Van dellám, de ízlésem is

BMW Gran Coupé koncepcióautó

  2010. július 26. - Stump András Címkék: vélemény bmw

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Itt egy új BMW, amelyről sejtettük, hogy jönnie kell, bár nem feltétlenül értjük, miért, ezért kérődzünk rajta kicsit - okfejtés a BMW 5-ös Sportbackről. Illetve CLS-ről. Vagy CC-ről.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr792176227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kultúrpesszimista 2010.07.26. 14:18:07

@megint:

Azt ne is, de a svédet bármikor!

BMW /// 2010.07.26. 14:23:06

@HAJRÁ MAGYAROK: Bocsi de milyen motor van az autódban? 20d 220-nál kicsit többet eszik 6,5-nél. Szerintem. Multkor nálam volt egy 520d ismerősömé(e60) és 6,9 volt hosszu 140-es temponál.

butschq 2010.07.26. 14:24:15

@gnme: és a barackpálesszel hogy állsz? mer én ma gyűjtöttem össze vagy öt hordónyit,
augusztus végén már átlátszó lesz:)

Riasom 2010.07.26. 14:30:04

@BMW ///: nem szó szerint kell érteni, amiket ír, való világbeli tapasztalatokkal összevetni pedig nem ér! Fájdalmas, de enyhén szórakoztató.

butschq 2010.07.26. 14:38:49

@HAJRÁ MAGYAROK: @BMW ///: á valami nem kóser... há aztat írja a belső sáv 250+ pacis legyen
de legeslegjobb tudásom szerint is a 20d valahol 177 nyihaha körül mozog
30d? traktoros legyek ha az meg megáll 6 lityinél, mer "úgyhallottam" 9 litert azé szereti inni
rokonságban van 25d vmi 170lóval, na az 8-9 liter vegyesen, de csak állítólag
am az e46 320d, a 150 lovas fajtából, 150-nél írkált olyan 5,5 litert, ekkor én vezettem, majd a gazdi mutogatta a végsebességét, és kétkiló körül már közelített a kétszámjegyhez. (de ez egy 6 éves "romhalmaz")

Érdekes 2010.07.26. 14:51:44

@HAJRÁ MAGYAROK: "6,5 literrel eljár 220-nál 6-ban"

Elég gagyi vagy tesó.Csak 6 sebességes a taligád? :( Nameg, 200 után még fogyaszt benzint?az enyém termeli! :O de low vagy :(

butschq 2010.07.26. 14:53:05

@BMW ///: ehh, hogy repül az idő:)
tíz éve meg még 134 volt:):)

gnme 2010.07.26. 14:58:58

@kohlenbrenner: egy hétig nem voltunk kint a hőség miatt, a tücskök leloptak MINDENT
(kultúrnövények kiásva, termőnövények leszedve, fa alja összeszedve)
...gyülekeznek az olá'felhők

Csirke72 2010.07.26. 16:20:54

Gyerekek a legjobban a Honda Accord ICTDI fogyaszt:
Tartós 230-240km/h = 6,9l

Az egykategóriájú 330d 10-12l
320d: 9l

Csirke72 2010.07.26. 16:22:40

@kohlenbrenner:

Miért van az hogy a 335d-t németben Rtl-en tesztelték és fullgáz üzemben 15-20l dizel...

Csirke72 2010.07.26. 16:25:10

BMW 6,5l???

Ismerösi körben van 1-2 320d 136-150le és ha kocog amolyan 120-140 körül 6,5l na de 220-nál 10-12l!

Aki 6,5 ir az néze meg a tankolt litereket, mert a komputere kicsit téved:)

mennyi?husz! 2010.07.26. 16:28:46

Meg ekkora kamu fogyasztasi "adatokat"

Ez olyan mintha azt irnam a 28i-re, h 220-nal is 10-et eszik csak. Ja, tizet. Csak eppen 50km-en.

Rahsid 2010.07.26. 16:39:29

@HAJRÁ MAGYAROK: Mi van? Te ide jársz hazudni?

BMW /// 2010.07.26. 16:43:22

@Csirke72: Accord tud tartósan 230-240-et? Forr a motor nem?...

Danessz 2010.07.26. 16:53:08

@mennyi?husz!: Nekem meg 230-nál fogyaszt 5 litert a cee'd, szóval ennyit a BMW-ről...

atiz 2010.07.26. 16:57:06

Na most, hogy mar biztos, hogy a GT-be belebuknak, vegre probalnak valami tetszetoset is reszelni a gesztenyefa alatt.

azert a gyalogosvedelem egy hasonlo PR-termek, mint az ESP, ami arra jo, hogy semmire.

ESP helyett is jobb lett volna, ha egy tisztesseges osszekerekhajtassal hozzak ki a tipusaikat: az osztomuvet annyiszor kell szervizeltetni, hogy az X5-X6 tulajok joszerivel a muhely hatsoudvaron alszanak heti min. 1 alkalommal.

Na nem mintha nem lenne eleg "dellajuk" hozza, de ESP-vel ne akarja mar nekem valaki bemagyarazni, hogy ez a premium szegmens. Kicsit csoporog az eso, es egy Subaru Legacy korbeautozza ezeket a sz*rokat. Alfaromeo Q4-es meg a torsen-nel jobb, ha fel se merul ugyebar.

Na remeljuk a csini kulsohoz ezeket a furcsasagokat is majd passzitjak a bajorok, mert akinek nincs szemellenzoje, annak a "premium" duma nem tul meggyozo!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.26. 17:04:06

Persze hogy pörgetni kell.
Még többet, még többet.
Kérdés, mi a fasznak, vagy akár, van-e értelme.

Mondjuk érted, elfogadnám ezt a dögöt, de elfogadnám a három-néggyel ezelpőtti hármast is.
Aztán minddel wljutnék oda, ahova indultam. Paff.

butschq 2010.07.26. 17:04:54

@Csirke72: mer mennyit egyen egy háromezres hathengeres? 3 litert? ráadásul, gondolom a fullgáz üzem azt jelenti, tartós 250. akkkor meg aki tartósan fen tud tartani egy ilyet, ami tartósan halad 250-et ezen fog sírni... vegyen 30d-t manuális váltóval, oszt tegye 90-nél 6.ba. garantáltan nem megy 10 liter fölé.

butschq 2010.07.26. 17:09:47

@atiz: nekem meg azt ne ad be, hogy esőnél a hátsókerekes autók elvéreznek...
mert, hogy télen problémásak ok, de még akkor is vezethetőek

psico (törölt) 2010.07.26. 17:11:52

@Danessz:
Az M3-assal 500km-enként megállni, leadni a benzint. Persze csak ha lassan megyek, mert 200 felett gyorsabban termel :)

BMW /// 2010.07.26. 17:25:37

Soha nem volt gondom télen hátsóval. Jó gumi kell(4!) és egy kis ész. A Mátrába lehet nem tudok felmenni sokcentis hóban de rendes utakon bármerre.

Fideszman 2010.07.26. 17:39:35

@Rahsid: Nem kell irigykedni mert nekem telik BMW-re, dolgozz többet proli.

BMW /// 2010.07.26. 17:40:52

@atiz: Majd próbálj ki egy x-es 5-öst és utána erőlködj kicsit. Egy Subaru meg egy BMW-hez képest sehol sincs.

MT21013 2010.07.26. 18:01:51

@HAJRÁ MAGYAROK: Már meg ne haragudj, de ha tényleg van egyáltalán autód és ráadásul BMW, akkor a stílusod alapján már 100%-osan hozod a márkatársaid által megalapozott sztereotípiákat. A pénteki kollégádat láttad a híradóban? Szerintem az övé beéri a következő 15 évben 6,5 helyett 0 literrel is. Én nyertem!

Alf (törölt) 2010.07.26. 18:15:17

EZT is megértük!!!

Ha nem lenne más a hűtőmaszk, lehetne citroen is, mondjuk citroen metropolis. és ez igaz fordítva is. az egyániség olyan szinten kezd eltűnni, hogy az valami megdöbbentő.

szedjétek mán össze magatokat.

Alf (törölt) 2010.07.26. 18:20:42

mondjuk szerintem a bmw gina mindent visz az elmúlt 50 évben.

de ez olyan középszerű, mintha 15 évig egy folyó mélyén porosodott volna.

Fideszman 2010.07.26. 18:39:31

@BMW ///: :DDD Subaru öcsém, vicc kategória. Ha a pályán meglátok egyet mindig letolom az útról, nem figyelem a fogyasztást, az a lényeg, hogy jól megalázzam az ilyen japán autós bohócokat. Azt hiszi, ha hangos a kipufogó már menni is tud. X5-el félgázon klímával kényelemben ülve lehagyom az összes ilyen tuning fost.

Hurri Kán 2010.07.26. 18:51:06

Részemről maradnék a cápa 635-nél... (ha majd egyszer odajutok hogy lesz zsé játékautóra).

Hurri Kán 2010.07.26. 18:54:05

@Alf: a gina az melyik? van róla link?

Patás 2010.07.26. 18:54:07

Szép autó, Nekem nagyon tetszik. De asszem sose lesz ilyenem :(.
Az hogy Hooydonk hogy néz ki hát Istenem. Elvégre egy művész, ha úgy vesszük...azok meg néha kicsit fura figurák. :D :D :D
Mindenesetre szimpatikusnak tűnik.

Hurri Kán 2010.07.26. 19:02:55

@Patás: köszi! Inkább a 328 Mille Miglia...

Spiritmonger 2010.07.26. 19:04:59

@HAJRÁ MAGYAROK: bocsesz, hogy megkérdezem, de nem alázott meg mostanában városban/pályán néhány kéziváltós Legacy/Impreza? Esőben vagy hóban nem hagyott ott talán a harmadáron mért japán technika, ami cseppet jobb és kiforottabb, mint a bmw?

felénk van egy mondás, miszerint a bmw nem autómárka, hanem jellemhiba...

a designra visszatérve, a Bangle féle 5-ös és 6-os egyszerűen gyönyörűek, sőt a 6-os a legszebb ma kapható sorozatgyártású autó.

már csak egy ütős M verzió kellene belőle, erős motorral, kézi váltóval, és olyan összkerékhajtással, amiben 3 diffi van, a középső és a hátsó torsen rendszerű, manuálisan zárható, és a nyomatékmegosztás 50-50% a tengelyek között alapból

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.07.26. 19:10:09

Technikai kérdés: a Belsőség fejlécében az a kombit miért nem cserélitek már le egy nyálban úszó BMW-re?
(Amit éppen levizel a hiéna.)

Draco3D 2010.07.26. 19:14:37

2 dolog.1. Szép 2.Miért nincs már kibaszva a troll?

balazst 2010.07.26. 19:15:14

Biztosan bennem van a hiba, de ez is ugyanolyan jellegtelen, "semilyen", mint az utóbbi 5-6 évben gyártott összes BMW.

Hurri Kán 2010.07.26. 19:17:54

@Draco3D: miért kéne ki...szni? Én személy szerint remekül szórakozom rajta.

Patás 2010.07.26. 19:18:48

@gyvy: Jaja, pár napja még E36 330i V8-a volt...

Patás 2010.07.26. 19:21:13

Bcsánat, abból asszem S6 volt csak...én írtam el. ha tévednék, javítsatok ki. Köszi

Draco3D 2010.07.26. 19:21:44

@gyvy: Én is,de sokan komolyan veszik.

Hurri Kán 2010.07.26. 19:22:36

@Patás: egyedi építés :)))))))? Javíts ki ha hülye vagyok, de E36-ba V8-at nem raktak.

Patás 2010.07.26. 19:23:16

@gyvy: igen, közben rájöttem...

Patás 2010.07.26. 19:28:44

Egyébként ezeknek az új, Hooydonk-féle BMW-knek nagyon tetszik a veséje. Tényleg olyan inkább már, mint egy feldühödött bika kitágult orrlyukai...állat vele nagyon. :D

BMW /// 2010.07.26. 19:38:46

@balazst: Igen ,szerintem benned van a hiba.

lacza87 (törölt) 2010.07.26. 19:43:44

@sipike78: OFF Egyszer emlegettél egy általad megirandó tanulmányt autós reklámok témakörben különös tekintettel a BMW-Audi "kakaskodásra".Az utóbbi napok Nissanos híreiről jutott eszembe h vajh' elkészültél-e vele?

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.07.26. 20:04:16

@lacza87: Sajna, csigatempóban haladok.

Teljes körű tanulmányt szeretnék az autóreklámozásról, kb. 500 db reklámfilmet és számtalan fél- vagy egész oldalas újsághirdetést szedtem össze hazai és külföldi lapkból, amiket még beszkennelni sem volt időm, mert, sajna, két helyen is húzom az igát, hogy a közüzemnek nevezett rablóbandának ki tudjam csengetni a sápot. :(
Úgyhogy nem tudom, mikor lesz belőle valami. Lehet, kisebb részekre kellene szabdalni, és elkezdeni a BMW kontra Audival.

Hátsó hajtás témához: van egy Subaru vs BMW reklámfilm, ami kifigurázza a hátsókerékhajtást. (Mosás után a BMW kifarol.)

pickapu 2010.07.26. 20:06:09

@HAJRÁ MAGYAROK: Tudod, a BMW-ket szép vonalvezetésű, jó autóknak tartom. Szinte mindet. Arról tényleg nem az autó tehet, hogy egyeseknek rossz érzésük támad, ha meglátnak egyet a tükörben.
Aki ilyet vesz és lelkiismeretesen fenntart, az jó ízlésről tesz tanúbizonyságot és valószínűleg anyagiakban sem szűkölködik. Egy ilyen autóval elegánsan lehet megjelenni, kényelmesen utazni, stílusosan élni.
Nagyvonalúság, Elegancia, Stílus...
A leírásaid alapján Neked pont erről a három fogalomról nincs halovány lila gőzöd sem. Tudod, vannak még dolgok, amiket csak tanulni lehet, pénzért venni nem.

Hurri Kán 2010.07.26. 20:11:37

@pickapu: minden másra ott a Mastercard :))

Szomorú az, hogy tök igazad van. Nem a márkával van baj, hanem a tipikus magyar felhasználóval...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.07.26. 20:13:39

@pickapu: Szívemből szóltál. Ma megjártam az M7-M0-M5-M3 szakaszt a Balatontól Nyíregyházáig, feltűnően nagy arányban (szokás szerint) BMW-k és Audik nem bírtak magukkal... Persze, voltak más márkák is, de nem tudom, valahogy ez a kettő jobban idegesít. :)

Felőlem mehetnek, mert erősek, gyorsak, csak az a gond, hogy kőagy őrnagy sofőrjeik nem veszik észre, milyen galibát okoznak azzal, hogy képtelenek betartani a sebességkorlázozást.

Ettől függetlenül egy VW Polo sofőrje vitte el a nap gyökere címet, mikor úgy akart levillogni a belsőben, hogy előttem még ment 6 másik autó, mellettem meg két kamion.

Rocko- 2010.07.26. 20:33:54

@sipike78: "Ettől függetlenül egy VW Polo sofőrje vitte el a nap gyökere címet, mikor úgy akart levillogni a belsőben, hogy előttem még ment 6 másik autó, mellettem meg két kamion."
biker_kolee újra pesten járt? :)

atiz 2010.07.26. 20:42:44

hadd tegyem hozza, hogy a BMW-t nem kivulrol kritizalom, nekem is van szerencsem egyhez. Az elozo gondolataimnak pontosan ez adta a hatteret: probaljak eladni a technikat premium kocsikent, holott a valosagban ordito hianyossagaik vannak. De van egy olyan gyanum, hogy szandekosan...

A mentsegukre (mar ha lehet a vasarlo hulyiteset mentsegkent kezelni... szerintem nem) talan egyedul az szol, hogy neha nem a mernokok diktaljak a tempot. Lasd Nissan 350Z, Mitsu 3000GT es meg par altaluk piacradobott tipus. Elofordul (gyakran) hogy belerinyalnak az okostelefonos marketinges b@rmok. Na ezekbol az Audi TT hajkuraszo langyibandi gy*kerekböl akad egy par a nemeteknel is, sajnos neha/gyakran dontesi pozicioban is.

Ennyit errol.
A tema a GC, szoval a kocsi nekem is tetszik, de eloszor jo lenne egy triplahosszu tesztciklust beepiteni a tipus megjelentetese elott, ahelyett amit mostanaban piaci okok miatt produkalnak, kulonben ez is olyan hulladek lesz, mint az E60-as sorozat.

@BMW ///-nek: ha ertelmezted is volna amit irtam, akkor levagnad hogy en a hajtaslanc minosegi szinvonalat kritizaltam, hogy az ember egy rakat penzt kiad a kocsiert, es utana garancias idon belul megy 2-3-4-5x csereltetni az alkatreszt, mert arra is lustak a "premium" kategoriaban, hogy legalabb egy minimalis minosegi szintet megugorjanak.

Ez a gariban cserelni dolog belefer egy VW-nal, belefer meg sok egyeb tipusnal, de a BMW szarjon sünt, ha ennyire nem kepesek a vasarloert.
Es tobbek kozott a tefajtad miatt sem, mert ha levenned a szemellenzod, es helyette inkabb verned az asztalt a szervizben, hogy a tizenot-husz guriga melle elvarom, hogy valami minoseg is kisikeruljon a bajor virslibol, akkor mar reg osszekaptak volna magukat. De igy...?

@kohlenbrenner: neked hazi feladat elokeresni a Karotta havas tesztjet az E39-cel. Nem hegynek felfele, az egesz egy fapad parkoloban indulas volt.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.07.26. 20:53:06

@Rocko-: Nem ismerem a srácot, lépcsős hátú gép volt. Nagyon berágtam rá, mert 120-nál 1 m-re beleállt a seggembe, mikor teljesen nyilvánvaló volt, hogy nem azért nem haladok, mert nem bírná a szutyuki, és visszasorolni se tudok rendesen, mert férek a kamion alá.

mennyi?husz! 2010.07.26. 20:55:39

@atiz: Csak az utolso megjegyzesre...255-os nyari gumik voltak akkor rajta ha jol emlexem. Azzal nehez. En naponta hasznalom az E39-et telen is es jo teligumival az eletben nem akdtam el vele. Raadasul hegyvideken lakom gyak.
A tavalyi baszott nagy hoban voltak eloszor gondjaim esetleg mikor kelett kuzdenem 1-2 emelkedovel de megoldottam. (A jo oreg 50 kilo shit hatra) Hozzateszem ott is inkabb mar a kopottab utolso szezonos teli gumik miatt. Birom mikor ezt igy adunak elohuzzak, hogy ezert nem jo a bmw mert hatul teker. Ember en mag azert imadom mert ott.

Fideszman 2010.07.26. 20:59:23

@Spiritmonger: A BMW összkerékhajtása nagyságrendekkel jobb mint a szánalmas japán másolat subarué. Az meg hazugság, hogy a normál hátsókeresekkel nem lehet menni télen, a Karottás videó ügyesen meg lett vágva, szándékosan pörgették a kereket.

"Nagyvonalúság, Elegancia, Stílus... "

Pontosan ezt jelenti a BMW. Nagyon jól ismerem a filozófiát ne aggódj. Több ismerősöm is van, Cápa az autónepper, Zsolesz a behajtó és Totya akinek van 2 szórakozóhelye a Balatonnál. Ők tudnának neked stílust mutatni öcsém. Nem véletlen jár mindegyik 7es bömbivel.

soleeroo 2010.07.26. 21:01:15

@mennyi?husz!: erre a videora most már én is kiváncsi leszek. Meglepne, ha a Karotta ennyire sportszerűtlen lenne.

megint 2010.07.26. 21:12:42

Spiritmonger, jó hát felétek szerintem még a betonos útra is rácsodálkoznak

mennyi?husz! 2010.07.26. 21:14:28

@soleeroo: Nem volt o sportszerutlen. A sztori az volt , hogy megkaptak az autot csinaltak a dolgukat egy parkoloban mikor leesett a ho. Es nem tudtak kijonni meg hintaztatassal se hanem kikelett lokni az autot picit ami mar a videoban benne se volt hanem ugy tuntettek fel mintha hintazassal sikerult volna. A gumirol nem esett szo de azt nem hiszem, hogy teli volt rajta. Plane mert az M-es hatul 9" szeles aluk voltak a tesztauton.

atiz 2010.07.26. 21:14:52

@HAJRÁ MAGYAROK: nem artana egy minimalis felkeszultseg subaru temabol, mielott nekiallsz vitazni: a subaru nem masolt semmilyen hajtaslancot a BMW-tol. Egyszeru oknal fogva - nincs ra szukseguk, ok kepekes minoseget csinalni. A kocsik kulalakjatol mondjuk elkap a cifraf0sas, de ez itt aztan vegkepp OFFtopic :-)

@mennyi?husz!: elnezest, de engem az abszolut nem erdekel, hogy a gumik milyen allapotban voltak. Azoknak a munkatarsaimnak, akik Subarut hajtanak, nincs is teligumija, 4 evszakossal nyomjak egesz evben, es magasrol tesznek ra, hogy reggelre milyen trutyi esett az utakra.

Fura, mi? Ennyit az ESP-rol, ASC+T-rol es tarsairol.

De en itt nem AWD-temaban akartam vitat generalni, mindossze annyit kifogasoltam, hogy ha a BMW premium markanak pozicionalja magat, akkor nem artana olyan kocsikat is csinalni, mert most minden, csak nem az!

Es ezt kivetelesen onzo celbol kivanom, mert en is szeretnek egy ilyen autot, de ha ebben is futes vegfokot kell minden otvenezer km-ben cserelni, mint az oregem E39-eseben, akkor ram ne szamitsanak.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.07.26. 21:25:40

"Cápa az autónepper, Zsolesz a behajtó és Totya akinek van 2 szórakozóhelye a Balatonnál"

Róluk majd egy külön cikk fog szólni Van cellám, de ízlésem nincs címmel. :)

mennyi?husz! 2010.07.26. 21:27:12

@atiz: Nem, nem fura. Igazabol ezt az adut se ertem. Nyilvanvalo, hogy egy 4x4 -es auto konnnyeben elindul, felmegy mint egy csak elol vagy csak hatul tekeros auto. Egyebbirant a 4 evszakos nem nyari gumi. Az valoszino jobb hoban megint csak. Garantalom, hogy nayri gumival az se menne sehova AWD ide vagy oda. Az E39-rol meg ne a orgedet kerdezd hanem probalj meg masik 100 embert megkerdezni mert az egyik legjobban sikrult szeriaja a BMW-nek mind megbizhatosag teren is. Mert ha mar konkret peldat irtal. 275k-nel jarok es meg nem kellett 1x se futes vegfokot cserelni most mond meg ugye. Amugy meg ez legyen a legnagyobb baja egy 10 eves autonak.

M division 2010.07.26. 21:28:50

@atiz: ha rossz használt autót fogsz ki, akár BMW-t is akkor nem csoda, hogy ötvenezer kilométerenként végfokot kell cserélni. Ha újan vette az öreged akkor nem szóltam. Bár hallottam már cifrább hibákat amit újan vett autó produkált szakszerű bejáratás és folyamatos szervizelés mellett. Igaz az más márka volt.

Tapasztalatból beszélek, nekem 3 éve E46 van egyszer cseréltem még benne bal első lengőkart. Keresztapám E39-ét hibátlanul adta el 5 évesen, igaz újan vette. DE meg kell jegyeznem, hogy a használtpiacon rengeteg a rossz állapotú, gányolt BMW, főleg Magyarországon. Nehéz kifogni jót!

swt (törölt) 2010.07.26. 21:42:15

@atiz: Latom nem sikerult megerteni a kulonbseget az eroatviteli es a menetstabilizacios rendszerek kozott, csak a frusztracio dolgozik, mert a tiedbe meg egy szaros ABS sem jutott. A haverjaid meg majd ha kicserelik a negyevszakos szarjaikat rendes teligumikra, akkor nem csak elindulni, de megallni is fognak tudni.

swt (törölt) 2010.07.26. 21:43:55

@atiz: "probaljak eladni a technikat premium kocsikent, holott a valosagban ordito hianyossagaik vannak."

Sorolj nehanyat.

atiz 2010.07.26. 21:46:48

@mennyi?husz!: azt javaslom, hogy itt fejezzuk be a vitat, mielott elfajul. Amikor ilyen kifejezesek kezdenek a hozzaszolasokban feltunni, hogy "szerintem" meg "valoszinu", akkor a dolgok kezdenek a valosagtol elrugaszkodni, es innentol a dolog nem erdekel. En eletbol vett peldakat soroltam fel, ti pedig jottok a talalgatasokkal "biztos hasznaltan vette", "mas auto meg cifrabbakat produkal", stb

Nekem nem celom, hogy meggyozzek senkit arrol, hogy a BMW mostanaban - hadd hangsulyozzam *premium* kocsigyartokent - finoman szolva nyeglen all a minosegellenorzes temahoz. Rohelyes, de hosszabb modellciklus (lasd Subaru), es egyreszt a dolog mar is meg lenne egyebkent oldva, masreszt Bangle rajzasztalt se kapott volna :-D
Ha neked mas a velemenyed mint nekem - nincs harag, jogod van hozza.

Csak abban remenykedek, hogy kicsit osszekapjak magukat, mielott nekik is lemegy a reputacio, mint a Mercedesnek. Habar azt is milyen remekul eletben tartja a szemellenzosok tabora, szoval a helyzet annyira nem is remenytelen!
;-)

Rocko- 2010.07.26. 21:50:38

@sipike78: poén vót. :)
biker kolee csinálja a jajj de csúnyát ( jajjdecsunya.blog.hu/ ), neki is Poloja van. :)

atiz 2010.07.26. 21:51:49

@swt: te figyelj, ha ennyire szemelyeskedos vagy, akkor szemelyeskedd mar el magad legyszives a temaba passzolo magyar BMW forumokra, es mazsolazgass a hibakereso topikokon, oksa?
Ne nekem kelljen mar mindent a szadba ragni, plane, ha ilyen stilusban nyomod.

swt (törölt) 2010.07.26. 21:53:27

@atiz: "En eletbol vett peldakat soroltam fel"

Az eletbol vett peldaiddal sajnos kitorolhetem a seggemet, mert nem ismerjuk sem az auto eloeletet (de te sem), sem azt, hogy ki, mit modositott rajta, milyen forrasbol szarmazo alkatreszekkel folyt a szervizeles, mennyire szakszeru modon.

swt (törölt) 2010.07.26. 21:59:48

@atiz: Az a baj, hogy halvany fogalmad nincs a menetstabilizalo rendszerekrol, ezert hordasz ossze ostobasagokat.

Mint ahogy az autoelektronikarol sincs, az otvenezrenkent elszallo vegfok ugyanis semmikepp sem normalis, valamelyik komponens tulterheli. Ha halvany lovesed lenne, nem a vegfokot cserelgetned dilettans modon, hanem megkerested volna a hiba valodi okat.

BMW /// 2010.07.26. 22:01:25

@atiz: Figyi de majd nézd meg a BMW eladásait mostanában. (nem egy rossz,alulértékelt márka,csak mondom:))

Mennyit fejlesztenek ,milyen motorokat csinálnak. 2.0d=184le ami például szerintem egy csoda, vagy a 35i motor. Meg hány új autót vezetnek be..

STi-2009 2010.07.26. 22:05:42

Ha lenne pénzem, sajna akkor se kellene. Nem tetszik a német autógyártók filozófiája, miszerint "egy rakás szart gyártunk, de a neve BMW/Mercedes/Audi/Volkswagen, ezért kerül 2x annyiba, mint egy hasonló képességű japán".
Kösz nem, két szó miatt: Nissan és GT-R.
2x annyi feleannyiért:D
Eme autó sötét oldalát kiválóan ismerő Wikipédiás okosok kíméljenek:DDD

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.07.26. 22:12:23

"milyen motorokat csinálnak. 2.0d=184le ami például szerintem egy csoda"

Ebben mi a csoda? Csak kérdem.

Victor Franko 2010.07.26. 22:12:57

Premium:

totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2009/11/09/akinek_nem_megy_a_bmw_650i-je/

A link nem az ismertetett hiba miatt fontos ez csak egy ugy ami meg is jelent a totalcaron. Nem az a problema hogy gond van a termekkel. Hiba mindenhol lehet es van A tol Z markaig. A problema az hogy egy premium imagehez jar a premium szolgaltatas. Illetve jarna. Azonban jonehany esetben azt tapasztaljak egyes BMW ugyfelek (akiknek tenyleg van stilusuk, azaz nem a bibi a nepper meg joska a behajto) hogy sorozatosan visszatero problemajuk van az autoval es nem kapjak meg a premium markahoz (es arhoz) melto kiszolgalast es ugykezelest. Ez igy nem a UDM.

mennyi?husz! 2010.07.26. 22:17:59

@atiz: Azert irom igy mert ha konkret vagyok meg ugytunik mintha en szartam volna a spanyol viaszt de mivel elsokezbol tudod meg tolem mi a helyzet hoban egy ilyen autoval 99,9% h amit irtam az ugy is volt. Nyivanvalo, hogy nekem akinek soha az eletben problemaja nem volt nem fogsz meggyozni arrol, h hasznalhatatlan telen.

mennyi?husz! 2010.07.26. 22:22:56

@sipike78: Nem kotoszkodok de van most a piacon egy olyan gyarto is aki szimpla turbos, 2 literes diesel motort ennyi loval kinal>? Ha nem is csoda de az elso.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.07.26. 22:30:58

Én se kötöZködésből írtam, csak mintha úgy emlékeztem volna, hogy nyomatékban más gyártók (Volvo, Subaru vagy Nissan?) 2 literesei ugyanott vannak.

A lóerőhuszárkodás pedig felénk csak az autós kártya idején volt menő. :)

Meg amúgy is "csak" 177-et látok adatlapokon, nem 184-et. De lehet, hogy ez régi adat, nem értek hozzá...

Alf (törölt) 2010.07.26. 22:40:16

Tegnap mentem itt észtországban az országúton, 2x2 sáv, 110 a sebességhatár, kb 120-al előztem egy 100-al menő autót, (az én autóm 40 éves) erre hátulról jött egy paraszt x6-al és stroboszkópozott a refivel a tükörbe.

Ilyenkor kicsit visszafogom magam, és nyugodtan befejezem az előzést, ha nem villogott volna, biztos hamarabb átjut...

Ha én meglátnék egy 40 éves autót 120-al előzni, ahol 110 a sebességhatár, biztos nem az lenne az első gondoltom, hogy levillogom a seggét, de a csávónak persze dominálni kellett. Természetesen orosz rendszám.

Kelet-Európában sajnos gyakran ezt jelenti a BMW, főleg, ha 10 évnél fiatalabb.

Itt mindenkinek bmwje van, legtöbb 10-20 olyan, mint annak idején a lada. Szarok is, múltkor egyiknek kitört a kereke az utcánkban, nem tudom, hogy csinálta.

Mondjuk szervízt ezek soha nem látnak, autómosót sem, de még egy kedves szót sem.

Kopi3.14 2010.07.26. 22:44:18

@HAJRÁ MAGYAROK: Ö, izé, azért 25e km. alapján megbízhatóságról nem mernék beszélni. Annyit röhögve kell kibírjon minden mai autó.

Victor Franko 2010.07.26. 22:44:24

@mennyi?husz!:
Erdemes szetnezni a Renaultnal.

BMW /// 2010.07.26. 22:48:34

@sipike78: Az új F10-es. 520d az van már 184le-vel és 380Nm. 8-as gyorsulás kb ,alapmotor.Bocs hogy csodáztam.

Érdekes 2010.07.26. 23:34:17

@BMW ///: esetleg egy 458 italia esetében lehetne csodálkozgatni.De mielőtt csodákat skandálnak a bmws bézbólsapisak propelleres zászlót lengetve bőszen a 2.0d okán, nem ártana átnézegetni a turbó nyomásait ezt meg azt...ugyanis, bármennyire is meglepő az autós fejlesztéseknek is határt szab a fizika.Bár, ha éppen "HAJRÁ MAGYAROK"-ból szeretném megállapítani, hogy milyen egy potenciális BMW vásárló, gyorsan arra a következtetésre jutok, hogy : nem hogy magyarázni bármiről , de még el mutogatni se lehetne neki, ú h megértse.

Ez van sajnos, kelten vagyunk, valószínűsíthető, h egy zöldszemesostoros is értelmesebb ezeketől.

Danessz 2010.07.27. 09:20:10

@HAJRÁ MAGYAROK: Neked milyen BMW-d van? Képet linkelnél róla?

atiz 2010.07.27. 09:44:03

szerintem azt hiszitek, hogy BMW gyulolo vagyok, errol szo sincs. Szeretnem, ha kicsit megbizhatobbak lennenek a kocsik, mert a design - plane az uj generacio - nagyon tetszik.

De ha hulyenek neznek, azt nem szeretem. es ha tizenpar gurigaert veszek autot, akkor hadd ne kelljen mar ertenem az autoelektronikahoz.

Az meg vegkepp nem erdekel (ennyi penzert!) hogy mi a menetstabilizalo rendszer: aki kapott mar elsokerek durrdefektet autopalyan ketszaznal, azt nem fogja erdekelni, hogy milyen szart dugtak a kocsijaba a mernokok, es a marketingesek milyen harombetusokkel szorjak tele a csillivilli prospektust.

200-nal az auto maradjon az uton, ha ezt megoldjak ASC-T-vel, nekem 8, ha ehhez egy torsen difirendszer kell, akkor rakjak azt bele. ennyi. az unokatesom meg tudjon mar feljonni egy 2%-os lejton a garazsunkig, ha leesik a ho, es ne az utca vegerol kelljen elcipelnie a karacsonyi beiglit.

Ez a premium kategoriara vonatkozik (audi, lexus, acura es mercedes szinten ideertve)

Ha nem ugy pozicionaljuk magunkat, akkor semmi gond, alacsonyabb vetelarert en is szivesen megnezem, hogy az uzemanyagpumpat miert kell evente a kocsiban cserelni (tudom: szar magyar benzin) vagy studirozgatom a menetstabilizalo rendszer cikket a wikipedian.

atiz 2010.07.27. 09:51:29

@BMW ///: elvitathatatlan, hogy sokat fejlesztenek. szerintem oriasi technikai potencialjuk van, amit a japanok (Lexus pl) az egyetlen gyenge pontja miatt tudnak csak megfogni: esz nelkul roviditik a fejlesztesi ciklusokat, felevente dobnak ki egy uj autot ami a minoseg rovasara megy.

nem tudom oket egyertelmuen hibaztatni, egy porsche, audi mercedesszel a nyakamon en se tudnek ejszakankent nyugodtan aludni. a megoldast sajnos en se tudom, de az biztos, a vasarlot hulyiteni csak rovid ideig lehet.

Phrascarica 2010.07.27. 10:29:02

@HAJRÁ MAGYAROK: "20-25e km után cserélem, az autót, de ez alatt semmi probléma nem volt, szóval rohadtul megbízható gépek ezek. "
ja aztán pedig
"Pontosan, én hetente kétszer megyek Müntyen mellé, pontosan Unterschleissheim alatt található Oberschleissheimbe, egy huzamban lenyomok 1500km-t"
Szóval Müntyen nem igazán van 1500-km-re Magyarország bármelyik tájegységétől, a másik pedig ha hetente 2X lenyomsz 2X1500 km-t (Oberschleissheimig) és 20-25ezrenként cseréled az BMW-det akkor 3-4 hétig használsz egyet LOL menjél már kisfiam rizsázni máshová a 220-nál 6.5 litert fogyasztó BMW-vel

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.07.27. 11:26:04

@phrascarica: Csengertől az említett Oberakármi 840 km-re van légvonalban, közúton 1025 km, így kanyarogva talán összejön az 1500.

De nem is biztos, hogy Magyarországról indul a barátunk.

Hurri Kán 2010.07.27. 11:50:05

Á, megint megy a mulatás a trollon :)?

swt (törölt) 2010.07.27. 21:28:00

@atiz: "esz nelkul roviditik a fejlesztesi ciklusokat, felevente dobnak ki egy uj autot ami a minoseg rovasara megy."

Nem rovidulnek a ciklusok, csak epp azonos platformokra tobb modell epul. Nem fejezned be a szakertest?

Shadowbull 2010.08.02. 09:17:09

Nahat, arrol lemaradtam, szepen vege is lett itt a vitanak, de azert a jegyzokonyv kedveert:

"a BMW-nek meg a GT – hogy is mondjuk – nem igazán jött össze."

A szerzo nyilvan tisztaban van a tervezett eladasi szamokkal, es azzal, hogy mennyi ment el belole valojaban.

"nekem az egész forgatókönyv nagyon úgy fest, mintha azzal szerették volna elintézni ezt a kupészerű négyajtós témát."

Nem artana akkor kicsit tajekozodni. A GT-nek semmi koze a negyajtos kupe kategoriahoz, egy teljesen uj irany. A BMW elso korben egy magasabb kategoriaba pozicionalt negyajtos kupet akart, az volt a CS tanulmany. El is kezdodott a tervezese, de aztan a vezetes meggondolta magat, es ugy dontott, egy a 7-es fole pozicionalt tipusnak nem sok jovoje van, plane ugy, hogy muszakilag szinte egy egyedulallo auto lett volna. A CS-t 2007-ben mutattak be, nem sokkal kesobb le is allitottak a fejlesztest, ami nyilvan joval hamarabb kezdodott.

"Amekkora lendülettel most beharangozták, lehet, hogy a 3 éves fejlesztési ciklus helyett akár már egy-másfél év múlva a szalonokba kerül, ami kicsit feszített tempónak tűnik."

A fejlesztesi ciklus most is ugyanannyi mint eddig. Csakhogy ez a modell az F10-re epul, a nagy resze egyszeruen atvett a szeriabol, igy az ujratervezendo es tesztelendo alkatreszek szama nagysagrenddel kisebb

sb
süti beállítások módosítása