Izgága elektron

Honda CR-Z 1.5 GT

  2010. szeptember 15. - ommm Címkék: vélemény honda

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

A Honda CRX-et emleget, CR-Z-t mutogat. Vajon mire emlékszik még 2010-ben a régi dicsőségből? Marihuánaültetvény és VTEC, villany-nyomaték és aljasság. Mai autóipari szappanoperánk.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr162296076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esef 2010.09.15. 07:32:03

Engem ez két autóra emlékeztet, de azokra nagyon. Az eleje a Z4-es BMW-re, a hátulja meg a generációkkal ezelőtti, 3 ajtós Mazda 323-ra.

Negrogo 2010.09.15. 07:58:21

Ez az auto egy vicc. Kb. gazdag apuci pici lanyanak tudom csak elkepzelni 18. vagy 20. szulinapjara.:)

ruhaszarito 2010.09.15. 08:18:30

Eppen a hetvegen neztem meg, hogy mennyi eves szinten az atlagfogyasztasom az 1.6-os Civicemnek. 7.4 l/100km. Ennek meg a teszt szerint 6.7 l/100km...hmm.

Vennek en ilyen hibrid autot, ha annyit fogyasztana, mint egy dizel es ugyanazt a menetdinamikat nyujtana autopalya tempo mellett is.
Mindezt ugy, hogy nekem ne kelljen odafigyelnem, hogy mikor is valtsak, milyen fokozatot hasznalnak. Tegye a dolgat csendben a hatterben.

Draco3D 2010.09.15. 08:19:52

1,5Misivel kevesebbért,+10 paci az elektromos motorba,-50kg,máris jó vétel lenne.

evil. 2010.09.15. 08:19:54

Tetszik, de a Clio Rs-re böktem :)

BMW /// 2010.09.15. 08:30:23

Szerintem drága és nem is néz ki annyira jól.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.15. 08:46:42

"Pedig közben egy 1.3 CDTI Corsa dinamikájával közlekedünk. "
Szerintem normális közlekedéshez bőven elég.

"Elaltatott a szemét, én pedig hagytam, hogy ezzel az öko-mizériával behúzzon a csőbe."
De miért hagyod? Most csak muszájból írjátok le, vagy tényleg ennyire hat rátok az ilyesmi? :D Mert ez LOL.

2010.09.15. 08:47:13

1. a TC-ben mostanság csak Pista dolgozik.
2. Jó, hogy látom, más is el tudja hagyni az agyát (vagy felb@szcsizni, kinek hogy tetszik...).
3. Hiányolom a tesztből a végső megállapítást, hogy akkor most ez egy prémiumautó-e, vagy sem...

Nem, Anyukém nem tehet róla.

Mentem dolgozni, szevasztok :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.09.15. 08:48:32

Mondjuk az is igaz, hogy ha egy Corsa kevesebbet szik, akkor tényleg semmi értelme a soros hibrideknek; hiszen a hibridnek pont az lenne a lényege, hogy keveset egyen. Így meg csak feleslegesen cipeli az akkukat, meg a vellanymotort.

Viszont a formája nem rossz, ez még nekem is bejön :)

2010.09.15. 08:48:38

Ja, Anyu nem kém, de kám. Bocsesz.

ommm 2010.09.15. 08:52:34

@ColT: Elég, elég. Csak ne emlegessünk CRX-et :)

sunblind 2010.09.15. 08:55:41

... micsoda végzetes transzformáció ... :( ... Sic transit gloria mundi.
www.youtube.com/watch?v=qSkv6WRgKIo

gnme 2010.09.15. 09:09:13

@Balchee74:

3.) vásárlóként értelmetlen beleölni a pénzt.

Hány hektó pálinkát kifőznek 6.5m-ból b+ ..

Mondjuk a feleségemnek tutira tetszik ha van belőle kék. Lehet akár Flinstone modell is.

:-)

DBandesz 2010.09.15. 09:12:17

Ahogy Obadiah Stane mondta a Vasemberben: "Ezt csak azért építettük, hogy befoghassuk a hippik száját!"

Szoicsiro Hondáék is hasonlón agyalhattak, mikor ezt a kocsit megkonstruálták. Nem is gondolhatták komolyan. Hogy ez lenne a "tudjukmi" utódja? Neeeee...

AcsFeri 2010.09.15. 09:20:30

Már várom, hogy mikor veszi valaki sértésnek a pofoznivaló jelzőt ;)

Reap that ass (törölt) 2010.09.15. 09:30:29

Ennyi pénzért?
Még egy icipici és A4 2.0 TDI megvan.Esetleg jahreswagen, abból meg pláne, de még inkább egy seat exeo.Egy jobb A3, Golf, Astra, Mini...
Ritka nagy baromság ez a hibrid, elhitetik, h milyen jó és közben jó nagy kamu, olyan mint az autómata vs. mauális közti fogyasztáskülönbség a gyári adatok szerint...

Brevis 2010.09.15. 09:34:06

Ha hasonló formája lesz az új Civic-nek is akkor nyugodtan dőlök majd hátra, de ez így nem vágykeltő, akármennyire innovatív is.

esef 2010.09.15. 09:34:11

Inkább megtartom a 7 éves Scenicet. Az se nem izgága, se nem hibrid, ellenben nagy, kényelmes és elmegy 7,5 literrel 100 km-en. Ja, és nem ennyibe került, sőt a fenntartása is némileg olcsóbb, mint várhatóan ennek lesz....

Joejszaka 2010.09.15. 09:34:56

150Le kéne bele, meg egy kicsit nagyobb villanymotor...

Amúgy mennyit fogyasztott a CRX, ha toltad neki? Szerintem az is megeszik min 10 litert, nem?

GGG77 2010.09.15. 09:36:41

Parasztvakítás felsőfoka ez az autó, plázagörlök, plázafiúk kajálni fogják.

esef 2010.09.15. 09:36:56

@ommm:
Olyat nem terveznek Hondáék, hogy valami rendes motort raknak bele hibrid rendszer nélkül?

lwcolors 2010.09.15. 09:39:10

Egy dolog: a kg/le arány nagyjából megmutatja a 0-100 idejét.
Most a CR-Z 122 LE és 1174 kg. Borítékolt a 10 s körüli 0-100. Ha kivennénk belőle a 250 kg-nyi hibrid cuccot, akkor 920 kg és 122 LE lenne.
Ez kb. 7,5 s 0-100-as sprint lenne, de ekkor lenne benne valami a régi CRX-ből(volt 1-6-os Vtec). És a súlycsökkentés miatt az átlagfogyasztása nem biztos, hogy nagyobb lenne, mint most(max full városban).

gnme 2010.09.15. 09:41:08

@DBandesz: a Woldemort seprűjére gondoltál?

Hát igen .. abba is bele kell gondolni, hogy viselkedik a gép Hágrid alatt.

shwarcz bácsi 2010.09.15. 09:42:02

én nem tudom mi van a hondánál,de vkik nagyon beütötték a fejüket...

lwcolors 2010.09.15. 09:42:44

Annyit még kihagytam, hogy a hibrid hajtás nélkül lenne hátsó ülése és nagyobb csomagtere is.

Krisi 2010.09.15. 09:54:56

egyhármas dízel Corsa 5,4-et fogyaszt? nem sok egy kicsit az? egy ezres benzines kisautó ugyanennyit eszik benzinből vegyesen, akkor már egyértelműen az.

amúgymeg szerintem is az kéne, hogy a hibrid szarságot kidobni a szemétbe és berakni egy 1.8-as szívómotort. akkor talán olyat vennék 10 év múlva használtan :)

f0CuS 2010.09.15. 10:09:09

Nekem már az új Civic sem tetszett a maga űrtechnológiájával. Két színben világító műszerfal, ami sebességre még változtatja is a színét?! Még egy xbox-os játékon rendben is lenne. Vagy talán ET-nek bejön.. Ez az autó úgy ronda ahogy van. Én eleve utálom ezt a túldigitalizált csoda kijelző rendszert. Bár az új Hondák, az Accordot leszámítva, egyáltalán nem tetszenek :( A fogyasztása meg több, mint egy átlag hybrid mentes dízelnek :) Néha nem értem a tervezőket, hogy mennyi ideig kell nézniük ezt a hátsót, hogy azt mondhassák "IGEN, ez szép!". Egy marék droggal talán az..

Hurri Kán 2010.09.15. 10:21:31

Régi CRX kéne! Az első 1,6 Vtec! A többit hagyjuk...

gramercy 2010.09.15. 10:42:21

nem tudom mit kell ennyit nyafogni, ez nem a type-r, az jon majd jovore 150+50 loval

ketuleses autot nem azert vesz az ember, hogy sporoljon, ezt fel kene fogni, innentol kezdve ez egy masodik-harmadik auto, egy luxuscikk, az araval sincs tehat gond: kevesebb mint felszazat hoznak be az orszagba, nana hogy megkérik az arat
amerikaban kevesebb mint 20.000 dollart kernek erte, ott, ahol egy alap fiesta 16.000 dollar
nem draga!

talan az akksikat lehetett volna a 2. sor helyere tenni de valoszinuleg a sulyelosztas miatt nem kerultek oda

aki sporolni akar az uzemanyagon, vegyen dizelt
az jar neki, nekunk meg a tudorak

w a s d 2010.09.15. 10:46:15

Az lett volna még érdekes, hogy valami hasonló menetteljesítményekre képes benzines kisautó (pl. 1,5- ös Mazda 2 vagy Swift, vagy kisturbós, 1,2 TSI VAG termék 105 LE- vel) fogyasztásban mennyire jött volna ki ugyanakkor (lehetőleg szívót meg feltöltöttet is kipróbálva).

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2010.09.15. 10:49:38

Vályi Pista,

remélem megengedsz nekem egy baráti kurvaanyádat ezért a szemléletért. Persze, teljesen jogosan várod el, hogy 5 kilométernyi óceán alól is feltúrják neked az olajat, meg megszálljanak országokat, ha nem akarják olcsón eladni, pusztán azért, hogy te jól érezd magad este a pályán, csak én vagyok ilyen kis kekec.

Szóval bocs.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.09.15. 10:53:22

@Bockó: Hú, te mit szívtál? Én is kérek.

w a s d 2010.09.15. 10:55:23

@gramercy:

Ja, csak az a Fiseta 1,6- os, 120 LE- s, ha minden igaz (itthon ez 4,1- nél kezdődik...).

www.fordvehicles.com/cars/fiesta/pricing/

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.09.15. 11:08:52

@Bockó: Rossz helyen fröcsögsz. Egyél hódot.

Luighi 2010.09.15. 11:11:12

"Pörgetünk négyezerig, váltunk, megint pörgetünk, váltunk."

Aztán jó hogy nem 3l/100km fogyasztást vártál "Pista" !!!

Én a 85LE-c '85 ös civicemet szinte soha nem pörgettem 3000 fölé, városban meg a 2500 is elég a többi haladó dinamikájához alkalmazkodva.

A fogyasztásom nyáron mindíg 7 alatt maradt. Úgyhogy inkább kezdj el gondolkodni. Szerintem.
Az üvöltő légrács elgondolkodtató...
... hogy szereljenek-e Hondát Japánon kívül!

Ger6ő 2010.09.15. 11:19:28

@Bockó: köszi, hogy ezt az interneten osztottad meg velünk, mániákus környezetszennyezőkkel.. :-DD

2010.09.15. 11:22:48

@F/: "Az lett volna még érdekes, hogy valami hasonló menetteljesítményekre képes benzines kisautó (pl. 1,5- ös Mazda 2 vagy Swift, vagy kisturbós, 1,2 TSI VAG termék 105 LE- vel) fogyasztásban mennyire jött volna ki ugyanakkor (lehetőleg szívót meg feltöltöttet is kipróbálva)."

Ugyanez jutott eszembe, csak nagyobb baromsági együtthatóval: mit tud egy 1.4-es TSI Oct kombi ellen (122 LE, 200 nm). A baromsági együttható természetesen ez esetben ott van, hogy nem azonos célcsoportnak, használatra, stb...készültek ők ketten.

A Honda demonstrálja, hogy hol tart sorozatgyártásban hibridileg...hát...az Insight is eléggé light, nem?

...egy dolog miatt tudok "megbocsátani" ennek a kis gyösznek: nem dízel. Ui. a dízel az összes koromszűrővel együtt jobban szennyez, mint a modern benzines. Sajna vannak olyan finom részecskék, amit nem fognak ki a legjobb szűrők sem (vagy csak aránytalanul drága és teljesítménygyilkos módon, ugye), csak a tüdőnk.

Oda meg nem kéne.

Pedig én is szeretek nyomatékból autózni. De erre van a turbós benyás feltalálva.

@gnme: 6.5 millából irdatlan mennyiségű páleszt le lehet főzetni...főleg saját cefréből :))

Ger6ő 2010.09.15. 11:24:26

ennek a kocsinak semmi értelme:
-egy gyenge élmébnyautó drágán?
-egy sokat fogyasztó hybrid drágán?

ennek a kocsinak akkor lenne értelme, ha jóval erősebb lenne, vagy sokkal jobban fogyasztana.. de leginkább akkor lenne értelme, ha mindkettőt egyszerre tudná..
nem erről kéne szólnia ennek a ketegóriának?

Vágási Matyi 2010.09.15. 11:24:33

Csak elölről tetszik.

Az eddig látottak alapján a tehetősebb plázacicák inkább kabrióban gondolkodnak, a faszijaik meg ebbe nem ülnének bele.

2010.09.15. 11:31:35

Összefoglalom: Ezt a kocsit jól lefostuk, Pista.

Vidd vissza a Hondának...Hozzál helyette valami Accord kombit. Sokkal az se lehet drágább...

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2010.09.15. 11:48:28

Egyetlen aprócska megjegyzés: az eredeti CR-X azért volt olyan áramvonalas és könnyű, mert az alacsony fogyasztás volt a fő célja. Amerikai szabvány szerinti MPG-je alacsonyabb volt, mint ennek a CR-Z-nek. Ami persze nem meséli el pl. a futómű királyságát és az egész autó varázsát, de ettől még tény, hogy alapvetően tuning után volt az igazán gyilkos vadállat, gyári formájában meglepően közel állt a CR-Zhez, már persze ha felszorozzuk az elmúlt 25 évvel.

Ez ugyanaz a vita, mint a mostani Lancia Deltán számon kérni az Integralét. De erről már írtam egyszer rég hosszabban. designpumpa.blog.hu/2009/02/18/az_autodesign_hullarabloi

Shadowbull 2010.09.15. 12:18:17

Jo kis cikk volt, gratulalok, Pistam!

sb

kzolika 2010.09.15. 12:21:14

Az a Corsa fogyasztás tényleg érdekes. A környezetemben volt hasonló dízel, csak Puntóba építve, ott 4,1 l körül tudott. De 1.9, meg 2.0 dízelek is megállnak max 6-ban, de inkább kevesebbel elmennek.
Az én 1,3-as szívó benzinesem 13 hónapja van nálam, mostanra mentem vele 28e km-t, tavasztól őszig etanolozva, sokszor tiltásig pörgetve és így lett a nagy átlagom kerek 7 liter. Akkor ezek a dízelek mire is jók? Mert az enyémben nem fog beszarni se a turbó, se a PD elem, se az EGR-szelep, se a kéttömegű lendkerék. Illetve akkor ez a Honda miért is előrelépés? Biztos vagyok benne, hogy a saját utaimat járva, de nyugodtabb stílusú vezetőt beültetve az enyémből is kihoznának 6 liter körüli fogyasztást (mivelhogy összeszorított fogakkal én is csináltam vele 6 alattit).

Uzi 2010.09.15. 12:32:43

@kzolika: A dieselek arra jók, hogy egy 1,5t feletti autóval autópályán se egye le a gatyád 160-as tempónál.
1,8t-ás gépem ha nagyon akarom 5 liter alatt is elvan országúton, de megy 250-el is akár.
Meg ha ugyanannyit is enne, akkor is olcsóbb a legtöbb országban a diesel.

Labdacs 2010.09.15. 13:21:55

6.7 litert az 1.4-es 100 lóerős Jazz-em eszik városban. és elférünk benne négyen, csomagokkal. mi értelme akkor ennek az egész hibrid mániának? költői a kérdés persze.

sunblind 2010.09.15. 13:31:06

... tízéves civic vti.
kicsi. öreg. zéró presztizs. hülyegyerekautó. nincs nyomaték. nincs turbo. nincs üzemmódválasztó. nincs koromfelhő. nincs műsor 5000 alatt. nincs nagy végsebesség. nincs trend.
11 liter városban.
évek óta perverzül imádom.

Hurri Kán 2010.09.15. 13:50:33

Nem értem ezt az autót. A Corsa kevesebbet fogyaszt, ráadásul (extrém testmagasságot leszámítva) 4 embernek is gyak. teljes értékű autó. Ha nem fogyaszt annyival kevesebbet a HondA, mint amennyivel többe kerül, mi értelme van ennek a technikának? 6,5-ből kijön egy Corsa városi szüttyögésre meg mellé egy rendes országúti utazóautó (igaz, ez utóbbi használtan).

plephyl 2010.09.15. 14:19:05

ez tényleg divatautó, divatmajom yuppiknak. ha már hibrid, akkor egyértelmű, hogy toyota.

amúgy meg előző CLIO RS!! :)

Zaphod · http://zzzzuuuppp.freeblog.hu/ 2010.09.15. 14:24:06

A lelkemből kiszakadt egy darab, és elhamvadt, rettentő fájdalmak közepette, mikor meghallottam ezt a hibrid baromságot... :(

20éve - az S2000-es kivételével - nem gyárt autót a Honda, és ez a trend folytatódik.

@sunblind: Civic VTI? 11 liter városban? Nincs nagy végsebesség?
Akkor annak biza véres a torka! :(

equium 12345 2010.09.15. 14:25:49

hu ommm 88-as csoportot halgatsz XD
Monjuk arra telleg lehet zuzni. Nemreg en is elovettem a regi kazikat.

plephyl 2010.09.15. 14:26:55

@Labdacs: egy fullhibrid Prius 2 literrel kevesebbet eszik városban, mint a Jazz-ed. aki főként városban jár, annak ez sok spórolást jelent. az igaz, hogy Mo-n drága a Prius, de pl. usa-ban féláron van kábé, ott nem kérdés a kérdés...

bíp-bíp (törölt) 2010.09.15. 14:38:20

Tényleg nem értem az írót, mi a baja a front résszel. Szerintem tökéletes lett, és illik a dizájnba... Sok olyan autó van, ahol viszont illene ezt a részt megkérdőjelezni. És felhívnám a figyelmet, a kritika lehet pozitív és negatív is!!! Illene erre is figyelni, mert mostanában mindenki azt hiszi, hogy a kritika kizárólag negatív lehet.

bíp-bíp (törölt) 2010.09.15. 14:40:10

@Shadowbull: Ja, nem rossz, de a külső kritikai része szerintem nem oké.

Labdacs 2010.09.15. 14:48:57

@plephyl: én erre a rendszerre gondoltam, nem a Toyota félére.

Shadowbull 2010.09.15. 14:50:13

@bíp-bíp: Oke, de az szubjektiv.

en meg ennyit sem dicsertem volna, szerintem eleg randa szegeny. Nade a CRX se izgatott sohasem.

sb

sunblind 2010.09.15. 14:59:51

@Zaphod:

patika állapotú, kevés km, igazi dédelgetett családtag. öt éve. szalonállapotú a torka.
gps szerint 208. az manapság nem sok.

plephyl 2010.09.15. 15:00:18

@Labdacs: akkor egyetértek. mármint, hogy így, ebben a formában a hibridnek nem sok értelme van.

ommm 2010.09.15. 15:22:52

@equium 12345: :D De ám. Sőt, továbbmegyek, ingyenesen letölthető.

LAPoska 2010.09.15. 15:31:06

sajna errol a 'trendrol' mink, autotulajok tehetunk. vagyis az uj autot vasarlok, akiknek 80szazaleka olyan hulye, azt se tudja, hogy holl hajt az auto(latsd bmw1). akiknek fontosabb az usb csatlakozo mint a rugozatlan tomeg, akik motort katalogusbol loero szerint valasztanak, akik fenykepezot megapixel es tv-t kepernyoatmero szerint vasarolnak. nem cifrazom tovabb, tudjuk kikrol beszelek. a hondat meg nem kell felteni, mindi is tudta, mit csinal. :-)

equium 12345 2010.09.15. 15:46:08

@ommm: Tudtam en, hogy jo ember vagy ;)

Gyors meghallgattam par szamukat you tube on. Haaat... bisztos kapott az a honda

Uzi 2010.09.15. 15:48:31

@LAPoska: nem feltétlenül mindenki hülye, csak mindenkinek más a fontos és ha akarja meg is találja a neki való autót, TV-t, stb...
Ha meg impulzusvásárló, akkor meg nem érdekelte annyira a többi részlet, neki nem az volt a fontos..

LAPoska 2010.09.15. 16:00:09

@Uzi: nem mondtam, hogy mindenki, csak a 80szazaleka azoknak, akik uj dolgokat vesznek. olvasd ell meg egyszer, amit irtam :-)

LAPoska 2010.09.15. 16:01:24

@Uzi: nem mondtam, hogy mindenki, csak a 80szazaleka azoknak, akik uj dolgokat vesznek. olvasd ell meg egyszer, amit irtam :-)

Gico 2010.09.15. 18:12:46

Szerintem jól néz ki. Nem lehet motor nélkül rendelni a gyárból?
Azt mehetne bele az 1.6 VTi Mugen tuninggal:D

zeddez 2010.09.15. 18:24:38

@plephyl: a benzin-gázüzem sokkal olcsóbban eljár ennél a hibridnél (is) meg a dízeleknél is, és sokkal olcsóbban fenntartható is az az autó, ami ezt tudja. És igen, létezik gyáriban is.

TC: esetleg lehetne végre egy átfogó cikk összehasonlítandó, hogy ez ennyi Ft per 100km költésggel megy ez meg annyi, és ez az autó ekkora és ennyibe kerül, ez meg annyi és ennyibe fáj.
Benzin vs hibrid vs dízel vs 100% E85 vs gázüzem. Egy-egy átlagos ~1.4-s motorral pl

Ez, hogy mostanában mindíg csak 1 adott autót mutat(?) be egy cikk, ez igazából egy neszesemmifogdmegjól.

bíp-bíp (törölt) 2010.09.15. 18:34:01

@Shadowbull: a belseje és a hátsója sem hímestojás, ellentétben a frontrésszel, mi viszont kifejezetten szép, és ez nem dicséret, hanem ez a realitás :)

Ciri 2010.09.15. 19:19:43

@ommm:

Szép írás Pista, gratula.

(Ha Hondás lennék, most megfojtanálak :D )

ommm 2010.09.15. 19:23:20

@Ciri: Köszi, de most őszintén: bántottam én bárkit is? Az a fura, hogy lassan a lábad nem teheted a földre anélkül, hogy valaki tyúkszemére rá ne taposs. :)

kzolika 2010.09.15. 19:37:56

@Uzi: Jó, akkor 4 liter V8 + gázüzem. De dízelt soha. A hangja miatt se, meg a ritkán, de akkor nagyon pénztárcába vágóan jelentkező költségek miatt sem. Ha adnak cégautónak, akkor legyen, de sajátnak soha. Meg nem is járok olyan gyakran Németországba, hogy ki tudjam élvezni a 160 feletti sebességtartományt. Nekem fontosabb a 0-100 és a rugalmasság 80-120 között, tartós menetben meg tempomat 140.

Spiritmonger 2010.09.15. 20:42:53

ezt a szart minek hozta ki a honda?

a kinézete borzalmas, a helykínálata, mint olyan, egyáltalán nem létezik
a menetteljesítményei gyatrák, az ára horror
a hibridtechnológiához szükséges alkatrészek előállítása sokszorosan környezetszennyezőbb, mint egy nagyköbcentis benzines kibocsátása

ebből a fejlesztési kapacitásból már csinálhattak volna egy mugen accordot vagy legendet is

ÁlKormi 2010.09.15. 21:09:23

Anarchista terrorista
thats more like it

Bambano 2010.09.15. 21:17:06

egyetlen egy autóban féltem életemben, az egy crx volt... irgalmatlanul ment, de a jobbegyben nem j9tt be a szikrát vet a golyód az aszfalton feeling...

a szavazásba beleírhattad volna azt a corsát, ha már az ellen bukta el a tesztet... mert ebből a felhozatalból ilyen feladatokra a corsa kéne, nem az s2000 meg nem a clio rs... clioból egyébként is a v6-os kéne:)

Ezt a fogyasztást egy hasonlóan óvatosan közlekedő sofőr egy 1.6-os benzines g astrából kihozta volna, mindenféle hókuszpókusz mellett. Ja, annak van csomagtartója meg full size hátsó ülése. Igaz, az csak opel... "Csak"...

Coupeboy 2010.09.15. 21:43:10

csúnya, lassú, drága, szűk. nem tetszik:P

Andris25 2010.09.15. 22:15:06

Vályi Úr egyre jobb! Szerintem tök jó dolog az őszinteség, és ez a teszt nekem éppen ezért tetszett! Hogy is mondjam, "átjött" a lényeg! Nagyon hasonló a véleményem az autóról, bár én nem vezettem, valószínű, hogy valami ilyesmire jutottam volna magam is. Eddig azt hittem, csak Csikós Mester tud igazán szórakoztatni, de azt hiszem kezdheti felkötni a gatyát...

2010.09.15. 22:49:21

Menetteljesítménye vetekszik a Stiftemével, csak ez legalább 3x annyiba kerül. Hurrá! Amúgy tetszik, de nem hibridben kéne, és nem ezzel a motorral. Ha nyernék a lottón, lehet hogy vennék egy ilyet, meg egy S2000-et, és beraknám az S2000-es motorját a CR-Z-be, meg kidobálnám a hibrid szajrét. Meg persze a karácsonyfaként funkcionáló műszereket... Analógot bele, aztán hadd' szóljon.

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.09.15. 23:18:01

Régi CRX repült, mint egy Zero, de belátom, Honda-szan, hogy haladni kell a korral az elektronyos autó irányába...

Ja, nem! Egyből a Teslát kéreeeem!

nikó 78 2010.09.15. 23:18:39

Először is kiszakadt a belem úgy röhögtem,a Csikós tényleg kereshet valami gatyamadzagnak valót.Én nem nagyon értem ezt a hibrid mizériát.A kőolajnak nincs jövője,vagy legalábbis behatárolt.Számomra teljesen viccesnek tűnik ez a fajta erőlködés.Gyártsunk valami előremutatót,mindegyhogy mit,csak kőolajszármazék is keljen bele??????????HidrogénTaxi:www.garazs.tv/search.php?q=goodwood

Ciri 2010.09.16. 06:00:04

@ommm:

Ilyen ez a filmszakma. :)

@lwl:

Ó, beszarok! :)

tomnemtom 2010.09.16. 12:01:20

áh, nem a szellőzés adja a hangot, hanem www.youtube.com/watch?v=mIOtpiPaCU8 ez a zenekar van beépítve a rendszerbe.
160km/h abszolút légsebességnél elkezdenek játszani.

PepeXVI 2010.09.16. 13:36:51

Én csak a diesel Corsával való összehasonlítást nem érzem jogosnak. Véleményem szerint a Honda azért csinálta a CR-Z-t, (és emiatt nekem is kéne, pedig túl gyengének tartom és nem igazi sportautónak) mert van, akinek nem alternatíva a diesel. Elismerem, hogy jók a mai dieselek, de jómagam sosem vennék, mert egyszerűen nem tetszik azafajta karakter. Viszont szeretném, ha a 350+ Ft-os benzinből minél kevesebbet enne az autóm, és lehetne vele kicsit élménykedni. Ezt pedig a CR-Z tökéletesen tudja. Azért ha Pista kinyomta a szemét, és 7,6 l-t fogyasztott, az nem olyan rossz. Ettől függetlenül szemétség 5 l-rel reklámozni, bár a szerző talán nem próbálta ki a fogyasztási minimumot jelentő vezetési stílust, csak a "hondást". (Ennek azért örülök :P)

Sajnos én kezdek beletörődni, hogy a kedvenc gyártóm nem tehet mást, mint sokakat megelőzve megpróbálja nyomatni a hibrid technikát, és előnyre tenni szert más gyártókkal szemben, hogy mire elfogy az olaj, kész megoldásai legyenek. Sajnálom a benzinmotort, a VTec-et, a 120 LE/liter motorokat, és a 9000 rpm-et, de vagy Föld, vagy benzinmámor. Ez van...

Hülyeség? :)

zeddez 2010.09.16. 14:45:53

120LE/liter nem a csúcs, volt más gyártónál annál többet tudó is.

zeddez 2010.09.16. 14:57:45

Az a baj ezzel a jelenlegi benzin-elektromos hibridekkel, hogy szép-szép, de mégis csak benzint fogyaszt ez is, és nem annyival kevesebbet, hogy sorok álljanak érte. Kiszámolod mennyiből mész el vele 1km-t, a gázüzem röhögve olcsóbb még a dízeleknél is, sokkal kisebb ráfordítást igényel, mint pl a jelenlegi preciziós common-rail dizeltechnika ezercsillió bar nyomású piezo porlasztófejekkel, a változógeos turbójával, a DPF-l, vagy ez a benzin-elektromos hibridek az akkuval, az elektromotorral meg vezerléssel, vagy a Prius-nál a komplett hajtáslánccal

Itt ez a s... is, mint az Insight is volt, csak házon belül maradva ott a Jazz, ami méretben se kisebb, ugyanennyit eszik, 1-5-2M-val olcsóbb is. Mire is jó ez az mellett? Arcolni, hogy tudunk ám ilyet is, igaz értelme kb semmi, de van és vedd meg

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.09.16. 15:56:58

Szerintem nem tud annyit, mint az ára. Nekem sem ér 6,5 milliót...

Draco3D 2010.09.16. 17:14:27

@zeddez: Sorozatgyártásban szívó motorok között a japán Honda S2000 tartotta a csúcsot,2 liter 250LE.A Ferrari 458-as taszította le a trónról.

PepeXVI 2010.09.16. 17:20:18

@zeddez: Igen, lehetséges, de írhatnál példát is. Szerintem egy kezeden meg tudod számolni, hány ennél nagyobb literteljesítményű motor született, ami:

- sorozatgyártású autóba került
- szívómotor
- kibír legalább 2-300.000 Km-t nagygenerál nélkül

Én nem nagyon tudok másikat. Személyesen az S2000 azért a kedvencem, mert arányaiban a legerősebb szívómotor a világon. 240 LE nem olyan őrületesen sok, de engem lenyűgöz a mérnöki teljesítmény, hogy ezt 2 literből tudja. Plusz elketyeg párszázezret gond nélkül.

P.S.: Bárcsak a Mazda Renesis motorja is tudná ezt a megbízhatóságot, pedig mikor megjelent, nagyon szorítottam neki.

Üdv!

Shadowbull 2010.09.16. 18:15:08

"kibír legalább 2-300.000 Km-t nagygenerál nélkül"

LOL.

Az ev vicce.

Majd olvass egyszer utana.

sb

w a s d 2010.09.16. 18:30:56

Nem azért, de utcai autónál mi értelme a nagy szívó literteljesítménynek?

w a s d 2010.09.16. 18:38:19

@F/: Legalábbis az annyira nagy LE/liter adatok esetében.

madbalee 2010.09.16. 19:19:22

Honda CR-XYZ és takarékosság együtt említése no comment...

Cselokapitany 2010.09.16. 20:08:27

Akkor vegyél egy 1,3 d corsat te fax!
A Z eleje, a 323 háta, jó szemeű ügyes fiú!HA tetszik és van pénzetek vegyétek, ha nem akkor shut the fuck up!
Ez nem egy Berlingo vs. Partner, ami ugyanaz! Páratlan autó! Senki nem látja? Hogy jön ide egy Corsa? Nekem nincs rá pénzem...

zeddez 2010.09.16. 20:40:42

@Draco3D: ebben tévedsz, nagyobb literteljesítmenényt tudott annál a Suzuki Cultus GTi Suzuka Edition R13-s motorkód, 1.3 16v szívó és 188LE, ez 143LE per liter. Utcai autó, és bárki megvehette. De a Nissan-nak is van egy 1.6-s szívóban 200LE-s motorja, ami 125.3LE per liter, SR16VEN1 kóddal, utcai autóban volt szintén.
Mondjuk S2000-l pont vicces érvelni, amikor meg a nem JDM-re is ment az ugatás, hogy 240LE papíron ja, gyakorlatilag meg 220-ra mérik, mert simán odaverik papíron gyengébb kg/LE-s autókkal és nyilván volt akinek ez nem tetszett, nem volt rest megkeresni hogyisvanez?. Nem véletlen lett később 2.2-s a motor meg csak 237LE-s (amit az kb már tud is)
Gondoltam amúgy, hogy az S2000 nagy kedvenced, mint a legtöbb Hondásnak, mert erre hokizik a fele. De hogy 2-300k km-t kibírna az a motor azt erősen kétlem. Annyit a hülyegyerek VTI-k meg ITR-k se bírnak ki sose, sokkal kevésbé kihegyezve.
Nem csodálom, hogy nem tudtál egyikről se, Hondásoknak jellemzően a Hondájuknál megáll a tudományuk

zeddez 2010.09.16. 20:50:41

@F/: vannak országok ahol ccm-re limitálnak adókkal és nem LE-re -elég masszívan-, ott nem lehet másképp race autót csinálni, csak így. Pl japánban pl 1600ccm-nél (is) van egy limit -meg van 660ccm-nél is az ú.n. Kei kategória-, így a mérnök uraknak ez volt a feladata, erre kihozni a legtöbbet. Máshol más ccm limit van, olaszoknál és pl portugáliában 2000ccm a határ, az felett drasztikus adók vannak, ezért csinált erre piacokra pl a BMW az E30 M3 (2.3 sor4, 198-215LE) mellé egy E30 320iS-t is, ami 2.0 sor4 192LE volt, vagy digóék ezért turbóztak 2000ccm-s motorokat is Fiat/Lancia "TwinCam" 2.0 16v Turbo vagy Alfa "Aresi" V6 2.0 V6 24v Turbo

w a s d 2010.09.17. 00:43:46

@zeddez: Ez OK, nagyjából tudok ezekről (a kei carok így, hogy nagyrészüket csak képen láthattam, vagy többnyire nagyobb motoros itteni verzióban), nekem sem véletlen van akkora motorú autóm, amekkora (1500 cm3 fölött azért még friss jogsisként jelentősen megugrott a kötelezőbiztosítás díja, és nem fért bele). De csak ettől nem hiszem, hogy egyből über mit tudom én milyen autók lesznek a szóbanforgók, mint ahogy egyesek mondják. Persze, mérnöki teljesítménynek biztos fasza, de amikor az a szempont egy sportos utcai kocsinál, hogyan megy, egy határon belül nem annyira érdekes a dolog. Inkább mondanám a Honda erényének, hogy a VTI- k pl. sokáig kis túlzással fele annyiba kerültek, mint mondjuk egy 3as Golf 16V GTI, nem is beszélve a VR6- ról.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.09.17. 09:33:47

Hála az égnek nem kellett sokáig várni, hogy rusnyább autóval ajándékozzanak meg bennünket a japánok. Ld. Nissan Juke. Úgy tünik, hogy a Ssangyongtól elzavart dizájncsapatot a Nissan vette fel.

DeezL 2010.09.17. 11:33:47

hát ennek olyan érdekes formája van,nekem nem igazán tetszik!Nem volt Hondám nem igazán tudok hondás tapasztalatokról beszámolni csak vezettem 3 HOndát,egyszer majdnem lett egy CRX-em aztán ennyi!még az 1991es évjáratú!de az 1.8 VTi az szépen ment amit vezettem az 169 lovas volt!egy olyant elfogadnék!de én autóért ennyi pénzt nem andék ki,használtan majd elérhetőbb áron lesz akkor jobban járnak sokan az ár/érték arány miatt

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.09.17. 16:54:39

hat ez az auto ugy nez ki mint egy 10eves daewoo vagy barmi ami csunya

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.09.17. 19:45:07

@malenykij polgar: szerintem a Juke nagyon állat :)) valami jó színt kell találni neki.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.09.17. 19:47:43

@Kerti Gábor: 15 millió alatt egyetlen autó sem ér annyit, amennyit kérnek érte. a 370Z a belépés abba a kategóriába. 50 millió fölött meg már teljesen mindegy minden...

Draco3D 2010.09.18. 11:30:58

@zeddez: Sehol nem találom azt a Suzukit,csak "legendákat" hogy létezett valaha valahol,biztos sokat csináltak belőle 20-30at :D Nissan szintén,200 készült belőle,tuning cég csinálta.Hondából meg vannak Mugenek,Spoon,stb.De ezek más kategóriába tartoznak,nem rendes nagy széria.Ilyen szinten pedig a Ferrari a csúcstartó jelenleg,a 458 Italiával. 126.6PS-el ami kb 125LE.Előtte pedig az S2000 volt.Az hogy padon hány LE,pedig nagyban függ hogy milyen típusú padon mérik.Az autó állapota sem mindegy,szórás van,de ekkora nincsen,hogy 240 helyett 220(kereken mért nem lehet mert ahhoz meg sok),vagy az autóval van gond,vagy más típusú padon mérték,esetleg mind2.

KAWAszaki 2010.09.22. 11:13:28

Grat Pista!
Élvezet volt olvasni, hogy valaki még keresi magát az ÉLMÉNYT, és nem csak a számoknak hisz. (lásd 122 le.)
Az más kérdés, hogy maga a gép kiábrándító.
Nem bírja bevenni a gyomrom ezt az öko-hot-hatch marketing dumát.

zeddez 2010.10.03. 14:31:56

@Draco3D: Vagy esetleg mégis fake volt a gyári adat, nem? Nem lenne újdondság, volt már rá példa más gyártónál is.

Ennyi erővel egyik Ferrari se "ér", mert rikán készül belőlük több ezer db.

Nem csak 20 meg 200 készült belőle, ne aggódj, mert verseny homológizáció miatt kellett mindkettőből utcára is gyártani, ugyanezen egyszerű oknál fogva van Mitsubishi Lancer Evo sorozata mai napig a pórnépnek is. Abból is csak azért csináltak többet a limitnél, mert akkora volt rá az érdeklődés, hogy meg mert reklám. Különben meg akkora veszteség van rajta per darab, mint a ház. Ezért is szünt meg pl a S2000 is, ahogy jött a válság.

Amúgy a Nismo és az Autech meg tök gyári tuningcégei a Nissan-nak, úgy mint a Honda-nak Mugen.
A Spoon viszont már nem ez a kategória, nem a tuningolt márka tulajdona. Az Abarth se az volt eredetileg, de azt 30+ éve megvette a Fiat kilóra, azóta az. Az AMG is külső cég volt, de ma már a Mercié tokkal-vonóval.

Nebutron 2011.03.21. 09:54:53

@zeddez:
Mindentudóokosgyerek! Ezt az integrák, vti-k nem bírnak 200-300 ezret, meséld el azoknak a Honda tulajoknak is, akiknek bírták és ráadásul sokaknak nem gyári állapotban, hanem nagyobb tengelyekkel, gyárinál magasabb tiltáson is!!! Egyetlen egy titka volt az egésznek! Rendes szervizelés, odafigyelés és a 8 ezrenkénti olajcsere!! Sok nem bírja ki valóban! Az a sok, amit a hülyegyerekek megkaptak apucitól és nonstop 8500-as fordulaton hideg motorral gyilkoljuk, az olajcseréről meg azt se tudjuk, hogy mi az!!! Az enyémben 260 ezer van és köszöni jól van!!!! Mondjuk szegény kollégám nem értette, hogy az 1.4-es újonnan vett wv poloja 75 lóerővel, ami sosem pörgött 3500 fölé, miért is állt be a motorja 40ezernél és az enyém miért nem még 260 ezernél sem, ami sokat van 8ezer fölé pörgetve:D:D:D
Arról nem is beszélve, hogy manapság mennyi vti van turbósítva kis nyomással gyári belsővel!!! Persze az nem lesz a világ legtartósabb dolga, de az említett 1.4-es poló futásteljesítményét tudni fogja, 230 lóval is gyári belsővel!!!:D:D:D
süti beállítások módosítása