A Genesis Coupe alapjaiban rengette meg az amerikai piacot. Ilyen egyszerűen történt minden, az első mondat nem hazudik. Hátsókerekes, jól néz ki, és két motorja közül a gyengébbik is 210 lóerős. A 3.8 V6 pedig 306. Sperrdifi, kupéforma és bazári ár (odaát). A Hyundai stratégiája egyszerű és mégis rafinált: csináltak egy prémium-minőségű kupét és szedánt, majd elszórták a tengeren túl. Várták a sikert, ami nem maradt el.
És még sokat agyalniuk sem kellett, hiszen ott volt a 350-370Z (illetve inkább) az Infinity G és G Coupé. Meg kellett csinálni olcsóbban, ennyi a trükk. És a Genesis jön Magyarországra is. Várjuk már.
Addig is, itt a komplett, harci Hyundai-dísz hátizsákkal, lámpával, pólóval, sapkával, mindössze egy kérdésért.
Kérdés: Mi az egyedi érdekessége annak a ralikrossz autónak, amelyikkel egy legendás svéd versenyző a mai napig versenyzik, mi köze van a Pikes Peakhez és ki ő?