Használtan tán még jobb

  2010. július 07. - Gyulavitéz Címkék: vélemény chevrolet

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Sírjatok velem!
2012-02-05 07:38:00

Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem

Hogyan lesz a sportautó-szakíróból hitetlen kutya?
2011-11-21 13:21:00

12 év elteltével sem csúnya Nos, igen, nem sietem el a dolgot. Tavasszal találtam ki, hogy megválok tőle , de

Ki fog tejelni, ha betartjuk a szabályokat?
2011-09-07 06:00:00

Egyre több a traffipax. Belegondolt már, mi lesz, ha az autósok a sok kamera miatt egyáltalán nem mernek majd

Halál a macskákra!
2011-08-27 17:30:00

Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők

lacetti20tdci 02

Kétéves családi autó kétmillióért, ráadásul dízel, megy is, és alig fogyaszt valamit. Mi ez, ha nem a magyar valóság?

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr932135240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Autószerető 2010.07.07. 10:12:34

Korrekt kis autó. Főleg ennyiért. ;)

Z o z ó 2010.07.07. 10:22:07

A célnak megfelel,van aki pont erre vágyik.Az meg hogy nem sportos,na bum,sok embert csak annyi érdekel az autóból hogy ne rázza szét őt a jó magyar utakon,menjen el A-ból B-be,megbízható legyen.2milka meg egy ilyen 2éves autóért nagyon jó ár.

BMW /// 2010.07.07. 10:24:03

Sokkal inkább mint egy dácsia.Korrekt ,jó ár.

BMW /// 2010.07.07. 10:25:48

Szerintem normális autó jó áron. Kényelmes. Sokkal inkább mint egy Dácsija.

tlantos 2010.07.07. 10:26:49

A kb. hasonló tartalmú levél ment a cikk szezőjének is.
Nem látom a (X) jelet, hogy az autocity fizetett hirdetése. De semmi gond, a cikk tanulságos. Ettől a cégtől biztosan nem veszünk autót (pedig láttam a kínálatukban egyet, amit meg akartam nézni).
A kopások, karcolások, külső-belső sérülések alapján a futott km nehezen hihető. Mellé jön még egy vadiúj rendszám (persze nyilván pont ellopták, mert az olyan gyakori). Ráadásul egy fullos dízelt nem azért vesznek, hogy aztán fiatalon, keves km-el eladják. Az üléseket gyönyörűen ki tudják pucolni, tényleg újszerű lehet akár 100e km után is. De ha feltételezzük, hogy valós a km, akkor meg ilyen igénytelen tulajtól, aki 2 év alatt így le tud lakni egy autót, nyilván nem veszünk semmit, mert minden bizonnyal nem vigyázott a motorra, futómúre sem.
De majd lesz egy madár, aki megveszi. Már előre sajnálom.
Nem sokat ültem Lacettiben, de az történetesen taxi volt. Ennél több km-el. És sokkal szebb állapotban.

2010.07.07. 10:27:31

Öt komment? Öt árva kommentecske eddig? Hát ennyire nem vált ki érzelmeket ez a jószág?

Pedig tényleg maga a nagy magyar valóság, pláne Bende cikke után, ami az újautó-eladásokat boncolgatja. Még két-három ilyet elolvasok, aztán lekötöztetem magam, negyogy berongyoljak új kocsit venni...pedig nagyon-nagyon-nagyon szeretnék.

Amúgy a cikk három vörös, két rosé. Ebből többet nem is nagyon lehetett volna kihozni...

2010.07.07. 10:28:41

@tlantos: A megállapításokkal a kocsi állapot-kora viszonylatában egyet kell értsek...

PuruttyaIrto (törölt) 2010.07.07. 10:29:13

A 2 Literes dízelt nem lehet kicsit megtunningolni, mondjuk 160 LE-re és 350 Nm nyomatékra? Akkor igazán büntetős lenne a 2 milliós árért! :)

BMW /// 2010.07.07. 10:30:01

@Balchee74: Eddig nem lehetett ide írni.

isti77 2010.07.07. 10:31:02

Hát íme, az egyik magyarázat a tegnapi cikkre:

totalcar.hu/magazin/kozelet/2010/07/06/az_auto_mar_hitelre_sem_kell/

Ez az autó is van vagy 4-5 milla újonnan, főleg, ha dízel. 2 évesen meg itt van az új ár max. feléért.
Egy ismerősöm 2 hónapja vett egy 1 éves Bravo 1,6 Multijetet (120 LE) 3 milláért, 45 ezer km-rel, Dynamic Sport maranello vörös kivitelben. Új ára 5,5 milla, ha mindent megrendelsz hozzá, ami abban benne van. Ja, és van hozzá +2 év garancia a gyárin felül, akkor még nem tudta az előző tulaj, hogy nem lesz rá szüksége.

Ezek után marhára megéri újat venni. Igaz, ha mindenki így gondolkodik, és senki sem vesz újonnan, majd adja el gyorsan alig használtan, végül elfogynak az eladó fiatal használt autók, és 1-2 évesen maximum túltárolt újként lehet majd megkapni, drágábban.
Tehát azért maradjon évi 100-200 ezer palimadár, akinek mindenképpen vadonatúj kell.

BMW /// 2010.07.07. 10:32:10

Tényleg miért van új rendszáma?

lwcolors 2010.07.07. 10:34:09

Azért érdekes, hogy a mostani autómban 25000 van, de ha kitakarítom minden úgy néz ki a belsejében, mint amikor kijött a gyárból. Az állapot alapján két eset lehetséges:
1: 127 ezer van benne, csak a kereskedő visszatekerte
2: Ritka szar minőségű anyagokból van összerakva, nem érdemes megvenni, mert 50 ezerre motor sem lesz benne.

tattoo1 2010.07.07. 10:34:47

Nekem is lacettim van...ez a 3.ik év vele és 70ezer akármennyi Km van benne...de a váltó gomb nem így néz ki...ebben kb. 127 ezer van,ha nem több...vagy a tulaj keze rohad...

c 2010.07.07. 10:35:46

Azt a 27 000km-t vagy városban tolták bele (bár nem egy tipikus városi autó) vagy 127 000 van benne.

Seta 2010.07.07. 10:35:59

Hát nem tudom, de ha ebbe tényleg 27 ezer km van, akkor az én 16 éves VW Ventomba még annyi se. Egyrészt nekem kb 200 km után sem koptak le a a festések a bajuszkapcsolóról, és a kárpitok műanyag elemei is sokkal jobb állapotban vannak. Úgyhogy csatlakozom az előttem szólóhoz, ha ezek tényleg valós adatok, akkor az előző tulaj egy autógyilkos volt. Nem mondom, hogy az én autómon nincs mit javítani vagy szépíteni, de foglalkozok vele és ahhoz képest hogy 16 éves inkább ezt választanám... De kinek mi.

pizo 2010.07.07. 10:37:41

@tlantos:

Daewoo Nubira 3-asom van, ez gyakorlatilag a Lacetti. 1,6 benzines, új kora óta nálam, most 125.000 km van benne, 6 éves, vigyáztam rá, de azért még cementeszsák is volt néha benne (ki lett takarítva), jelenleg alig látszik belül a használat nyoma. A vezetőülés lapján a plüss kicsit máshogy néz ki, mint a többin, meg a fűtéskapcsoló gombok körül egész kicsi kifényesedés látható. A bőrkormány nem kopott! A váltógomb és a pedálok alig. A műanyagok alig karcolhatóak meg. A futómű 100.000-ig igen feszes volt, most kezdem érezni a kopásokat. A bemutatott autóban min. 150.000 km van. Mivel a volt Daewoo importőrnél voltam műszaki oktató, meg a GM-nél is oktattam ezeket az autókat, van rálátásom. A feleségem Nubira 1-ében 10 évesen min. 220.000 volt, és belül nem volt igénytelen a gép. Szóval egy régebbi Daewoo, vagy Chevrolet Korea 100.000 km-ig akár újszerű is lehet. A Chevy Aveo és az újabbak már jóval igénytelenebb belsővel bírnak, ott akár a 20000 km is nyomot hagyhat belül. Üdv. Zoli

tattoo1 2010.07.07. 10:40:15

@lwcolors:
Nekem még van benne motor és a műszerfal sem rohadt szét és nem zörög...nem úgy mint ismerősöm vadi új Focus kombija,ami 5.5milla újonnan...A lacetti nem egy divatos autó,de a többi műanyag divatos fos sem tud többet...

papptibi 2010.07.07. 10:40:42

@tlantos: a helyzet a következő. A cikk nem az autocityben lévő példányról szól, csupán egy illusztráció arról, hogy milyen egy használt Lacetti.
Viszont ők segítenek, nem kell kuncsorognunk, meg olvasói felajánlásokra várnunk, hogy meg tudjunk csinálni egy konkrét használt típust. Vagyis azért cserébe megérdemelnek ennyit, hogy legyen egy cikk, amit negyedóránként ezren elolvasgatnak. Nyilván, a legjobb állapotú autókat az ember nem adja oda kereskedőnek, mert jóval többért tudja értékesíteni. Amikor már maguk a tulajok tekerik vissza az órát, nincs miről beszélni, és azért látjuk, hogy ebben a kereskedésben sem hülyék dolgoznak - továbbá milyen jó az autókozmetikai részlegük. Amúgy pedig az ember odamegy, megnézi, és eldönti, hogy neki kell-e, senkinek sem szorítanak a fejéhez revolvert, hogy ha már előhoztuk a kulcsot, meg kell venned. Amúgy pl részletes műszaki adatlapot is kap, amelyen rajta vannak pl a rétegvastagság-értékek, tehát még azt is tudja, hogy hol volt törve. Aki nem olvassa ki a cikkből, hogy Gyulavitéz mennyire tartja reálisnak a km-óra állását...

mohaa 2010.07.07. 10:45:50

Az a 27000 Km tuti kamu. Ezt garantálom. Az enyémben 40000 van de nem látszik sehol a használat nyoma.

papptibi 2010.07.07. 10:46:05

@BMW ///:
A rendszámot lecserélik, ha ellopták, vagy pl taxi volt a jármű, hiszen sárga rendszáma volt, amivel nem jár magánautó. Ha tehát ilyet látsz, elkezded keresni a taxióra helyét, az antenna, taxitábla és a matricák okozta kopásnyomokat.

ing-á-zó 2010.07.07. 10:49:26

Nem tudom... az én Lacettim 4 éves elmúlt, több, mint 120ezer van benne, és az összes bőr olyan, minhtha új lenne... pedig a km-ből érzékelhető, hogy azért használom rendesen! :)

Káposztakukac 2010.07.07. 10:49:34

@papptibi: és találtatok? szerintem ez tuti taxi volt...

mohaa 2010.07.07. 10:49:43

Egyébként a cikk nagyjából stimmel. Én sem azért vettem, mert hű de beleszerettem, hanem mert jó áron, elfogadható autónak tartom. Olcsó a fenntartása és elég megbízható. Egyedül a puha futóművel nem értek egyet de ez is lehet a feltüntetettnél nagyobb futás eredménye.

esef 2010.07.07. 11:01:09

@papptibi:
Öööö, hogyan is? Az autocityben van egy használt dízel Chevrolet, de nem is arról szól a szöveg? Ez is gyanús, nem csak az óraállás. (Tudom, tudom, a szponzor szent és sérthetetlen...)

Amúgy kurvára nem 27 ezer km van benne. Talán 127, talán 270. A leharcolt beltér alapján az utóbbit valószínűsítem. Persze lesz balek aki elhiszi...

forumnick 2010.07.07. 11:02:39

@papptibi:

Most ezt nem értem. Csináltatok egy használtautós tesztet egy nem lefotózott autóról.
Aztán kerestetek egy kereskedőnél egy ugyanolyan típusú autót, amit lefotóztatok, és pont egyezik minden adata azzal az autóval, amit pont az a kereskedés hirdet.
Véletlenül keveset futott, véletlenül kicsit leharcolt stb. Vagy a beleséről készült képek egy újabb autó képei? :-)
Vagy összeveszés esete forog fenn és bedobtatok egy nyári konzervet?

www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/lacetti/chevrolet_lacetti_2.0_tcdi_sedan-3980159

Elnézést, de ezzel a kommenteddel csak további zavart okoztál az erőben, inkább ártottál, mint mentettél. Szerintem.

esef 2010.07.07. 11:06:12

@lwcolors:
Úgy tudom, hogy a Daewoo/Chevrolet benzines motorjai elég tartósak. A dízelről nem tudom, de a többi márka gondjait hallva 100e km felett lehetnek költséges gondok. Az ilyen 27 ezret futottnál meg csodálkozik a balek, hogy miért kell a fél motort kicserélni a 30 ezres szervizkor...

volfi 2010.07.07. 11:08:39

"szentségtörés lenne sikító gumikkal kanyarodni"
TopGear-ek kemenyen tortek a szentseget. Mostmar Kia Ceed-el teszik miutan szegeny Lacettire radontottek egy gyarkemenyt.

Baloo27 2010.07.07. 11:15:42

Én 2005 októberi Lacettivel járok, 1,6 benzines, automata.
Fürge, és megbízható; kényelmes. Nem kopott.
Tény, hogy nem felsőkategóriás járgány, de két gyerkőccel és sok utazással teljesen megfelelő.
A cikkben az, hogy pusztán csak a "VAS"-ra költünk, nem pedig dizájnerekre, annyiban botlik, hogy sok a "nem vas" az autó elején és hátulján...

hrvathg 2010.07.07. 11:21:56

Az Autocity nagyon "korrekt" hely, amikor autót akartam venni, az eladó srác megesküdött, hogy tényleg annyi van az autóban, amennyit mutat a km-számláló, papírokkal sajnos ezt bizonyítani nem tudta, és kifejezett kérésem után nem is akarta. Akciós nyitvatartós hétvégén elmentek az eladók 1,5 órábban korábban haza, én meg álltam ott, mint egy.... Nem kötöttünk üzletet, sőt.... azóta sem tudok pozitívan beszélni a cégről... senkinek sem ajánlom.

tlantos 2010.07.07. 11:30:13

@c: ennyire varosban sem lax le egy valtogombot 27e alatt (marcsak sajat, tobb valtogombos tapasztalatbol is mondom :)

tlantos 2010.07.07. 11:31:50

@Seta: ja, a bajuszkapcsolo kimaradt. A regi Swiftemben 100e utan sem volt ennyire lekopva.

tlantos 2010.07.07. 11:33:48

@papptibi: ez jogos, csak valahogy a gyanusan olcson / keves km-t futott autok kozott valahogy nagy szazalekban fordul elo.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.07.07. 11:34:33

Hát ezek szerint elég érdekesen készülnek a használtautó tesztek a Totalcarnál.

Egyet nem értek: itt ültök a magyar net legaktívabb autós fórumrengetegén, van 3557637 autós topic. Ha használtautó tesztet készít a brigád, akkor nem az a kézenfekvő, hogy beröfögtök az illetékes topicba, hogy kellene valamelyik cikkhez egy autó + elmondhatná a tulaj a tapasztalatait is? Meglepődnék, ha nem lenne egyből több önként jelentkező is.

De persze ez melós, úgy egyszerűbb, hogy írunk fejből egy használttesztet, majd a nepper cimborától kérünk egy autót fotózásra...

esef 2010.07.07. 11:36:33

@hüjehalyó:
Én sem értem, miért nem lehetne, hogy a kommentelők pár éves autóit "tesztelnék" mint használtat. Ja, hogy akkor nem lenne szponzorpénz az autocitytől. Most már értem...

tlantos 2010.07.07. 11:39:20

@papptibi: csak az egyszeru madar, ha mar elment 9adott esetben jo messzirol), konnyebben befolyasolhato, konyneben hajlik a vetelre.
Hogy azt ne is emlegessem, hogy a hasznaltauton megkimeltnek hirdetik, raadasul eletlen, mobiltelefont alulmulo minosegu fotokkal, mert azok jotekonyat elfedik a karcokat, kopasokat, kisebb seruleseket.
Igenytelen banda. Es ez ratok is rossz fenyt vet. Jo, hogy nem mindjart a csonticar-tol kertek autokat :)
Szerintem ha egy ceg korrekt, es komolyan veszi, akkor tobb, nagyobb felbontasu kepet csinal. Jopar maganszemely hirdetese profibb, mint az ovek.

esef 2010.07.07. 11:40:04

A bajuszkapcsolón itt-ott még látszik, hogy kicsit érdes volt eredetileg. A vége és a nagy része meg 27 ezer km alatt tükörsimára kopott...

esef 2010.07.07. 11:43:16

Az első rendszám titkos vagy a hátulra már nem jutott papír?

esef 2010.07.07. 11:45:58

Feltűnt már valakinek, hogy az első és hátsó gumiknak más a mintázata? Defekt, persze...

A hátsó dob meg szép rozsdás. Kipufogócsere 27e km után. Hurrá...

Rot 2010.07.07. 11:55:11

Hogy néz ki ez a középkonzol OMFG

esef 2010.07.07. 11:56:49

Eleje törve volt. Lásd hézagok a motorháztető körül...

gnme 2010.07.07. 11:57:24

óraállás helyett mindig "orál"-t olvasok
..végülis az lesz belőle

ez a autósziti jó hely? adnak ingyen kávét?
nők vannak ott? szendvics van?
sör van ott?

kafferbivalybalamber 2010.07.07. 12:12:24

@esef: Meg a hátulja.
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/07/06/hasznaltan_tan_meg_jobb/?current_image_num=8&image_size=l

Ez egy lelakott, elöl-hátul törött (és gányolva, "óccsóér" javított) taxi, vagy céges kulcsosautó, 200 ezret futott minimum.

Morkur 2010.07.07. 12:16:33

Ki kell, hogy ábrándítsam azokat, akik szerint a rendszám cserélt. Nézzenek utána, de 2008-ban az L-es sorozat első felét adták ki. Meg kell nézni a használtauto.hu-n a 2008-as gépeket! Az enyém 2007. 10. havi és KW..... Régebben 2 évente váltott új első betüre, de mióta jelentősen lecsökkent az eladás, jóval tovább tart!

Morkur 2010.07.07. 12:16:56

Ki kell, hogy ábrándítsam azokat, akik szerint a rendszám cserélt. Nézzenek utána, de 2008-ban az L-es sorozat első felét adták ki. Meg kell nézni a használtauto.hu-n a 2008-as gépeket! Az enyém 2007. 10. havi és KW..... Régebben 2 évente váltott új első betüre, de mióta jelentősen lecsökkent az eladás, jóval tovább tart!

Morkur 2010.07.07. 12:18:24

Bocsi, véletlenül 2x nyomtam!

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.07.07. 12:19:00

Az asszonynak van egy ilyen iszonyat lelakott 7 éves fabia kombija... Vasárnap gondoltam egyet, hogy kipofozom kicsit. Kidobtam a régi szőnyegeket és jól kiporszívóztam, lemostam. Aztán vettem a norauto-ban egy 3000ft-os szőnyeg garnitúrát, szintén 3000-ért egy dísztárcsa szettet meg egy fejtámla huzatot 700 forintért. Mikor visszavittem szinte rá sem lehetett ismerni.

Egyszer poénból vissza tekertetem neki az órát is:))

Sir Zet 2010.07.07. 12:25:43

Szvsz tuti, hogy taxi volt, úgyhogy az a plusz egy nulla a 27000 km után nyugodtan elfér

esef 2010.07.07. 12:27:16

@kafferbivalybalamber:
A hátulját azért nem írtam, mert rohadt egyértelmű...

@anyahajókabinajtóhajtogató:
Én hétvégén szántam rá pár órát a 99e-t futott Scenicre. Porszívó, autóbelső tisztító (a gyerekek utáni piszkot eltávolítandó...), kárpittisztító, meleg víz, körömkefe, műanyagápoló, ablaktisztító. Akkor most összehasonlítva ezzel az enyém és a tied is csak 10.000 km-t futott???

vadkertész 2010.07.07. 12:31:23

Kedves hozzáértök, vagy cikkíró!
Milyen diesel van a lacettiben?
Bennem olyan emlék él, hogy CR-es VM Motori licensz alapján gyártott.
Köszi!

Káposztakukac 2010.07.07. 12:32:17

@papptibi: miért, milyen egy átlag használt dízel lacetti? 300 ezerről visszatekert órájú, elől-hátul törött és ócskán javított? na ne vicceljünk már...

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.07.07. 12:32:35

Megveszem 1.5 millióért!

a kijenetés nem minősül ajánlattételnek, a mellékhetások tekintetében kérdezze meg kezelőorvosát vagy ékszerészét

Zsó Egerből 2010.07.07. 12:33:39

Chevy szalon értékesítőjeként volt szerencsém használni több darab dízel Lacettit is, valamint végigkísérni az általam eladott autók kopását a szervízlátogatások alkalmával. Megállapítható, hogy semmivel sem kopnak erőteljesebben az anyagok a Chevy-kben, mint más, nagyobb presztizzsel rendelkező gyártók autóiban, és a megbízhatósággal sincs semmi gond! Nem véletlen, hogy a budapesti utcakép része a Chevy taxi... Ezek az autók nem akarnak többnek látszani, mint amik valójában! Hétköznapi autók, hétköznapi embereknek! És ezt a küldetést maximálisan teljesítik is!

esef 2010.07.07. 12:39:17

@Zsó Egerből:
Akkor ez a kopás nem 27e km alatt jött össze, ugye?

tlantos 2010.07.07. 12:40:59

@esef: gumik: jogos, ennyire nem neztem reszletesen, en csak acikk szoveget olvastam. Es rogton dupla defekt. Mert ugye tengelyenkent egyofrma (nyilvan teljeserteku potkereke volt, igy eleg lett volna egyet venni akkor is, ha kifutott volna a minta, ami a gyari szereleseknel 2 ev alatt nem jellemzo.

tlantos 2010.07.07. 12:42:30

@kafferbivalybalamber: ebben az a szep, hogy a cikkben le is van fotozva ez a serules, de ha megnezed a hasznaltauton a hirdetest, ott a szar kepek miatt nem is latszik.
De amugyis, csak "nekitolatott egy demszkioszlopnak, vagy megloktek a teszkoparkoloban, nincs annak semmi baja".

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.07.07. 12:46:01

Annak idején vettem egy 940-rs volvo-t 230.000km-el, aztán megtaláltam egy évekkel azelőtti népítéletben 8már akkor) magasabb km-el...

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2010.07.07. 12:47:07

nekem daewoo nubira orral tetszett szemből. szerintem a formájával semmi gond, se kivül se belül. nem pózer autó. nem is annak tervezték.

Zsó Egerből 2010.07.07. 12:50:57

@esef: Hát, ez bizony nem 27e KM! Saját autómban 116e. van, de nincs ennyire elkopva...

plephyl 2010.07.07. 12:51:24

310 ezret futott egykori nissanom váltógombja és kormánya különbül nézett ki és a műanyagjai sem karcolódtak ilyen randán.

egy autó még 127 ezernél sem nézhetne így ki szerintem.

a motorja fasza lehet, a puha futómű pedig Mo-n inkább előny mint hátrány.

nekem nem kéne, de nem hurrogom le azt se, aki ilyent vesz.

esef 2010.07.07. 12:54:12

@Zsó Egerből:
Azt hiszem már kommenteltem, hogy mi is néztünk egy hasonlót (bordó WTCC Street Edition) tavaly júliusban. Az valami 60 ezer km körül lehetett óra szerint, nem is volt szétkopva.

Zorgo 2010.07.07. 13:01:47

Ronda szar.Vedd meg ennyiért,és nézd meg mennyit ér majd 2-3 év múlva, egy marék szotyit!

kzolika 2010.07.07. 13:06:43

Az nem lehet, hogy valaki olyan vezette (feltételezem nő), akinek minden ujján legalább egy gyűrű volt? Szerintem 8-10 gyűrű azért tud csúnya dolgokat művelni.

kzolika 2010.07.07. 13:08:11

Bár fenti nem magyarázat a bajuszkapcsolóra és arra sem, hogy szerintem a kárpit sem 27 ezres futásteljesítményt mutat képek alapján.

Cadaver!! 2010.07.07. 13:13:12

Ez az autó legalább 127ezret futott. Azt is gyűrűben, a kormányt, váltót még a garázsba állva is folyamatosan fogdosva. Az én 230-nál járó autómba különbül néznek ki a kezelőszervek.

P12_dCi 2010.07.07. 13:26:22

Izééé, 6.8-7.2 literes fogyasztás jó egy 120 lovas dízeltől? LOL.
Nekem most áll 6.8-on a fedcomp, volt benne pályázás a 45 ezer forintos árkategória felső határán (180), ugyanennyi pályázás 120-al és sok városi szaladgálás. Klímával.

Csak az enyém nagyobb és 30 lóval erősebb.
Tényleg remek a 7 literes fogyasztás a Lacettitől. :))))

lacza87 (törölt) 2010.07.07. 13:36:22

Én a fogyasztást ahogy sok tesztelő csinálja, csak a jellemző használat melletti értéket leírva közölném, de biztosan nem minősíteném, mindig van egy csomó kommentelő akinek az erősebb, nehezebb, nagyobb homlokfelületű, öregebb, automata stb. autója jóval kevesebbet eszik/ az ugyanilyen autó literekkel kevesebből megáll és a tesztelő béna, lefizetett, fogalmatlan.

sikisiki (törölt) 2010.07.07. 13:36:28

Ha tényleg 27000 van benne, akkor a gumik még az eredetiek, azokon meg rajta van a gyártási idő. És ha biztosra megyünk, akkor a pótkeréken pláne az eredeti van, mert ebben rendes méretű a pótkerék. Vagy tévedek?
Mert az én Opelemben a váltógomb 120ezernél is teljesen ép, de az előző Astrámban 240-nél sem így nézett ki.

esef 2010.07.07. 13:36:59

@P12_dCi:
Családban volt dízel Vectra, az olyan 4,5-5 l/100km körül kortyolgatta a gázolajat. (Nekem a benzines Scenic fogyaszt 7,5 litert. Ehhez a dízelhez képest még az is jó érték...)
Amúgy egy dízel Chrysler Voyager is eljár 8-9 literből, aztán mennyire nem egy kategória ezzel.

P12_dCi 2010.07.07. 13:37:38

@sikisiki: Na de egy Opel sosem kop el, ez meg egy Daewoo. :)))

esef 2010.07.07. 13:38:52

@sikisiki:
A jobb első és a jobb hátsó gumikon szemmel láthatóan különböző a minta. Az egyik biztosan nem eredeti, a másik lehet eredeti. A pótkerék meg lehet, hogy egy harmadik mintázatú...

BocaNegra 2010.07.07. 13:40:47

Óóó, hát miért nincs már egy rendes cikk a totalcaron? Mindenki nyaralni van?

A másik, h 2 gurigáért biztos nem ilyen autót vennék...

esef 2010.07.07. 13:41:19

@P12_dCi:
Nana! Láttam én már 50e km után elkopott Opelt. Legalábbis az óra annyit mutatott. A valóságban meg legalább 150 lehetett...

esef 2010.07.07. 13:45:52

Az kimaradt a hirdetés szövegéből, hogy az autó Svájcból hazatelepült nyugdíjas orvos házaspáré volt, garázsban tartott, a levegőtől is óvott, csak és szigorúan vasár- és ünnepnapi, templomba járós autója, garantált kilométerrel, sérülésmentesen, nemdohányzó, továbbá a mindent cserélő nagyszerviz után...

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.07.07. 13:51:27

egy műkörmös playmate picsa autója volt és a nagy körmeivel koptatta el

Luighi 2010.07.07. 13:55:57

Aki dízelt vesz, és 2 éves korára mindössze 27ekm-t teker bele ott meg "hirtelen felindulásból" eladja az durvanagy lúzer! Aki meg elhiszi, hogy ilyet talál, ráadásul aminek az új ára a duplája, ez meg még bejáratott sincs az meg még sokkal nagyobb álllatkerti szökevény! Ugye világos!

2 éves 27ekm-es eladó használt autó féláron még benzinesben sincsen!
Akkor se ha én adom el!

tlantos 2010.07.07. 14:04:41

@anyahajókabinajtóhajtogató:
Rendszam leszedve (miert, titkos?)
Karcmentes, kavicsmentes : persze, a mult heten hoztuk el a fenyezotol telibe lett fujva, mert tetore raktak :)

konyat 2010.07.07. 14:09:10

Nos, nekem is egy ilyen gépem van. 2,5 éves 45000 km-rel. A belső tér teljesen olyan, mint új korában. A kormány és a váltókaron lévő bőr felület egyáltalán nem kopott! Egyébként tényleg nagyon kényelmes a beltér, hely van bőven, de a pozítivumról ennyit. Sajnos elég sivár az alkalmazott szürke-fekete színvilág és valóban elég egyszerű a dizájn. (most finom voltam) Kivülről jobb a helyzet. Szerintem hátulról jól néz ki, ha elől is egy kicsit többet gondolkodnak rajta, egész pofás kocsi lenne. Vezetni szerintem nagyon jó (leginkább országúton). Kifijezetten erős, jól húz. A futóművel leírtakkal nem értek egyet, szerintem kifejezetten feszes. A váltó és kormány közepes. Összessségében egy egyszerű kocsi, annak viszont szerintem nagyon jó! Akinek ilyen kell, annak ajánlom!

tónik 2010.07.07. 14:10:26

Igen,"nekitolatott egy demszkioszlopnak", épp csak annyira, hogy még a csomagtartó kárpitját sem lehetett visszaráncigálni a helyére...

sascha 2010.07.07. 14:12:09

Teny es valo, hogy alacsony az ara a Lacettiknek, pedig semmivel nem rosszabbak, mint egy 1-2millaval dragabb autok (viszont el lehet benne ferni kenyelmesen es olcso a fentartasa).
De Mo-on a "presztizs" (azaz h mennyivel noveli az auto a farok hosszat) fontosabb, mint maga az auto es a chevy korabban devu neven futott... na mind1. Az is poen, hogy allandoan megy a siras, hogy Mo-on nem lehet tiszta autot (nem visszatekert, kinyalt, x gazdas, volt taxis szutykot) venni, aztan mikor el akar az ember adni egy 1. gazdas 5 eves videki autot 63e km-rel, akkor meg nem veszi meg senki. Komolyan mondom ha felmergesitenek megegyszer egy ilyen 1,1millas ajanlattal, en is vissztekerem az orat 6000km-re, lefestettem a karcokat es kinyalom a belsejet, hogy az okos magar vevo jol erezze magat... :( Ha mar nem basszak at, akkor nem is csinalt jo vasart... hisz akkor hogy fog sirni???

okostojgli (törölt) 2010.07.07. 14:12:30

@tlantos:
Egy LFL kezdetű rendszám miért is nem lehet két éves?

tlantos 2010.07.07. 14:16:18

@Luighi: azert akad, de ritka (talalkoztam mar ismert eloeletuvel, abban tenyleg keves km volt).

tlantos 2010.07.07. 14:18:26

@okostojgli: ezugyben revidealom a nezeteimet, ugy nezem, nagyon elszaladtak mar a rendszamok.
mentsegemre legyen mondva, hogy mostanaban 3-5 eves autokat neztem, es gyakran elofordult L-es rendszam.

Astra király 2010.07.07. 14:19:40

Az egyik haverom chevy értékesítő és azt mondja mindig az egész kocerájból a laccetti meg a captiva a legjobb. Most eza példány egy kammerolt lehet. Amugy kicsit elég gyenguszra sikerült eza teszt. SOKKAL KOMOLYABBAN KÉNE VENNI A HASZNÁLT AUTÓK TESZTELÉSÉT!!! Mert a mai világban már csak arra van pénzünk:(:( Nem pedig majdnem 5 millós Opel Astrára meg golfra. Szoval jöhetnének az épeszű árú használatutók (1.5-2.5 millerig)

Rekspa 2010.07.07. 14:27:46

Ennek a kocsinak az elődjét egy Daewoo Nexiát van szerencsém birtokolni, 120e km-rel, 15 éves és azon sincsenek ilyen kopásnyomok.

Ennél a lacettinél tényleg valami nem kerek. Érdekes az említett kereskedő többi autója is. Ott van még pár nehezen elhihető kilométeres verda.

Morkur 2010.07.07. 14:30:07

@Luighi:

Akkor én is egy állatkerti szökevény, lúzer, sőt akasztani való vagyok, mert van egy 2 év 8 hónapos 140 lovas dízelem 26000 km-el,de nem is akarom eladni, az igaz! Csak hosszabb utakra használom, mert a munkás hétköznapokra van egy kis benzines.

tlantos 2010.07.07. 14:36:24

@Rekspa: mondjuk egy igazsag van a cikkben. Az a 2 mondat, ami a forum folott a fejlecben volt.
"Kétéves családi autó kétmillióért, ráadásul dízel, megy is, és alig fogyaszt valamit. Mi ez, ha nem a magyar valóság?"
Pontosan ez a mgyar valosag. Rommatort auto osszetakolva, visszatekerve, kiglancolva, aztan madarnak eladva.

Morkur 2010.07.07. 14:44:50

@sascha:

Teljesen igazad van. Pár éve árultam az újként vett, 3 éves Stilom 48000 km-el. Vidéki, garázsban állt, országúton használt, agyonkimélt, tele extrával. Azon kevesek, akik felhívtak nem hitték el, hogy annyi a km, látatlanban kötekedtek és kínáltak érte 1,5 millát. Berágtam és megtartottam, most sincs semmi baja!

okostojgli (törölt) 2010.07.07. 15:02:24

@tlantos: Mentségedre legyen mondva, számomra is hihetetlen, de 2 max. 3 középső betűt ugorhattak idén a rendszámok. Tavaly is csak 6-7 betűváltozás lehetett.

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.07. 15:09:43

B+, de gáz ez a TC, ipari fostalicskákat "tesztelgetnek". Az anyagok meg két disznóvágás közben születnek?! Szánalom.

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.07. 15:12:02

@Astra király: Üdvözlöm a ismerősöd, az én ismerős körömben van egy alig használt, 0 kilóméterrel vett, motorhibás, benzinzabáló (város 10l) Lacetti, avagy szarzsák - ahogy ő hívja.

tlantos 2010.07.07. 15:13:49

@okostojgli: mondjuk az autoeladasok is a beka hatsoja alatt vannak.

okostojgli (törölt) 2010.07.07. 15:15:53

@sikisiki: mondasz valamit, az első gumi gyárinak tűnik de a hátsó biztos nem az.

sascha 2010.07.07. 15:16:42

@Morkur:
en is gondolkodtam, hogy megtartom, de nagyon maceras lenne kihozni az autot Mo-rol... :( Itt vettem egy kocsit, amit 25 perc es 69EUR elleneben a nevemre irtak. Kicsit egyszerubb volt, mint amennyi ugyintezes otthon vart volna ram.
Mivel nem tervezek visszakoltozni, nincs ertelme tarolni az autot. Akinek van annyi esze, hogy megfizesse az arat, az legalabb hasznalhatja majd.

A kód neve Merkúr (törölt) 2010.07.07. 15:18:20

"Az orra meg a régi Civiceket idézi, ez azonban nem feltétlenül dicséret, 2010-ben legalábbis biztosan nem az."

Neked bizotosan nem, mert te nem értesz hozzá okostojás, 2010.07.07 pont. Vegyél magadnak egy másik szakmát az Ecserin.

esef 2010.07.07. 15:21:13

Fater nézett tavaly Kecskeméten egy 6km-es (!) Fiat Lineát. Sötétített ablak, letakart fényszóró, stb-stb. Ő simán elhitte, hogy annyi van benne, úgy kellett meggyőzni, hogy talán nem annyi az az óraállás.

johnny66 2010.07.07. 15:23:13

Errol a kocsirol ez jut eszembe:
"And now it's time to see tonight's guest in our reasonably priced car.."

Nem Penny hajója 2010.07.07. 15:57:23

Nem akarok sokadikként belerúgni még egyet ebbe a szerencsétlen Lacettibe, de a rendszáma alpján nem is 2008-as, hanem 2007-es gyártású. Szóval fél-egy évet ácsorgott a Chevrolet Wallisnál, mielőtt megvette valaki.

Bár, ahogy nézem, ez a legkisebb gubanc vele. :)

pet77 2010.07.07. 16:13:51

Nem túl dörzsölt az eladó!!!
Kormányt, és váltógombot is szokás cserélni óravisszatekeréskor:)))

tlantos 2010.07.07. 16:30:58

@pet77: nemreg lattam egy autohirdetest, az egyik kepen zsiuj borkormany, a masikon meg sima uretan kormany. vajon miert? :)

Atishow 2010.07.07. 16:47:20

Lehet, hogy rosszul tudom, de a Platinum felszereltséghez jár a digitklíma, nem? Akkor viszont gyári alufelninek is kellene lennie + 6 lemezes CD váltónak is.

www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/lacetti/chevrolet_lacetti_2.0_d_platinum_0_kezdovel-3667554

MANszerelő 2010.07.07. 17:04:31

Octavia vásárlók figyelem!
Tele van a ha.hu ilyen első tulajos, nemdohányzó Octavia hirdetésekkel:
www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/octavia/skoda_octavia_1.6_i_tour_1.tulajdonos-3774417
A középkonzolon látható lyukak a rendőrségi rádió tartója volt, amire nyilván azt mondja a kereskedő, hogy rádiótelefon tartó helye. Persze nem köti a vásárló orrára, hogy : "uram, lehet, hogy éppen ebben kefélték a Zsanettot"...

gnme 2010.07.07. 17:12:00

@MANszerelő: fije, ez legalább egy egészséges autó. Ki van írva: nem dohányzó.
Gondold el b+, ha a kocsi még dohányzik is. BOTRÁNY.

:-)

Hmm.. vajon hanyadik első tulajdonosé volt (annó)?

MANszerelő 2010.07.07. 17:28:21

@gnme: Azért a "volt rendőrautó" nem annyira csábító, mint az "elsőnemdohányzóhölgyorvostulajmásodikautója".

Zsó Egerből 2010.07.07. 17:35:18

@Atishow: A hirdetett autó valóban Platinum! Ha megnézed a beltérről készült fotót, jól látszanak a digit klíma kezelőszervei,és kijelzője a CD-tár alatt, a középkonzolon! A szövegben pedig írja, hogy a márkaszervíz tárolta el az alufelniket.(gumihotel szolgáltatás) Korrekt a hirdetés!

gnme 2010.07.07. 17:35:54

@MANszerelő: jah, pláne ha valaki nagy nehézségek árán szorgalmas munkával keresi a kocsira valót.

jobline.hu/hu/allas/FC-6703/SQA%20leader.aspx

:-)

2010.07.07. 18:19:27

azt nem tudom eldönteni, hogy most a lacettit gyártó részleget kéne felgyújtani, vagy azt, aki erről olyat mer leírni, hogy 27 000km-t futott :D:D:D

esef 2010.07.07. 18:34:53

@MANszerelő:
De a Skodában legalább valós az óra állása, ezeket 90 ezer km körül selejtezték. A tetőn is van egy bedugózott lyuk, ahol a vezetéket vitték ki a fényhídhoz... :)

@ruskyy:
Szerintem inkább a kereskedőt. De nem kell felgyújtani, csak adni neki annyi év börtönt ahány km-t visszapörgette az órát. :D

2010.07.07. 18:40:41

@esef: a kereskedőre gondoltam én is a második variációval. de most tényleg. vannak akkora madarak az országban, hogy a kereskedőnek már arra se kell energiát és némi aprópénzt elfecsérelnie, hogy lebőrözze a kopott kormányt + váltógombot? iszonyatos... iszonyatos.

jujdejo 2010.07.07. 18:48:45

kombiban vallalnam.

Zsó Egerből 2010.07.07. 18:49:50

@beszolos: Bizony! A Kalos-t pedig Giugiaro tervezte!

esef 2010.07.07. 18:57:44

@ruskyy:
És az a nagy harci helyzet, hogy egy balekra ez rá lesz sózva. Most már természetesen cserélt kormánnyal és váltógombbal. Aztán az új tulaj meg szívni fog vele ezerrel, és mindenkinek terjeszteni fogja azt, hogy a Chevrolet Lacetti egy kalap szar. Pedig nem az...

invictus: 2010.07.07. 19:37:15

@papptibi: Negyedóránként ezren??? Ébredj fel csipkerózsika, a TC süllyedő hajó!

A cikk nem érdemel szót, elég érdektelen volt.

Ottopappa 2010.07.07. 19:40:51

Atyaúristen... A kocsi elől - hátul el van vetemedve, vagyis elől - hátul törve volt. A kezelőszervek olyan 150-200 ezret sejtetve vannak szarrá kopva. A beltér taxisan leharcolva. Szóval: "Karambolból igénytelenül felújított, 200 ezret futott ex-taxi Lacetti 27 ezer km - vel eladó. Az első palimadár viheti 2,1 M Ft-ért..." - :D

MANszerelő 2010.07.07. 19:50:50

@esef: Az tényleg valós, de a disznószagot nehéz kisúrolni.
A cikkben szereplő autó kilóméteróra állásán jót derültem.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.07.07. 19:53:18

@MANszerelő: nekünk is rendőr octaviánk van, ha úgy esik rá a fény látszik is a matricák helye meg a lyuk is stimmel a műszerfalon.

de a kereskedő nem is csinált titkot belőle, hogy selejtezett BM-es kocsik. ráadásul Tour kivitel sok extrával, kb a fapados áráért. mi éltünk vele.

Káposztakukac 2010.07.07. 20:01:33

@MANszerelő: nem feltétlenül rossz vételek ezek, ráadásul a megadott infók is stimmelnek. az octaviak full-service leasingben futottak, 90 ezer km után visszakerültek a lízingtársasághoz(1. tulajdonos), amelyik most használtautóként értékesíti őket. 90 ezret futottak szerződés szerint, ennek során minden kötelező szervizt és javítást márkaszervizben végeztek el, mivel ez benne foglaltatott a havi bérleti díjban. 1,5-ért ha odaadják egész jó vétel. ezek se kaptak többet, mint akármelyik másik céges flottaautó, csak azokban általában nincs se ülésvédő-huzat alapból, se megerősített futómű fém kartervédővel...

MANszerelő 2010.07.07. 20:23:19

@d'oh: @Káposztakukac: Nem rosszak viccet félretéve. Csak a hirdetésen röhögtem, amit belinkeltem.

esef 2010.07.07. 20:39:43

Nézegettem egy kicsit a mobile.de-n hasonló évjáratú és futásteljesítményű Lacettiket. 11-12 ezer €-tól indulnak...

egy laikus kívülálló 2010.07.07. 20:43:47

Atyaúristen... A kocsi elől - hátul el van vetemedve, vagyis elől - hátul törve volt. A kezelőszervek olyan 150-200 ezret sejtetve vannak szarrá kopva. A beltér taxisan leharcolva. Szóval: "Karambolból igénytelenül felújított, 200 ezret futott ex-taxi Lacetti 27 ezer km - vel eladó. Az első palimadár viheti 2,1 M Ft-ért..." - :D
Ezzel értek egyet.
Érdekes, hogy a tesztelők ezt nem vették észre,mikor napi szinten csak autókkal foglalkoznak...
Jó magam is szeretem a diesel autókat, így a többedik csere után is sikerül sokat futott autóba bele futni. Csak utólag derül ki, hogy valójában mennyi az annyi a futásteljesítmény terén, de még az sem mindegy, hogy hogyan volt használva...
Szóval nagyon alá lehet szaladni a lehasználtságnak, az első kopásra figyelmeztető jelnél el kell vetni az óraállás valódiságát - ez sajnos Banánköztársaság...

trakker 2010.07.07. 20:48:17

Nekem van egy ilyen kombiban. 120e km után nyoma sincs ilyen kopásnak. Nevetséges. Tudom hogy szinte minden használt autónak babrált az órája, de tényleg van olyan hülye aki elhiszi ezt a km állást?

perszepersze 2010.07.07. 21:08:24

Ó, vazzz... Már olyan szar a TC, hogy az már hánytatóan idegesítő. Micsoda szar cikk!!!

papptibi 2010.07.07. 21:12:18

@invictus:: "A cikk nem érdemel szót, elég érdektelen volt."
Hogy ezt megtudd, te is elolvastad, nem? Szeretnél te így süllyedni.

papptibi 2010.07.07. 21:19:48

@Káposztakukac: "miért, milyen egy átlag használt dízel lacetti? 300 ezerről visszatekert órájú, elől-hátul törött és ócskán javított? na ne vicceljünk már... " Pontosan. Szerinted ki vett dízelt belőle? A taxisok, mert a méretei alapján a legjobb besorolású a taxitársaságoknál, viszont nagyon jó volt az ára, benzinmotorral meg amúgy is sokat fogyaszt városban.
A magánemberek, akik hangsúlyozottan az olcsóságra mennek, ha Chevyt vásárolnak, döntően 1,6-os benzinest vettek. Magyarán, ha valakinek nem jött volna át, benzinest kell belőle venni, magánembertől, azt is csak akkor, ha nem akarsz vele sokat furikázni. Amúgy a konkrét Lacetti orra nem volt javítva, egy picit meg volt nyomva, azért álltak kicsit furán a dolgok. A fenekét nem néztem, amúgy sem nem én írtam a cikket.

papptibi 2010.07.07. 21:21:07

@Astra király: nyugi, jönnek. Ha még beengednek minket az Autocitybe.

gnme 2010.07.07. 21:25:57

@papptibi: nem lesz ebből baj? Neeeem. De biztos? Peeersze!

:-D

Tibi, emlékszel még arra a sztorimra, hogy volt itt egy dobló ,,, sztán csökkent benne a kilóméter :-)

Manszerelőnek meg is mutattam a kocsit, még fenn volt a linkje a hahu-n ,, olyan ötvenezerről indult a gép és a végén volt benne valami ötszázakárhány kilóméter ,, ezerötös szervíz előtt állt (hónapokig figyeltem a fiatalodását)

Teh.. mér nincsenek ezekhez meg a szervízkönyvek? Még ha pecsétek nélkül is de az eredetik,,

Dobjál be valamit, mer'az meglátszik!

esef 2010.07.07. 21:27:55

@papptibi:
Komolyan mondtuk páran, hogy a kommentelők autói közül is lehetne válogatni néha használttesztre. Pl. ugyanazon típus több generációját összehasonlítani.

esef 2010.07.07. 21:32:37

@gnme:
Most mégis, meddig tart egy üres szervizkönyvet szerezni?

@papptibi:
Ezen kurvára látszik, hogy nem az óra szerint futott, visszapörgetett, lelakott, törött szar. Érdekes, az eleje nem törött. Szerintünk meg gányoltan javított... Ha ezt mondta az Autocity, kb. annyira hihető mint a 27 ezer km. Mindent el kell hinni? Mint autós újságírónak észre kellett venni. Megírva gondolom azért meg azért nem lett, hogy Autocityvel ne legyen balhé...

papptibi 2010.07.07. 21:38:18

@tlantos: "Jo, hogy nem mindjart a csonticar-tol kertek autokat :)"

Pedig közel van az irodához, és az egyik legőszintébb kereskedés! Tudod, hogy semmi sem igaz belőle, de hidd el, a többiből sem.
Nem értem, mi ez az álszentség itt, uraim? Nem tudták? Akkor szólok. Százból kilencventöt autót visszatekernek. A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy, kivéve a nagypapák, de azoknak az autóját csak húsz év múlva adják el az örökösök egy gyűjtőnek. A dízel meg (mérettől függően) évi 40-60 ezer alatt irreális, mert azért veszi az ember drágáért, hogy megérje. Persze van kivétel, pár százalék, de az elkel kéz alatt. És semmiképp sem ácsorog egy kereskedésben.

gnme 2010.07.07. 21:40:32

@esef: látná az ember hol adták el (helyileg), dobna oda egy telefont a szervízes komának, megkérdezné, ismerik-e az autót és hogyan volt szervizelve

pecsét elárulná megvolt-e az ezerötös szervíz és melyik helyen az is ,, dobni oda is egy telefont a szervízes komának: fijemáé b+, ismered ezta autót, mikor járt ott, mit csináltatok vele, a látókörödben van-e még?

ilyenekre jó lenne

papptibi 2010.07.07. 21:50:48

@esef: "Érdekes, az eleje nem törött. Szerintünk meg gányoltan javított..."
Hidd el, megnéztem. Meg volt picit nyomva, nem csinálták meg, tehát jelenleg a törött állapotában van. Azért áll minden kicsit csálén az orrán. Mögötte minden okés.
"Komolyan mondtuk páran, hogy a kommentelők autói közül is lehetne válogatni néha használttesztre. Pl. ugyanazon típus több generációját összehasonlítani."
Ezeket küldjétek el mailben, méghozzá úgy, hogy begyalogoltok a Totalcar oldal alján az Impresszumba, és a nevemre böktök.
A kérésem a következő: olyan írjon, aki nem csak éjjel ér rá két-három órára, hanem esetleg nappal is. Hogy a fotókon látszódjanak a karambolos javítások nyomai:)

Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.07.07. 21:51:29

@papptibi: Hasztakurva. Most tényleg az megy élőben, hogy pitiáner módon még ezt a mentalitást véded?

Tényleg sokkal egyszerűbb leugrani hozzájuk, adnak egy kamuglettszart, ti meg lehozzátok, gyakorlatilag lepippantjátok őket, persze szívességből. Nem kell ám messzire menni, totalcar néven futott régen egy jó oldal, ahol az olvasók autóit tesztelték, persze az nem fizetett hirdetésként ment.

esef 2010.07.07. 21:51:59

@gnme:
Ha nagyon akarnám, utána lehetne járni az autó előéletének a központi nyilvántartóban. Tulajt elhívni, kicsit beszélgetni vele. Szerencsés esetben rendes és elmondja mennyivel adta be.
Másik vonalon az általad említett szervizes kérdezősdni. De ennél a konkrét darabnál tök felesleges mindkettő, annyira egyértelmű.
Vagy megtudni hol vizsgázott utoljára, ott rögzítették az óraállást.
(Én az általam leírtat követtem amikor a miénket vettük, csak akkor a szervizkönyvben volt benne tulaj a neve, telefonszáma. Mikor a kapcsolat telefonált, hogy ki az egyetlen eddigi tulaj, mondtam, tudom, beszéltem is vele...)

esef 2010.07.07. 21:56:34

@papptibi:
Lerakom az ikreket aludni, utána dobok egy mailt.

Káposztakukac 2010.07.07. 22:27:12

@papptibi: az egy dolog, hogy ezek céges autók, de az itt látható példány tényleg 300 ezerről lett nevetséges 27 ezerre tekerve. legalább kereshettetek volna egy korrekt, 2 éves, 60-80 ezret futott példányt.

antimason (törölt) 2010.07.07. 22:41:01

Tipikus "taxis kopások" az autó belselyében.

Valaki itt szögbe rúgott, nem is kicsit, de jó nagyot.

deak.atti 2010.07.07. 22:49:36

Üdv!

Feleségem kocsija még a Nubira/Lacetti váltás előtti II-es (ovális fényszórós) Nubira. 1.6 Wagon, benzines. Abból nem is volt dízel. 180 ezer km után az indexkaron nincsenek a piktogramok így megkopva, mint ebben a Lacettiben. A kormány, mikor megvettük, még rücsis volt, most már picit fényesedik. Szegről-végről ismerőstől lett vásárolva az autó, valós 104 ezer km-rel, vezetett szervizkönyvvel, tehát a futásteljesítménye valósnak mondható. A többi 76 ezret már mi autóztuk vele. Tehát a 27 ezer km ebben a Lacettiben továbbra is mosolyogtató, és ez a legenyhébb kifejezés.

DA

Decadurabolin 2010.07.07. 22:54:45

pa@papptibi: ne haragudj, de ez döbbenet, lehoztok egy cikket egy használt autóról, melyben elvileg 27K van és ilyen meg olyan, utána közlöd itt a blogon, hogy hülyé.k vagyunk ha egy szavatokat is elhittük. Ezután meg közlöd, hogy a cikket nem is te írtad.

Ez nem újságírás, ez nem bloggolás, ez katasztrófa, igazság szerint egyszerűen csalás amit műveltetek, pláne, hogy a többség el se olvassa a blogot, hanem csak a cikket nézi meg.

Természetesen lehetne fokozni a dolgokat, írhatnám, hogy sz.ar alakok vagytok, de még így se közelíteném meg amit most műveltettek.

szégyen...

deak.atti 2010.07.07. 22:54:59

@papptibi:

"A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy"

Mi évi 17-et mentünk vele,ha visszaosztom. 2001 áprilisi forgalomba helyezés, az első tulaj Telkiben lakott, onnan járt be Pestre. 5 évesen volt 104 ezer a kocsiban. Most 9 évesen van 180. Sokat fut, na. Jobb lett volna helyette egy dízel. Mondjuk, egy ilyen 27 ezret futott autótelepes példány ... :o)

DA

deak.atti 2010.07.07. 23:07:07

... na,még egy komment, aztán leakadok a témáról:

Kollegámnak segítettem tavaly karácsonykor venni egy 1.6 benzines Lacetti kombit. Persze banki visszavett autó volt, ennek megfelelő hiányokkal(szervizkönyv, gyári rádió, még jó pár apróság), de hihető 68 ezer km volt az órában. Ennek megfelelően az ára a piaci ár mintegy 2/3-a volt. Szervizkönyv híján az ajtóoszlopban talált szervizmatrica adatát vettük alapul, miszerint kb. egy évvel azelőtt 58 ezer km-nél cseréltek olajat benne. Namost, az autó azóta futott alig pár ezer km-t (nem hétköznapi használatú, csak ha tényleg muszáj, akkor mennek vele)úgyhogy mondtam a srácnak, hogy ha lejár a lízing, akkor érdekel a Lacsi megvételre, mert úgyse fogja neki senki elhinni, hogy a 10 éves autóban 100-120 ezer km van csak ... :o)

DA

Káposztakukac 2010.07.07. 23:08:47

@Decadurabolin: ezzel egyet tudok érteni.
de komolyan, ez az egész cikk így, ebben a formában egy rossz vicc.
ha arról szólna, hogy milyen trükköket vetnek be a nepperek, akkor jó lenne. de ez egy komolynak szánt használtautó-teszt, ami rémesen hamis képet fest az autóról.

Decadurabolin 2010.07.07. 23:26:08

"A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy"

ez meg nagy valószínűség szerint hülyeség, erős a gyanúm, hogy autókról nem csak a totálkáros kollégákkal kéne dumálgatni, hanem a teljesen átlagos autó felhasználókkal is. Rengetegen nem mennek évi 15 ezer kilométert, sőt lehet meglepetést fog okozni, de ezt a számot sokan még dizel autóval sem teljesítik.

Teljesen hamis az az információ, hogy CSAK az vesz dizelt, aki nagyon sokat megy.

Nem is értem, hogy tud valaki ilyeneket leírni. Főleg, hogy is elvileg több mint tíz éve autókkal foglalkozol.

A cikketekkel kapcsolatos pofátlan gátlástalanságot feleslegesnek érzem újra elővenni....

Káposztakukac 2010.07.07. 23:35:23

@Decadurabolin: ez is igaz. időnként tényleg jól elröhögök az itt felvetett futásteljesítményeken. van nekem egy majdnem 16 éves bmw-m. én vagyok az első tulaj (illetve családon belül tovább lett adva). minden nap használatban van szinte, mégis csak 170 ezret mutat az óra. de van olyan autó is a családban, ami alig 6 évesen nem futott 50 ezret se.
és ez csak egy példa a nagyon sok közül a szűk körömből. előbb pld. egy kolléganőm lízingelt 3 éves céges focusában ültem. 45 ezer km-rel fogja leadni jövő héten a lízingtársaságnál.
tudom, hogy vannak taxisok, meg területi képviselők, de azért ne tegyünk már úgy, hogy egy ekkora országban egy autónál átlagosnak számít 40-50 ezres éves futásteljesítmény. ez még a sokkal nagyobb németországban is rohadt soknak számít. ott egyébként a statisztika szerint alig 12 ezer km az átlagos futásteljesítmény.

Ottopappa 2010.07.07. 23:36:48

Tibi - Tibi!!!! Előbb a tanulóvezetős cikk, most meg ez... Olyan szinten múlod alul magad mostanság, hogy az már lassan káros az egészségünkre...

esef 2010.07.07. 23:38:47

Amúgy a Renault-val mi egy év alatt mentünk kb.16e km-t. Anyám/én a Suzukival 10 év alatt 100 ezret, ebből kb. 50 ezret két év alatt... Nagynéném a 9 éves Toyota Corollával 90 ezret, előtte egy 1.7 dízel Opel Vectra is volt, azzal meg csak a teszkóba és a telekre jártak, évi max. 10e km-t... Skoda Favorit 10 év és 58e km is volt még a családban. (A Renault kivételével mindegyik újonnan vett volt.)

Csontos Szigfrid 2010.07.07. 23:44:29

Nagy baj az óra-visszatekerés ebben az országban. Nekem pl. jövőre lesz 10 éves az autóm, most 115 000 km-van benne, és ha kitakarítom rendesen, plusz még kap egy viaszos mosást, akkor visszamehetne -kis túlzással- akár a szalonba is. És persze mindig-minden meg van rajta csinálva.
Akik nem értenek annyira az autókhoz, sokszor azt hiszik pár éves csak.
De az árában ezt nem lehet érvényesíteni, mert rögtön azt hinné bárki, hogy manipulált az órája. Persze nem is adom el soha. Ilyet nem vennék másikat, tuti. Családban marad, az öcsémé lesz nemsokára.

papptibi 2010.07.07. 23:50:24

@Decadurabolin: "ne haragudj, de ez döbbenet, lehoztok egy cikket egy használt autóról, melyben elvileg 27K van és ilyen meg olyan, utána közlöd itt a blogon, hogy hülyé.k vagyunk ha egy szavatokat is elhittük. Ezután meg közlöd, hogy a cikket nem is te írtad."

Most mit csináljak, ha nem én írtam, hanem Gyulavitéz. Ott voltam, láttam az autót, hadd írjam már ide, hogy az eleje nem volt "gányolva javítva" és hasonlók, amiket itt egy-két avatott szakértő megállapítot fotóról.
Egyébként meg
- nem állíthatom, hogy 350 ezer kilométer van benne, ha nem tudom igazolni, mert ezért engem beperelhetnek. Gyulavitéz is azt írja, hogy egy nullával többnek is simán elhinne, pont azok alapján, ami alapján egyébként itt a sok nagyokos megállapította, hogy "biztos többet futott 27 ezernél". Olvasd már el a cikket, légyszi, mielőtt bárkit lehülyézel.

papptibi 2010.07.07. 23:54:57

@Káposztakukac: "az egy dolog, hogy ezek céges autók, de az itt látható példány tényleg 300 ezerről lett nevetséges 27 ezerre tekerve. legalább kereshettetek volna egy korrekt, 2 éves, 60-80 ezret futott példányt."
Tudod mit mondok? Azt, hogy ha ez a kocsi 300 ezret futott, akkor le a kalappal előtte. De ha csak 150 ezret, akkor is.

papptibi 2010.07.07. 23:59:33

@Decadurabolin: "Teljesen hamis az az információ, hogy CSAK az vesz dizelt, aki nagyon sokat megy."
Olvasd újra légyszi. Az írtam, hogy a többség ezért veszi, de vannak kivételek. Most a kivételek kommentelgetik be a fentieknél kisebb futásteljesítményeiket, amelyek szívesen fogadunk, hisz kiderülhet, hogy mégiscsak vannak 27 ezret futott dízel Lacettik. Ha nem is sok.

papptibi 2010.07.08. 00:04:17

@Bandi_jóválasztás:
"Tényleg sokkal egyszerűbb leugrani hozzájuk, adnak egy kamuglettszart, ti meg lehozzátok, gyakorlatilag lepippantjátok őket, persze szívességből. Nem kell ám messzire menni, totalcar néven futott régen egy jó oldal, ahol az olvasók autóit tesztelték, persze az nem fizetett hirdetésként ment."

Mint említettem, várom az olvasói méleket, mert a sok-sok felajánlás közül egyedül esefé jött meg.

Decadurabolin 2010.07.08. 00:04:51

@papptibi: sajnálom, hogy még mindig a "mundér becsületét" próbálod védeni.

Abszolut nem az jön le a cikkből, hogy ez az autó egy óriási átverés, hanem, hoyg ez egy 22 ezret futott autó, és jól jár az aki ilyet vesz. Az, hogy NÉHOL sejtelmes utalások vannak benne, hogy talán még sem igaz, az nem mentség.

Amennyiben nem tudtok egy normális autót szerezni, ami nem egy totális átverés akkor nem kell cikket írni róla, vagy pedig le kell buktatni az átverést.

Én úgy gondolom, hogy talán ezt lehetne újságírásnak nevezni.

Egyébként meg neked kéne figyelmesen olvasni, ugyanis nem írtam olyat rólatok, hogy hülyék vagytok.

A hülyeség egyébként elnézhető lenne, de itt nem ez történt.

Decadurabolin 2010.07.08. 00:08:56

@papptibi:

"A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy, kivéve a nagypapák, de azoknak az autóját csak húsz év múlva adják el az örökösök egy gyűjtőnek. A dízel meg (mérettől függően) évi 40-60 ezer alatt irreális, mert azért veszi az ember drágáért, hogy megérje. Persze van kivétel, pár százalék,"

Bocsánat, ha nem voltam érthető, de bizony nem pár százalék az aki nem fut minimum 15K-t benzinessel, és dizellel évi 40-60 ezret.

teljesen nonszensz számok ezek. Hasadra ütöttél oszt jónapot?

Zsó Egerből 2010.07.08. 00:10:09

Vannak keveset futott dízel Lacettik! Egy nemrég bezárt kereskedés néhány bemutató autója -a finanszírozó által- hamarosan eladó lesz! Ha a bank igazodik a piaci árakhoz, néhányan valóban nagyon jól fognak járni ezekkel a gépekkel! (Pl.: Epica 2.0 D LT Leather 2008-as forg. hely, 3e KM!)

papptibi 2010.07.08. 00:10:40

@Szikár csávó: "Nagy baj az óra-visszatekerés ebben az országban. Nekem pl. jövőre lesz 10 éves az autóm, most 115 000 km-van benne, és ha kitakarítom rendesen, plusz még kap egy viaszos mosást, akkor visszamehetne -kis túlzással- akár a szalonba is."

Az autókereskedelem gyakorlatilag nem büntethető az átverésedért, holott százezres buktákról van szó. Ha meg elmérik a parizert a boltban húsz forinttal, azokat jól megbüntetik. Mert azt egyszerűbb kimutatni, mint a vizsgán, eredetvizsgán, korábban zöldkártyán államilag rögzített km-óra állásokat előszedni, és bizonyítékként felhasználni. Nem értem, miért.
Gyakorlatilag ebből van a kereskedők profitja, meg abból, hogy roncsokat építenek újjá kétes alkatrészekből. Ezzel nem tudsz versenyezni, ezért is teszed jól, hogy nem adod el.

papptibi 2010.07.08. 00:14:40

@Zsó Egerből: "Epica 2.0 D LT Leather 2008-as forg. hely, 3e KM"
Kicsit vissza kéne tekerni, mondjuk 300-ra:)
Egyszer hallottam egy sztorit, hogy találtak valami 3000 kilométert futott Ladát, de még azt is visszatekerték valami 250-re... (a számok nem pontosak, csak a nagyságrendek, már nem emlékszem egészen)

Zsó Egerből 2010.07.08. 00:22:00

@papptibi: Van az a kereskedő, aki simán megteszi a még nagyobb profit reményében! Volt kollégám most csöppent bele a használtautózásba, és öreg motorosokkal dolgozik. Hajmeresztő dolgokat mesél... Szomorú, hogy amiket eddig mendemondának, városi legendának, túlzásnak tartottunk, mind igaz! És nap, mint nap ismétlődik...

kavicsboy 2010.07.08. 01:42:12

hoppá ez a tuti cucc
autókat tesztelnek,és elhiszik a 27000km-t :)mert a kárpit és az ülés huzata nem kopott.nem hallottatok még üléshúúzatról??
az autocitynek meg a jó k.. anyját!!ez 1 ocsmány szét hajtott céges verda volt!és szerintem még külföldi is!bár a rendszám alapján olyan 2008 év végi lehet!de az még mindig csak 1.5 éves nem pedig 2!totalcar inkább ne adj tippeket autóvásárláshoz!!!!!!viszont HA félreértettem a cikket(sokan mások is )elnézést kérek!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.07.08. 03:19:36

"Újonnan jelenleg 4,1 millióért vásárolhatunk kétliteres dízel Lacettit, ami nem sok, de azért ijesztő, hogy két év alatt felére zuhan vissza az ára. "

És? Magamból kiindulva, nem szoktam eladogatni az autóimat 2-3 évente. Minek?
Főleg ha amúgy nincs is baja, vagy kiszolgálja az igényeimet.

DBandesz 2010.07.08. 07:23:20

A céges autónk Lacetti. Amikor először kóvályogtam vele a városban, azzal az elégedett véleménnyel szálltam ki, hogy "1.4-hez képet egész jól megy." Aztán kiderült, hogy 1.6-os. Akkor már annyira nem tetszett.
Az ülései valóban kényelmesek, de kábé itt ki is merül a beltér összes pozitívuma. Olcsó műanyagok, merkurosladásan büdös, a középkonzol vágja a lábamat.

A futóműve elöl még csak-csak jó, hátul viszont iszonyatosan csilapítatlan; minden úthibát azonnal észrevesz, és "kellemes" pattogással jelez mindenekinek, aki a kocsiban ül.

A váltója: F-Astra koppintás egy az egyben, és ráadásul a koreaiak nyilván egy párszázezret futott Astráéról vették a mintát. Irhakesztyű-fakanál-szilvalekvár kombó, némi Lidocain-os zsibbasztással.

Cégesként pont leszarom, hogy nem a legsikerültebb kocsi, de magánbemberként egyáltalán nem kéne.

Amúgy ha a cikkben szereplő tényleg 27.000 km-t futott, akkor a Corollám 75.000-et... :)

esef 2010.07.08. 08:18:39

@DBandesz:
Igaz csak 3 Astra F-hez volt szerencsém életemben, egyiknek sem volt annyira vészesen tragikus a váltója. Találkoztam sokkal gyengébb váltóval is már. Egy időben divat volt fikázni az Opel váltóit, ma már nem az...

DBandesz 2010.07.08. 08:24:15

@esef: Minden viszonyítás kérdése.

Szerencsémre nekem csak japán autók fordulnak meg napi használatban a kezeim közt. Corolla, Accord a családi repertoár. Ha véleményed szerint egy Astra-F váltó nem vészes, akkor a Corolla k.rvajó! A G- H- Atstrák váltói már sokkal jobbak.

esef 2010.07.08. 08:43:27

@DBandesz:
Corolla E11-hez volt szerencsém, abban jó váltó. Trabanton (601S) és Skodán (120L) kezdtem autós pályafutásomat, lehet csak azért nem tűnt gáznak az Opel. :)

DBandesz 2010.07.08. 08:55:38

@esef: :)

Hát még ha egyszer beülnél egy AE86-ba! Öreg üszök sokak szerint, de nem az.

DBandesz 2010.07.08. 09:17:59

Visszatérve a Lacettire: véleményem szerint olyan embereknek lett kitalálva, akik szimplán közlekedni akarnak A-ból B-be. Akiket nem érdekel az anyagminőség egy bizonyos szinttől, akik nincsenek kihegyezve a váltó finomságára, egyszóval azoknak, akik gyerekként nem toltak Matchboxot nyálat fröcskölve, berregve a padlón.

Erősen kompromisszumautó a nyálfröcskölős-berregős exgyerektársadalonak.

Autószerető 2010.07.08. 09:35:36

"A benzines évi 15 ezer alatt nem hihető, mert ennyit szinte mindenki megy"

Na ne már...
Családban van egy autó, amit csak tartaléknak tartunk, nincs szívünk annyiért eladni, amennyi a piaci értéke.
1993-as évjáratú Ibiza. Most van benne 57.000 km.
Ez tény (még ha szélsőséges is), de akkor én most hazudok? :)

Colour of silence (törölt) 2010.07.08. 09:36:23

Hmmm..2 éves lacetti két milláért. Miért érzem úgy, hogy inkább adnék fél millával többet egy három évvel öregebb autóért, amit Avensisnek hívnak?

esef 2010.07.08. 09:53:49

@Colour of silence:
Azért az Avensis és a Lacetti nagyon nem egy kategória. Méret és célcsoport szerint sem...

quarelin 2010.07.08. 11:10:02

én például tök hülye vagyok az autókhoz, baromria nem vágom mik a bevett "átverések" meg minden és nagyon örülök, hogy volt szerencsém elolvasni a cikk után a kommenteket mert mint abszolút hozzá nem értő, nem tűnt gömbölyűnek a cikk. nos ez jellemezze a cikkírót és inkább tanuljon ebből, minthogy a haverja jöjjön ide kapni a szarvihart helyette már bocs.

Palex 2010.07.08. 14:21:18

Úgy látom rendszám ügyben rendet kell raknom.
LF kezdettel kb. pont két éves lehet egy autó, ugyanis pont 2007 december és 2008 januárjában volt a váltás K-ról L kezdetűre.
Tehát LF alapján az autó 2007 május-július körüli lehet, persze néha akadnak kivételes eltérések, de nem az az elterjedt.

geri1833 2010.07.08. 16:30:15

Sziasztok!
Nekem egy 5 ajtos példányom van.Most van benne 60000km 2006évj.Abszolult híbátlan,kívül-belül.Nem adnám oda se egy skodáért se egy volkswagenért.Semmit nem kellett még javítani!A motor super!A futómű kiváló!A cikket meg egy barom irta!Olyan mint a Gyulai Balázs,csak a német autó az autó!Ja és én vagyok az első gazdája.Népítélet (kedvenc ezüst nyíl).

tlantos 2010.07.08. 20:27:44

@papptibi: khm. ez mostmar nem igy igaz :)

Bandi_jóválasztás (törölt) 2010.07.08. 21:47:22

@tlantos: meg aztán nehogymár nekünk kelljen teperni bazmeg. @papptibi: Kinek? Nektek? Mire föl? El is tarthatunk ezzel az erővel.
Talán kérdezd meg a Winklert meg a Bazsót, hogy ők hogy csinálták. VALAHOGY sikerült nekik mindig kapni a közösségtől autót. Mondjuk kérdéses, hogy valaha nektek ez összejön. Új emberekkel, vagy a nagyon régiekkel talán.

MANszerelő 2010.07.08. 22:05:45

Ki kell olvasni a motorvezérlő-egységet, kész. Fiatét, Opelét lehet, szerintem a Chevrolet is eltárolja. Tehát, az Autocity, beviheti az első Opel márkaszervizbe, a TEC műszerrel pedig kiolvassák-nyomtatják a paramétereket, amiben szerepel a valós kilométer. Hajrá!

MANszerelő 2010.07.08. 22:16:05

Bár biztosan sok olyan ember van, akinek a haverja azt is át tudja írni, mégis mindenkinek javaslom márkaszerviz felkeresését ezügyben autóvásárlás előtt. A kilométerállás a motorvezérlő egységben a nem írható memóriában van eltárolva, de nem lehet minden gagyi műszerrel kiolvasni. Ez függ a Modus-tól. Tehát csak azt basszák át, aki kapkod, és nem elég körültekintő.

MANszerelő 2010.07.08. 22:35:02

Még egy ötlet: az autó vizsgáztatásánál a vizsgabiztos látja a két évvel azelőtti kilométer állást a programból. Ha az aktuáli kevesebb úgy 150 ezerrel, az is egy pörgetésre utaló nyom. Ez segíthet 4 évnél idősebb autóknál.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.07.09. 04:46:28

Mint Lacetti tulajdonos, pár megjegyzés:

Az enyém 4 éves kombi, 47.000 km- rel. Nem kopik a kormány, nem kopnak a műanyagok. (Sőt, taxis cimborám autójában sem, ami már 190000 km- nél jár). Hogy a beltér csúnya- e, nem tudom, nekem jó. Igaz a kombiban (SW) és az ötajtósban- ennek az eleje is más (másmilyen a műszerfal). Nem figyelemfelkeltő, de nem is az a célja.

Fogyasztás (1,6- os motor, 109 LE), városban 8,2, országúton 7,1, autópályán 7,5.

Felszereltség: a 2.0 d Lacettiből nem Elite van, hanem csak Platinium, ami oldallégzsákkal, tolatóradarral, eső szenzorral, digit klímával, sebességfüggő szervóval, fűthető üléssel és bőr üléssel való felszereltség.

Az Elite-ben valóban csak két légzsák van és plüss üllés, és manuális klíma. Néhány, 2006 előtti Elite modelben volt digit klíma, sőt volt olyan felszereltség még Nubira III. néven, amit légkondi nélkül árusítottak, de azok a 2004- 2005- ös modellek.

Szóval a felszereltség és az ülések nem egy eredeti autó képét adják...
Azt is tessék figyelembe venni, hogy a forgalmiba első üzembe helyezés kerül, az enyémbe 2006 december van írva, holott augusztusban vámolták. No comment.

Hibák: vannak. Az 1,4- es motorok hajlamossak a rángatásra. A régebbi szériákban elég sokszor kipuffogószelep cserék voltak. A Hb verzió műszerfala mögötti csatlakoók hajlamosak megolvadni. Szintén HB és SW betegség, hogy a hátsó ablakmosó csöve kireped, a víz pedig pont egy csatlakozóra td ráfolyni, ami jó kis hibákat generál. A szedán és az SW zabálja a H1- es izzókat.
Kormánymű egy idő után nyöszörög, ami egy ponton alkalmazott szilikonspray használatával orvosolható.

Dízel motoroknál a városi használat horror lehet, mert a részecskeszűrő rekreációs folyamata nem tud végigfutni és előbb- utóbb csere, nem kis pénzért.

De ezekről bővebben, kimerítően: www.lacettiklub.hu

Az én autómnak a kötelező szervízeken kívül semmi gondja nem volt eddig, a légkondiból szökött el a gáz.

Az a baj, hogy az urak betoppantak a kereskedésbe és egy gyanúsan totálra tört és kilakatolt, leharcolt autót választottak. Igen, benézték. Bocsi...

Ha gondolják, augusztusban nyugodtan szemügyre vehetik az én négy éves autómat, a közel 50000 km futásteljesítmény után. Nem így néz ki. Ki is próbálhatják, mert szerintem vezetési érzésben is más lehet... Nem egy élmény, de nekem biztos van visszajelzésem az útról. Néha még túl sok is. Ja, és az tényleg Elite... :D

Bocs, ha hosszú voltam.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2010.07.09. 04:51:51

@MANszerelő: Egyszerű ECU, tudtommal nem tárolja. És specko ODB II olvasó kell hozzá.

swt (törölt) 2010.07.09. 09:53:49

@Tanácstalan: Hogyne tarolna. Mint ahogy a hibataroloban is szerepelnek a km-allasok.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.07.09. 15:40:48

A Pandás használtautó cikket már nem merték kommentelhetővé tenni. :)

Biztos szóltak az autócity-s nepperhaverok, hogy töppet ilyen ne legyen, mert nincs több píz. :)))

esef 2010.07.09. 22:41:56

@hüjehalyó:
A Pandás cikkben már egy szó sem esett a futásról. Vajon miért?

deak.atti 2010.07.12. 14:20:22

@papptibi:

Ha összejönne egy összehasonlító teszt a Daewoo-Chevy különféle generációi közt, akkor én egy Nubira II Wagonnal tudok hozzájárulni. Több napra nem tudjuk nélkülözni, de egy napra minden további nélkül. Majd a privát címedre is elküldöm ugyanezt. Egy alapos takarítás ráfér, mert 2 kis gyerek lakja le a belsejét ennek minden következményével együtt, de a belseje 180 ezer km után is ég és föld ehhez a Lacettihez képest.

DA

Plumper_ 2013.05.22. 15:16:26

@chevrolet: imádom a Cruze-t. ha lesz rá suskám, azt veszek, megyek hozzátok!:-)
süti beállítások módosítása