Nicsak, ki beszél

  2010. november 24. - ommm Címkék: vélemény kia

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Nagyon bántanánk, odaszólnánk már úgy szívből. Ahhoz azonban el kéne rontani és drágán adni. De sajnos az van, hogy ez se nem rossz, se nem drága.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr202468374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tölgyasztal 2010.11.24. 07:43:06

első....:)
egyébként király autó!

Répatorta 2010.11.24. 07:52:02

Fényképen teljesen rendben van, de megnézné élőben, na meg ugye 3 év 50e km után is. Az biztos, hogy szépen húznak felfelé a keletiek.

Sausage 2010.11.24. 08:01:07

@esef:

Legalabb nem rozsdal es konnyebb is. :P

Répatorta 2010.11.24. 08:07:23

@esef: mint az összes többi mai autó. De mi ezzel a gond?

Dassler 2010.11.24. 08:07:36

Teljesen rendben vannak ezért az árért, ilyen feltételekkel.
Akinek nem tetszik, elég széles a választék a konkurenciától. Viszont (eladási) számok alapján jól tolják.

laci_52 (törölt) 2010.11.24. 08:09:47

@Répatorta: 3 év kevés. Ha használtuk 10 évig és mentünk vele legalább 200 000 kilométert, azután lehet csak megmondani, hogy jó autó-e. Laikus számára újként minden autó tökéletes.

esef 2010.11.24. 08:18:32

@Répatorta:
Nem mindegyik mai autó műanyag. A Rolls-Royce pl. nagyon nem... :P

esef 2010.11.24. 08:24:33

@Répatorta:
Azért megnézném ezeket a mai műanyag csodákat 5-10 év múlva.

Hurri Kán 2010.11.24. 08:36:23

Nekem ez a járműkategória maga nem jön be, tekintet nélkül arra hogy milyen embléma van az orrán.

diablos 2010.11.24. 08:52:03

Boldog volnék, ha a magyar ipar is hasonló mértékben fejlődne, mint a koreai autógyártás!/mondjuk erre nem sok esélyt látok sajnos/

Nálam a legfontosabb egy műszaki cikknél az ár/érték arány.Ebben állnak nagyon is jól a koreai márkák.Igen, már a néhol gyengélkedő japán márkákat is verik ebben!
Míg európában a VW által feltalált "érzékelhető minőségre" gyúrnak, addig a távol-keleten az anyagok helyett az összerakottságra.
Nálunk boldog-boldogtalan prémium autót akarna hétköznapra is, utána meg megy a bűvészkedés a szervizelésnél!

Répatorta 2010.11.24. 09:01:44

@esef: nagyon életszerű példa a Rolls és természetesen egy kategória a kettő, ugye?
Nincsen semmi gond ezekkel és elárulom, nem hullik darabjaira 5-10 év múlva, ha rendben tartják. De kár elkezdeni az új autó-szarautó régi autóban meg ott az anyag vitát, mert úgy hülyeség, ahogy van.
További szép napot!

plephyl 2010.11.24. 09:22:26

nekem tetszik, de nem hinném, hogy a kategóriából bármit is vennék. legfeljebb egy 2 literes benzines automata RAV4-et. csak az még drágább is.

@laci_52: csak attól "jó" egy autó, hogy tartós? na ne.
szerintem egyrészt soktényezős a dolog, másrészt meg elég szubjektív, hogy ki mit ítél jónak.

legfeljebb strapabírónak, tartósnak lehet majd mondani, ha 10 év múltán 200 ezerrel a háta mögött is szépen egyben van.

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2010.11.24. 09:44:11

nekem egy régi landrover vagy g merci felkelti a birtoklási vágyamat

ezek a műanyaglófaszok nem

menjél ki vele terepre. elakad, megakad, felborul, összekarcolódik.

útra meg minek ez a csicsafesztivál??

soproni1 2010.11.24. 09:46:53

Ezek nagyon megbízható autók. 10 év mulva is csak kopó alkatrészt kell cserélni. Cserébe nem olyan szép, mint egy olasz,német vagy francia autó. Mindent a rég bevált helyre tesznek, hogy ne kelljen még tíz évet tesztelni az adott alkatrész viselkedését. Ennyi áldozatot el lehet viselni azért.

indapass90210 2010.11.24. 10:02:41

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!: ja, csak egy g mercinek 22 az induló ára, ennek meg 5.

Jerky_Master 2010.11.24. 10:20:51

4 év alatt elveszíti új árának felét.
LOL
csak ezt kell kivárni.
de ez a helyzet az olasz, francia stb. autókkal is.

Hurri Kán 2010.11.24. 10:24:10

@Jerky_Master: Kb. bármelyik új autóval ez most a helyzet...

Jerky_Master 2010.11.24. 10:26:46

@esef: a Rolls egy megbízhatatlan ócskavas lett.

@gyvy: igen, ezek a felkapaszodó vállalkozók, vagy a kölkét keresztül a városi dugókon szállító, fontoskodó, lekezelő és vezetni nem tudó budai anyukák autói.

Hurri Kán 2010.11.24. 10:29:25

@Jerky_Master:
A szomorú az, hogy típustól függetlenül a ma gyártott kocsik kb. 90%-ára áll ez a megállapítás.

esef 2010.11.24. 10:32:14

@Jerky_Master:
Azért tudnék örülni egy ilyen megbízhatatlan ócskavasnak...

Jerky_Master 2010.11.24. 10:42:00

@esef: persze, csak nehogy tovább nyújtózkodj, mint ameddig a takaród ér. egy olyan dög mellé kell egy garázs, benzinkút, szervizcsarnok, saját biztosítási ügynök.

CApa (törölt) 2010.11.24. 10:43:29

Azért abban a régi szar első Sportage-ben olyan 2000-es dízel volt ami sütőolajjal is elment ha kellett, volt felező, és a valódi terepet is jól bírta...
Az új csak egy divatkacat.

Rocko- 2010.11.24. 10:49:56

olcsóbb mint a VW, kolbászzsír metál szín, kellôen nagy hogy lehessen benen tespedni meg az úton parasztkodni, jó lesz ez!

subtotal 2010.11.24. 11:05:51

"az egyébként nem éppen high-end Hankook-abroncsok"

Ha jól látom a képen, a tesztgyőztes 4 évszakos Optimo van fenn.
Kompakt SUV-ra mégis mi kellene? Főleg koreai gyártótól?
Szerintem a Hankook nagyobbat fejlődött az utóbbi 5 évben, mint a Kia.

kultúrpesszimista 2010.11.24. 11:26:05

Elismerem, hogy jó. Hogy tartós. Hogy tud mindent, amit kell. De nem kéne soha. 1. Mert SUV. 2. Mert koreai. Ez van.

kultúrpesszimista 2010.11.24. 11:27:05

@soproni1:

Egy német autó a legritkább esetben szép.

Grigorij 2010.11.24. 11:31:05

Ez egy Subaru (Mazda)?
Vagy itt is elkezdődött, hogy Merci=BMW=Opel=Saab=Volvo=Toyota?
Az egyen-arcra gondolok...

subtotal 2010.11.24. 11:40:47

Kocsival kapcsolatban: láttam kiállítva Kia kereskedésnél, élőben még inkább tank, mint a képeken. A szürke nagyon jól állt neki, hiába, német a tervező.
Kívülről jobban is tetszik, mint a GLK/X3, talán a Q5-tel van pariban. A belseje viszont borzalom számomra.
A menetteljesítmény, főleg a gyorsulási érték, khmm, szóval lájtos és nem lájkos. :)

kultúrpesszimista 2010.11.24. 11:59:15

@kultúrpesszimista:

Kiegészítés:

Persze sok magyar így is meg fogja venni. Kellőképp harsány, kivagyi jelenség ahhoz, hogy megvegyék.

kultúrpesszimista 2010.11.24. 12:04:38

@-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg!:

Ha dzsip, akkor csakis:

1. Range Rover vagy
2. Jeep Cherokee, esetleg
3. Nissan Patrol kéne. Slussz.

kewcheg 2010.11.24. 12:43:44

Van egy versenytársa,aminek ronda fekete a belseje,idejétmúlt,divatjamúlt,ellenben japán, nagydarab vasak forognak a váltójában,állandó összkerekes és olcsóbb.

Jamesblond 2010.11.24. 13:15:59

Tudok olyan Kia Pregio-ról amiben 600 ezer van felújítás nélkül. Igaz, az szívó és kb 80 paripa. A családban meg van egy '90-es évjáratú Hyundai Pony ami rozsdásodik, meg féltengelyeskedik, meg hintázik a segge, de a világért meg nem állna. A budira is azzal járunk... Én nem azért nem mernék Kiát vagy Hyundai-t venni mert kaki, mert nem az egyik sem. Viszont kaki az összes új szoftveres csodadízel, amik a szervizeknél kisebb gondokkal vagyonokat húznak ki az emberek zsebéből. Legyen az BMW, Toyota, vagy más. Használtan pedig ezeket megvenni lutri. Drága időzített bombák.

brain drain 2010.11.24. 13:58:45

@Jamesblond: Nincs igazad, sajnos. Nekünk volt 93-as Fecelift-es Hyundai Lantránk (Europe) és annak ellenére, hogy jó motorja volt és ment mint az atom, szoftverhibás volt :D A kasztnija meg minden koreai autónak fos volt az utóbbi pár évig. A cockpit meg a mai napig is fos minden koreaiban, és lassan már ismét a japánokban is, sajnos.

A BMW és a Toyota megfelelő karbantartás mellett a legmegbízhatóbb autók... Gondolom neked sose volt egyik sem.

en.wikipedia.org/wiki/Hyundai_Elantra

brain drain 2010.11.24. 14:03:31

@Jamesblond: Ezt majd magyarázd el a szomszédnak, akinek 0km-es, benzines Kia Cee'd-je van és minden nap más elektronikai csalafintaságot követ el az autó. Van, hogy szimplán nem indul, vagy nem engedi ki, illetve beszállni a sofőrt a saját autójába, illetve önkényesen elakadásjelez az utcán úgy, hogy egy hete nincs beindítva :D

Alhazred 2010.11.24. 14:51:35

szép autó, jó autó, csak éppen minek akar terepjárónak kinézni? mikor szokik már le a nép a tök értelmetlen suv-okról?

Normális vagyok? 2010.11.24. 15:04:37

@kultúrpesszimista: Erről lehetne vitatkozni naphosszat, sosem lenne vége, kinek mi a szép...

Jamesblond 2010.11.24. 15:11:59

@brain drain: Nem azt írtam, hogy a Hyundai, meg a Kia jobb a BMW-től meg a Toyotától! Nem egy falusi Pony-s elvakult paraszt vagyok és kiabálok hogy csak a KIA, Hyundai. Szaladgálósnak tartjuk. Mint ahogy írtad: Megfelelő karbantartás mellett! Ez mindenki érzékeny pontja. Egy 4 millás bömőre (használtan) rá lehet költeni kényelmesen 1-2 millát. Ez bármely korszerű dízelre igaz, egy benzinesre nem nagyon. Nem az autó neve a kérdés, hanem a működési mechanizmusa. Pl a dízel BMW-kről rémhírek terjengnek. Nem a D. BMW a megbízhatóság szobra. Persze nekem még nem volt új fajta D. Megy míg megy, de ha baja van véged!:) A '93-as Lantrában meg nagyjából van egy felső holtponti jeladó, meg egy trafó. Nem tudom mi volt a bibi, inkább csak nem értettek hozzá. Az meg igaz: Unalmasak a műszerfalak, meg az is, hogy a kaszni kaka volt sokáig. De: A KIA 7, a Hyundai meg 8 év garit ad. Ez is kecsegtető tud lenni.

BMW /// 2010.11.24. 16:15:50

@Jamesblond:

BMW-k az egyik legjobbak megbízhatóságban néz meg bármilyen kimutatást. Dízelmotoroknál a kiváló teljesítmény mellet semmi gond nincs("rémhírek terjengnek") persze:).

ninimimi 2010.11.24. 16:22:43

@kultúrpesszimista: Megnéztem mennyit szóltál hozzá, miután láttam, mennyire aktív vagy, úgy döntöttem érdemes fárasztanom magam, hogy elmondjam neked:

Nekem 14 éve van KIA márkám, a mostani 10 éves és negyedmillió km van benne. Az előzőt 4 évesen, 200 ezer km-nél kellett lecserélni, mert egy parkolóban totálkárosra törték.
A mostani 6-7 litert eszik 100-on, városban is. (Benzines!) Csak olajat kell benne cserélni 20 ezrenként, meg persze benzin kell bele. A motorját még beállítani sem kellett, mióta megvan.
Futómű beállítás és hátsó fékfelújítás volt az eddigi legnagyobb "baja". Úgy "ragad" az útra a kanyarban, mintha mágnes vonzaná.

Mindig mosolyognom kell a hazai sznob (mert buta, alacsony közlekedési tapasztalatú) mentalitáson, amelyik lenézi ezt a márkát.

Nem mondtam még, hogy 1500-as motornál van ez a fogyasztás, és a régi, meg a mostani is megy 195 és 200 közt. (Persze nem sokszor próbáltam.)

A hét év KIA garancia meg már vitathatatlan ténykérdés.

kultúrpesszimista 2010.11.24. 17:16:02

@ninimimi:

Vállalom, hogy sznob vagyok. És elhiszem, hogy ami a megbízhatóságot, üzembiztonságot illeti, abban egy Kia vagy egy Hyundai is jó lehet. De. Öklendeznem kell, ha be kell ülnöm egy régebbi koreiai gépbe. Nem sznobság, tény. A legsilányabb, -ízléstelenebb anyagok fogadnak, ergonómia zérus. És ott van a biztonság: szerinted egy komolyabb ütközésnél mennyi esélyed lenne? (Tény, ebben a korabeli japánok se jobbak.) Remélem, soha nem kell megtapasztalnod. Szóval sznobság ide, oda, nálam a korai több - objektív - okból is ki van zárva. Részemről csak jó, új olaszt vagy jó, régi svédet.

(alacsony közlekedési tapasztalat: évi 35e-40e km-t vezetek, úgyhogy ez rám nem állna.)

u.i: köszönöm, hogy megtiszteltél a hozzászólással és fárasztottad magad.

Üdv.

brain drain 2010.11.24. 17:45:43

@Jamesblond: értelek. De azért azt hadd mondjam neked, hogy a világ legjobb, legmasszívabb, legtechnikásabb motorjait még mindig a Mercedes és a BMW gyártja. Persze ennek ára van. A falusi urban legendsekre meg a lakótelepi nemszervizelt suttyóbmw-kről meg nem tudok nyilatkozni, de az nem is mérce, érted...

kultúrpesszimista 2010.11.24. 18:11:32

"a világ legjobb, legmasszívabb, legtechnikásabb motorjait még mindig a Mercedes és a BMW gyártja."

Ezek önmagukban is ellentmondásos kategóriák... Mitől jó egy motor? Mitől a legjobb? Nem fogyaszt olajat? Tartós? Megbízható? Hiszen egy túlméretezett, faékegyszerűségű motornál nincs akkor jobb és akkor az amerikai vasakat kéne a dobogóra állítani. Ami a legtechnikásabb, az egyáltalán nem biztos, hogy egyben a legmegbízhatóbb is. Sőt. Szóval óvatosan ezekkel a kategóriákkal. A japánok pl. évtizedek óta csúcskategóriás motorokat gyártanak szériában is...

w a s d 2010.11.24. 18:17:53

Vajon át tudják- e ennek a gyártósorait tankgyártásra állítani, ha az északi testvéreik tovább pöcsködnek?

brain drain 2010.11.24. 19:36:44

@kultúrpesszimista: Nem szeretnék itt kiselőadást tartani a BMW-Mercedes motorokról, mert vannak nálam sokkal szakavatottabb emberek is, habár magam is kedvelem a technikát és művelődöm is az ügyben. Természetesen nem szabad összehasonlítani a körtét az almával, mivel egy BMW-Mercedes motor többnyire bonyolultabb és tartósabb mint mondjuk egy alapjaiban egyszerű, ámde túlbonyolított francia motornál. De az is lehet, hogy egy megaprimitív Dacia Logan/Swift motor tartósabb lehet egy BMW-Mercedes motornál, egyszerűsége okán... De még ez sem biztos, mivel ismerjük ugye a 0-km-es francia motor halált... Sőt a barátom, aki franciaországi Renault gyárban fejlesztő, az mesélt még cifrábbakat, és ez nem urban legend, mivel személyes tapasztalat, hogy pl a Vel Satisokból többnyire csak minden másodikat tudják/tudták elküldeni a márkakereskedőkhöz, mivel mindegyik szoftverhibás. És van más típushibája, mint az összes többi francia autónak. Vagy Opelnek, hogy ne gondold azt, hogy csak a franciák gyártanak kakit. De a Volvo és a Saab is érdekes kérdés a GM és a francia beszállítók okán, gondolom tudod mire gondolok. És sajnos a Volvo éppen az egyik kedvenc autóm lenne, stílusa, polgári megjelenése, és letisztultsága miatt, de éppen a fenti okok miatt nem vennék. És már Hondát se vennék (az a másik kedvenc, mert tartós, és szuper kis motorokat gyárt, és ár/érték arányban is a legjobb motorgyártó), mert annyira elbaszták a karosszériáját és a cockpitját, hogy az embertelen (főleg a Civic-ét).

Ezt csak azért írtam le, hogy ne nézz márkabuzinak, mert simán bele tudnék ülni pl egy Daciába is (mondjuk mint 2. autóba), mert vagyok akkora zsidó, hogy imponáljon az, ha valami egyszerű és aránylag jó, állati jó áron :)

Viszont azt is be kell látnod (elég csak végig nézni a statisztikákat), még akkor is ha vannak kivételek, és lakótelepi streetracingesek, hogy a Mercedes-BMW páros egy egészen más kategóriát jelent, minőségben, tartósságban, masszivitásban, és hogy a távol keletiek is beismerten követik az elismerten :) magas német nívót. (ami nem jelent egyet a VW-vel :)

De azzal is egyet tudok érteni, hogy ma már a MB-k (BMW kicsit szervizigényesebb, mert nem annyira mega-giga masszív motorikusan, erre van egy jobb szó, de nem jut eszembe... :) se mennek millió kilométereket, mivel váltógazdaság van (plusz bonyolult az elektronika), és ha ez így lenne, akkor csődbe mennének. De ha akarnának, még mindig tudnának olyan motort gyártani, ami elmegy akár 1millió km-t.

Ettől függetlenül, ha egymás mellé teszel egy - mondjuk - hasonlóan fejlett Vel Satis 3.0-es motort egy MB-BMW 3.0-es motorja mellé, akkor nem lehet kérdés, hogy melyik fogja előbb bemondani az unalmast. Ajánlom figyelmedbe a TC népítélet rovatát, különösen a Vel Satis-ra, és az egyel korábbi Citroen C5-re vonatkozó részeket. De meg lehet nézni az Alfákat, vagy bármely másik prémium kategóriát. Üdv. Elnézést a hibákért, gyorsan gépelek és többnyire nem magyarul beszélek.

Jerky_Master 2010.11.24. 19:44:43

@brain drain: "mert vagyok akkora zsidó, hogy imponáljon az, ha valami egyszerű és aránylag jó, állati jó áron :)"

itt annyi magyar van, aki köpködi a másikat, csak mert annak jobb van.

Danessz 2010.11.24. 20:04:34

@brain drain: Nekem soha sem volt ilyen gond, de ilyenekről én még nem is hallottam Cee'd esetében.

brain drain 2010.11.24. 20:17:32

@Danessz: Örülök, ha jól működik az autód, valószínűleg ez csak egy kivételes eset, nem is általánosítottam belőle, a Kia szerintem is egy tök jó kis autó, csak azért írtam le mindezt, meg, hogy a 10 éve Lantránknak milyen szoftverhibája volt, hogy a korábban hozzám intézett koreai-mantrát le Lantrázzam. :)
@Jerky_Master:
Na ja, de az nem az én asztalom, pedig én is magyarnak vallom magamat, csak én Széchenyi- és Klebelsberg fan vagyok, szemben a mai vonallal ;)

29 Palms 2010.11.24. 20:33:40

@brain drain

A szomszédodnak vásárolnia kellene egy Renault Megane-t is. Ettől még nem javul meg a Cee'd, de onnantól az lesz a legkisebb gondja. :)

brokesz 2010.11.24. 20:39:07

Bazzeg, tisztára, mint egy Honda Civic vagy Accord, olyan az orra. Saját designerre már nem tellett?

A legjobbat akkor röhögtem, mikor úgy reklámozták az új szídet, hogy 7 év garanciával, ingyenes nyaralás előtti átvizsgálással. :D Mi a tökömet kell átvizsgálni? Egy normális autó az első 200 ezer km-en semmi meglepetést nem okozhat. Ja, hogy Koreában ez nem így megy? Akkor vegyétek csak az olcsó cuccot.

Telefont se tudnak csinálni, meg emlékszem én a lucky goldstar mikrókra.... samisungi meg mittom én.

Dr. Robin Masters 2010.11.24. 21:11:34

Ez a Hyundai-KIA páros manapság egészen jó autókat gyárt. Mondjuk ez a kategória nekem nem nagyon tetszik, de egész jól összepakolták ezt az autót, ennyit megér, főleg, ha mondjuk csak 10 éves korára hullik szét 200 ezer kilométer után.

antika13 2010.11.24. 21:16:17

Hol a kommantem?

Szóval újból: Fele pénzért Dacia Dustert kapsz!

Terepezni akarsz: niva forever!!!!!!!!!!!

kultúrpesszimista 2010.11.24. 21:16:23

@Dr. Robin Masters:

És ennek kell örülni 2010-ben? Viccelsz? Amikor egy régi Volvo, Saab, Mercedes 200 ezer km után lett csak nagykorú?! Azokat évtizedekre, egy fél életre gyártották!

Reap that ass (törölt) 2010.11.24. 22:17:03

Ha belegondolok, h nem virtuálisan cserélnek eszmét az emberek, hanem egy kerekasztalnál a maguk elé kitett kocsikulcsok tükrében /ami soknak nincs ez látszik/ más lenne a helyzet.

Koreiai vagy nem akinek a bank visszaveszi a suzukiját/skodáját az szájalhat napestig, h ilyen olyan szar, meg etc...Minden gyártótól vannak rossz sorozatok, nem tervezett hibák. Azokon meg akik szidják itt a dízel bömöst csak röhögök...600e+ km után az asszony törte össze, még mindig az lenne, igaz újonnan kaptam...mindenkinek luxus autó kell, így vesznek leharcolt/lelakott, már csak emblémájában márkás autót, utána meg köpködik, h mit kell rákölteni...tudom mert most pofozok helyre egy e32-t...nem két forint, pedig külföldről van...

7,8 misi szvsz kicsit sok érte...szvsz 6 misi lenne reális figyelembe véve, h aki megveszi annak +1 misi nem téma. Véleményem szerint még nem tettek le annyit az asztalra, h egy lapon lehessen említeni a nagyobb gyártókkal, még a ford-dal sem ami szvsz ipari hulladékot gyárt az opel-lal karöltve.../magánvélemény egy opel vectra gts-el töltött kényszerhónap után, kívülről még ok, belülről már csak egy volvó ocsmányabb és ötlettelenebb, jelentem a merci óráival sem vagyok kibékülve, jelenleg ami a hagyományőrzés netovábbja számomra az az audi belső, már a bimmer is búzásodik/

Mindezt úgy mondom, h az asszony új/utolsó a roller előtt/ GLK 350 benzinese 9 misi volt figyelembe véve a kedvezményt és a leírást...ez 1,2 misi +, ezután tegyük fel a kérdést, melyiket venné bárki...dízel ugyan ennyi lett volna...

Reap that ass (törölt) 2010.11.24. 22:19:17

@brokesz:
Ezzel vitatkoznék, amit ember csinált SOHA nem lesz hibátlan és tökéletes.
Lehet, nehéz lesz vele együtt élni :-D

Jah, ha nem Mo.-i szervizbe jársz még össze is jöhet :-D

min 2010.11.24. 23:07:28

@BMW ///: öööö dolgoztunk a Wallisnál és hát a szerviz dugig volt és az ott dolgozók elmondása szerint mindig így van és nem időszakos szervizen voltak. Amikor ott voltunk akkor épp egy 6-ost hozott a tréler. Viszont nem motorikusan voltak gondok hanem a bömösnél is az elektronika szivatta a tulajokat.

indapass90210 2010.11.24. 23:23:05

@Assreaper: Hol lehet 9-ért új 350-es GLK-t venni?

indapass90210 2010.11.24. 23:27:35

@kultúrpesszimista: tehát az a baj az autóval, hogy a régebbi koreai autók olyanok voltak, amilyenek?

A csajod is születése után évekig maga alá fosott, szerintem ne dugd meg többször.

Geresics · http://geresics.blogspot.com/ 2010.11.24. 23:29:03

Volt szerencsém kipróbálni egy ilyet, igaz, csak egy röpke tesztvezetés alkalmával, amiről írtam is pár sort a blogomra:

geresics.blogspot.com/2010/11/kia-sportage-2010.html

Az eladó annyira idegesítő volt, hogy inkább róla szól, mint az autóról, de azért azt elárulom, hogy beülve a kocsiba úgy érzed magad, mintha egy bunkerben ülnél. Eleinte fel sem tűnt, csak mikor visszaültem a saját kocsimba, akkor vettem észre, hogy mennyivel többet látok, pedig az egy Swift II.
A benzines motor pedig nagyon kevés egy ekkora kasztnihoz. Sajnos dieselt nem próbáltam, az már tuti jobb. Véleményem szerint pl. az ASX oda-vissza veri tudásban és beltérben is, az már más kérdés, hogy kívülről kinek szép, kinek undormány...

brain drain 2010.11.24. 23:29:53

@min: Tehát motorikusan tökéletesek. Dugig a Wallis? Biztos sok autót vesznek ott. :) Írd már meg, hogy milyen elektromos problémái vannak a BMW-knek (csak, hogy okuljunk belőle :o), párunkat tényleg érdekelne, de szerintem a müncheni központot is. Nem lehet, hogy Renault/PSA autókerben voltatok, csak eltévesztettétek a házszámot? :)

indapass90210 2010.11.24. 23:32:09

@min: ebbe a csókába kár a szó, beleégett a retinájába a bmw propeller :)

@Jerky_Master: "itt annyi magyar van, aki köpködi a másikat, csak mert annak jobb van."

Ehhez nem kell jobb autó, csak más. Ez lehet drágább, olcsóbb, öregebb, újabb, dízel vagy benzin, koreai vagy német :)

brain drain 2010.11.24. 23:40:42

@Geresics: Elolvastam, és azóta zebracsíkokat látok mindenen. Jojózik a szemem és csillagokat látok, némi gyomormozgásom is van, mintha szédülnék is :D. Mindig megkérdezem ha ilyet látok (a TC egyik alkalmazásában is van ilyen blog), ahol fekete/vagy sötétszürke alapon fehér betűkkel írnak, hogy kinek jó ez? A második szó után fejre állt a világ :)

brain drain 2010.11.24. 23:45:42

@Dövan: Sajnos sokan vagyunk úgy, hogy szeretjük ezt a kukába való szemét BMW-t... Nem is értem, hogy lehetünk ilyenek, talán a németek se értenek a gépgyártáshoz, hanem csak a szagossajtos l'amourhoz :D

Reap that ass (törölt) 2010.11.25. 00:16:06

@Dövan:

Rostock-i az autó, céges, valamint apám az egyesítés óta egy szalonban veszi minden S500-át, minden garancia lejárta utáni azonnali becseréléssel egy újra...Így...

Egy vak koldus is nagyobb hasznát venné, mióta együtt vagyunk egy e39 525d bimmert/életem autója, a fiatalságom ékköve, a múltam meghatározó darabja, belőlem egy darab, egy bunker ami csak az enyém volt majd 10 évig, soha nem fordult meg a fejemben megcsaljam mint most, mióta porsche-vel álmodom, a nagybetűs DAS AUTO/, egy Passat variantot, egy A4 kombit és egy mitsu pajerót gyilkolt meg...hol összetörte, hol kinyírta a motort/turbot, talán a 350 benzin kibírja amíg összetolok alá egy pónit...mert mást nem kap, max szamarat...

e30-e32-e39-e38 ezek az igazi autók, ékkövei a BMW-nek és az autógyártásnak...kár, h apám eltévelyedett és mercedes buzi, mert akkor az elmúlt évtizedekből nem rühes mercik lennének a garázsban, hanem csodálatos bimmerek...szigorúan Bangle előttiek, pfujjj...

brain drain 2010.11.25. 01:10:51

@Assreaper: Igazat szóltál tezstvííírem :)

indapass90210 2010.11.25. 01:17:49

@Assreaper: Annál nagyobb baj a faterral ne legyen, minthogy s500-at cserélget :)

Jó, ha van álma valakinek, abszolút etalon, amihez tartani lehet. Nekem állandó problémám, hogy igazából semmire sem izgulok annyira, hogy meg is vegyem végül. Városban szaladgálni meg kurvajó a tip-top 1.4-es fábiám, ami annyi boldog percet szerzett itt egyeseknek :)

indapass90210 2010.11.25. 01:27:27

@brain drain: nem erről van szó, de értenéd, ha akarnád.

Jerky_Master 2010.11.25. 08:02:41

@min: az szép, mehhhehehe.

@Dövan: igaz.:-)

@Assreaper: újonnan az vesz autót, akinek sok fölös pénze van. már egy új Swift is 4 millió. baromság. pár éves, jó karban lévő autót érdemes venni. a milliomosok bukják csak el az újautó árzuhananását.

Reap that ass (törölt) 2010.11.25. 10:38:44

@Dövan:
Aham, besírnál, ha látnád, közelebb a 70-hez mint a 60-hoz, vezette a Sl-t és mint egy eszelős pécézte ki a bömbiket és bizonygatta, h hehh a bimmer paraszt traktor, mert nem ellenfelek, tudattam vele, h egy AMG-n felül húzott 600Le-s kocsiban ül nem egy széria benzben...szóval nem egyszerű eset :-D

Nem az autó a lényeg, főleg nem az ára...Senki nem több, attól, h milyen drága ruhát hord, kocsival jár, vagy házban lakik...csak sajnos ebben az országban dívik nagy erővel...Bár a mai autók belső tere borzalmas, ezért az árért sokkal különbet össze lehetne dobni.

@Jerky_Master:
Nem egészen, ha a kinti viszonyokat vesszük, jobban megéri újat venni, a garancia és a nagyon kedvező beszámítás miatt.Sajnos Mo.-n a pénz szűke miatt az utolsó vasat is kihúzzák...pl Kanadában voltunk üzleti úton és szóba elegyedve két autóbuzi jól megértette egymást, náluk egy audihoz a legtöbb dolog nem extra ami itt igen hanem alap.Van pár kisebb dolog aztán ennyi, de az besírás, h ami itthon volt A6 17 millió az kint 12...4 millióért kint olyan kocsit kapsz újonnan, amiről itthon sokan álmodni sem mernének...nézz meg pár autómárka .ca lapját...sírni fogsz, zsepi legyen :-D

@brain drain:
Birtoklási vágyunk a józan eszünket is elveszi sokszor, ezért hisznek fanatikusnak minket...De nincs is jobb egy sor6 3,5 benzin lendületes elindulása utáni hang és illat orkánnál :-D
A V12 magasztos arisztokrata suhanása már már elviselhetetlen földi halandónak amíg egy lámpánál a 760i fel nem üvölt,bele nem fekszik az útba és eltűnik a horizonton, mikorra mások még csak a 2-t max a 3-t húzzák :-D

indapass90210 2010.11.25. 13:35:45

@Assreaper: én nagyon bírom az embereket, akik a korral nem öregszenek. :)
Apádnak küldöm:
www.youtube.com/watch?v=2tF69Hlcef8

kultúrpesszimista 2010.11.25. 20:31:27

@Dövan:

Ha értetlen vagy, az rólad szól. Ha meg ráadásul primitív ember is, az meg még inkább. Sajnállak.

indapass90210 2010.11.25. 20:46:12

@kultúrpesszimista: szerintem ne sajnálj, alapvetően kurvajó nekem :)

Seca81 2010.11.27. 16:00:44

@kultúrpesszimista: Sajnos ezzel egyet kell h értsek. A koreai autó nem az interior-rel hódít, beülve nekem is elmegy néha a kedvem a vezetéstől, körülvesz a sok kopogós, porszem-vonzó szürke műanyag, nem egy leányálom na!
Pedig a Sonata még nem is a legalja kategória, de sajnos belül mindenütt olcsóságot mutat... Ez van, ezzel kell együtt élni, hál' Istennek a megbízhatóságra nincs panasz, úgy működik mint egy svájci óra. Kop-kop...

Hülyén hangzik de valahol igenis szerethető autó...

(És itt nem az igénytelenségemre utaltam.)

l4ller 2010.12.25. 15:50:32

akinek nem tetszik a 7 év gari, meg a koreai belső, az vegyen ennyiért egy jó alfát.... EMOTION :))))
(tréler legyen gyorstárcsán :))
süti beállítások módosítása