Vélemények az azonos című írásunkról.
A drift halála az okoskodás
Megúszható a bünti a harmincas táblánál!
2011-11-29 17:22:00Hiba a mátrixban – gondoltam először, mert más ésszerű magyarázat hirtelen nem jutott eszembe, mikor
Injektor és szeneslapát
2011-07-21 06:00:00– Melegszik a főtengelycsapágy! – Kenünk, vagy állítunk? – Állítunk! – 30-32-es kulcs, pajszer
Megvesztegethetetlenségeskedéseitekért
2011-06-27 18:05:00Legalább tizenöt vodkát ivott aznap este egy bárban az a tiroli férfi, akinek egy közúti ellenőrzésnél
Közveszélyes az öko-kamion
2011-05-22 08:00:00Az ECO-üzemmódba kapcsolt kamion ugyanis nem más, mint egy gördülő forgalmi akadály. A mögötte tucatszám
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
butschq 2010.11.01. 13:01:06
itten faluhelyen probléma nincs az rwd-vel, sőt éjfél környékén jó kis driftestéket rendezünk, felvonul lada, bmw merci (egyszer még egy zsuk is bepróbálkozott:D:D ) persze itt a nyírségben a legnagyobb emelkedő a vasúti átkelő, ahol elindulni bmw-vel kikapcsolt kipörgésgátlóval is el lehet, csak kicsit viccesebb:D
na persze, aki nem ótóbuzi, csak használja annak ezek mindegy, de gondolom azok nem járnak egy autóimádók által látogatott weblapra, hanem felkeresik a kutyavilágot pl.
Adam2101 2010.11.01. 13:08:00
Haladunk a korral, szerencsére egyre több biztonsági fejlesztés van, de nem kéne megfeledkezni arról, hogy az embernek, és a technikának is vannak határai. Ha baj van ott a segítség, de miért jutunk el odáig hogy baj legyen?
Sajnos az elütött gyalogosnak nincsenek biztonsági felszereléséi, illetve a mieink sem érnek semmit, ha egy kamion telibe kap oldalról.
McK (törölt) 2010.11.01. 13:14:34
Meg bezzeg régen így meg úgy..
Vicces.
Régen öreganyátok jó nő volt.Majdnem mind.
És most?
Kicsit változott a világ,jó reggelt.
butschq 2010.11.01. 13:25:02
Pityuuu 2010.11.01. 13:29:47
Én kényelmesen járok 150-160-al a pályán"
Azért ugye remélem érzed, hogy ez erősen nem így van. Eddig ahányszor jártam pesten (főleg forgalmasabb utakon) jó, ha elértük a 60-70-et. Éjszaka és gyér forgalomban lehet, de máskor nem hinném. Ha havas-jeges az út akkor meg főleg senki nem jár 90-el autótól függetlenül kivéve 1-2 x5 és társai akiknek fingjuk nincs az egészről, csak összkerék és húú de jó megy. Persze csak nem áll meg.
Pályán te lehet 150-160-al haladsz, de nem ez az általános. Ahányszor megyek a pályán, ha tartom a 130-at még én is előzgetek és nem sokan mernek már manapság 160-al menni. Havas-jeges úton meg főleg.
McK (törölt) 2010.11.01. 13:33:12
Telehordta vizzel vödrökkel a szüretelőkádat.
5 perc alatt bármikor megjavította,mert kidobta a gecibe.
Én meg ma más nem tudok fürdőszobát építeni.
Gyakrabban el is romlik,csöpög a csap,eldugul a lefolyó.
De ha lehet,azért maradnék annál,hogy a falból folyik a melegvíz..
McK (törölt) 2010.11.01. 13:35:03
Nem érted a lényeget.
A lényeg az,hogy ma sokszor annyi autó van,és sokkal gyorsabb a közlekedés.
McK (törölt) 2010.11.01. 13:40:14
Úgy,hogy nem volt más.
Hogy lehet,hogy régen kézzel faragtak,fűrészeltek két hétig egy darab fagarendát?
Úgy,hogy nem volt jobb.
Hogy lehet,hogy régen az emberek szekérrel,meg lóháton mentek Pestre a király színe elé?
Hogy lehet,hogy azelőtt meg gyalog?
NEM VOLT JOBB!
De őseink nem voltak hülyék,ha találtak jobbat,használni kezdték.
Ma meg sírunk,mint bundás,hogy bezzeg régen.
Rocko- 2010.11.01. 13:47:02
szóval te nem szoktál pesten járni. értjük. :)
blackxs (törölt) 2010.11.01. 13:51:14
Az s500-at nem eszi meg."
akkor hazudok nem? ha az ember mesél egy történetet amiben éppenséggel egy dízel lenyomott egy benzinest, akkor miért kell egyből csípőből ellentmondani? főleg úgy, hogy apám autójáról van szó és benne ültem, ja és utána még dumáltunk is az s500 tulajával.
(itt jegyezném meg, hogy nem vagyok raj:)
megnéztem a számokat:
A mi autónk: 2007-es E320 cdi ( 224 Le és 540 Nm) 1750 Kg. 0-100: 6,8 s
"Régi" 2003-as S500 (306 Le és 460 nm) 1780kg. 0-100: 6,5 s
tehát: súly: egyforma, gyorsulás 0-100: egyforma.
az dízel viszont plusz 80nm.
de persze ezek csak számok, nem jelentenek semmit.
de attól még előfordulhat, hogy egy "szemét" dízel lenyom egy "tökéletes" benzinest nem?????
GiXXXer 2010.11.01. 13:53:53
Nagyapáink régen tényleg megjártak mindent Wartburgokkal, meg ilyesmik, de emlékszem, amikor télen két nap alatt jutottunk ki lengyelbe, pedig csak 700 km-re mentünk. Ismerősöm is mondta büszkén, hogy trabival mit meg nem járt régen: de mennyi idő alatt???
Meg persze hova, mert 30 éve még feleannyi helyre sem tudtál eljutni autóval, mint most. Meg nem csináltunk mi se nagy problémát abból, hogy 86-ban SEHOVÁ nem tudtunk menni télen!!!
tükörfúró 2010.11.01. 14:28:46
Passz.
De aki ült már régi 4maticos merciben, és átélte azt, hogy ahol mindenki "esik-kel" ő csak rugdalja a két pedált tetszése szerint, és a lehető legagresszívebben provokálva az autót sem történik gyakorlatilag semmi...
az jogosan ámul, miért is próbálja az autós újságíró "feltalálni", amit az autóipar kb 15éve napi szinten használ?
butschq 2010.11.01. 14:37:20
"nyilván, mivel nekem is dízel autóm van, azért domborítom ezt.. :)
Ja, és elsőkerekes :)
A 320 cdi is az."
Mióta elsőkerekes az E osztály? vagy hátsó, vagy össz
tükörfúró 2010.11.01. 14:39:27
Csakhogy eközben a károsanyag kibocsájtás az össze sem mérhető a benzinesével, mert borzalom, egy optimálisan szépen felpörgetett a saját olaját is égető kétütemű hegyi levegőt köp ki egy ilyen teljesítményre "felgyötört" dieselhez képest.
Egyszerűen diesel bácsi nem erre találta ki azt a hajtást, ez van. És köthetünk csomókat a saját farkunkra, egy másra kitalált dolog, akkor sem lesz tökéletesen alkalmas egy eltérő célra.
Plusz az élettartam kérdés ugyanez, ott is lecsapódik a dolog.
Az ilyen "lenyomtam a benzint" gyerekek mögött szokott már 30-80ezer km-es (szemre pattúj) kocsiból ömleni a füst már városi totyogásnál is.
A diesel konstrukciojában is alkalmatlan ezekre a csúcsteljesítménynekre folyamatosan, (tehát nem alkalomszerűen, nagyritkán, ha muszáj)..amit ma a gyárak a népszerűsítés miatt kikényzserítenek belőle.
Ezeket lehet vitatni, meg az unokaöcsém sógorának a keresztfiának az autójával jönni, ami...
felesleegs, műszaki, gépészeti tények.
Amiről nem igen beszél ma senki, mert ellentétes az autógyártók érdekeivel, akik dollár ezermilliárdokat öltek a 90es évek óta az elektronikus diesel kifejlesztésébe, és bármi áron szerenék a lóvét és hasznait viszontlátni.
GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.11.01. 14:55:37
én ezen csak röhögök, ezt a kocsit nem a gyorshajtásra találták ki
szerintem különben egyik se megy különösebben jól, szerintem a Panamera Turbo meg a 911 Turbo megy jól, meg a kompresszoros S55 AMG
de én az összes emberkedő Fiat Uno Turbot elengedem mikor villog hátulról 140-nél
az S500-nál 190-ig tart a 3-as és utána még van két fokozat, ha nem szabályozna le, 304-ig tartana az 5-ös
menetkomfortra és zajszintre az E sehol nincs az S-hez, a dízel meg a benzinhez, nekem meg ez fontosabb mint 0,2 s gyorsulás 140-160-ig
100-nál 58 dB a zaj, a világ leghalkabb kocsija, nem is hallod, hogy van benne motor
GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.11.01. 15:08:23
ha jeges, még jobb is, mert kisebb a levegő és a Földgolyó közötti surlódás, így pikk-pakk elbánik vele ((:
GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.11.01. 15:10:07
special.blog.hu/2010/11/01/aston_martin_db5_by_james_bond_007
bibibí
butschq 2010.11.01. 15:10:31
mondjuk ő egy rossz véglet:)
mi nem foglalt még 2010.11.01. 15:12:36
Pusztán azt hogy ha nem beteg az 500-as valóban versenyezni is akar akkor nem eszed meg.
Hiába több a nyomatékod sokkal elöbb el is fogy a lendület.
Nézd meg mekkora fordulatnál éred el a nyomatékcsúcsot és hol egy benzines.
blackxs (törölt) 2010.11.01. 15:23:05
tükörfúrö: "unokaöcsém sógorának a keresztfiának az autójával jönni" az autó Apámé és már 100zsor mondtam, hogy ott ültem én is.
egyébként teljesen egyetértek mindenben amit leírtál.
de ezt a károsanyag kibocsátást hagyjuk már. ha az lenne neked a fő szempont, akkor nem ide írkálnál, aki gondolom szereted az autósportot...
Gyuszi bá' : isten ments, hogy veszekedni akarjak, az teljesen egyértelmü, hogy az s osztály ezerszer jobb mint az E osztály.
meg az s500 jobb, gyorsabb mint a 320 cdi.
ezért is írtam, hogy biztos béna volt a söfőr, vagy mi voltunk nagyon jók, hogy sikerült lenyomni végül.
ugy hogy kedves benzinhiénák, velem nem fogtok veszekedni! :)
blackxs (törölt) 2010.11.01. 15:25:51
esküszöm többet nem hozom elő! :D
blackxs (törölt) 2010.11.01. 15:29:37
mert csak a nyomaték.... :D
na jó, tényleg befejeztem, mert indulok.
anyázás helyett légyszi inkább kiívánajtok jó utat!
butschq 2010.11.01. 15:35:15
ezt a témát a traffipaxos helyen megjósoltam, még szerencse, hogy nagyon sokan gyertyákat gyújtogatnak, mert am itt pokol lenne (téli vezetés; fwd-rwd; benzin-dízel; márcsak az új auót régi autó, meg a hibrid-nem hibrid kellene)
:)
Schneider Ádám 2010.11.01. 15:41:57
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2010.11.01. 15:58:33
röhögve elmegy ott, ahol a sok hátsókerekes szar elakad
üssetek
''autónepper.'' 2010.11.01. 16:22:57
KadettGSiforever!!! 2010.11.01. 16:24:19
aki nem tud vezetni, az ezzel sem fog, ellenben közveszélyességi foka ESZMÉLETLEN MEGNŐ!
Egyenes arányban a szenzoroktól kapott önbizalmával.... ;)
Biztos büdös paraszt vagyok - de én még Wartburg-Skoda-Aro kombóval tanultam nyári gumikkal, 1.5 méteres hóban vezetni - ment.
Lehet megölni-lealázni! :D
mi nem foglalt még 2010.11.01. 16:25:05
mi nem foglalt még 2010.11.01. 16:27:08
Shadowbull 2010.11.01. 16:31:06
Nyilvan te vagy a kiraly.
Egyebkent mar kezd unalmas lenni, hogy ez a tema a net osszes ostoba barmat egy helyre csoditi.
sb
hakapeszimaki1986 2010.11.01. 16:53:11
Én például most fogok fogorvosi diplomát szerezni,de már apukám megelőlegezte nekem a diplomaosztós ajándékomat: egy Subaru Legacy-t kértem.
Egy 2009-es 2.5 GT-hez sikerült jó áron hozzájutni.265 le,szimmetrikus AWD.Nincs olyan rossz helyzet,ahonnan nem ránt ki. :))
Lehet,hogy szükségem is lesz az autó elektronikájára,mert csak 2éve van jogsim és még nem vezettem olyan sokat. :)
Nem is értem,hogyan kaphatnak műszakit az ilyen mindenféle lim-lomok.
ABS,ESP nélkül 2010-ben??? Attól jobban félek,hogy nekem jön egy ilyen rom,minthogy én csinálnék bármi zűrt,pedig szeretek gyorsan menni,de hogy menjen az ember egy SUBARUVAL???
McK (törölt) 2010.11.01. 16:53:24
Ne törödj vele.
Régi magyar népszokás,hogy amire nincs pénze,az szar.
Mert itt mind az osztja,hogy a 3 betűs szar,akinek nem telik rá.
McK (törölt) 2010.11.01. 16:55:26
Vagy, hogy hány?
ocsisajt78 2010.11.01. 16:55:48
ker(d)esed para(n)cs :D
benzines vs dizel? -> turbos benzines
FWD vs RWD? -> 4WD,AWD :P
uj auto vs regi auto? -> regi auto (80-90-es kockasabb forma beszt)
hibrid vs nem hibrid? -> pure electric :P
:DDD
szoval nekem az idealis munkaauto egy mind a 4 kereket hajto full elektromos valami 80-as evvegi japan style bodes kisauto lenne :]
funfaktor auto meg valami benzines turbos (rs escort cossie vagy valami ekvivalens japo) osszkerekes szorny lenne :]
ocsisajt78 2010.11.01. 17:04:28
butschq 2010.11.01. 17:05:57
ocsisajt78 2010.11.01. 17:06:04
McK (törölt) 2010.11.01. 17:20:45
Ugye?
lwl (törölt) 2010.11.01. 17:25:44
McK (törölt) 2010.11.01. 17:40:02
Az ostoba baromnak,vagy az önjelölt szakértőnek?
Mert valahogy te is idekeveredtél,Ede.
lwl (törölt) 2010.11.01. 17:45:38
McK (törölt) 2010.11.01. 18:06:55
Tényleg komplexusaim vannak..:D
Pityuuu 2010.11.01. 18:07:22
De mindegy értem én vagyok a köcsög mert nem telik új autóra amivel villoghatok, hogy telibaszták mindennel, mert nekem még egy darab 3 betűsöm sincs és kussoljak. Én egy szóval nem mondtam, hogy szar, sőt mondtam fejlődjön, de engem hidegen hagy.
Kár is volt leírni bármit is, mert annyi fasz van itt (aki erre bepöccen az magára vette), hogy az hihetetlen. Egyszerűen kifejtettem a véleményem, hogy én tudok ezek nélkül közlekedni erre más meg akarja magyarázni, hogy nem én nem tudok, mert lehetetlen, mert manapság 80-90 az átlag tempó pesten (LoL) és képtelenség ezt tartani gyenge autóval. De mindegy csak nevetni tudok rajta. Irigység meg szóba sem jön. Kell a tökömnek drága autó van annak a pénznek máshol is helye.
lwl (törölt) 2010.11.01. 18:14:09
lwl (törölt) 2010.11.01. 18:18:46
Ki meselt neked ilyet? Nem vagy te egy kisse paranoid?
"Ott az a rohadt Felicia a garázsban 44 kW és mégis tudok vele közlekedni."
Normalis korulmenyek kozott akar egy gordeszkaval is lehet kozlekedni. A biztonsagi berendezesek pont arra az esetre vannak, ha kiborul a bili.
"Ésszel közlekedem általában ahol lehet megyek amennyivel kell és ennyi."
Baszhatod az elovigyazatossagodat, ha beledszall valaki.
"De mindegy értem én vagyok a köcsög mert nem telik új autóra amivel villoghatok, hogy telibaszták mindennel, mert nekem még egy darab 3 betűsöm sincs és kussoljak."
Nem kell kussolni, de ne is nagyon akarjal olyasmirol szakerteni, amivel nulla tapasztalatod van.
"Én egy szóval nem mondtam, hogy szar, sőt mondtam fejlődjön, de engem hidegen hagy."
Megvaltozik ez, ha majd meg tudod fizetni.
McK (törölt) 2010.11.01. 18:28:40
Bocs,de magas volt a labda.
A második,nem nekem címzettel pedíg szóról-szóra,úgyhogy Pityuuu,olvasd el még egyszer,ezt írtam volna én is.
Pityuuu 2010.11.01. 18:32:01
Ugyanakkor a hárombetűseidet is. Olyankor egyedül a légzsák véd meg. Na igen az nekem is hiányzik.
Ja a bizt. ber. pont arra van, ha borul a bili, de sajnos sok embernek hamis biztonságérzetet ad és nem csak én mondom. Sajnos tükörjégen semmi nem ér semmit. Minden autó korcsolyázni fog gyönyörűen ahogy a fizika szerint elő van írva (láttam ilyet saját szememmel).
Én nem szakértek csak leírtam, hogy lehet ezek nélkül is közlekedni balesetmentesen.
Ha majd megtudom fizetni megváltozik? Lehet ezt nem tudom.
Ja és nem vagyok paranoid. Olvasd itt a hozzászólásokat és meglátod hányan mondják, hogy kell már-már kötelező.
lwl (törölt) 2010.11.01. 18:36:59
Talan mert nekik - veled ellentetben - van mar vele tapasztalatuk, es csodak-csodaja, mukodnek es hasznosak ezek a berendezesek.
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2010.11.01. 18:37:10
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2010.11.01. 18:38:26
de úgy is jó, ha a "ki" kimarad, és a kérdőjel helyére pontot képzeltek
lwl (törölt) 2010.11.01. 18:38:45
Alf (törölt) 2010.11.01. 18:53:24
Alf (törölt) 2010.11.01. 18:58:15
McK (törölt) 2010.11.01. 19:03:38
Ne ígérj olyat,amit nem tudsz megtartani.
Te sportod a helyreigazító baszogatás,és egyetlen kis tüskéért besértődsz?
Nem rád vall.
De ahogy gondolod,szabad ország.
w a s d 2010.11.01. 19:05:08
@Pityuuu: Lehet mondani akármit, egyre kevesebb a halott az utakon, miközben egyre több az autó, tehát a fejlődés jó összességében véve.
butschq 2010.11.01. 19:07:07
itt meg úgy látom a helyzet változatlan :)
komplexusaim nekem is vannak, de a legnagyobb a CSECSemőkoromból megmaradt, amit lánykákon szeretek gyakorolni akár órákon át:P csak úgy csüngök:D:D
ocsisajt78 2010.11.01. 19:32:00
;)
mvazowski 2010.11.01. 19:52:36
Azóta használtam két garnitúra GY UG7-est, és most egy Fulda KM3 van fent. Bátran állíthatom, hogy ez utóbbiaknál, sokkal hamarabb érzi az ember a határokat. Amikor el kezd kúszni, csúszni az autó, így még idejében változtathat az aktuális vezetési stílusán.
GiXXXer 2010.11.01. 19:52:47
a pénztárcádnak, meg az önbecsülésednek. Mert ha lepadlózod, nem ömlik befelé a benzin feleslegesen, jobban megy és kevesebbet fogyaszt!
Csak ne legyen idegtépő fáziskésése... :P
@Rocko: szoktam pesten járni (fél évig volt pesti csajom is), és nem a bedugult belvárosra gondoltam, hanem a kétszer soksávos főutakra. És csak azért írtam, mert egyesek szerint 30 éve is ugyanaz volt a helyzet, mint most, nincs szükség semmi elektronikára.
De ez az elsőkerekes kétliteres 320-as mercik idejében egyáltalán nem furcsa.
Jah, ha a e 320 kétliteres, akkor az s 500??? Villanymotoros fünfer??? :P
GiXXXer 2010.11.01. 20:04:45
streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.11.01. 20:27:40
Érdekes 2010.11.01. 21:24:48
Jah, HAJRÁ MAGYAROK/NÉMETEK-et hiányolom, hogy nem tart kiselőadást, hogy hogy száguldot 100 centis hóba 250-nel az M6tal.
Ezenkívűl jobbhijján csak imádkozni lehet pályán 130nál pl. hogy ne egy átfagyott völgynél legyen 1-2 méteres átfolyás lefagyva.Emiatt 50nel nem mehetsz végig..hát ez van figyelni kell.
ocsisajt78 2010.11.01. 21:38:30
es ami egy picit idegesitett az a picike "vömm" feeling volt amikor a modernnel elengedtem egy padlo utan a pedalt... ezt a Mazdamban meg a regi Escortomban nem (tudtam) tudom eljatszani ugyanazon pedalkezelesnel :) Nekem jobban bejon, na :}
mi nem foglalt még 2010.11.01. 21:55:35
Ugyan úgy a beszívott levegőhöz a megfelelő menyiségű benyát tolja be.
McK (törölt) 2010.11.01. 22:10:16
De nem ugyanolyan..:D
Ede szórakoztató,és a maga sündisznó modorában sokszor még igaza is van.
streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.11.01. 23:23:31
Szóval hiába van igaza valakinek, ha közben már a legelső mondatával belerúg a másikba. Annak az a vége, hogy anyázni fognak. Arra meg rajta kívül senkinek nincs szüksége. Szerencsére azért vannak itt olyan, az autózás-autótervezés-fejlesztés témakörben jártas kommentelők is, akik normálisan vitatkoznak.
De hogy a hárombetűs segédeszköz témához is hozzászóljak: aki azt gondolja, semmi szükség az ilyen jellegű fejlesztésre, az szerintem téved. Aki azt gondolja, hogy sokan túlbecsülik ezeket a szolgáltatásokat, és ebből komoly bajok keletkezhetnek, annak szerintem igaza van.
Szükségesek ezek a fejlesztések, de nagyon nem lenne baj, ha azok, akiknek az autójába beszerelik őket, valóban tisztában lennének a saját és a kocsijuk fizikai korlátaival. Vagy legalább sejtenék. Csak ehhez az kell, hogy párszor legalább egy kicsit elessenek. Te, mint versenyző (ha jól tudom) elég sokat feszegeted a saját korlátaidat, és tudhatod, hogy egy átlag autós mennyire kurva messze van attól, amit tudnia kellene ahhoz, hogy tudja, mennyire messze van attól, amit képzel magáról.
Mindettől függetlenül, az ilyen fejlesztések az esetek nagy részében nem negatív, hanem pozitív hatással vannak. Az a pár idióta, aki meg istennek hiszi magát a legújabb technológiával felszerelt autójában, remélhetőleg nem tesz kárt másokban.
Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.11.02. 01:29:52
katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2010.11.02. 01:49:28
Amíg a nagy számok törvénye működik, addig a júzer egyre gyakrabban hordja majd - a hárombetűsök miatt sokkal felelőtlenebbül közlekedve - a szép új vasat a szervizbe.
És dől a lé..
vadparаszt (törölt) 2010.11.02. 03:16:15
visszakettopadlogaz (törölt) 2010.11.02. 03:48:43
ketsegbeejto
Ciri 2010.11.02. 05:28:53
Lecsapom mindkettőt! Nnna! :)
@Schneider Ádám:
És neked mi a tököm közöd van hozzá hülyegyerek? Zavar?
Schneider Ádám 2010.11.02. 07:02:45
Alf (törölt) 2010.11.02. 10:08:42
McK (törölt) 2010.11.02. 11:09:43
Ede modora egy büdösborzéhoz hasonlatos,azzal a különbséggel,hogy akkor is büdösít,ha nem basztatják...:D
A név váltás utáni 3. kommentnél ráismerni.
De elfogadtuk.
Velem kapcsolatban inkább úgy fogalmazzunk,hogy indulok versenyeken,de nem vagyok autóversenyző.
Viszont egyértelműen azt gondolom,hogy pont a laikusoknak,az úrvezetőknek ,a tapasztalatlanoknak nagyon nagy segítség a 3 betűsök nagy része,különösen az ABS.
Természetesen van élet nélkülük.
De több hasznuk van,mint amennyi baleset bekövetkezik a túlértékelésükből.
A feleségem autójában kifejezetten örülök,hogy van belőlük.
Én lógatni nyilván nem ABS-est,ESP-st tartok,de Hamburgig inkább egy olyannal megyek.
Pedíg sztem elég jó viszonyban vagyok a hóval..
GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.11.02. 11:37:56
emiatt az utazás sokkal kevésbé lesz fárasztó, ez ismét növeli a biztonságot egy esetleg mégis előforduló kényelmetlen helyzet esetén
amatőrök esetében meg abszolút életmentő szerepük van
ocsisajt78 2010.11.02. 11:42:15
"A bovdenesnél is kompjúter dönti el.
Ugyan úgy a beszívott levegőhöz a megfelelő menyiségű benyát tolja be."
De ha figyelmesen olvasol, akkor irtam, hogy most egy 1985-os karbis escortom van... a fasorban sincs kompjuter :PPPP a bovden full mechanikus... es ez nekem nagyon tetszik :P
Schneider Ádám 2010.11.02. 11:54:06
Hurri Kán 2010.11.02. 11:56:26
Én meg azt nem nevezném kommentelésnek amit te itt elkövetsz...
streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.11.02. 12:11:08
Igazából, szerintem az iilyen esetek miatt aggódnak, akik aggódnak, de az biztos, hogy az esetek nagy részében az elektronikus segítők többet segítenek, mint ártanak. Jó példa az ABS: hányan emlegetik, hogy az ABS-sel nem lesz rövidebb a fékutad -ez ugye az esetek nagy részében így is van-, sokkal jobban tudnak ők fékezni ABS nélkül. Aztán ott volt a mostani videó, ami az indás ajánlódobozban is fent volt (van), mikor a drifterek apróra törik egymást. Nem hétköznapi úrvezetők, sokkal nagyobb gyakorlattal, mint itt legtöbbünknek van, aztán mégis állóra fékezett, kitekert kormányú autóval csúszott bele a falba a részer. ha ő nem tud helyesen cselekedni egy ilyen helyzetben, mi várható el Átlagpolgár Antaltól?
GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.11.02. 12:15:33
csak a magyaron 300.000 oldalletöltés, az amerikain további több százezer
ráadásul
1) soha nem teszek be úgy linket, hogy nem kapcsolódik a témához - speciel szerintem a James Bond Aston Martinja és annak minden szaktudása pont qrvára illeszkedik ehhez az "elektronikus kütyük és 3-betűsök" témakörhöz
2) azért nem mindegy, hogy milyen képeket tesz fel az ember, mert nem kis meló van abban, hogy ilyen ritka kocsikról jó fotókat találj
3) sok esetben a cikkhez kapcsolódó képek sokkal nagyobb méretben vannak ott, mint a TC-n (meg általában sokkal előbb is), tehát akinek pl. háttérképnek kellene, ez jól kiegészíti az adott cikket (akár mondhatnám, hogy hozzáadott érték)
4) ennek a flémnek a kapcsán most több spam keletkezett itt, mint amúgy tőlem bármikor
GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.11.02. 12:40:59
tehát, a lábaddal kénytelen vagy valamelyik kerékhez (hogy ne csússzál meg) vagy a 4 kerék átlagához (hogy irányítottan csússzál) vezérelni
de ez már kompromisszum és ezzel az esetek döntő többségében hátrányok járnak
McK (törölt) 2010.11.02. 21:09:46
Egyetértek,uraim.
Azt mondjuk nem tudom,mert nem figyeltem rá,hogy tudatosan másként vezetek-e az 525d-vel,mint a zsigulival,de az biztos,hogy máshogy kell!
Azt viszont sosem állítanám,hogy a zsigulival könnyebb eljutni bárhová,azt meg pláne nem,hogy jobb autó,mint itt egy-két nagyokos Suzukis!
Imádok vissza járni egy-egy régebbi cikkhez,a taplók addígra mindíg az új cikkeknél vannak.
Így elég normális társalgás alakul ki,még akkor is,ha nem egyeznek a vélemények.
McK (törölt) 2010.11.02. 21:19:54
Ma cseréltettem gumikat.
Mellettem állt egy X6.
FULL KOPASZ gumikkal.
Mondom az embernek:na..ezen nem maradt kidobott forint,ez el lett használva..
Erre:ez? Jó ez még...
20 milliós autóra nem képes gumit venni a barma.
Ez viszont nem autó hiba,hanem emberi.
streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.11.02. 23:07:28
streetsta · http://managertoys.hu/ 2010.11.02. 23:09:42
pink75 2010.11.03. 00:15:04
-Dr. Úr, elmehetek? -Nem, elmebeteg! 2010.11.04. 16:56:49
fanyar humorként ok, de oda meg még annyira se hiányzik a szmajli
Az utolsó 100 komment: