A magyar piacon mindenesetre 68 Exeo fogyott a tavaly júliusi bevezetés óta, ami jelen jörülmények között erősen hűha-kategóriás adat. Ezek szerint bejött az elgondolás, és a hátsó lábtér meg a csomagtartóliterek száma kizárólag az újságírók fétise.
Nullkilométeres Audi ropiért?
Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában
Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe
Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.
Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Káposztakukac 2010.06.29. 12:27:11
esef 2010.06.29. 12:47:12
BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.06.29. 12:55:17
1ns0mn14 2010.06.29. 12:57:26
GGG77 2010.06.29. 13:00:37
Ezt, ennyi pénzért kenjék a hajukra.
Z o z ó 2010.06.29. 13:06:07
Grifter 2010.06.29. 13:53:04
joeramirez · http://automeo.blog.hu/ 2010.06.29. 14:00:17
Vagy rájönnek, hogy ugyanolyan (szar), mint az összes többi VW termék?
Más. Mercedes és az angolok
automeo.blog.hu/2010/06/29/a_mercedes_es_az_angolok
konti10 (törölt) 2010.06.29. 14:04:02
laverdasfc 2010.06.29. 14:14:10
Ez még egy ennyire kis ország beszűkült piacán is nulla, nem?
A minőséget illetően nem tudom miért ajnározzák a vw-t. Még az audikkal is elég sok baj volt pár éve (pl. S8-ban (30 milla) fehérre kopnak a gombok 100-200 ezer km alatt).
Ennyi pénzért ezt kár ideszálítani.
Rocko- 2010.06.29. 15:00:51
a 68-on meg nem tudom mit rugóztok, olvassátok el a mondat másik felét is: "ami jelen jörülmények között erősen hűha-kategóriás adat".
karlmann 2010.06.29. 15:26:55
Ha a VW konszern tovább marad ezen az úton, egy évtized alatt az olcsó modellek mindegyike, valamelyik régi felsőbb kategóriás modell tökéletes továbbélése lesz másik márkajelzés alatt.
K0vasz 2010.06.29. 15:28:23
Ama Ginger 2010.06.29. 18:06:43
Winkler meg mélyprofi, és pont emiatt alaposan felkaptam a fejem e mondatra, hogyaszongya: "az első Fabia vagy bármelyik Octavia formatervének lelkes híve vagyok".
Nemazé, mert a Top Gear lenne a minden (persze az), de ilyet Jeremy Clarkson akkor se mondana, ha azzal fenyegetnék hogy egy Roomsterbe zárva lehajítják a tower bridge-ről.
Á, de hagyjuk is. Az iparművészet legkommerszebb, -alpáribb, -szürkébb, stb. stílusirányzatainak méltaltása fáj. Kvázi szentségtörés egy valamit is magára adó sztárújságírónak. Ponty.
nikó 78 2010.06.29. 18:31:46
Rocko- 2010.06.29. 19:18:59
totalcar.hu/magazin/velemeny/2009/11/04/jeremy_na_ne_izeljetek_mar/
Rocko- 2010.06.29. 19:20:47
Ama Ginger 2010.06.29. 20:53:35
Ama Ginger 2010.06.29. 20:59:04
Ama Ginger 2010.06.29. 21:01:48
khaleeji 2010.06.29. 21:25:50
ráadásul eleve értelmetlen az autómárkákat darabszámok alapján hasonlítani, mikor az átlagértékük között hatalmas a különbség, pl. a bmw-k átlagára 2-3 szorosa az opelekének.
amugy az exeo egy nagyon fasza autó(az a4 is az volt), akinek nem fontos a presztizs, jól jár vele.
Leiden 2010.06.29. 21:34:14
Autószerető 2010.06.29. 21:46:49
- Milyen jól fogy a kis Seat Cordoba. Csak kevés rajta a haszon, mit csináljunk, srácok? - szól a kérdés.
Klausi most jött vissza szabadságról, leégett a háta, viszket. - Francba, hámlani fogok - villan át a férfi agyán. - Ezek meg itt autót akarnak terveztetni velem, hát hány bőrt szeretnének még lehúzni rólam? - szövi tovább a gondolatait.
S akkor megáll a toll a kezében. Már látja is maga előtt: jó alap a kis Cordoba, csak tegyünk rá egy VW Polo orrot s a most oly' divatos Audi A4 hátulját.
A férfi mielőbb elhagyja a tárgyalót, munkaasztalához lép, ahol a legolcsóbb rajzolóprogrammal összeilleszti a három autó elemeit. Ekkor született meg a VW Polo Classic...
- Egy öszvér, de jó lesz ez az embereknek... - dől hátra elégedetten a német.
-----
VW Központ - 2007.
Klausi ül a wc-n, régi autós újságokat lapozgat, amikor meglát egy érdekes ciket. A Mantát hasonlítják össze a Sciroccoval - egy ültő helyében végigolvassa a tesztet. Ekkor jut eszébe, hogy a VW szűkölködik sportos autókból. Kellene egy sportos modellt gyártani.
Jobb kezével a wc papírért nyúl, közben eszébe jut, hogy a hatos Golfnak eléggé laposak az első lámpái.
Leszakít egy db papírt, megszokott mozdulatokkal kezeli a tisztító eszközt. Közben eszébe jut, hogy milyen jó kis autó a Touraeg. Hmmm, és milyen szép a hátsó lámpája...
Mire Klausi a slicét gombolja, összeállt az új projekt: lapítsunk ki egy Golfot, tegyük rá az új VI-os Golf elsőlámpáját, a Touraeg hátsóját - s higgyjük azt, hogy újat találtunk ki.
- Jó lesz ez, úgy is megveszik - ereszkedett le elégedetten az étkezőasztalhoz a bajszos német...
VW Központ - 2008
- Már megint csörög ez az átkozott telefon - gondolta a már kopaszodó férfi. Kedvetlenül nyúl a kagylóért.
- Uram, a Seatosok keresik Önt - csacsogja Klausi titkárnőja.
- Kapcsolja kérem - válaszolja automatikusan a megfáradt német.
- Hello Herr Heinz - érkezik a köszönés a kapcsolást jelző kattanás után - kis segítségre lenne szükségünk. Lassan csődbe megyünk, valami újításra lenne szükségünk, de üres a kassza.
Klausi részt vett az előző generációs A4-es Audi tervezésében. Magának sem vallja be, de szerelmes annak az autónak a formájába. Otthon is a wc-been a régi autós újságok helyét Audi katalógusok vették át.
A német úgy érzi, tehet valamit kedvenc Audijáért.
- Figyelj ide Jose. Van egy ötletem. Emlékszel az előző szériás A4-esünkre. Igaz, hogy szűkös, pici és már az összes kategóriatárs túlnőtt rajta, de nem tudjuk hova tenni a gyártósort. Tegyétek rá az új Ibiza orrát, az Altea XL hátsó lámpáját, a nép pedig imádni fogja.
- Klaus, nem viccelsz? - kérdezi a spanyol félve.
- Dehogy is... - vigyorodik el az asztal mögött ülő férfi.
Leteszi a telefont, a terveket tartalmazó páncélszekrényhez lép, kiemeli az említett tipus terveit, orrához emeli, megszagolja a papírköteget, majd lefújja róla a port.
- Jó lesz nekik, úgy is megveszik - villan át rajta, miközben figyeli a porszemek misztikus táncát...
MitTomÉn 2010.06.29. 21:52:22
A 9 milla tényleg sok, bár ebben még bőr ülések is vannak. Meg kellene néznem, mennyi lenne egy "normális" felszereltségű (szerintem 8 körül). Ahogy nézem az alapárban ALU-felni, parkolóradar, stb. benne van, amelyek azért nem két forintos extrák sehol sem.
Nem most lesz, hogy ilyet veszek, de nekem bejön. Szerintem ebben sokkal több az A4, mint amit sejtünk. Jóval drágább valamit átvariálni, mint mehagyni az eredetit. Annyi a kérdés, mit hagytak el az audikból.
Már pedig azért ez az A4 nem volt az olyan sz@r, mint itt sokan ócsárolják.
Virago_1000 2010.06.29. 22:00:36
Rocko- 2010.06.29. 22:48:50
nazi 2010.06.29. 23:05:00
Ama Ginger 2010.06.29. 23:21:17
Kiwicake 2010.06.30. 01:06:29
Az a bajom a Seattal, hogy az egyes Toledo után nem tudtam megvenni a kettest, mert köze nem volt az elődjéhez. Közben volt két autóm, most lett ez a hármas, és ha le kéne cserélni, megint nem tudnám az "utódját" venni, mert alapvetően elavultabb formai konstrukció, mint a mostani autóm.
Kiwicake 2010.06.30. 01:07:59
Ciri 2010.06.30. 05:50:26
"Kellene egy sportos modellt gyártani.
Jobb kezével a wc papírért nyúl, közben eszébe jut, hogy a hatos Golfnak eléggé laposak az első lámpái."
Még tiszta szerencse, hogy a Scirocco hamarabb készült el, mint a Golf VI.
Ha már ezt az erőltetett művészkedést nyomod, legalább informálódj.
@Ama Ginger:
"Nem, dehogy biblia, egyszerűen csak MÉRTÉKADÓ"
Neked.
@Kiwicake:
"Nem csak hátul, elöl is. A 173 centimmel a napellenző a homlokomat éri, a szélvédő egy lőrés, az egész első tér szűk, szűk, szűk."
Le kellett volna engedni az ülést... Azért kamu túlzásokba ne essünk, jó?
Bő fél évig használtam egy 2004-est (még a kerek seggű) 189cm magas vagyok és közel száz kiló. Elől egyáltalán semmi baj nem volt a méreteivel, sőt. Hátul szűkös volt ez tény.
olcso 2010.06.30. 06:31:58
A Seatnál meg biztos vannak olyan autók, miket csak gazdag alapfelszereltséggel tudnak értékesíteni. Pl: Toledo V5-ös annak idején (2000) több mint 6,5 milla és minden alapáron volt benne a navin kívül.
Rocko- 2010.06.30. 07:12:55
na de miért ugrasz be egy ilyen hülyének, aki komolyan gondolja, hogy minden Porsche csak átcímkézett Skoda?
"Bő fél évig használtam egy 2004-est"
az Exeora értette hogy szűk.
Ciri 2010.06.30. 08:26:24
"az Exeora értette hogy szűk."
Tudom, de az egy régi A4-es. Az ugye meg egy régi A4-es. :)
Ugyan az az autó a méreteit, belsejét tekintve.
Autószerető 2010.06.30. 09:16:17
Ciri 2010.06.30. 09:29:03
Tudom, csak nem mindegy, hogy a hülye okoskodik, vagy az okos hülyéskedik...
(Hofi)
Ugye tudod? :)
plephyl 2010.06.30. 09:34:41
Autószerető 2010.06.30. 10:55:33
Hülye vagyok és okoskodom. Köszönöm szépen, hogy ráébresztettél.
:)
Ama Ginger 2010.06.30. 12:10:15
Neked."
LOL. Kérem kapcsojjaki, nincstöbb kérdés.
(UI: Azért igen hízelgő, hogy nekem tulajdonítod az autósszakma csúcsára juttatásukat! Köszi, köszi, de azért nem kéne!)
Ama Ginger 2010.06.30. 12:21:31
Neked."
Vö.: "Titkon mindenki valami ilyet szeretne csinálni, csak nem megy nekik: a németek azt hiszik, vicces, ha lemérnek mindent centivel; a latinok vagy lusták, vagy ostobák ehhez, ezt még nem tudtam eldönteni; a franciáknak már senki sem hisz, mert ők akkor is azt szajkózták, hogy jók a francia kocsik, amikor nyilvánvalóan nem voltak azok.
Az egyetlen, valóban exportálható autós szaksajtó az angol" /papptibi, Totalcar/
Ciri, nem húz egy kicsit balra a féked?!
Rocko- 2010.06.30. 13:21:11
amúgy rövid időre ültem benne (magam közel 200 centijével), nem olyan rossz ez.
az ára nem tetszik. :/ többszörösen.
geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2021.11.02. 12:23:19
Na, vajon elmegy -e-é a komment?