Franciaország–Németország: ?

  2011. március 31. - ommm Címkék: vélemény volkswagen peugeot

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Kétség nem férhet hozzá, hogy a PSA-konszern az utóbbi évek legkomolyabb minőségi ugrását hajtotta végre. Most elérkezettnek látták az időt arra, hogy címmérkőzésre hívják ki magát a Volkswagent.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr742787189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f0CuS 2011.03.31. 07:26:45

Nem is értem, miért nem inkább egy C5 a rivális. Peugeot évek óta nem tud rendes autót összerakni..

GarbooKing 2011.03.31. 07:46:13

A 88-92es Mitsubishi Galantokban már a váltó mellett van a kézifékkar!
És valóban nagyszerű pozíció!

Tomi1973Wien 2011.03.31. 07:56:23

lesz itt balhe, ha ideér a kia uj felso - kozep kombija :-D

Pernahajder Viktor 2011.03.31. 07:59:37

Na, ez egy kidolgozott munka. Nem is emlékszem mikor volt ilyen utoljára. Mégy ilyeneket!

Kovacsla 2011.03.31. 08:02:02

A Passat sajtógalériájában ott integet az Eiffel-torony :)

fogash 2011.03.31. 08:19:34

Én egy C5 kombival járok, két éves. A múltkor volt lehetőségem egy 508-cal 2 napig tekeregni (2-3 jegyű utakon + városban), és meglepődtem.

A két éves Citromhoz képest is előrelépés a Pug mind menetzaj, mind anyaghasználat vonatkozásában. Lényegesen csendesebb (pedig a C5 se egy rockkoncert), az anyagok is sokkal finomabbak az 508ban. A motor persze (140 lovas HDI, elvileg u.a., mint a C5ben) sokkal fickósabbnak tűnik, bár a Pug kézi6, a C5 meg automata 6os váltóval volt/van.

A C-ből átülve sem tűnt kényelmetlennek az ülés, sőt a Peugeotban elfértem magam mögött (188cm/100kg), a C5-ben ez nem igazán kényelmes.

Biztos vannak nüansznyi különbségek, de én konfiguráltam egy ugyanolyan Passatot meg 508-at, de az egyikre 10,46m jött ki, a másikra 8,5m. Ha a tesztbeli autókat veszem alapul, a kanyarkövetős xenon ledes nappali menetfénnyel (ami nem csak egy "kapcsoljködlámpátakanyarban"-megoldás!) alapból egy bő 200ezres extra aPug-ban. Így a különbség nyaldossa a milliót a Peugeot javára. Az aktuális Passattal csak métereim vannak tapasztalatnak, de most már kell szereznem egyet.

Ja és a HUD kapcsolóját önerőből megtaláltam. Mit kapok? :)

Levrone 2011.03.31. 08:35:58

Szerintem a legjobb kézifékkar a Megane II-ben van. Nem foglal felesleges helyet, a könyöklőre helyezett alkarral is simán be lehet húzni. 1xűen zseniális megoldás.

gnme 2011.03.31. 08:39:31

A passatba az a jó, hogy legendássá érlelték az építőcsoportok megbízhatóságát.

Hol a váltó adja fel, hol az elektronika, hol a nagynyomású rendszer legkülönfélébb elemei.

Viszont jól mutat az udvarban a kutyák mellett! Olyan .. olyan színes!

jujdejo 2011.03.31. 08:40:49

kicsit sokat emlegetitek hogy "családi kombi"...gond csak az hogy nem tul sok csalad enged meg magának ilyen családi kombit...a cikk ok:-) (végre)
viszont ommm-tól várok már egy beszámolót a volvorol, ha már márkatársak lettünk:-
)

Hurri Kán 2011.03.31. 08:45:01

Ha a csomagtartó felől nézem, akkor egyértelműen a Passat...
Ha a nemrég az AutoBildben megjelent, 100.000 kilométeres tartóstesztet olvasom, akkor nem tudom...
Talán Passat, de az 1.8-as Tsi-vel, mer az mégis csak benzines...
De még inkább az új SuperB kombi...

Altaïr 2011.03.31. 08:56:49

Valaki magyarázza már meg, mire jó ez a "be tudok ülni magam mögé"! Én még nem találkoztam senkivel, aki _valóban_ be tudott volna ülni SAJÁT maga mögé. Családi autókban meg hátul eleve a gyerekek ülnek, szóval...

pfff_ 2011.03.31. 08:56:50

Magyarországon egyértelműen németautó kultusz van. Ez nem baj, mert én majd jó áron fogok tudni venni egy 2 éves JÓ autót. Egy Pug 508-at :)

Altaïr 2011.03.31. 09:04:21

Ja meg azt röhögöm, hogy a passzát tök jó, mert praktikus, célratörő, egyszerű de mégis elegáns, stb. az újságíró szerint. De a japán autók azok meg rendszeresen halálosan unalmasak, mert semmi érdekes nincs bennük, csak a praktikumra mennek. De ez lehet, hogy csak nekem tűnik visszásnak...

abc 2011.03.31. 09:09:19

@jujdejo: Hát igen!
8-10 millióért autó... igazából azt sem értem az egyterűek feltalálása után a kombi hogyan jöhet szóba mint családos dolog?
Sokkal praktikusabb az egyterű ha családod van.
Szorakozásnak eg ott vannak a 20 as meg amikor felnőttek a gyerekeid az 50 es éveid :D

GGG77 2011.03.31. 09:11:54

Ha a szívemre hallgatok, akkor C5 kombi.
Ha az eszemre akkor Superb.

Shadowbull 2011.03.31. 09:13:13

@abc: En peldaul sohasem vennek egyterut, mert szerintem tok felesleges.

Csak magasabb, fel meterrel nagyobb fejtered van, amit nem tudsz kihasznalni, csomagtartoja nem nagyobb, es a joval nagyobb homlokfeluletettel surited hotfeleslegesen magad elott a levegot.

Sot, ha mar nem kell babakocsit hurcolaszni, akkor kombi se kell.

Egy limuzin sokkal csendesebb.

sb

Altaïr 2011.03.31. 09:19:41

Ja, és ennyi pénzért már jöhet akár a CT200h is. Avensis Wagon? Accord Tourer?

Hurri Kán 2011.03.31. 09:23:06

@Altaïr:
Mostani japánok: akár az Accord, akár az Avensis, akár a Legacy, mind túldizájnolt fos lett, ha rájuk nézek egyszerűen elokádom magam, az előző generáció mindegyikből sokkal jobban tetszett.
Talán a most futó Mazda6 aminek a formája számomra emészthető.

A másik, ma már kombi helyett nagyon sokan Sport tourer meg lifestyle auto meg Grandtour meg ilyesmi marketinges bullshit-ekkel pozicionálják az autóikat, miáltal elérték, hogy sok, közép, v. felső-középkategóriás kombi csomagtartója kisebb mint pl. az E-kadetté volt....

Tehát funkcionalitást tekintve -nálam- megbuktak...

Kobak77 2011.03.31. 09:24:11

@Altaïr: "Családi autókban meg hátul eleve a gyerekek ülnek, szóval..."

Pici gyereket nem rakunk be kocsiba csak úgy. Gyerek+gyerekülés kombó meg sokszor több helyet igényel, mint egy hosszúlábú felnőtt. Nomeg a 13-14 éves (vagy felette) gyerek is gyerek, de sokszor már magasabb, mint a szülei...

Hurri Kán 2011.03.31. 09:25:49

@Altaïr:
ct200h... aha... családi autónak... a 300-valahány literes csomagtartójával. Ja...

abc 2011.03.31. 09:27:23

@Shadowbull: Én vettem egyterűt.
Mert 190 es magaságomhoz ez tünt egyedül tágasnak, mert nagyobbnak érződik a beltere és világosabb, a csomagtere meg praktikusabb ráadásul a gyerekeket berakni egyszerűbb nem lehajolva mint egy szedán/kombi lapos autoban hanem felegyenesedve az egyterűbe.
Balasetnél is előnyősebb ha magasabban ülsz, egyszóval nekem bejött.

Nekem például a kombiktól még mindig a zöldséges, festő stb vállalkozó ugrik be.

Tudom sztereotípia de ez van, akármennyibe kerül.

forlan 2011.03.31. 09:29:05

hiányos a cím..mert japó kéne....természetesen..

cowkie 2011.03.31. 09:29:20

"szép lett. Na nem úgy franciásan szép, mint például a 406 coupé volt"

facepalm..

Kobak77 2011.03.31. 09:29:29

@Altaïr: "...De a japán autók azok meg rendszeresen halálosan unalmasak..."

Én sem értem ezt az "unalmas" dumát. Autót azért veszek, hogy
a: közlekedjek vele
b: élményautózzak

A beltér izgalmassága mindkét esetben irreleváns. Főleg, ha figyelembe veszem, hogy az ember a saját autójába nem 5x ül be, hanem több ezerszer. Mutassanak olyan dizájnt, ami praktikus, ízléses, de a többezredik alkalommal is "izgalmas". Fogadnék, hogy nem tudnak.

Hurri Kán 2011.03.31. 09:30:53

@abc:
Egy kombi SuperB-Mondeo-Passat, neadjisten Bmw5-Merci E-klasse azért már nem zöldséges...

pizsama 2011.03.31. 09:31:11

Megértem, hogy egy újságírónak (meg az autózásban az izgalmakat kereső autósnak) unalmas a VW, mert tényleg az. De szerintem pont a kiforrott, a végletekig (unalomig?) tökéletesített megoldások azok, amik meghatározzák a Passat vonzerejét. Emiatt lehet, hogy kockázatkerülő, kissé 'üreguras' dolog VW-t választani, de hát nem lehet mindenki egy Chuck Yeager! :)

Altaïr 2011.03.31. 09:32:57

@gyvy: Na oké, de akkor meg miért nem veszel minibuszt?

Hurri Kán 2011.03.31. 09:35:22

@Altaïr:
Mert
1. most nem állok úgy anyagilag

2. mert jelenleg nem is kellene, ha lenne 3-4 gyerek, akkor átgondolnám

3. mert eddig egy nagy kombival teljesen jól elvoltam :)

olcsójános 2011.03.31. 09:35:57

Én inkább a 3-as BMW-t választanám. Abban van erő, preztizs, tekintély, karikás szemek meg vesék, amik félelmet keltenek a többi autósban. És hátul hajt, mint minden igazi autó.

Altaïr 2011.03.31. 09:38:36

@Kobak77: Ez is igaz, bár én arra gondoltam, hogy a passzát azért jó, mert unalmas, a japánok meg azért rosszak, mert unalmasak. Érteeed...

M@tek@ · http://www.dusza.sk 2011.03.31. 09:38:52

Köszi a cikket.
Mikor az első sajtóképeket láttam, nem tetszett a Passat. De most már egyre jobban. Komolyabb autó lett belőle.
A PUG is sikeres lesz, de a Passatból adnak el többet.
Megjegyezném, ez a nyugati családok családi kombija. Egy német meg tudja engedni a 30000€-t. Ott még mindig népszerű, mert jól mutat a ház előtt, és még a család kutyástul is belefér. Egy egyterűvel nem mész el tárgyalni, de egy Passat Varianttal bevállalod gond nélkül. Nekünk marad majd a 4-5 éves használt, vagy a Fabia kombi. :-)

olcsójános 2011.03.31. 09:39:16

Nekem a kombikról mindig a tökig pakolt (tetőcsomagtartó is) kirándulásról jövő vagy éppen oda vánszorgó, koszos autók jutnak eszembe amik húzzák a földön a nagy seggüket.

Altaïr 2011.03.31. 09:41:14

@gyvy: Na jó, de ezek közül bármelyik több, mint 5milla, szóval egy igazi "átlagcsalád" úgysem fog ilyet venni, max Szuzuki Vagonert vagy Asztrakombit.

Shadowbull 2011.03.31. 09:41:36

@abc: En 193 centi vagyok, es mar az is zavar, hogy a Mondeo Kombiban van kabe 20 felesleges centi a fejem folott.

Minek?

Leginkabb egy Passat CC jellegu lapos 4 ajtos kupe kene, gondolkodom is rajta, de abban csak 4 ules van hatul, nem igazan praktikus.

A gyereket meg be tudom kotni abba is, szerencsere hajlik a derekam.

Meg aztan par ev es no meg nehany centit, es nem kell neki majd tobbet gyerekules.

Az igazi problema szerintem akkor van, ha valakinek 3 gyereke van, es mindegyinek kell gyerekules. Egymas mellet nem sok autoban fernek el rendesen.

sb

Hurri Kán 2011.03.31. 09:42:35

@Altaïr:
Egy kisbusz is több, újonnan főleg...

Használtan már nem, de ez egy másik téma, ebbe most ne menjünk bele :)

2011.03.31. 09:42:50

@gyvy: Ugyanerre gondoltam.
Az AutoBild-re nem lehet azt mondani, hogy nem németautó-párti, de azt a nyomorult gázolajos Passatot nagyon lehúzták - mert folyton beszart. T3-as jeladó, meg a franc tudja...nem azt várja az ember egy 8 millás kocsitól, hogy 100e km alatt 5-6* menjen szervízbe és találomra cserélgessék benne a cuccot.

Ugyanebben az újságban viszont mennyekbe emelték a Bravo-t, mert a Fiaték úgy összepakolták a vasat, hogy nem vót baja.

Kombipárti vagyok, tetszik is mindkettő, de ezek az (új) árak nem mezei magyar fizetéshez igazítottak.

@pfff_: ...hát, két év múlva nem biztos, hogy sok autó közül válogathatsz, mert mostanság kevés az újautó-vásárló. Két-három év múlva nagy lyuk lesz a piacon ebből a szempontból és ott is főleg flottaautók lesznek. Azt meg tudjuk, milyen...tisztelet a kivételnek, amit úgyis megvesz az, aki hajtotta.

Amúgy azt hittem Csik teszteli a Pözsót, mert ot láttam vmelyik este, de látom mán, hogy egyterű teszt lesz a vége :) Várjuk...

pfff_ 2011.03.31. 09:44:31

@CubΕ: Sasz Cube xD
Már hiányoltalak.
Le lehet ide írni, hogy ostoba vagy?
Max kimoderálják.

Hurri Kán 2011.03.31. 09:44:35

@Shadowbull:
"Az igazi problema szerintem akkor van, ha valakinek 3 gyereke van, es mindegyinek kell gyerekules. Egymas mellet nem sok autoban fernek el rendesen."

És ez még a Passat méretű autókra is igaz.

Nővéremék is ezért vettek végül Galaxy-t.

2011.03.31. 09:44:44

@Shadowbull: A Passat CC-t egy ideje árulják 5 üléssel is. Bár K drága...

olcsójános 2011.03.31. 09:47:29

Shadow hasonló cipőben járunk. Én 214cm vagyok és borzasztóan zavar, hogy ha kalapban beülők a Marutiba akkor még mindig marad kb fél méter a tetőig.

Cb

prériqtya 2011.03.31. 09:58:16

A passat egyáltalán nem unalmas mer mindig történik vele valami hol ez romlik el hol az,és n 4év mulva a 7milla értékvesztés mellé még jo pár milla szervizszámla is dukál.A megbizhato német

Hurri Kán 2011.03.31. 10:00:47

@Balchee74:
Azt persze ne felejtsük el, hogy ez a sok hiba a tartóstesztelt egy adott példánnyal történt, egy másikkal lehet nem ez lett volna, de akkor is ott van a kérdés...

BMW /// 2011.03.31. 10:03:29

A Peugeot belseje nekem jobban tetszik. Kíváncsi lennék hogy 3-5 év alatt melyik autóban mi romlana el,melyikre kéne sokat költeni..

Ciri 2011.03.31. 10:06:00

@Shadowbull:

"Leginkabb egy Passat CC jellegu lapos 4 ajtos kupe kene, gondolkodom is rajta,"

Na azért próbáld majd egy hétig gyakorolni ezt a gyerekbekötősdit, meg a napi használatot, mielőtt megveszed. :))))
Én 187 centivel se kaptam röhögőgörcsöt néhány nap használat után.

Shadowbull 2011.03.31. 10:13:22

@Ciri: Ja, ki kene probalni, de nalunk a fo hasznalat az az, hogy beulunk oszt lenyomunk egy ulto helyben 630 kilometert.

Varosban ritkan megyunk.

dizelt viszont nem akarok tobbet, igazabol egy 1,8 TFSI + DSG kombo lenne az erdekes, azt spec. Octaviaban is meg lehet kapni.

Csak ott nem tudom, hogy eleg nagy-e, en az elso Octaviat vezettem, ott praktikusan nem volt hatso labter, de aszondjak az uj az nagyobb.

Na majd megnezem kozelebbrol.

De ez meg odebb van, es meg az is lehet hogy megiscsak propelleres (helyesebben: bajor zaszlos) lesz a kovetkezo.

Teljesen nyitott a dolog.

sb

Ciri 2011.03.31. 10:15:36

@Shadowbull:

Sokkal nagyobb. (golf 4-5)

Shadowbull 2011.03.31. 10:21:22

@Ciri: Akkor az is potencialis jelolt lesz.

Olyan 2 ev koruli kene, keves kilometerrel.

Az a baj, hogy itt (is) dizelfetisizmus van, 1,8TSI´+ DSG viszonylag keves van.

na majd meglattyuk.

sb

Hurri Kán 2011.03.31. 10:22:26

@Ciri:
És a csomagtartója, mármint a kombinak? Mert nekem csapottabnak tűnik a hátulja mint az elsőnek volt.

2011.03.31. 10:30:52

@gyvy: Igen, az EGY konkrét példány volt, de gondolom nem csak ebbe szeretlék ugyanazt a típusú jeladót, stb... Szerettem a dízeleket a nyomaték miatt, de mióta van nyomatékos benzines, arra szavazok.

@Shadowbull: Jó felé keresgélsz. Nekem 1.4 TSI az Ocatvia kombi és az is bőven elég (122 ló és 200 nm). Ja, és tényleg nagyobb, mint a sokat kritizált Octavia I. Abban valóban nem volt lábhely hátul. Ebben van. Meg 580 (egyesek szerint 600) liter puttony. Van olyan, hogy ez nem elég, de oda akkor kisteher kell.
Első bevetésén 2 db 200*90-es matracot vittem A-ból B-be. Befért, ajtó lezárt, és csak 3 centivel kellett előrébb ülnöm a kényelmes-megszokottól.

Ciri 2011.03.31. 10:31:20

@gyvy:

Nem vagyok skodás, ne faggass! :)))))

Hurri Kán 2011.03.31. 10:33:36

@Ciri:
nem értem én az embereket... Egy kicsit feljebb viszi az Isten a dolgukat oszt máris kifordulnak magukból :DDDDDDDD

@Balchee74:
Személy szerint én a kis-turbósokkal szemben meglehetősen szkeptikus vagyok...
Ettől még lehet hogy jók lesznek sokáig, nyilván használatfüggő is a dolog.

Shadowbull 2011.03.31. 10:34:11

@Balchee74: 1,4 TSI keves lenne, sokat autopalyazunk, es nem lassan.

sb

2011.03.31. 10:34:41

@Shadowbull: Nem akarok ingyenreklámot az TSI-nek, bár megérdemli: országúton, sok csomag, 3 személy, 110 km-es átlagtempó, sík út, téli gumi: 5,4 l átlagfogyasztás.
Úgy, hogy akkor még csak 1200 (ezerkétszáz) km volt a vasban, vagyis az összeérési fázis elején jártunk...

apamacko 2011.03.31. 10:34:56

Abban a 700.000 Ft különbözetben benne van a DSG (aut.váltó) felára is!
Mennyi az aut. az 508-ba? Fél milla biztos megvan, akkor meg már csak morzsányi a különbség.

Egyterűből csak a 7 üléses nagyobbakat tudom elfogadni, ha van több mint 3 gyereked. (vagy két feleséged :-))

Egy kombi bőven elég, mert az átlag családnak max 2 gyereke van, de sokszor csak egy. Minkor már jön a második akkor egy Golf kategóriás autó után azonnal egyterű kell! Lol. Mikor igazán kicsi úgyis hordozóban viszed, fél éves kora után meg nem kell nagy babakocsi.
Szóval egy Golf kategóriás, pláne kombi autónál (Octavi, Focus, Megane) minek is nagyobb?
Ez tapasztalat. (értékesítő vagyok)

Shadowbull 2011.03.31. 10:35:23

@Balchee74: Meg aztan az 1,8 TFSI megiscsak Audi-motor :)

sb

tomnemtom 2011.03.31. 10:35:49

mindig a német a nyerő.
pl. mióta normális ülés van a Touristban, azóta nem súrolja a hajam a plafont.
egyet kell értsek Shadowbullal, a Tourist jóval hangosabb, mint a Limousine. bár annak meg a kipufogója volt lukas.
bmw-vel meg nem közlekedünk, mert messze ül a csajom a hüje konzumidióta "gardány"alagút miatt.
téleg, fronthajtásos bmw lesz V8-cal ?

The Good Boy 2011.03.31. 10:36:47

Jó a cikk, és nem is kötözködni akarok, de:
"Passat Variant Comfortline 2.0 CR TDi DSG 9 729 250 forintba került. A panorámatetős (széria) 508 SW 2.0 HDi Active (extraként biztonsági csomag, fényszórómosós kanyar-xenon, fűthető ülések, parkradar, csomagtérháló, bluetooth+vetített HUD, Stílus-csomag és metálfény) kerek 9 millióba"

Azért, ha a passatnál levonjuk a nagyságrendileg 629.000.- Ft-os dsg felárat (140 Le-s CR Comfortline-nál ennyi az árkülönbség automatánál), akkor már gyakorlatilag egyforma árról beszélünk. Azért így már nem olyan szép a dolog a Pug felé nézve (még ha van benne műHUD meg tetőüveg, akkor sem).
Én soha nem voltam vw group rajongó, de az új octavia és superb kombi, az új passat és A4 már kezd számomra is meggyőző lenni.

Viszont (ha már szóba kerültek a kommentekben az egyterűek) nem értem az embereket: Van egy falubeli család, ahol fiatal anyuka retroautóval, apuka német prémium középkategóriás kombival jár. Asszony terhes lett első gyerekkel, és már dobta is el a retroautót, hogy egy nagy egyterűt vegyen helyette. Nem értem az ilyen szemléletet, főleg, hogy 6-7 évente legkésőbb ők is cserélik az autót, és a nagy 7 személyes egyterű egy fiatal első gyerekes anyukának semmi esetre sem szükséges. Valahogy az ésszerű gondolkodás eltűnt idehaza autóvételnél (soha nem láttam, hogy akárcsak egy rokont is cipeltek volna valahova...). Gyanítom itt is hamarabb lesz autócsere, minthogy a második gyermeket leteszi az ajtó elé a gólya...

2011.03.31. 10:38:46

@Shadowbull: Akkor kényelmesebb az 1,8.

@gyvy: Én is fáztam tőle egy kicsit. De amikor 110-nél csak 2100-at forog a motor és alig eszik, megnyugodtam. Nem hastom szét akkor sem, ha haladok (130-140), és ennél gyorsabban nem szeretek menni, pályán sem.
Igen, a használattól sok függ - hidegen nem nyomom neki és hosszú út után (országút, autópálya) hagyom 2 percig ketyegni alapjáraton. Vigyázunk a turbóra. Meghálája.

2011.03.31. 10:43:07

@The Good Boy: ...megmondták már, hogy mindenki egy számmal nagyobb autót vesz itthon, mint amire szüksége van :)
Azért jó, ha megteheti, hogy azonnal átül egy egyterűbe. Volt ebben egy kis írigység részedről, nem...? :)

@Shadowbull: :)))

Pepejoe 2011.03.31. 10:43:12

Biztosan praktikus autók, de erősen jellegtelenek és olyanok, mint a mostanában gyártott autók 99%-a: JELLEGTELEN.
Amúgy inkább egy nyaraló a Bükkben, már évekkel ezelött kinéztem. :D

RonJeremy 2011.03.31. 10:43:24

Passat. Etalon a maga kategóriájában.
Nem vagyok VW fun, (nagyon nem!), de ettől még tény, hogy a Passat Kombi fogalom.

Shadowbull 2011.03.31. 10:44:18

@Balchee74: "hosszú út után (országút, autópálya) hagyom 2 percig ketyegni alapjáraton."

Feleslegesen pazarolod a benzint.

sb

2011.03.31. 10:44:18

@apamacko: Abszolute igazad vala.

P12_dCi 2011.03.31. 10:45:11

Pár dolog. A VW-s megbízhatóság egy nagy kamu, ugyanolyan fostalicska ez is, mint bármelyik másik autó. Amiben tényleg elég jók, az az összeszerelési minőség, bár ennek némiképp ellentmond a tény, hogy mindkét B6-os Passzát, amihez volt szerencsém, 70 ezer km körüli futásnál már zörgő középkonzollal rendelkezett.

DÖGUNALOM viszont a passzát, beleülök és letargia kerülget. Ehhez mondjuk tegyük hozzá, hogy nekem klausztrofóbiám van, a világos beltereket szeretem. De a Passat még bézs belsővel is egy szörnyűség. Ha emellé vesszük azt, hogy rohadt drága a tudásához képest, akkor máris nem értem, hogy miért veszik annyian. Ezek szerint sokan vannak, akiknek az autó nem élvezet, csak egy A-ból B-be eljutásra való eszköz. Így érthető.

Az 508-ról: az én emlékeimben is él a 407-es fotelje. Mikor a Primerát vettem, a 407-es is esélyes volt. Irtó kényelmes autó. Most vittem szervizbe az autót, és mivel Miskolcon már közös a Nissan és a Peugeot szalon, gondoltam kipróbálom az 508-ast. Nagyon szép autó, sokkal minőségibb, mint a Primera (pedig ebben is mindenütt puha műanyagok, plüss, és króm van, csak az eltelt 130 ezer km megviselte már a patentokat, nyöszörög ez-az), ellenben a kis narancssárga kijelző tényleg alsókategóriás autóba illik, és a széke is szar. Kemény és rövid az ülőlapja, sehogy sem tudtam beállítani magamnak.

Verdikt? Ennyiért semmiképp nem vennék Passzátot, de a Peugeot pedig bármennyire is tetszik, a rossz ülése miatt nem jöhetne szóba. A Laguna 3 GT, vagy a Honda Accord lenne az én autóm, ha most kellene 7-8 millió körül választani. Vagy egy használt 525d.

dennisthemenace 2011.03.31. 10:48:32

@pfff_: Én is ezen gondolkodom. Anno vettem egy nyolc éves 406 kombit, három év alatt beleraktam 50 000 mérfoldet szinte gond nelkul.(csak kopó alkatrészeket,olajat cseréltem). Szarért-húgyért vehetnék 407-est, viszont az meg nem tetszik igazán..
Marad a 406, értéke már úgy sincs,addig hajtom, amíg megy. Addigra lesz két-három éves az új Pugból..

Globetrotter2014 2011.03.31. 10:49:07

Látom megint kommentvadászkodunk. Ez a teszt vihar a biliben. Még a szűken vett ligájában is többedik helyen lévő két játékos küzdelme, ha meg kibővítjük a prmiumautók felé egy kis belsőtéráldozattal, soksok jobb autót találunk. Ez a passat sosem volt kiemelkedő, vannak hibái, most megfaceliftelték, de annyit sem kapott mint a Golf VI. A Pug nagyot lépett előre de nekem a 407 eleve nem a szivem csücske onnan nem nehéz. Most ullémvölgyben vannak a franicák van ilyen. A malacorrú utóni passat szinén völgy volt akkor meg a franiák voltak előrébb.

2011.03.31. 10:49:46

@Shadowbull: Hát ja.

Számoljunk: alapjáraton a fogyasztása 0,8 l/h.

2 perc ketyegés annyi mint 0,0266666... (kerekítve 0,027 l) benzin.

Ennek az ára 10,125 Ft.
Napi egy ilyen ketyegés (ami nem igaz, mert naponta nem ketyeg) havi 303,75 Ft, évente 3645 Ft. De mondom, ez esetemben nem igaz, talán a fele sem. De legyen a fel: így évente elketyegek 1822 Ft benyát turbóvédelem címszóval.

A CO2 emissziót jobban bánom, mint az 1822 Ft-ot. Komolyan.

váév építők (törölt) 2011.03.31. 10:55:17

mikor jönnek már rá az emberek, hogy a minőség fogalma távol áll a vw-től? bármelyik francia megbízthatóbb már náluk. kényelemben meg soha nem voltak elöl.

The Good Boy 2011.03.31. 10:56:14

@Balchee74: nem volt irigység, elhiheted. Több okból sem: soha nem vennék olyan márkájú prémium kombit és azt a típusú nagy egyterűt sem (sőt egyterűt semmilyen körülmények között) ami nekik van, az a típusú retroautó (és másik is) pedig nálam is felmerült, mint lehetőség, amikor 2-3 éve asszonypajti kapott magának autót. Nincs bennem irigység, a mai napig imádom a lassan öt éves kompaktomat, egy gyermekem mellett soha nem vonzott kompaktnál nagyobb autó vétele, és most azt a 2-3 évet várom, amikor kirepül a csemete a családi fészekből, hogy megvehessek egy coupét, hogy őszülő halántékommal vidáman kocsikázzak (vagy egy hibridet-ct200h, mert "forintbaszó" vagyok:D). Szerinted ilyen egy irigy ember?:)))

egyébként láttam a szmájlit a kommented végén...

Shadowbull 2011.03.31. 10:57:41

@Balchee74: Nem az ar miatt mondom, hanem maga az eljaras felesleges.

Nem oszt nem szoroz a turbonal, mert van egy kis villanyos elektromos pumpa a vizkorben, es ha szukseges, akkor az keringeti egy ideig a vizet a turbinahazban.

sb

2011.03.31. 11:03:51

@The Good Boy:

Elhiszem:) Tényleg. Annál is inkább, mert én sem vagyok irigy - nekem nem fáj, ha másnak jobb verdája van, nagyobb háza, stb. Nagymamám mondta mindig
(másfél világháborúval a háta mögött...), hogy amíg van mit enni és nem lőnek, addig nincs baj...ezt kicsit persze már túlhaladtuk, de alapvetően igaza volt.

Csak a TC-től irigylem az új platós kistehert. Tudjátok: a pirosat... :))

2011.03.31. 11:05:12

@Shadowbull: ennek utánajárok, hogy így vala-e az én kis drágámnál.

Köszi a tippet, éljenek az esőerdők.

Hurri Kán 2011.03.31. 11:07:02

@Balchee74:
Turbóról olyasmit is lehet olvasni, hogy a kenés (olaj) miatt is fontos, hogy kicsit járasd leállítás előtt, ha megkergetted.
Csak hogy még jobban összezavarjalak :)
De fokhagymával nem kell megkenni a lökhárítót :DDD

Shadowbull 2011.03.31. 11:15:54

@gyvy: Mondjak, de az hulyeseg.

Meg egy maximalis fordulaton porgo turbo is leporog nehany masodperc alatt.

Olyat meg senki sem csinal, hogy padlogaz utan befekez es le is allitja azonnal a motort.

akkor esetleg el tudom kepzelni, hogy a megszuno olajnyomas miatt serulhet a csapagy, de ez mar szandekos karokozas kategoria.

Az utohutesre amiatt van szukseg, hogy a felhevult turbinahaz ne porkolje meg a csapagyban maradt olajat.

regen nem volt utankeringeto szivattyu, azert volt anno nagy hajtas utan erdemes egy kicsit alapjaraton hulni hagyni, de ott is csak akkor, ha kozvetlen autopalyazas utan allt meg a kocsi.

Ha mar ment nehany percet normal tempobana varosban, ott is felesleges volt.

Manapsag meg az utankeringeto rendszer csinalja szukseg eseten a vizkor mozgatasat.

sb

2011.03.31. 11:17:09

@gyvy: Tény, hogy nem autószerelőként végeztem, de józan paraszti ésszel felfogható, hogy mi miért jó, vagy nem jó... :) Már persze ha tudod, hogyan működik, vagy hogyan KELLENE működnie.

Na, ez utóbbinak nézek majd utána.

PS: A fokhagyma ősi módszer. Én fekete kakast áldoztam egy krétakör közepén, amikor megvettem :)

PS2: Ami viszon igaz: első útján (szalonból el) beleléptem egy közepes méretű szardarabba, jobb lábbal (ha ez számít), de nem vettem észre, csak hogy furán tapad a gázpedál...felengedem, de mintha jönne tovább...majd cupp, elengedi a cipőm. Lenyomva olyan kellemesen lágy érzés volt. Summa summárum, a nyolcadik kilométere után azonnal belső tér takarítás, szerencsére csak a pedál és a gumiszőnyeg lett szaros, és mivel alapbabonákban hiszek, nem is bántam annyira :)

Hurri Kán 2011.03.31. 11:18:20

@Shadowbull:
Ahha! Most már minden világos :)

@Balchee74:
Jól csináltad, akkor biztos sokáig nem lesz vele baj :)

Érdekes 2011.03.31. 11:18:44

@Shadowbull: Egyik nagy kedvencem ez a CC ..

www.carpics.tk/resimler/2010-volkswagen-passat-cc-r-line-17.jpg

Bár nem szeretem a batárokat, és inkább csapatnék egy siroccova, de ezek az új kupé-szedán öszvérek jók..mondjuk az új CLS is bejön, az A7 is meg A5 sportback meg coupe.. :D Ezek közül bármelyik jöhetne rögtön.omnomnom

Most velem van baj, vagy ez az 508 csak nekem nem tetszik qvára???????VW-nél meg kicsit kevesebb teszkós krómmal igazán dolgozhatnának...szerintem, ahogy a vasalódeszka (légterelő) divatját múlt, úgy lassan ez a sok krómozás is szerintem....na mind1.

2011.03.31. 11:19:40

@gyvy: Ámen :)

OT Expora jöttök?

Hurri Kán 2011.03.31. 11:21:04

@Balchee74:
Ha nem lesz a csípőm nagyon szarul, akkor igen.

Alf (törölt) 2011.03.31. 11:22:34

@Kobak77: "Mutassanak olyan dizájnt, ami praktikus, ízléses, de a többezredik alkalommal is "izgalmas"." Én mutatok, de elfogult vagyok. vannak örök érvényű dizájnok, bizony.

Son of UDT 2011.03.31. 11:25:02

Kicsit mindig feleslegesnek tartottam a kombit, aztán egyik haverom be is bizonyította.
1 hét Horvátország, 4 személy, ráadásul több csomaggal jöttek haza, mint amennyivel mentek, mert be kellett segíteni azoknak, akikkel mentek. Ők vettek otthonra egy karton tejet, fene tudja, miért. Mindez egy négyes golfban, 1.6, benzin.

Egy akármilyen kombi annyit adott volna hozzá a történethez, hogy kényelmesebben tudtak volna pakolni, meg egy kicsivel nagyobb lett volna a srácoknak hátul a lábtér. Viszont nincs minden évben ekkora túra ennyi csomaggal, ráadásul legtöbbször 1-2 személy használja.

Általánosságban beszélve, az esetek túlnyomó részében a kombi túlzás, szerintem.

Shadowbull 2011.03.31. 11:25:32

@Érdekes: Nekem is tetszik a CC.

Kivulrol.

Belulrol sajnos csak "elmegy" kategoria.

Lesz egyebkent nemsokara egy jo kis 4ajtos kupe a piacon, igazabol olyan kene, de sajnos rohadt draga lesz :)

www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/08/BMW-6-Series-Gran-Coupe-2.jpg

sb

2011.03.31. 11:25:36

@gyvy:
Hát, drukkolok. Aspirin...

Hurri Kán 2011.03.31. 11:27:39

@Son of UDT:
Nem túlzás. Nem foglal több helyet mint egy 4 ajtós, fogyasztásban sem tér el, szite csak előnyei vannak, hátránya gyak. nincs.

@Balchee74:
Az a baj, az már kevés hozzá, no mindegy . :)

Alf (törölt) 2011.03.31. 11:29:20

Én amúgy egy 7 éves wv caddyban egyszer majdnem meghaltam, az ablaktörlő szerkezet belül megadta magát hófúvásban az autobahnon két kamion között :) és közben a féklámpa kapcsoló is rossz volt már vagy pár órája (típushiba...), így nem látszott, hogy fékezek, amikor kiálltam a leállósávra. Na ez kemény volt, utána persze csajomat kikergettem a kocsiból a hóesésbe a korlát mögé, nehogy elcsapa valami véletlenül én meg nekiálltam szerelni. Jó vót :)

Ezért vettem franciát, ezzel meg egyszer az volt, hogy a fényszóró kapcsoló szart be, és országúton egyszer csak sötét lett.

Hasonló problémák :)

2011.03.31. 11:31:09

@Son of UDT: Én is ezt hittem. Győzködtem magam, hogy olcsóbb az ötajtós, stb...

Azóta a csajok otthon folyton bebizonyítják, hogy kell a kombi... :)
Persze e mögött az is van, hogy ha Hyundai H1-gyel mennék haza, azt is telepakolnák :D.

Ja, Horváto. nekem is megvolt, 4 személy, cucc, egy hét, Fastra, öt ajtós. Hatvan ló :)
Érdekes tapasztalat volt...

2011.03.31. 11:33:18

@gyvy: Muter ortopédus-reumatológus. Köll segítség?

Hurri Kán 2011.03.31. 11:33:53

@Balchee74:
Mingyár megy egy privát. Kösz.

2011.03.31. 11:36:38

@Alf: Bazz...értette a csaj, miért zavarod világgá? Ha igen, el kell venni feleségül, ha nem, akkor... :)

Anno én Pierre Richard-ot játszottam a 25 éves Polomban: ablaktörlő kinyiffant, úgyhogy rátapadtam a szélvédőre és bal kézzel töröltem. Csak 5-6 km-t kellett így mennem így viszonylag kevesen néztek hülyének. (Most pótlom...).

Son of UDT 2011.03.31. 11:37:23

@gyvy: Tehát a sokkal magasabb vételár is előny, ami szinte soha nem fog megtérülni a használhatóságban? Valljuk be őszintén, ha tehetős egy család, akkor is maximum 2 vakáció fér be évente, pénzt valamikor meg is kell keresni év közben. Mindennapi használatra elég a sima verzió is adott modellből.
Persze, még egyszer mondom, 2 gyerekkel számolva. 3 már nagyobb járgányt követel. De 3 ivadék már jóval ritkább, mint a 2. Ehhez még hozzávehetjük, hogy 7 napos nyaralás szintén ritka, sőt, minél több a gyerek, annál ritkább.

Csak annyit akarok mondani, hogy a legtöbben csak a tudat miatt vesznek ekkora bodegákat, de valójában szinte feleslegesen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 11:37:55

"elrontják az avíttas központi kijelző bután nagy pixelei, narancssárga fénye és ormótlan grafikája."

Picsogássssss! :D Tényleg, hol a vérbe' számít...

Amúgy autónak sztem mind a kettő ronda. jellegtelen, főleg a Passat, de mondjuk nekem egyik ilyen gömbölyített szar sem szokott tetszeni.

Ha már választani kéne, akkor Passat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 11:39:24

@Son of UDT: Akinek ekkora dögre van pénze, annak nyaralni is szokott lenni... Csak azt nem szoktam érteni, miből :S

kadibela 2011.03.31. 11:40:08

A korrekt eredmény döntetlen lett volna, de úgy látszik (ismét) senki sem merte felvállalni a véleményét! Én vezettem mindkét autót, szerintem a Passat mellett egyedül a nagyobb csomagtér nyílás szól, esetleg a lágyabb futómű, bár a Peugeot is másképp rugózik ha nem malomkerék van rajta. Azért egy ültetett autóhoz hasonlítani botorság, tény hogy rossz úton nem olyan lágy mint egy hidrós C5, de ballonosabb gumikkal nem érheti kritika a futóművét. A Peugeot ülés fikázását abszolút nem értem, nekem a 185 centimmel, nyakigláb alkatommal nem volt semmi gondom benne. A Passatba nehéz belekötni, de a Peugeotból átülve kissé avittnak tűnik, olyan mintha egy generációval visszamentünk volna az időben vagy mintha egy kisteherautóba ülnénk át. Egyébként semmi baj vele, de ha arról van szó hogy melyikben ülök napi 3-4 órát vagy hogy melyik fog visszanézni a családi fotókról 20 év múlva akkor egyértelműen Peugeot. Hansúlyozom nem tudok belekötni a Passatba, egész egyszerűen a Peugeot egy hangulatosabb, modernebb autó. Minőség és használati érték szempontjából nem láttam különbséget, megbízhatóság szempontjából sem látok eltérést, sőt a 407-es (amíg benne volt az ADAC statisztikában) némileg jobban szerepelt a Passatnál. Ízlések és pofonok, nekem meggyőzőbb a PUG, de elfogadtam volna a döntetlent is.

Hurri Kán 2011.03.31. 11:40:21

@Son of UDT:
"Tehát a sokkal magasabb vételár is előny"

milyen sokkal magasabb vételárról beszélsz, amikor új autó vásárlásánál is elég jókat lehet alkudni mostanában?

Érdekes 2011.03.31. 11:41:31

@Shadowbull: Igen, ez se rossz :) bár azért nem olyan formabontó mint egy cls.Orra asszem annyira nem jött be a GC-nek.Ahogy az új 6os se nagyon jön be előről..szerintem rosszúl folytatták a bangle vonalat..az se volt egy csoda, de talán jobb és karakteresebb volt mint ezek.

VW-sosem jött be belsőre (kivéve talán phaeton nem rossz?!)...inkább audi v. bmw.De külsőre gondoltam én is elsősorban, h szép ez a CC.

2011.03.31. 11:42:29

@Son of UDT: Olyan ez, mint a Mastercard.

Ágykeret a KAKI-ból: 54e Ft.
Matrac a Vágyakházából: 115e Ft.

Állni a cuccal szemben és tudni, hogy a kombimba mindez befér: megfizethetetlen... ;)

PRND2L 2011.03.31. 11:43:29

ommm:
"A lendületesen megrajzolt konzol pedig annyira szélesre sikerült, hogy nyújtózkodni kell, ha egy jobb egyen pihenő combot meg szeretnénk simítani a kormány mögül."
Mivel úgy gondolom csak ketten voltatok a tesztúton ez elég meleg helyzet lehetett :-))

Amanitin3 2011.03.31. 11:46:08

ha igaz a hír, hogy a passat méretű dolgokba se fér bele három gyerekülés, akkor én most egy kicsit szomorú leszek.

Hurri Kán 2011.03.31. 11:46:18

Kombi vs. nemkombi témáról csak annyit, pár éve költözött 1 barátom. Franciaágy szétszedve lapokra + matracok + tizenvalahány nagy zsák ruha becsusszant hátra. Omega kombi. Ennyi....

Son of UDT 2011.03.31. 11:46:54

@ColT: Hogy kinek mire és mennyi pénze van az csak az adott emberre és a navra tartozik.
De hogy mi lenne neki elég, és mi számít túlzásnak, az már külső szemlélőként is vitatható.

@Balchee74: Érdekes volt, de elfértél, megjártad, nem? :D Év többi 356 napján kellett volna a kombi? Ez a kérdés.
Nő meg, ha egy mód van rá, ne pakoljon. Fő a nyugalom. :)

P12_dCi 2011.03.31. 11:47:52

Én akkor jöttem rá, hogy nyaralni csak kombi autóval szabad menni, mikor a tengerpartról ellopott nyugágyam nem fért be a szedánba.

eko. 2011.03.31. 11:49:40

@Shadowbull: @Shadowbull: Ezért már jár az összehúzott szemöldök Münchenben, nem?
Micsoda ipari titkokat tud meg itt az ember! :-)))

2011.03.31. 11:50:25

@P12_dCi: :)))))))))))))))
Szittyamagyar :)

kadibela 2011.03.31. 11:50:55

Egyébként fölösleges összehasonlítgatni őket, a végső döntést úgyis a flottabeszerzők zsebébe csúsztatott kenőpénz mennyisége fogja meghatározni, nameg a közbeszerzésnek álcázott mutyik kritériumrendszere, amelynek "véletlenül" csak a VW vagy a Ford felel meg...

Shadowbull 2011.03.31. 11:51:25

@eko.: Hat ha ez neked eddig titok volt, akkor te valoszinuleg hibernalva voltal idaig :)

sb

eko. 2011.03.31. 11:52:15

Ja, amúgy dögöljön meg az a paraszt, aki az eredeti profilomat zárolta!!
Legalább az okát tudnám.
(nem zsidóztam, nem cigányoztam, nem beszéltem csúnyán. De lehet, hogy ezután fogok.)
ß
Így kell Ubulkát faragni mindenkiből.
Gratulálok!

gnme 2011.03.31. 11:52:24

@ZF2: az a baj a tc-vel is, hogy kényszeredetten mindent a passathoz hasonlít, mintha az etalon lenne.

Egyáltalán nem megbízható autó.

(.. így jár az, aki beócsítja a beszállítókat a saját zászlósautójában)

2011.03.31. 11:54:04

@Son of UDT:

Nekem kell a kombi :)
Hátha lopok én is egy nyugágyat, hehe :)

Amúgy nő nem az AUTÓBA pakol, csak a táskákba. A beltéri logisztika szigorúan az enyém. Csak ugye van mit logisztikázni :)

@Amanitin3: Sajna nagyon úgy van. De minig adott ülés és adott kocsi dönt. Viszont nem jellemző a 3 elférő kidsit hátul :/

Ciri 2011.03.31. 11:55:28

@kadibela:

"Egyébként fölösleges összehasonlítgatni őket, a végső döntést úgyis a flottabeszerzők zsebébe csúsztatott kenőpénz mennyisége fogja meghatározni, nameg a közbeszerzésnek álcázott mutyik kritériumrendszere, amelynek "véletlenül" csak a VW vagy a Ford felel meg..."

TE is háttal ülsz a TV-nek úgy látom.

eko. 2011.03.31. 11:55:39

@Shadowbull: Mindenesetre még nem láttam.
Amúgy mennyivel előbb látod a terméket, mint az első "kémfotósok"?
Van értekezlet, ahol mondják, hogy "na, most már ki lehet kotyogni!"? :-)

Son of UDT 2011.03.31. 11:57:30

@gyvy: Én is évente 3x költözök... Ja, mégsem. Ez nem indok egy kombi mellett. Meg a bútorvásárlás sem. Ezek a szinte soha elő nem forduló események. Ki lehet őket védeni kölcsön kocsival, mondjuk haveri körből egy transporter házipáleszért.
Év nagy részében úgy is csak tátonganak a kihasználatlan köbméterek hátul.

P12_dCi 2011.03.31. 12:00:59

@Son of UDT: A kombi nem annyival drágább, mint amivel nagyobb a használati értéke. Főleg nem ebben a 8-10 millió körüli árkategóriában.

Nekem most szedánom van, meg mellette egy E39 530d Touring. A 4 ajtós Primera utódja szinte biztos, hogy kombi lesz. Esetleg egy coupé, ha meghülyülök. :)

Shadowbull 2011.03.31. 12:10:37

@eko.: Az attol fugg. Ha olyan modell, amivel en is dolgozom, akkor virtualisan evekkel (2-3) a szeriagyartas elott, eloben meg fel-haromnegyedevvel elotte. Pl. az uj M5-ot januarban lattam eloszor eloben vegleges valtozatban.

Ami engem nem erint, azokat en se szoktam latni, hacsak eppen nem jarok olyan helyen, ahol azok vannak, es nincsennek alcazva. De ez nalam ritka.

Nincs semmifele informaciocsepegtetes, tolem csak olyat hallhatsz amit hivatalos sajtokozlemenyben, esetleg hivatalosan adott interjukban a felsovezetes reszerol mar nyilvanossagra hoztak.

sb

W84IQ 2011.03.31. 12:21:36

Volt régebben 406-os PUG-om. Az sem volt hibátlan, de nagyon szerettem. Elmentem megnézni az 506-ot, mert meghívtak. Nem kéne. Szerintem az autót nem szabadott volna így, ahogy van kiadni.

Egyszerűen ordító design hibák vannak benne. Nem kell messze menni, tessék kinyitni a vezető pohártartóját, és megpróbálni használni a jobb oldali kormánykapcsolót. Folyton bele akad az ember keze, mert szinte a kormányon ül az a kilógó vacak. És akkor még nem volt benne semmi. Nekem ez a részlet önmagában elég volt, hogy belássam, ez itt fércmunka. A gomberdő a másik bűnjel. Külön gomb minden szarra, átgondolatlan, elégtelen.

Hurri Kán 2011.03.31. 12:23:35

@Son of UDT:
Leírom még egyszer, és utoljára. Egy kombinak nagyságrendekkel több előnye mint hátránya van.
Lehet hogy tévedek persze, mint ahogy a sokmillió, praktikusan gondolkodó német is aki kombit vesz...

Shadowbull 2011.03.31. 12:33:04

@gyvy: Egy nagy hatranya van, ami engem a legjobban zavar, az hogy joval hangosabb.

Nagysebessegu autopalyazasnal jon ki igazan ez a hatrany.

Pakolni azt mondjuk lehet bele.

De az en empirikus megfigyelesem alapjan a csomagok mindenkori mennyisege a gazok viselkedesevel analog: mindig kitoltik a rendelkezesre allo teret :)

Amikor az ember csak hordja es hordja be a csomagokat a Mondeo Kombiba, es mar tele van a csomagter es a hatso ulesre is pakolni kell, akkor neha kifakad, hogy a faszomba mán, hat legkozelebb teheratot vegyek? :)

Ugyhogy en szandekosan a downsizing iranyaba indulok :) Oszt kenytelenek leszunk racionalizalni :)

sb

Hurri Kán 2011.03.31. 12:36:53

@Shadowbull:
Hogy hangosabb -e, nem tudom. Tesztekben erről nem nagyon olvastam sehol, hogy nagyon emlegetnék, elképzelhető, nincs összehasonlítási alapom e téren.

Jó a downsizing is, de ha mongyuk a rakomány egy 19 éves, derékig érő, barna hajú lány, akkor nem baj, hogy van hely hátul :DDD

GGG77 2011.03.31. 12:37:27

@Shadowbull: Mostani Octavia sokkal kényelmesebb hátul.

encore 2011.03.31. 12:38:52

Poassszát járóka dzsunior.
Én már csak így hívom.
Én nem a tesztírót akarom kérdőre vonni, elhiszem neki amit írt, de a véleményem tömören akkor is ez róla, meg azokról is akik ezt veszik.
Pócvágen a drága falva, süt róla a nagyarcú barma.
Az autó is így néz ki szerintem, meg a tulajonos aki ezt veszi az is.
Használati érték szerint ha valakinek van szépérzéke nem a passzátot veszi az biztos.
Én nem vagyok PUG-os de ezerszer jobban kéne, a szaros olajfaló (és nem a turboról beszélek) fócvágen dízelnél.

P12_dCi 2011.03.31. 12:42:25

@gyvy: Igen, "kongósabb" a kombi, de szerintem nem vészes. Legalábbis ha rendesen hangszigetelve van, akkor semmi gond nincs vele.

megint 2011.03.31. 12:46:17

encora, de nem pugos vagy, hanem szimplán hülye.
Pögó nagyon elment német irányba , csak hát a régi hibákat ahhoz előbb ki kéne javítani, pl kérjenek már kölcsön valakitől egy épkézláb váltót 15 éve képtelenek olyan váltót tenni az autójukba amitől ne lenne rosszul az ember

kadibela 2011.03.31. 12:58:09

@Ciri:
Ebben a kategóriában az eladások 90%-a flotta.
Szerinted hogyan dől el hogy milyen márkát választanak? Hahaha, nyilván az nyer aki a legjobb ajánlatot teszi, hiszen ez így működik a mi jól fejlett demokráciánkban.

encore 2011.03.31. 13:00:41

@megint: Én nem a pugot akarom éltetni, hanem azt a kocka szörnyűséget lehúzni amit a pócvánen gyárt.
Az autónak nem csak váltója van megintidiota.
Majd ha szép autót kezdenek gyártani kisebb arccal a Pócvágen konszern, akkor én is elismerem őket.
Vegyenekfel valami normális dizájnert.

Shadowbull 2011.03.31. 13:01:24

@gyvy: Nekem ez akkor lett nyilvanvalo, amikor az E90 utan kozvetlenul atultem az E91-be.

Zavaroan hangosabb volt.

sb

P12_dCi 2011.03.31. 13:09:03

@encore: Mondjuk érdekes road presence-e lehet egy ilyen passzátnak, mikor a póló is tök ugyanígy néz ki elölről. :D

kadibela 2011.03.31. 13:13:55

@megint:
Mikor ültél utóljára PUG-ban???
Az újabb kiadású 6-os váltóik teljesen rendben vannak, ahogy azt már sokan, sokfelé leírták. Egyébként sem értem mi végre ez a váltófetisimuz, a kormányváltós Trabit is meg lehetett szokni 1-2 nap alatt, de én még nem jártam úgy egyetlen (bejáratott), megszokott autóval sem, hogy valamelyik sebessséget nem találtam volna meg vagy nem vette volna be. Hiszti ez a biliben! Olyan mint amikor "nem jó helyen van az ülésfűtés gombja"... Ki a f*szt érdekel, meg lehet szokni 1 nap alatt. Az ember nem egy napra vesz autót, hanem 4-5 évre, bőven lesz idő kiismerni a váltót, a rádió gombjait, stb.

Hurri Kán 2011.03.31. 13:19:34

@Shadowbull:
Nem tudom, más típusnál is ekkora -e a különbség. Nyilván egy teljesen zárt teret könnyebb akusztikailag elszigetelni, de hát valamit valamiért ugye.

gumifust 2011.03.31. 13:21:15

Valyi Pista : mikor keszul el a volvo teszted az Alfat mar reg eladtad , mar orommel kattintotam a volvo linkedre mondvan hatha veletlenul lemaradtam , de nem sajna az meg a regi posztod.

Inkább lenne kicsit imbolygós, tétova, de kényelmes a futómű, gyengébb oldaltartású, de süppedős az ülés, legalább lenne a feszes, sportosnak látszani akaró egyenkoszton kívül más alternatíva azoknak, akik olyat szeretnének. Ha ilyen lenne akkor meg az lett volna a bajotok , hogy nem rossz , de vw futomuve azert feszesebb . De mindegy is .
Ha valasztani kene , en egy 159 sw-t vennek :))) Az dogos auto :) De inkabb az arukbol egy nyaralo a Bukkbe vagy evo vagy impreza , azokba is elfer a csalad :)

encore 2011.03.31. 13:21:35

@P12_dCi:
Nem kell a duma a megjelenéséről, amúgy vicc hogy ugyanúgy akarnak kinézni.
Különben a polo is ugyanúgy sugallja a felsőbbrendűséget a kategóriájában mindenképp.
A P12 melyik Nissan? a Dci-t tudom mi.

yenoee 2011.03.31. 13:31:49

@Shadowbull: Bizony. Engem is rohadtul érdekelne, melyik _nem_ egyterűben fér el 3 gyerekülés hátul, vagy 2 gyerekülés 1 felnőtt aránylag kényelmesen.

Lucky Larry Silverstein 2011.03.31. 13:32:40

Passat megint olyan Passatos, semmilyen, de minőségi design. Szvsz az eddigi egy lehelletnyivel eredetibb volt. Ahhoz viszont kell az optika, hogy ezt a Pug-ot szépnek lássam. Inkább érdekes arcú, érdekes arányú. Utolsó normálisan kinéző Pug a kategóriában a 406os volt. Szépnek egyik se szép, de az egyik legalább jó.

a távoli rokon 2011.03.31. 13:34:45

2 komolykodó-szigorú nagy fekete kombi
a hideg kiráz az ilyenektől, max koporsó való ezekbe.

Lucky Larry Silverstein 2011.03.31. 13:35:26

@kadibela: Ne indulj ki a magyar viszonyokból, az a Passatos marketing-szeánszon fel sem merül. Nyugatabbra ez kommersz családi és cégautó.

pfff_ 2011.03.31. 13:44:09

@kadibela: Olyan mint amikor "nem jó helyen van az ülésfűtés gombja"... Ki a f*szt érdekel, meg lehet szokni 1 nap alatt.
Jaja...teljesen igazad van. Szokás itt a TotalCaron is fikázni a Peugeot/Citroen rádió táviránítását. A távirányító jobb kéznél, az ablaktörlő bajuszkapcsoló alatt van. NEKEM a legjobb helyen! Lehet siránkozni, hogy miért nem teszik fel a kormányra, de minek? Meg kell szokni, hazsnálni kell, aztán rájönni arra, hogy jobb helyen van az ott mint a kormányon.
(A Mercedes R osztály tesztjénél nem hallottam Winklert panaszkodni, hogy jajajajjjjj...az autómata váltó alőválasztó karja....jajajajjjj....de rossz helyen van).

The Good Boy 2011.03.31. 13:48:34

@yenoee: 5 személyes féton, ányóc, esklassze. bár egyik sem kombi...
nyertem?

ele-nor 2011.03.31. 13:51:23

a passatot vegye aki fantáziátlan, aki szép autót akar válassza az 508ast. sokkal kevésbé simul bele a környezetébe, ráadásul beltere is hangulatosabb.

engem spec zavar ha mindent a kormányra raknak a drága gyártók, úgyhogy 1-2 kapcsoló pluszba a kormány mögött szerintem kifejezetten jó helyen van,

Hudot pedig semien kocsiba se rendelnék, de ez azért van mert én ilyen hülye gyerek vagyok.

a germanizmus kezd a tc agyára menni. (félre értés ne essék, biztos jó autó a passat, de azért annál szürkébb autót a " mi autónk" gyártó sorai se produkálnak, eskü egy SX4be több fantáziát látok.

gumifust 2011.03.31. 13:54:36

@Bathory: Azer a szepseg reletiv mindenkien mas a szep !!!
A vw meg csinal igazabol semmilyen kinezetu , minimal stilusu autokat , amiket mindenki elfogad , ennyi . Stilust keves tipusnal mer bevallani a vw.

The Good Boy 2011.03.31. 13:57:05

@pfff_: asszonypajti exclusive(sic!) céhármasában még a kormányon volt anno a tempomat és a hifi kezelő gombjai.
a modellfrissítésre meg letették térd közelbe, ahol legalább picit jobban fáj egy karambolnál, de még a szem sem látja. Szerintem ez az igazi visszafejlődés.
Egyszerűen nem bírom ezek után megérteni a magyarázatokat arról, hogy jobb helyen vannak a kormányoszlopon. Ha már csillió gomb kell, akkor a napi használatúak legyenek szem és kézközelben. Ezért találták ki a kormányon lévő kapcsolókat. A múltkor valamelyik autó tesztnél ha jól emlékszem az ülésfűtés kapcsolója az ülés oldalánál hátul szinte a bé oszlopnál volt az ajtó és ülés között. Nincs racionális magyarázat arra, hogy azt miért oda tették. Tudom, hogy mindent meg lehet szokni egy nap alatt, de az ilyen dolgok akkor is bosszantóak.

encore 2011.03.31. 13:58:01

Sajnos a germanizmustól nem csak a Tc bolondult meg hanem mások is.
Lehet hogy egy kicsivel jobb autókat gyártanak, talán, de nagyon semmitmondó a kinézete mindegyiknek dizájn terén.
Akinek nincs ízlése, de jó nevűt, mérnöki csodát akar, az németet vesz.

aszteccikmondani 2011.03.31. 13:58:45

András!

értem én, hogy valahogy le kell mérni a csomagteret, ill annak nyílását a gyakorlatban (biciklik)
Akinek ilyen autója van/lesz, szerinted van pénze egy kerékpártartóra? :)

encore 2011.03.31. 14:00:17

@P12_dCi: Renó motoros Nissanod van?
Biztos vagy benne hogy bírni fogja?

Lucky Larry Silverstein 2011.03.31. 14:00:24

@gumifust: Ez pontosan így van, maradjunk abban, hogy én szeretem a minimált, ami egy generációváltás után sem megy ki azonal a divatból....Pl. a vadiúj Focus/Fiesta belseje egetverően ocsmány szvsz, mint vmi tavjvani utángyártott mobil-előlap. Cigány-dizájn, germán nagyvárosokban ezért 50% Audi/Bmw/Merga, 30% VW, 10% egyéb német, 10% más.

pfff_ 2011.03.31. 14:04:49

@The Good Boy: Hogy mi történik balesetkor, ahhoz nem tudok hozzászólni, gondolom azért erre is figyeltek. A jelenleg futó 3-s BMW-ben a tempomat kar ugyan ott van mint a Pug-ban csak a bal oldalon. Talán kicsit kisebb, de az elv és az elrendezés ugyan az. Ilyen alapon a bajuszkacsolók is balesetveszélyesek.
A látás-nem látáshoz meg annyit, hogy nem kell azt látni. Minek is? Van rajt 6 gomb. Meg lehet tanulni, hogy a hangerő fel, az melyik gomb. Vagy a csatorna léptetés. Nem kell ezeket látni. A számba is betalálok a villával, pedig nem látom :)

yenoee 2011.03.31. 14:05:07

@gnme: Hüm, abból benzines csak mutatóba van. Se turbo, se V6, se PDTDI nemkéne, amúgy tetszik.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2011.03.31. 14:05:21

Egyszerű, aki giccs tengert akar, az veszi a Peugeot-ot, aki pedig visszafogott konzervatív autót szeretne, annak ott a VW.
Amúgy pedig nagyon érdekelne, hogy a VW fikázók közül, kinek milyen autója van....?

yenoee 2011.03.31. 14:06:50

@The Good Boy: Kösz, inkább gyalog megyünk akkor. :)

ele-nor 2011.03.31. 14:07:12

orbán:

VW passatom van

Shadowbull 2011.03.31. 14:07:29

@pfff_: A Mondeon a kormanyon van a tempomat kapcsolo, nem szeretem.

Sokkal jobb a bajuszkapcsolos megoldas.

BMW-ben, Audiban (VWben) bal oldalt van a bajuszkapcsoloja, attol jobb megoldas SZVSZ nincs.

Akinek meg beleakad a keze veletlenul, az hulye.

sb

The Good Boy 2011.03.31. 14:07:51

@pfff_: ez igaz, én is tudom vakon is mi hol van. De vannak olyan emberek is, akiknek ez nem ilyen egyszerű és lehet, hogy pont annyira vonja el a figyelmüket a vakon matatás, hogy elnézzenek egy gyalogost, vagy mást, ami miatt baleset lehet. Tudom, nagyon sarkitok, de szerintem akkor is jobb helyen van a kormányon, mint takarásbam a kormány mögött.

gnme 2011.03.31. 14:10:29

@orbán cigány takarogggyyyyyy: én azért fikádzzom (két dzé-vel) a fosvágent, mert házon belül a "típus"-sal fele annyi baj nincs.

Fosvágen nagyon elkurvult az idők folyamán.

...ilyen egzotikus helyeken kezdtek gyártani.

Shadowbull 2011.03.31. 14:10:59

@The Good Boy: Ha mar LE kell ra nezni, megette a fene az egeszet.

A gombok helyet meg kell tanulni, es ha tapogatni kell, az szar. Ha le kell ra nezni, szar.

A bajuszkapcsolonal meg a kulonfele iranyokba valo billengetes valositja meg a funkciot.

Sokkal ergonomikusabb. SZVSZ. Mar csak azert is, mert a Mondeo gombjait ki nem allhatom :)

sb

encore 2011.03.31. 14:11:42

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
Nekem Renóm és pontosan tudom mi a szar benne és mi az ami jó.
A fauvé soha sem visszafogott konzervatív autó hanem ahogy mondtam design hiányos nagyarcú.

gnme 2011.03.31. 14:13:33

@Shadowbull: én mikor megláttam b+ az új asztra középkonzolját .. hát leszakadt rólam a víz.

Egyszerűség, egyértelműség, biztonság.

Most akkor a három közül egyik sem? Mi a *arnak gyárt az ilyen autót??

Varrógépen mindegy hol vannak a gombok (most vettünk nemrég asszonynak varrógépet :-D), de autóban nem igazán.

P12_dCi 2011.03.31. 14:14:02

@encore: Az elmúlt 130 ezer km-ben bírta, és nem adja jelét annak, hogy a következő 130 ezret ne bírná. :)

pfff_ 2011.03.31. 14:16:56

@The Good Boy: Akinek rá kell nézni a kormány melletti kapcsolókra, (persze nem tud) az rá fog nézni a kormányon lévőkre is. Sőt! Épp ezért jobb a bajuszkapcsolós matatás, mert mivel úgysem látom, ezért nem is nézek rá, ehelyett nézem inkább a gyalogosokat.

gnme 2011.03.31. 14:17:05

@yenoee: én a hello taxisokkal folytattam konzultációt, aztán rájöttem 3k kilómétert az én tulajdonomban nem fog a kocsi menni. Amíg megy, addig meg jó keveset fog zabálni és nagyon fog tudni menni.
Azt belevágtam és bevált. Jól meg lehet tapodni és iszonyat keveset eszik.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2011.03.31. 14:20:12

elenori:
Egyik hozzászólásoddal ütöd a másikat...

Nekem volt kettő Passatom, 3bg, és 3c. és tökéletesen megvoltam vele elégedve.
Az, hogy mi szürke, és mi nem, hogy mi a szép, és mi nem, az szubjektív vélemény, ez az 508 egy förtelem, ez az én véleményem.

encore 2011.03.31. 14:28:01

@P12_dCi: A blokkal dugattyúkkal és olajfogyasztással nem is lesz baj ha normálisan használod, a turbo végett minden autó eheti az olajat, egyszer talán csereszabatos lesz, előbb utóbb ha szerencséd van a nagynyomású rendszer utóbb cserés lesz, de ez is mindegyikre igaz, a kettős tömegű lendkerék az Renaultnál nagy eséllyel pályázik, ha szerencséd van kibírja ez is.
Azért az 1.6HDI/TDCI jobb nála.

fogash 2011.03.31. 14:28:52

@Altaïr: "beülni saját magam mögé" azért jó, mert akkor:
- van lehetőséged úgy utazni 3 másik felnőttel (akár hiszed, akár nem, van ilyen élethelyzet), hogy nincs a térde a vesédben
- a gyerekülésben ülő kisgyerek sípcsontja általában nem hajlik. A combja viszont rövid ahhoz, hogy a hátsó ülőlap vége a térdhajlatába essen, így egy óvodás remekül rugdalja az első üléstámlát. Kb 130-140cm magasságnál jön el az a pillanat, amikor már kényelmesebb neki lelógatni az alsó lábszárát, de addig rugdal, ha kevés hátul a lábtér. Ezt remekül méri a "beférek-e magam mögé" teszt.

Hurri Kán 2011.03.31. 14:32:43

@encore:
A kettős tömegű lendkerék szinte bármelyik "nagy" dízelnél (értsd 2000cm3-tól) jó eséllyel cserés 100.000 km környékén...

P12_dCi 2011.03.31. 14:35:51

@encore: Ez 1.9 dci, chippelve, olajat nem eszik, igaz meg is kapja 10-12 ezrenként a friss Elfet, télire meg a 0W40 Castrol Edge-t.

Lendkereket most cseréltem. Egyébként a Lagunában sokkal jobban bírják az 1.9-es lendkerekei, az enyémben olyan van, mint a Mégane 2 Ph1-ben, és sajna tönkre is ment.

encore 2011.03.31. 14:36:15

@gyvy: Én úgy hallottam több forrásból is a renaultnál pont az 1.5dci-nél van nagyobb esély rá, másoknál lehet hogy fordítva?

orbán cigány takarogggyyyyyy 2011.03.31. 14:36:46

@gnme: Nekem a VW csoport autóival sosem volt problémám.

@encore: VW a legtöbb ember számára emészthető designnal rendelkező autókat készít szerintem.
Nekem ez a stílus jobban tetszik, mint a Peugeot féle csücsörítő gúvadt szemű hód designú eleje.

P12_dCi 2011.03.31. 14:40:10

@P12_dCi: Ja, és a nagynyomású rendszere Bosch, nem szokott vele gond lenni. Hangsúlyozom, az 1.9 dci-ről beszélek, az 1.5dci más tészta. :)

encore 2011.03.31. 14:41:54

@P12_dCi:
Nincs márka beütve a lendkerékbe?
Melyik fajták jobbak?
Azt tudom hogy régen a Fiat punto benzineseknél, a valeok max 60000-et bírtak és beléjük esett a csapágy, a Sachs-os 200ezret vagy többet is.
Azért érdekel mert lehet hogy befigyel valami diesel még nem tudom milyen autó.

P12_dCi 2011.03.31. 14:45:12

@encore: Ehhez csak Luk-ot kaptam, egyébként a gyári is az.

A Lagunához lehet kapni Valeo szettet, ami egytömegűre alakítja át a rendszert, de még csak egy autóról tudok (mint mondtam, a Lagunában ritkán hal meg a lendkerék, még a 2.2 dci is jól bírja a híresztelések ellenére), amibe tettek, nem érez különbséget.

encore 2011.03.31. 14:47:09

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
Nekem sem igazán tetszik a harcsa szájú macska. Ez egy fokkal már jobb még ha nem is nagyon harmonikus, de a passat arc, hátulja az abszolut nyomulós, az oldal az ok, csak a króm rajta valahogy nem az igazi.

kadibela 2011.03.31. 14:47:11

Kezemben az Az autó legfrisebb száma, ezt írja az 508-ról:

Felfüggesztések:
"...kiemelten jó rugózási kényelmükkel olyan értéket adnak, amit azok, akiknek nincs francia autójuk, talán soha nem fognak megismerni"
"Csendes és jól szigetelt felfüggesztések, finom rugózással"

Motor:
"Puhán és csendesen forog, szinte hang és rezonancia nélkül"

Váltó
"Kellemesen kapcsolható hatfokozatú váltó"

Ülés
"Az elektromos állítású első üléspár kényelmes, már eredendően is hosszú az ülőlapjuk, ...a vezetési helyzet komfortos" " Kényelmes első és hátsó ülések"

Mintha nem is ugyanabban az autóban ültek volna mint a TC szerzői!!! A cikket egyébként Surányi Péter jegyzi, aki nem ma kezdte a szakmát.

Neurotic 2011.03.31. 14:49:58

F betűs autót soha!
fiat, ford, francia...

passat pedig szigorúan limuzin, benzin, összkerék, kéziváltó, napfénytető konfigurációban!

P12_dCi 2011.03.31. 14:53:38

@kadibela: Az ülése tényleg szar az 508-nak, de egyébként én sem értettem, hogy mi ez a nagy fikázás a TC részéről.

Hozzátenném, én 192 centi magas vagyok, tehát a rövid ülőlapra vonatkozó kijelentésemet ehhez tessék viszonyítani. :) Egy 180 körüli embernek tökéletes lehet, még akkor is, ha ez nem olyan franciásan puha fotel, hanem kifejezetten kemény tömésű ülés.

encore 2011.03.31. 14:55:29

@P12_dCi:
Kösz, ha renault, vagy más dci lesz ezen elgondolkodom, pedig az 1.5-tel szemezgettem inkább.
Azt tudom hogy míg a toyotákba nippon densok voltak jobban bírtják mint az utána lévő "D-cat"-os toyotákon lévő bosch befecskendezők.
Azt mondják már nem olyan rosszak a Bosch-ok mint korábban, de én tartok tőlük.
Igaz ez üzemanyag és szűrő függő is lehet.

encore 2011.03.31. 14:59:17

@kadibela:
A Surányinak is lehet igaza hacsak nem megvették,
Ő lehet hogy más alkat, neki kényelmes.
A Surányi nem limuzint tesztelt, mert lehet hogy annak puhább/jobb a rugózása?

P12_dCi 2011.03.31. 14:59:38

@encore: Az 1.5 érzékenyebb jószág, az biztos. Amiről sok jót hallottam, az a Nissannal közösen fejlesztett 2.0 dci. Láncos motor, Denso befecskendezéssel.

encore 2011.03.31. 15:03:48

@P12_dCi: Álítólag ott 240000-nél a láncot cserélni kell, és a fogyasztása sem valami kicsi, mégha erős is, a denso az jól hangzik.

kadibela 2011.03.31. 15:06:56

@encore: Ennyi erővel megvehették a Totalcart is a másik oldalról..., szerintem ezen nem érdemes agyalni. A Surányi limót tesztelt, de szerintem nem lehet ekkora különbség, bár tény hogy a kombiknál valamivel keményebb hátsó rugókat szoktak alkalmazni a várható nagyobb terhelés miatt. De azt nem hiszem hogy a limó váltója és ülése is ennyire más lenne..., bár egy magasabb felszereltség sokat dobhat pl. a hangszigetelésen.

kadibela 2011.03.31. 15:09:59

@P12_dCi: Egyébként van állítható ülőlapú (hosszban és dőlésszögben) változat, magas termetűeknek nyilván az való. De attól hogy egy 195 cm-es vagy 120 Kg-os embernek kényelmetlen, attól még nem biztos hogy szar az ülése.

encore 2011.03.31. 15:10:12

Azt hiszem az idén jelenik meg az dci1.9-ből rövidebb lökettel csinált dci 1.6-os
130 és 2 turboval 160 le-s lesz. Csak ez még nekem talán 3-4-5év múlva jöhet szóba.

gumifust 2011.03.31. 15:12:18

Na latom megy a jolbevalt , markak fikazasa. Tele eloiteletekkel , gratulalok . Nekem voltszerncsem vw-hez fel evig. Nem szerettem (4es golf volt). Ennyi . Sokan szeretik . Az egesz muanyag volt a tetotol az aljaig . Az ules kemeny volt , es a muszerfal viklagitasa (szine) hosszabb uton zavart.De nem volt vele sok gond. Volt merci is azt pl szerettem . Most franci tutu van , es tok jo mert kenyelmes nagyon igenyes kidolgozasu.

PROBLEMA minden autoval van!!! Rendbe kell oket tartani !!! Ertekvesztes is fontos az uj autonal , de ha valaki ki ad sok penzt vegyen olyan autot ami neki tetszik , es tartsa meg evekig , nem kell rogton uj autot venni , amikor a szomszed is vesz .

encore 2011.03.31. 15:14:07

@kadibela:
Az előző scenicnél is olyan különbségek vannak rugózásban a grand és nem grand között (a grand kényelmesebb jobban kirugózza magát a hosszabb tengelytáv)
hogy itt is előfordulhat akér a keményebb csillapító, meg a komfortülés is.
Ezért nem ilyen egyoldalú semmi sem.

gumifust 2011.03.31. 15:14:39

@kadibela: Erdemes tobb ujsagot is olvasni !!! Kosz, hogy bemasoltad.

Hurri Kán 2011.03.31. 15:15:01

@encore:
Renault dízel fogyiját nem tudom, ami néhány dízelt az elmúlt években használtam, vagy olyan ismerős, aki tudom hogy nem hazudja le a kocsija fogyasztását, a következő:
Ford Focus, 1.6 Tdci, városban, ha dugó van 8-9 között (télen), országúton, autópályán 120-130-ig elmegy 5-6,5 között.

Toyota Corolla Verso, "sima" 2 literes dízel (6 éves) vegyes használatban (előváros-országút, minimális város) 6 l környékén

Ford S-Max 2.0 Tdci (140 Le) városban 8-9 között, országúton 6 körül, autópályán, 180 KM/h-ig sem megy 7,5-8 fölé

Opel Vivaro 1,9 Cdti (120 le) város 8-9 között, 100-110 körüli utazóig 7 l, fölötte elkezd jobban enni, 140-150 között közelebb a 10l-hez.

Ezek valós adatok, nem laboreredmények, szóval olyan nagy csodák sztem nincsenek.

Hurri Kán 2011.03.31. 15:20:03

Elfelejtettem: VW Vento(a jó öreg 1,9 td, 75 le), város 7-8 között, országúton 6-7l, autópályán is kb. ennyi, max. +1 l, 150-es utazóig. Tartósan sokkal többel menni nem szeretett, nem is kínoztuk.

Stump András 2011.03.31. 15:28:47

@aszteccikmondani: Ha tettél már fel bringát tetőre vagy akár csomagtartónyitást gátló hátsó kerékpártartóra, tudod, hogy borzasztó macera. Csomagtartóba bedobni fél perc. Nálam ez szempont, bár lehet, hogy nem fogok új kombit venni idén.

encore 2011.03.31. 15:31:48

@gyvy:
A toyotát meg a fordot ugyanezekkel a motorokkal én is ismerem, a fogyik tényleg valósak amit írtál, bár a városi dugóban télen 8-9litert még nem tapasztaltam a tdci1.6-109le-nél.Télen masszív 6,1, mostanában ugyanolyan használatnál 5,6-ig csökkent eddig, sosem nulláztuk ki,( sógoré de vezetem és szervizelem.)
A turbo tengelye már kottyant 15000-el ezelőtt megvételkor is, de azóta sem ette az olajat és jól is tölt. Persze vissza van hűtve úgy ahogy kell.
A Toyót egy rokon vette újan, 4vagy5 éve hibátlan nála is, igaz ha jól tudom még csak 100-120-nál tart. olajfogyit nem tudom hogy eszi-e.
A Ford felé még kacsingatok, mert van jó áron bontott is hozzá.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 15:35:41

@Son of UDT: Na látod, nekem ezért van ferdehátúm. Ha kell, hely van benne, amúgy meg kinéz valahogy :)

Egyébként én sem különösebben szeretem a szedánokat. kevés autó tetszik szedánban, főleg a nagyonn elegánsabb presztízsautók.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 15:38:05

Amúyg ezt a kemény műszerfal parát máig sem értem.
Az Escortban szar, rideg műanyag az egész műszerfal, az ajtók nagy része meg szar gumi-műbőr. Leszarom. Nem szoktam tapizni, de nem azért, mert kemény, hanem mert minek?
(Más autókba beülve sem tapizom a műszarfalat. )

Hurri Kán 2011.03.31. 15:38:29

@encore:
Ez a 8-9 l mondjuk a legfelső szélső érték (ezt a kocsit spec. egy barátom használja, de tudom hogy vezet, nem két lábbal tiporja a vasat), kb. a karácsony előtti időszak, amikor egy merő dugó van az Örs Vezér tértől Solymárig :) Akkor jött ez ki, egyébként valamivel kevesebb szokott neki lenni.

ommm 2011.03.31. 15:52:41

@kadibela: Látod, ezért olvasnak tízszer annyian Totalcart. Itt talán kevesebb az ilyen marketingduma...

kadibela 2011.03.31. 16:04:42

@ommm: Meg azért mert ez ingyen van :)
Én egyénbként nem mondom hogy a Surányinak van igaza, azt viszont állítom, hogy egy-egy autó megítélése nagyon szubjektív, sőt hangulatfüggő, de függ a próbált felszereltségtől vagy motorizációtól is. Egy-két tesztnap után nem mondanám rá hogy egyértelműen jobb a Peugeot vagy a VW. Viszont az olvasónak még kevesebb lehetősége van a próbára, így számára a cikk az egyetlen támpont. Ennek fényében érdekes, hogy mennyire különböznek az egyes újságírói vélemények, éppen ezért érdemes lehet nem csak a TC-t olvasni mielőtt véleményt alkotnánk. Én egyébként mindenkinek azt mondom, hogy menjen el és próbálja ki maga, erre manapság sokfelé van lehetőség!

Super aGyuri 2011.03.31. 16:36:17

Mi a jó a kéziváltóban? - ez csak azért jutott eszembe, mert valaki itt úgy konfigurálná az autóját, hogy ne legyen benne automata.

Az én eddigi tapasztalatom:

1. VW DSG (fantasztikus)

2. Subaru 4 fokozatú automata (kellemes)

3. VW 3 fokozatú automata 78-ból (rángat kicsit, de ezerszer jobb, mint a rohadt kuplunggal sz*rakodni a Rákóczi úton araszolva 40 percig az Astoriától a Keletiig)

4. Az idejétmúlt úgynevezett kéziváltók. Ezek közül talán az MX5-ösé jön be leginkább, de lehet, hogy csak az autó általános fílingje miatt. Mert végül is egykutya, kézi az is.

encore 2011.03.31. 16:39:00

@ommm:
Engem inkább ilyenek érdekelnének.
új vagy használt akár tartósteszt:
Hasonló súlyú autóknál:
1.2tce vs 1.2tsi fogyasztás, menetteljesítmény, olajfogyasztás normál használatban, Később ha megjelenik a 1.2Dig-s-t is vagy a fiat hasonló teljesítményű, nyomatékú turbósát, vagy a Ford új 3 hengeresét.
Normál használatra lennék kíváncsi, nem repülőrajtra, persze hasonló súlyú autóknál.
Érdekelne még Hyundai/Kia 1.7 diesel isuzu 1.7 vs 1.6 tdci/hdi vs dci vs VW tdci, esetleg még 1.3cdti vs 1.4toyota vs 1.4 VW akár start/stop akár bluemotion stb.

encore 2011.03.31. 16:41:31

A végét elírtam.

Ciri 2011.03.31. 16:53:14

@kadibela:

"Ebben a kategóriában az eladások 90%-a flotta."

Hol? Magyarországon?
Kétlem.

encore 2011.03.31. 16:56:36

@ommm:
Ami még érdekes lehet: Audi Torsen Quattro vs Volvo Haldex Awd vs Nissan utcai összkerék, vs Bmw összkerék vs Daimler.
Jeep Csirke quadra drive, Mistsu, Subaru Forester, Hyundai/Kia, hasonló kategóriák, hasonló utcai összkerekek és fogyasztások.
Láttam már vagy 10 éve a Motorvision műsorán hasonlókat, ti is összehozhatnátok ilyeneket.
Utcai gumival síkos, sáros út hegymenet, kanyarkövetés stb.

Hurri Kán 2011.03.31. 17:00:06

@Super aGyuri:
Érdekes dolog ez... Sokáig abszolúte automataváltó-ellenes voltam, mígnem kipróbáltam egy automata váltós kocsit...
Háááát.. Az biztos, hogy -reményeim szerint- a következő, ami napi használatú, az automata lesz...

@encore:
használtat tesztelni azért nehezebb, mert nincs két használt, aminek az előélete egyforma lenne, így az esetleges, szükséges javítások torz képet adhatnak. Persze fogyasztást pl. azt lehet tesztelni használt gépeknél is...

Kisdízelek (2l alatt) nálam a felejtős kategóriában vannak. Már az Astra 1,7 Cdti is egy fos a 1,9-hez képest, na most egyszer kipróbáltam egy 1,3 Cdti Astrát is... Azt maximum megtorlásként ajánlanám bárkinek is...

encore 2011.03.31. 17:12:23

@gyvy: Valakit érdekelnek a kisdízelek is pl engem is. Ha annyira legyilkoltat kapnak legfeljebb visszautasítják vagy nem írják meg azt.
Amúgy meg nem hiszem hogy csak millomosok olvassák a Totalcar-t, meg nem mindenkinek, sőt egyre kevesebb embernek kell 2000 fölötti diesel, (tudod Downsizing)

Palex 2011.03.31. 17:16:50

Shadowbull.
Azért próbáélj ki egy 1.4TSI-t, mielőtt azt mondod rá, hogy kevés.
Octavia méretű kaszniban ugyanazt fogja tudni, mint a Mondeoban, csak picivel csendesebben.
Még a Passatot is jól mozgatja, szinte ugyanúgy, mint a 140 lovas TDI.

Hurri Kán 2011.03.31. 17:18:50

@encore:
Nem csak azok olvassák, szerintem nagyobbrészt nem.
Kisdízelek: egy 1,3-as, 1,5-ös nem fogyaszt szinte semmivel kevesebbet mint egy 2l körüli, viszont sokkal kellemetlenebbül vezethető.
Az évi pár ezer forintos biztosítási többletkiadást leszámítva, szinte semmivel nem kerül kevesebbe a fenntartásuk.

kadibela 2011.03.31. 17:22:56

@Ciri: Akkor nézz utána!!! Na jó lehet hogy túloztam, mert 2010-ben a Passatoknak "csak" 86%-át vették cégek. Az Insigniának 88%-át, a Mondeonak 95%-át. Nem véletlen, hiszen magánember ritkán engedhet meg magának ilyen autót Magyarországon.

encore 2011.03.31. 17:24:09

Hát én az utóbbi időben pont azt olvastam hohy vannak akár 2-2,5 literes különbségek is bizonyos típusoknál. Euronormáknál.

Hurri Kán 2011.03.31. 17:54:23

@encore:
Fogyasztásban? Euronorma, valóságtól teljesen idegen mérési körülmények között lehet. A valóságban 1,6-2 literig, lásd példák, amiket írtam, alig.

kultúrpesszimista 2011.03.31. 18:01:57

Természetesen nyaraló a Bükkben. (Vagy a Pilisben.) Hajrá Peugeot, minden sikert és jót megérdemelnek! És a picsába az összes NépAutóval.

encore 2011.03.31. 18:03:34

@gyvy: Én ezt úgy értettem hogy pl az előző meganeban tudott 5 liter körül enni az 1.5 dci, az újban ami könnyebb 6 körül eszik. Euro4, Euro5

Hurri Kán 2011.03.31. 18:06:30

@encore:
Értem :) Igen, az Eurofaszom normák sem tesznek jót a fogyasztásnak...

gumifust 2011.03.31. 18:22:15

@ommm: A tc ujsagai azert nehezen fogytak . Az ujsagert el kell menni az ujsagoshoz , es nem frissul naponta ,ezeket azert tegyuk hozza.

gumifust 2011.03.31. 18:31:28

@kultúrpesszimista: Ott a pont . Balatonnal is jo lenne egy . De azt lehet nem adjak oda 9millaert.

foolproof 2011.03.31. 18:46:55

@CubΕ: 3-as bömbi legfeljebb a Wagyonőr-driverekben kelt félelmet... Az ÓTÓ mind a 4 hajtja ha köll, a többi csak marketingbullshit.

papa33 2011.03.31. 18:49:16

Szeretném mondani, kb azonos a hossza a "feleslegesen" cipelt kombinak és limuzinnak. Ugyankkora helyet foglal el. A limuzinnál semmi, a levegő van ott, ahová még a kombiba lehet pakolni, ki nem állom hátul ülve hogy közel az üveg, süt a nap, ja roló...
Soknak a LIMUZIN az autó, de nem értem, nekem nem tetszik, sosem vennék, nem praktikus.
(Peut sem vennék, mert itthon a hatalmas VW/német imádat miatt a kb azonos nagyságrendű vételár után sokkal alacsonyabb áron, nehezebben adható el a francia.)
Mert nem így érzik: az autó egy használati eszköz, semmi más.

kultúrpesszimista 2011.03.31. 19:16:40

@gumifust:

Odaadják manapság, lenn vannak az árak. (Tudom, mert az elmúlt években vettünk mi is.) Persze nem a legkurrensebb helyen, de nem is Akarattyán...

Lucky Larry Silverstein 2011.03.31. 19:33:02

@gumifust: Ez igaz, nem sok stílus van egy VWben, de a stílus nem is a kommersz kategóriába való. Egy Passat csak Magyarországon presztízsautó, a fő piacokon nem. Aki ebben az árkategóriában stílust akar, úgyis csak a cigány-dizájnt kapja. Müfa, mükö, mübőr, mü-kevlár avulós formákkal. A Passat munkagép. Egy Aston már lehet stílusos, ott elfér.

United Steaks 2011.03.31. 20:02:32

Magyar ember pedig nem vesz francia autót.

kultúrpesszimista 2011.03.31. 20:15:41

@A nevem Nick.:

Keresztény ember nem kirekesztő.

kultúrpesszimista 2011.03.31. 20:18:25

@A nevem Nick.:

De az is lehet, hogy a német autók iránti preferenciád mögött - afféle kezeletlen gennyes fekélyként - látens antiszemitizmus húzódik meg és ez kizárja azt számodra, hogy egy valamire való _magyar_ ember más autót vehessen, mint németet. Vélelem, tehát elnézést, ha mellétrafáltam.

katmandu1 2011.03.31. 20:38:21

Még 1 súlycsoportban sincsenek,peugeot 407et hajtok 6 éve,rakás szar...

gumifust 2011.03.31. 20:41:05

@Bathory: Igen a Passat nem persztizs auto , es ha ugy nezzuk akkor teljesen rendbe van.
A kerdes kinek mire kell az auto? Kinek mit jelent az autoja ? Igazabol sok ember nem tudja , mi mit jelent . Aztan utana kezdodnek az elegedetlensegek , nem azt kapjak amit akrtak , csak az emberek nem tudjak mit akarnak igazan , esmire van szukseguk. Ez az egyik oka a rengeteg hiteles(hitelt rendesen nem torleszto) autosnak . Evi par ezer kmterhez nem kell uj auto . Es igy tovabb...

kzolika 2011.03.31. 21:04:35

A cikk olvasása során 3 dolog jutott eszembe:
1. burgundi és nem burgundy, de ez már javítva lett.
2. én 600-ért vettem egy Suzukit és abba is befér a kerékpárom anélkül, hogy ki kellene venni az első kerekét. Akkor mire kell ez a két batár?
3. Az adatok és árak alapján azt mondtam, hogy ennyiből lakást veszek (ahol még kényelmesebben tudom tárolni a kerékpárt), erre tessék, ott is volt a hasonló választás a szavazásnál.

2011.03.31. 21:05:41

"újra elővették az ötös számot a franciák, ahhoz még nem tapadnak rossz előítéletek"

Ne haragudjon a kedves cikkíró, de szerintem a 4-es számon (amit ugye lecseréltek) sem volt semmi szégyelnivalójuk a franciáknak, sőt a gyár büszkeségei a 4-es modellek.

A másik meg: soha nem értettem hogy tudja egy autós-újságíró egy 10.000 kilométeres tesztautónál megmondani hogy milyen egy autó minősége. Persze értem én, a kínai autógyártásnak vannak olyan gyöngyszemei ahol 2-3 centi széles illesztések és lötyötgő üvegek vannak, de itt azért nem ilyen autókról van szó, a minőség itt sokkal inkább idő kérdése. Kopog a 0 éves francia autó? Kicsit kopog. A 0 éves német? Nem. Kopog az 5 éves francia? Még mindig kopog. A német? Az is elkezdett kopogni. A 30 éves francia? Kopog, sőt zörög! A 30 éves német? Már nincs minek kopognia, elmállot, eltörött, kiesett a helyéről, elromlott, nincs. Persze ez az összehasonlítás szigóruan kitaláció és még véletlenül sincs semmi köze a cikkben is oly gyakran említett korábbi Peugeot 4/5 szériás kombik és Passat összehasonlításához.

Shadowbull 2011.03.31. 21:39:56

@kultúrpesszimista: Aki francia autot akar venni, az pedig latens buzi. Vagy nem is latens...

sb

Hurri Kán 2011.03.31. 21:45:18

@Shadowbull:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grifter 2011.03.31. 22:23:54

"előbbiért 41 250 forintot, utóbbiért 133 750-et kell leperkálni"

Hogy mi? :DDD

Erről a régi Markos Nádas jut eszembe (rövidítve ÉS PONTATLANUL):
Megfogadtuk, hogy soha többet nem mondjuk, hogy a kurva életbe.
Ezután XY elvtárs elmondta, hogy a magyar munkás még nem érett meg a béremelésre.
A KURVA ÉLETBE :D

Grifter 2011.03.31. 22:26:10

@Shadowbull: Tehát aki németet akar, az látens náci - vagy nem is csak látens?

Ostoba.

RÁMBÓGECI 2011.03.31. 22:39:03

faszkivan má ezzel a unalmas-fapados-látensnáci németautózásotokkal...
+ bezzeg az "extravagáns" francia...
pfehh...
hova szarjak?

5 évtizedes sztereotípiákba befeszült "kreatív" autósújságírók...

Grifter 2011.03.31. 22:43:04

A szavazásból meg kimaradt az Octavia/SuperB kombi! :]

RÁMBÓGECI 2011.03.31. 22:50:54

@Shadowbull:

nemnem!

mivel überalles skoda-fan is egyben, ezért látens szlovák-buzi...

Hurri Kán 2011.03.31. 22:52:20

@RÁMBÓGECI:
Öööö.... a Skodának Szlovákiához mi köze van?

RÁMBÓGECI 2011.03.31. 22:56:42

@gyvy:
amennyi neked pompomhoz...

Shadowbull 2011.03.31. 23:02:09

@Grifter: Nezd mar meg bazdmeg mire valaszoltam.

sb

TUDOD, A CSIBE 2011.03.31. 23:21:58

@Neurotic:

"passat pedig szigorúan limuzin, benzin, összkerék, kéziváltó, napfénytető konfigurációban! "

Ja,a napfénytetőt ki ne hagyd. Ökörállat.

@foolproof:

Javíthatatlanul ostoba állat vagy.

Merida001 2011.03.31. 23:31:21

Érdekes ez az összehasonlítás.
Eleve a márka: egy Peugeot (muhaha) és egy (Audi light) VW Passat. Úgy érzem nem kell magyarázni semmit! Nincsenek egy súlycsoportban!

Peugeot-t tessék egy Citroen-nel hasonlítgatni vagy egy Opellel, vagy egy Ford-dal. Azokkal van kb. egy szinten. De egy prémium jellegű VW -nel környéken sincsen. Erre akárki akármit is ír ez az igazság!

Grifter 2011.04.01. 00:20:05

@Shadowbull: Te megnézted, hogy ő mire válaszolt? :]

De hagyjuk ezt, mielőtt belezuhannánk egy végtelen spirálba.

Ciri 2011.04.01. 05:52:02

@kadibela:

"Akkor nézz utána!!! Na jó lehet hogy túloztam, mert 2010-ben a Passatoknak "csak" 86%-át vették cégek. Az Insigniának 88%-át, a Mondeonak 95%-át."

A statisztika szerint van így. A valóságban viszont a magyar cégek messze nem állnak olyan jól, hogy flottázzanak. Mostanság hazánkban a céges vásárlásoknak hitt "flották" nagyobbik hányada magánszemély, csupán a kedvezmények miatt "hazudnak" az eladási darabszámok.

"Nem véletlen, hiszen magánember ritkán engedhet meg magának ilyen autót Magyarországon."

Ez egy emeletes marhaság. PONT ez a réteg maradt meg az autópiacon.

Ciri 2011.04.01. 05:54:44

@kultúrpesszimista:

"És a picsába az összes NépAutóval."

Töröld meg a szád gyermekem.

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.04.01. 06:57:11

@The Good Boy: 2011.03.31. 14:07:51

Akinek ez probléma, az a váltót is állandóan nézni fogja kapcsolás közben...

kadibela 2011.04.01. 10:01:07

@Ciri: Lehet, hogy emeletes marhaság de ezek a számok a BM központi adatbázisából származnak, a forgalomba helyezések alapján. De hogy mi a valóság, azt te nyilván sokkal jobban tudod. Ez a kategória éppen azért nem esett annyira vissza, mert a céges autókat bizonyos futásteljesítmény után mindenképpen le kell cserélni mert nem gazdaságos őket meg / fenntartani. Itt is volt visszaesés de nem olyan arányú mint a magánügyfelek által dominált, korábban olcsó hitelekkel fűtött kisautó kategóriában. Arányaiban tehát valóban nőtt a felső közép kategória, nem is kicsit, de nem a magánügyfelek miatt és darabszámban itt is erős volt a csökkenés az elmúlt években.

kadibela 2011.04.01. 10:08:17

Egyébként a nagyobb kedvezmények miatt korábban is "hazudtak", ebben nincs változás, tehát nem indokolja a durva arányokat. De nem az 1-2 autós kis flották dobják meg a statisztikát. Annyira gyenge a piac, hogy egy-két 20-30-as flotta (ami nemzetközi szinten nem számít nagynak) teljesen felborítja az arányokat.

antika13 2011.04.01. 10:45:52

@Grifter: tényleg! Arra én is odatettem volna a pipát.

antika13 2011.04.01. 10:57:15

Egyébként mindkettő kéne!
Automatával+bőrüléssel+ülésfűtés+tempomat, persze klíma egyértelmű. Sikerült belőnöm a legmagasabb felszereltséget?

Lucky Larry Silverstein 2011.04.01. 13:40:20

Kicsit talán borítja az arányokat, hogy ebben a kategóriában 10ből 8 autó használtan, pár évesen került be az országba. Sokkal nagyobb a road-presence-jük, mint az itthon, tényleg töbnyire céges újaknak. így az úton látott újszerü középkategóriások többsége bizony magánautó, csak nem szalonból vették. Ráadásul, ha egy vállalkozó vesz újként egy Passatot, akkor jó hogy a cégébe veszi. Akkor az attól cégautó? Dehogy, de az szerepel a papírokban.

kadibela 2011.04.01. 13:55:44

@Bathory: Én az új autó eladásokról beszéltem mindeddig.

Egy kis érdekesség a mai hírekből:
"Nagyobb flottaeladás: 2011. márciusban 50 db Skoda Octavia RS lett átadva a Rendőrség részére."

Vajon mi célból...?

HenteSS88 2011.04.01. 15:51:21

Szerintem az új generációs VW-k rondák. Élen a 6os golffal. És a belsejük mint egy kripta. Amúgy nekem Golfom (is) van. Ha most valaki hozzámvágna 40 ezer EUR-t , hogy vegyek egy nagy kombit, akkor az 508sw t venném meg, mert teccik, meg kipróbáltam, jó is. Bár inkább maradok hétköznap az Opel Omega kombinál. na az munka autó

kultúrpesszimista 2011.04.01. 16:49:21

@Ciri:

Nem vagy az apám, így a gyermeked se lehetek. (Hála a jóégnek!) Álságos intelmed úgy pereg le rólam, mint orkándzsekiről az eső.

kultúrpesszimista 2011.04.01. 16:56:34

@Shadowbull:

Épp ebben a hozzászólásban válaszoltam neked utoljára. Nem ígéret, nem fenyegetés, kijelentés. Szégyellheted magad Mérnök Úr!

kultúrpesszimista 2011.04.01. 17:03:20

@gyvy:

Gratulálok neked is. Igazi agyhalott idióta vagy és fejlett lehet a humorérzéked, ha ezen széles vigyorral tudsz derülni.

Hurri Kán 2011.04.01. 17:14:57

@kultúrpesszimista:
Eddig is remekül elvoltam a véleményed nélkül, szerintem ezután is el leszek. Felettébb magas intellektust sugárzó jelzős szerkezeteidet pedig írd fel egy fadarabra, kend be egy kis vazelinnal és dugd fel magadnak, hogy legalább egy kis szexuális örömöd legyen, ha már máshogy nem jutsz hozzá.

kultúrpesszimista 2011.04.01. 17:23:59

@gyvy:

Szánalmas vagy. A többséghez tartozol és ezt semmiképp se dicséretnek vedd. Leragadsz a formánál ahelyett, hogy a tartalmat néznéd. Nem csalódtam. Legyen szép napod.

kultúrpesszimista 2011.04.01. 17:50:09

@gyvy:

Még valami. Az én jelzőim sokszor tagadhatatlanul obszcénak, vulgárisak. Viszont maguk a hozzászólásaim szándékom szerint nem nélkülözik az érveket és az intelligenciát sem. Ellenben eme hozzászólásod egyszerűen csak: primitív és ostobán személyeskedő. Remélem, érzed a különbséget. (Ha nem, az se baj.)

Shadowbull 2011.04.01. 21:23:25

@kultúrpesszimista: ki nem szarja le mit csinalsz?

sb

2011.04.01. 22:33:11

@GarbooKing:

A Volvo S60-ban is a váltó mellé lóg be a kézifékkar. Legalábbis az enyémben. Oszt'? Hülyeségeket írnak? Megszoktuk, hogy igen.

Hogy lehet összevetni egy undorító, rideg Basszátot egy jól összerakott Pözsóval?? Eszem megáll...

United Steaks 2011.04.02. 16:45:38

@kultúrpesszimista:
Igen, mellé. Mi köze az antiszemitizmusnak ahhoz, hogy szerintem magyar ember ne vegyen francia autót?

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.04.04. 08:28:48

Hatalmasat fejlődött mind a kettő! De olyan eleje van az 508-nak, hogy most inkább átpártolok a franciákhoz!

JoeMiller 2011.04.05. 01:19:52

Vezettem 508-as dieselt és eleinte Én is pattogosnak éreztem a futóművét... aztán bementem egy benzinkútra és beállítottam a gumik légnyomását. Csodát tesz, higgyétek el.
Az 508-asnak remek a futóműve!
A tesztautok és ujonnan átadott autok többségének kerekei tárolási nyomáson vannak, ugy 3-3,5bar-on...
A haverom Q7-esével a 40e km-es szerviz után után mentem először. Tragikus volt. Ugye tudjátok már.. légnyomás! 3,2bar-volt minden kerékben 2,4bar helyett. Kétszer volt szervizben + a "0" revizio. Senki nem nézte meg. A gumik közepén már nem alig volt minta.
Szóval javasolnám mindenkinek, mielött a futóműröl alkot véleményt, ellenőrizze a légnyomást.

pugo 2011.04.08. 06:13:35

Nekem alapvetően bejön az 508-as,a TC-nek talán 1 dologban adok igazat,a túlzott futómű keménységben. Bajom inkább az egyen VW konszern autókkal van. Ilyen jelzők jutnak eszembe, hogy sótlan, unalmas, rideg,olyan, mint egy német nő. Aztán el ne feledjük az "über" német autók zabolázatlan olajfogyasztását! Mivel javítjuk őket,így nem a levegőbe beszélek!!! Olajcserétől olajcseréig volt példa,hogy 5 litert felzabált a német úthenger 30 ezer kilométerrel a motorjában!
süti beállítások módosítása