Milyen autókat vehetünk egy Suzuki Kizashi árából?

  2011. március 01. - ommm Címkék: suzuki árazás kizashi

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

gszp

A Kizashi szó jelentése: előjel, nyitány. Persze autók neveiből nem kell messzemenő következtetéseket levonni, egy fecske (Swift) például szárnyalhat magasan, de keresheti táplálékát néhány centivel a föld felett is, ha lóg az eső lába.

Vitaindító cikkünk blogposztja.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr102701548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PaOntan 2011.03.02. 08:02:45

megin' egy winkler cikk, utana ujra egy ommm overhead-vel. nem tehetek rola nekem ugy jon le mar egy ideje, hogy Pista altalaban Te kapod a ... munkat

Shadowbull 2011.03.02. 08:03:20

@KuKori: A legyartasi koltseg nem jelent semmit.

Az autot ki kellett fejleszteni, le kellett tesztelni, a gyarat fel kellett epiteni, be kellett rendezni gepekkel, szerszamokkal, meroeszkozokkel es igy tovabb az utolso oltozoszekrenyig bezarolag, a gyarat mukodtetni kell, fizetni az osszes alkalmazottat, es igy tovabb, lehetne sorolni a vegtelensegig.

Ez mind-mind penzbe kerul.

Persze ossze lehet adni az auto osszes alkatreszenek gyari arat, es mutogatni, hogy bezzeg a Suzuki mennyit keres egy auton. Nem annyit keres, mert kismillio egyeb koltsege van.

Arrol nem is beszelve, hogy az osszes alkatresz osszes beruhazasi koltseget is a gyar fizeti. Azaz ha megrendel egy lokharitot egy beszallitotol, akkor elso lepesben kicsengeti az 50 millat (most mondtam egy szamot, lehet hogy 60 vagy 40)a froccsonto szerszamert. Igaz, utana mar nehany ezer forintert kapja az alkatresz darabjat, nade messze nem az az osszes koltsege.

sb

Shadowbull 2011.03.02. 08:05:55

Persze ez nem azt jelenti, hogy nincsennek olyan modellek a piacon, ahol mindennel egyutt is komoly haszon jelentkezik a gyarnal, de mellette meg valoszinuleg van nehany amelyik kevesebbet hoz a konyhara, es a vegen az egesz kiegyenlitodik.

Meg azt sem jelenti, hogy speciel ez a Kizashi 10 millaert egy indokolt aru termek lenne.

sb

Mivan,mi? 2011.03.02. 08:06:09

Hisztiből megírt, qrva gyenge cikk, olyan "savanyú a szőlő" effektussal, tele szubjektív szarsággal. Kár volt megírni...

kék madár 2011.03.02. 08:12:17

tenyleg ilyen kicsinyes modon bosszultatok meg, hogy nem adtak autot azonnal, feldisznoval, unicummal?

Francois27 2011.03.02. 08:12:17

@Érdekes: Mit térítek én IQ bajnok? Reklámoztam én valami márkát vagy típust? Élvezd a koporsódat loser...! :)

Devil2 2011.03.02. 08:22:15

Milyen nyelven jelent a Swift fecskét? Mer angolul nem az ziher.

fpetyov6 2011.03.02. 08:26:00

Aki autóbehozatalban jártas, kérdezem hogy mennyiben állna meg MO-n szürkeimportként?
(egy barátom anno Nissan 350-et hozott be 2 millával olcsóbbra jött ki mint itthon)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.03.02. 08:33:34

Hú, ez mekkora gecóságvolt részetekről! De ezért szeretem a totalcart:DDD

coord 2011.03.02. 08:35:43

@velo: A Szuperbéla az bizony igencsak begyere :-)
Jöhetne is, ha lenne miből!

harcsaparcsa 2011.03.02. 08:38:03

@KuKori: ne vedd rossz néven, de nem erre gondoltam. Arra inkább, amint a cikkből is kitűnik, az ár, és teljesítmény után szerepel ez az adat, vagyis a kedves vevő megnézi a árcédulát, látja azt is, hogy hány lóerő, és akkor fogja magát és beül hátra... ezt a taplóságot nem értem.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2011.03.02. 08:39:45

Látom működik az, hogy a márkanévért hajlandóak vagyunk fizetni. Ez a Kizashi semmivel nem rosszabb, mint a Subaru Legacy 2.5 CVT, sőt jobb, de mert Suzuki embléma van rajta, eleve nem lehet jó. Mindezt úgy, hogy soha senki nem panaszkodott igazán a Suzukik minőségére. A sok hozzáértő szakember, aki 4-5 millás árat ír, azt sem tudja miről beszél. Könyörgöm, akkora autóról beszélünk, mint egy Ford Mondeo, miért kéne 4-5 millába kerülnie??? Azért mert Suzuki? Még csak nem is itthon gyártják! És ha itthon gyártanák, akkor se. Ahogy az Audi TT sem olcsó, mert itthon gyártják. Nem értem ezt a furcsa hozzáállást.

Lefogadom, hogy a sok 4-5 millióra taksáló csak képen látta az autót. Én ültem benne. És adok neki egy esélyt egy tesztvezetéssel is, és lehet, hogy amikor érik a kocsi cserém, pl. nem Subarut fogok venni, hanem Kizashi.

Szerintem Winkli ha kipróbálja, azt fogja írni, nem is rossz, és megéri az árát. Van annyi vér a pucájában, hogy ezt megtegye.

Maul 2011.03.02. 08:46:14

En vezzetem es nagyon jo auto de nem enyiert nalunk 4 millioert veszel egy eleg jo felszereltet es szerintem eloben jol nezz ki mondjuk nalunk nincs eloitelet a suzukikal szemben es nagyon jo aron lehet kapni ugyan ugy mint a Suzuki Equatort ami egy pick up truck a legjobb garancialis idovel V6 benzin motoral es a legolcsobb a piacon de ezzek az autok nem europara keszultek foleg nem Magyarorszagra egyreszt az eloitelet miatt masreszt az aruk miatt sem amire att ernek tolunk nagyon meg dragul itt egyetemistak siman meg tudjak venni akkar a sedant akkar a pick up truckot.Attol fugetlenul nagyon jo auto mind ketto

tomi7909 2011.03.02. 08:47:13

De mi az, hogy presztízs? Meg úgy egyáltalán egy családi sedannak miféle presztízst kéne felmutatni? Ez nem egy rolls vagy pagani zonda kategória.
Normálisabb helyeken az autót azért használják, hogy közlekedjenek vele, nem pedig menőzésre, márpedig ez a kizashi egy egyszerű családi sedan, ami nem is akar többnek látszani, mint ami, a-b-be viszonylag kényelmesen, megbízhatóan elvisz. Az ára az tényleg nagyon magas, de ez a kocsi egyértelműen amcsi piacra készült, ott ugyanis 19 ezer dollárért, azaz átszámolva 4 millióért megkapni, mivel a típus japánban készül (nem esztergomban), ezért biztos böszme nagy unijós vám van rá, erről nem a suzuki tehet. Szánalom a cikk, komolyan.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.03.02. 08:47:48

318d a nyerő!

Amúgy azt nem értem, hogy az USA-ban miért lehet megvenni az alapot 3.6 m-ért? 17,9 volt múltkor egy kereskedésben...

indapass90210 2011.03.02. 08:48:14

@alibiman: mondjuk a TT nem jó példa, hiszen az nem trademark, hanem lovemark, amiért a cukisága miatt lehet annyit elkérni, amennyit.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2011.03.02. 08:59:25

@Maul: Ezt az előítélet dolgot nem értem nálunk, hiszen nincs panasz a Suzukikra. Az USA-ban meg könnyű olyan alacsony áron kapni kocsit, hiszen nincs rá 25% ÁFA (VAT vagy sales tax) és nincs rá vám, és nincs rá 1 466 000 Ft. regadó.(www.euvonal.hu/regado.php). Ott egy X5-ös BMW is relatíve fillérekbe kerül. Az USA-ban teljesen más a policy, mivel az állam nem tud mindenhol jó közösségi közlekedést megvalósítani, ezért indirekten segíti az autóvásárlást.

A sok itthoni, aki meg mindig tud egy olyan országot mutatni, ahol valami jobb, mint nálunk, az ilyenkor miért nem példálózik Dániával, vagy Norvégiával, ahol olyan adók sújtják a kocsikat, ami minden képzeletet felülmúl?

tomi7909 2011.03.02. 09:00:50

@Kerti Gábor: Mondom, az uniós vámok miatt, szerintem legalábbis, mást nem nagyon lehet ebbe beleképzelni. Éljen a szabad kereskedelem, ugye.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.02. 09:08:04

Érdekelni érdekelne, milyen, de csak érdekességképp; akinek van 9 millája autóra, az tuti nem ezt fogja venni.
Persze szép próbálkozás a Suzuki részéről, de el fog tartani egy ideig, amíg persztízsmárkák között egyáltalán észreveszik...

@alibiman: Esetleg északabbra jobb a tömegközlekedés?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.03.02. 09:12:07

@alibiman: "Látom működik az, hogy a márkanévért hajlandóak vagyunk fizetni. "

Csak azt nézték meg, hogy mennyire van túlárazva szegény autó. 9 milláért a többi ugyanezt tudta...

Igaz amit írt, lenne egy fapad, extrázható verzió, akkor valószínű jobb esélyekkel indulna.

Maul 2011.03.02. 09:13:07

@alibiman: Persze es nem is szeretnek peldalozni mert itt teljesen mas autos szokasok vannak es mas arakrol beszelunk en csak azt irtam hogy jo auto egy fiatal csaladnak elso kocsinak persze itteni aron es nem europai arakon es ha van ra alkalmad hogy megnezzd egy kereskedesben ted meg mert jol nezz ki persze ez is szubjektiv en a munkam miatt kellet egy truck es valasztotam az Equtatort es nagyon meg vagyok vele elegedve minden teren ha nem melo miatt kellet volna autot vennem ahol szamit a plato akkor biztos hogy a Kizashi mellet dontotem volna mert nagyon jo aron van nalunk es japan minoseget ne felejtsuk el.

indapass90210 2011.03.02. 09:16:15

Szerintem nem is akarnak a suzukinál ezzel a típussal foglalkozni. Arra kell nekik, hogy legyen valami, amit tud a suzuki mutogatni: lám, ilyet is tudunk gyártani. Ha a 23.000 dolláros árra rátesszük a vámot, áfát, regadót, még mindig csak 7.8M-nál tartunk. Ami nem kevés, de nem is 9.3M.

annyi amennyi · http://gadgetshop.blog.hu/ 2011.03.02. 09:18:57

Szóljatok májusban, hátha be tudom szorítani a többi megírandó teszt közé. Amúgy is írok hetente kettőt, igaz nem autókról. Autóról még nem írtam, ez lenne az első. Igazi csemege lenne.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2011.03.02. 09:19:19

@ColT: Egyáltalán nincs túlárazva. Légy szíves néz utána a piacon, hogy mennyibe kerül egy 4.7 m hosszú, 4x4-es, 2,4 literes autó! Vagy ennyibe, vagy többe 1-3 millával. Ugye nem akarod te is azt mondani, hogy na jó, de ez mégiscsak egy Suzuki.

Azzal tudok csak egyetérteni, hogy kéne egy fapad verzió is. Meg az iszonyúan idióta magyar regadó miatt szerencsétlenül jön ki az adója.

kewcheg 2011.03.02. 09:24:27

Egyékkén kiváncsi lennék egy japán véleményére, hogy náluk hogyan rangsorolják a belpiacos hazai autókat, és ott hol tartják számon a Suzukit? Lehet hogy egy tokióinak, aki havi 3 mihályt hazavisz forintban a 20 négyzetméteres hipermodern gardróblakásába, teljesen mások a szempontjai?
Más. Az új Swift ára tényleg kicsit elszaladt.De most láttam egy vidéki szalonban kifutó előző stiftet alukerékkel , szekvenciális váltóval, digitklímával 2.6 -ért.annyiért mondjuk nincs jobb autó...

stikasz_1 2011.03.02. 09:32:19

LOL.
A nagy Totalcar szerkesztősége finnyáskodva töpreng azon, egyáltalán tesztelje-e az érdektelen Kizashit. Aztán "megkönyörül" a Suzukin, bekéri a tesztautót, amit csak későbbre ígérnek. Ekkor a nagy Totalcar megsértődik, mert ők a NAGY Totalcar, és a NAGY Totalcar autós ismertetői alapján nyilván egy-egy márka eladásai 50-60 százalékkal megugranak. (Azóta keres mindenki Pontont, Cougart meg Datsunt az országban...) Az, hogy a Suzuki számára nem túl vonzó lehetőség abban az olvasott autós magazinban szerepelni, ahol vélhetően házhoz mennek a pofonért, megsérti a szerkesztőséget, mert csak, és majd most bizonyítanak.
Nem kellene fordítva ülni a lovon. Van, aki tervez, fejleszt, gyárt és értékesít- ez a szereplő épp elég küzdelmet vív a valódi piacon, hogy egy autós magazin a sok közül azért ne legyen olyan hú de nagy tényező a számára. Ha mondjuk 1 évig megszűnne Magyarországon az összes autós magazin, attól még a Suzukinak ugyanúgy meg kellene küzdenie az iparágban a fennmaradásért, és akkor is, ha kétszer ennyi újság lenne. Nem, sajnos a Suzuki nem intézheti el a "munkát" egy vitriolos bosszúcikkel. Ők így is megkapták a magukét egy gonosz írás képében, de egy mitugrász sajtómunkás pár sora igazán nem sokat számít, amikor dollármilliókat befolyásol egy-egy jó vagy hibás stratégiai, fejlesztési döntés.
És ha Japánban a Suzuki központban fogadnák az újságírót, nem a gyárosnak kellene hasra esnie a megtiszteltetéstől... Mert azért válság ide vagy oda, ugyan tessék már megnézni, mekkora forgalma van a Suzukinak globálisan, és onnan fentről nézve mennyire kell számon tartani az egyik kis ország magazinocskáját. A Totalcar csődje csak pár emberkének okozna átmeneti problémát, jelentős részben mehetnének sztárgázsiért máshová "értéket termelni". De a gyár kicsit más tészta.
Tényleg nem tudom, mi értelme van az ilyen stílusnak.

Rekspa 2011.03.02. 09:35:22

Tipikus komment növelő cikk. Ugrasszuk össze a suzukibuzikat a suzukifóbokkal.
Tudom, hogy most a valóvilág a menő, de egy szint alá azért nem kellene lemenni.

Autószerető 2011.03.02. 09:40:18

Egy alap Insignia és egy alap Fiat 500 kéne közel 9,5 millióból. Talán, még zsebpénz is maradna. :)

dekás dezső 2011.03.02. 09:48:41

Mondjuk az is biztos, hogy ennyi lóvéból nem egy szuperjellegtelen szuperbé olajkályhát vennék, amiből annyi van, mint a szemét.
Honda, Subaru, vagy Volvo ez nem is kérdés.
Vagy egy kurvajó öltöny;)

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2011.03.02. 09:50:55

Páran írtak itt, hogy az új Swift is drága. Csak a kíváncsiság miatt megnéztem, hogy ez hogyan néz ki a piacon.

Az új Swift GLX ára kb. 3.600 000
Toyota Yaris Life - kb. 3 600 000
Opel Corsa 1.2 - kb. 3 1000 - 3 700 000
Renault Clio - kb. 3 200 000 - 3 400 000

A Yarishoz képest nem feltétlenül drágább. A fene tudja... Korábban köpködés, nyavalygás volt, hogy milyen gagyi a Suzuki, most hogy már teljesen összevethető a konkurencia autóival, így meg drága. Szóval akkor mit szeretnénk? Nincs ingyen semmi. Óccóóó meg csak a kínai piacon van.

gascan 2011.03.02. 09:59:19

@alibiman: Hány embert ismersz, aki egy azonos árú Toyota és Suzuki közül nem a Toyotát választja?

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2011.03.02. 10:05:11

az új Swift irgalmatlanul drága.
akármilyen jó is..
lehet, hogy a kategória árai szálltak el, de jézusom.
most vett anyám egy splash-t, az én stiftem megbízhatóságát alapul véve..
több, mint egymillával olcsóbban kijött klímával, 1.2-essel, meg minden szarsággal, mint egy ugyanolyan swift. és negyed mérettel, ha kisebb. belül szvsz még nagyobb is, ÉS nem tömegautó :)
csak ne lenne körömlakkszínű

droland 2011.03.02. 10:19:26

"Hány embert ismersz, aki egy azonos árú Toyota és Suzuki közül nem a Toyotát választja?" Soha nem volt még szuzukim, de a szuzukit választanám. Pláne, hogy abban akkor sincs gond, ha van szőnyeg a gázpedál alatt :) Félretéve a tréfát viszont, ha még egy két helyen kapni "régi-új" swiftet, gondolkodás NÉLKÜL azt venném meg, főleg a yaris helyett. Én már ültem yarisba. Mérföldekkel fapadosabb szar, még a "régi-új" swift-től is. Gyakorlatilag a kategória legműanyagabb autója. Olyan a középkonzol mint egy nagy tekerőgombokkal ellátott mosógép. De komolyan. Pont belsőleg a legigénytelenebb autót kellett felhoznod?

droland 2011.03.02. 10:22:48

UI: nem mintha más autóból nem lenne ilyen, de a yaris a műanyagok egyik tagja. És olyanok veszik bele, akiknek 0 minőségigényük van. Mert hányás a belseje (a többi műanyag szarral együtt). Ne gyertek azzal, hogy nincs pénz drágább új autóra, mert senki nem tartott a fejedhez fegyvert, hogy ne vegyél egy 2 éves használtat, vagy akár egy 6 éveset. Ja? Lehet hogy arra költeni kell? Miért? Ha egy használatra, ami esetleg ki van fizetve évente átlag 200.000 költesz javításra, meg van az uj überkirály kiskocsi, ami havonta egy 40.000-res tétel törlesztő, ami évente 480.000 ft, akkor ki is költ többet évente kocsira?

GRX 2011.03.02. 10:30:20

Decemberben véletlenül ugyanabban a szállóban tartották rendes évzáró partijukat a Suzuki-kereskedők, ahol velnesszeltünk pár napot. Na ott is virított egy ilyen Kizashi, teljesen jól nézett ki, azt gondoltam 6-7 MHUF körül tök ütős lehet majd, erre 9,3...hát, biztos belül is klassz meg minőségi meg minden, de ismerve az itthoni presztízsértékét, ennyiért a kutyának nem fog kelleni sajnos. Amikor 7 körül kapsz egy teljesen vállalható Mondeót, Insigniát, Mazda6-ost, nincs esélye egy Kizashinak, hiába van benne összkerék, meg szopólopótyúkszemgyógyító automata.
(Nem mellesleg, ahogy fentebb is kivesézték már a kollégák: amikor az országnak saccra 30%-a versenyt fut a patkányokkal a kukáig, ki az, aki 9,3-at költ egy autóra? Az a kevés, aki ebbe a körbe tartozik, pont nem az a fogyasztói szegmens, amelyiknek nem számít, hogy milyen embléma figyel a géptetőn.)

Tomcy 2011.03.02. 10:38:52

@magyar_ellenállás: Persze ez így van, nekünk is van 4 suzuki a családban és még nem halt meg senki benne...

Plusz azoknak a kocsiknak a legnagyobb része amikkel a cikkben példálóznak, már ott vert helyzetben van, hogy nem 4x4!
Persze itt jönnek az összkerék ellenesek, hogy minek az!
De ha ez a kocsi összkerékkel van akkor összkerekesekkel kell összehasonlítani, ha tetszik ha nem!

Hiába veszel meg egy fordot olcsóbban ha az első télen fel sem tudsz vele menni az emelkedőn, akkor baszhatja az ember az árkülönbözetet.

Ja és az elején az a 318d a legnagyobb vicc kategória, fapad 9milláért, tényleg a legjobb befektetés ahogy az összes bmw... :)

Amúgy lehet hogy drága ez a suzuki, de külsőre veri az összes konkurenst!
Annyira jó arányokkal csinálták, hogy félelmetes, és a tökömet tenném rá, hogy ha bármelyik másik márka emblémája lenne rajta ódákat zengenének róla, hogy mennyire király kocsi, csak hát mo-on vagyunk ezért le kell húzni, mert csak egy suzuki plusz be vagyunk sértődve!

És nyugodtan mellé állhatna letakart emblémával passat vagy superb külsőre 100-ból 101 embernek úgy is a kizashi tetszene!

ommm 2011.03.02. 10:51:20

@twincam: Nem barátom, ez nem így működik. Egy bizonyos sorrendet azért igyekszenek betartani, most azért nem erről volt szó.

szakmernok 2011.03.02. 10:52:47

Tényleg magasra pozicionálták az árát. De valószínüleg nem hazánkban akarnak eladási csúcsokat döntögetni vele. Az Usában talán bejön.

Egyébként ebből a cikkből sem jön le semmi egyébb, csak hogy Winki megsértődött azon, hogy a Suzi nem adott a Tc-nek tesztautót egy füttyre. Valószínüleg azért mert bár a többi média lényegesen alsóbbrendű a TC-nél, de hamarabb bejelentkeztek az autóért.

isti77 2011.03.02. 10:57:01

Robi, te jól megsértődtél. Nem is látom a betűket a fikától. Nem, nem én kentem össze a monitort, nem is kívül van...
Amúgy engem nem befolyásol, a japánoktól az utóbbi időben már csak híradástechnikai berendezést vásárolok. Ha nincs egy jó Samsung. Pedig hogy szerettem a japán autókat valaha, de aztán beültem egy olaszba, és megtapasztaltam, milyen az, amikor az ember nem csak azért érzi jól magát egy autóban, mert az megbízható. Bár van, akinek az is elég, ha az asszony jól főz és kitakarít...

ommm 2011.03.02. 10:57:52

@alibiman: Nézzél már meg egy Ceed vagy i30 árlistát...

Amanitin3 2011.03.02. 11:02:12

A Winklernek milyen bizonyítéka lehet vajon arra, hogy a totalcar, vagy akármelyik autós újság lényeges befolyással bír a magyar autópiacra?

Mert enélkül szerintem nem szép dolog kvázi leidiótázni azt, aki beosztja a demó autókat.

szakmernok 2011.03.02. 11:09:52

@ommm: Ők már az első füttyre adtak tesztautót. Tudjuk.

Lord heckman 2011.03.02. 11:10:57

Nem tudom eldönteni, hogy ezt a cikket gyerekes bosszúállás vagy az UPC től kapott extra lóvé a beépített reklámért motiválta-e jobban. Winkler jól ír, de ezzel a cikkével végleg leírta magát emberileg. szakmailag talán nem annyira, valóban irreális az ár... de ha az amiknak lehet kb 5 milláért adni, akkor biztos itt is lehetne. Ahogy meg is jegyezte a cikkben: USA a fő piac, ide csak presztízsnövelés miatt hozzák... Arra meg már most jó. :)
Node: Mire is gondol a magyar?:

"Jó lenne, ha Esztergomban gyártanák, és lehetne kapni 2 kerekes, nembőrös, manuális verzióban egyhatbenzinnel, meg egykilendével, mondjuk úgy 4 millás alapáron, és tökre vennék is"... jahhh... csak akkor már vegyél SX4 szedánt.. az ugyanaz csak csúnyában :)

Szóval én nem tartom hülyeségnek a Suzuki módszerét.

Lord heckman 2011.03.02. 11:12:47

Nabasszameg.... körmölök itt egy órát aztán "hiba történt?"

csábamá!

ommm 2011.03.02. 11:16:19

@szakmernok: Ez nem így működik. Jelen esetben pedig árakról beszéltünk, azokhoz hozzá tudsz szólni?

Lord heckman 2011.03.02. 11:42:44

@Solymász:
Jól mondod :)

10 milláért inkább vennék egy 7 milliós akármilyen autót a Bahamákon vagy Fidzsin, a többit meg elkölteném az oda való kirándulásra, pár hetes nyaralással összekötve + hazahozatal ktsége :D

szakmernok 2011.03.02. 11:46:12

@ommm: De, sajnos így müködik látva Winki írását. De ez jó így. Aki nekünk beszólt azt jól lehuzzuk.

Az általad is említett márkák abszolut versenyképesek.
Az emberek többségének a Kia vagy Hyundai még ma sem mond semmit, vagy ha igen azt valami extra puritán, igénytelen autónak gondolja. Na most ezt a képet a gyár (egyébként két jó autóról van szó) egy kezdeti kellemes árral próbálja ellensúlyozni. Valahogy nem jön be ez a taktika, mert én nem sok Ceed vagy i30-at látok magam körül. Sem az Eu-ban sem hazánkban ezen márkák nincsnek az első tízben.

Hurri Kán 2011.03.02. 11:49:17

Ez az autó ennyiért konkrétan egy rossz vicc...

jojoka 2011.03.02. 11:51:20

Winkler. Na pont ezért nem adják oda. Mert már eleve olyanokkal hasonlítgatod amilyenekkel. Nem is érdemled meg.

Pepe135 2011.03.02. 11:58:51

23000USD az USA ára az kb 4 600 000 Forint, ami kb reális is lenne érte!
Hogy a K életbe lesz ebből itthon 9 milla?

Balint Gyuri bacsi 2011.03.02. 12:00:59

Hu azannyjat! Megsertettek a nagysagos totalkar hiusagat!
Hat hogyan jonnek ok ahhoz, hogy nem azonnal es egybol?! Pedig aztan mi a vilag legjobb, az orszag leglatogatottabb, (statisztika), en az igazmondo mar akkor is megirtam... most is megirom: pfujj

szanalmas.hu

Pepe135 2011.03.02. 12:03:46

+1 megyjegyzés. Nem csoda, ha viszaesett a Suzuki.
A régi sedanhoz képest az újabbi swiwftben klausztrofóbiám van. Szűk vacak, ami kívülről egy túrabakancs és egy vasaló szerelemgyerekének látszik.
Az utolsó jó és szép autójuk a Baleo combi volt!

droland 2011.03.02. 12:13:52

Én úgy gondolom, hogy azért kár vitatkozni, mert teszem azt 3 év múlva meg kell nézni, hogy a 8-10 millás autókból mennyi fogyott és miből és akkor kiderül, hogy ez a suzuki most olyan überkirály lett vagy a kutyának sem kellett. Anno ugyanebbe a hibába futott bele a liana. Emlékezzetek vissza. 6-7 meg 8 milláért volt kizárólag benzines, beültem és konkrétan ez egész körbe kemény műanyag volt. Ez nem tudom milyen, de ha a motorválaszték nem változik, kizárólag szívó nagy benzines lesz (tehát se turbo benzin, se diesel) akkor ez az ügy konkrétan HALOTT! Lehet ezt itt dícsérni, lehet hogy tényleg jó, lehet, hogy tényleg ér ennyit. Ennyi motorválasztékkal halott a kocsi nem csak nálunk, de európa nagy részén is. Ez tény...

twincam 2011.03.02. 13:06:10

Én józan paraszti ésszel úgy tudom elképzelni azt a bizonyos sorrendet,hogy aki hamarabb kéri a tesztautót az hamarabb is kapja meg és ezt nem fogják felrúgni még a Tc kedvéért sem./Pláne,hogy az utóbbi Tc-os Suzuki tesztek nem éppen a márka arculatát fényezték.Sőt.../Elismerem,sok más netes portál mellett én is ide látogatok legtöbbször de ezt a Kizashi tesztet sztem kár lenne megcsinálni mert,ha már ennyire szubjektíven álltok az autóhoz akkor ez ezután sem fog változni és mindenki tudja,hogy ebből nem éppen egy reális értékelés születne.Kár érte mert pont a Tc-os Kizashi teszt lett volna számomra legérdekesebb de ezután a cikk után enyhén szólva csökkent az érdeklődésem.Nekem Suzukim van bár nem vagyok Suzukifan sőt szinte biztos,hogy a köv. nem az lesz de az biztos,hogy ezzel az autóval nagyot lépett előre a márka és ha megtehetném akkor igen erősen elgondolkoznék egy elsőkerekes,manuális változaton német honból mert hát nézzük a felsorolt konkurens modelleket:Alfa 159-totalcar.hu/magazin/hirek/2010/11/17/hiba_volt_az_alfa_159-es/ Ez azért sejtet vmit komment nélkül is sztem.Audi A4,Bmw 318d-Ennyiért kapsz egy csinos emblémát amivel ugyan felvághatsz a többiek előtt de kb. ennyit tud.Epica-Egy elavult technológia még elavultabb csomagolásban.C5-Ha német autót akarok akkor német autót veszek.Lexus-Mercedes=Bmw-Audi.A presztízs az meglesz de sokkal többet ne várj tőle.Laguna-Latitude-Aki megbízható autót akar az nem vesz franciát+Lagunában hátul nem tudod hova rakni a lábad,Latitude meg annyire jellegtelenre sikerült,hogy arra szavak nincsenek.Superb-Ha fauvét akarok venni akkor fauvét veszek + még a hátulja is pocsék.Mondeo-Passat-Mind2jó de annyi van belőlük,hogy oroszok is csak 1-el voltak többen.Subaru-1etlen tényleges konkurens kevésbé jól eltalált formával és rosszabb minőségű anyagokkal de jobb minőségű összkerékkel.Insignia-Klausztrofóbia.Marad hát a Mazda-Honda páros-Nálam ez a kettő és most már a Kizashi okozna fejtörést mert bár az első 2 kiforrottabb technika de a Kizashi új és lényegesen kevesebb fog futni belőle ami nálam egy fontos szempont.Ez volt hát az én szubjektív véleményem a konkurensekről.Csocsi!

2011.03.02. 13:17:04

Most én vagyok a vak vagy a Kizashi tengelytávja tényleg sehol nem szerepel a cikkben? Márpedig amihez hasonlítgatunk annak nem ártana.

zulululu 2011.03.02. 13:17:08

"9 290 000 forint ez az egy verzió, ami kapható. (Amerikában 23 ezer dollárról indul.)"

***** *** ****** !!!!!!!
Tokom kivan hogy ide szulettem Europaba :\\\

PRND2L 2011.03.02. 13:28:20

2011.július akárhanyadika

Gipsz Jakab, 53 éves vállalkozó 4:53-kor rápillant az órára,mert szegény felriadt egy APEH ellenörzéses rémálomból; a másik oldalára fordul- meglátja kissé lestrapált nejét horkolva.- Aludjunk még ,gondolja. De nem megy. Elkezd morfondírozni- Na végre, mindkét gyereknek ott a diploma a kezében ,megállnak a saját lábukon ,nem fognak minden péntek délután pénzt könyörögni.Végre költhetek egy kicsit (még) többet magamra is.Kellene egy új kocsi..Végülis? Miért ,ne? Egy igazi menő verda amivel felszedhetnék olyan csajokat is,mint a a tegnapi miniszoknyás szöszi a buszmegállóban....
Ez az!A cég elvan nélkülem a mai nap.

Gyorsan felkel,előveszi a laptopját. -Nézzük csak mit is adnak olyan 9-10 milláért? Mivel egy kicsit autobuzi is és alapos ember ezért az összes gyártó honlapját megnézi.Már talált pár fogára valót,ám csak halad abc sorrendbe.
Suzuki Kizashi-9,3 milla. Mennyi???? Ezek megőrültek? Dehogy kell nekem 4X4, igaz elég szarok az utak itt is,de azért annyira mégsem.Meg kell a francnak limuzin, úgyis egyedül ,esetleg ketten megyünk vele.A napfénytető meg ,mint a koffeinmentes kávé.Ha már érezni akarom a szelet,akkor valóban borzolja a hajamat.Itt kissé elgondolkozott és megsimította kopasz feje búbját,amin már csak itt-ott árválkodott pár szál haj.
Inkább a 118i cabrio BMW 9,4 milláért.De itt van a TT roadster is 1.8 TFSI is ,igaz kicsit drágább 10,84 milla. Vagy itt az MX-5 is és ez olcsóbb is csak 8,6 misi. Ráadásul a mazda egy kult autó ,igen jó a vezetési élménye is.
Volvo. C70. Szép, szolid auto.Gázolajos.Ez jó ,mert amit elkocsikázok azt a céges teherkocsinál majd valahogy elszámoljuk. Mert szegény Jakabunk olyan viszonyban volt az adófizetéssel ,mint ördög a szenteltvízzel.Az ára 10.7. Hmm.... Ez is kicsit drága,de még talán belefér a keretbe.
Mégis inkább mint egy Suzuki.Visszagondolt arra amikor Béla ,aki már vagy 10 éve nálla dolgozik és fuvarozgatta pár hétig, mikor nem egésszen józanon totálkárosra törte a kocsiját.Swift II-vel hurcolták a seggét. Kicsi volt,kényelmetlen. Igaz nem evett sokat,de azok a müanyagok.
Annyira azért még nem volt kövér, hogy a hájas seggét és combját ne nyomja a rövid ülőlap.
2.4 literes motor 4 hengerrel, ha legalább 24 szelep dolgozna a gépben. Nevetséges. Egy bezinmotor termikus hatásfoka akkor jó ha a hengerek 300 és 500 köbcenti közti térfogatuak. No meg a CVT váltó ami szintén elavult, inkább a DSG.Meg mit szolna a többi vállalkozó ha egy Suzukit vennék.Kiröhögnének, főleg ha az árát is megmondom. Na ezt neeee.

Már lassan hét óra ,a neje is abbahagyta a horkolást, már csak hangossan szuszogott.Mindjárt ébreszt a telefon.
Elkezdett öltözni.Becsukta a laptopot.Döntött. Egyszer élünk, legyen egy kabrió!!

*** Szerintem nállunk ő lenne a fizetőképes kereslet, nem pedig egy fiatal kétgyerekes pár. ***

dextercapo 2011.03.02. 13:32:19

vicces amikor europai gyartasu cuccot veszek az ebay.com-on , es behozatallal olcsobb mint itthon a nagy eu-ban :)

kizashi - csinos , jellegtelen - az ara meg egy vicc .

Rekspa 2011.03.02. 14:04:41

@zulululu: Ha Zulu földre születtél volna mennyivel jobb lenne mi??:))))

traxx 2011.03.02. 14:13:13

A 20000 $-os ár is kicsit sokkoló, de a 9 milla... Na ez már nagyon gáz. És tegyük hozzá, hogy a dollár volt 1-2 éve 150 forint is. Na úgy már elgondolkodtató lehetne(3 milla körül)

limitált 2011.03.02. 15:15:12

Nem elég, hogy a blog írója el van szállva magától, de alkalmatlan is...

Az a sok nagytudású járműgépészmérnök, aki eddig fikázta, az minden bizonnyal valami fínom, elegáns márkával rendelkezik...
Akinek nincs pénze erre a szarra(sem), az ne nézegesse...nekem van, és meg is veszem...

kutyafej 2011.03.02. 15:43:44

@kapiksz: Nem hinném igazából, hogy egy 300e baradosra kialakított gyárnak sokat számít az itthon eladott néhány ezer vérszegény árrésű talicska. A magyar autópiac SEMMILYEN szerepet nem játszik az autógyárak volumentervezésében, mert akkora a volumene, mint egy statisztikai hiba. Ennyi.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.02. 15:44:25

@harcsaparcsa: Hát nézd, négy- és ötajtós autóknál a hátsó lábtérnek kiemelt szerepe van, és nem azért, mert elnöki sofőrös autónak szánják, hanem mondjuk általában családinak (valamilyen szinten), vagy szoktak többen ülni a kocsiban két személynél. Aki a színtiszta élvezetre hajt és nem nagyon kell családosdival számolnia, nyilván két- illetve háromajtós kocsit vesz.

Nyilván kezd átesni az autóipar a ló túlfelére, mert amikor folyamatosan szidták pl. az Octavia lábterét (anno ez külön autós újságírásbeli olimpiai szám volt), én akkor is kényelmesen leutaztam hátul Horvátországba és egyáltalán nem tűnt úgy, hogy belehalok (az előző E-Merciben pl. konkrétan 100 km után minden bajom volt ugyanúgy hátul ülve -ugyanazokkal a fedélzeten- holott elvileg nagyobb a tengelytáv és már az árkategória is).

Ennek ellenére átlagban egy jó mérőszám a kényelem és tágasság objektív meghatározására, még ha nem is 100%-os.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.02. 15:48:01

@kewcheg: Az tényleg jó ár, akkor is ha kifutó, mert a felszereltsége bőven ellensúlyozza. Csak majd eladásnál derül ki, mennyi az annyi.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.02. 15:54:17

@droland: A kifutó Focusnál műanyagabb belteret nem sikerült sehol máshol találnom. :) Ha van lehetőséged, tekints meg egyet. Botrány. Viszont jól megy, külsőleg jól néz ki és frankón kanyarodik :)

harcsaparcsa 2011.03.02. 16:01:14

igen érdekes ahogyan rácáfolsz az állításra. En is így latom, azzal a kiegészítéssel, hogy igen kevés az esélye annak, hogy ne férjen el hátul az utas, hiszen a gyártok úgynevezett 95% babúval terveznek (ami azt jelenti, hogy a célcsoport testméreteinek 95%-ban megfelel). Ez csak egy hype a lábtér. Ha elkezded számolni, hogy az autókban amit látsz a forgalomban hányan utaznak hátul, hat elég siralmas kis számot fogsz kapni, ráadásul a tervek és statisztikák szerint ezeknek az utasoknak 95%-a minden gond nélkül elfér, akkor mégis, hogy lehet valakinek a fontossági sorrendben ennyire elől szerepeljen ez a szám, a többi hype előtt (biztonság, környezetvédelem, stb.)

kutyafej 2011.03.02. 16:02:25

Winkler egy szánalmas hülye, aki nem tud túllépni azon a sérelmén, hogy a Suzuki le sem szarja a TC-t. Nem csoda, hogy leszarja, hiszen kizárólag fikázzák az autóit, így talán érthető, hogy a PR céljaik megvalósításban ez a szőkített "fenegyerek" nem túl hasznos láncszem.
Akkora szakember, hogy nála egy Honda Accord, amelyik az autós újságírói szakmát azért egy csöppet komolyabban és felkészültebben művelő szaksajtóban soha nem végzett komoly teszten az élvonalban. Tisztességes, jó autó, de sajnos ez kevés a győzelemhez pl. egy Passat és társai ellen.
De mivel Winkler kizárólag az érzéseire alapozva ír meg egy cikket, ezért senki ne is várjon tőle komolyan vehető (szak???)véleményt.
Annyira nem futja a hatalmas tudásából, hogy képes legyen legalább néhány opció felárát hozzáadni a kiválasztott autók árához és ezzel azonos felszereltségi szinten hasonlítsa össze őket, vagy akár tényleges fékutat, fogyasztást mérni, üzemben tartási költségeket megnézni, alkatrészkosár és még sorolhatnám
Mindezen túl a Kizashi egy messze túlárazott termék, amelyik jól láthatóan nem a magyar piacra készült, mert ezzel a listaárral nyilván teljesen esélytelen.
És a nagyzolós dumája a UPC-nek benyalással pedig egyenesen szánalmas. Egyrészt a bújtatott reklám miatt, másrészt nem hinném, hogy ez a hibbant csávó meg Karotta forgattak: ők csak szerepeltek benne és ezt a magyar nyelv más kifejezéssel jelöli, nem úgy, hogy "forgattunk". Ehhez megint ész is kéne, nem csak egy jópofizós autós blog a karosszékből megírva.
Bezzeg, ha a saját autójával kéne járnia, akkor jobban megbecsülne még egy nyamvadt Stiftet is!

kutyafej 2011.03.02. 16:03:48

@harcsaparcsa: A 95% férfi az első ülésekre vonatkozik, hátsó helyekre kisebb méretekkel terveznek minden modellben. Amúgy viszont stimmel a mondandód.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2011.03.02. 16:24:33

@ommm: Megnéztem, Pista. Ceed 3,9-ről indul a fapad, a Swift amit írtam: GLX. A Hyundai meg 3.449-től brutális kedvezménnyel.

Én igazából arra akartam utalni, hogy a Swift ára nem kirívó. De bármikor lehet találni olyan kocsit, ami olcsóbb, nagyobb, jobban felszerelt, stb. Meg ugye azt is el akartam mondani, hogy azért mert magyar (?) még nem szükségszerűen szar, vagy szarabb, mint egy Yaris. Ez mér nem a drótból hajlított ős Swift.

De ha már megnyilvánultál árral kapcsolatban, akkor beszéljünk az eredeti témáról. Pl. arról, hogy a Kizashi jóval olcsóbb, mint a kicsit gyengébb (de egyáltalán nem gyenge) minőségben, és kevésbé jól felszerelt Subary Legacy 2.5 CVT. Erről nyilatkozz kérlek!

Doktorbalu 2011.03.02. 16:44:18

ez megint ugyanaz a tema, mint a dacia feltamasztasa! sok bennünk az elöitelet! egyfolytaban azt hallottuk, h a suzuki az szar. pedig ha vlkinek pl. suzuki kerékparja van, akkor az kiraly (pl. egy haybusa). en sem vennek suzuki-t, de nem azert mert szar, hanem inkabb az elöiteleteim miatt, mert tapasztalatom nincs a kocsikkal! nyilvanvalo, h felveszi a versenyt a nagyobb, ebben a szegmensben törtenelemmel rendelkezö markakkal, megis azt mondjuk, h szar, mert ez egy suzuki! bizonyara lesznek olyanok, akiket ez nem hat meg, tetszik nekik a forma, megvan hozza a mellekes filler es kesz...

jujdejo 2011.03.02. 18:05:17

ezt, ennyiert???inkabb veszek egy 2-3 eves nagyon fasza a6/5öst/e klasse/s80 ennyiert.

Ciri 2011.03.02. 18:18:16

Ez pont ugyan az a szitu lesz, mint a Phaeton.
Nincs keresnivalója ebben szegmensben a suzinak, végképp nem ilyen áron.

Ciri 2011.03.02. 18:20:04

@jujdejo:

"ezt, ennyiert???inkabb veszek egy 2-3 eves nagyon fasza a6/5öst/e klasse/s80 ennyiert."

Még jó, hogy új autókról beszélünk...

jujdejo 2011.03.02. 19:09:15

@Ciri: még jó, hogy azt irtam hogy 2-3 éves...még jó, hogy én nem új autóra gondoltam!

papa33 2011.03.02. 19:18:03

Na csak fikázzátok, nekem nagyon tetszik, hiába mindene belül olyan mint Swift III, csak picivel nagyobb.

Én még várok picit és 3 milláért fogom megvenni 3 évesen.

papa33 2011.03.02. 20:01:52

Ennyi pénzért hadd kérdezzem: nyílik a lufi, ha kell?

yippyupp 2011.03.02. 20:14:06

az én olvasatomban ez az egész = winkler kifúrja karottát a tc-ból
vagy csak a lényegtelen dolog tűnt fel? robi parkolja karotta autóját, és nem tetszik neki?

szalai 2011.03.02. 21:26:15

@Doktorbalu: en sem vennek suzuki-t, de nem azert mert szar, hanem inkabb az elöiteleteim miatt, mert tapasztalatom nincs a kocsikkal!

Na most akkor mi van?

J_W 2011.03.02. 21:26:45

Ma láttam egyet Pesten! :)
És nem ez a tesztautó volt. :)

szalai 2011.03.02. 21:35:20

Szép autó a Kizasi.
Levezetné nekem valaki, hogy az amerikai 4,5 millából, hogyan lesz itthon több mint 9 milla?

Doktorbalu 2011.03.02. 22:01:53

@szalai: Suzukikkal nincs tapasztalatom, meg sosem vezettem, ettől függetlenül azt hiszem, hogy szar, mert előitéleteim vannak, szal sosem vennek!

Putya 2011.03.02. 22:46:45

Nem kell aggódni, majd felvásárolják a bodzaszedésre specializált vállalkozások. Majd jól mutat a szamurájkard mellett...

matrjóskababa 2011.03.02. 23:12:35

Hát persze, a TC fingja a passzát szelet, Winklerrel az élen, és szerinte a többieknek annyi jár, hogy "élvezzék az aromát", mi? Bilibe lóg a kezed bajszos szöszi, van ám élet rajtatok kívül is, és emiatt elég gyerekes volt ez "rohadjon meg a Suzuki" kitörés...

Spiritmonger 2011.03.02. 23:23:47

ennyi pénzért kétségkívül a skoda superb 2.0 tdi 4x4 manuális váltóval és napfénytetővel a legjobb megoldás, ha valaki új autót akar, még a kombi is kijön belőle
a kizashi sem lenne rossz, egy jó kétliteres dízelmotorral, összkerékkel és full extrával, és szintén manuális váltóval, és vagy 10 cm-rel nagyobb tengelytávval

Z o z ó 2011.03.02. 23:30:10

23ezer dolcsi az nem 4,6milka?(Ftban?)Annyiért itthon is vinnék sztem:)

csak ennyit fűznék hozzá.

márvesztes 2011.03.03. 04:02:55

nem is tudom, hogy tévedtem ide, rohadtul nem érdekelnek az autók. De ennyire sértett, szar posztot rég nem láttam.
Ez gagyi.

Ciri 2011.03.03. 05:38:39

@jujdejo:
"még jó, hogy azt irtam hogy 2-3 éves"

Akkor lassan írom csillagom, hogy megértsd:
még jó, hogy új autókról beszélünk.
Senkit nem érdekel, hogy mennyit volnál képes kifizetni egy visszatekert órájú cigányötösért. Almát almával.

jujdejo 2011.03.03. 08:58:27

@Ciri: baszki, nem vagyok a csillagod te szerencsetlen, es a velemenyemhez tán jogom van vagy mi?!

droland 2011.03.03. 11:26:58

@KuKori: Nem is mondtam, hogy nincs más autó. Csak nem mindegy, hogy egy "darab műanyagért" (lásd: anno liana és akkor a swift is még 2 milla körül volt újonnan) 6 millát kérnek el, vagy 2-3mat. Ez azért nem mindegy.

droland 2011.03.03. 11:32:43

@Ciri: Pedig ma egy átlag ember 40-50.000 fizet havonta egy új autóért. Ha pedig kifizet egy használtat és évente 200.000ben van neki a javítás, az akkor sem évi 12x40-50000ft havonta, ami átlag már fél milla évente. És még nem is tankolt...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.03.03. 12:44:28

@droland: Nem, ne értsd félre, ezt csak és kizárólag a szuperműanyag érzésre hoztam fel iskolapéldának :)

Érdekes 2011.03.03. 23:34:26

@traxx: ez az hülyegyerek, mindjárt 1.5 millióért nem?4.5 méteres 2.5-ös kocsit..istenem, mekkora ez az állatkert.

traxx 2011.03.04. 11:13:27

@Érdekes: Ha már ilyen jó viszonyban vagyunk, találtam neked Pensacola-ban(florida) 14 ezer dollárért egyet. ez is 4,5 méteres, és 2,5 ös. Kell? Majom.

Gammahím 2011.03.07. 09:58:00

jó későn szólok hozzá, de sebaj. a cikk eleje tényleg nagyon gáz. százezer auditált olvasó nagyon szép eredmény, de ezt a totalcar úgy éri el, h az egyik legolvasottabb magyar híroldalhoz van ragasztva, aminek az átlagolvasói harmincas éveikben járó nagyvárosi férfiak, akiknek a jelentős részét érdeklik az autók, felteszem. a leszólt konkurrencia jelentős része pedig önálló portál. biztos vannak olyan kimutatások is, hogy hányan olvassák csak a totalcart ami - látatlanban mondom - nyilván elmarad a harmincezres versenytársaktól, de itt is nyilván bezavar az index hatása. egy szó mint száz a totalcar versenyelőnyben van, a statisztika tényleg szép, de emiatt még nincsen winkler úrnak jobban igaza.

hüle 2011.06.01. 10:17:19

Igaza van a suzukinak! A magyar azt hiszi ,hogy ami
drága az jó! Autoblid tartósteszt 100k nem igen remekeltek a német ( kivéve 1-es bmw) premiummárkák.Te hát nem a megbizhatóságuk miatt preztizs hanem mert drága.A suzuki is drága de legalább megbizható is.Amúgy usaban a vw is olcsobb de mind eladásban sem preztisben sehol sincs.Kia Hyundai is többet èr arra felè.Ja , hogy ostoba amcsik nem nem ök igazi kapitalistàk règ òta ha pènzről van szó nem hülyék!
süti beállítások módosítása