Ha furcsa hangja van az autónak...

  2011. március 30. - ommm Címkék: kutya lol matrac kardán

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


...akkor mindenképpen érdemes félreállni egy pihenőhelyen és megpróbálni kideríteni, vajon mi történhetett. Lehet, csak egy gallyat húzunk magunk után, rosszabb esetben a vonóhorog szakadt le vagy a tetőcsomagtartó. Ezeket jó eséllyel észrevesszük. Fene tudja, mennyire észrevehető egy kardántengelyre tekeredett rugós matrac, nem túl magas nőnek egy gigantikus pickupból talán nem is annyira, oké, rendben.

De hogy még akkor sem, amikor az általa kilyukadt tankból elfolyt benzin miatt megállásra kényszerül? Igen, furcsa volt az autó hangja, - mondta a hölgy a szerelőknek odaát, a tengerentúlon. Minden további nélkül el is hisszük.

Prokee sztorija is hasonló, a képsorokat látva jutott eszébe:

Nekem volt egyszer egy garanciális vitám egy tagbaszakadt kopasszal, aki nem értette meg, hogy a féltengelyre tekeredett öleb és ruhája (!!!), póráza által a megtett kb. 550 km után okozott vibráció és rendellenes csapágykopás nem, azaz NEM tartozik a jótállás témakörébe, és bizony, ha ugyanez egy részeg csövessel történik meg, akkor sem.
Ma is úgy érzem, hogy nem győztem meg.

pic19989

A képeket István olvasónk szállította, köszi!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1002785923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gmower (törölt) 2011.03.30. 19:17:54

Az öreg szakik elképedt ábrázata a legjobb, mindent azért még ők sem láttak :D:D:D Egyébként érdemes kikerülni az úton a nem odavalónak látszó dolgokat, elég sokminden előfordul, ma pl. az M3 kivezetőn egy gipszkartonlap volt, némileg már széttörve :)

Bambano 2011.03.30. 19:25:09

van, akit minimálisan sem izgat az autója, addig nyomja, amíg megy. egy teljesen összesült, cserére szoruló motor lett a végeredménye.

MekkMester 2011.03.30. 19:25:56

@Gomulka Béla: LOL! Ezt a szót nem hallottam vagy 25 éve!!! :D

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.03.30. 19:32:55

így lopta ki a matracot az IKEAból!! ;)))

Hurri Kán 2011.03.30. 19:34:04

Így szállították a lopott derótot? :DDDDDDDD

Tozonborz (törölt) 2011.03.30. 19:39:07

Fake. Unatkozó vicces kedvű autószerelőktől.

jujdejo 2011.03.30. 20:01:23

:-)) ezt nem hiszem el:-)

gumifust 2011.03.30. 20:11:05

Ezzzzz valami elkepesztoo!!!! Muzeumba vele.

Szerintem igy loptak a kabelt :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.03.30. 20:12:12

californiaban kikerult egy nyigdijjas egy balesetet a freewayen es hazament, a garazsbejaron szolt neki a szomszed hogy huz valamit, kiderult felakadt a hulla a balesetnel o meg hazahuzta. megkeresem a cikket rola, 2009ben volt igy tavasszal. ( ugyancsak 2009 tavaszan hajtott bele a farmers marketba egy 97eves no, de vagy 40-el, ott sokan meghalltak, a csajszi azt mondta utanna ott hogy elgondolkozott es nem tudta mit csinal )

na megnezem a cikkeket es bemasolom ide

Rocko- 2011.03.30. 20:26:10

bazki. de legalább megvan a kipufogója.

biker_kolee 2011.03.30. 20:35:47

Ez azért már a keménynél is keményebb..

tlacka 2011.03.30. 20:38:34

Egy barátomhoz mentek olyannal, hogy lesett a kipufogórendszer a toroktól végig, úgy hogy a sofőr nem vette észre.
Nem volt csörgés sem állítólag. :)

repeti 2011.03.30. 20:43:22

@gmower: Az se rossz. Én egy, az újnulláson a belső sávban heverő EUR raklapot kerültem ki tavaly ősszel.

Robocop 2011.03.30. 20:47:03

hat nemtom.
a) en nem udvarolni akarok annak az autonak, hanem hasznalni. szoval hadd ne torodjek mar az o nyugjeivel, torodjon o az enyemmel, elvegre en fizetem a vacsorajat.
b) tessek mar olyan autot szerkeszteni, hogy ha a kutya/reszeg nyugdijas/kerites fennakad, akkor ne mar en legyek a hibas. Ha rossz a szerkezet, az nem mar garanciamegtagadassal jarjon.

hm?

pickapu 2011.03.30. 20:47:42

Gyűtötteja' vasat-e!

Barci 2011.03.30. 20:53:15

Nekem az M1-en volt egy kanyarban olyan 140-150-nél (német autópályán) a két sáv között egy bringa... Végül nem volt gond, gondoltam beszólok a yardra, de kb 2 km múlva ott állt egy kocsi a leállósávban, tetején bringacsomagtaró és épp nézegette, hogy miért csak 1 van fent.

Schütii 2011.03.30. 20:59:55

@Robocop: Megteheted, hogy leszarod az autódat, de ne csodálkozz ha nem érsz el vele a célodig, aztán meg jó sokba is kerül, megint működőképes állapotba hozni. Szóval magadon kívül senkivel nem baszol ki. (jó esetben)

tlantos 2011.03.30. 21:02:54

Mondjuk ahogy az amerikaiak vezetnek, szerintem azt se veszk eszre, ha kiesik aloluk az auto.

Secnir 2011.03.30. 21:09:40

arcokat elnézve, a gondolatok (nem időrendi sorrendben)
-aztakurva
-hülyepicsa
-hogyafaszombanálljunkneki?
-milyen szerszám kell ehhez?
-mennyit kérjünk ezér?
-hogy tudnám eltiltatni a vezetéstől?
-megjártam vietnamot, de ilyet még nem...
-még reggel van, de már ugrott az esti pókerparti
-ma mér' nem jöttek be a tanulók?

prim 2011.03.30. 21:11:33

Pár éve volt hogy az M0-son leesett egy sírkő egy kisteherautóról, és nem sokkal később meg belehajtottak...Azt hiszem enyhe sérülésekkel megúszták. Ez milyen már:) mész békésen az úton, egyszercsak hopp, ott terem egy sírkő:) Mit írhattak a baleseti jegyzőkönyvbe:))

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.30. 21:18:43

@Robocop:
Nem vagy egy műszaki beállítottságú ember, ugye?

Nagyon durva a sztori.
Amennyi kretén van a világon, meg sem fordul a fejemben, hogy kamu lenne.

lally 2011.03.30. 21:26:51

@Robocop: Sokan mondták már ezt. Miről lehet felismerni őket? Pl. elhanyagolt, kívül-belül dzsuvás kocsijuk van, biciklijükön sír a lánc(élettartamkenés). És röhög rajtam amikor mosom a kocsimat...

Hilux94 2011.03.30. 21:27:23

Svédország, autópálya, szakadt pickupról elénk pottyanó hűtőszekrény... Kibírtuk röhögés nélkül.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.03.30. 21:29:58

Én egy erdei úton kaptam defektet motorral, igazi durrdefekt, 1 másodperc alatt leeresztő gumival(szerencsére csak lassan gurultam), először azt se tudtam, hogy mi van, arra gondoltam, hogy egy nagyobb kő szúrta ki. Tudtam, hogy így nem mehetek vele haza, nézegetni meg felesleges volt-örültem, hogy nem estem el-, nekiálltam tolni. Toltam vagy húsz métert, de valami állandóan nekiütközött a váznak, furcsa hangja volt. Megnéztem, és a gumi másik oldalán ott figyelt egy kurva nagy vasdarab:)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.30. 21:29:59

@Yoss:

Én pl. még nem hallottam róla. Semmi baj nincs azzal, hogy ide is felkerült.

Lacman68 2011.03.30. 21:31:26

@Robocop: Szeretném azt hinni,hogy nem sok ilyen "Robocop" él közöttünk...

Phrascarica 2011.03.30. 21:35:02

...jah, de ha beviszem a szervizbe hogy vibrál egy kicsit 40-60 között fogalmuk sincs hogy mi csinálja, bazz 2 hét alatt 3 márkaszerviz + egy független!

George17 2011.03.30. 21:37:51

Férj és feleség autózik feleség megszólal alj meg Feri kocsival valami nincs rendben férj már hogyne volna rendben most voltunk a szerelőnél.
Kicsit később hogy kerül ide ez a kerék? kérdezi a férj utána beesnek az árokba meg sem találták többé a kereket.
Gondolom viccnek hangzik pedig nem megtörtént eset.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2011.03.30. 21:42:42

A szomszéd nő még régebben kb. 1 hétig járt egy defektes kerékkel. Azt mondta, nem vette észre (még kormányozáskor sem). Lehetséges, mivel egy Volga volt az autó. ;)

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.30. 21:44:03

@George17:
Ha nem megtörtént eset, akkor vicc, nem?

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2011.03.30. 21:44:15

Simán 6-8000-es pickupokkal rohangálnak. Akkorákkal, hogy mikor átmegy előttük az ember, célszerű feltartani a kezét, mert nem látszik ki a motorháztető mögül.
nem hinném, hogy egy matracrugó nagyban befolyásolná a menettulajdonságokat.
Kicsit zörgött, aztán megállt. Ennyi. Nem hinném, hogy sokat aggódnának a járműveik miatt. Amíg megy, addig nincs baja.

Jofiu 2011.03.30. 21:44:20

@Robocop: gondolom ruhat sem mosol, mert az mar udvarlas

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2011.03.30. 21:45:08

@George17: Rigában az 1990-es évek elején sétáltunk az egyik utca szélén, egyszer csak elgurult mellettünk egy autókerék. Majd néhány perc múlva a sofőr futott utána. Aztán elértünk az autóhoz is (talán Moszkvics lehetett), egyszerűen kiesett a kereke menet közben.

ezisénvagyok 2011.03.30. 21:45:56

@George17: még jó hogy nem így írtad le a történetet, mert akkor tényleg nem lehetett volna kibogarászni, miről is van szó:
"Férj és feleség autózik feleség megszólal alj meg Feri kocsival valami nincs rendben férj már hogyne volna rendben most voltunk a szerelőnél Kicsit később hogy kerül ide ez a kerék kérdezi a férj utána beesnek az árokba meg sem találták többé a kereket Gondolom viccnek hangzik pedig nem megtörtént eset"
:)

2011.03.30. 21:53:20

@tlantos: mondjuk a magyar vezetési kultúrával fikázni az amerikait epic. (csak mielőtt még valaki beleélné magát, h milyen piszok jól vezet az átlag magyar...)

nagybela2 2011.03.30. 21:53:25

akkor arrafelé is van kanapé az erdőben

cso zsi 2011.03.30. 21:58:59

@ezisénvagyok: királynőtmegölninemkellfélnetekjólesz

marykutya2 2011.03.30. 22:03:11

Charlie barátom mesélte , hogy egyszer az autómosóban egy
idösebb bácsi full takaritást kért , majd ott nézte a melóst és odament , hogy jééé mi ez itt is van hátul egy kerék a kárpit alatt ? A faszi el nem tudta képzelni , hogy mi az a pótkerék !

MechanicGod 2011.03.30. 22:07:01

Egyik ismerősöm ágyat kapott el az autópályán éjjel. Azóta se értem vajon a kistehernek(?) ami szállította a bútort nem tünt fel hogy leesett...esetleg utána se gondolkodott el azon hogy mégis hova lett?

(bár a mai állapotokat tekintve biztos vagyok benne van aki megfordulna a pályán és visszamenne érte..)

Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2011.03.30. 22:08:54

@Barci: Az az én biciklim volt. Após nem rögzítette eléggé ("jó lesz így is"), és előzés közben az egyik elrepült. Mi meg majdnem lerepültünk miatta az útról. Tehát észre lehetett venni, meg ugye eltűnt az árnyéka is...
Félre álltunk, elindultam vissza a bringáért, de még 50 métert sem tehettem meg, mikor megállt a bicaj mellett egy sárga autópályás autó, feldobták a bringát a platóra, és elhúztak. Két órán át kergettük az autót a díszpécserrel telefonálgatva, mire meglett: ugyanott, ahol a bringa leesett, csak a másik oldalon.
A bicikli amúgy megúszta, a pedál cseréje után fél Németországot átbicajoztam vele...

Valaki Valahonnan 2011.03.30. 22:10:22

Nyugat-dunántúli kisvárosunkban történt meg: Matektanárnőm reggel jött be a gimibe, de nem vette észre, hogy otthon induláskor becsípte az ajtóval az előző este a kocsi mellé tett fólia sarkát. (A fóliasátor fóliáját.) A giminél amikor kiszállt, akkor nézte, hogy mi a franc ez a hosszú fólia, amit át kell lépnie, és egész hosszan kanyarog az úton. Aztán rájött. Az egész suli rajta röhögött egy hétig.

prokee · http://blog.prokee.hu 2011.03.30. 22:13:45

@Robocop:
c. ne nekem kelljen már ennyi pénzért odafigyelni, hogy kikerüljem a híd lábát, aztán meg ne kelljen már az én költségemen cserélgetni a törött fényszóró üvegét...

hmmm?

Csumpi Hálidéj · http://www.ezerkecske.hu 2011.03.30. 22:16:24

@Papírzsepi:

Muterom kollégája egy óriási görögdinnyét vett. A kocsi tele volt, a tetőcsomagtartóra pókozta fel.
Az első fékezésnél a dinnye repült tovább, be az előtte haladó autó hátsó szélvédőjén.

Ez és a bicikli elhagyása egyébként szerintem simán kimeríti a közúti veszélyeztetés fogalmát.

Amúgy hallottam én már trabant géphátban felejtett rongyról, amit betekert a ventillátor meg macskáról is, amit bedarált.

Gyerekkoromban történt, hogy simsonnal kóbászoltam, amikor hirtelen megállta a hátsó kerék. Épp, hogy nem repültem el. Egy rongyot gyömöszöltem a sárvédő és az ülés közé valahova, ami lerázódott és bekapta a lánc.

Mondjuk egyik fent említett esetben sem hajtott tovább a sofőr.

khm bear 2011.03.30. 22:36:23

@Secnir: legjobb komment Bro! :))

mallac 2011.03.30. 22:37:42

Hallottam ilyet egy Zillel a főszerepben. Az egy kerítésfonatot csavart fel, valami szeméttelepen,de annyira hogy mozgásképtelenné vált.

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2011.03.30. 22:46:01

@Parci: Hát, Texashoz volt szerencsém. Fikázom.

pütyüke 2011.03.30. 23:04:39

M1-en lerobbant az autóm, épp hogy ki tudtam állni a leálló sávban.Se kép se hang.Nőből vagyok és csak álltam és gondolkodtam, most mit tegyek? Kb 6-7 percet álltam amikor oda jött a nagy tekintélyű rendőr. Megakart büntetni, mert a leálló sávban nem lehet állni. Kedves uram maga szerint miért állok itt?-kérdeztem. Tán a déli bábot nézem vagy mire gondol???. Persze értem én ha le robban az autó és a belső sávban akkor ott kell állni.Vagy ha a középsőbe akkor ott kell állni. Ezt a bűnt elkövettem, hogy a leálló sávban kivezettem a kocsit, ezért kötél általi halál jár nekem. 25 per vita után látta, hogy töllem egy forintot sem fog kapni, és alá sem fogom írni a beismerést vétséget elsomfordált. Telefonáltam páromnak, de közben megjelent a hátam mögött egy autó mentő, aki felhúzott a Lacházy pihenőig, 2,5 km 12.000 Ft-ért.
Mikor fizettem megkérdeztem ha történetesen nem lett volna nálam pénz mi történt volna?? Közölte-akkor ott hagytam volna és majd jött volna a rendőr aki megbüntetett volna, és a rendőrség elvitte volna az autómat és Kb 100.000 Ft - ba került volna. Gratula a szerveknek és az autó mentőknek igen segítő és ember baráti, autósokat szerető becsületes munkájuknak.

Kifordított kacagány 2011.03.30. 23:17:23

@pütyüke: elsomfordált szólni az autómentőnek, a hasznon meg osztoztak.
egyébként meg:
"(4) Autópálya és autóút úttestjén - a forgalmi okból szükséges megállást kivéve - megállni tilos. Tilos a leállósávon megállni vagy várakozni, kivéve ha:

a) műszaki meghibásodás miatt a jármű továbbhaladásra képtelen;"

pütyüke 2011.03.30. 23:22:55

Kifordított kacagány

Így igaz tudom a szabályt. Az autóm vezérlése elszállt. Mégis meg akart büntetni, még szerencse, hogy tudom a kreszt és a szabályokat is.Mégis 25 perces vitába kellett szállnom vele és eltűrni a fenyegetéseit, mire látta, hogy ugyan "nőből" vagyok de helyén van a szívem, az eszem és a nyelvem is. "Kapott hideget és meleget is" Nem maradtam adósa.

Kifordított kacagány 2011.03.30. 23:28:03

@pütyüke: bizony nem árt tudni a szabályokat, ha lehúzós típusú rendőrrel találkozik az ember. a hibát ott követted el, hogy leálltál vele vitatkozni. felesleges. mondtad volna neki, hogy menjen nézze át a szabályokat és ha úgy tetszik tegyen feljelentést, akkor rögtön nem kellett volna annyit hallgatni az okoskodását.
az autómentő viselkedését nem kommentálnám.

pütyüke 2011.03.30. 23:31:54

Kifordított kacagány

Tudom a kreszt és a szabályokat.Az igaz, hogy "nőből" vagyok. 25 perc vitában adtam neki hideget meleget. Tudod a marék eszemen kívül zsebre teszem a nyelvemmel, és a jó tárgyaló képességemmel az ilyen "becsületes rend őreit is.

Kifordított kacagány 2011.03.30. 23:40:34

@pütyüke: de akkor semmi probléma, legalább elütötted valamivel az időt, amíg az autómentőre vártatok;)

pütyüke 2011.03.30. 23:40:36

Kifordított kacagány

Még azt is mondta, hogy ne vitatkozzak mert elő állít. Különben azzal kezdtem, hogy nincs miről beszélnünk olvassa el a szabályzatot és a kresz ide tartozó vonatkozását. De a csontcsillagja annyira felbátorította, hogy IV-dik Bélát játszott velem Tudod " AZ ÁLLAM ÉN VAGYOK:"

Kifordított kacagány 2011.03.30. 23:55:41

@pütyüke: ja, ilyenek vannak, biztos reggel leb.ta a főnöke és veled akart kompenzálni. kellemes ember lehetett.

pütyüke 2011.03.31. 00:04:00

Kifordított kacagány

Köszönöm a beszélgetést nagyon jól esett.

Jó éjszakát.

amatőr 2011.03.31. 00:08:59

@Secnir: Egy gondolatot kihagytál a szerelők arcáról leolvashatók közül:
-miért nem tudott a tank kilyukasztása közben ez a sok acélrugó csak egyetlen egy icipici szikrát produkálni?

penelope garcia 2011.03.31. 00:46:17

Hogy lehet nem észrevenni, hogy áthajt az ember egy méretes matracon??
Ehhez NAGYON szőkének kell lenni. :)

Civitas Fidelissima 2011.03.31. 01:13:42

@pütyüke: ez spec. Lajos volt, mégpedig a XIV. a tornasorban.

"L'État, c'est moi!"

Doktor Kotász 2011.03.31. 02:45:22

Honnan a faszból vagytok ennyire képben, hogyan vezetnek az amerikaiak?

Egyébként a képhez kötúdú eredeti sztori szólhatott arról is, hogy feltekerte a kardántengely a matracot, és bevontatták a szervízbe. Persze ez lánclevélben nem lenne annyira ütős, ezért kiszínezzük a sztorit, hogy így hajtottak át a keleti partról a nyugatira.

És senkinek nem tűnik fel, hogy így 100 métert nem mehetne az autó. Vagy szétszakad a gecibe, vagy a matrac ledarálódik, és nem marad a tengelyen.

De észt azt lehet osztani, hogy milyen hülyék az amerikaiak.

pudliho 2011.03.31. 04:57:46

@Csumpi Hálidéj: görögdinnyét tetőcsomagtartóra pókozni ? na azt megnéztem volna :-D lol

forlan 2011.03.31. 07:10:05

ez az amerikai "meg tudod csinálni" fíling..ez ugyanis egy KERS..a letakart szeműek látszólag szörnyülködnek,
valójában meg irigyek...ő legalább megpróbálta..biztos most is törölgeti hamburgerzsíros ábrázatát,habzsolja a kukoricát meg szürcsölgeti a cólát hordószámra..

Pepejoe 2011.03.31. 08:17:14

Most mi van?
Ki kell adni a próbaidősnek, hogy oldalcsípő és flex, meg egyéb célszerszámok használatával emelkedjen felül a problémán.
Szerintem pár óra max. és lekapnám róla, már csak szakmai büszkeségből is. :D

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.03.31. 08:18:29

Nekem egyszer a zsír új motorommal történt meg, hogy menet közben erős oldalszél pont befújt az útra egy tesco-s szatyrot, és pont elkaptam. Bár üres volt, de azonnal ráolvadt a krómozott kipufogóra, soha többé nem jött le. 3 napos volt a motor.
Magyarország, én így szeretlek, ilyen szemetesen.

Parajpuding 2011.03.31. 08:48:26

@pütyüke: ez első bejegyzéseden jobban szórakoztam, mint magán a cikken. Amikor eljutottam, a "de helyén van a szívem, az eszem és a nyelvem is" részhez, már visítottam a röhögéstől. Köszönöm, ma is jókedvű napom lesz.

datacom 2011.03.31. 08:52:38

Tavalyelött, M7 bp felé, belső sáv, 150+, céges pögó és egy fotel, szépen a "lábán" áll. Elgondolkodtam na.

traxx 2011.03.31. 09:31:57

Decemberben mentünk ki osztrákokhoz sielni. 140 körüli tempó belső sávban, amikor egyszercsak elkezdtek repkedni előttünk a síbakancsok, egyebek. Nem volt őszinte a mosolyunk... Szerencsére egy sem talált el, bár egyre sikerült rámenni.Végigverte az autó alját(rohadt kemény egy anyag), szintén szerencse, hogy semmi fontos dolgot nem talált el, bár összekócolta a védőlemezeket.

The Good Boy 2011.03.31. 09:33:32

@pütyüke: "Mégis 25 perces vitába kellett szállnom vele és eltűrni a fenyegetéseit, mire látta"

Még szerencse, hogy az arra haladók közül senki nem olvas totalcart, hogy statisztika szerint átlag 20 percet lehet a leállóban állni, mielőtt elcsapják az autót és a júzert:D

kilencvenes évek elején zalában történt az eset, hogy a nyugdíjas papóka a wartyogóval elütött egy fekvő embert, aki korábban gyalogos pozíciót töltött be a közúti forgalomban, majd azzal a lendülettel hazakocsikázott a tízen x km-re lévő falujában. Reggel elég könnyen megtalálták az elkövetőt, mert a szerencsétlen puhatestű fennakadt a wartyogó alján, így szép piros csíkot húzott végig az aszfalton az öreg. A papókának semmi nem tűnt fel az esetből, sem az, hogy bakkant egyet a gépsárkány, sem az, hogy picit nehezebben vette a korábban megszokotthoz képest az emelkedőket a gép. Az eset nem kapott akkoriban nagy publikációt, mert a kisöreg fia a helyi yardon ténykedett.

pütyüke 2011.03.31. 10:03:14

Parajpuding.

Felvágták a nyelvem vagyis nagy a pofám.
lesavaztam,lehurrogtam,megmondtam neki,kiosztottam,beolvastam neki.
örülök,hogy jót mulattál a balgaságomon.
Már nekem is szép lesz az éjszakám,mert mosolyt csalhattam az arcodra. Nem tudom, hogy nő v férfi vagy de puszillak.

pütyüke 2011.03.31. 10:10:54

The Good Boy.

Az egy dolog, hogy mit lehet, mi van megírva a nagy könyvben. A gyakorlatban meg ha egy idióta fakabát feltart az más.
Vagy ha PL nem jön a 12 000 ezres segítőkész autó mentős akkor is meg kell várnom a telefonon kért segítséget. Hány perc múlva ér oda azt csak a jó isten tudja. Én biztos,hogy nem tudtam volna feltolni egyedül a kocsimat 2,5 km. Így a várakozás öröm perceire vagy lepkéket kerget az ember vagy kipengeti a 12 000 rugót.

Ziu9 2011.03.31. 10:22:59

Kikanyarodott egyszer elénk egy bolgár rendszámú furgon, melynek nyitva volt az oldalajtaja. A következő kanyarnál kiesett belőle elénk egy tévé...

skyrangr 2011.03.31. 10:26:12

@The Good Boy: ezt a sztorit én is hallottam, ráadásul egy rend őrétől :)
de nekem úgy rémlik, hogy egy baleset helyszínén 'szedte össze' a földön hempergő (amúgy elég élettelen) potyautast a Wareszos...

ZON 2011.03.31. 10:30:12

A képet látva azt hittem, hogy a katalizátor elhagyta a burkolatát.

Don Quixote de la Ferko 2011.03.31. 10:38:51

@Robocop:

Csak megkérdezem, egy olyan világban, ahol az autó mérete, teljesítménye, színe, kerekeinek száma, gyorsulása, lassulása és a többikurva fontos adat a "státuszszimbóleumosfaszagyerekvagyokteegysenkivagy" szemlélet "varázsában" (?) tengődő l(j)úzerek egyik legfőbb életszemlélete, komolyan azt gondolod, hogy bárki is felfogta, mit írtál?

A válaszok alapján én egy "megértőt" sem láttam. Funkcionális analfabétát annál többet.

The Good Boy 2011.03.31. 10:45:38

@pütyüke: ott volt a kommentem végén a szmájli:)
nem kötözködtem, csak jeleztem, hogy szerencséd volt. Mert gondolom, a rend derék őrével nem a korláton kivül a fűben beszélgettetek, hanem az autó előtt/mögött/mellett. Ami viszont elég veszélyes. Én csípem a cserfes csajokat, kár lett volna érted így ismeretlenül is, ha a topánkádból kicsap egy alvó bolgár/román kamionos:D
@skyrangr: anno én is rendőrtől hallottam a sztorit, de nekem úgy rémlik, hogy nem helyszínelésen szedte össze a potyautast, hanem simán az éjszakai autózás során, és reggel a piros csíkon visszamenve rekonstruálták a dolgokat. Régen volt már...

skyrangr 2011.03.31. 10:55:09

@The Good Boy: eszembe jutott közben egy szintén balesetes sztori. ezt autómentős ismerősöm mesélte, még az átkosban történt, amikor hivatásosként ők feleltek a roncsok elszállításáért is.
tehát egy motoros baleset helyszíneléséhez mentek ki, és onnan a történet.
lényege, hogy egy motoros ütközött valami elé kiforduló kisteherrel, és a motorosunk feje egyszerűen leszkadt, és a lendülettől olyan jó 200métert gurult. egy putri előtt állt meg.
amikor a helyszínelő rendőrök nekiálltak keresni, és odaértek a putri elé, csak döbbent, riadt embereket láttak , akik kérdezték is, hogy mit keresnek a biztosurak, merthogy itt van egy bukósisak az árokban.
rendőr cinkre vette a figurát, és rögtön kérdezte, hogy hogyhogy még ott van a bukó, hiszen itt mindennek lába kél!
erre mondta az egyik cigánylurkó, hogy persze, ők megnézték hogy mi az, de nehéz volt, és amikor felnyitották a plexit, megijedtek a üres tekintettől :D

Inner Circle 2011.03.31. 11:00:31

@gmower: az semmi, én sötét éjszaka a Csepelről kivezető úton láttam halványan valami furcsát és kivilágítatlant, amiről kiderült, hogy egy komplett karácsonyfa - na jó, nem teljesen komplett, mert a szaloncukrot már leették róla. Vészvillogóval megálltam előtte, lerángattam az útról, közben meg a kikerülő sofőrtársak nekem mutogattak szépeket, hogy mit hülyéskedek az út közepén egy fenyőfával sötét éjszaka??? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 11:09:19

Erre is mondják, hogy alacsony a kerítés...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.31. 11:11:19

@Robocop: Azért egy alapvető intelligenciát hadd lehessen elvárni az autó userétől is. Tehát ha zörög, akkor valami baja van, érdemes megnézni.

skyrangr 2011.03.31. 11:37:49

@ColT: annó a KRESZ oktatáson azt mondta az elméleti tanár (főleg a csajoknak címezve), hogy "nem kell ismerni az autót kívülről belülről. de, ha például vágsz egy késsel, és nem viszi a húst, akkor tudod hogy nincs éle."
ennyi elvárható az autóval szemben is :D :D :D :D :D

mechanic 2011.03.31. 11:42:19

Vannak érdekes dolgok néha: 1-2 éve az M1-en belső sávban egy szék...csak a jegyszedő néni hiányzott róla.
Haver kocsija alá osztrák autópályán fagyasztott pulyka szorult. Szerencsére lassan ment a hóesés miatt - innentől már meresztette a szemét, és ez jól is jött, mert megérkezve Mo-ra Mosonm.óvár előtt 3(!) részeg csávó feküdt az úton keresztbe, így ki tudta kerülni őket. Megállt, vissza akart menni segíteni, azok meg nagy röhögve felálltak és eltűntek az éjszakában...
Azóta autópályán sötétben én is max. 120-szal nyomom.

magyar_ellenállás 2011.03.31. 11:51:24

@Csumpi Hálidéj: Egyik rokonunk felesége épp pár hete darált le egy motortérbe bebújt macskát. Audi A6-osa van, állítólag a generátorszíj csípte meg szegény jószágot. Állatorvos a szomszédja, el is altatta a macskát.

A szomorú az, hogy a sofőr hölgy nem tudta, hogyan kell felnyitni a motorháztetőt, pedig megvan már pár éve az autó...

Anti76 2011.03.31. 12:26:55

@Robocop: Pont az ilyen hozzáállás miatt van tele roncsokkal a magyar használtautó piac.... Az én 18 éves autómmal akár most is el merek indulni bármilyen messze, csak sűrűn kell tankolni bele. :D

debrejo 2011.03.31. 12:51:50

Sárvár kellős közepén történt meg velem a következő eset: Haladok egyenesen az elsőbbséget élvező úton, amikor egy magát "suhamérnek" képzelő kisplatós kikanyarodik az átellenes sávba (nem jött semmi) és ugyanazzal a lendülettel ledob magáról egy kb. 25 literes kanisztert tele olajjal pont az orrom elé... Az elejét még el tudtam kapni, de a bal hátsóval áthajtottam rajta. Szerencsémre a kocsinak nem lett baja azon kívül hogy "sztántoltam" egyet és merő olaj lett. Megbeszéltük, én elhajottam, 1-2 órával később ugyanarra akadt dolgom, a srác még mindig az olajat vakarta az útról.
Másik: benzinkúton állok, mellém beáll az a tipikus kalapos nyugdíjas egy vacsiúj Fabia-val. Én tankolok, nézem mit csinál, olyan céltalanul téblábolt (tuskó kút, önkiszolgálás van). Leveszi a pisztolyt amikor észreveszi, hogy a kocsi távolabbi oldalán van a sapka. Itt már gyanús volt, de megesik az ilyen. Átráncigálja, próbálja betuszkolni, de nem megy. A következő pillanatban azt látom, hogy spriccel a benzin minden irányba majdnem mint az F1-ben szokott. Mondom vádáfákk, abbahagyom, átmegyek megnézem ez mit csinál. Benzint akart tankolni a dízel Fabia-ba. Ha nem szólok neki, hogy rossz pisztolyt markolgat, nekiesik mégegyszer, hátha most belemegy...

randomuser1 2011.03.31. 13:14:09

@Anti76: nekem adtak hozzá egy könyvecskét, be van ikszelve rajta h hány kilométerenként kell elvigyem egy, az autó orrán látható jelzésnek megfelelő emblémával megjelölt műintézménybe ahol mókolnak rajta valamit, félnap után kezembe nyomják a kulcsot, én fizetek, aztán a következő 10k kilométerig csak tankolom ha sipákol.
miért baj ez, a júzerek 99.9%-a nem otthon forraszt magának végerősítőt a hifijébe oszt mégis elvan valahogy...

titan 2011.03.31. 13:22:46

@XXXXXXX: nem hiszem el, hogy te nem gyanakodnál, ha kerepelne az autó, miután áthajtottál valamin. Ehhez azért nem kell mérnöki diploma. Vagy azért így is lenyomnád a 10 Mm-t?

randomuser1 2011.03.31. 13:30:10

most nyilván nem, de ha 70 évesen is vezetek, nem biztos h minden apróság feltűnik :)

titan 2011.03.31. 14:02:50

@XXXXXXX: viszont ha korodnál fogva már nem tűnnek fel az ilyen apróságok, ugye te is leszel annyira becsületes, hogy leadd a jogosítványod? :) Sokan megtették már.

Zombika 2011.03.31. 15:15:02

51-esen a Cola-gyár környékén, nem sokkal azután, hogy megnyitott: Lada alatt 6 (hat!) döglött birka, a kocsi kerekei gyakorlatilag nem értek le a talajra, további 7 körülötte döglötten. A juhász, aki sötétedéskor hajtotta haza az állatokat (keresztül az úton) csak állt oldalt és támaszkodott a botjára.
Másik alkalommal egy leesett teherautó kereket követtem vagy 500 méteren keresztül, ott pattogott és gurult előttem, amíg az út el nem kanyarodott és be nem esett az árokba.

Anti76 2011.03.31. 15:34:50

@XXXXXXX: Szia!
Pont ezt szokták elhanyagolni. Aki nem foglalkozik az autójával, annak olyan a hozzáállása, hogy mit számít az olajcsere periódus, majd elviszem, miután megjártam vele Németországot oda-vissza. Vagy kicsit elhúz a kormány..... A stílus miatt én ezt tudom elképzelni.

Bicikliző medve 2011.04.01. 09:30:39

@George17: ha nem megtortent eset, akkor pedig csak egy vicc. Esetleg bemutatlak a barataimnak: ez itt ,(vesszo), ez pedig .(pont)
Bocs, de ezt most kellett :D

tlantos 2011.04.01. 09:37:32

@ċsirke72: Esz nelkul. Mar a ket pedal is sok nekik, a tobbseg inkabb ipari aramot vezetne.
süti beállítások módosítása