Ezt szeretjük ma

  2011. április 09. - ommm Címkék: bmw kisfilm e10

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Végre, végre, végre egy olyan hivatalos kis rövidfilm, amely mentes mindenféle hülye marketing- és reklámnyomástól, ami az új autók felé tolna minket. És külön szimpatikus az, hogy mindezt az az autómárka követi el, amelyikhez szinte mindenkinek kapcsolódik legalább egy kellemes emléke a szerkesztőségben.

A kisfilm nagyon jó, jellemző és kifejező, Csikós el is morzsolt egy könycseppet szeme sarkában, majd megjegyezte:

Különben az én filmem. Nekem csinálták. Bár én az AC-hiányt sem májndolom.
De azért vicces, először az angol matricás autó balkormánnyal, aztán a régi, voralbergi (ugye?) rendszámos kabrió... Mindez Amerikában, lol.

 

Na igen, egy szép E10-ért sok mindenre képes lennék én is.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr752812115

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: KFT - 897 Land Cruiser Köszi, hogy majdnem megöltél! 2011.04.11. 09:55:03

Ezúton szeretném megköszönni annak a szörnynek sminkelt öreg néninek aki a címben említett Land Cruisert vezette az M3 bevezető szakaszán, hogy 2011 április 11-én reggel 8 óra körül kis híján felöklelt az autójával, és veszélybe sodorta az én és a vára...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.04.09. 16:14:19

Mind a két régi Bömbi zsír... :)

Lehet én is azt választottam volna, ha olyan szarokat mutogattak volna a nepperek, mint amik a filmben vannak :D

Magyar[HUN] 2011.04.09. 16:50:54

Eszméletlen gépek! A kisfilm is remekül meg van csinálva!

gu-la 2011.04.09. 17:06:20

Igaza van a sracnak ,ez szerelem...
Egy ilyen kocsit nem lehet eladni,lecserelni.A mai kocsikbol valami
nagyon hianyzik...

Hurri Kán 2011.04.09. 18:43:12

Mecsoda tartalmas kommentek :D

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.04.09. 18:48:25

Hát igen, kabrónál nincs jobb légkondi...

Cooper911 2011.04.09. 18:49:57

A végén az a Street rod-os zene :D

totyy528 2011.04.09. 19:13:37

Én ezt már 12éve tudom Gyerekek...
Csak még a Feleségemmel kell megértetnem...:-)))))

rbalint88 2011.04.09. 19:39:52

@totyy528: e28?
itt e12 ;) 535i

veteránszabászat 2011.04.09. 20:50:50

gyvy kedvéért

Ez az autó egyszerűen ilyen. Amikor az egyik indexe reped, a másik fakó, a jobb oldali lámpája törött, a másik is kaviccsal lukasztott, az orrán a díszrács csálé, ráadásul még pálcikák is hiányoznak az egykoron csillogó sorból, a fényezése matt, a rozsa jó nagyokat harapott belőle több ponton, a vászontetejéből vászon már mutatóban sincs, a tetőszerkezet roskadozik és a kerekei kicsit csálén állnak, na még akkor is képes az ember feje felett gyülekező, borongós felhőket egy pillanat alatt szétkergetni. Elég csak megtapogatni porhanyós lemezeit vagy az udvar hepehupás macskakövei ácsingózva rápillantani gyönyörű vonalira. Még romos állapotában is kemény drog, a bűvkörébe kerülsz és garantáltan nem szabadulsz.

pizsama 2011.04.09. 21:04:48

Anno volt egy ilyen matchboxom:
matchbox.zsebehazy.com/mb100/mb151.html
Na, egy ilyenért eladnám az anyámat is...

deak.atti 2011.04.09. 21:38:01

Üdv!

Nullzwei ruulz! Sráckoromban nagyon tetszettek. Csak hát egy másik márka adatott meg nekem (legalább a géptető és a csomitető élei emlékeztetnek a BMW-re, amúgy meg unokatesók), aztán márnem láttam értelmét változtatni. De még mindig tetszenek. Csak már nagy valószínűséggel nem lesz nekem soha belőle egy példány sem.

DA

gumifust 2011.04.09. 22:39:15

KIRÁLY!!!!!!!!!!!!!!!!
Még sok ilyet :))))))

IFY-LMU 2011.04.09. 23:48:41

Cső! Kettő darab négykerekű van amiért ölni tudnék , 2002 ti, gta junior 1750."Őket" nem cseszték el ,a zselés hajú idióta "designerek és managerek", mint a mai szerencsétlen járműveket. "Tőlük", melletük, bennük...magömlésed van, volt, lesz, mindig is !!! Természetesen, rá lehet jönni, hogy engem is elég régen "gyártottak" már, ezért az imádat irántuk. Téged, pedig Vályi István , barátom nagyon irigyellek, hogy mást ne mondjak...mindig "ki van a négy kereked", úgy-hogy...közöld őket. Köszi!

GrG 2011.04.10. 01:06:40

De ugye ez nem a vasárnapi Csikós helyett van!

Garp 2011.04.10. 10:06:59

:)
Egyfelől a csaj szárnyakat bonthatott volna ott a tetőn felőlem, ha azért akarja lecseréltetni a négykerekű élettársamat, mert nincs benne lékkondi.
Másfelől értem én, h azért állt rá végül a cserére, mert már a fejtámla is foszlott, meg a sofőr ajtaja is lóg nem kicsit. Mégh a régi BMW-ben volt anyag, piha! Egy kis déli nap, meg pár év és elmállik mind.

kultúrpesszimista 2011.04.10. 10:25:24

Ezt nevezem JÓ reklámnak. (Túl minden személyes elfogultságomon.) Már 15 éve kellett volna egy ilyen annak érdekében, hogy birkák milliárdjainak nyissa fel a szemét szerte a bolygón. Talán némileg más (autós)világban élnénk.

2011.04.10. 11:13:05

Mielőtt az első BMW-met megvettem-függetlenül a márkához való rajongásomtól-megkérdeztem egy autószerelő barátomat,hogy szerinte milyen autót vegyek és vegyek-e BMW-t.Ő akkor azt mondta, "tudod vehetsz Hondát vagy Renaultot vagy bármi mást is,ezek már nem rossz autók és el fognak vinni a-ból b-be,de mindig úgy leszel velük mint a szomszéd gyerekével,lehet jó tanuló,lehet jó sportoló,lehet udvarias,kedves,de szeretni sose fogod.Viszont,ha veszel egy BMW-t,azzal lesznek gondjaid és költeni fogsz rá de mégis olyan lesz mint a saját gyereked,szeretni fogod"

Ennek a beszélgetésnek majd húsz éve.
Akkor megvettem az elsőt.
A mostani a hetedik.
Sose volt más,csak BMW.
Minddel volt gond,mindre költöttem.
Mindet szerettem.

lackosor6 2011.04.10. 11:42:19

Nos, amikor én születtem, akkor már az E30-asok is kifutó modellek voltak, de az ilyen videók láttán és az utcán nézelődve - amikor épp nem a csajokat, hanem a kocsikat stírölöm - egyre nagyobb bizonyosságot nyer bennem az a gondolat, hogy én bizony szívesen születtem volna 10-15 évvel korábban! Kamu, hogy a régiekben több anyag volt, de talán nem volt olyan sok bóvli tömegcikk az autópiacon, mint ma!

upsidedown 2011.04.10. 13:26:45

egy ilyen kabrió '02-est szoktam látni néha. Nem gyári de jó állapotban van. Egyébként ez a szép it Ausztráliában: az embereket nem érdekli, hogy hány éves a kocsi, nem csinálnak belőle presztízskérdést. Írország pont az ellenkezője volt, csak az számított, hogy mivel kezdődeik a rendszám: 11 vagy 10 a menő a 09-es már kezd ciki lenni 08-07-06 már foreign-er vagy...

gumifust 2011.04.10. 13:44:43

@kultúrpesszimista: Na igen de valahogy meg kellett fejni a nepet .

Egybkent a nepperek jol jatszottak a kis reklamban , tenyleg ilyenk :D . Megmondjak milyen auto kell neked seperc alatt .

jujdejo 2011.04.10. 16:57:36

ahogy vagy egy hete a stipistop.com-on is irtam: egy ilyen szalonállapotú bmw-ért mindenki vághatna a makkomból egy tetszöleges darabot!

Petikepetike 2011.04.10. 22:08:31

Én ezt nem értem. külföldiül van. nincs meg szinkronnal? de most komolyan

Jeff 2011.04.10. 22:12:54

Sosem értettem ezt a BMW imádatot. Volt szerencsém több darabhoz is, régihez, újhoz, elérhetetlenül drágához, meg számomra megfizethetőhöz is, de nem fogott meg igazán egyik sem. Egy régi 6-os azért kéne. A többi nem.

magyar_ellenállás 2011.04.10. 22:23:19

@Ranalt: "Akkor megvettem az elsőt.
A mostani a hetedik.
Sose volt más,csak BMW.
Minddel volt gond,mindre költöttem.
Mindet szerettem."

Akkor mi a büdös retkes kibaszott gecis lófaszért cserélted le őket 3 évente?????

Ranalt (törölt) 2011.04.10. 22:37:25

@magyar_ellenállás: Kedves magyar ellenállás!

Nem tudom mivel bántottalak meg,amiért ilyen közönséges stílusban írsz rólam illetve nekem,de ha megbántottalak úgy elnézést kérek Tőled.
Két,három és egy alkalommal öt év elteltével cseréltem le az autókat.
80-100 000 km került beléjük és úgy gondoltam így szerencsés újat venni.Eddíg bejött és azok sem panaszkodtak akik megvették tőlem az autókat.Java részük helybéli és gyakran találkozom velük,nem panaszkodnak,hogy rossz az autó.
Ezért cseréltem tehát az autókat és nem azért amiről írtál.
Még egyszer elnézést,ha megbántottalak.

upsidedown 2011.04.10. 22:47:25

@KuKori: én decemberben hagytam ott a sülyedő hajót, egy ír ismerős éppen akkor cserélte a 2010-es X5-öt Passat CC-re...

Hurri Kán 2011.04.10. 22:52:15

@upsidedown:
Nem vált be neki?

Nekem BMW-m egy volt, még régen egy E21-es, 316-os... Nagyon szerettem. Igaz, kívülről kicsit ütött-kopott volt, a technika rendben volt a lemezek alatt.
Majd 3 évig használtam, sehol nem hagyott ott... És imádtam beleülni.

magyar_ellenállás 2011.04.10. 22:56:17

@Ranalt: Bocs, nem sértésnek szántam, csak egyrészt a tököm kivan már azzal, hogy 100-ból 101 bejegyzés a bmw-ről szól.

Másrészt az én együgyű földhözragadt bunkó paraszt agyammal tényleg nem értem, ha olyan kurvakibaszott tartós és jó autók ezek, akkor miért cserélik olyan sűrűn őket egyesek, mint más a gatyát (erős népies túlzással).

Ranalt (törölt) 2011.04.10. 23:46:22

@magyar_ellenállás: Nézd,én ha tehetem olvasom ezt az oldalt,de nem annyira gyakran,hogy megítélhessem,milyen gyakran ír egy autótípusról.
A másik dolog amiről írsz,arról legalábbis véleményem van.
A BMW nem olcsó,viszont amennyire a saját,a barátok és ismerősök véleményét elmondhatom,megbízható,kényelmes és gyors autó.Évtizedes használatról,gyorsulási versenyekről nem tudok mit mondani,de az én autóim,beleértve a mostanit is nem robbantak le soha.Igaz,mind újként lett véve és és csak egy lépte túl nálam a 100 000 km-t.A gyorsaság persze relatív,de ha nincsenek balesetek vagy torlódások akkor a hármason 180-190 km átlagot lehet menni az én autómmal és ez átlag. Ugyanakkor kényelmes és biztonságos is.Sokat vezetek,hosszú utakon és nekem ez fontos.Amúgy jó az lenne szerintem,ha egy új autót 2-3 évente mindenki le tudna cserélni.
A tartósság pedig ahogy látom nem feltétlen fontos,semmit sem gyártanak már évtizedekre.

kultúrpesszimista 2011.04.10. 23:54:16

@Ranalt:

Ez igaz sok más márkára is. A BMW-t helyettesítheted pl. Alfa Romeoval, Lanciával, Citroennel, egyebekkel. Ezek egyike se jellegtelen tömegautók és nem kevésbé szerethetők, mint egy BMW.

kultúrpesszimista 2011.04.10. 23:57:39

@Jeff:

Én hasonlóan vagyok. A kedvenceim a 6-os kupé, 8-as kupé, M1. És persze a '80-as évekbeli gépek, elöl két morcos körlámpával. Ezek az autóipar ékszerei, nemcsak a BMW-ken belül. De a többi? A legjobb esetben böszme autók, néha kicsit, máskor nagyon esetlenül-jellegtelenül.

Ranalt (törölt) 2011.04.11. 00:10:55

@kultúrpesszimista: Igen,biztosan igazad van és ezek is szerethető autók,bár én úgy gondolom,minden autó szerethető.Én kétségtelen,hogy a BMW-t szeretem.
Mindenesetre -és vállalom hogy azért amit leírok sokak ellenszenvét váltom ki-az általad említett márkák típusai nem igazán válthatják ki a német márkák típusait.Nincs presztízsük.Legalábbis itt Németországban nincs.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.04.11. 08:21:13

LA ben kabriozik ... Ket het alatt leeg a fejerol a bor, ha egyikben sincs klima akkor inkabb a csukott. A truckomban sem jo a klima neha , mindeket ablak le es sok viz :)

upsidedown 2011.04.11. 09:06:04

@Ranalt: már ha valaki a presztízst keresi egy autóban...Szerintem ott komoly gondok vannak.

lackosor6 2011.04.11. 09:47:03

@magyar_ellenállás:

Az én meglátásom szerint a BMW-sek egy része autó/autózás-szerető, a másik a pénzes sznob! (ezzel persze senkit sem akarok megbántani, akinek nem inge tudjátok...) Szóval a pénzes sznobok cserélgetik 2-3 évente, mert "Nehogy má' ne a legújabbal járkáljak!!" Ez persze nem csak a béemvésekre igaz!

dekás dezső 2011.04.11. 10:06:33

ezek még autók voltak.
a jelenlegi négykerekűek többsége inkább háztartási gép, hogy anya is tudja használni őket... lófasz az összes, 100% funkció-0% élvezet. kb mint egy gyümölcscentrifuga.

kultúrpesszimista 2011.04.11. 10:46:03

@Ranalt:

Azért akadnak autók bőven, amiket tényleg csak perverzek képesek szeretni. Mondjuk a Toyota, VW, Opel, Ford legtöbb típusa ilyen (egy-két kivétel persze akad, többnyire a kultuszautók).

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.04.11. 11:05:59

@ommm: Kaliforniában nagy divat, hogy mivel csak hátul kötelező a rendszám, hogy elől fent hagyják az eredeti rendszámot azokon a javarészt jungtimer verdákon, amit külföldről hoznak be. Fel is tűnt, hogy különösen sok német első rendszámos Porschét látni Los Angelesben.

@pizsama: Se nem ritka, se nem drága darab, szóval ha figyeled a Vaterán, vagy az eBay-en, akkor lényegesen kisebb ráfordítással be tudod szerezni, mint a mamád! ;-) Nagy kedvencem nekem is ez a Baur kabrió. (Na, sohasem leszek milliárdos, most sem próbáltam meg rádsózni az enyémet atom drágán.)

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2011.04.11. 11:07:48

@kultúrpesszimista: Én szeretem a fasztra dízel kombimat!
Baj?

qmidőú 2011.04.11. 11:31:16

@BeeTm: Nekem is fasztra kombi van, csak benzines. Én is csípom...

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.04.11. 12:53:16

@Sam. Joe: Na, sikerült új szót alkotnom! "Jungtimer". Húbameg. 8-)

Negrogo 2011.04.11. 12:57:49

@upsidedown: Passat CC-re..pff. 2 havonta szervizben vannak..."zsiir"

faterpolo 2011.04.11. 17:41:46

Szerintem a "Freude hört nie auf" matrica a legjobb a kabrió hátulján... :D

@Petikepetike: Annyi a lényeg, hogy a csaj az elején lehülyézi a srácot, amiért légkondi nélküli autóval jár egy ilyen éghajlatú városban, srác meg eldönti, hogy akkor legyen csere. Csak épp mindenhol ilyen tucatautókat akarnak rásózni, az első két helyen még romhalmaznak is titulálják a BMW-jét, hába magyarázza, hogy jó autó, csak nincs benne légkondi.
A végkifejlet, hogy elfogy az ásványvíz, megáll a rozoga műhely előtt vízért, kiböki a letakart bömöst. Megkérdi a szerelőt, hogy eladja-e és hogy van-e benne légkondi. A válasz annyi, hogy "Tud ez a légkondinál jobbat is..." A végszó, mielőtt hősünk padlógázzal elrajtol: "Na ERRŐL van szó..."

Remélem, így élvezhetőbb:).

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.04.11. 20:02:22

lehet elkezdtek gyartani ujra az e12 cabriot es tenyleg uj auto reklam ez a javabol :)))

kultúrpesszimista 2011.04.11. 21:56:40

@BeeTm:

Nekem biztosan nem. :-) Legfeljebb Neked. ;-) De ha nem, egészségedre. Én azért megmaradnék a szerethető, érzelmeket generáló autóknál.
süti beállítások módosítása