Egyszerű dolog történt: a Kia Optima valószínűleg akkora érdeklődést váltott ki, hogy elfogyott a sajtóanyag. Amit egyébként ma már pendrive-on, avagy csipmagazin-kódnyelven, USB-kulcson adnak oda. Ami persze jó, nincs a régi egymást túllicitálós, azenyémavastagabbsajtóanyag verseny, amit aztán cipelni kell, meg kidobni.
Persze, alapvetően jó lenne a netes sajtóoldal is, sok cég például csak egy linket, meg egy jelszót ad meg egy kis kártyán. Ők eleve így készülnek, például a Lotus. Ennél csak az lehet a baj, ha vacak a sajtóoldal, és úgy kell összevadászni róla minden infót, mondjuk egy óra alatt. És kétszer tíz órányi sajtónapból egy óra rém nagy veszteség.
Ám a Kia biztos kevés pendrive-val készült, és elfogyott. A hosztesz is ember, és úgy döntöttek, hogy rövidre zárják a kérdést. Belinkelték: