :D Még jó, hogy japánok nem olvassák ezt a lokál blogot. :D Igazi Hős, elárulok neked egy apró titkot: közúti autóba váltót készíteni a Honda tanította meg a világot. Psszt, el ne mondd senkinek! Meg ugye azok a szar Honda motorok... Bezzeg amikor az Opel még 60Le-ős motorokat gyártott a 90-es évek elején, akkor a szar műanyag, utángyártott tejfelesdobozosok már igen igen komoly csúcstechnikás Honda Accordokat dobtak a piacra. Dupla vezérműt, 2.2 motor, sibeda, legpatentebb váltó, plüsstenger, minden belső kütyü motorikus, amit el lehet képzelni. Az 520-as BMW jobb kocsi volt, de a Honda Accord keresztbe lenyelte. És most egy Hondához fogunk egy francia autót hasonlítgatni?! :D Ez a vicc kategória lenne. Az Alfa megint egy külön kategória, színtiszta élvezet, de 100e fölött pénztemető.

www.yousaytoo.com/the-4th-generation-honda-accord/716340

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.05.22. 00:28:46

@gascan: Itt nálunk mindenből van "van" (:D), csak ezt arra írtam, hogy elöl tök jó a kocsi és ha már hátul szívatás lenne embereket cipelni, meg lehetne spórolni vele némi éves útadót és biztosítást, ha furgonosítjuk ezt a konkrét modellt.

Reap that ass (törölt) 2011.05.22. 18:46:08

@Alf:
@gyvy:
@Magyar[HUN]:

Valóban, értelmezés kérdése...jogos az 5 pont :-D

Mea Culpa!

Vágási Matyi 2011.05.22. 20:07:29

Audis a hátsó lámpa, de valóban hibátlan a barna beltér.

igazi hős 2011.05.22. 23:02:52

@zéró tolerancia: Először is döntsd el, hogy technikáról, vagy kinézetről akarsz vitatkozni. "Ez egy csúnya autó? Szerintem ez egy gyönyörű autó " Erre reagáltam. A technikát nem akarom hasonlítgatni, mindegyik tábornak (még a franciáknak is) végtelenül sok érve van a saját kedvence mellett. Aki egy sorhatost vezet, soha nem fog semmilyen szelep- és vezérműtengely számra jót mondani, aki valaha hallott egy Isuzu dízelt, mindig röhögni fog a "japán dízel" szóösszetételen. A te "érveid" mások, de hasonlóak.

zéró tolerancia 2011.05.23. 11:23:24

@igazi hős: Nem vitatkoztam, megállapítottam. Számomra a net nem a vita helye. A Mitsubishi Lancer kinézetét fikázta szét anno a srác, most meg a belsejét, és ajnározta ezt az Peugeot-ot. Azért a két autót szépsége között dimenziók vannak. Még akkor is ha ebben az autóban sokkal jobb anyagokat használtak fel. De nem is annyiba kerül mint a Lancer...

Hurri Kán 2011.05.23. 11:24:49

@zéró tolerancia:
Erre a Citroenre gondolsz? Pug-ról nem nagyon írnak ebben a cikkben...
süti beállítások módosítása