Alá kell rúgni az új Passatnak

  2010. október 02. - Stump András Címkék: b volkswagen passat párizs 2010

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Miért rugdossák vajon az új Passat hátsó lökhárítóját a hoszteszcsajok? - kérdezte tőlem Papptibi. Ennyire megutálták volna már a második napon? Igaz, hogy a formájától én sem jövök lázba, na de ilyen érzelemkinyilvánítás bizonyára nem örvendezteti meg a gyáriakat.

P1030178

Odamentem ismerkedni az egyikhez. Meglendítette ő is a lépőt a Passat faránál, majd kinyílt a csomagtartó. Persze egyből bebújtam a lökhárító alá, hogy megnézzem az érzékelőt. Ez ugyanis a VW bizniszlimójának az egyik új fícsöre a kettő közül. Kéz nélkül ki lehet nyitni a csomagtartót. HA megfelelő sebességgel rúgunk a Passat alá. Azért nagybetűs a ha, mert amikor másodszor megkértem a leányt, hogy ismételje már meg a mutatványt, harmadik lendítésre sikerült csak. Pedig ő egész nap ezt gyakorolja.

Hogy mi a másik eget rengető újdonság? Az álmosságjelző. A kormányszögjeladó figyeli a vezető aktivitását, és ha gyanúsat észlel, elkezd sípolni a nagy testvér, egy figyelmeztető piktogram kíséretében.

Azt hiszem, kár is lenne több szót vesztegetni az új Passatra, új egyenruháját percek alatt meg fogjuk szokni, minden más pedig megvolt már.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr942338346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.10.02. 16:15:01

szerintem a lökhárító alá kéne egy titkos gomb mint a buszsofőröknek, és az nyitná az ajtót :D

ez se rossz ötlet csak hiába ha nem elég pontos, kicsit se fognak hülyének nézni ha 5 percig karatézol öltönyben a kocsid hátuljával. :)

PiszkosFreddy 2010.10.02. 16:19:57

Biztos hogy a konkurencia vadul igyekszik behozni a lemaradását a Passatoktól,de mér'ilyen ronda???Remélem a régit vmi. "Classiq"néven még legalább egy-két évig adják...féláron!!!

degumentes 2010.10.02. 16:21:46

Meg a lökhárító általában mindég sáros, szóval a nacid szára a karatézásba biztos nem marad tiszta:D

szir-szar_biz-basz 2010.10.02. 16:33:54

nekem tetszik,és a Phaeton-segg is tetszik

zeugma 2010.10.02. 16:36:21

@degumentes: Ezért kell miniszoknyában rugdosni, amint azt a mellékelt ábra is mutatja :-)

nickmárlétezik 2010.10.02. 16:36:39

Szerintem jól néz ki, jól áll neki, hogy kicsit szögletesebb lett.

gixeres 2010.10.02. 16:58:44

A passat CC sokkal szebb.
Ha az nemlenne tetszene:))
Amúgy nemrossz szerintem, belül kifejezetten tetszik, kívül meg, elmegy.
Utángyártott audi. Jó és rossz értelemben is.

CsGergo 2010.10.02. 17:23:35

Egyre kevesebb az olyan autó ami lázba hozná az embert a formájával.Az opel,mitsu,mazda,ford,pug,citroen,VW stb. tök egyformák.A legkisebb modelljük is úgy néz ki mindegyiknek mint a legnagyobb.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.10.02. 17:26:09

szerintem kifejezetten jól néz ki

subtotal 2010.10.02. 17:28:00

@gixeres: pontosan: védd az Audi dizájnt, cseréld ki a jelvényes részeket, vegyél vissza egy kicsit még annak minimál dizájnjából is, kész a VW.
A belsejére ez nem igaz, de szerintem ahhoz nagyon kevés, hogy a Passat tényleg betöltsön valamiféle átmenetet a koreai, japán és német átlagmodellek és a prémiummárkák között. A 408 ennél dizájnban jobban sikerült.

subtotal 2010.10.02. 17:28:59

@subtotal: a 'védd' az vedd akart lenni.

kisdiszno 2010.10.02. 17:29:26

nos a passatro annyit!
megtehettem vettem egyet dieselt pdtdi t mert a focwágenny az jooo .

6 honaposan a pályán 130 nál megált a motor ugy beragadt mintha ragasztották volna. kis ügyvédi munka után garanciába csrélték a motort váltót.
gyorsan fogtam rá egy palit aki még hitt a német autóiparban :)))
aztán gyorsan vettem egy c5 öt mi 4. éve hibátlanul megy 130ezret tettem bele azota.

szoval akinek kell vegye meg és szopjon vele!

-Gabi- 2010.10.02. 17:33:14

@kisdiszno:

jaj,ezek a hülye történetek.....
:D
Nagy kabaré,ami itt megy emberek....

megint 2010.10.02. 17:40:54

kisdiszno, kifogtál egy megbízható franciát, nem könnyű, ez a passat meg nem rossz, de semmi extra, kb mint egy avensis.

toncsi64 2010.10.02. 17:44:51

Azt hiszem ez a profizmus csúcsa. Most adják el "ugyanazt" azt autót kb. negyedszer, újként. És persze lesznek bőven akik ezt megkajolják...

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.10.02. 17:46:33

ez a nyitási mód a legnagyobb ökörség, amit valaha hallottam autókkal kapcsolatban.. tényleg nem valami hülye vicc?

tlantos 2010.10.02. 17:51:43

Nekem pl. tetszik. Soha nem vennek ilyet, de tetszik. De a csomagtartonyitasra kitalalhattak volna valami jobbat is. Mar otletem is van (persze ahhoz a usernek par perccel korabban kellene gondolkoznia, de az otlet attol meg szerintem jo). Szabadalmaztatnom kellene :)

Aggregátor 2010.10.02. 17:53:33

Hmm azt hittem a bazi nagy vw jelet kell rugdosni :D

=Daniken= 2010.10.02. 17:55:10

kurva ronda ez az autó. már az előző is kakukktojás volt, de ez baszki.ez egy szégyen....ahogy kinéz, vmi borzalom.

indapass90210 2010.10.02. 18:06:06

Szándékosan fotóztátok szarul?

abc 2010.10.02. 18:07:20

@megint: én már 3 at fogtam akkor ki ;)

Ez a Passat meg nem szebb nem rondább mint a többi, olyan egyformák de hát ezért népautó nem ez az imázsa dolognak, vagy félreértettem valamit.

Pacman 2010.10.02. 18:07:59

Ha a gyár szempontjából nézzük, okosan csinálják ezt a "majdnem új modell, de mégis csak egy erős facelift" stratégiát. Az átlagember, aki nem úgy nézi az autókat, mint mi akik autósoldalakra írogatunk, azok simán bekajálják, hogy új Passat. Az meg, hogy kinek mi tetszik ugye...

kolombusz 2010.10.02. 18:08:02

Amikor kihozták a passzát cécét, azt hittem, lesznek még szép volkswagenek.
Tévedtem.
Nem csúnya ez, hanem egyszerűen semmilyen.
TELJESEN jellegtelen, egy nagy nulla. Mint egy póló, csak fél méterrel nagyobban.

Persze az újgazdag prolik megveszik majd, mert új passzát, és hű meg há....

Autószerető 2010.10.02. 18:15:59

Nekem nem tetszik. A Phaeton - segg meg már unalmas.
Miért képtelen a fauvé új dolgokat kitalálni? :(

ommm 2010.10.02. 18:17:00

Szóval sáros lesz a gatyaszár, az oké. Hogy télen az első rúgásra egy fél kilós, saras, havas tömb esik a lábra, az is oké... De a nyitás, az érdekes. Hiszen, ha a user kinyitja az autót a távirányitóval, akkor tud gombot nyomni a csomagtérnyitásra is. Vagy nem?
Ha nem, akkor zárt autónál is rugdosásra nyilik a csomagtér? Azaz bárki kinyithatja? Nem hinném.
Akkor nem értem.

Aki megmagyarázza logikusan, annak jövök egy sörrel.

nickmárlétezik 2010.10.02. 18:18:16

@kisdiszno: Nagyon reprezentatív az 1db-os statisztikai mintavételed... Természetesen ha a te Passatod szar, abból az következik, hogy a többi 599999 darab is mind szar.

abc 2010.10.02. 18:20:36

@nickmárlétezik: Neki igen. Ha téged meglop egy ember akkor te tolvajnak fogod nevezni akkor is ha még százezer azt mondja hogy becsületes.
Szubjektív a vélemény, de magad számára az a meghatározó amit saját magad tapasztaltál.

zeugma 2010.10.02. 18:22:25

Mondjuk lássuk be, a Passat vásárlóközönségének nagy részét valószínűleg nem az érdekli, hogy mennyire izgalmas az autója, és miben újult meg az előző modellhez képest...

Konyak_ 2010.10.02. 18:24:41

Omm: akkor jon jol ha tele a kezed.

Teshow 2010.10.02. 18:25:54

Aham, tehát tegyük fel: véletlenül :))) nem veszem észre, hogy tele van a kezem, csak amikor odaértem a kocsimhoz. Kezemben két letehetetlenül fontos motyóval, vagy egy hatalmas dög dobozzal, féllábon egyensúlyozva elkezdek kaszálni a lökhárító alatt, majd egyre pirosabb fejjel 2-3 próbálkozás után el is találom a megfelelő pontot, miközben a fél parkoló rajtam röhög!?
Csak én érzem úgy, hogy ez a funkció egy teljesen felesleges, öncélú vicc?
Egy C5-től (talán) még el is fogadnám, de az eddigi legunalmasabbra sikerült Passatban maga az anakronizmus. Szerintem! :o

Teshow 2010.10.02. 18:28:56

@ommm: Először ugyanezen gondolkodtam én is, sőt el is kezdtem beírni, de aztán rájöttem: nyilván kártyás nyitóval kombinálják, amit már a zsebemből felismer a kocsi, és csak ezután engedi az artista mutatványt ;)

kzolika 2010.10.02. 18:31:46

Hát, ez menni fog a szögletesített ájfón 5-hez. A 3GS tulajok meg maradjanak a Passat CC-nél.
Ehhez azért kell egy precíz erő is. Első rúgás: nem nyílik, második rúgás: nem nyílik, kurva anyád harmadik rúgás: jaj a sípcsontom és nem nyílik.

kisdiszno 2010.10.02. 18:32:11

@nickmárlétezik:
nekem nagyon is reprezentatív volt a mintavételezés 1db uj passatot vettem kp és egy ipari hulladék volt rögtön ,
előőte én is elvakult németauto az isten voltam!
de rájöttem a bogár és a t2 volt az utolsó jó wv n.
de ha majd te is megdolgozol egy uj gépsárkányért akkor te is mondhatod, hogy szert sem ér!

nickmárlétezik 2010.10.02. 18:33:15

@abc: Így igaz, ahogy írod, ezért is reagáltam arra, hogy "szoval akinek kell vegye meg és szopjon vele!", mert ez nem úgy hangzik, mint egy szubjektív vélemény, hanem mint egy általános érvényű kinyilatkoztatás. Manapság, azonos árkategóriájú autókat összehasonlítva, nincsenek kiugró megbízhatósági különbségek.

ommm 2010.10.02. 18:33:51

@Konyak_: De az autót akkor is ki kell valahol nyitnod nem?

kzolika 2010.10.02. 18:34:49

@kzolika: ájfón 5 helyett csak 4.

nickmárlétezik 2010.10.02. 18:38:32

@kisdiszno: Én soha nem voltam "elvakult németauto az isten". Azt veszem, ami az igényeimnek és a pénztárcámnak (aminek tartalmáért keményen megdolgozok) leginkább megfelel.

esef 2010.10.02. 18:52:01

@ommm:
Látszik, hogy nem volt még kártyás autód. Mondjuk még nekem sem. :)
A kártyával közel mész, az autó érzékeli, kinyit és utána karatézhatsz. Beülsz, a kártya még mindig zsebben és indítasz. Kiszállsz, ajtót becsukod, kártya hatótávon kívül mész és az autó lezár.

lwl (törölt) 2010.10.02. 18:54:27

@ommm: Keyless entry - mond valamit?

esef 2010.10.02. 18:54:30

@toncsi64:
Miért is negyedszer? Max. harmadszor ha a CC-t is beleszámítjuk.

Pacman 2010.10.02. 18:57:02

És akkor mi van ha beülsz az autóba, a macska megijed a kocsi alatt és pont abba az irányba ugrik ki, ahol az érzékelő van? :)

lwl (törölt) 2010.10.02. 18:57:08

@esef: Nem kell ehhez kartya, barmelyik kulcsba integralhato ilyen jelado. Nem is az a draga, hanem az antennarendszer es a vezerles.

lwl (törölt) 2010.10.02. 19:01:33

@Pacman: Semmi, mert a jelado nincs a hatso szoknya ala beepitett antenna kozeleben.

Teshow 2010.10.02. 19:09:06

@Pacman: valszeg a motorindítás blokkolja ezt a funkciót (is). Így aztán sem a macsek, sem a járdaszegély nem fogja kinyitni a csomitetőt :)

Möglich 2010.10.02. 19:09:17

@ommm: Mint többen is írták, hasonló mint a keyless go.
Szóval mész a 2 rekesz sörrel az autóhoz, elég közel kerülve hozzá az érzékelők érzik a kulcs/kártya jelenlétét, és old a zár. A hátsó lököst megrugva az vagy felpattan, vagy egy elektromotor szépen felnyítja. Sört beteszed, és máris szabad a kezed, amivel az autóba beszálláshoz szükséges kilincset meg tudod markolni.
Amúgy ez egy vákuumos cucc, egy cső a hátsó lökösben. Tavasszal már láttam, hogy néz ki. VW-csoportos ( magyar ) beszállítóknak is fuvarozok, és itthon is csiszolgatták ezt a technikát.

Handro 2010.10.02. 19:10:46

Ha, a Teszkó parkolóban nekiállsz a kocsid mögött karatézni, biztos nem rohannak meg a csövesek "lejmolni". Azt hiszik te vagy Chuck Norris.

Hatalmas találmány:-)

ommm 2010.10.02. 19:10:54

@esef: Na azért volt már egy-két ilyen autó a kezem alatt, de jogos, persze, de vet még fel kérdéseket.
Nyitott ajtóknál bárki belemászhat a csomagtartóba... Biztos kigondolták, de azért én nem kérném :)

Möglich 2010.10.02. 19:16:54

@Möglich: Szóval a csomagtérfedél pattan fel, de gondolom értitek mit szerettem volna mondani :)

Pacman 2010.10.02. 19:20:09

@lwl: Valószínűleg tényleged van. :)

@Teshow: Úgy gondoltam, hogy még csak beülsz, de még nem indítasz, csak látod a visszapillantóban a felnyíló csomagtérajtót. :)

Oláh Karin 2010.10.02. 19:21:45

Ennek stílusa? Talán az egyik legszarabbul sikerült passat az eddigiek közül. Ritka nagy hányás az egész.

Golf4 2010.10.02. 19:22:04

Szerintem szép lett!
Ha lenne rávalóm vennék is 2.0 TFSI motorral kombiban!
És igen szeretem a német autókat,pedig a Golfom messze van a tökéletestől! :)

pepin_nymburk 2010.10.02. 19:24:37

még hogy unalmas a külseje?? Akkor nem láttátok az új Golfot, egyszerűen elképesztően uncsira sikeredett, mégis piacvezető. Csak a név(Passat, Golf, Polo) a kategória európai eladási listáinak élére repíti ezeket, készíthetnek a többiek bármilyen csodás kocsit(pl. Insignia)

Shitnigga 2010.10.02. 19:26:18

A németek ismét bebizonyították, hogy sem a focihoz, sem az autógyártáshoz soha nem értettek.

Csontos Szigfrid 2010.10.02. 19:32:30

Szép ez a Passat. Az egyik legjobb idáig.
Nekem Instant Get lenne, ha lenne rá pénzem.

Csontos Szigfrid 2010.10.02. 19:33:55

Meg a legszebb is, ha nem eleddig a legszebb.

Ciri 2010.10.02. 19:35:12

@ommm:

"Nyitott ajtóknál bárki belemászhat a csomagtartóba"

Még isteni szerencse, hogy nyitott ajtóknál nyitva vannak az ajtók Pistám! :))

toncsi64 2010.10.02. 19:36:56

@esef:

Nekem már a IV-es is ilyen. Persze én nem vagyok VW fan :) De ha 3-nál maradunk az is pofátlanság.

Ciri 2010.10.02. 19:40:06

@ommm:

Azérr egy kis szemrehányás:

Ennyire profi módon nem fényképezték még le szándékosan szarul ezt az autót sehol (na nem mint, ha ez lenne a világ legszebb autója).

Ennél jobban már csak az A7-es fotói sikerültek csúnyábbra. Milyen érdekes, hogy Ti azt az autót unalmasnak és fantáziátlannak tartottátok a bemutatón (szar képekkel), míg a konkurens webes oldalon elaléltak tőle egy gyönyörű fotókkal megspékelt cikkben.

coord 2010.10.02. 19:40:40

Nem is tudom mit szóljak ehhez. Többet vártam. Ez még annyira sem új az előzőhöz képest, mint amennyire a rácsos volt a malachoz képest. De nyilván spórol az autóipar is. Egyébként meg a Vw autói nagyjából autónak néztek ki egy darabig, nem pedig mini ufóknak, mint az összes többi, csak őket is utolérte a nagy dizájnőrület.
De ennek a gyártónak ez a profilja, ezt el kell fogadni. Akinek nem tetszik nyugodtan vehet izgalmasabbat, netán bazáribbat.
Az újabbakat már nem ismerem közelebbről, de hallok jót is rosszat is eleget. Akkor már inkább egy csoda szuperbéla, vagy egy octávia kéne. Azokról legalább csend van.

A csomagtartórugdosásról: ha a gyár ezzel a hülyeséggel elérte azt, hogy figyelnek rá, akkor elérte egyúttal a célját is.

Ciri 2010.10.02. 19:44:44

@Ciri:

"(na nem mint, ha ez lenne a világ legszebb autója)."

Na ez egy szépen megfogalmazott és leírt mondat volt. :)

bocsi

antimason (törölt) 2010.10.02. 19:45:44

Hostess nem mérvadó.
Olyan, mint nőt megkérni, hogy rúgjon gólt :)

Ez a nyitási mód, olyan férfias, németes, bundeszligás...

Blogerovac 2010.10.02. 19:49:18

Ezt most '80-ban, vagy '90-ben hozták ki? Ne mondjátok, hogy 2010-ben, mert körberöhögöm.

Kelemenn 2010.10.02. 19:50:52

Nem tom illek-e ilyet mondani, de inkább a Kia, mint ez.
Még ha nem is lesz belőle 3 ajtós, 5 ajtós, kombi! :-)

kaboca01 2010.10.02. 19:51:15

@gtr323: vazze, érdekes vélemény

Ööö 2010.10.02. 19:51:15

1. Tiszta kocsi alá lehet rugdosni. Ismételje meg öltönyben/kosztümben egy sáros autónál.
2. Felpakolva, egyensúlyozva nem lesz olyan könnyű rugdosni sem. (bár még mindig jobb, mint "orral" nyomkodni a nyitó gombot).

Teshow 2010.10.02. 20:00:49

@Pacman: "Úgy gondoltam, hogy még csak beülsz, de még nem indítasz, csak látod a visszapillantóban a felnyíló csomagtérajtót"

Húúú, értem! Az tényleg xar ügy! :(
Bár valamit nyilván erre is kitaláltak.
Mondjuk: nyomásérzékelő a vezetőülésben? :D

ommm 2010.10.02. 20:03:16

@Ciri: Fene tudja, én nem ítélkeznék ilyen gyorsan. Nem tudni, hány újságíró, meghívott vagy akárki mászkált arra, aztán csak forog az a fránya pódium, na meg a millió reflektor... Szóval akár nehéz is lehetett.
De majd lesz ez még nálunk, aztán meglátjuk...

gixeres 2010.10.02. 20:04:31

Nekem se tetszik annyira az autó mint ahogy azt az elején már írtam, de azért ennyire nem gáz ahogy sokan leírják. Van aki fog venni van aki meg nem.
Mindenkinek más tetszik. Én pl, sose tudnék dagadt nővel dugni, van aki meg arra megy rá. stb. stb. szélsőséges pl. volt.

ezért nemjók semmire szerintem az autós tesztek(kivéve az autó általános bemutatása), meg ezért nem adok az egész totalcaros banda véleményére. Mert nekik is kizárólag izlésük,véleményük, és tapasztalataik vannak. Mint mindenki másnak. Ha meg mások véleménye alapján veszel kocsit, akkor az ő életüket élet.

Lesz aki megveszi eztis, meg aki nem.
Na most elég is volt a forumból újabb 1 évre:D

Ciri 2010.10.02. 20:05:54

@ommm:

A Passat még ok, de az A7...

Az nem nagyon forgott amikor fotóztátok. :D

ommm 2010.10.02. 20:08:08

@Ciri: (Kézszéttevős szmájli), külföldi bemutató volt, erről tán Bandi tudna többet. De ő éppen Papp Tibivel botladozik valahol hazafelé a szalonról.

Pacman 2010.10.02. 20:13:19

@ommm: Miért botladoznak? Pia is van? :)

orbán cigány takarogggyyyyyy 2010.10.02. 20:19:26

Azért arra kíváncsi lennék, hogy a fikázók közül hányan tudnának készpénzért megvenni egy ilyen új Passatot!?
Nekem volt 3C Passatom, 2.0 TDI 170 lóerővel DSG-vel, és az égvilágon semmi problémám nem volt vele 3 év és 160ezer km alatt.

PIER 2010.10.02. 20:19:59

Úristen!!!
Ez megaszar!!!
Ki adott engedélyt erre a formatervre???

Pacman 2010.10.02. 20:24:04

Minden formának meg kell érnie. Van amelyiknek sikerül, van amelyiknek nem és van, amelyik szinte rögtön tetszik szinte mindenkinek, aztán egy-két év után beleszürkül az utcaképbe.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2010.10.02. 20:24:14

Ajánlom figyelmetekbe a konkurens oldalt, sokat tanulhatna tőlük a totalcar.....

Új Passat normális képekkel...

www.vezess.hu/parizs/ideje_volt_szebb_lett/26775/

És az A7

www.vezess.hu/teszt/vezettuk_audi_a7/26558/

lwl (törölt) 2010.10.02. 20:26:20

@ommm: "Nyitott ajtóknál bárki belemászhat a csomagtartóba..."

Megdobbento tervezesi hiba, tenyleg. Es arrol hallottal mar, hogy egy hagyomanyos kpzaras auto csomagtartojat is kinyithatja moged lopozva barki, ha nincs lezarva az auto?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.02. 20:27:21

Jól néz ez ki, csak leszokhatnának már a kínai méreteket öltő minden műanyag bisz-basz lekrómozásáról.

Dan20VT 2010.10.02. 20:30:19

@gtr323: A németek soha nem értettek az autogyártáshoz??????????????? Ekkora hülyeséget... sztem félreírtál valamit.

Hurri Kán 2010.10.02. 20:33:55

Ha négykézláb mászok a kocsi felé akkor elég bal kézzel a lökös alatt kapirgálni?

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.02. 20:34:48

@gtr323: Aha. Gondolom az a három VB arany, négy VB ezüst és négy VB bronz nem számít a 19 eddigi VB eredményei közül, ahogyan a három EB arany, három EB ezüst sem számít, ahogyan a párszor elnyert év motorja díj sem számít semmit. Értem én.

Mondom ezt francia autóból.

lwl (törölt) 2010.10.02. 20:36:46

@ommm: "Hogy télen az első rúgásra egy fél kilós, saras, havas tömb esik a lábra, az is oké..."

Egyreszt, nem kell hozza fizikai kontaktus. Masreszt, a futheto szenzorokat feltalaltak mar par evtizede. Harmadreszt, a tombok nem a szoknya kellos kozepen kepzodnek, hanem a kerekjarati ivek mogott. Negyedreszt, a szoftvert nem morickak irjak, igy nem okoz gondot nekik egy if/else statement megirasa, hogy figyelmeztessek a kedves usert, ha a szenzor elkoszolodott, es a mukodes nem lehetseges.

Nem lehetne befejezni a nulla uzemeltetesi tapasztalattal torteno okoskodast? Annyira kibaszottul unalmas, hogy meg ki sem jott egy auto, de mar elore mindenki megmondja a frankot.

Teshow 2010.10.02. 20:44:09

@coord: "ennek a gyártónak ez a profilja, ezt el kell fogadni. Akinek nem tetszik nyugodtan vehet izgalmasabbat"
Ebben viszont egyet kell értsek.
A Passat nem véletlenül lett a céges középvezetők "igáslova". Habár én egy állásinterjún biztosan inkább egy SuperB-re alkudoznék a HR vezetővel, mint erre a Passatra! :D

Kanten_vagyok_Montarzsiból 2010.10.02. 20:50:08

Akko mán inkább 1 SuberB kombi...ami naggyábúl ugyanez a teknika...occsóbbér és ha konzekvensek akarunk maradni szebb is...

bmw_330d 2010.10.02. 20:50:13

szép lett:)
hajrá vw

mtk001 2010.10.02. 20:51:33

Nekem kicsit "amerikai", de nem rossz.

Hurri Kán 2010.10.02. 20:53:53

@Teshow: én beérném télen egy W124 coupéval, nyáron meg egy MX5-tel mondjuk. Olcsóbb mint egy SuperB :))

Teshow 2010.10.02. 21:06:23

@gyvy: Azt elhiszem! :))
Csak olyanokat még nem láttam a multiknál "rendszeresített" cégótóként! :D

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2010.10.02. 21:07:09

Látom a kommentelők jó része sohase látott más autót a germán csodáknál... Szánalmas, ahogy a népautós cég öttlettelenül próbálja a korábban megjelent formákat lopkodni. A "mostani" fauvé formavilág/részletek/lámpakialakítás a Mitsubishi Galant / Lancer EVO tizensok évvel ezelőtti kinézetére hajaz (de azt is mondhatnám, hogy Volvós). Csak a fauvé sokkal ordenárébb (ez a hűtőrács b@mmeg...), baltával szabott, esetlen. Nekem erről a Passat-ról ez jut az eszembe. Ettől még lehet istentelen jó autó. Más kérdés, hogy germán autót valszeg sohase veszek, mert ami jól néz ki, arra nincs pénzem (pl. BMW), olcsóért meg sokkal szebb (nem feltétlenül jobb) japókat lehet kapni... Egyébként ebben az autóban sincs indexkar? (tapasztalatom, hogy a fócvágenesek rendszerint b@sznak indexelni...)

Hurri Kán 2010.10.02. 21:11:22

@Teshow: No ezér' se dolgozom multinál.

@SakmaN: speciálisan a magyar piacra gyártanak olyan típust, hogy nincs benne index és a műszerfal tetejére integrált mozgássérült kártyával gyártják :)))
(Több gyártónak is van ilyen típusa)

atabi 2010.10.02. 21:16:51

ez egy tipikus passat,semmi extra külsőleg. egyszerű forma mint a B1,B2,B3 stb.az előzővel ami az Audit utánozta az orrával sztem mellényúltak

Teshow 2010.10.02. 21:22:09

@gyvy: Hidd el, van az a pénz.... ;)

Azokat a mozgássérült autókat, amikről írsz, nem is a magyar piacra gyártják, hisz a legtöbb ilyen kocsin szlovák vagy német rendszám van, és a tulajdonosaik (ahogy megfigyeltem) többnyire a túlhajszolt testépítésbe rokkanhattak bele! :((

Médiasas (törölt) 2010.10.02. 21:25:13

Vagy akkorát csavarodik a kasztni rúgásra, hogy kinyílik a csomagtartó? :)

orbán cigány takarogggyyyyyy 2010.10.02. 21:28:54

@SakmaN: Kitalálom, egy buzuki stiftre nem lenne pénzed egy összegben, de jól esik fikázni.....na ez a szánalmas!

Jim Tonic 2010.10.02. 21:29:39

Volkswagenék gondoskodtak róla, hogy arányaiban még jobban fogyjon az Insignia és a Mondeo.

Jim Tonic 2010.10.02. 21:31:52

Legalább az Opelnél elővettek valami újat. De érdemes megnézni a franciákat is. Ez a Passat egy jó nagy 0.

esef 2010.10.02. 21:43:22

@ommm:
Ha valakinek az a perverziója, hogy bemászik a csomagtartóba, tegye...
Ha álló helyzetben bemászik, azt azért illene észrevenni, induláskor meg gondolom lezár, így a piros lámpánál nem tud bemászni a csúnya bácsi.

-Gabi- 2010.10.02. 21:44:53

Nagy nulla,szar és egyebek...gratula és köszi az értelmes hozzászólásokat,fröcsögéseket.szerintem elég.
A ti,mi véleményünk a mi piacunk a VW -nem,nem kell a globális,elég az európai piacot szemügyre venni-össztermelésének vajon hány % -át veszi fel??
na ennyi és nem több a lényeg...
és anyád az a tarka sertés,az nem indexel....

DrSzoke 2010.10.02. 21:50:32

@gtr323:
Mar megbocsass,de ezt nem allom meg szo nelkul: sok baromsagot olvastam mar kommentekben,de ez viszi a palmat.

falfirka 2010.10.02. 22:05:33

öcsém...
ettől még a superb is szebb, pedig az nagyon gááááz.
leginkább ettől az egyenruhadesigntól hányok,amit a konszern cuccaiból ollóznak össze..persze ez néha jól is összejöhet,de ez most nem az.
az új póló is komolyabb ettől !

SakmaN · http://www.sargakazi.hu 2010.10.02. 22:07:06

@orbán cigány takarogggyyyyyy: Mivel 2m magas vagyok, ekkora kategóriában KELL gondolkodnom, nekem nem pöcshosszabbítónak kell a nagy autó, mint neked ilyen nickkel... A Suzuki egyébként meg király, gondolkozzál KETTŐ KERÉKBEN és tegyél mellé egy legalábbolyanjó kétkerekű fauvét... :-P Ez az autó, és általában az összes fauvé ronda, ötlettelen, tipikusan a NÉPNEK készül, akiknek halvány fingjuk nincs arról, milyen autót is kellene vásárolniuk. De a fócvágen az JÓ autó, ezt már RÉGEN is hallottam, vegyünk azt. Ennyi pénzért inkább egy Avensis - kívül is, belül is szebb. Valszeg jobb is.

Ohmygod 2010.10.02. 22:13:32

Én az ilyen autókat szeretem, amit mások utálnak, pocskondiáznak!

Valaki adjon pízt, hadd vegyek egyet má!

lwl (törölt) 2010.10.02. 22:20:07

@esef: Valamirevalo autoban beallithato, hogy elindulas utan automatikusan lezarjon, mint ahogy az is, hogy a kpzar nyissa-e a csomagtartot, az osszes ajtot, vagy eloszor csak a vezetoajtot.

Ezert ez az egesz nyavajgas arra a viccre emlekeztet, amikor a nyuszika elindul kolcsonkerni a medve funyirojat.

Zed is not dead yet 2010.10.02. 22:20:18

Ez egy komoly kérdés, hogy hányan tudnák megvásárolni készpénzért ezt??

A komoly kérdés az, hogy hányan akarnák megvásárolni. Főleg hogy ez a kuffer-kungfu fícsör kb. akkora marhaság, mintha kézjelekkel kéne elmutogatni a szekérnek, hogy "Kérlek, herr fosvágen, eressz be!". Szóval amikor egy autóban van valami új, akkor szerintem a legfontosabb üzenet az lehet hogy merrefelé mutat az a dolog. Hát ez a dolog konkrétan semerre. (Brainstorming memo: Gyerekek, kéne valami bele ami a többiben nincs. Mi legyen? Ülésbe hajtogatható automata guminő/gumipasi nem jó, mert nyiszorog ha fészkelődnek rajta. Szögletes kormánykerék se jó, mert azt majd teszünk az Ódiba. Na, mi legyen?)

Golf4 2010.10.02. 22:25:43

HMMM!
Szomorúan látom,hogy még mindig mindig menő a VW-t fikázni!
Szánalmas!
Azért mert nem űrhajót(civic),vagy másoktól összelopkodott turmixot(insignia,astra)gyárt már szar meg ronda????
Ha ugyanez az autó tojoda jelet kapna egyből: hűde+hűha nem baj ha kicsit uncsi,de ez mégis csak tojoda és neki szabad uncsinak lenni kommentek jönnének tuti!
Vicc!Vegyetek öreg japó vasat szappantartó formával! A családom+én jól érezzük magunkat a "szar" német vasban :D

Virago_1000 2010.10.02. 22:28:11

@toncsi64: Lesznek akik megkajoljak, igen, a nemetfetisiszta kKelet-europaiak, meg a hazaiak, de ok csak lokalpatriotizmusbol. A vilag nagyobbik resze nem markajelfuggo.
Ennel csunyabb autot a VW konszern nem adott meg ki a kezei kozul, ez mar koroket ver a 90-es evek feeling nelkuli kategoriabeli japan autoira (negativ ertelemben)

Hurri Kán 2010.10.02. 22:29:44

@Virago_1000: pedig azok némelyikétől is sugárban lehetett hányni hiába volt jó technika a bódéban.

Virago_1000 2010.10.02. 22:30:38

@gyvy: Meg konyokfutes is van a BMW egyes tipusaiban, kifejezetten magyar piacra, hogy lehessen kikonyokolve vezetni telen is, sot, ha kell, orrot turni.

lwl (törölt) 2010.10.02. 22:35:42

@Zed is dead: "Hát ez a dolog konkrétan semerre."

Az a baj, hogy tul egyszeru vagy ahhoz, hogy el tudd kepzelni, hogy attol, hogy valami neked nem kell, masnak meg szuksege lehet ra. Peldaul mindenkinek, aki szokott 2 szatyorral bevasarolni.

Zed is not dead yet 2010.10.02. 22:40:57

Nem, Golf4 pajti, nem fikázzák ezt itt elég sokan, csak nem teljesen értik, hogy miért mondja a vágen konszern erre a századszor feldobott bálnabébire, hogy "hűűű de új". És nem csak hogy nem új, de semmivel nem különb, mint a többi ma gyártott autópótlék. Mint a zopel, a dodoja, a retyó, vagy a púzó, netán a sokoda. A minőségéről/tartósságáról meg nem kéne túl sokat beszélni, mert abban se sokkal másabb, mint mondjuk a sevrolé (höhö). Ami azért szégyen, mert a 70-es években amerikában nyíltan irigyelték a VW-minőséget. A japánok rengeteget tanultak akkortájt az európai autógyártásból/ról. És most ott tartunk, hogy ebből a patinás márkából ennyi ha maradt: patina (értsd rozsda). Azért érezd magad jól a sivár, dekára adagolt luxussal/extrákkal (hehe) "teletömött" vasadban és kívánom hogy sose kelljen megbánnod hogy ilyet vettél. És a megbánás sajnos manapság nem relatív, nem jellemző, hogy értelme volna a bezzeg a ... (választható márkanevek a pontok helyén) mondatnak. Sajnos mára az van hogy ugyanolyan fos mint a .... (ugyanazok a márkanevek pepitában). Mert ha megnézed, a fél világ autóiparának a bosch, a valeo, meg még pár hasonló gyártó és ezek alvállalkozói szállítanak be többszörösen rétegzett költséghatékonysági szűrőkkel megvert módon. Szóval haverkám, milyen emblémád van neked a kocsidon? Ennyi az egyediség maximum. Aztán lehet megfontolni, hogy vajon a csokis perecnek más íze van-e, ha nem tekerik perec formába?

Hurri Kán 2010.10.02. 22:43:49

@Virago_1000: van az más típusnak is. Sajnos...

Zed is not dead yet 2010.10.02. 22:47:31

@lwl: Nagyon jól el tudom képzelni, hogy anyuci a körömcipőben majd 2 cekkerrel fog kungfuzni a kocsi mögött és hogy fogja ezt szeretni. Annyira el tudom képzelni, hogy moziba nem is megyek a héten, ez elég volt szórakozásnak.

Mert mondjuk kizártnak tartom, hogy ne tudná ugyanez az anyuci 5 másodpercre a 2 szatyrot egy kézbe fogni, vagy apa a nagy kartondobozt egy pillanatra letámasztani akár a cipője orrára és az így felszabaduló kezével mondjuk egy gombot megnyomva a távirányítón kinyitni a csomagtartót.

Vagy ha már a funkció felől közelítünk, akkor mondjuk hangvezérlés ÉS közelség-érzékelés kombinációjáról hallottál már? Odamész, zsebedben a kulcs, szájadban a "nyitás" szó, a kocsiban pedig a betanított hangérzékelő.

Egyébként OK, csak kungfuzzál Te a szekereddel nyugodtan, nehéz csomaggal féllábon állva, a kocsi alá rugdosva, váljék egészségedre. :) (sajtreszelő, tudod, a'la Ford Fairlane)

min 2010.10.02. 22:49:25

nem tetszik... a régi jobb volt a cc meg pláne.

Hurri Kán 2010.10.02. 22:53:29

@Virago_1000: meg olyan funkció is van, hogy külön mozgássérültparkolófelismerő-rendszer, magától be is parkol, ha ilyen nincs szabadon akkor a pláza főbejáratától max. 10 méterre magától félreáll és bekapcsolja a vészvillogót.

lwl (törölt) 2010.10.02. 22:54:48

@Zed is dead: "Azért érezd magad jól a sivár, dekára adagolt luxussal/extrákkal (hehe) "teletömött" vasadban és kívánom hogy sose kelljen megbánnod hogy ilyet vettél."

Szerintem olvass utana, hogy mit jelent a szabadon konfiguralhato auto.

"Mert ha megnézed, a fél világ autóiparának a bosch, a valeo, meg még pár hasonló gyártó és ezek alvállalkozói szállítanak be többszörösen rétegzett költséghatékonysági szűrőkkel megvert módon. Szóval haverkám, milyen emblémád van neked a kocsidon? Ennyi az egyediség maximum."

Ja, a Porsche is valojaban csak egy Skoda. Elvegre ugyanaz a ceg! Edes istenem, de sotet van...

Golf4 2010.10.02. 22:57:56

Ez ugyanolyan ráncfelvarrás, amit a többi gyártó is elsüt a futó modelljein!
Ők is úgy hirdetik hogy ÚJ!!!!
Nem értem ott miért nem probléma itt miért?!
Pl:
Suzuki Swift:(hát én tuti nem mondom meg, hogy ez az ÚJ Swift)
totalcar.hu/tesztek/2010/09/24/ez_a_swift_mar_nem_az_a_swift/
Ford Mondeo:totalcar.hu/tesztek/2010/09/13/milyen_nem_lesz_a_cegautod/
idézek:"Lehet, hogy rengeteg kárpitbolha is megváltozott, mindenesetre a felszínen nem sok minden észlelhető"
"Ha tehát lényegre törően szeretném megfogalmazni, mi történt az összes Mondeóval, rövid a lista: kicsit változott elöl és hátul a lámpák formája; felrakták az oldalindexet a tükörre; mások a lökhárítók, nagyobb alul a száj, és alacsonyabb a felső hűtőmaszk. ..."
És még folytathatnám a sort...
De érdekes,hogy csak a VW esetében bűn a frissített modellt újként megnevezni...

megint 2010.10.02. 23:00:55

Ugyanolyan jól fog fogyni mint eddig.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2010.10.02. 23:01:15

Az előzőnek gyönyörűek voltak a vonalai, kár volt ráerőltetni ezt a szögletes arculatot, szerintem az Amarok is szebb ennél.

Hurri Kán 2010.10.02. 23:03:31

@Golf4: ez eléggé akadémikus vita. Mai napig megy a pengeváltás, hogy Omegából létezett B és C, avagy csak B facelift, vagy B2. Pedig ott kívülről is eléggé átalakult az autó, belülről is (műszerfal), továbbá új motorok is bekerültek. Ehhez képest ennek a Passatnak más a lámpája meg van ez az alárugdalós funkció. Szerintem ettől nem új típus.

És véleményem szerint ronda az előzőhöz képest, ez szubjektív, de ettől valószínűleg jó autó.

lwl (törölt) 2010.10.02. 23:03:36

@Zed is dead: "Mert mondjuk kizártnak tartom, hogy ne tudná ugyanez az anyuci 5 másodpercre a 2 szatyrot egy kézbe fogni, vagy apa a nagy kartondobozt egy pillanatra letámasztani akár a cipője orrára és az így felszabaduló kezével mondjuk egy gombot megnyomva a távirányítón kinyitni a csomagtartót."

Ismerkedj meg a "kenyelmi funkcio" fogalmaval. Pont az a lenyege, hogy ezeket NEM kell megtenned. Abalakot is le lehet tekerni kezzel, megsem akarja megtenni senki, ha nem muszaj.

"Odamész, zsebedben a kulcs, szájadban a "nyitás" szó, a kocsiban pedig a betanított hangérzékelő."

Koszonjuk a zsenialis otletet, professzor ur. Abba belegondoltal mar - a tartos es idojarasallo kulteri mikrofonok problemajan felul - hogy nem tul nagy otlet kulteri hangvezerlest csinalni, tekintve, hogy a zajszures megoldhatatlan?

"OK, csak kungfuzzál"

Jol hangzik, csak baromsag. Legyintesz egyed a labfejeddel a hatso szoknya alatt, csokolom. Nem kell rugdalni semmit.

Zed is not dead yet 2010.10.02. 23:08:02

@lwl: Gyújts lámpát bátran! :)

Jelentem, itt nincs sötét.

Talán menj el egy autószerelőhöz (nem, nem márkaszervíz) és kérdezd meg, hogy a gyári, katalógus szerinti lámpa, ablaktörlőlapát, kuplungszerkezet, lendkerék, dugattyú, gyújtásvezérlés, katalizátor, sebességváltómű (vágennél amúgy is téma) stb-stb, szóval ezek a cuccok: melyik honnan rendelhető. Nézd majd meg a dobozt is, ha netán ilyet beépítenek neked. Valeo, bosch, hella, ...

Mondhatod persze, hogy ezek is márkák, persze. Némelyik akkora márka, hogy a kartondobozon lévő emblémán kívül semmi se az adott cég produkciója abból, amit megveszel az adott név alatt.

Ja, és ha van ismerősöd márkaszervízben, aki nem a lehúzásodban érdekelt, akkor az is meg fogja neked mondani, hogy az amit ők építenek be ugyanaz, mint amit a Bárdynál (vagy tök mindegy hol) megrendelhetsz a szekeredhez.

És most jön a lényeg: gyakorold az olvasást, meg az szövegértelmezést, mert én nem azt mondtam, hogy a vágen sokkal szarabb, mint a többi, hanem hogy ugyanaz a fos mint a többi.

Na és a "szabadon konfigurálható" varázslatos fogalom azt jelenti (tudod, szövegértés) hogy "mindent bele tudunk neked tenni, de semmi sincs ingyen". (Választható extrák: mondd, hogy nálad nem volt a klíma és az index vagylagosan választható extra)

Zed is not dead yet 2010.10.02. 23:15:24

@lwl: Ne haragudj, de mostad Te már az autódat? És akkor majd ott akarsz legyintgetni a lábaddal? A (persze nem mindig) vastagon koszos szenzor előtt?

Olvastad a cikket? Amiben az állt hogy a szinte csak ezt "tréningező" hostess hölgyek, a kiállítási külleműre suvickolt, nyilván gondosan kiválasztott bemutatóautó segge mögött se kimondottan könnyedén és 100%-os találati pontossággal kung-fuztak. De majd Te a parkolóban, 2 szatyorral, kültérben. Aha.

Szoktál Te mobiltelefonálni, szabad térben, hangfelismerős gyorshívással? Ha igen, akkor sajnálom, hogy el se tudod képzelni, hogy a kedvenc márkád megoldja amit minden mobilgyártó tud évek óta.

Tudom, persze, mert a német autóknak van lelke, meg ilyenek. Volt német autóm, jártam francia szekerekkel, most épp japánom van ... hagyjuk már ezt!

nick2005 2010.10.02. 23:16:15

Szerintem ez az alárúgós nyitás úgy működhet, hogy kombinálva van a "kulcs nélküli nyitás" technológiával. Vagyis, ha a kocsi közelébe mész, és a zsebedben van a kulcs (ami gondolom ad egy rádiójelet, amit a kocsi vesz bizonyos távolságon belül) akkor "alárúghatsz" és nyílik a csomagtartó. Így nem kell hozzá sem kéz, sem gombnyomás, sem semmi.
Hogy szép vagy nem szép, az ízlések, és pofonok kérdése. Majd meglátjuk előben. Attól nem félek, hogy nem fog fogyni, hiszen a kategória etalonjáról beszélünk, ami egyben magasabb presztízst is jelent. Rengeteg vállalkozó, cégvezető, állami vezető, polgármester (akit holnap választunk :), stb. jár Passattal. És nagyon kevesen bármelyik kategóriatárssal (én pl. nagyon kevés cég/állami vezetőt látok pl. Mazda 6-tal, Avensissel, vagy Mondeoval, esetleg Insigniaval).

nagyati67 2010.10.02. 23:21:41

Gusztustalan, felfújt Polo, Hondától lopott maszkkal, Superbtől átemelt farral.
Csak tudnám, miért pont attól, mikor a Focus CC után annak van a világon a legrondább hátsója. ( A Thalia és hasonszőrű förmedvényeket nem soroltam ide)

Rocko- 2010.10.02. 23:31:49

az ötlet tetszik, végre egy innovatív ötlet, utoljára ilyet a superb twindoorjaként láttam. (tényleg, annak milyen lett a fogadtatása, tapasztalato kután?)
a használhatóság, tartósság már kérdésesebb.

DeezL 2010.10.02. 23:37:40

faszán néz ki!kivül belül bár azért kicist lehetne másabb mint egy Polo

DeezL 2010.10.02. 23:49:30

@kisdiszno:
az új VW dieselek nem PD-k hanem Common Rail-ek sokkal jobbak csendesebbek!
most erre azt mondom h nekem is voltam PD TDI-k hááát nekem sem volt leányálom annyira de jobb mint a DCI!
és neked milyen C5ösöd van? mert az első szériája egy retek autó!de igazából minden francia autó egy nagy szar úgy ahogy van!bár legalább kényelmes a C5ös az tuti...

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.02. 23:53:52

@DeezL: Gratulálok ehhez a magas szintű, sok ténnyel alátámasztott érveléshez.

Harmless 2010.10.03. 00:02:54

éppen olyan unalmas mint az eddigi passátok (a CC-t leszámítva)rugdosással, vagy anélkül.
Ki az akit ennyit fizet a szürkeegérségért??

29 Palms 2010.10.03. 00:02:56

Szóval a a találmány lényege: egyensúlyozzak két rekesz sört fél lábon, a másikkal meg próbáljak megfelelő sebességgel kalimpálni a lökhárító alatt, bízva abban hogy nem takarok el amíg kinyílik az a kurva csomagtartó? :)

Vedidev 2010.10.03. 00:07:21

Az aktuális Passatot használók (én négy éve, mindig indexelve) egy része biztosan pozitívan fogadja, hogy az "új" változattal a gyártó nem értékteleníti el azonnal az előző típust. Remélem ez lassítja valamennyire a brutális értévesztést. Ahhoz számomra túl kicsi a változás (tető, ajtók, műszerfal, belső szinte azonos a mostanival), hogy újra ezt a modellt válasszam. Mellesleg a garanciaidőn túl meghibásodott PD-elemek cseréjével kapcsolatos emlékek sem ebbe az irányba terelnek...

A formai változásokról a véleményem: ugyanezekkel a sablonos Silva-féle elemekkel fogják rövidesen elcsúfítani a tényleg jó sikerült, Murat Günak tervezte CC-t is. A fottavásárók ezt is, meg azt is venni fogják, ott nagyrészt úgysem a forma dönt.

giant83 2010.10.03. 00:25:05

@gtr323: így gondolod komolyan mert hát az autot ők maguk alkották meg mindenki más csak másolja kevés sikerrel az ő alkotásaikat.

Pacman 2010.10.03. 00:33:41

@Vedidev: Az értékvesztéssel kapcsolatban lehet benne valami. Amúgy aki eddig vette, úgyis veszi ezután is. Vannak páran.

adt 2010.10.03. 01:22:39

Minek ide a vita a VW új üdvöskéjéről!Emberek, csak itt Magyarországon hiszi azt egy-két paraszt, hogy a Passat az valami hiper-szuper prémiumautó.Nem az.Akinek ilyenje van, vagy ilyenre van igénye az sima, átlagos,egyszerű közlekedési eszköznek veszi.Nyugaton ez így van, németországba szimpla átlagautónak nézik.Az is.Ennél fogva se nem szép, se nem ronda, beleolvad a most futó átlagmodellek soraiba.Egyszerű mint a faék.

akira2 2010.10.03. 07:06:39

A VW a Toyotát szeretné megközelíteni, aztán megelőzni 2018-ra. Ez a stratégia.

Ezzel az új Passattal pedig valóban megtették az első lépést ez irányba, mégpedig úgy, hogy már megközelítőleg olyan ronda, mint az éppen futó Avensis...
A következő Passattal majd talán sikerül megelőzniük is 2018-ra... :)

orbán cigány takarogggyyyyyy 2010.10.03. 07:31:34

@adt: Nyugaton pedig nem vesznek 2-3 millió Forintnak megfelelő összegű autót 10 éves hitelre......

superbfanatic 2010.10.03. 07:46:23

@Turbék: Üdv!
Bocsi fiúk, OFF, de olyan szó, hogy SuperB nincs, csak Superb.

Möglich 2010.10.03. 08:14:18

Az autó formája olyan, amilyen.
Van akinek bejön, van akinek nem. Ezen szerintem kár vitatkozni.
A legjobban ( szerintem ) megint a kombi fog fogyni, a szedán a keleti blokk autója :)

De ez az új csomagtérnyitósdi nem a VW sajátja, így kár ezért fikázni őket. Hamarosan bekerül más német márkákba is ez a cucc, a gyártó cég több autógyárnak is beszállítója.

Möglich 2010.10.03. 08:19:59

VW-Skoda összehasonlítás és pozicionálás:
Tesómnak kellett egy klímahűtő és egy szárítószűrő az Octi-jába. Itthon a Skodánál 92000-, a VW-nál 87000- pénz.
Németektől rendelve postával 116 €.
Kint ez a kategóriájú autó egy egyszerű használati tárgy, itthon meg túl van rajongva. És ehhez a túlrajongáshoz, műpresztizshez ilyen árak tartoznak :(

Rocko- 2010.10.03. 08:44:09

@ommm: esetleg kártyás rendszer?
nem említi Bandi, hogy ne lenne az. de azt se, hogy nem.
szóval közel mész kártyával (a kiállításon meg a kocsiban van a kártya), akkor rugdoshatsz, ha nincs, akkor nem.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2010.10.03. 08:45:54

Abu Dhabiban pedig egy Ferrari is csak használati eszköz...

Magyarországon vagyunk, itt még egy 5milliós autó is elérhetetlen az emberek nagy részének.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2010.10.03. 08:46:08

hát ez első blikkre úgy néz ki, mintha Hongqui Lucky Golden Dragon lenne, Great Jade Wall opciós csomaggal

Rocko- 2010.10.03. 08:47:23

@Teshow: hmm, erre jutottam én is.

P_Lac 2010.10.03. 08:54:39

Mindegy, ilyet se fogok venni, túl sok érzelmet nem vált ki az emberből egy totál jellegtelen unalmas forma.

Rocko- 2010.10.03. 08:56:26

@orbán cigány takarogggyyyyyy: az megvan hogy a gyári, jól beállított képek közé van besúvasztva az a pár, valóban kiállításon készült, ellenben ugyanolyan szar kép?

killermókus 2010.10.03. 09:11:50

szuper nyitási módszer:
- nagyon hasznos, amikor dől a hólé a kocsiról
- ha síbakancsban lendítesz szét*od a lökhárítót + az extra kütyüt is (sokan cserélik a bakancsot a csomagtartó peremén ülve)

...

lehet, hogy vígjátékot fognak erre alapozni:)

Rocko- 2010.10.03. 09:24:43

@Zed is dead: " Főleg hogy ez a kuffer-kungfu fícsör kb. akkora marhaság"
le volt írva, hogy mi a szerepe.
az már a te bajod, hogy nem tudod értelmezni.
hogy kinek lesz rá szüksége, azt majd meg eldönti a piac.

Rocko- 2010.10.03. 09:36:36

@Zed is dead: ha hangvezérlés lenne, akkor az lenne a bajod, hogy nagy zajban érti-e amit mond az ember, és a különböző tájszólásokat hogyan értelmezi, és egyébként is, mikor fog beázni a mikrofon.

de persz ez egyszerűbb, mint megérteni a problémát.

Rocko- 2010.10.03. 09:39:54

@lwl: "Ja, a Porsche is valojaban csak egy Skoda. "
ez az én dumám.
és ha olvasnál, akkor hozzátenném, hogy elvégre mindkettő farmotoros. :)))

MT21013 2010.10.03. 09:42:22

Szeretem a VW-ket, össze is csinálnám magam, ha megdobnának egy ilyen Passattal. Viszont a formatervezőit lassan be kellene fizetni egy füvescigis-kurvázós hétvégére, hátha kicsit lelazulnak, mert az ennyire rideg és fantáziátlan formatervtől (főleg az eleje) már az én konzervatív sváb mivoltom is befordul...

Möglich 2010.10.03. 10:11:57

www.brose.de/ww/de/pub/presse/content11004.htm

Ennél többet nem mondhatok a cuccról, mert akkor mindenkit aki olvassa, meg kéne ölnöm :))

Rocko- 2010.10.03. 10:13:20

@Zed is dead: "kimondottan könnyedén és 100%-os találati pontossággal kung-fuztak."
felmérés és finomhangolsá. gondolkozz.
"Szoktál Te mobiltelefonálni, szabad térben, hangfelismerős gyorshívással? "
tedd ki egy hétre a telefonodat esős időben meg hóban. aztán próbálkozz.
jaaa, hogy a zsebedben hordod? akkor milyen kültéri hatás réi?
másrészt a telefon közel van a fejedhez. az autó nem lesz. vagy gondolod majd odamész az autóhoz és a fülébe (tükrébe) suttogsz? na neeee.

keriati · http://blog.fsck.hu 2010.10.03. 10:26:00

akkor ez már hivatalosan is hullaszállító?

anyádbogár · http://www.apadhuzzonafaszara.com 2010.10.03. 10:30:46

fícsör??? mifelénk az ilyet parasztvakításnak nevezik...

Ciri 2010.10.03. 10:57:52

@killermókus:

"- ha síbakancsban lendítesz szét*od a lökhárítót + az extra kütyüt is (sokan cserélik a bakancsot a csomagtartó peremén ülve)"

Úgy tűnik Neked sem esett le 100+ komment után sem, hogy nem kell hozzáérni a lökhárítóhoz.

ca2 2010.10.03. 11:06:29

Sztem nem olyan rossz ez. A passat soha nem az óriási külseje miatt volt népszerű.
Végül is pont ez a jellegtelen, neutrális külső eredményezi azt, hogy sokan el tudják fogadni.
Viszont, hogy a passat egy "bizniszlimó...?"
Hát nem tudom...

ddi 2010.10.03. 11:11:46

A Passat az Passat!Nem egy Renault Laguna. Különösen ajánlom a Quattro változatokat.

Négy tagú családunk hosszú ideig három Passat-ot használt, de még mindig van kettő, mert Audira váltottam, tehát van tapasztalat.

Ciri 2010.10.03. 11:11:55

@ommm:

"(Kézszéttevős szmájli)"

Ez jó! :))

ca2 2010.10.03. 11:13:21

@akira2: Igazad van, de mint ahogy az előbb is írtam, ez a jellegtelen -ha tetszik ronda - külső pont az egyik kulcsa annak, hogy népautó lehessen.
A nagyon karakteres autók mindig rétegautók maradnak, azzal nem lehet a világ legnagyobb autógyárának lenni.
Nyilván nem véletlenül olyan amilyen a passat meg az avensis...
Mondjuk ez azért szerintem egy fokkal jobb az avensisnél.
Az kb a kétütemű wartburg szintjén áll a külsejét tekinteve.

Ciri 2010.10.03. 11:14:40

@ddi:

"A Passat az Passat!Nem egy Renault Laguna. Különösen ajánlom a Quattro változatokat. "

Mutatnál akár egyetlen Quattro változatot?

ddi 2010.10.03. 11:18:03

Bocsánat, 4 motion! :)

ddi 2010.10.03. 11:35:08

Bocsánat, 4 motion!

esef 2010.10.03. 11:38:45

A németek a nagy "újdonság" esetében elfelejtették, hogy ezt a rugdosós nyitást már a szovjetek 40 éve sikerrel alkalmazták a Zsigulin. Csak ott nem alá kellett rúgni, hogy nyíljon az ajtó, hanem bele. :D

Rot 2010.10.03. 11:50:58

Szegényes formavilág, ratyi középkonzol, de mégis veszik...

Passat Quattro LOL

Autószerető 2010.10.03. 11:51:22

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
" @SakmaN: Kitalálom, egy buzuki stiftre nem lenne pénzed egy összegben, de jól esik fikázni.....na ez a szánalmas!"

Szánalmas? Miért kell valakinek a zsebében turkálni, mert olyat ír, amivel nem értesz egyet?
A VW - és a hozzá tarozó márkák - külseje igénytelen!
Szemből egyik Skodát sem tudod megkülönböztetni a másiktól, maximum azt, hogy melyik széria...
Nézd meg nyugodtan a Felicia - Fábia I. - Octavia triót, vagy a Roomster - Fabia II párost.

Seatnál - jaajjjj, elsírom magam...
Az Altea nem volt rossz, erre ezt lelapították és kész lett a Leon. Majd az Altea seggéhez ragasztottak 15 centit és elkészült a Toledo.
Majd kiadták az Ibizát, ami tényleg új. Azt hittem, itt valami változott.
Az Exeo az autógyártás szégyene! Egy öreg Audi alap Ibiza orral és Altea Xl hátsóval...

A VW-ról ne is beszéljünk... Scirocco a Golf VI első lámpáival és a Touraeg hátsójával. Alom sportautó. Maradjá' má'.
Ez az új Passat is. Az elejét ezerszer láttuk már, a hátulja meg Phaeton.

Igénytelen külsejű szarok.

Ja és igen. 15 éves hitelre vettem a Suzukimat és most mennem kell, mert anyám leküldött a szeméttel...
:)

w a s d 2010.10.03. 11:56:32

@Ciri: A legutolsó hosszmotoros 4motion Passat összkerékhajtása nem, Quattro volt más cimkével (olyan szempontból, hogy torsenes volt)?

Rot 2010.10.03. 11:59:25

Szerintem a Scirocco formailag rendben van.
Ellenben az új Touareg műszerfala siralmas, pláne huszonmillióért...

MT21013 2010.10.03. 12:05:48

@esef: Azt hiszem csúnyán néznék arra, aki a veterán Zsigámat rugdosná :-) Na jó a populáció nagy része sajnos már olyan állapotban van, de ez egy másik történet.

Autószerető 2010.10.03. 12:08:30

@Rot: Bocs, persze, kicsit elragadtattam magam.
A VW-val kapcsolatban olyan érzésem van, mintha leszarná az autóik külsejét. Úgy van vele, hogy:
- Jó ezeknek így is, minek dolgozzunk rajta...?

Ezért elővesznek egy-két már bevált első részt, fart s azokat váltogatják. Sok ember meg letérdel előttük, mert rajta van a VW jel.
Magyarországon lovaskocsit is el lehetne adni milliókért, ha lenne rajta egy VW jel.

Zed is not dead yet 2010.10.03. 12:16:55

@Rocko-: Látom Rocko nálad is vannak gondok a szövegértéssel. Esetleg teljesen szándékosan, de akkor is. Nem vitázok tovább, mert a téma, azaz a tárgy nem ér ennyit. Vegyél ilyet, lendítgessél, én meg majd röhögök mikor látom.

Szép napot!

Rocko- 2010.10.03. 12:37:18

@Ciri: "Mutatnál akár egyetlen Quattro változatot?"

mitglied.multimania.de/tixdrax/IMG_04351.jpg

www.passat32b.net/

:)
bár nevében nem az, az igaz.

Rocko- 2010.10.03. 12:46:45

@F/: nem moszkvában, és nem merciket, de ja. :) lásd: @Rocko-: .

Rocko- 2010.10.03. 12:49:07

@Zed is dead: hát ha nem tudod cáfolni érvekkel, akkor tényleg ne is írj többet.

@Autószerető: ennek ellenére vagy mellett mégis veszik, nem?
"Magyarországon lovaskocsit is el lehetne adni milliókért, ha lenne rajta egy VW jel."
nem hiszem, hogy Wolfsburgcsakis ránk, Magyroroszágra gondolak, mint központi piacra.

Ciri 2010.10.03. 12:55:58

@Rocko-: @F/:

Csókoljátok meg k@rva gyorsan mindketten a tökömet! :))

Szerintetek a kolléga erre gondolt? He? :)
(Egyébként igazatok van :D )

Ciri 2010.10.03. 12:58:49

@Autószerető:

"Magyarországon lovaskocsit is el lehetne adni milliókért, ha lenne rajta egy VW jel."

Jaj bazdmeg.

$lim*$hady 2010.10.03. 13:22:01

uffff... picit túl szögletes lett van benne phaeton is főleg hátul, szerintem a golf néz ki a legjobban az új volkswagenek között..

lwl (törölt) 2010.10.03. 13:33:37

@Möglich: Nincsenek benne atomtitkok, meglehetosen egyszeru elven alapul a mukodese:
de.wikipedia.org/wiki/Kapazitiver_N%C3%A4herungsschalter

w a s d 2010.10.03. 13:45:46

@Rocko-: Én mondjuk újabbra gondoltam:

totalcar.hu/tesztek/passatw8/

(A 2. generációval kapcsolatban nagyon nem voltam biztos, hogy nem- e viszkós.)

Autószerető 2010.10.03. 13:56:07

@Ciri: Csak nem vettél egyet?
"Jaj bazdmeg..."

Rocko- 2010.10.03. 13:56:54

@Ciri: egyértelműen nem. nem is állítottam. :)

DeezL 2010.10.03. 14:01:36

@Autószerető:
ebben igazad van! mert pl a Jetta is a Passat meg a Golf V keveréke.. akk a Seat Exeo egy kicsit átszabott A4es

Rocko- 2010.10.03. 14:05:42

@F/: hát lehetséges, h torsenes. de nem tenném rá a fejem. ellenebn tuti nem quattro. :)

DeezL 2010.10.03. 14:05:50

@KuKori:
beszarhat a hidraulikája! nem olcsó!az olaj sem ami bele való!elektronikailag csőd azösszes,a HDI motor kibaszott érzékeny azüzemanyagra a 2.2 HDI-ben van a szaros FAP szűrő az is egy fos drága annak is a megcsinálása, a Xenon lámpás változatokban XENon 300ezer FT mindennel együtt!az 1.6 HDI meg mindig más hibát produkál! vannak bőven csalódott ex francia autótulajdonos barátaim,és édesapám citroen-peugeot szervízben dolgozik! elmondom nekd a 307es,a C4,C5,Xsara Picasso,Berlingo,C3.C2.C1,206,407 pl mind tele van hibákkal,persze lehet kifogni jót de az is ritka nagyon

DeezL 2010.10.03. 14:08:33

@Vedidev:
jaja porlasztó darabkja gyáriba 180ezer FT...Hengerfej 500ezer.... FOSVÁGEN:D de am a régi TDI motorokkal semmi bajom nem volt azok mentek tették a dolgokat,volt több is!

Autószerető 2010.10.03. 14:14:59

@DeezL:
Dolgoztam Peugeot szalonban értékesítőként. Az első dolog, amit az ott dolgozó 'nagyöreg" megtanított nekem, így hangzott: ha leül eléd a vevő, véletlenül se jusson eszedbe, mekkora szart adsz el neki. Nem lehet lelkiismeret-furdalásod.

Döbbenten néztem az emberre, viccel-e. Hát, nem viccelt.
(Én nem mondom azt, hogy szar a Peugeot, sosem volt olyanom, nincs tapasztalatom.)

gnme 2010.10.03. 14:53:04

én BE szoktam rúgni, nem ALÁ

..még ilyen hülyéket bazd meg, ..eszem faszom megáll

Hurri Kán 2010.10.03. 15:03:18

@gnme: hát ez az! És ha négykézláb megyek a kocsi mögé akkor elég mondjuk a jobb első lábammal hadonászni a lökhárító alatt?

coord 2010.10.03. 15:07:52

"Én az ilyen autókat szeretem, amit mások utálnak, pocskondiáznak!

Valaki adjon pízt, hadd vegyek egyet má!"

Jaja, most már annyian lefikázták, hogy kéne, pedig valójában inkább Superb kéne :-)
Valaki adjon pííízt, jó lesz ez is, annyira azért nem csúnya! ;-)

Hurri Kán 2010.10.03. 15:16:55

@coord: amúgy ha már válogatni lehetne akkor Superb, mégpedig a kombi. Mert az tényleg kombi és nem divatauó, mint pl. az Insignia lett. Hosszas fejlesztés után elérték hogy a kombinak (bocsánat sport tourer mer így trendi) kisebb a csomagtartója mint az E Kadettnek volt...

zlaboncz (ZLC) 2010.10.03. 15:40:11

@Autószerető: "A VW-val kapcsolatban olyan érzésem van, mintha leszarná az autóik külsejét. Úgy van vele, hogy:
- Jó ezeknek így is, minek dolgozzunk rajta...?"

A fenét szarja le, csak a dizájner mögött ott áll egy marketinges, és az jár a fejében, hogy "nabaze, ha ezt a vonalat itt lekerekítjük, akkor az tuti -0,2% forgalomeseés, ezt nem lehet. Már három volnalhoz hozzányúltunk, a negyediket nem viselné el a vásárlóközönség. Hagyd békén."

A VW-nél szigorúan pozicionáljk az autókat. Nem, nem az "felső tízezerbe" (mint ahogy itthon gondolják), hanem népautónak, cégautónak. Nem egy szeretni való tárgy vagy kiállítani. Használati tárgy, igásló, egyszerű,hűvös, szigorú. Nem kell bele több. Ha mást akarsz vegyél Alfát, azt tényleg kirakhatod üvegfalú garázsba, vagy a nappaliba.

A Golf-Jetta-Passat a legcégautóbb cégautó. Semmi extra, a szükséges minimum, jól megcsinálva. Nem egy éményautó, hanem közlekedési eszköz. Figyeljétek meg, az Astra-k száma, mint cégautó, csökkenni fog, most, hogy így áttervezték. Már nem az az egyszerű gépi igásló, mint volt, életet leheltek bele.

Z.

Autószerető 2010.10.03. 16:01:42

@ZLC: Ez egy korrekt válasz volt, nagyon köszönöm.

Mammut8 2010.10.03. 17:19:55

én inkább nem jöttem volna ki egy ilyen dologgal 2010-ben
rugdosni az autót hogy kinyíljon a csomagtartó... pff

ca2 2010.10.03. 18:00:44

@ZLC: Pontosan így, ahogy mondod.
A passat nem "bizniszlimó" meg "premium" ahogy itt a cikk is állítja, hanem népautó.
Pontosan ez a neutrális, "sehogy se néz ki" design az amitől olyan sok ember számára elfogadható.
Itt nem az "über gyönyör" a cél hanem a funkció.
E mindig így volt és mindig így lesz amíg passatot fognak gyártani.

Hurri Kán 2010.10.03. 18:11:51

@ca2: annyit tennék hozzá, hogy ne felejtsük el, hogy nálunk kicsit el vannak totlódva a járműkategóriák. Pl. egy Fabiára nálunk rámondják hogy családi autó, pedig Európa nagy részén kb. bevásárlóautó kategória. A Passatra/ Vectrára stb. hogy üzleti autó, pedis csak normális méretű, középkategóriás családi autók (máshol). Sokan nem kezelik a helyükön a dolgokat.

torokszultan 2010.10.03. 18:40:27

@Zed is dead:
Szétbasz az ideg, hogy a csülköd retkes lesz a szartalicskád csomagtartójától, más meg láblendítés után tiszta kézzel ül a volán mögé...
Hát, szar is koszos kézzel vezetni.
:-)

torokszultan 2010.10.03. 18:46:26

@Zed is dead:
És amikor német autós volt, akkor gondolom arra okádtál, amit most istenítesz.
:-)
Mert úgy szokott lenni....
Ha meg valaki akkor ezt a szemedre veti, akkor rízsevőztél volna...

torokszultan 2010.10.03. 18:47:38

@ca2:
Egyetértek. Ennek ellenére hogy kiveri a biztosítékot sokaknál. Csak az irigység lehet...
:-)

torokszultan 2010.10.03. 18:49:04

@Autószerető:
Szerinted a VW-nak mekkora piac a magyar? Szokj hozzá, hogy nem nekünk gyártják a Passatot. Ez az autó ott is népszerű, ahol az emberek nem emblémát vesznek.
Egyszer majd te is megérted.
:-)

Lord heckman 2010.10.03. 18:50:38

Elölről Golf.... egy passat ne legyen golf! Nem tetszik :S

torokszultan 2010.10.03. 18:50:56

@Autószerető:
Miért, szerinted te szép vagy? Ne hidd el annak, aki ilyen hülyeséget mondott. Hazudott neked.

torokszultan 2010.10.03. 19:03:07

@Lord heckman:
Meg fogod tudni különböztetni őket. Biztos vagyok benne. Még elölről is.

Autószerető 2010.10.03. 19:27:31

@torokszultan: Miért kell rögtön személyeskedni?
Az egyik zsebben turkál, a másik káromkodik, a harmadik személyeskedik.
Elegáns, Uraim, elegáns...

ca2 2010.10.03. 19:43:28

A másik fórumon is megy az apád-anyád, hogy vajon a lexus új hyprid bmw1 konkurense szépe-e.
Szerintem azt kéne látni, hogy a "szép" az egy igen viszonylagos fogalom, ezért az autógyártók sokszor nem is igazán akarnak szépet csinálni, mert ami az egyiknek szép az a másiknak csúnya. Ami neutrális, átlagos az lehet, hogy nem szép, lehet hogy kevesebb ember szeret bele az első látásra, de azok is kevesebben lesznek, akik szerint meg baromi ronda ezért kizárt, hogy megvegyék. A passat tipikusan az a kategória ahol ezek a szempontok érvényesülnek. A konkurens avensis szép? Pontosan ugyan úgy semmilyen mint a passat.
Ezek azért nem, véletlen dolgok. Nem azért nem über gyönyör egy passat vagy egy avensis mert a vw-nél meg a toyota-nál idióták tervezik az autót...

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.10.03. 20:05:25

Nem tetszik a gép, de ez nem jelenti azt, hogy nem vehetek még egy ilyet... A passat egy jó autó, nekem felmérni tökéletes lenne. Sztem ezzel a passattal komoly piacot szereztek a passat cc-nek.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.10.03. 20:28:15

@DeezL: Miért van olyan érzésem, hogy mintha ugyanezt a témát megbeszéltük volna pár hete? Ugyanilyen típusfelsorolással, meg a többi körítéssel?

Pizza zabáló 2010.10.03. 20:30:38

Nincsen körző Wolfsburgban?

Pasas 2010.10.03. 23:11:54

Kicsit kezd unalmassá válni, hogy amikor megjelenik egy új VW, akkor kezdjük el fikázni, hogy milyen unalmas, meg milyen csúnya. Mégis évekig friss marad, érdekes, nem? Persze a Corolla, Lancer, és társai a formatervezés csúcsai. Nem unalmasak. (olaszok előnyben)

hdnctrl 2010.10.04. 13:12:55

oszt előtte nem kell kinyitni a távirányítóval a kocsit a teskó parkolójában? ha meg már úgyis ki kell nyitni, miért nem jó, ha a távirányítón egy másik gomb nyitja a csomagtartót? csak kérdezem, mert szerintem hülyeség az egész, de hátha én vagyok a hülye...

ha meg érzékeli a kocsi, hogy odamentél zsebedben egy azonosítót tartalmazó tekerccsel (a kulcsban), és automatán nyílnak a zárak, akkor érzékelhetné azt is, hogy a csomagtartó felé kavirnyálsz, oszt nyílhatna az is.

amúgy szépen áttették a polo lámpáit egy audira, szerintem nem ronda a kocsi.

Rocko- 2010.10.04. 14:19:18

@scuynat: "akkor érzékelhetné azt is, hogy a csomagtartó felé kavirnyálsz, oszt nyílhatna az is."
ki mondta, h ha az utó hátuljánál vagyok, akkor mindig, feltételnül ki akarom nyitni a csomagtartót?

"múgy szépen áttették a polo lámpáit egy audira, szerintem nem ronda a kocsi."
melyik Audira is?

torokszultan 2010.10.04. 14:43:28

@Autószerető:
Miért, szerinted emberek ízlését, döntését, kedvencét, véleményét "lerondázni" nem személyeskedés?
Bírom, mikor a sértettség álarca mögé bújnak azok, akik meggondolatlanul és/vagy tahón és/vagy sértőn alkotnak véleményt.
.
Amit te csináltál, az is személyeskedés, egyben tahó dolog.

torokszultan 2010.10.04. 14:45:45

@Pasas:
Egyszerűen csípi az emberek szemét. :-) Irigység? Tudatlanság? Izlésbeli különbség? Ki tudja? De mérhetetlen agressziót vált ki egyesekből.

Blackblood 2010.10.04. 15:12:53

Már velem is előfordult ,hogy 2 teli kézzel érkeztem a kocsimhoz, így el tudom képzelni, hogy időnként egy ilyen kéz nélküli csomagtartónyitás funkció jól jönne.
Az én öreg jószágomon ilyen persze nincs, és talán még ma is ott állnék mögötte toporogva, ha nem lennék abban a szerencsés helyzetben, hogy a kocsi rendelkezik egy olyan fontos extrával, amit annak idején egyszerűen csak vonóhorognak hívtak - amire egyik lábbal föllépve a comb ideiglenes rakodófelületnek használható.

Off:
Nem is tudom, manapság a gyári vonóhorgot miért nem csak a külön feláras előbb említett "föllépő a könnyebb csomagtartó nyitásért", esetleg a "fix értékre beállított távolságérzékelő", a "mögöttes forgalmat a követési távolság betartására ösztönző design", stb funkciókkal együtt lehet rendelni:))

====== vadparaszt ====== (törölt) 2010.10.05. 05:03:34

Pont annyira nem érdekel, mint az eddigiek.
süti beállítások módosítása