Szupersportautó a proletariátusnak

  2010. november 18. - Winkler Róbert Címkék: honda winkler nsx

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

A Ferrari a világ legjobb sportautója – bizonyos kategorizálás szerint. Ez többet tud, mint egy Ferrari: nem féltjük annyira.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr252455013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2010.11.18. 23:42:12

@NSX-001: Sürgősen le kellene cserélni a piacot :)

Érdekes 2010.11.18. 23:46:13

@Érdekes: Na viccet félre téve, szerintem jövőre beruházok egy ilyenre

racing-bazar.hu/versenyauto/egyeb/elado_az_enterprise_urhajo

azt se doboz se felújtlufi, minden happy

Shadowbull 2010.11.18. 23:46:29

@ommm: A downsizingnak semmi koze az Euro normakhoz, sokkal inkabb a CO2-hisztihez.

Az NEFZ ciklusban egy sebesseg-ido diagrammon kell vegigmenni, kotott sebessegi fokozatban.

Ami ezen kivul van az nem lenyeges.

Annyi koze van a CO2-hoz, hogy azt ugyanebben a ciklusban merik.

sb

Rocko- 2010.11.18. 23:47:51

@KuKori: csak egy féle M1 van. amivel kevernéd az az 1er M Coupé.

Shadowbull 2010.11.18. 23:48:17

@Rocko-: Azt meseltem mar, hogy a multkor korbenyaltam egy McLaren F1-et is?

Meg a koszobere is raultem, nem mertem bemaszni a kozepso ulesre, mert nem biztos hogy kifele is sikerult volna :)

sb

Hurri Kán 2010.11.18. 23:48:48

@Shadowbull:
Kb. az összes anyag közül amit egy autó kipöfög, a CO2 a legkevésbé veszélyes és káros bármire is...

butschq 2010.11.18. 23:49:40

@Érdekes: állat:D:D
de hosszú 1-essel városban gyilkos lesz a közlekedés:):)

Rocko- 2010.11.18. 23:49:49

@Shadowbull: egészségedre. az nem érdekel. :D
de M1-et kipróbáltam volna. még ha cipőskanállal kell kiszedni belőle a végén. meg úgy egyáltalán, minek kiszállni belőle??? :)))))

butschq 2010.11.18. 23:51:55

@Shadowbull: úgy látszik mégsem az autós újságírók az élet császárai-??-:D

Érdekes 2010.11.18. 23:56:09

@kohlenbrenner: :))))) majd csak a vácin meg az üllőin "közleked", amíg ki nem cseréltetem valami rövidebbre.Még a plazmát is át kell nézetni a szervízzel

Shadowbull 2010.11.18. 23:58:32

@Rocko-: biztos kell peldat mondani?

sb

Rocko- 2010.11.18. 23:59:34

@Shadowbull: sejtéseim vannak, csak megerősítés kéne. :)
de nem szükséges.

butschq 2010.11.19. 00:02:16

@Érdekes: én a Millennium Falcon-on javítottam szuper hajtóművet, mer a fúziós főtengely-szimeringek elfosták magukat, a nemtörődöm előző tulaj (a Solo, a házmester) meg nem cserélte kellő idő a csapágyakat.
én már megszoktam a hosszú egyest, csak állandóan cserélgetnem kell a kuplungot a sok rugdosás miatt.
:D

butschq 2010.11.19. 00:06:39

am tudtátok, hogy két fajta a1-es lap létezik? van egy 59x83 (cm)a,49 négyzetméteres, meg egy 70x86 (cm) 0,6 négyzetméteres. az előbbit a zegyetemen kapni, a másikat potom 100kmre debrecenben egy sima papír-írószer boltban

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.11.19. 00:11:02

95ben ( akorul ) mentem egy ilyennel, a tulajdonosa ( jobaratom ) reszeg volt es en vezettem ot haza, folyton azt harsogta a fulembe hogy ne nyomd neki mert elrepulunk :D:D arra emlekszem hogy beszallni eleg rossz volt meg furcsa hosszu kulcsa volt.....masra nem :D

Shadowbull 2010.11.19. 00:15:33

@Rocko-: Pedig az egy igazan elmebeteg jarmu volt.

6,1es V12es kabe 630 lo (de voltak erosebbek is) egy 1140 kilos kaszniban, ami akkora mint egy tulmeretes gokart.

Menetstabilizalo elektronika meg nuku.

Mindezt 16 evvel ezelott.

Gondolom ez megvolt mar:

www.youtube.com/watch?v=RXqSedWSu2k

meg ez

www.youtube.com/watch?v=t7Azl-drqMk

sb

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 00:15:44

@gyvy: karburátor állítgatás, szelephézag állítgatás, gyertyahézag állítgatás, hidegindítási gondok, stb. Ilyesmikre gondoltam, na meg, hogy nem kell 100 ezer kilométerenként generáloztatni :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 00:17:43

@NSX-001: Sajnos mi így jártunk... Én szeretem a műanyag autókat -egy mértékig- napi használatra. Az a mérték is viszont úgy kb. 2003-ig tartott :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 00:19:48

@Rocko-: Nem keverem, csak fokoztam :) Én még nem is láttam élőben M1-est, nemhogy közel menni hozzá. Pláne kipróbálni (lehetőség).

J.Wolfram 2010.11.19. 00:26:07

a 92-es ADAC katalógusban volt egy teszt, Hans-Joachim Stuck tesztelt sportkocsikat: 348, 850, 500SL, 928, NSX. Pont ugyanezt mondta: a Honda a legjobb Ferrari. A Ferrari viszont Ferrari.

Shadowbull 2010.11.19. 00:26:15

@KuKori: Mivel csak jabe 450 darab keszult anno belole, tenyleg nem egy gyakori darab.

sb

w a s d 2010.11.19. 01:45:33

@ommm: Nem azért, de aki azon csodálkozik, hogy egy 180 LE- s autó sok benzint is tud fogyasztani...
Az 1,2 TSI- re pl. elég jó tesztfogyasztásokat is szoktak írni különböző cikkekben, és ha kell, menetteljesítményekre annyit tud az autó, mint amit úgy 20-30 éve még sportváltozatként adtak el alsóközepes kocsikból.

blaiser 2010.11.19. 03:37:41

Az ommm az egy AUTOBUZI! Igy nagybetukkel, tisztelettel!

voszi 2010.11.19. 06:55:11

ferrari? proletariátus? jó kis cím....

az a vicces, hogy gazdagoknak ez egy rém-roncs-fostalicska, a szegényeknek meg egy olyan álom, amit soha, de soha nem fognak elérni!

a "valódi" (mármint nem olyan, mint ez a zseniális nsx) álomautókkal tele a média, az embernek a könyökén jön már ki, hogy melyik trötymedékből ki csinált ma reggelre épp 800 LE-t. abból az embernek már elege van. úgy se lesz olyanja soha, meg nem is nagyon vágyik rá, mert akkor majd ellopják, tönkre teszik, stb.

a Börni 1,3-as szívó kocka korzája, amivel lacházán az úri közönséget rommá gyalulja az ügyességi pályán, meg valami ilyesmi hasonlók, na valahol ott van az alsó levágás, nem pedig az nsx-nél (az sokkal-sokkal fölötte van).

gg46 2010.11.19. 08:27:58

@Shadowbull: most mondhatni irigyellek. Nekem az az autó mai napig a csúcs. Élőben egyszer sikerült látnom, igaz GTR, longtail változat volt. '98-ban történt ez a Hungaroringen, a FIA GT sorozaton. Volt boxlátogatás, kitolták a boxból, kicsit túráztatták. Olyan hangot azóta sem sikerült hallanom :) Ő volt az: www.flickr.com/photos/26799283@N00/3166233461
Utcaiban, gyárilag úgy tudom 680 LE, 705 Nm, 1060 kg volt a legkeményebb. Most volt hirdetve egy japán csapat versenyautója, ami a cikk szerint, szűkítő nélkül 900 LE. Mindez kb. 900 kg mellett :D

Hurri Kán 2010.11.19. 09:24:22

@Shadowbull:
Pedig Gordon Murray anno azt mondta, hogy kényelmes az autó , még neki is, pedig ő majdnem 2 méter magas. Akkor füllentett?

De még leírsz egy-két hasonló autót amibe majdnem beleültél akkor körbenyalhatsz mást is :))

Hurri Kán 2010.11.19. 09:26:19

@KuKori:
Na ezekben igazad van, de mégis, mi a jobb: 5000 kilométerenként pl. beállítani a karburátort és vígan haladsz, vagy 80.000-100.000 km környékén kicserélni horrorért a zautó fél belét mert különben letilt és nem is tudsz vele elindulni?

Shadowbull 2010.11.19. 09:36:24

@gyvy: lehet ha mar egyszer beverekedted magad a vezetoulesbe, akkor kenyelmes. Csak nem olyan egyszeru a dolog.

sb

Hurri Kán 2010.11.19. 09:41:07

@Shadowbull:
Persze, mert középen van ha jól emlékszem.

Matheo · http://hobbymania.blog.hu/ 2010.11.19. 10:04:19

@kultúrpesszimista: csak kibérelném, meghajtanám, megköszönném, visszaadnám, beszállnék a saját Lancerbe és elhajtanák a napnyugta felé! :)

Rocko- 2010.11.19. 10:14:34

@Shadowbull: hát a teljesítmények: biztos meg lehet kapni ezt máshol is. amúgy alapvetően nem tetszik a kocsi. nem mozgat meg. egyedül a 3 ülés. de azt a Matra Murena/Bagheera is tudta. :)))
(igaz, nem így.)

Rocko- 2010.11.19. 10:15:49

@KuKori: hát modnanám, hogy anno volt a Művészetek Palotájában, de Te messzebb voltál tőle, mitn sem közelebb. :D

Rocko- 2010.11.19. 10:17:57

@Érdekes: euro hanyas ez? légzsák van benne? NCAP teszten hány csillag? hogy találsz ezzel parkolóhelyet?

Hurri Kán 2010.11.19. 10:18:43

@Rocko-: Hát a sok új autóra kéne egy új norma: euro hányás...

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.11.19. 10:21:04

@ommm: Az még semmi.

A 2T trabim is benyelt ennyit,amikor nem ment egy henger...

tRebroN 2010.11.19. 11:54:15

@uki: Amire készült a R35GTR annak tökéletesen, gyorsabb az aktuális 911 turbónál olcsóbban...annyiért a világ egyik legjobb autója. Lehet vitatkozni apróságokról de a Nissan mérnőkei a fő célkitűzést elérték.

tRebroN 2010.11.19. 12:02:59

@Spiritmonger: kompresszoros RS4-nek az NSX a ringen úgy ment el, hogy öröm volt nézni... huzott evokat és sti-ket is megveri és még csak nem is type-r!!

tRebroN 2010.11.19. 12:09:00

@Polly-pudli-pötty: E36 M3 321 lovas 8:20-at tud Nordschleife-n NA2-es teperő NSX meg 7:57-et.
Egyedül a CSL tudta megverni 7:50-el de ugye az 80 lóerővel erősebb autó.

Shadowbull 2010.11.19. 12:31:56

@tRebroN: Azon gondolkodtal mar, hogy miert olcsobb a GT-R mint a 911?

sb

w a s d 2010.11.19. 12:34:48

@tRebroN: Volt- e 250- es korlátozás abban az M3- ban?

w a s d 2010.11.19. 13:08:50

@tRebroN: Ja, és az az idő az NSX- R- é, nem? Ami azért csak könnyebb, mint egy "sima" NSX.

GT- R köridejeiről: néhány más pályán meg jobb időket ért el teszteken a fele annyiba kerülő Caterham R500 2 literes, ha minden igaz, szívó Ford- Mazda alapú motorral...

ommm 2010.11.19. 15:10:15

@Shadowbull: Gondolod, hogy lesznek olyanok, mérhető, kimutatható statisztikában, akik beismerik, hogy bizony hibás döntést hoztak?

ommm 2010.11.19. 15:12:45

@Rocko-: Ha még nem láttad élőben... ne tégy meggondolatlan kijelentéseket :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 15:29:22

@gyvy: Nézd, őszinte leszek: nem állítgatnék karbit az istenért se, meg szelephézagot, és a többi dolgot, mert nekem az már kicsit olyan, mint a régi Ford modelleken az előgyújtás tekerentyűk és hasonló "kőkorszaki" dolgok. Elhaladt az idő mellettük és ha már régóta van megbízhatóbb, egyszerűbb és fejlettebb megoldás, lehetőleg azt választom. Nekem személy szerint nem alternatíva reggel a szívatóval küzdeni. Gyújtásra adom, indítózok és majd a computer kiszámolja, mi kell egy stabil alapjárathoz :)

A modern, injektoros motorokhoz ha már 80 és 100 ezer km között hozzá kéne így nyúlni, nagy baj lenne.

Az előző Rönómban volt 200 ezer km, ebben most kb. 160 ezer, de semmi piszkálgatást nem igényel(t) egyik sem. Én azt mondom, hogy ha egy szívó, injektoros benzines motor 250-300 ezer kilométer előtt belenyúlást igényel, hogy ócska konstrukció :) Mert az igények változnak a korral együtt. Egy régi karbis motornál ekkora futás mellett már két gyűrűzés is kellett.

Hurri Kán 2010.11.19. 15:31:46

@KuKori: ez igaz, amire utaltam: a mai csodatechnikák javítási ára semmilyen szinten nincs arányban az általuk nyújtott szolgáltatással, erre akartam kilyukadni.

És ezen a téren szerintem úgy a 2000-es évek elejéig mentek rendben a dolgok.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 15:32:41

@Rocko-: Sebaj, majd elmegyek a BMW múzeumba és megnézem ott nyáron :)

Ja, az előzőhöz:

Szóval az Euro 3 utáni autók meg a környezetvédelem miatt lettek kiiktatva a sorból nálam, mert kell a technika, de nem ennyire túlszabályozva, hogy megölje az élményt és kiherélje a funkciót. Gondolok itt a kelletlen gázreakcióra például.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 15:35:21

@gyvy: Nehéz összehasonlítani, de nem lehetetlen. Szerintem is a mondjuk 1995 és 2005 közötti konstrukciók állnak a legjobban költséghatékonyság szempontjából. Persze lehet, hogy a jövő megcáfol.

Hurri Kán 2010.11.19. 15:40:22

@KuKori:
Nézd, dízelt már nem biztos hogy mernék venni ilyen időset (vagy csak úgy, hogy van tartalékban 5-600.000 Ft. ha kell)

Benzinest, pl. egy nem túl bonyolult, középkategóriás, 2-3 liter közötti szívót, ami masszív és nincs agyonhegyezve ha jó állapotú simán.

De egy kis turbós benzinest már megint csak nem vennék meg.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 15:47:59

@gyvy: Egyetértek, esetleg annyi, hogy pl a "régi" VW 1.9-es sima TDI-ből még mernék venni, ha arra kattannék :) Amikor a Skoda kereskedőnél dolgoztam, egy hihetetlen futású, ilyen motoros Octavia-t hozott be egy taxis, nem tudtuk beszámítani, mert mit csináljunk, vagy kinek adjunk el egy 680 ezret futott autót?! A cégautónk is egy ilyen, de kombi volt, abban "csak" 300-400 ezer közt volt, már pontosan nem emlékszem. Szóval ezeket tartósnak láttam, én is használtam a céges autót, teljesen rendben volt, keveset evett és relatíve jól is ment.

Hurri Kán 2010.11.19. 16:09:18

@KuKori:
Én is lassan kezdek vadászgatni autót, nagy kombi kell, max. 1.000.000 Ft-ig (kb. 4000 euro) tudok elmenni. Egyre valószínűbb, hogy egy Volvo lesz belőle: 850 kombi, 95-körüli, 2,5 szívóbenzin. Kényelmes, belefér minden, biztonságos és kb. a világból kimegy.
És a kockaformája se zavar :)

oas 2010.11.19. 20:47:17

Kedves Omm

Az a pár bekezdés amit a cikk végére írtál, "A legkerekebb kerék" kezdettel - nagyon szép volt. Köszi.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 21:42:31

@gyvy: Nem ismerem különösebben a típust, így érdemben nem tudok nyilatkozni, ellenben látok itt régebbi (értsd tizenéves) Volvo-kat olyan futásteljesítményekkel, hogy ihaj. És mennek.

Viszont az egyik srác, akinek most van egy D5-ös S60, azzal voltunk legutoljára otthon és tök jó volt, nevetséges, sőt egyszerűen hihetetlen fogyasztással. De igaz volt, a kúton is utána számoltunk, 2200 kilométeren lehet már értékelhető adatokat kapni :) 5.5-5.5 liter, és tényleg ennyi. Elképesztő, akkor is, ha végig a sebességhatárokat betartva jöttünk (Írország, Anglia 120, többieknél 120-130), viszont szarásig megpakolva, három személlyel a fedélzeten. A kocsiban volt 117 ezer mérföld, ami kb. 190 ezer kilométer. Erősebb gyorsításkor kicsit kormolt, de ment is, mint az állat. Neki van mellette egy turbós benzines is (szabadulna tőle), nos a kéttömegű lendkerék abban már kilehelte a lelkét... Utóbbi azt hiszem 6 éves, no comment.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 21:46:09

5.2-5.8, ezt akartam írni. De nem nyomulós stílusban.

Верховина 2010.11.19. 22:07:12

Hát ha egyszer egy NSX-el kapcsolatban valaki azt mondaná nekem, hogy "most te jössz"... És még mondjátok, hogy nem a autós újságíró az élet császára:D

És milyen hatalmasnak tűnik mellette a Swift meg a Corsa:D

Hurri Kán 2010.11.19. 22:10:00

@KuKori: Ez a sorozat 850/ V70 még jó. És szerintem egy 2,5 szívó benzinest, ami 170 lóerős, nem igen lehet széttolni.

De beszélek Volvósokkal, van köztük ismerős, márkaklub, nem kereskedő :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 22:16:57

@gyvy: A kocka 850 kombi nekem is tetszik, formára amúgy. Egy kis körülkérdezés pedig sosem árthat meg :)

Hurri Kán 2010.11.19. 22:21:43

@KuKori: Sajnos elöl hajt, ami negatívum. De legalább lesz indokom mellé egy játszóautóra!! :D

Viccet félretéve: még hasonló korú Audi A6-on agyalok (2,3 esetleg 2,6 benzin),

Omega 2,5 lehet. Meg nézegettem Merciket, de W124-ből ami szép állapotú az jóval e fölött van árban. A tojáslámpást meg már eléggé lehúzzák mindenhol.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 22:25:25

@gyvy: Egy megtért francia autó tulajnak sorolod a germános jellegű gépjárműveket :) Csak, hogy tudd :)

Rocko- 2010.11.19. 22:26:02

@ommm: hát őő, részben igaz. R8 (Audi) képeken nem igazán fogott meg. élőben viszont szépen belopta magát.
tehát lehet benne valami. a McLaren F1 teljesítményeit nem vitatom. csak így, képről nem érzem magaménak. oszt ki tudja, visszatérek erre majd ha láttam ilyen belőlről, élőben. :)

Hurri Kán 2010.11.19. 22:28:44

@KuKori: Olyan ez a megtérés, mint a szifilisz... Ezt is ki lehet kezelni :DD

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 22:30:40

@gyvy: Nem, tényleg megszerettem. Típus specifikusan, Laguna 1, phase 2. Nekem bevált, a másodikat nyúzom. Kényelmes, jó, tágas, szeretem. Jó benne lenni :)

Hurri Kán 2010.11.19. 22:40:04

@KuKori: Egyébként ha találnék egy szép állapotú A Omegát, 2,6 benzinest klímával, egy percig nem gondolkoznék. De az már szinte reménytelen :((

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 22:45:49

@gyvy: Hát Omega A az már lassan veterán...

Hurri Kán 2010.11.19. 22:46:57

@KuKori: Lehet. Engem nem zavar :)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.19. 23:00:40

@gyvy: Nem, ezt arra mondom, hogy nehéz vadászni már olyat, amibe beleülnél, mert a felét elhasználták még anno a tudod kik, a másik fele meg németeknél van még :)

Hurri Kán 2010.11.19. 23:03:13

@KuKori:
Tudom, a józsefvárosi irokézek...
Namost a baj viszont az, hogy ami még Germániában van és nem török vendégmunkásé, azokért már elég komoly pénzeket kérnek.
Valószínűleg mert rájöttek hogy egy jó autó...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.11.20. 01:36:41

@gyvy: az még jó felén kapar :) B Omega nem tetszik? A ráncfelvarrott nekem bejön, bár nem vagyok kifejezett Opel-fan.

tRebroN 2010.11.20. 09:30:00

@F/: ki szokták szedni az ilyen teszteknél!

tRebroN 2010.11.20. 09:33:42

@Shadowbull: Gondolom presztizs...de ez olyan, aki Porschét akar az vesz aki meg GTR-t az biztos lehetsz abban hogy GTR-t fog venni!
De szerintem ez a presztízs kérdés nagy részben humbug, arra jó hogy mesterségesen kurva magasan tartson autórakat amik nem érnek annyit, persze amíg van vki aki ad érte annyit addig ez nem számít, de ha kategóriában tudsz venni jobbat olcsóbban, akkor minimum elgondolkodik az ember.

tRebroN 2010.11.20. 09:37:04

@F/: Nordschleife only erről beszéltem, szinte az összes komolyabb gyárnak van ott fejlesztő brigádja nem véletlen...az a referencia sokféle kanyar, hegyes-völgyes dimbes-dombos, többféle aszfalt minőség és néhol eltérő felület. Kiválóan alkalmas futómű fejlesztésre.

zorrrro 2010.11.20. 09:43:18

"ráadásul a Corvette kicsit ferraris próbált lenni a négy kerek hátsó lámpával" Robi te eszednél vagy?

Hurri Kán 2010.11.20. 11:29:06

@KuKori:
De, az is egy opció. Szerintem a valaha is gyártott egyik legkényelmesebb autó.

w a s d 2010.11.20. 11:40:05

@tRebroN: Fejlesztésre, meg egy "átlagolt" összehasonlításra elhiszem, hogy fasza, de ha azt nézzük, hogy ahol van esetleg értelme minden másodpercek figyelésének, vagyis pályán, ott sok esetben a Nissanon kifognak kicsi, egyszerű, olcsóbb, gyengébb, csak arra tervezett autók, akkor én pl. hajlamos vagyok úgy felfogni, hogy nem a legfontosabb a nürburgringi köridő egy mindennapokra is szánt autó megítélésében.
(Elfogadom, hogy a GT- R egy nagyon jól sikerült autó,- hiányolok is egy totalcaros tesztet- de ez a Nordschleife köridőn lovaglás olyan, mint hogy a VTI a legfaszább, mer' az 100 LE- t tud egy literből. Azt már inkább el tudom fogadni, hogy mind az öreg Civic, mind a GT- R olcsónak számít(ott) újonnan tudásához képest, de az egyből egy összetettebb jellemző, mint egy literteljesítmény vagy 1 db pályán mért köridő, de emellett még rengeteg dolog van, ami alapján el lehet dönteni, melyik a jobb autó.)

ommm 2010.11.20. 14:02:10

@oaszisz: Szívesen. És kösz.

JLeno 2010.11.20. 14:39:18

@Верховина: Noha messzirôl sem vagyok autósújságíró, nagyjából nálam pontosan ugyanígy festett a történet, csak a bûvös mondat a következôképpen festett: "Na, ki akarod próbálni...?"

Shadowbull 2010.11.20. 17:31:51

@tRebroN: Hat nem egeszen.

Azert olcsobb a GT-R, mert a Nissan tudatosan bevallalja a veszteseges bizniszt.

Gyakorlatilag minden autoval egy borond penzt is odaad a csomagtartoban.

namost ez nem egy nagy mutatvany, egyszeruen egy uzleti dontes.

En lattam GT-Rt eleg kozelrol, es eros meggyozodesem, hogy ennyibol nem hozzak ki.

sb

zsero 2010.11.20. 19:22:08

Az alábbi mondat kár hogy kimaradt a cikkből, ez a kedvenc mondatom az NSX-el kapcsolatban. Az angol wikipedia NSX cikkében van a Legacy of the NSX bekezdés (a legjobb az utolsó mondat):

Honda's breakthrough engineering in the NSX was a major contributor to the design of the McLaren F1 as mentioned in an interview with McLaren F1 designer Gordon Murray (translated from original Japanese into English).[18] "The moment I drove the NSX, all the benchmark cars—Ferrari, Porsche, Lamborghini—I had been using as references in the development of my car vanished from my mind. Of course the car we would create, the McLaren F1, needed to be faster than the NSX, but the NSX's ride quality and handling would become our new design target." The NSX was marketed as the first "Everyday Supercar" thanks in part to its ease of use, quality and reliability. Murray himself remained an NSX owner for 7 years.

tRebroN 2010.11.21. 19:14:15

@Shadowbull: Akkor csak neked...a darabszám miatt nyereséget termel Charles Ghosn helyrerakta a dolgokat a Nissannál.
Ettől független 84000 alapáras USA dollárért 2011 R35 best buy a kategóriában...illetve jelenleg nem tudok jobbat.

Shadowbull 2010.11.21. 19:17:38

@tRebroN: Azt mondtam volna, hogy az OSSZES Nissant aron alul adjak?

sb

tRebroN 2010.11.21. 19:42:58

@Shadowbull: Nem, azt mondtad hogy a GTR-t a Nissan veszteséggel termeli...a válasz: NEM, mert rendesen adnak el belőle hisz nem belpiacra gyártják csak mint az előző modelleket.

Shadowbull 2010.11.21. 20:52:07

@tRebroN: "NEM, mert rendesen adnak el belőle hisz nem belpiacra gyártják csak mint az előző modelleket."

Mar megbocsass, de ennek megis mi koze van ahhoz, hogy a Nissan mekkora veszteseget szenved el a GT-R-en?

sb

Shadowbull 2010.11.21. 20:53:06

@tRebroN: De hogy kicsit vilagosabb legyek:

A Nissan kevesebbert adja el a GT-Rt mint amennyibe neki kerul egy auto + az egy autora lebontott fejlesztesi koltseg.

sb

yoker 2010.11.21. 22:17:23

ha már a "balance" kifejezés előkerült..
img0.tar.hu/yoker/img/94380103.gif#3

tRebroN 2010.11.21. 22:56:12

@Shadowbull: De nem fogod fel, hogy nem veszteséges, mert eladnak annyit belőle, hogy megérje ezen mit nem lehet felfogni??

Shadowbull 2010.11.21. 23:03:57

@tRebroN: Szerintem ha valaki nem fog fel valamit az te vagy.

Ha nekem 80e-be kerul minden egyes auto legyartasa, es kozben 60-ert adom, akkor minden egyes auton keletkezik 20e vesztesegem.

Ha sok sokat adok el belole, akkor jo sokszor keletkezik 20e vesztesegem.

sb

tRebroN 2010.11.21. 23:12:20

@Shadowbull: de ez amit állítasz nem igaz Nissan Hungary egyik alkalmazottja Műszaki oktatás & tanácsadáson a barátom mellesleg a 2011-es GTR megnyitóján is ott volt ő mondta. Ennek ellenére még mindig azt állítod amit ...tedd.

Shadowbull 2010.11.21. 23:20:38

@tRebroN: Jajmar :) Ez erv? Az en apukam erosebb?

LOL.

sb

tRebroN 2010.11.21. 23:22:43

@Shadowbull: feladom! Apukád nem ismerem...

-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2010.11.23. 09:32:26

4 napja be se néztem ide, jól tettem. a szokásos hitvita pár irígy csóró (magamat ide sorolom) és pár türelmes hozzáértő között

nsxtom 2010.12.13. 16:08:06

@Spiritmonger: 2008-2007-BEN VALA MIKOR ODA VÁGOTT MINDENKIT. R8 STB,MONDJUK AZ 1 TYPER VOLT 320L

psico (törölt) 2010.12.13. 20:55:08

Szép cikk, tanulságos:) hozzászólások, de továbbra is ebből a korból, 3 liter körüli, hasonló teljesítményű motorral az M3-as mellett teszem le a garasom - és azért, mert két bringával hátul is lehet vele így menni, plusz negyed ennyire sem feltűnő, plusz az előző M3-asomban 270.000 volt, motorbontás nélkül, tehát tartós is. Az NSX egy csodaszép autó, de nem Ferrari - ha már haszontalan díszautóról beszélgetünk :)
Mindamellett egy 20 autós garázsban ennek is szorítanék helyet...de egy autónak elég egy unalmas BMW is...

Glg 2011.06.21. 11:13:13

ezt a cikket most olvasom harmadszorra, időről időre eszembe jut az nsx, és élvezet olvasni róla ezt a tesztet.
a jelenlegi tendencia alapján egy szebb letűnt kor örökérvényű mementója ez az autó, amihez hasonlót mostanában nem fognak gyártani. bár egy talán akad ami elmebetegebb és még jobban kéne mint egy nsx...ez pedig a countach:)!

2017.11.03. 23:09:22

@CsGergo: gyártanak, a Hondachestwick-nél be lehet jelentkezni próbaútra. Meg is veheted...

2017.11.03. 23:20:24

@Shadowbull: régi információid vannak. A gtr 2008-ban 70 ezer dollár volt, 2017-ben 176 ezer dollár....
Drágább az Audi r8-nál....
süti beállítások módosítása