Tíz év itt, tíz év ott

  2010. december 30. - ommm Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Gondoltak-e arra, hogy újra elmúlt egy évtized? Ráadásul nem csak az autóiparban, hanem a Totalcar életében is. Nézzük, mit adott az elmúlt 3653 nap nekünk és a világnak. Belterj, móka, könnyek és kacagás. Lehet hátradőlni, kemény lesz.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr282547550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar[HUN] 2010.12.30. 14:12:40

@Mr.Brooks: Eléggé lekésted,mert mindig karácsonykor hozzák nyilvánosságra a gyűlölet-kommenteket és leveleket.
belsoseg.blog.hu/2010/12/24/gyuloletkommentek_2010_bol

biker_kolee 2010.12.30. 14:15:53

"Utáljuk őket, de titkon azért el tudnánk képzelni magunkat egy ilyen Range-ben, ahogy a farm felé vezető földúton döngetünk a V8-cal."

Ugyan, csak szólni kell Tie-nak és kész is. :))

Magyar[HUN] 2010.12.30. 14:17:28

@Mr.Brooks: A linkem alján már levelek vannak,bár elég kevés. Szerintem nem lesz külön gyűlöletlevél poszt.

Mr.Brooks 2010.12.30. 14:21:24

@Magyar[HUN]: Aham, lehet. Köszi azért!

Hurri Kán 2010.12.30. 14:23:04

Érdekes áttekintés volt a tesztautókról, egy-kettő simán kéne közülük...

Pista, csak egy megjegyzés: nem vagyok nyelvtannáci, de ez a "lájkolom" kifejezés, ettől sugárban hányok. Értem én hogy változik a nyelv és folyamatosan kerülnek be új kifejezések-szavak, de talán nem kéne mindet fenntartások nélkül használni...

Ezúton is kívánok a Totalcarnak még 10-20-30-40 hasonlóan szórakoztató jó esztendőt, és mindenkinek, szerzőknek és kommentülő társaknak is nagyon boldog új évet!

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2010.12.30. 14:24:27

@Surfing: Nyomjad még, nagyon jó vagy:) Felétek milyen rádiót hord a postás?

Magyar[HUN] 2010.12.30. 14:26:37

@Asszeretnémondani: Ott vödörben hozzák az adást:) Csak már nem jár Józsi bá',így nem tudják, hogy már nincs Ezeröcsi:)

Takaréklángelme 2010.12.30. 14:30:00

Üdv!

A visszatekintés jó, és nyilvánvalóan mindenre kiterjedően megírni alapjában lehetetlen feladat.

Ugyanakkor értetlenül olvasom, hogy pl. a VW Touareg felkerült a listára (miért is?), míg pl. a VOLVO XC90 nem.
?????

Sajnos jellemző a TC-ra (is), hogy a biztonság sehol sincs a tesztekben, nem szempont, nem téma. Nagyon örülök, ha a TC tagjainak családjaiban még nem volt halálos baleset, és kívánom, hogy ez így is legyen a továbbiakban is, de nem helyes a témát ennyire mellőzni! Talán kicsit megfoghatatlan, mert kívülről nem látszik (bezzeg a designról és a színekről hosszú bekezdések születnek), de szerintem inkább lustaság nem megvizsgálni a kérdést (pl. szerkezet, felhasznált anyagok minősége - lásd bóracél), azzal meg már pláne nem értek egyet, hogy ha ezt valaki érdektelennek tartja...

A VOLVO az egyetlen autómárka, amelyik nyilvánosságra meri hozni a tisztességes, életszerű borulás-tesztjeit, míg a bajorok (is) e tekintetben is lapítanak. Ugyan miért is???
Hogy mennyire gyakori a borulás a közlekedésben? Gyakran még városban is előfordul, érdemes figyelni a lánglovagok.hu-t, és észrevenni a sok összeroppant tetejű, akár prémium autót is! :(

www.youtube.com/watch?v=CqNITUm3WA8

A VOLVO a SAAB-bal együtt 1998 óta szép csendben folyamatosan bezsebeli az összes modelljével (!!!) a kimagaslóan jó ostorcsapás-nyaksérülés elleni védelemről szóló Thatcham elismerést, míg pl. a propelleres germánoknak ezen még 10 (!!!) évet kellett dolgozniuk... Mit jelent ez a gyakorlatban? Egy 1998-as fapad S40-ben e tekintetben nagyobb biztonságban vennék részt a városi forgalomban, mint pl. egy 2007-es ötös bömösben, de nyugodtan írhatnék sok nem oly régi mergát is akár... LOL.

www.thatcham.org/ncwr/

Az E merga, a Q7 (mely szerencsére meg sem lett említve) kínos 4 csillagjai mellett az XC90 2003 óta nyújt a praktikum, egyszerűség, kényelem mellett kuriózum-számba menő biztonságot az egész családnak.
Az XC90 B-oszlopaival nem boldogultak a tűzoltók kacsacsőrvágói, a mentéseszközöket gyártóknak fejleszteniük kellett miatta (és a felhasznált bóracél miatt, melyet a mai napig a VOLVO használja a leginkább és hála Istennek egyre kiterjedtebben)...

firelink.monster.com/topics/9242-high-strength-steel-side-intrusion-door-beams-/posts

De fájóan hiányolom az összeállításból a VOLVO S60R / V70R modelljeit is! Nem véletlenül tartják számon sajnos a legalulértékeltebb autók között ezeket a pompás modelleket, e tekintetben sem kivétel sajnos a TC sem... :(
Az S60 MkI talán az évtized legszebb szedánja, mellesleg magyar designer keze munkája (Lóczi Géza - www.thecamarilloacorn.com/news/2008-03-21/neighbors/017.html).

Hajrá TC, de sokkal több respektet kérünk a VOLVO-nak!
VOLVO for Life!

Magyar[HUN] 2010.12.30. 14:37:40

@Takaréklángelme: Emlékeim szerint talán a Tatra(még a VW Transporter mk3 rémlik) reklámozta régen, hogy mennyire erős az autójuk teteje,és boruláskor se horpad be.
Amúgy fater is mindig mondogatja, ha sok pénze lesz csak Volvót fog venni a biztonsága miatt. És az sem lebecsülendő, hogy szép autókat gyártanak.

Fox888 2010.12.30. 14:42:21

Esküszöm nem értem miért nincs a tv-ben is Totalcar. Dobjunk már össze vagy fa*z tudja, de LEGYEN!!!! Úgy hiányzik. Nem is volt konkurenciája. ÁÁÁÁÁÁÁááááááááááá

Fox888 2010.12.30. 14:44:33

Jaaaaaa BUÉK és hajrá

ChPh 2010.12.30. 14:46:04

@Takaréklángelme:
/off
Mielőtt bajor vs volvo lenne, de a céges S40 hullik darabjaira 10 évesen, és nem egy agyonhasznált céges gépről van szó
/on

Rocko- 2010.12.30. 14:57:00

az addig oké, hogy a régi tesztek is be lettek válogatva, csak a dizájncsere óta (mikor volt, egy éve?) elérhetetlenek a képek. így hiába van linkelve a cikk, szégyen szemre keresni kellett guggiban ak épet, hogy ugyan, melyik autóról is van szó. grrr.

egyébként szerintem az aranykorszak egyértelműen a tévéadásos időszak volt, kicsit dájlalom, hogy végeszakadt. viszont kívánok az amúgy se rossz tíz év után még jobb tíz évet a TC-nek.

Rocko- 2010.12.30. 14:58:18

@Leadfoot: én a TCTV-s adásokat gifbe kinyomtatva néztem!

Rocko- 2010.12.30. 15:09:52

@ommm: jaja, röhögtam rajta én is. :DDD

Hurri Kán 2010.12.30. 15:17:04

@Ciri:
"A Grand Voyagert képes volt összehasonlítani még egy Porschéhoz is (költői túlzás :D )"

Bazzzz...

Ezt nem mondod komolyan :)))

Leadfoot 2010.12.30. 15:21:45

@Surfing: Az semmi! Hallottad a legújabb Ace of Base slágert? :-D

Hurri Kán 2010.12.30. 15:23:43

És otthon döglenek a nyulak...

Leadfoot 2010.12.30. 15:25:20

@gyvy: Most miért, a TC-n is hasonlították a C5 Corvette-et a Trabihoz... :-)

Garp 2010.12.30. 15:26:19

@Leadfoot: úgy hallottam, a máriahilferen van olcsó mosógép, meg képmangó. nem megyünk ki 2-án? Szereztem olcsón márkát.

sealard 2010.12.30. 15:28:17

@ChPh: nem tartom jó példának a Renault-alapú motorokkal az összevetést. mobile.de-n nézd meg a 850-V70-S70-ek futásteljesítményeit és állapotát. félmillió km után sem annyira gyászos a belterük, mint a bajoroknak, olcsóbban és ritkábban kell szervizelni.

Leadfoot 2010.12.30. 15:29:00

@Garp: Oké, nekem is kéne már egy szép Gorenje. Csak nekem is ki kell váltanom a valutakeretünket. Hány osztrák schilling is az 50 dollár?

sealard 2010.12.30. 15:32:26

@Magyar[HUN]: akkor nézz meg egy videót T3 töréstesztről. erről sok minden eszembe jut, csak nem épp a keménység...
www.youtube.com/watch?v=Ukq-UUQAcZs

Garp 2010.12.30. 15:32:34

@Leadfoot: nem tudom, de bemegyek az Ibuszba, holnap megkérdezem neked.
Mondtak egy tuti helyet, van gázpisztoly, hangalás Terminátor, meg német pornó is eladó. Nem tudom, neked melyik jön be, de van NSZK-s, meg NDK-s is. Az utóbbiban a csajok kicsit maszkulinabbak. :)

pickapu 2010.12.30. 15:37:03

A Ferraris-FamilyFrostos sztorit első kézből Csikós előadásában is jó volt hallgatni a találkozón. Azt hiszem, én is kurjongattam volna a jeges helyében. :)

ChPh 2010.12.30. 15:37:18

@sealard: a motorról szó sem esett, az másik kategória...

ommm 2010.12.30. 15:41:58

@gyvy: Hűha, leírtam ilyet? Mutasd, hol, azonnal kiirtom, ez csak valami véletlen lehet. Esküszöm.

Hurri Kán 2010.12.30. 15:45:07

@ommm:
A cikkben a Citroen C5 kombi képaláírásában.

És kösz! A cikk egyébként szuper!

sealard 2010.12.30. 15:52:37

@ChPh: nem tudom jól emlékszem, de nekem úgy rémlik Hollandiában, Renault menedzsment alatt dobálták össze a 40-es szériát a Carisma-val egyetemben. én személy szerint sajnálom, hogy Volvo lehetett ennyire sz@r is, csak mert nem svédek gyártották.

Magyar[HUN] 2010.12.30. 15:54:47

@sealard: Ez nem VW hanem valami másmilyen gyártó másolata,valamikor olvastam erről. Inkább ezt nézd meg,nem semmi milyen jó a törésztesztje:
www.youtube.com/watch?v=qO_AfCFQR2M&feature=related

Hurri Kán 2010.12.30. 15:55:25

@sealard:
Annak idején az angoloknál gyártott 1800-asokkal is elég komoly minőségi problémák voltak.

Magyar[HUN] 2010.12.30. 15:57:00

@Magyar[HUN]: Na meg is találtam ebben a videóban leírja, hogy ez egy kínai másolata a platós Tranyónak:
www.youtube.com/watch?v=uykStESm3vw&feature=related

Morgó Muki 2010.12.30. 16:02:17

Azon kivül, hogy gratulálok, meg hajrá, meg ilyesmi...

Hogyan maradhatott ki az elmúlt 10 év autói közül a Renault Avantime??? Szerintem ennél nagyobb marhaságot autó címén senki sem gyártott az elmúlt 10 évben és épp ezért lesz kultautó 20 év múlva!

Valamint jaj, de jó, hoy lesz még kamionteszt és jaj, de jó lenne egy kicsit több műszakibb tartalom.

Mindezek ellenére a jövőben is mindennap olvaslak titeket!

sealard 2010.12.30. 16:08:11

@Magyar[HUN]: sztem az eredeti, csak irgalmatlanul megrakták, meg ugye a duplakabin messze nem olyan merev, mint a busz. meg valyon mennyire lehet szétrohadva?

equium 12345 2010.12.30. 16:20:02

Karotta monologja a Porsche 911 GT2 RS-nel hatalmas.
A TC nek meg Boldog uj evet kivanok.

Polly-pudli-pötty 2010.12.30. 16:21:43

@Magyar[HUN]: www.baon.hu/galerialp/42401
Ezt élőben láttam,a T4 majdnemhogy lábon haza tudott menni.Jók ezek a transporterek.

Rocko- 2010.12.30. 16:24:09

@gyvy: mindent lehet mindenhez hasonlítani. kérdés hogy van-e értelme.

Rocko- 2010.12.30. 16:25:56

@sealard: nekem meg az hogy te se láttál még tösréstesztet.

Rocko- 2010.12.30. 16:32:38

@sealard: mert törésteszttről beszélsz, holott a videon nem az látszik. javaslom nézd meg ezt: www.youtube.com/watch?v=uykStESm3vw&feature=related
www.youtube.com/watch?v=YGKlWqSadlQ

kezeljük már helyén a dolgokat!

sealard 2010.12.30. 16:36:52

@Rocko-: attól, hogy nem egy mostani szabvány szerint készült (merev fal, valszeg nagyobb sebesség, meg nincs agyonműszerezve), attól még akár tesztnek is lehetne nevezni. nyugodtan nézd meg több hetvenes évekbeli gyártó "tesztjeit" azok sem különbek.

Krisi 2010.12.30. 16:39:32

hepi börzdéj totálkár! nyomjátok tovább bátran, de ha lehetne akkor kicsit visszafoghatnátok a címlapszerkesztőket a Blikk szinvinalát is alulmúló bulvárcímlapokkal. meg mondjuk azt sem bánnám, ha kevesebbet hisztizne Bende Tibby biciklis témában, de ezek már csak apróságok :)

és persze a Totalbike-nak is jár a pirospont, őket se feledjük!

(az egyhat dezső S80 meg akkoris egy jó autó arra, amire kitalálták, valamint a literes Chevy is pont elég városi használatra, csak hogy ismét védelmembe vegyem a gyenge autókat :)

Rocko- 2010.12.30. 17:27:20

@sealard: igen, végülis lehet tesztnek nevezni. csak éppen nem töréstesztnek. a fal áthatólhatóságát vizsgálták. az is egy teszt. csak az autó szempontjából irreleváns.

Autopeti 2010.12.30. 17:44:55

Erről a 10 évről bizony van mit írni, be is gépelem, ígérem hosszú lesz.

Szóval ezekre az autókra még érdemes visszaemlékezni:

Renault Megane II.
máig megnézem az utcán, főleg a 3 ajtósat. A Renault annyira beletalált a megfizethető prémiumkategóriába: kulcs nélküli nyitás, egyedi design és 5 csillagos EU-NCAP először a ferdehátúaknál (de a Laguna, az Espace, az Avantime is hozta ezt a luxusérzést, na meg az 5 csillagokat is)

Ferrari Enzo:
a 2000-es évek F40-ese, ami abban az évben mutatkozott be,amikor Schumacher 11 versenyt nyert a 17-ből és egyszer sem hiányzott a dobogóról. Elképesztő forma, exkluzivitás, kár ragozni, nekem a kedvencem.

Lambo Murcielago:
Hülye név és követhetetlenül sok felturbózott változat, 4000 eladott példány, de mégiscsak illene már kihozni valami újat.

Citroen C3:
Ha nem is presztízsautó, de a retro design benne is megvan, kár hogy nem C2-nek nevezték el.Ja: merthogy a C2-lett olyan csúnya,mint az egykori Kacsa...

Hummer H2: A pokolba kívánom mindet, nem kell ez a Föld nevú bolygónak,de volt és emlékezni is fogunk rá.

BMW 1:
A papucsforma, nem is túl szép, de jó válasz volt az A-Classéra. A coupé pedig biztosan kultautó lesz, mint a 2002-es. Amen.

Smart Forfour: Abszolút a bejövős kategória, pláne a Brabus kivitelben.

Peugeot 407:
Ennél aránytalanabb autót még nem holdott hátán a Föld, legalább a tulajok szenvedtek a lépten-nyomon elvesztett első rendszám miatt, de a Taxi 4-ben szerencsére alig lehetett látni...
A coupé is tohonya lett a 406-hoz képest. R.I.P.

Citroen C6: Az évtized egyik legszebb design-ja, DS utánérzés mindehol, mégsem látni belőle. Az biztos hogy egyszer gyújtői relikvia lesz.

Skoda Roomster:
a bizonyíték arra, hogy a csehek is hozzá tudnak adni egy kis pluszt az autónak nevezett tárgyhoz. Kár hogy a Roomster orrészhez később egy Suzuki Swiftet adtak hozzá, így lett a Fabia II.

Mercedes CLS:
A bombanő, a második generáció az elsőhöz képest csak egy túlcicomázott giccs. De az első! Tökéletes banánforma,imádom!

De másról is sokat lehetne dumálni:
Schumacher átírta a Forma 1 történelmét, Vettel a korrekordokat döntötte meg, miközben kishíján kettészakad a sport és végig idétlen szabályok szÜlettek.

Talmácsi Gábor és Michelisz Norbi révén belecsöppentünk vb címekkel ékesített magyar motorsport aranykorába, Loeb elásta a rali izgalmasságát, nincs több Dakar rali afrikában és Monte a WRC-ben, de van Bajnokok tornája évvégi kikapcsolódásként.

Nincs már köztünk Phil Hill, Fabrizio Meoni, Richard Sainct,Michéle Alboreto, Colin Mcrae és Richard Burns.

Nem járunk már a Budapesti autószalonra, pedig a magyar autópiac jóval nagyobb mint a szlovák,ahol eddig kettőt is rendeztek évente,de van Oldtimer Expo és Oldtimer Show.
Virágzik a veteránozás, kultautó lett a Zsiguli és a Wartburg, hatvanéves emberek könnyeznek egy púpos Wartburg láttán.

Átépítették a Hungaroringet, ellátogattak rá a történelmi Ferrarik, de csődöt mondott a Moto Gp projekt...

És persze megköszönjük hogy létrejött a Totalcar, mert színesebbé teszi mindennapjainkat.
Ha bírjátok, folytassátok még 10 évig, én olvasni foglak!

okleveles naiv 2010.12.30. 18:24:11

Totalcar, csak így tovább!
Anno dacume a TV előtt dőltünk a röhögéstől, még a húgom(sic!) is hangosan mosolyogva nézte a két "dilinyóst"(a sünös trolloknak: ez itt egy kacsintós, pozitív jelző volt), hogy mit művelnek. Aztán net, újság - pöpec! :)
Akinek meg nem jön be ez a stíl, az minek olvassa? Hogy utána nyünnyögjön? Ugyan már, malacka...
B.Ú.É.K., kedves stábtagok és olvasók!

Babaolaj 2010.12.30. 18:52:48

Emlékszem 2002-ben "szombat, délben Totalcar!" ment mindig! Gratulálok!

Jamesblond 2010.12.30. 19:00:10

Kedves TC! Kösz a sok történetért, tesztért, cikkért, de a legnagyobb KÖSZ azért, mert létre hoztátok a Népítéletet. Csak céltalanul vásárlási szándék nélkül is szoktam olvasgatni. A megfelelő "szűrő" alkalmazásával milliókat érő infók vannak benne. Nem Ti írjátok, de az irányvonalat közlitek a néppel és ez rengeteget ér. Szóval nagy KÖSZI az oldalért, meg a munkátokért.

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.12.30. 19:11:20

A WAGON R+ is benne...KÖSZÖNÖM!!!
VIVA TC!

Polly-pudli-pötty 2010.12.30. 19:18:44

@Jamesblond: "megfelelő "szűrő" alkalmazásával"
Milyen szűrőt használsz?
Mert van az a tulaj aki azt mondja,hogy ez nagyon jó autó,5éve van nálunk és nem kellett szervizbe sem vinni. :S A másik meg szidja,hogy rengetegszer megállt alatta és mekkora szar.Szerintem a lerohadásos esetek nagytöbbsége a tulaj igénytelenségét tükrözi és mindig van előjele ha valami haldoklik.
Azt meg megint nem értem miért ír valaki 5000km után ítéletet.

sealard 2010.12.30. 19:24:19

@Polly-pudli-pötty: mert van olyan aki 2-3 év alatt megy ennyit, ők időben, nem pedig futásteljesítményben mérnek.

karlov 2010.12.30. 19:44:08

A magam részéről az irodalmi magasságokba emelkedő cikkek állnak a lista elején.
Van nyilván felejthető karcolat is de hát ez már csak ilyen .
Kevesebb bulvár hírt és több valós élményt mindenkinek.

JuhászP 2010.12.30. 19:52:48

Kimaradt a Subaru, pedig ők se ott vannak, ahol 2000-ben.
Az új boxerdízel szenzációs lett, a hozzátett szimmetrikus AWD-vel pedig szerpentinen vagy havas úton prémiummárkák duplaannyiba kerülő modelljeit porig alázó fenevaddá lett.
A boxerdízel óriási, mivel előtte ilyen nem volt, mégis jól működik, ugyanolyan erős mint a többi kétezres turbódízel, de belülről messze nem kerreg úgy, valamint lelkesebben pörög fel, mint kollégái.
Winkler úr tesztelte is, ha jól emlékszem, szóval bekerülhetett volna, mint kuriózum.

tájper 2010.12.30. 20:01:23

nekem a honda nsx hiányzott, az is bőven belefér a kultautó kategóriába és a hangja..... állat.

Civitas Fidelissima 2010.12.30. 20:01:26

@ommm: Anna pont 2 éves Bravo tesztjével mi volt a baj, hogy nem került be? Nekem tetszett a stílusa (mármint az autóé és a szerzőé is, habár tudom, ezzel sokak zsebében nyílt ki bicska :-)

Magyar[HUN] 2010.12.30. 20:07:59

@JayP: Fontos tudni, hogy személyautóban csinálták meg először a boxer-dízel párosítást Subaruék,mert előtte már alkalmazták más kategóriában,de ez semmit nem von le abból, hogy jól megcsinálták.

PítöR 2010.12.30. 20:55:25

Hajj én anno 7-8 éves kissrácként próbáltam követni a szombat déli totalcart, de jó is volt!
A honlapnak rendszeres olvasója kb. másfél éve vagyok, tetszik amit csináltok. Még (legalább) 10 évet! Boldog újévet mindenkinek!

ui.: írtátok, hogy érdekel titeket a jogsiszerzés körüli cirkusz, mivel nemrég tettem le, ezért képes lennék az én szemszögemből leírni helyzetet, már ha érdekel becses személyeiteket. Válaszoljatok, bitte!

@gyvy: nyelvtantanárom szerint nyugodtan lájkolhatunk, mert a lájkol magyar ige.

Mr Devious 2010.12.30. 20:55:41

Nem szabad elfeletkezni arról a maroknyi típusról sem amik kisebb- nagyobb változtatásokkal átvészelték azt a 10 évet.
1.Bentley Arange: Még a Rolls-Royce -al fejlesztették és 1998-ban jelent meg, de csak most a Mulsane váltotta le.
2.Ford Crown Victoria:(Mercury Gran Marquis, Lincoln Town Car) Fosprimitív, gyönyörű, alvázas cirkálók. Még mindig gyártják őket.
3.Mercedes G-osztály: mondjuk ezen evidens hogy nem változtatnak- hálistennek
4.Land Rover Defender: ugyanaz a helyzet mint a Mercivel. Csak rontani lehetne. Így őszinte ahogy van.
5.Peugeot 206, 607: a 206-ost 206+ néven még mindig árulják a 607 pedig az utóbbi években az egyetlen szép Peugeot volt.
6.Seat Alhambra, VW Sharan: '96-óta nem sokat háborgatták őket egészen mostanáig.
7.Saab 9-5: '97 óta ugyanaz, csak 2005-ben jól elcseszték az elejét.
8.Toyota Century: Ezt az autót én elképzelni sem tudom hogy milyen lehet. 1967 óta csak egy modelváltás volt '97-ben. Ez valami bámulatos.

Olle G. 2010.12.30. 20:58:21

Üdv mindenkinek!
Egészen jól összeszedtétek az évtized fontos momentumait és típusait, de egy nagy hiányosság akad amit most pótolnék.
Tehát a Renault Megane II, Avantime, Velsatis, stb-vel bevezetett avantgard formatervezési filozófia nagy hatással volt az egész autós világra az évtized elején. Emiatt szerintem a válogatásotokba sokkal indokoltabb helye lenne a fenti típusok közül bármelyiknek, mint a Modusnak, ami inkább csak sodródott a Meriva által teremtett árral sem mint kategóriát teremtett...

ZeGa 2010.12.30. 21:00:39

Sok ilyen szépet és jót kívánok a jövőben is. Hogy tudjak mit olvasni és nézni. Ja igen, remélem több videó lesz majd a jövőben :) És ti vagytok a legjobbak és ezt nem kell bizonyítani.

AUTÓtechnikus · http://novothauto.hu 2010.12.30. 21:42:30

@gyvy: "ez a "lájkolom" kifejezés, ettől sugárban hányok" a szívemből beszélsz, én még a "mit kaptál karira" kérdéstől válok sorozatgyilkossá, meg van még egy pár...

Magyar[HUN] 2010.12.30. 21:43:30

@Mr Devious: Elfelejtetted a Lada 2105/2107 duót és a Nivát,valamint az egyes Golfot,Bogarat(mondjuk 2003-ban befejezték a gyártást). Mondjuk ezek több évtizedet is kihúztak:)

CsGergo 2010.12.30. 21:48:01

Ahhh évekkel ezelőtt, a szombat dél az a Totalcarnak volt szentelve a TV2-n!Imádtam...olyan kár hogy nincs már tvbe.De aztán rátaláltam vagy 3 éve az oldalra,azóta nincs nap, hogy ne olvasnám!2011ben is veletek tartok!;) BUÉK

Magyar[HUN] 2010.12.30. 21:51:02

@BOSCHtechnikus: Ez akkor súlyos, ha középiskolás csajok vannak körülötted,meg lehet halni a beszédüktől...Amikor meg msn-en beszélgetnek vagy e-mailt küldenek, háromszor kell elolvasnom,mire értelmezem mit írnak...

ommm 2010.12.30. 21:58:46

@gyvy: Fuh, nincs baj, nem én voltam, kérem! :)

Tomchy 2010.12.30. 22:02:39

@Magyar[HUN]: Nekem vidékiként az "erópa", "ató", "eró" ba**a nagyon a fülem. Szerencsére ez írásban nemigen jön át... :O)

Jamesblond 2010.12.30. 22:04:25

@Polly-pudli-pötty: Hát ez az!:) A megfelelő szűrő pont az, hogy nem hiszünk el rögtön semmit. De amikor 10-en írnak ugyanarról a hibáról, akkor nyugodtan elhihetjük és ezáltal elállhatunk az olyan autó vásárlásától. Szándékosan nem írok márkákat, nem szítok tüzet. Nekem egy családi egyterű tetszett, nem vettem meg a népítélet miatt a kollégám ha már nekem nem kellett, lecsapott rá. Egy év alatt 2 hónapot volt a kocsi szervizben, 400k ment rá. Az lett a baja, amit olyan sokan megírtak. Szóval nekem nagyon megérte a népítéleteket olvasni... Persze ahogy mondod: Olyanok is írnak, akik pont hazaértek az új szerzeménnyel. "kényelmes", "jól húz", "jaj de megérte". stb:)

Magyar[HUN] 2010.12.30. 22:06:37

@Tomchy: Megmondom őszintén, az "eró" nem tudom mit jelent, pedig fehérvári vagyok:)

Tomchy 2010.12.30. 22:08:46

@Magyar[HUN]: eurónak mondják Szegeden, közös európai fizetőeszköz... :O)

Ger6ő 2010.12.30. 22:13:49

ommm, Pista!

ha már régi anyagok...
nem lehetne jó két évvel az oldal megújulása után megoldani, hogy lehessen keresni??
mert nem hinném, hogy az az üzleti érdeketek, hogy az archív cuccokat csak a youtube-on lehet megnézni?!

kicsit más:
Phaeton video. Winkli és a szakértelem.... :-DD
"de még az oldalát felosztják 5 ravasz vonallal.... ööö utánaszámoltam 4!" :)
"ebben a méretben a 2,2 tonnás súly meglehetősen kevésnek mondható.... (két perccel később).... ez a legnehezebb luxus bálna a maga 2,2 tonnájával!"
akkor most mi?! :)))))))

Magyar[HUN] 2010.12.30. 22:15:25

@Tomchy: Ó b.sszameg,erre nem gondoltam:)

tanga1 2010.12.30. 22:30:57

Biztos csak elfogultság, de szerintem az mx-5 is belefért volna a sorba...
Az Espada viszont mindenképpen, a Totalcar valaha közölt legjobb írása, minden alkalommal könny szökött a szemembe, mikor olvastam.

Virago_1000 2010.12.30. 22:52:35

CSINALJATOK VALAMIT AZZAL A ROTHADT INDAVIDEOVAL!!!!!

KOSZONOM.

Hurri Kán 2010.12.30. 23:17:46

Nekem nagyon tetszett a Porsche 928 teszt is.
Részemről szívesen olvasnék több oldtimer/ youngtimer tesztet, v. bemutatót.

ommm 2010.12.30. 23:23:36

@tanga1: Ahogy azt a cikk elején jeleztem, kizárólag 2000 utáni új tesztautókat néztünk. Különben könnyen most is feldolgozás alatt állna az anyag.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.12.30. 23:29:34

Hát gratula az elmúlt 10 évhez, aminek, szerintem is jobb volt z eleje, de azért még mindig jobb egy világ a Totalcarral, mint nélküle :D

h4z4rd 2010.12.30. 23:31:29

Itt (és a TotalBike-on) ólálkodok nap mint nap, gyakorlatilag mindig találok valami figyelemre méltót.
Csikós kínjaiban gyakran magamra ismerek, gyakran merítek a soraiból motivációt-kitartást.
Na meg vannak ugye azok a mondatok, amelyekből (az alkalomnak megfelelően domesztikálva) szállóige lett. Íme egy:
Alfa találkozó, talán idén:
"Vannak itt rendes kocsik is vagy csak ilyen elölhajtós díszek?"

Ezek nélkül szegényebb lennék. Toljátok tovább!
Készüljön csak el egyszer a Steinmetz-Commodore replikám, kölcsönadom majd egy körre, amúgy fizetségképp. ;)

Civitas Fidelissima 2010.12.30. 23:33:51

@ommm: én még akkor sem értem, ha az új civic belefért, az új bravo miért nem?

Mr Devious 2010.12.30. 23:36:05

@Magyar[HUN]: A Hindustan Ambassador-ról meg ne is beszéljünk. Ennél úgy sem lehet régebbi aktuális típust találni :)

Virago_1000 2010.12.30. 23:46:05

@Morgó Muki: aZ Avantime mar most kultauto.

Virago_1000 2010.12.30. 23:48:04

@Rocko-: " a TCTV-s adásokat gifbe kinyomtatva néztem! "

Azt hogy konvertalod at gif-be? Csak azert kerdezem, mert en is ehhez a megoldashoz folyamodnek, tekintve az indavideo "kepessegeit".

Rocko- 2010.12.30. 23:49:47

@Virago_1000: :DDDD
vicc volt. ;)

@gyvy: mindenhol. :)

Hurri Kán 2010.12.30. 23:51:39

@Rocko-:
Itt Óbudán nem érzékelem hogy az lenne :D

Garp 2010.12.31. 00:49:59

@sealard: @Magyar[HUN]: Öööö...én pont az ellenkezőjét olvasom a videon, amit sealard linkelt. "Also China never made any T3 copy. This van is German as sauerkraut." Meg azt is írja, h nem valós teszt, hanem a törésteszt cucc tesztje (szóismétlés rulez), plusz súlyt raktak a T3-ba. Utána mutatja a valós ütközési teszteket. Meg h a (z akkori) Volvonál is jobb az eredménye :).

Virago_1000 2010.12.31. 02:27:20

En a kezdetektol fogva kovetem a totalcart, mar a neten a legelso cikket is olvastam, az index oldalarol tevedtem oda. Kesobb azert neztem vissza rendszeresen, mert tetszett Winkler es Karotta cikkeinek stilusa. Tetszett a sajatos, egyedulallo megkozelites, es en humorosnak is talaltam. Azota mar indexet nem olvasok, csak Totalcart, az elmult 10 evben nemigen volt olyan nap, ha itthon voltam, hogy ne olvassam. Aztan a TC kinotte magat, es ez jo. Eleinte nem olvastam belsoseget, pont akkor kezdtem, mikor Orosz doktor elment (kar). A regiek kozul mar csak Winkler van, en szeretem a cikkeit, annak ellenere, hogy szakmailag nulla, de ez nem feltetel szerintem az autoteszteleshez, hiszen az ujdagironak a felhasznalo szemszogebol kell bemutatni egy autot, nem a mernok szemszogebol. Ssajnos megnott az arca idokozben. Karotta stilusa is nagyon jo volt, kar hogy ritkan publikal. Csikos Zsolt kezdett eloszor irni sajat autoirol, ami nagyon jo, es emberkozeli, aztan mindenki kovette a szerkesztosegbol, de a stilusat nem tudta senki uberelni.
A szakirok kozul nagyon szeretem Motordoktor cikkeit (o a legnagyobb koponya koztetek) es Gulyas Gaboreit is. Papp Tibor es Stump Andras cikkeit izzadsagszagunak erzem, ahogy probalnak stimulalodni es kovetni a TC stilusat, ugyanakkor szerintem ok ketten targyilagosak.
Kar, hogy elment Jermann Kalman, es Racz Tamas, szvesen olvastam oket is. Ommm, Baowah, ti cikkeitek is okesak, tetszenek. Ender Gabor talan magara talal, latok ra eselyt, de egyelore eleg zoldfulu. Arrol nem is beszelve, hogyan maradhat hiteles valaki ugy egy motoros oldalon, ha eldontotte, soha tobbet nem motorozik, balesetei miatt.

Aztan, a nepitelet nagyon jo otlet volt, talan elsokent hazankban.
A kulonbozo doktorok is jok, nem tudom, azok elsok-e.

Aztan a vegere hogy negativumot is mondjak, de csak mint epito kritika.
Bende Tiborrol van szo. Autotesztelos cikkei nem rosszak. Viszont a gyulolkodo, biciklisellenes, balhet szito cikkei tulmutatnak a legostobabb, rasszistabb kurucinfon is. Volt mas turhetetlenul ostoba cikke is, jobb lenne, ha a kozelet, vagy a velemeny rovatba nem irogatna! Minek kelteni a feszultseget???

Osszessegeben veve, szeretem a TC-t, nincs nap, hogy fel ne kukkantanak, autos hirekert. Kivanok ujabb 10-20-30 evet, es Boldog ujevet minden olvasonak, szerkesztonek!

Rocko- 2010.12.31. 02:51:06

@Virago_1000: *just for note: Gulyás Gusztáv.

Ciri 2010.12.31. 06:16:47

@Garp:

"Meg azt is írja, h nem valós teszt, hanem a törésteszt cucc tesztje (szóismétlés rulez), plusz súlyt raktak a T3-ba."

Bezony bezony. De azért láthatod, hogy ettől függetlenül belinkeli az idiótája. :)

Ciri 2010.12.31. 06:21:06

@Virago_1000:

"Csikos Zsolt kezdett eloszor irni sajat autoirol, ami nagyon jo, es emberkozeli, aztan mindenki kovette a szerkesztosegbol, de a stilusat nem tudta senki uberelni."

Stílust nem űberelni szoktunk hanem legfeljebb másolni. De isten óvjon meg bennünket attól, hogy mindenki "úgy" írjon, mint Zsolt.
Ez persze semmilyen irányban nem minősíti Csík munkásságát.

ommm 2010.12.31. 10:58:40

Köszönjük mindenkinek!

Rocko- 2010.12.31. 13:16:55

@Ciri: de nem is az.
hanem az elmúlt egy évben minimum háromszor előkerült ez a video, mindig el lett magyarázva, hogy nem, ez nem törésteszt, Józsi, ugyanúgy ott vannak youtube-on a töréstesztek, nézz meg egy töréstesztet, és utána modnd hogy ez az.
aztán mindig jön egy idióta, aki ide citálja. komoylan, törölni kéne már ezt a videot megosztókról.

GGG77 2010.12.31. 14:53:51

BÚÉK, remélem még nagyon sok évtized van hátra!

Szubjektív következik:
A 10 év legjobb tesztje:
totalcar.hu/tesztek/lamboespada/

A 10 év legjobb posztja:
belsoseg.blog.hu/2009/02/07/magyar_firkasz_eg_a_rolls_bemutaton

Virago_1000 2010.12.31. 18:09:32

@Ciri: "De isten óvjon meg bennünket attól, hogy mindenki "úgy" írjon, mint Zsolt."

- eloszor is az "Isten" szot nagybetuvel szokas irni, masodszor pedig: egyetertek.

Ciri 2011.01.01. 04:10:26

@Virago_1000:

"eloszor is az "Isten" szot nagybetuvel szokas irni, masodszor pedig: egyetertek. "

Ennek azért nézz utána...

Buék.

buga jayson 2011.01.01. 17:11:49

Huhh,
már többször nekifutottam, de most olvastam/néztem végig egyben.
Nagyon jó volt, mind a tíz év, és persze a cikk is... :)
Ezen tíz évben - ami lehet csak kilenc, mert nem emléxem pontosan mióta van internetem - mindig a TC volt a kezdőlapom.:)
HAJRÁ TC!!!!!
süti beállítások módosítása