A Formula–1 legnagyobb lúzerei

  2010. november 11. - (X) Címkék: vélemény f1 forma 1

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy biztos: gumira nem lesz gondod. Nyereményjáték!
2014-11-20 15:23:27

Hihetetlen, hogy már három hét is eltelt azóta, hogy Totalcar lebilincselő cikksorozatot küldött

Lilla szerel: az erő nem velem van
2014-04-21 14:55:26

A Mazdám aksija célul tűzte ki magának, hogy az őrületbe kerget a random kamikaze akcióival. Gondoltam

Ilyet még nem láttál!
2013-12-23 18:33:19

Egy bocsánatkéréssel szeretném kezdeni a képek minősége miatt, de csak telefon volt nálam, annak is koszos

WTCC, Monza. Belülről
2012-03-13 10:31:00

Sági Elemér, amolyan kiküldött tudósítóként mesél a hétvégi WTCC-futamról. Ezt látni kell! - a

Hihhhetetlen, hogy egyikük-másikuk mennyire béna, egyszerűen felfoghatatlan. Aztán vannak rendes szopógépek is, na, azok a legröhejesebbek. Formula–1-es pilóták „at their worst”.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr672440944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ohjeee 2010.11.11. 09:58:40

No és Andretti 1993-ban? Állandóan már a rajtnál lezúzta a Mclarent. Aztán kirúgták. Ő aztán tényleg méltatlanul maradt ki a felsorolásból.

Typ3 2010.11.11. 10:06:34

"Ezzel bekerült a női Formula–1-es pilóták öttagú, elit társaságába."

Ki volt a másik négy? Én valamiért egyről sem hallottam...

labi 2010.11.11. 10:24:43

Világbajnokok és Börni lennének a 10 leglúzerebb F1-es között?
Érdekes lista... :)

ladarevolution · http://www.ladarevolution.atw.hu 2010.11.11. 10:53:56

"Inoue látványosan felkaptatott a motorháztetőre"
LOL
Ha nem lenne kép még rá lehetne fogni h tolatva ütötték el, de így... :D

gabi_RS4 2010.11.11. 10:58:17

Motorháztetőre...hihihi :P
Az a Narex Team 613-3asa volt, az elejében 5 tűzoltókészülékkel és mindenféle vágóeszközzel volt hivatott segíteni a hős csehszlovák alakulat munkáját, hogy a rothadó kapitalizmus roncsokká avanzsált játékszereiből kiszedjék a bajba került rothadó kapitalista pilótákat. Természetesen hős szocialista pilótákat is mentettek sok rally- és pályaversenyen (Brno).

Önjáró Talajgyalu 2010.11.11. 10:59:29

Ja, motorháztető mi? "Kirúgni, bohócokra nincs szükségünk." Arról nem beszélve, hogy ezt az "ősrégi Tatra" 613-ast még gyártották 1995-ben, ez ráadásul a ráncfelvarrott modell (lásd pl. az első indexeket). Konkrétan még az is lehet hogy vadiúj volt...

gabi_RS4 2010.11.11. 11:00:14

A pilótának lett valami baja?
Még jó, hogy meg volt pakolva a Tatra és ült az eleje, így jobba gyalogosvédelme ;)
Egy üres hatszázhármassal rosszabbul járt volna ha van rajta sisak, ha nincs :P

lumi888 2010.11.11. 11:03:59

Én hiányolom Ricardo Rosset-t is, aki leginkább csak akadály volt a pályán.

Amatinál Manselnek milye volt??? PÓLUSIDEJE?????????? Muhahaha!!! A pole pozíciós időt így elnevezni elég vicces...

isti77 2010.11.11. 11:10:57

Ami a Mansell-féle incidenst illeti, én (legalábbis ezen a videón) nem látom, hogy integetne, mielőtt lelassul az autó, tehát ez a sztori lehet egy urban legend is, amikor a szokásos stílusában ráb.sz a kormányra, nem úgy tűnik, hogy magára haragszik. Ennyi erővel az az esete is lehetne lúzerség, amikor a győzelmi serleggel vagdosta össze a kezét.
És amikor Montoya Monacóban a biztonsági autó mögött koccolta le Schumachert? Vagy Vettel Fujiban Webbert?
Vagy amikor Hamilton Montreálban a boxban tolta meg a lámpánál álló Raikkonent?
Amikor Verstappen a lekőrözése után ütötte ki hátulról a vezető Montoyát Interlagosban?
Amikor Moreno kidobta a taccsot az autóban ('91-ben valamelyik futamon), és azért kellett feladnia a futamot?
De ha a csapatok töketlenkedését nézzük, ott is akadnak érdekes(ebb) esetek, pl. a McLarené 2003-ban, amikor az MP4-18-at egész évben nem tudták bevetni a törésteszt miatt, és Kimi az előző évi autóval harcolta végig a szezont a vb-címért (el is bukta).
Forti-Ford (1996) megvan még?
Lola-Ford (1997), akik el sem jutottak a rajthoz állásig?
Arrows-Yamaha (1997), akik az év első versenyén a címvédő Hillel az utolsó helyre kvalifikálták magukat, és a versenyt "biztonsági okból" feladták a felvezető körben?
Az, hogy te konkrétan ezekre emlékszel, nem jelenti azt, hogy ezek a legnagyobb bénázások, ahogy azt már feljebb más is írta. Mint ahogy az én példáimnál is biztos voltak nagyobb zakók. Ezért is felesleges toplistát állítani.

brain drain 2010.11.11. 11:16:46

Felkaptatott a mtetőre, de cinikus... Megnézném ha téged ütnek el, mennyire lennél vicces. :)

DonVincenzo 2010.11.11. 11:17:17

Van itt pár okostojás aki sokkal jobb cikket írt volna hibátlan adatokkal.
Csak azt nem értem,hogy miért olvasgatnak az ilyenek itt,hiszen ők mindent tudnak és már semmi újat nem találnak egy ilyen írásban.

Akinek nem inge...

Real Simon says 2010.11.11. 11:19:50

@ZYLO: Kedves Zylo, egy top 10-es lista általában szubjektív. Lehetetlen tíz helyre besűríteni az összes lúzerséget, ami az F1-ben hat évtized alatt történt. Nem Mansellt minősítettem lúzernek (nagy kedvencem), hanem a 91-es montreali kiesését. Lássuk be, az a kiesés topkategóriás blamázs volt! ;)

brain drain 2010.11.11. 11:21:13

@Autopeti: Nagyon durva ez a videó, de tananyagnak be lehetne rakni a kreszvizsgába, megelőzendő a száguldozásokat közterületen.

Real Simon says 2010.11.11. 11:21:49

@gabi_RS4: Lájk! Cseszkó Tátra KGST-alapú segítsége rulez! ;)

Real Simon says 2010.11.11. 11:24:33

@esef: Baumgartner egy év + 2 futam alatt nem csinált semmi kiugró lúzerséget. Stabilan ment a hátsó régiókban, a kocsijából (és belőle) ennyire futotta. Ne bántsátok, az csúnya dolog...

Hurri Kán 2010.11.11. 11:25:58

Szerintem a világbajnok pilóták közül Mansell volt az, akit a legtöbb balszerencse sújtott a technika által.

Pl. a Hungaroringen amikor rosszul tették fel a kerekét és leesett a kerékanya. Meg kétszer is az utolsó futamán bukta el a VB-címet.

Ha jól tudom, futamgyőzelmei száma bőven húsz felett van, más ezzel 3 VB-címet is nyert.

Real Simon says 2010.11.11. 11:26:15

@Typ3: Ezt talán majd egy másik cikkben kibontom, ha érdekel. Eddig öten voltak, az biztos.

brain drain 2010.11.11. 11:26:47

@Real Simon says: Igazad van (én is Ólomláb Mansellt szerettem), de nekem például az legnagyobb lúzerség, amit megboldogult Senna művelt, hogy mindenkit, aki nem tetszett neki, azt felpofozta (kit azért, mert elment mellette, kit azért, ha nem tudott elmenni mellette, de másért is). Számomra az arrogancia a lúzerség, és a kisszerűség jele.

Real Simon says 2010.11.11. 11:29:26

@gyvy: Igen. Egyszer leesett a hátsó kereke Estorilban is (1991), egyszer meg tolatott a boxutcában (szintén Portugália, 1989). Különbség van a pech és a lúzerség között. Mansellnek 31 GP-győzelme van, egy vb-címe és három vb ezüstje. Összességében nem rossz az.

Hurri Kán 2010.11.11. 11:31:59

@Real Simon says: Nem bizony!

Annak ellenére hogy csak egy VB-címe van, az én saját listámon benne van a top tízben!

Ez az előzése (is) felejthetetlen:

www.youtube.com/watch?v=lWCXZgQ3YB4

isti77 2010.11.11. 11:41:54

@DonVincenzo: tudod, pl. én amikor elkezdtem olvasni, azt hittem (reméltem), jobb lesz. Úgy gondolod, ennél jobban ismerhetném már a stábot? Ez nem állná meg a helyét, mert vannak közöttük, akik nagyon jókat tudnak írni.

Figyejjémmá 2010.11.11. 11:51:16

Tényleg! Ha a safety car kicsúszik, a mezőnynek is követnie kell? :D

Hurri Kán 2010.11.11. 11:53:01

@Figyejjémmá: azt nem tudom, de ugye a pályára csak úgy jöhetsz vissza, hogy a pályán haladókat nem lehet akadályozni és veszélyeztetni. És SC alatt mint tudjuk tilos előzni. Addig OK, hhogy elmegy a mezőny, a SC visszajön, de utána hogy foglalja el a pozícióját a mezőny elején :DDD?

Figyejjémmá 2010.11.11. 11:54:27

ez meg megint off.. FIA WTCC 2009 Pau:
www.youtube.com/watch?v=NYO4yPmf5AI
egy élmény volt nézni.. sehol semmi figyelmeztetés.. a pályabírók nem voltak a csúcson. :D

ibanezfan 2010.11.11. 11:54:29

Az "amerikai F1-nek" az IndyCar sorozatnak is megvan ám a saját "fekete listája". Itt egy szórakoztató írás ugyanebben a témában, csak az óceánon túli versenyzőkről:D www.irace.hu/indycar/izod-indycar-series/4691-minden-idk-legrosszabb-indycar-versenyzi-1-resz

Figyejjémmá 2010.11.11. 11:55:45

@gyvy: Ööö.. safety car safety carral? :D

Figyejjémmá 2010.11.11. 12:01:08

@gyvy: Azért Inoue összeesését pár "focista"is megirigyelné. :D

ommm 2010.11.11. 12:16:07

@brain drain: Szerintem nem igazán így volt.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.11.11. 12:33:56

@Figyejjémmá: hát ez kész :D 30-as övezetben hajnali 4-kor nem mernék így kifordulni jobbkezesből...

Figyejjémmá 2010.11.11. 12:34:26

@brain drain: Ööö.. mikor? Hol kiket? :D

Figyejjémmá 2010.11.11. 12:35:49

@d'oh: jaja.. a pályabírók elfelejtették jelezni az SC-t.. szerencsétlen privát volt, és vezetett.. nesze chevrolet törészteszt....

Lowtyo 2010.11.11. 12:45:54

legnagyobb lúzerség, heikki és kimi össze-vissza beszélnek a futam után:
www.youtube.com/watch?v=IwSYa0pHVEU&feature=related

brain drain 2010.11.11. 12:48:00

@Figyejjémmá: Semmi sincs inygyé'. Senna köztiszteletben álló neurotikus pofozkodó volt, ezt mindenki tudja róla :)

gabi_RS4 2010.11.11. 12:49:21

@Real Simon says:
Lehet hogy Mirko és Zdenko otthon a Smena géépel lekapott repülő pilótát azonnal előhivatták a Prior aljában működő StartFoto üzletben (azonnal,értsd nem kellett egy hetet várni :P)aztán a kinagyított kép ott volt bekeretezve a domazlice-i tűzoltóság pihenőjének a falán, meg másolatban előkerült vendégségben is,m mutogatni.
Csak az a kár, hogy a Tatra rendszáma prágai ;)

Figyejjémmá 2010.11.11. 12:54:32

@brain drain: Helyszinek? Kiket, miért, mikor?:) Prost volt abban az időben a favorit nálam, de ez azért kissé magas..

ZYLO 2010.11.11. 13:12:53

@Figyejjémmá:
Suzuka, Eddie Irvine, mert visszavette a kört az eleredő esőben, 1993.

Figyejjémmá 2010.11.11. 13:15:13

@ZYLO: továbbiak? Ha már pofozkodó volt? :D

brain drain 2010.11.11. 13:18:06

@Figyejjémmá: Nem szokásom információs pultként szolgálni, de itt van egy pl neked:

Suzuka (1993) Irvine kontra Senna

És ha érdekelne, mit mondott pontosan az ez arrogáns fasz:

www.worldracingforum.com/world-racing-history/1881-senna-irvine-suzuka-1993-a.html

A többire keress rá

ZYLO 2010.11.11. 13:19:00

@Figyejjémmá:
Nem én mondtam, hogy pofozkodó volt...

brain drain 2010.11.11. 13:31:00

@Figyejjémmá: Nálam amennyire jó pilóta (nem versenyző, ahhoz ember is kell) Alonso (akárcsak Senna), annyira nem nagyság. Sajnos kevés az úriember ebben a sportágban is, de volt/van pár. :) Na hello

Figyejjémmá 2010.11.11. 13:39:31

@brain drain: Isten áldjon. :) Az Alonso dologban sem értünk egyet, de hülyén is nézne ki, ha minden ember egyforma lenne. :)
@ZYLO: Tudom, bocs. :)

brain drain 2010.11.11. 14:06:11

@Figyejjémmá: Nem azért írtam be, hogy valaki is egyetértsen velem, és nem is azért, hogy önigazolást kapjak, vagy igazságot. Pusztán, hogy kifejtsem szerintem nem csak az lehet lúzer, aki béna. :)

Figyejjémmá 2010.11.11. 14:18:43

@brain drain: Más a nézőpontyunk. :) De ezt jól teszed. Én is azért írom, mert nekem meg ez a véleményem. Neked meg más. :) Így szép az egész. Hülyén is nézne ki, ha mindenki egyforma lenne. Akkor nem adatott volna meg sok olyan nagyszerü dolog nekünk, mint a trollok, a polizé, meg a csapat és egyéb versenyek. :D

Punisher 1 2010.11.11. 14:22:30

Nem olvastam végig a kommenteket így már lehet,h valaki írta.
A cikk végén van 1 kis baki. Azok nem Magyar beavatkozó bírok voltak, hanem csehek! Nem véletlen a TATRA meg a cseh rendszám sem. Ja és a pilóta nem színészkedett...

www.youtube.com/watch?v=6pa3GrLfprM

A videó címe senkit ne zavarjon meg persze nem SC csak 1 orvosi kocsi.
Ha jól megnézitek (az autó jobb oldalnál)a saját emberüket is elcsapják.
Ha jól emlékszem rossz volt a fék a tatrán. A pilóta meg azért esik össze mert fáj a lába nekije.:)

Persze mit várunk 1 olyan országban ahol az újságírók még mindig nem tudják mi a különbség sport/pálya bíró és pályamunkás között!
Erről már nem is beszélek "pólusidő" Az meg mi? Az F-1 ben biztos nincs ilyen fogalom. Na ennyi fikázás mára elég.
Üdv mindenkinek.

Figyejjémmá 2010.11.11. 14:25:26

@Punisher 1: Éppen az előbb röhögtük ki azt a műesést. :D Bármelyik focista megirigyelné. :) A saját ember a kamikazet próbálja megfogni, aztán a főhős az esemény után vár, majd színpadiasan összecsuklik. :D

brain drain 2010.11.11. 14:33:14

@Figyejjémmá: Ne haragudj, hogy ismét írok neked (már nem állt szándékomban), de ha neked ez műesés (műgázolás) volt, akkor próbálj ki egy dolgot. Kérd meg a haverodat, hogy üssön térden egy istenes samuval (nehézkalapács), körülbelül ekkora erőhatást kapott Inoue, és aztán gyere vissza ide a fórumra, és írd meg, hogy utána sikerült-e egyesen megállnod a lábadon. :D De tudom, tudom, ez is szubjektív, ki-ki másként ítéli meg, ezért szép ez a világ :)

KariKa 2010.11.11. 14:57:57

Ez egy (szinte teljes egészében) lopott írás, az eredeti egy régebbi F1 Racingben jelent meg.

Figyejjémmá 2010.11.11. 14:59:49

@brain drain: 3x megtörtént, igaz ladával, trabanttal és simsonnal. azonnal elpereceltem. :D

Punisher 1 2010.11.11. 15:21:36

szerintem meg próbált lábon maradni csak nem tudott ráállni...
ez nem foci, h háta 11-et ítél a bíró mert beveszi a műesést!

Figyejjémmá 2010.11.11. 15:36:14

@Punisher 1: és szétnézett és műesett. :D

Smooth 2010.11.11. 15:48:41

Na nekem azért Schumi box gázolása is hiányzott kicsit (még ha nem is az elsők közt)... vagy amikor safety car mögött sikeresen megpördült :D

Smooth 2010.11.11. 15:50:28

Mármint nem boxot gázolt...
www.youtube.com/watch?v=fBgkzKVUJ88
Kicsit sz@r a minőség :S

arconfosom 2010.11.11. 15:57:41

Baumgartner Zsolt pontszerzése is be kellett volna férjen

Mondjuk az Ecclestone sztori eléggé kikívánkozik. Oda pont illene a mi Zsófink

Real Simon says 2010.11.11. 16:10:08

@KariKa: Küldd már át, vagy linkeld be - nagyon kíváncsi lennék rá! :)

brain drain 2010.11.11. 16:29:53

@Figyejjémmá: Ú apám, azért ezt műesésnek nézni, ne haragudj, de ez az év vicce. Vagy csak a cikkíró megkért, hogy generálj vitát, esetleg növelj klikkszámot, még ezeket tudom elképzelni. Tudod milyen az amikor valakinek nekimegy egy, mit tudom én 1,5 tonnás autó 10-20km/h fékezés nélkül, ráadásul térdmagasságban, mert egy kis japánról beszélünk. Oda se nézett, nem is látta, fel sem készült, fel sem ugrott a kocsira. Telitalppal állt, majdnem egyenes lábbal, és elgázolták. Tudod milyen erőhatás éri az ember lábát egy bizonyos ponton, ha egy kb 10-20km/h-val haladó 1,5 tonnás autó kőkemény lökhárítójával összecsókol? :) Főleg egy tátrával, aminek igen jó az alaktényezője :D

karlmann 2010.11.11. 16:35:06

@brain drain:

Az első pofozkodása még az FF 1600-ban volt, amikor Mansilla kitette a fűre. Erről speciel kép is van a Christopher Hilton-féle Senna könyvben, ahogy szorongatja a honfitársa torkát. Szerintem a csúcs Senna esetében Monaco 1988 volt, amikor azután, hogy falhoz csapta a kocsit az alagút kijáratánál, azt mondta: "talákoztam Istennel". Mennyivel őszintébb lett volna azt mondani, hogy mindenki tudja, hogy ott black out van, és az izzadságcseppek is a szemembe folytak olyan meleg volt, ezért nekimentem a falnak.

De szerintem minden versenyző pályafutása során volt valamilyen béna eset, volt akinek ez végzetesnek bizonyult. Lauda otthon borult fel a saját traktorával, a Reutemann a szerelőkkel focizott, amikor eltörte a karját, Pace elkísérte a haverját tesztrepülésre egy vadászgéppel, aztán hegynek ütköztek és meghaltak mind a ketten. A sort lehet folytatni a végtelenségig.

Figyejjémmá 2010.11.11. 16:37:51

@brain drain: a francot kért meg bárki is. :D De hajrá. Bérkommentelő még nem voltam. :D felhasal. Lejön szétnéz.. gondolkodik.. van biztositásom? Van Jajj akkor de nemjóó most nekem. fájni fogok, ez látványos... elesek.. :D
Az erőhatásokrol..csaptak el szemböl ladával, trabannttal, simsonnal, elmondom ismételten. Nem volt kedvem felállni és hülyén összeesni. :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.11. 16:39:14

Két nagy lúzer kimaradt!!!

B.Zsoltika, aki egy év alatt 1 pontot szedett össze, mert mindenki kiesett előle, és a Sumi az idei legjobb 4. helyezésével mert szintén mindenki kiesett előle.

brain drain 2010.11.11. 17:06:02

@karlmann: hát ehhez hasonlókról beszéltem én is, figyejjémá kérdezte, egyébént

@Figyejjémmá: te teljesen kész vagy ember :), szivatsz?

Figyejjémmá 2010.11.11. 17:11:14

@brain drain: nem.. emlitettem előtte is, engem b@sztak el szemböl ezekkel a géppekkel.. 2 előzőnél volt időm és helyem felfeküdni a gépre, de lemászás után nem álltam talpra, néztem szét, hanem összeesetem kissé... utólagos elnézésed is kérve.. és aztán nem keltem fel, mert kurvára fájt mindenem.. a simsonos meg pláne... azt hagy ne részletezzem... :)Amugy nem szivatlak.. ez igy volt.. és a 3 esetböl 3 haverom volt.. a megmutatom milyen közel elmegyek melletted...

Figyejjémmá 2010.11.11. 17:13:29

@Figyejjémmá: akkor még görkoriztam... :D
Azóta nem. :D

Figyejjémmá 2010.11.11. 17:15:32

@atpijkamo: Sóltinak egy világbajnoki ontja an. A ott va az arcán azóta is...
Azért valljuk be , az durva volt szervo nékül.

Figyejjémmá 2010.11.11. 17:19:03

na kimaradtak betük. vagy a billentyüböl fogy, vagy én vagyok tul gyors.. amugy Api.. te nem a homáron ekézed a népet? Nem mintha zavarna, csak nem tudtam, hogy ehhez is van diplomád :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.11.11. 18:14:36

@Figyejjémmá: "nem tudtam, hogy ehhez is van diplomád"

Az emberi agy kapacitását ritkán használjuk ki. Különben két wikipédia szócikk elolvasásával behozhatatlan előnyt lehet szerezni a kommentelők 80%-ával szemben.

Nem szoktam ekézni a népet. Csak nagyon ritkán a nagyon hülyéket.

A Forma 1-hez meg a focihoz mindenki ért. Kérdezz akárkit.

brain drain 2010.11.11. 18:41:35

@Figyejjémmá: Ok, de tényleg nem értelek. Mondom egy rövid storyt. Megelőzött egy madár egy aránylag jól autózható úton, habár lakott területen belül, ahol elég sokan laknak, igaz egyenes volt az út és aránylag széles. Látom a buszt beállni az öbölbe 100 méterrel lejjebb (nos ilyenkor én lassítani szoktam, akár van zebra, akár nincs. A madár nem lassított, ahogy illik, néni kilép a busz előtt! Madár satu, 50-nel úgy elbszata a mamát, ahogy illik. Mama homokzsák módjára, a tehetetlenség minden erejével össze-vissza cikázott a levegőben. Kiugrom a kocsiból, mama, földön ül mindkét lába eltört, meg amit nem láttam. De! Ilyenkor van egy hatalmas sokk, ami egy természetes védelmi reakciója az embernek. Túlélési ösztön, ami annyit tett, hogy a 4 bottal járó néni mindenáron fel akart ugrani, és elrohanni. Állandóan fel akart ugrani, csak nem volt mivel, vagyis hogyan. El akarta, hagyni a helyszínt. Én szerintem ugyanez volt a japánnal is, csak kisebb sebességgel. Elütötték, nem tudott rákészülni, felhemperegeni a motorházra, egy pillanatra a sokk legyőzte minden fájdalmát, majd a mp ezredrésze alatt felismerte a szervezete, hogy nem kell futni, nem fog meghalni, majd összeesett a hatalmas fájdalomtól. Ami látható is volt, ahogy végig ment rajta az fájás. Összeesett és ennyi a stroy. De ugye van aki ezt a folyamatot úgy nevezi, hogy szimulálás. :D Hát, nehéz is más helyzetébe beleélni magát az embernek, de van, aki megpróbálja ;) Én sajnos ilyen hülyén fogok meghalni.

brain drain 2010.11.11. 18:43:39

mondom=mondok, többi helyesírási hibáért sorry

Figyejjémmá 2010.11.11. 19:01:43

@brain drain: helyesírási hibák elnézve.. a többi ott fault, hogy ez az istenadta tehetség szétnéz...jajjj nekem most fáj..
tudod a jaj de fáj a lábam l'art pour l'art jut eszembe... amugymeg ha lenne tovább.. akkor felkel és semmi baja... sajnos csak a látványos jajmeghalok rész volt a tecsőn. De nem vitázok. :)

brain drain 2010.11.11. 19:35:18

Biztos a néni is nagy színész volt, akit említettem höhöhö

Figyejjémmá 2010.11.11. 20:32:29

@brain drain: Ez az érv, ez nagyon ott volt. :D

Hexer 2010.11.11. 20:44:29

A 6 kereku gepallat kimaradt....

Hurri Kán 2010.11.11. 20:50:48

@Hexer: a 6kerekű az hogy jön ide?

Figyejjémmá 2010.11.11. 20:52:34

@gyvy: nem tudom. f1-en láttam a régi gépek futamán, meg gyerekkorombol dereng.. nekem nagyon bejött a 4 kis kerék elöl..

Hurri Kán 2010.11.11. 20:55:29

@Figyejjémmá:

Mármint a lúzerséghez nem értem hogy hogyan jön.

Figyejjémmá 2010.11.11. 21:02:02

@gyvy: hát nem érted? 6 kerékkel is lúzer. :D

Hurri Kán 2010.11.11. 21:04:57

@Figyejjémmá: akkor milyen lenne 8 kerékkel? Jajjj :DDD

tükörfúró 2010.11.11. 21:13:33

Flavio Biatore for president..!
Beültette a nőjét versenyezni, azé ez ottvan, na.. :DDD

zevilaga 2010.11.11. 21:46:16

@önkéntes rendőr: Te megnézted? A narancssárga March a falnak megy, miután megnyeri a futamot. LÁSS!!!

zevilaga 2010.11.11. 21:51:46

Ja, a legnagyobb lúzerség: Amikor a RedBull 2010-ben magasan kiemelkedett a többiek közül, de a két versenyzője egymást agyalta, és hatalmas erőfeszítéssel végül sikeresen elbukták az egyéni VB címet...

Javájá, az még csak most lesz. :)

BTW: A legnagyobb luuuuuzer nem a Honda? Aki egy futamgyőzelmet sem ért el soha, aztán a kivonulása után a Honda költségén Merci motorral megnyerték az első 6 futamot, 4-et kettős győzelemmel, aztán meg mindkét VB címet. A Honda vezetősége meg gondolom sírva ütötte a fejét a falba minden futam hétvégéjén. :)))

zevilaga 2010.11.11. 21:54:42

@zevilaga: Nyilván a Honda néven induló csapatról beszélek aki sosem győzött, de most beugrott, hogy győztek ők, mégpedig 2006-ban pont nálunk. Ecccer.

Putz Patrik · http://ppf1.blog.hu 2010.11.11. 22:06:08

Én eddig úgy tudtam, hogy Taki Inoue bal lábát törte az esetnél.

(magas labda persze, hogy melyik bal lábát).

generator 2010.11.12. 00:25:39

@Real Simon says: "Nem Mansellt minősítettem lúzernek (nagy kedvencem), hanem a 91-es montreali kiesését. Lássuk be, az a kiesés topkategóriás blamázs volt! ;)"

Kedves szerző, ne haragudj meg nagyon, de az igazi blamázs az, ha valaki komolyan gondolja, hogy akármilyen versenyautóban (sőt, autóban)
bármilyen kapcsolót könyökkel meg lehet pöckölni...
Pláne azt ami áramtalanítja a kocsit.
Azért az ilyesmit igyekeztek védeni a véletlen használattól:

f1.imgci.com/PICTURES/CMS/6400/6480.jpg
1.bp.blogspot.com/_vEYhzvTW5TY/TDA_M_wzY2I/AAAAAAAAAro/Zp-VC1z8l_Y/s1600/keke%27s+seat.jpg
atspeedimages.com/image.php/6caf46c8-72c9-11dd-78b3-0019e3f8e432/branded/1978_williams_fw07_%2304_f1_cockpit_2.jpg
www.schuerkamp.de/zope/hoover/racing/historic_f1/images/lsm01_candy_cockpit.jpg

Azért az ilyesmit elég régóta igyekeztek védeni a véletlen használattól.
És próbáld meg azt is elképzelni, milyen póz kell ahhoz, hogy valaki egy kézzel elérhető kapcsolóhoz a könyökével érjen hozzá. :D

A váltóhibás verzió pedig akár igaz is lehet.
Ha az ecu a kocsi sebessége és a kiválasztott fokozat függvényében szabályozta le a motort, akkor az simán lefulladhatott, ha az autó úgy lassult, hogy a váltó kidobott a visszaváltáskor.

De ha tudsz valami megbízható forrást (és itt nem a Wikipedia-ra gondolok),
linkeld be.
Anélkül sajnos egyet kell hogy értsek a Dávid Sándoros, sztorizgatós hasonlattal (by Zylo).

Super aGyuri 2010.11.12. 21:46:44

@Önjáró Talajgyalu: kb. ennyi maradt meg nekem is a cikkből :)))

Ősrégi Tatra... a vak is látja, hogy egy vadiúj modell. Az "ősrégi" még tele volt krómmal.

Nagy kár, hogy már nem gyártják. Az egyik legcsodálatosabb autó volt, nem csak a "keleti blokkból", hanem az egész világon.

---

Na de épp most olvasom, hogy a VW a Bentley és a Lamborghini, valamint az Italdesign (Giugiaro) után meg akarja venni a Ferrarit is és a kiváló moduláris padlólemezre építi majd a luxussportkocsikat (Ferrari VW Polo alapon...), hát már minden lehetséges.

Super aGyuri 2010.11.12. 21:49:18

@tatrafаn: Szia Tatrafan! A Te "ősrégi" Tatrád még megvan? A fekete csodára gondolok...

Real Simon says 2010.11.13. 13:26:33

@generator: Az eszedbe se jut, hogy nagyjából azóta kezdtek el változtatni a kapcsolók elhelyezésén? Süllyesztett kapcsolók, a kormányra szerelt irányítószervek mind ennek az elkerülését szolgálják. Elég összehasonlítani egy McLaren- vagy Williams-kormányt a '80-as évek végéről, meg egyet a '90-es évek eleje/közepéről. Nem linkelek ide semmit, ha érdekel, nézz körül a neten. Mansell integetős mozdulata kicsiben valóban nem látszik az inda videón (pont akkor mutatja távolról a kamera), de az eredeti youtube linken látszik. Könyöke volt.

Real Simon says 2010.11.13. 13:28:14

@Putz Patrik: orvosi zárójelentést olvastad? Én sem. :)

generator 2010.11.14. 00:49:16

Simon, megnézted a linkelt képeket?
Szerinted ezek közül melyik autó '91 utáni?
Ha valaki szorosan be van szíjazva egy űlésbe, az szerinted hogy tud a könyökével
megbökni egy olyan kapcsolót, ami nagyjából karnyújtásnyi távolságra van tőle?
Mansell integetős mozdulatát nem láttam, de egy szóval sem vitattam.