Ariel Atom tesztvezetést nyertek

  2010. július 30. - ommm Címkék: atom ariel nyertesek

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Először is. Szóljanak a pokoli harangok! Megvan az öt szerencsés, akiknek nem derogál, ha be kell ülniük egy Ariel Atomba.

A bookline.hu már felvette velük a kapcsolatot, természetesen ott lesznek mindannyian. A 88 megrendelőből ők öten azok, akiket a Közös Gépi Tudat (Angéla hiányában) kiválasztott.
Remélhetőleg még a mai nap folyamán megkeresi őket a szervező, de nem bánnám, ha nekem is személyesen visszaigazolnák a részvételt.

Tamtararará!

Botos István, Szentendre
Pákozdi János, Cegléd
Berecz Tamás, Záhony
Honti Péter, Budapest
Tamás András, Magyarbánhegyes

Uraim, alsógatyát felkötni, kamerákat feltölteni. És természetesen várjuk a beszámolót a kommentablakba arról, mennyire volt rossz tolni egy-két kövéret a világ egyik leggyorsabb autójának. Gratulálunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr32187455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oldman.911 2010.07.30. 16:13:28

Na, most jó szomorú lettem, nem vagyok a nyertesek között :-(
Szóljatok, ha valaki mégsem ér rá :-)

Rocko- 2010.07.30. 16:49:41

@gnme: lol lol lol. ezt hol hallottad?

Kivancsi 2010.07.30. 17:06:36

okosba nem lehet?
en befizetem magam 6.-nak :)
ott sunnyogok a sor vegen :):)
eszre sem vesznek a tobbiek :):):)

ocsisajt78 2010.07.30. 17:16:40

@gnme: ez abszolut klasszik! Anno szarra rohogtuk magunkat a 3.03-nal kezdodo parbeszeden... aaa ez oriasi meg igy most is :DDDD

Leadfoot 2010.07.30. 19:27:19

Nekem csak az a kérésem, játsszák el a pofazacskó-lebegtetést, mint Clarkson. :-)

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.07.30. 20:30:32

gratulálok a nyerteseknek és jó szórakozást kívánok, remélem nem szegte kedvüket a sok hüle akik itt akadékoskodtak a multkorjában

aberwarum 2010.07.30. 22:07:03

Jó-jó eladó, de mennyiért? Mert ha nem jár vele a tesztelés, akkor már nem sokat ér a múltkori nagy torrentmizéria óta...

pörgekalap 2010.07.30. 22:46:18

@aberwarum
Csak poen volt, és nem jó, a csalódottságomat akartam evvel kifejezni.
(De ha akarod ingyé lemásolom neked)

B0ka · http://rcpilot.hu/galls/227 2010.07.31. 15:47:17

Figyi engem lehagytatok a listáról.
Bóka Tamás Zsombó
Pedig megbeszéltük, Ommm nem emlékszel a borítékra?
:P

botos.istvan 2010.07.31. 19:30:14

Én már túl vagyok rajta, elvileg a többiek is mostanra. Én egy technikai hiba miatt (be nem jött mail) már délelőtt mentem.

Milyen is volt?
Aki ült már roadsterben (pl. MX-5), az gondoljon arra, hogy nem csak a tetőt hajtják le, hanem a szélvédőt is lekapják, ez az autó magassága, talán kicsit alacsonyabban kell ülni, üléspozíció hasonló (tehát nem hokedlin kell ülni, hanem alacsonyan, majdnem nyújtott lábakkal) szélességben is kb. annyi a hely, viszont a rögzítőfék a bal oldalon van, de felesleges, itt nem "vezetéstechnikai eszköz", nem kell kézifékrángatás egy faroláshoz vagy megpörgéshez. Amit szokni kell, hogy a pedálok szinte összeérnek, ogre talpú Deák Bill Gyulák egyszerre tudnak kuplungolni, fékezni és gázt adni, de teljes értékű normáltalpúak az elején biztos, hogy felbőgetve fékeznek.

Bukóban vezettük, pofazacskó lebegés nem volt (videót még nem néztem vissza). Lehetett volna bukó nélkül próbálni, de én szemüveges vagyok, szerintem elhagytam volna közben, ha kipróbálom.

Én megfelelően barom voltam, 100 LE-nél még próbáltam rángatni, 200-nál már nem mertem (na jó, rám is szóltak), 300-nál pedig nagyon észnél kell lenni.

Az előzetes kéréssel ellentétben végül senkit nem dobtak ki, aki a 2-est lepörgette, tehát nem csak meggurítani lehetett (szerintem hang alapján volt olyan is, aki az 1-est is lepörgette).

A vezetési élményt én a Porsche 911-hez próbálom hasonlítani (azért ahhoz, mert ott is hátulról jön a hang). A Porschéban 200 körül a motorzúgást hallani, amit már túl kell kiabálni, itt én a szélzajt hallottam. Sose vezettem még nagy motort, furcsa volt, hogy a fejem külön életet akar élni. Számomra ez volt az egyik élmény, hogy le akarja szakítani a fejem a gyorsulás, az ellenszél. És ez még csak egyenes volt, milyen lehet, amikor kanyar is van és oldalirányú gyorsulás / lassulás és a belek is ki akarnak jönni a hasfalon, meg minden irányban? Sajnos a reptér betonjánál nincsenek viszonyítási pontok (útjelző karó, fa), így a sebességet nem lehet ahhoz mérni, hogy "hogy szaladnak a fák". Bevallom, én nem is mentem többet olyan 220-nál, de nem is ez volt a célom. Ültem már gyors autóban, természetesen német autópályán mentem már ennél kicsivel többel is, de sok tapasztalatom azért nincs. Itt tényleg a gyorsulás az élmény, hogy nem egy bőrfotelben ülsz és a szélvédő hasítja a levegőt, hanem egy műanyag az arcod előtt és az arcod kap mindent (a reptéren birkák is legelnek, nem csak port és muslicát lehet gyűjteni...). Igazából a klométerórát nem is nagyon figyeltem, barom voltam, nem néztem, hogyan kúszik a mutató 120-ról 200 fölé, inkább a fordulatszámmérővel voltam elfoglalva. Ez az autó 300 LE-s beállítással még 4-esben is elég hamar ledadog, de 5-ösben is meg tudja csinálni. És ez majdnem 9000-es fordulatot jelent!

Vezetéstechnikailag a pedálkezelés nem kihívás, egy Impreza vagy EVO is hasonló pedálerőkkel működik. Rúgni kell, oszt' kész. A fékkel kell vigyázni. Nincs elektronika, itt nem ment meg a komputer. Ez nem egy M3, hogy bekapcsolva bedobhatod a körforgalomba, aztán majd az elektronika összeszed, itt nincs mit kikapcsolni. Elhiszem, hogy nem véletlenül nem lehetett kanyarodni a pálya végén 2-esben megfordulás kivételével.

Így, 7 órával a vezetés után három dolgot jegyeztem meg belőle:
- motoros gyorsulás stabilabb alapon, 4 keréken
- leszakad a fejem, izmozni kell, hogy tartsd magad
- ilyen lehet egy Formula autóban ülni. Még nem F1, hanem Formula 3000, meg hasonlók, de azt hiszem, ilyen lehet.

Végezetül szeretném megköszönni az Ariel Atom csapatának, Donátnak és a Totalcarnak a lehetőséget, hogy kipróbálhattam az Atomot.

Humberto (törölt) 2010.07.31. 19:32:22

Gratula a nyertesnek! És várjuk a beszámolót!

turbocfh 2010.07.31. 22:19:30

Hello Mindenkinek!

Pár nappal ezelőtt végigolvastam szintre az egész blogbejegyzést. Én ma voltam kipróbálni az Atomot, igaz nem a nyereménysorsoláson jutottam be hanem befizettem a 9900 HUF részvételi díjat.

Azt kell hogy mondjam felejthetetlen élmény volt. Az a kocsi maga a vadállat. Az a gyorsulás amit abban el lehet érni egyszerűen leírhatatlan. Véleményem szerint nagyon helyes hogy csak egyenesben engedik vezetni az embert. Abban az esetben ha előtte valamilyen tesztnek vetnék alá a vezetni vágyokat talán lehetne rendes pályán menni vele, de így hogy azt se tudni az önjelölt pilótákról hogy mit tudnak egyszerűen életveszélyes lenne. Az a kocsi bőven az átleg vezetők képességei fölötti embert kíván.

A szervezők és Donát is nagyon segítőkész, közvetlen és rendes volt.

Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Ja és aki a probavezetes.hu-n lévő lehetőséget javasolja ehelyett mert ott lehet kanayarogni is az azt is említse meg, hogy egy Ferrarit mennyire izgalmas 50-nel vagy 90-nel vezetni. Ráadásul 4x-es áron.

Üdv.:Turbo

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2010.08.01. 10:35:31

Ezt a gépet én is nagyon kipróbálnám!
süti beállítások módosítása