Hogyan vegyünk régi Rovert

  2011. március 04. - (X) Címkék: vélemény rover

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy biztos: gumira nem lesz gondod. Nyereményjáték!
2014-11-20 15:23:27

Hihetetlen, hogy már három hét is eltelt azóta, hogy Totalcar lebilincselő cikksorozatot küldött

Lilla szerel: az erő nem velem van
2014-04-21 14:55:26

A Mazdám aksija célul tűzte ki magának, hogy az őrületbe kerget a random kamikaze akcióival. Gondoltam

Ilyet még nem láttál!
2013-12-23 18:33:19

Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos

WTCC, Monza. Belülről
2012-03-13 10:31:00

Sági Elemér, amolyan kiküldött tudósítóként mesél a hétvégi WTCC-futamról. Ezt látni kell! - a

Az öreg autó ciki, megbízhatatlan és állandóan szervizbe kell vinni. Ezt gondolják, akiknek még nem kellett hatvanezer kilométer után kettős tömegű lendkereket cserélni az új autójukon. És akik még nem bírták kiszámolni az értékvesztést.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr762709140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

conmorientes 2011.03.04. 16:10:06

@flamer:

Erre itt alább amit már vagy egy órája szúrtam be, jó lenne ha végre válaszolnál, mert nem szívesen tekintenélek paksi mogyoró, vagy betyárkörte jellegű embernek, de ha nem fogsz valamit nyögni akkor sajnos kénytelen leszek besorolni a szarcsimbók naszád osztályba.

Pont az a baj veled mint a főnököddel, sb-vel.
Jönnek a hasonlatok tények nélkül.
Nem sokat írtam ide, max 10-12 hozzászólást, ha megtennéd hogy kitallóznád belőle a sorozatos feleseket akkor azzal leköteleznél.

Hukk.

Meg ki is derülne hogy a betűk ismeretén kívül birtokodban van-é a szövegértés alkímiája.

tlacka 2011.03.04. 16:10:40

@zsoci: Pont ezt akartam írni.:)
Az egyik haverom szervízben dolgozik. Azt mondta, ha angol autó, 1 hónap mire lesz alkatrész.:)

coord 2011.03.04. 16:10:52

@ColT: Na azóta meg is nézzük mit veszünk :-)
Olyat semmiképpen sem, amiből alig van az országban.

Lucky Larry Silverstein 2011.03.04. 16:10:55

@rekszem: Biztos van olyan Corsa, amelyik ilyen nehéz, de a Te adataid nem az alapra vonatkoznak, az A corsa meg az volt. Nekem volt B Corsám a 3 hengeres 1000essel, nagyon szerettem, 840 kg a müszaki szerint, de semmi nem volt benne servon, légzsákon kivül...

VFTS H9 2011.03.04. 16:13:35

@tlacka:
Ez igaz is.
Kivéve, ha ez az angol autó csak nevében angol, mert amúgy japán.

rekszem 2011.03.04. 16:18:47

@Bathory:

ez tény

de most a fejlődésről beszélünk, a kénelmi extrák belepakoálsa egy autóba meg nem igazán fejlődés

Az igazi fejlődés az lenne, ha egyszerre csökkenne a fogyasztás, az emisszió, a másik autóra való veszélyesség, és közben nőne a biztonság (aktív, passzív), konfort, dinamika, kezelhetőség.

Ez pedig ebben a formában, az átlagautó színtjén nem igazán áll helyt.

coord 2011.03.04. 16:26:37

@Bathory: Ha nekik hiányzik a kaland, csak csinálják, én már kikalandoztam magam. Volt elég sok romhalmaz a környezetemben, haveroknak, 1-2 a családban is. A csúcstartó egy Ssangyong korando volt. Szerencsére nem saját, hanem céges. Ha igazán kalandozni akar valaki ajánlom :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.04. 16:28:13

@rekszem: Ezen szoktam röhögni, amikor beállok egy mai Golf, Corsa, vagy kisebb Seat mellé... Az nagyobb, szélesebb, nehezeb, többet eszik...
...nekem meg van csomagtartóm, és lábtér hátul is ... :)

j311 2011.03.04. 16:39:45

@rekszem: Mondjuk én kb. az autóm árának tízszeresét költöm benzinre évente. :D

Atengerimalac 2011.03.04. 16:40:02

Na ja! Ami csak most esett le! Bazinagy motorú felső kategóriást ócsóé meg lehet venni! Ott van benne a fíling, hogy az utak császára vagyok. Suhanás közben, mocskosan, a hámló, a karcos, a trén javított fényezés nem látszik! A motor duruzsol, ha nem zavarja senkinek a fülét az időnként fordulatszámtól függően fellépő valamivel összegerjedő rezonálás, a kicsit nagy fogyasztás. Kifejezetten szép, a sok tekeréstől kifényesedett bőrkormány, izgi az elkopott váltókulissza, megborzongató a kátyú eltalálásakor megreccsenő futómű hangja, és szórakoztató a recsegés, cicergés az utastérben. … Persze! Nekem is nagyon tetszik, mikor valaki vállalja az öregedést, a ráncait, az őszülést, a szuszogást a 3. emelet leküzdésekor! De ha választhatok, akkor inkább egy kategóriával és vagy 500-1000 köbcentivel lejjebb a semmivel sem összekeverhető új szagát, az első kátyúzás „élményét” preferálom! Szeretném én az első koccolást megcsinálni! Ennek a rovarnak is kapásból kell egy új fényezés, tartok tőle, hogy ráfér némi motorgenerál is, az újrabőrözésről nem is beszélve! Nem lepődnék meg, ha a generátora, légkondi kompresszora is erősen véres lenne! Hogy a sok elektromos bizbaszt ne is vizsgálgassuk! És egy nagy ADAC tapasztalat! A Nissan Almera, amíg japán volt, addig verte a legtöbb kategóriatársát! Amint átvitték a termelést Angliába drasztikus volt a visszazuhanás! 2002-2003-2004! Utána lehet nézni!

tlacka 2011.03.04. 17:21:18

A cikk címében feltett kérdésre válaszolnék:

Lehetőleg sehogy!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.04. 17:28:35

Én mindig azt mondom, az autó arra való, hogy elvigyen A-ból B-be. De azért jó vétel volt ez a Rover.

dagger 2011.03.04. 17:41:49

@testfej: "3: eladni sosem fogod tudni csak még kevesebb gombért mint ahogy megvetted"

mert a 3.8 millás 1200 ccm-es ropogós műanyag szarod amibe u.gy. alaktrészeket tetetsz az elmegy ugyanannyiért mint amennyiért vetted te barom? :D

Zsozé_ 2011.03.04. 17:51:07

@vasgyuszi: nem új, persze, hogy nem az. De gyártási évét tekintve (mielőtt még belekötnél, hogy mikori konstrukció) még mindig újabb mint akár a cikkben lévő rover.

conmorientes 2011.03.04. 18:28:52

Teljesen el fogom offolni.....

Itt látszik hogy a qrva okos makik nap és munka közben milyen hihetetlen aktivitással kommentelnek, aztán jön a szent 16.30 és mindenki offline pózba kerül.

Okos csak munakidőben vagyok......

Mekkora szerencse hogy nem az én munkavállalóim és nem az én energiámat és pénzemet csapolják.

Ez azért egyszerűen hihetetlen és még csodálkozunk hogy minden így megy ebben az országban......

conmorientes 2011.03.04. 18:37:46

@Atengerimalac:

Jól van malac !

Okosan teszed és még jól is áll neked.

Nem kell mindenkinek luxus, vagy drágának tűnő autóban parádézni.

Neked ott a középkategória alja és megnyugtatlak itt is megvannak a morzsaszedők akik a te 3-4 év alatt megbukott kb. 2 milliódat használják addig. Jól van ügyes vagy, nyugi.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.03.04. 19:13:04

Én ebben a szellemben vettem egy Saab Talladegát. Eddig egy görgő miatti ékszíjcsere volt, nagyon jó állapotban van amúgy. Ennek ellenére én még jobb állapotba hoztam. Egy-két helyen kezdődik pici korrózió, mindent meg fogok csináltatni rajta. 510 fontért vettem:)

gergoblogja.blog.hu/2010/09/08/hogyan_nem_lett_normalis_autom_fillerekert_es_hogyan_lett_normalis_olcson

Most hétvégén írom meg az első fél év tapasztalatait.

loláb 2011.03.04. 19:20:35

Ez a szakadt, kopott Rover volt olyan marha nagy fogás 3 kilóért?
Szerintem fillérre pontosan annyit ér, szóval nagy bizniszt nem csinált vele a tulaj.

brain drain 2011.03.04. 19:26:23

@conmorientes: Elképesztően arrogáns vagy, azért az ne zavarjon, hogy vagyunk egy páran, akik nem kedves kis országodból írogatunk, a világ egy kicsit szélesebb és bonyolultabb mint gondolnád. Egyébként van, akinek nem véletlenül nem válaszol az ember, és nem azért mert ne tudna.

Harkov 2011.03.04. 19:48:38

@ColT:

Gyere Devecserbe!!1 km belül 3szor igazoltattak és a csomagtartót nyitást is gyakoroltatták!:-)

Már nem is számolom...

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.03.04. 19:53:41

ez a topic cim parbajsegedekert kialt :D

- hogyan vegyunk regi rovert? - ahogy ujat: SEHOGY :)

angliaban laktam kb 5 evet, akkor volt ezeknek az aranykoruk, coventry mellett volt a gyar, amikor 2006ban arra jartam mar egy nagy PSA ( france ) logo volt kint, 2009elejen meg egy csomo tegla szep nagy kupacban.

en akkor sem vettem rover mikor mar a fele honda volt es a hasznaltautopiac legalja volt.

Pepejoe 2011.03.04. 20:06:43

Imádom ezt a "Honda-Rover" meg "Opel" meg izé autó betegségek emlegetését...most azért Honda-Rover betegség mert elkezdett rügyezni a sárvédő mondjuk cca. 16 éves korában?! Lefogadom, hogy kinyitva a csomit és megnézve a kárpitok mögött, kiderülne, hogy a gyári ív van még rajta. Akkor most miről is beszélünk? Örüljünk neki, hogy még nem mállott szét küszöböstúl és hossznyúlványostul. És nem azért mert Honda-Rover, hanem mert acélból van és 16 éves. Az én Calibrám 21 éves és mostanában fogom levágni a gyári hátsó ívet (okoskodóknak: kar.lakatos vagyok, úgyhogy...) küszöböstül, amin én is meglepődtem, de ez van. Ja, és a most fentlévő cuccokkal még átment a tavalyi műszakin.
Köszönöm.
U.i.: Kíváncsi leszek, hogy a mostani verdák meddig mennek, akkor keresek majd sok-sok pénzt...A G Astrák már a spájzban vannak az 1 és 2. Swifttel együtt, vagyis a műhely elött. Eljön nemsokára a 2000 környéki Mondeok stb. ideje is, hála a "környezetvédős" alvázvédőknek és vizes bázisú festékeknek, amiket a bogarak és a madárszar szó szerint megmar...

Lucky Larry Silverstein 2011.03.04. 20:17:06

Anyámnak tavalyelőtt decemberben vettem egy B Corsa 1.0 City-t városba 1200 euróért+100 euró papirozás. 7et szik városban, az elmúlt 14 hónapban/10000 km csak tankolni kellett. Ennél olcsóbban nehéz autózni, esetleg gázzal.

Lucky Larry Silverstein 2011.03.04. 20:19:01

@Bathory: '99es évjárat, utolsó széria.

Lucky Larry Silverstein 2011.03.04. 20:21:42

@Pepejoe: G Astrát 2009ig gyártották 1998tól, 12 éves rozsdagaranciával. Amelyik nem volt törve, még legalább 5 évig rozsdamentes lesz a legelső szériából is.

misi107 2011.03.04. 20:49:04

@Pepejoe: a 93-2000 között gyártott mondeoknak közös hibája a kasztni szempontjából,hogy a hátsó sárvédőív rohad a küszöbök aljával együtt.Az idejük már eljött,ezzel együtt én is nagyon jól elvagyok a 98-as véhattal (mondeo,mi más).Igaz,én is azok közé a barmok közé tartozom,akik tesznek az új autóra,egy valag pénzt költenek a használtra és még használom is.Igaz,olyan amilyennek én akarom,az kerül bele aminek tudom a beszerzési helyét és annál a szerelőnél,akit én választok.És addig el nem mozdulok,amíg kész nem lesz.Jelen pillanatban első teleszkópok+rugók+toronyszilentek+toronycsapágyak+kerékcsapágyak.Remélem,a fanatikus újautó vásárlók nem kapnak szívrohamot...igaz,ez a móka csak 10e.Egy garanciális átvizsgálás a nagy büdös semmiért mennyi?A többi kiadást nem írom le,mert a végén bezárnak tömeggyilkosságért.

Lucky Larry Silverstein 2011.03.04. 20:52:23

első teleszkópok+rugók+toronyszilentek+toronycsapágyak+kerékcsapágyak.Remélem,a fanatikus újautó vásárlók nem kapnak szívrohamot...igaz,ez a móka csak 10e

Nincsenek mindenkinek szerelő haverjai, és nem mindenki tölti bontóban a 7végéit.

misi107 2011.03.04. 20:57:07

@Bathory: én se.mind új...(okéj,a toronyszilentek az előző autómból valók a rugók egy klubos cimbitől...és én is csak módjával szerelek,utoljára kicsit megszívtam...) A szerelő nem a haverom pénzért dolgozik ő is...csak kicsit korrektebb mint mások.

Shadowbull 2011.03.04. 21:59:17

@conmorientes: hehe, ki az a luzer, aki fel otig dolgozik? :))

sb

Macskanátha 2011.03.04. 22:06:09

"...ez tokkal-vonóval meg fog állni 400 ezer forintban."

Ezt vagy eleve viccnek szántad, vagy álomvilágban élsz! Ha 280-ért vetted, akkor sem hoznál ki mindent 120-ból, ha csak a felsorolt dolgokat kellene hozzá megvenni, megcsináltatni. De az kizárt, hogy egy 17 éves angol autónak csak ennyi baja legyen. És akkor még szóba sem került az átírási költség, ami 24 forint/cm3, ami önmagában több, mint 55 ezer Ft! De a lényeg: nem tudom, hogy mások már írták-e, nem volt időm 300 hsz-t elolvasni, de elsősorban nem a sportosság miatt ódzkodnak az emberek az automatától, és vesznek inkább manuális váltósat. Hanem azért, mert az automata váltó javításának közismerten horror számlái vannak, és a jó szakember is sokkal ritkább, aki tényleg ért hozzá. Gondolom, jó magyar szokás szerint, te is 130 ezer kilométerrel az órájában vetted meg, de csak rá kell pillantani a bőrkárpitjának állapotára, és azonnal nyilvánvaló lesz, hogy ez a kocsi már legalább 250 ezer kilométert futott. Szerinted meddig bírja felújítás nélkül egy ilyen váltó? Egy volt kollégám Rover 75-ösén 110 ezer körül lett kukás az automata váltó, pedig ő 60 évesen nem sportolt vele, csak kb. naponta kétszer berakta "D"-be,'oszt usgyi haza. A másik probléma, hogy az eredeti angol anyacég megszűnése óta egyre rosszabb lesz hozzá az alkatrész ellátás. A márkanevet ugyan megvették a kínaiak, de nekik nem akkora biznisz 10-20 éves Roverekhez alkatrészt gyártani hosszabb távon, pl. azért sem, mert soha nem volt belőlük olyan sok, mint a Fiat, VW, Opel, stb. típusokból. Úgyhogy szerintem te is szeltél magadnak egy jókora karéj szaros kenyeret, ahogy a Csikós szokta emlegetni... :-))

brain drain 2011.03.04. 22:22:31

@Shadowbull: ne bántsd, biztos valamelyik magyar valóságshowt nézi könnyes szemekkel :D

brain drain 2011.03.04. 22:28:39

@Macskanátha: Igen-igen, az automata váltó-csere olcsó mulatság, megáll vagy 1 millából :D De hát a királyok tudnak élni számolni) Mindegy, a lényeg, hogy meglegyen a többi nem számít. :) Az a bőrülés, aaahh, durva, biztos megélt már 1-2 dolgot, vagy csak nubuck cipőápolóval ápolták.

Pepejoe 2011.03.04. 22:31:27

@Bathory: Először is törésmentes nincs, ezt szögezzük le. Pláne M.o.-n, ahol max. 2 éves koráig hiszem el, hogy valamit nem törtek össze vagy direkt vagy véletlenül, önhibából vagy máséból.
Másodszor ismét egy "tévhit" már megint...azért az idézőjel mert van benne valami valóban, de...rontja az üzletemet. :D
Azért, mert valamit lakatoltak törés/bármi miatt, nem rohadhat jobban utána vagy pedig elb.sztak valamit.
Szakmai önérzetből kikérem magamnak ezt. :)
Persze van benne valami amit mondasz (sajnos) de ez nem törvényszerű dolog.
Amúgy volt a kezeim közt G már pár éve is és már látszódtak a gócok, na mindegy, ez van. Ív már volt, én cseréltem. A doblemez alig.
Továbbá a 234543. tulaj nehezen érvényesít bármilyen garanciát egy idősebb G-nél.

Pepejoe 2011.03.04. 22:37:28

@misi107: Teljesen egyetértek veled újautó ügyben.
Havernak ugyancsak 98-as mondija van, kombi 1.8 tádé, küszöb és ívek érnek be mostanában. De ez taxi volt, tehát másfajta használat.

captain morgan 2011.03.04. 22:40:09

Általában a véleményem az, hogy új autót nem éri meg venni. Én pl. 17 éves Fiat Unoval járok, mert tavaly hirtelen kellett venni egy kocsit, amivel hajnalban berobogok a városba 13 km-t, este meg ugyanennyit haza. Most erre a célra vettem volna mondjuk Octaviat vagy 6-os golfot? Netán BMW-t? Kvázi robogó helyett, hogy esőben se ázzak, meg legyen benne fűtés. Meg mivel 3 ajtós, simán bekúrom hátra a fűnyírót. Az Astrával meg a nejem hordja a gyereket.
Azt kell eldönteni, mire fogod TÉNYLEG használni. Meg tudni kell, hol a határ.
Azért ősszel meginogtam, amikor Megane-t árultak 2,7M-ért. Nem vezettem, csak beleültem. El kellett fogadnom, hogy annál az autónál egy magunkfajta 3 tagú családnak nem kell több. XJR Jaguart meg majd veszek hétvégi hobbiautónak, ha lesz felesleges másfél millióm.

conmorientes 2011.03.04. 23:04:13

@brain drain:

Persze értem én, ne haragudj tényleg elragadtattam magam, már szánom-bánom ajánlanál, vagy küldenél valamelyik szép világból ahol éppen vagy valamilyen jó nyugtató szert ?

Ezt már többször leírtam, de tessék: Azt szeretem a hozzád hasonló balfaszokban hogy olyan kérdésekbe szólsz bele amihez már kevesebb közöd van, nem az kívánom hogy egyáltalán ne szólj bele, hanem csak elvárnék némi önkontrollt.

Nem vagy ítt, a te dolgod, máshol jobban süt rád a nap, nagyon örülök, de ettől szerintem kezeljük helyén a dolgokat.

Arrogéns vagyok, hát persze nekünk bunkóknak akik ahhoz is hülyék voltunk hogy innen elmenjünk csak ez maradt, még szerencse hogy neked, nektek akik nem szívják itt a szarszagot, de szarni azért virtuálisan idejárnak, megmaradhat a nyugalmuk.

Tudod van olyan nyelv amin dolgozom, élek és beszélek, ráadásul ismerem is az ottani helyzetet, de nem mernék belepofázni egy hasonló tartalmú blogba, mert nincs hozzá megfelelp alapom.

Azaz attól hogy elég jól beszél magyar, még ne osszd nekem az igét, csak ha le is teszel valamit az asztalra.

Ez is a demokrácia egy fajtája: mindenki érdemei szerint.

De ez neked ahogy látom nem nagyon fog menni.

Lucky Larry Silverstein 2011.03.04. 23:06:01

Először is törésmentes nincs, ezt szögezzük le. Pláne M.o.-n, ahol max. 2 éves koráig hiszem el, hogy valamit nem törtek össze vagy direkt vagy véletlenül, önhibából vagy máséból.

-Hát mivel te lakatolsz, mindig töröttekkel vagy körülvéve..:)

Én 10 évesen adtam el a Puntómat, újkorától nálam volt, törésmentesen(karc, horzsolás volt)

Volt B Vectrám, akkor 7 éves, nem volt újrafényezve(mértem)

Van G Astrám, na ezen volt lökös cserélve, 5 éves, de ez nehogymár törés legyen....:)

Van mk3 Mondeóm, 5 éves, egyik hátsó ajtó lett fényezve. Én rontom a statisztikádat.

conmorientes 2011.03.04. 23:06:32

@Shadowbull:

Igazad van, nem is kell, én is csak addig nyomom amíg vlami jó nem megy a Tv-ben.

Mekkora egy buta sztereotipiákkal teli műmájer vagy, mondjuk ez nem annyira csoda egy g. okostól.......

brain drain 2011.03.04. 23:42:55

@conmorientes: Mondd már el nekünk szegény, elesett, külföldre szakadt lokális senkiknek, hogy mi fán terem az asztalra való letevés művészete? Szeretnénk tőled tanulni, főleg én, akinek se lakása, se kocsija, se élete, se nője, és mégis, a híd alól "balfaszkodik". Be kell vallanom neked: román vagyok, szőrös a talpam, a dácsiás hasonlatot is ezért mondtam (mert itt más sincs csak dácsia meg moszkvics, esetleg néhány dévú nexia, meg csepp kadett), és azért mentem Albániába, mert ott még minket, románokat sem akarnak kiebrudalni. Jók vagyunk köcsögnek, csicskásnak, szarpucolónak. Egyet megtanultam, hogy milyen finom is az a szaros kenyér, főleg melegen.

Shadowbull 2011.03.05. 00:09:13

@conmorientes: "Mekkora egy buta sztereotipiákkal teli műmájer vagy"

vs.

"15 eve nincs erdemi fejlodes"

Ocsem, akkora az arcod, hogy nem fersz be az ajton.

sb

conmorientes 2011.03.05. 01:01:28

@Shadowbull:

Csak ha kényszerítenek.......

Régen ezt úgy mondták, némi gúnyos közlekedési éllel, hogy a pótos IFA is Y nélkül tudna rajta megfordulni.

Azért döbbennél ha ismernél, azt garantálom.

conmorientes 2011.03.05. 01:11:13

@brain drain:

Hogy is volt az a hozzászólása méltóságos uram: A stílus maga az ember ?

Hát ez azért nem sikerült valami lehengerlőre, egy kicsit sablonos, meg gagyi. Ironiát, cinizmust, szarkazmust, űzni csak az tegye aki tényleg szórakoztatóan tudja.

Albániáról pedig neked csak annyit, hogy köztudomásúlag ott kizárólag a csillagos márka bármely típusát tekintik autónak, így ott a mercedes-benz vs. rest of the world, megközelítőleg 3:1-re áll.

Az asztalra letevés pedig igen széles körű, a más emberek eltartásától az adózásig, vagy a helyben fogyasztásig terjed, nem kizárva egyik vagy másik rész túlsúlyát. Tudod amikor úgy vagy kénytelen érezni hogy bármit is teszel azt nem teljesen jószándékból.....

Javasolnáma kérdésben az un. cenzusos rendszer, vagy a virilizmus vizsgálatát, ha tényleg vaéamit tanulni szeretnél.

Mivel ahogy látom a híd alatt ilyenkor is nyugi van és főleg jó az internet vétel, ha nem aludtál be akkor most neki is ugorhatsz az okulásnak:)

conmorientes 2011.03.05. 01:17:45

@brain drain:

Most már látom okkal sértődtél meg az épp általad ajánott Logan-on.

Tényleg sajnálom hogy nem tudjuk kipróbálni, melyik biztonságosabb, de beláthatod helyetted már csak nem vehetek egy Logant összetörni ....

conmorientes 2011.03.05. 01:20:15

@Shadowbull:

És majd ha jössz az általad javasolt 530D-vel a töréstesztre akkor lehet tovább nyomni a műmájer dumát.

Addig sajnos coki van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.05. 03:10:07

@Harkov: Ja, csak ott nem vélelenül van még mindig tele minden yardokkal...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.05. 03:13:23

@Atengerimalac: "megborzongató a kátyú eltalálásakor megreccsenő futómű hangja,"

Hát még ugyanez az új autóban, amikor kicsit több ezrest látsz lelki szemeiddel a futóműveshez vándorolni :D

A szar út, az új autóval is szar út, csak eleinte nem hallod, hogy lassabban kéne menni, mert szét fog esni a futómű :D

vadparаszt (törölt) 2011.03.05. 04:35:00

Majd írkáljátok meg, hogy mennyit töltött forgalomban, mennyit szerelés alatt, és milyen egyéb rohadt sztorik estek meg vele.

brain drain 2011.03.05. 06:31:13

@conmorientes: Áruld már, hogy milyen anyagot tolsz, mert kipróbálnám én is :D Ja, és köszi, hogy megint leszaroztál, ez tőled felér még egy piros ponttal :D Van egy olyan érzésem, nem sokan lesznek veled az életben ilyen toleránsak...

50peregy4 2011.03.05. 06:37:57

commorientes:Miért csodálkozol hogy munkaidőben aktív a nép?Szerinted teljesen hülye a magyar a havi 3-400 eurójáért még dolgozni is- főleg pénteken délután??!!
Nóóórrrmális??

brain drain 2011.03.05. 06:39:58

@conmorientes: Erősnek érzed magadat, amikor másokat leszarozol, vagy csak szerelmes vagy a saját betűidbe? Szerinted milyen arcokat rúgdosátál meg virtuálisan? Pattanásos hülyegyerekeket? :D

Brúno 2011.03.05. 10:33:45

Honnan veszi cikk szerzője, hogy az angol motorokat érdemes elfelejteni? Mittől rosszabbak, mint a Honda? Jelenleg 1,4-es 16 szelepes 103 lovas Rovert hajtok több, mint 4 éve... Mellette volt e46 320d tudnék mesélni... Szerencsére nem adtam el a Rovert... Fogyaszt közel 10 liter benzint 100km-en (mert úgy vezetek), de soha nem hagyott útszélen. Amik voltak: immo 80 ezer(új), hengerfejtömítés(50 ezer)én volttam a f*sz,hűtő (17 ezer), szelepszárszimmering(párezer), kormány összekötők 2db(8ezer), betétek (3X12 ezer),tárcsák 2X (14 ezer), vezérlés csere (2X25 ezer), hidrotőkék 16X3,5 ezer), szélvédő(15 ezer), sok sok benzin....Négy év, és 200 ezer km megtétele alatt (sűrün elhagyja az 5000rpm-et, 5.ben is)...Jelenleg 350 ezer km van benne, most lesz a karosszérára költve két hátsó sárvédőív, új lökös, polírozás...Nem tudom hány autó bírná azt, amit ez alattam, ezek után senki nem tud meggyőzni arról, hogy az angolok nem tudnak motort tervezni... ott készítik, vagy fejlesztik az igazán jó motorokat cosworth, meg 1000 más neves műhely...

Shadowbull 2011.03.05. 10:36:22

@conmorientes: Nem javasoltam semmit, te emberkedsz.

Bar akinek van egy csopp esze, az nem vonja ketsegbe, hogy melyik auto torik jobban, a 15 eves vackod vagy egy uj 530d.

sb

oszkapiszka 2011.03.05. 12:11:51

Szerintem sincs semmi különösebb gond a '90-es évekbeli rover motorok tartósságával.
Az 1.4-es 1.6-os /K-series/ motorokon szokott a gyári klingerit hengerfejtömítés kiégni, de ezt tartósan lehet orvosolni egy multi layer steel típusú hengerfejtömítéssel, fillérekért.
Az is benne van a pakliban, hogy ezek nagyon pörgős, sportos motorok, az 1.4-es motor például 103 lóerős, /ellentétben egy korabeli astra vagy golf 60 lóerejével/
A 2.0-s /T-series/ motorokkal még annyi probléma sincs, csak hát Magyarországon olyan ritkák, mint a fehér holló.

ROY9791 (törölt) 2011.03.05. 12:17:27

Hát, ha az említett hibák javításával együtt ez kijön 400-ból akkor megeszem a kalapomat!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.03.05. 15:07:16

Mondjuk itt nem a Rover Honda,hanem a honda Rover:-))
ugyanis mindkettőt az angolok gyártják és nem mindkettőt a japánok.
De lehet hogy a Ronda Hover???:-))

Yaesu 2011.03.05. 15:57:49

"Az olyan egzotikumokat szerintem nagyjából el is kell felejteni, mint francia, angol és olasz autók"

Nem nagyon értem, hogy mondjuk a képen szereplő romhalmaznál miért rosszabb egy 10-12 éves, jó állapotban lévő Fiat Brava, de ez legyen a cikkíró gondja.

Hurri Kán 2011.03.05. 16:18:37

@Yaesu:
A 10-12 éves francia és olasz kocsik között is találni megbízható, jól sikerült konstrukciót is, és megbízhatatlan vackot is, persze normális karbantartást feltételezve...

Mondom ezt úgy, hogy egyébként nem vagyok se francia, se olasz párti.

dennisthemenace 2011.03.05. 16:27:50

@Yaesu: 2000-es évjáratú, gyonyoru Bravák vannak 500-550 fontért. Inkább azt vennék.

w a s d 2011.03.05. 17:11:12

@rekszem: Az A Corsa 3,6 m környékén van csak. Ha 3,96 hosszú, akkor az a lépcsőshátú változata lehet.

Seca81 2011.03.05. 17:23:52

Hehe, tényleg jó dolog az automata váltó, én ezzel mertem venni a kocsimat, viszont van mellé egy másik is a biztonság kedvéért. Ha nem lett volna donor váltó, biztos nem veszem meg.

Egy időben tetszettek a 600-as Roverek, sőt még a 800-as is, mert elég nyomott áruk van, viszont lemondtam róluk. Mégiscsak egy becsődölt márka.

tlacka 2011.03.05. 18:01:34

@Yaesu: Nővéremék egy '99-es Bravat vettek 2004-ben. Azóta nem volt vele semmi.

Én csak a Lancia Delta Integrale-t szeretem az olaszok közül, de inkább egy Fiat, mint egy Rover.

oszkapiszka 2011.03.05. 18:51:46

Én pont egy fiatot cseréltem le egy több mint kétszer annyit futott roverre és mit is mondjak?
Nem egy ligában játszanak:)

misi107 2011.03.05. 19:04:12

@vadparаszt: www.carstyling.hu/car_shower.php?id=69148

Röhögni lehet nyugodtan,újautó fanatikusok azért készítsenek be egy (le)ápolónőt,defibrillátort,csurig töltött mobilt mentő hívásához.Esetleg le lehet csendesíteni az elmét,összpontosítva arra,hogy mit mondanak a midikloriánok és az erő az olvasóval lesz.Szükség is lesz rá...

misi107 2011.03.05. 19:07:20

@Brúno: és én azt hittem,egyedül vagyok...gratula,ha Szegeden jársz a vendégem vagy!

misi107 2011.03.05. 19:20:17

@Shadowbull: nekem semmi bajom veled,nem is ismerlek.De unom már ezt a példálózást,hogy mi hogyan törik.Én például qrvára nem azért tartok autót és borítom bele a gurigákat,hogy összetörjem.Érdekes módon,ha előkerül ez az újautó vs. használt ez a legelső érv.A második meg a karbantartás.Hát vazze,ha nem az én hibámból törik a verda és életben maradok mozgásképesen akkor is börtönbe kerülök a várható reakció miatt.

Yaesu 2011.03.05. 19:33:36

@oszkapiszka:

Persze, azért a Rover minőségibb, igazából a Lancia Lybrát kellett volna felhoznom vetélytársként, de mind a cikkben szereplő típusból, mind a Lybrából relatív kevés van, így nehezebb is egy jobb példányt kifogni, mint a Fiatból.

Csak arra akartam rávilágítani, hogy ismét a szokásos TC féle "ami nem japán vagy német, az szar" hozzáállásról van szerencsénk.

Shadowbull 2011.03.05. 19:42:45

@misi107: "Én például qrvára nem azért tartok autót és borítom bele a gurigákat,hogy összetörjem"

En meg nem talalkoztam olyan emberrel aki arra tartotta volna.

De osszefoglalnam a gyengebbek kedveert, mit gondolok errol az egeszrol:

Semmi gond, ha valakinek csak hasznalt autora futja. Annyi van es kesz, hozza ki mindenki a lehetosegeibol a maximumot, aztan jovan.

A gond ott kezdodik, amikor elkezdi az egyszeri vasarlo megideologizalni a valasztast. Hogy az uj auto nem is jobb. Hogy 15 eve semmi fejlesztes nincs. Hogy ABS meg ESP csak a benaknak kell es igy tovabb napestig.

Ezen huzzuk fel a szemoldokunket, es ezzel szoktunk vitatkozni, nem azzal, hogy ha nincs penzed ujra, akkor nem veszel.

En sem vettem meg soha uj autot.

sb

oszkapiszka 2011.03.05. 19:51:24

@Yaesu:
Teljesen egyetértek veled.

Amúgy én is mindig keresem a bajt és mindenféle kétes hírnevű autókat választottam /Alfa Romeo, Fiat, Hyundai, Mercedes Vito, stb./, de a Rovernél nekem 100%-osan bejött az "aki mer az nyer" elv.

conmorientes 2011.03.05. 20:01:16

@brain drain:

Most hogy kérded elárulom, napi kb. 11.5 m3-nyi 79% N-21% O keveréket nyomom már elég régen.
Senkit sem érdekel hogy erősnek érzem-e magam, nem innen indult a kérdés, olvass vissza.

Demokráciára fel, nekem kotta mindegy hogy hülyegyerek, esetleg elismert kolloid kémikus akadémikus vagy, csak megnyilatkozásaid szerint kategorizálok, ennek alapján pedig egy átlagos sértődékeny primadonna vagy méghozzá a gyengébbik eresztésből.

Itt nem a pedigrét nézegetik, hanem a tartalmat, ezért ne nagyon féltsd légüres tértől a felém irányuló tolernciahullámokat..... Mert a tolerancia akárcsak a tisztelet magától nem terem, azért mindíg meg kell küzdeni.

Neked is megvan hozzá a lehetőséged.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.05. 20:02:21

@misi107: Azt hittem az én fabetétemnél nem sok rondább van, de ez az óracsoport körüli ez überel mindent :DDD

img3.imagebanana.com/img/8jm02seq/belter.jpg

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.05. 20:05:16

Egyébként - kövezzetek meg- de kísérteni fogom a sorsot, mert ha hazaköltözök, lehet, veszek majd egy 159-es Alfát. Tudom, hogy Alfa. Tudom, hogy a naaaagy újságírók szerint nehéz. De egyszerűen gyönyörű kívül-belül, egy kibaszott szobor négy keréken.

És a nappaliban fogom tartani, kibontom majd a falat.

misi107 2011.03.05. 20:06:49

@Shadowbull: ebben is igazad van.Ez sajnos ugyanúgy örök téma mint a benzin-dízel,meg a szuzuki-mindenki más,automata-kézi és a többi.A klubban engem például a többi újabb keletű mondeoval járó tag tök hülyének nézett,mert nem egy full extrásat vettem ugyanennyiért.Minek?A seggem nem fázik,a bőrt utálom,az automata váltót szintén.Vezetés közben nem bámulom az egérmozit,ha meg hideg van úgyis tudom.A tempomat a lábam,igaz eddig meg is támogattam a zsarukat is pár forinttal.Az abs kiszerelése is tervben van illetve a fékrendszer átalakítása normálra.Amit extraként esetleg beszerzek,az egy első fűtött szélvédő.És ettől még nem akarok senkit használtra rábeszélni,de azt is utálom,amikor a kedves jól menő vállalkozó rokon jön a csilli-villi astrával,hogy hú meg hí,mi minden van benne.Hát b...meg,nekem meg a vémotor a lényeg és nem az,hogy hány zónás a klíma meg milyen halk az 1.4-es motor.Autópályán nem megyek,nagyrészt városban,főúton meg keveset.Értékelem azt,hogy jellegzetes hangon szól a motor és ha lepadlózom akkor nem kezd el szarakodni.Májusban meg kiderül Kunmadarason,hogy mit teljesít (ha kész lesz a hengerfejezés...de attól még megyek száguldozni...) Valakinek a-ból b-be kell a dögunalom,nekem kell a rövid távra is a vigyorgás.Megtéríteni nem akarok senkit,akinek erre van ingerenciája cseréljen havonta autót.Csak ne akarjon meggyőzni arról,hogy ez mennyivel jobb én se kardoskodok az én megoldásom mellett.

conmorientes 2011.03.05. 20:07:07

@Shadowbull:

Igaz ami igaz emberkedem. Félig saját elhatározásból félig kényszerből.

Kényszernek gondolom, azt hogy csak úgy osztódik az ige bele a nagyvilágba értelmetlenül mert mindenki legalább olyan okosnak gondolja magát mint te, és legalább annyira mer kockáztatni a saját álláspontja érvényesüléséért mint te, vagyis mindkét kérdésben a 0 felé közelít az érték.

Valós tét nélkül pedig minden csupán egy halk és lapos fing.

misi107 2011.03.05. 20:08:57

@KuKori: hidd el,élőben nem is olyan vészes.De lecserélem vagy feketére vagy teljes fabetétre.NEm tudom,a fordnál miért látták ezt a köztes megoldást jobbnak (vagy olcsóbbnak?)...

conmorientes 2011.03.05. 20:12:07

@50peregy4:

Gyakorlatban még el is fogadnám, ha nem volna dögivel olyan aki 200 Eur-ért is hajlandó megszakadni.
Nem a fizetés mennyisége a kérdés hidd el nekem, hanem a hozzáállás.....

conmorientes 2011.03.05. 20:20:53

@Shadowbull:

Most jut eszembe egy egyszerű elméleti kérdés, kérlek erre az egyre válaszolj őszintén és akkor esetleg egyenesbe kerülünk.

Ha a mai naptól egyszerűen megszűnik minden új autó fejlesztés ezen a világon akkor az lehet-e bármilyen mértékű közvetlen hatásal a te napi teendőidre és időszakos fizetségedre, azaz arra a pénzre amiből fenntartod magad (jogcímtől függetlenül) ???

Köszi.

Tudod nem mindegy hogy valaki hivatalból, vagy hobbiból osztja az igét......
Biztos kitaláltad, ha esetleg csípőből visszakérdezel nekem egyetlen árva fillérem nem volt és most sincs semmilyen autóipari forrásból, vagyis azt hiszem ebben a kérdésben szűz vagyok.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.05. 20:33:00

@misi107: Nekem az előzőben (ugyanilyen Laguna) egy ilyen érdekes, függőleges szálcsiszolt hatású design volt a beltérben, de ahhoz ki kéne cserélni a magnó fedelet, a klíma előlapot, a hamutartót és a középkonzol alsó burkolatát is. Meg az ajtóbetét és az ülés közepe is az a szín és minta lenne, de úgy meg hülyén nézne ki a kék bőrrel, hogy az ajtón meg szürke szálcsiszolt (ott csíkos, de a minta ugyanaz) betét lenne, szóval marad ez :)

Ez ilyen helyi importőr által csináltatott dekor széria, ezekkel a ráragasztós fa-imitációs betétekkel, csak Írországnak kitalálva (meg az idétlen ABS felirat hátul és a két vékony hosszanti csík végig oldalt, kívül...).

Leszedni 11 év után már reménytelen belül, kívül meg már szerintem látszana a fényezésen a nyoma hülye dekornak, ha leszedem. Ez van :)

Élőben nyilván más lehet a tiéd belseje is, a fénykép sokszor kiemel részleteket, amiket élőben nem is látsz.

misi107 2011.03.05. 20:40:31

Hát,a szakadt ülés még nem is látszódik...dehát 223e km alatt egygazdás volt,mi más szakadt volna ki...

Yaesu 2011.03.05. 21:00:04

@KuKori:

Semki nem kövez meg Testvér. :) De légy oly jó, hogy valami normális benzinessel veszed...

Shadowbull 2011.03.05. 23:00:30

@misi107: "Az abs kiszerelése is tervben van"

Ööö, az ABS-t miert kell kiszerelni?

sb

Shadowbull 2011.03.05. 23:03:40

@conmorientes: Nem titok hogy mit csinalok, meg ha nem is szivesen irogatom be minden hulye vitaba.

Nyilvan ezt a tenyt ketfelekeppen lehet ertelmezni:

1. A munder becsuletet vedem.
2. Van nemi ralatasom bizonyos dolgokra, es adott temakban nem a levegobe beszelek.

Mindenki a sajat szaja ize szerint valaszthat a ketto kozul.

sb

brain drain 2011.03.05. 23:05:47

@conmorientes: Na ezen is egy jót röhögtem, komolyan mondom, ne hagyd abba :D Én bizonyítsak neked?! Hát ahhoz nagyok kevés vagy öregem, te hozzád mérhető hasonlattal: mint fosban a szar.

És te honnan vagy ilyen kurva okos? Min uralkodsz, hogy ennyire ember vagy? A veszett lőtéri kutyáidon, azon az egy-két beosztott tescos árufeltöltőn, esetleg pár peremkerületi suttyó autónepperen a villamosmegálló melletti dróttal elkerített területen, a mindennapi bogyóidon, a kisiparos adóbevallásaidon, a fénymásológépeiden, vagy a németből alkatrészekben begányolt "0km-es" szoláriumaidon, a több kiló TV paprikádon a sarkon, vagy min, öreg, mi az amire ekkora arcod van? :D Miért gondolod, hogy te bárkit is leoszthatsz, amikor kiáll a kapa a szádból? Még a mindig szót is mindígnek írod stb. és még volt jó pár elementáris hibád. Öreg, hiányoznak az alapok, még ezt sem látod? Hiába dobálózol össze-vissza az idegenszavakkal, ettől még nem lesz egy ELTE-s közgázos. A szálka-gerenda öreg, ez itt a probléma. Azt se tudod mivel kapcsolatban, csak vagdalkozol, mint egy őrült. Nem baj, ahogy látom kultúrpesszimista barátunk már szépen leoltott egy másik blogban - én mondtam, hogy nem lesz mindenki olyan toleráns veled, mint én :D

conmorientes 2011.03.06. 00:06:46

@brain drain:

Rossz helyen tetszik kapizsgálni, de azért a befektetett időt mindíg minden esetben elismerem, mert az az igazi energia.

Olvasson csak olvasson, kerssen hátha van még valami kis okosságmorzsa, mert a helyesírási hibák léte így kutyafuttában való írásban biza még kevés lesz. Azt meg hogy valaki leoltott vagy sem nyugodtan megítélheti, ugyanúgy mint ahogy más megítéli majd ezt a riposztot is.

Ilyenkor szokott lesüllyedni a beszélgetés a "Ne tegezz mert lekurvázlak:)" szintre, ezt pedig sajnálnám, mert azzal engem is minősítene.

Még mindíg olyan nagyon sértett, ráadásul most már kizárólag csak szerény személyem van terítéken ami a leírtak szerint silány ráadásul teljesen off. Ezért engedtessék meg nekem személyével kapcsolatos általános feltételezéseimet nem közzé tenni.

Így már csak és kizárólag az az eddigi általam végletekig sulykolt egyetlen és egyben utolsó kérdés van terítéken hogy a 9 danos szájkaratézó úr marad ebben a szerepben vagy tolja a Logant ?

Más már sajnos nem játszós téma, bár még egy kicsit tudnám élvezni ha eléggé felidegesíti magát.

Most kattant a relé, lehet hogy mavával a legnagyobb Lézer Jánossal levelezem az agyas nick mögé bújva???????? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

conmorientes 2011.03.06. 00:12:51

@brain drain:

Csak ezt az ismeretlen "fosban a szar" hasonlatot tudnám mihez kötni.
Megjegyzem bár értelmetlen, ezért sajnos csak személyedhez tudom kapcsolni.

50peregy4 2011.03.06. 07:15:40

@conmorientes: Az a fajta hozzáállás hogy valaki(k) ennyire értékelik a saját munkájukat és még húznak is gombokért?Akkor rossz a hozzáállásom- vagy csak nem vagyok balek?..?

misi107 2011.03.06. 08:33:35

@Shadowbull: Mert nem szeretem,másrészt télen az ezekben levő abs életveszélyes (szerintem bár a klubos tapasztalatok alapján más is így van vele) Bár valamivel jobb mint az mk1-es mondeokban levő de egyszerűen lehetetlen eltalálni a féktávot.Próbáltam azonos körülmények között és nagy szórással állt meg az autó.Az előző mondeom gyárilag abs nélküli volt,sosem volt ilyen gond vele.A pakliban benne van,hogy béna vagyok (ahogy ezt úgyis a pofámba fogom kapni) de én a saját érdekemben inkább normálra építettem át.Blokkoló kerék és a saját vezetési tapasztalat nekem eddig többet segített mint ez.

conmorientes 2011.03.07. 13:59:50

@Shadowbull:

Lehet hogy nem titok, de mégsem tudtam, sőt most sem tudom teljesen de ez nem is számít, mert akkor ezentúl ennek megfelelően fogom venni az álláspontjaid.

Amit írtál ezzel kapcsolatban abban igazad van, de ne sarkítsuk már le ennyire.

Ha te ebből élsz és szépségét csillogtatod azzal nékem semmi bajom sincs, mert a véleményszabadság ilyen.

Viszont ha fizetett prókátorságodat leplezve a másik véleményét ezzel a tudattal nem akceptálni az teljesen más megítélés alá esik, és szerintem ezzel te is tisztában vagy ha az élet más területeiről van szó.

Ezért másként is szummázom magamban, mert nem ugye ebben a körben nem a pénztárcám határozza meg a tudatom, hanem pont fordítva.

Mindettől függetlenül kétes helyzetekben mint ez is az objektivitásod (professzionális pro-kontra érv ütköztetés) lenne szükséges ha már te ott ülsz a kondérnál, mi meg nézzük messziről, nem pedig az odamondogatós faszagyerek habitus, mert az olyan hülyéknek való mint én. Különben megítélésed a marketingeszközök szintjére süllyed.

Persze van annyi pénz amitől korpásodik az ember haja (Prokopp Dóra)

Ezt azért gondold át.......

conmorientes 2011.03.07. 14:01:34

@50peregy4:

Inkább vegyük úgy hogy nem hagyod magad sodortatni a széllel és van egy kevés szerencséd is.

conmorientes 2011.03.07. 14:08:11

@Shadowbull:

Bocs de még egy utolsó villanás.

A fent leírt kétféle megítélés pedig kizárólag egyedi, műszaki, technikai ügyekben lehet irányadó.

Általános kérdésekben mint ez is, nem játszhat az hogy te jobban vagy informálva, mert az a rendszernek aminek te is oszlopos tagja vagy semmilyen valódi érdekkel a nem rendelkezik a profit maximalizálásán kívül. És ez így van jól, mert ez a dolga.

Ha viszont minden ennek van alárendelve akkor a te abból az irányból érzékelhető informáltságod értelemszerűen hogy úgymondjam, elég sánta.

conmorientes 2011.03.07. 14:10:55

@KuKori:

Hajrá, mindenkinek ízlése szerint.
És a 159 tényleg szép.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.07. 14:40:35

@dennisthemenace: Majd :) Mert otthon van a családom és anyámék nem fiatalodnak, valakinek majd vinnie kell a boltot tovább.

Shadowbull 2011.03.07. 14:54:08

@conmorientes: Tevedni meltoztatol.

az en megelhetesem marhara nem fugg attol, hogy tok ismeretlen emberek adott dolgokrol mit gondolnak, ill. milyen allaspontot kepviselnek a neten. Engem nem azert fizetnek, hogy barkit is gyozkodjek valamirol.

A kommentelgetes nekem ugyanolyan szorakozas, szabadidoeltoltes, mint barki masnak.

Ebbol adodoan az en velemenyem is pont annyit er mint barki mase. Semmiben nem vagyok iranyado, sem muszaki, sem egyeb kerdesben, nem is akarok az lenni. Ha olyan nagyon akarnek, irogathatnek en is cikkeket a sajat nevem alatt a Totalcarra, lehetosegem lett volna ra. De nem akarok.

Valamint semmifele hivatalos allaspontot nem kepviselek, csakis a sajat magamet, igy megtehetem, hogy olyan legyen a stilusom, amilyen.

Hogy ez valakinek nem tetszik, azt meg pont leszarom. Nyugodtan lehet ignoralni a beirasaimat, ha valakinek zavarja az erzekenyseget.

sb

Rassen Günter 2011.03.13. 23:48:34

Szeretem az ilyen légből kapott marhaságokat tényként tálaló debileket, mint fentebb a macskanátha néven fórumozó is. Az alkatrészek utángyártási jogát a Caterpillar vette meg és nem kínaiak, Kínából semmiféle alkatrészt nem lehet hozzá rendelni. A nevet pedig a Tata motors birtokolja, ami a Land Roverrel együtt kerül hozzájuk, miután éltek az elővásárlási jogukkal, nehogy a kínaiak szarával azonosítsák a Rover nevet. Lehet fikázni a Rovert, akinek van pénze besétálni egy szalonba kihozni egy új autót, de az is biztos, hogy hasonló árkategóriában bármelyik kortársát messze alázza. Az angolok által tervezett motorhoz meg elég annyi, hogy az 1.4-es 400-asommal az imént egy '98-as 1.6-os E36-ot aláztam le 0-130-ig, méghozzá 3 kocsihosszal. Kíváncsiságból szoktam próbálgatni az ismerőseim birtokában való gépek ellenében, de 2000 előtt gyártott 1.6-os autók közül eddig még nem találtam olyat, ami otthagyná az 1.4-es hajtómotorral rendelkező 4.5 méter hosszú, 2 méter széles autót. A tartósságról meg annyit, hogy mióta három éve megvettem, egy pár szilentet cseréltem mindössze a Roveremen (a kötelező dolgokon kívül természetesen). Évi 15 ezret megyek egyébként.

Rassen Günter 2011.03.13. 23:57:05

@Seca81: Attól, hogy a menedzsment elkúrta, még nem rossz autó. Hamarosan a Saab is erre a sorsra jut, akkor majd lehet fikázni azt is, hogy szar, mert becsődölt a gyár. De volt itt nem is olyan régen az Opel és a Volvo, a Chrysler és a nagy polip GM is csődközeli helyzetben...csak őket megmentették, a Rovert meg nem.

Michel Djerzinski 2013.12.22. 15:25:50

@P12_dCi: " Megbízhatóbb, össze van rakva, nem jönnek gyanús zörejek, szebb kívül és belül."

Szégyelld magad, köpj fel, és állj alá!!!
süti beállítások módosítása