Csendben gyilkolni

  2010. június 28. - ommm Címkék: bmw 535i

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Kérem, ez van. 27 348 900 forint volt tesztautónk listaára, ezekkel az extrákkal, 16 399 000 nélkülük. Persze adódik a kérdés, mennyire van értelme még egy alapáras E-Klasse árát költeni extrákra, de mielőtt elkezdjük szapulni a karvalykapitalizmust, jó, ha helyén vizsgáljuk a dolgokat.

A felsőközép-prémium kategória kétségkívül az egyik legfontosabb, legnagyobb súlyú szegmense az elsővonalas prémium-gyártóknak. Ezek azok az autók, melyekből jóval több fogy, mint a luxuskategóriás, nagyobb modellekből, a vásárlói réteg pedig legalább annyira kritikus, a változásokra rendkívül érzékeny, mint a legdrágább modellek esetében.

És főleg: tőkeerős. Van pénze (ha nincs, szerez), amit el is tud költeni. Lehet ugyan, hogy idehaza nem az erős középosztállyal azonosítják ezeket az autókat, de mi nagyon kicsi piac vagyunk csupán, mondhatni, alig mérvadó. A nagy gyilkolászás tőlünk nyugatabbra, vagy jóval keletebbre folyik. Márpedig a mexikói felállásban, ahol mindenki a másik fejéhez szorítja a pisztolyt, nehéz eldönteni, ki marad a végén talpon.

A három fő rivális: az E-osztály, az ötös és az A6 között mára szinte nüansznyiak a különbségek: mindhárom nagy, kényelmes és erős, presztízsükhöz (és ebben biztos vagyok) még nem nőtt fel a Lexus sem, hiába áll mögötte a Toyota pénze.

Szerencsére a különbségek kicsik ugyan, de jól elkülöníthetők. Véleményem szerint a jelenlegi állásban a Mercedes lépéshátrányba került, hiszen ők jöttek ki legkorábban az E-vel. Igaz ugyan, hogy az új ötös színrelépéséig pancsolhatott az eladásokban, de a négyhengeres motorok problémái nagyon rosszkor jöttek számukra. A fegyverkezési verseny jellemzője, hogy a másodszor lépőnek mindig könnyebb. Ezt használja ki ebben a kategóriában a BMW és az Audi is (már az előző generációknál látszott az E-5-A6 sorrend).

Az E indulóára jelenleg 11 millió forint, a legolcsóbb 520d-t 11 690 000-be kerül, az Audi A6 már kifutó modell, de az új is ezen a szinten indul majd, ez biztos. A szinte egymás mellé belőtt árképzés végig nyomon követhető. A 292 lóerős 350CGI Blue Efficiency 16 648 250 forint, a 306 lóerős 535i 16 399 000 (mint azt fent említjük). Az pedig nem kérdés, hogy az extralistát pipálgatva báremylik esetében bőven 25 millió fölötti összeget kell csengetni a kasszánál.

Ez a mindennapok emberének rengeteg pénz, de meg kell értenünk: egy bizonyos szinten felül már nem a költséghatékonyság, a megéri vagy sem -kérdés a döntő. És pontosan ezért fontos ez a kategória, hiszen a spór-modellek - melyek külsőre ugyanúgy magukon hordozzák a presztízs stílusjegyeit - még akár ésszerű választásként is szóba jöhetnek.

De húszmillión felül már egy-két guriga mit sem számít. És ott, jelen állás szerint, az új ötös áll a csúcson. Rengeteg benne a hely, a kidolgozásán nem lehet szálkát találni, a menetteljesítményei meggyőzőek és nagyon high-tech. Az úttartása példás, nagysebességű iránystabilitása remek, nincs forgalmi szituáció, ami kizökkentené egyensúlyából. Tudom, hogy önöknek nem egy referenciapont, de amikor már a minden hájjal megkent, az autókat a létező legkritikusabb szemmel néző Papp Tibi is azt mondja egy dízel (!) kombira, hogy kéne, akkor arra érdemes odafigyelni.

Drága, persze, nagyon drága. Ahogy Tibor mondotta: nem éri meg. De ilyen nézetekkel be se lépjünk a szalon ajtaján.

Mai cikkünk kapcsolódó blogposztját olvashatták.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr402113048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciri 2010.06.28. 18:40:57

@ZF2:

"(lásd mauális klíma könyöradomány az Vösben)."

Az ötösben (itthon) mindig is széria volt a félautomata klíma. A magyar piacon pedig ehhez a modellhez lehetett legolcsóbban kétzónás, digitális klímát rendelni. Arról nem is beszélve, hogy talán a legmagasabb alapfelszereltséggel forgalmazott autó volt nálunk -bár olcsó sem volt-.
Valamit nagyon elnéztél.

"de írhattam volna a japánokat"
A japán autók konfigurálhatatlanok, ezért HELYETTED dönti el a gyártó, hogy mire van szükséged. Az én szememben ezért nem is lehetnek igazi prémiumautók. (magánvélemény)

"Ha ügyes volt az ember"
Te is tudod, hogy ez minden márkánál igaz. Nem az interneten, a konfigurátorban hozza meg az értelmes és fizetőképes vásárló a döntést, hanem a szalonban.
A C30 viszont ilyen vicces áron soha nem volt. ez biztos.

Globetrotter2014 2010.06.28. 18:49:16

@Ciri: szeritnem nem ismered a teljes képletet a sztorinál. A Golf Vnél a szokásos arccal kezdte el adni a VW az extrákat, aztán csúnyán félreütött a replámkapmány Németországban (ha mlékszel még, "a Golf most már egyensen is tud menni"), és hirtelen elmaradtak az értékesítések. Nézz meg egy két korabeli német cikket sokat röhögtek a VW-n. 2004 ben volt terítéken, nekem az Vös, azon kevé autók egyike volt ami még az árajánklatig sem jutott el akkoriban (belső anyagválasztása kicsit necces volt, főleg a Golf IV után).
A japánok módszere (választék hiánya) nem zavarna, ha mondjuk a megfelelő (felülről kompatibils)motor és felszereltséggel is versenyképes lenne. Bánja a fene hogy kérhetem xenonnal klíma nélkül. De ha kell xenon és hozzá veszem a vonatkozó csomagot ne legyen drágább mint a konkurens németsvéd (éna civiccel jártam így annak idején). Én sem a konigurátor adatokat írtam, hanem a konrkté, legjobb, több országban (többek között Németoban) bepróbált ajánlatokkal.

nemegészenúgyvan 2010.06.28. 18:50:47

Cak én unom és útálom ezt az ömlengést minden egyes BMW-vel kapcsolatban a TC-n? Meg egyébként is, mi az, hogy csak a Mercédesz, illetve az Audi lenne a versenytársa, még a Lexus sem? Kedves Vályi elvtárs és fórumozó németimádók ha már globális autópiacról beszéltek nem ártana megnézni a globális adatokat. Én mindenesetre figyelmetekbe ajánlanék néhány márkát: Infinity, Acura, Cadillac, Lincoln.

Ubul a vírus:D 2010.06.28. 18:53:12

@hakapeszimaki1986:
Asszem megkönnyítik a maguk dolgát vele hogy mégis megteszik.

2010.06.28. 18:54:38

@nemegészenúgyvan: "Infinity, Acura, Cadillac, Lincoln."

Mint BMW, Merci, Audi konkurens Europaban? :DDDDDDDDD

Ubul a vírus:D 2010.06.28. 18:56:17

@Seca81:
Nem szívesen venném tudomásul, hogy általánossá vált már abban a kócerájban is ez a dugogatunk a kettesért mert hülyék vagyunk a témához hozáállás. Dehát mit lehet várni, az is csak az egyik mocsokfészek a magyar felsülőoktatásban. Tömény szánalom majd az összes.

Ciri 2010.06.28. 18:58:50

@ZF2:

"szeritnem nem ismered a teljes képletet a sztorinál"

:))
Úgy látom, a marketing csodákra képes. :)

A népszerűtlenségről csak annyit, hogy 2005-2006-2007-2008 (és 2009-2010)európa legnagyobb darabszámban eladott autójáról beszélsz. A 207-es Pug tudta néha megszorítani. (Ugye egy milliós nagyságrenddel olcsóbb autó)

A japánok módszerével úgy látom egyetértünk.

Seca81 2010.06.28. 19:28:31

@Ubul a vírus:D: Ezzel egyet kell h értsek, excsajom ezt jó 4 éve mondta, és persze nem ő volt az egyedüli "próbaalany" , pár bnője is oboázott rendesen :)))
Persze ezeket a tuti infokat már akkor nyögte be miután otthagytam, szóval nem csodálkoztam túlságosan :)
Kutyából nem lesz szalonna...

Seca81 2010.06.28. 19:31:41

@Ubul a vírus:D: "Dehát mit lehet várni, az is csak az egyik mocsokfészek a magyar felsülőoktatásban. Tömény szánalom majd az összes."

Csak nincs vmi negatív tapasztalatod?

Seca81 2010.06.28. 19:36:22

Vmi ilyesmi színösszeállítású belsővel emberbarátabban nézne ki, bár ez X5, de akkor is...

www.carautoportal.com/car-images/bmw/bmw-x5/bmw-x5-interior.jpg

Tomchy 2010.06.28. 19:39:41

Pista, nekem feldobta a napomat a novellád.
Még ilyet!!!!

ps3peter 2010.06.28. 19:47:38

Remek írás volt. Miután végigolvastam a véleményeket eljutottam odáig, hogy Magyarországon én nem vennék ilyen autót. Még az a szerencse, hogy nem ott élek...
Ennyi beszükült látókörü, negatív hozzáállású embert szerintem a világ egyetlen más országában se lehet találni.

Én is 2010.06.28. 19:47:39

Vályi Úr!

Ez nagyon jó! Gratulálok.

swt (törölt) 2010.06.28. 19:53:57

@gnme: Ulesenkent kilenc ventillator van.
De a bringadra inkabb ilyet tegyel:
www.selleroyal.com/Saddle_Detail.aspx?c=9131HET
A nyereg orran szijja be a menetszelet, es fujja a becses also feledre.

konti10 (törölt) 2010.06.28. 20:02:55

Villany van benne bőven. Biztos nagyon biztonságos, ami nekem nagyon fontos. Főleg a dupla képernyő. Ha mán egy olyan háromezres turbós benzines Bömöst veszek, amiről Derrick csak álmodna... Kicsit meg kéne hámozni ezt a kocsit, sztán autó. Amúgy jó írás.

swt (törölt) 2010.06.28. 20:05:23

@BartiS2: Ha azt hiszed, hogy a szabad konfiguralhatosag csak az ugyfelek miatt kell, semmit nem ertettel meg az autogyartasbol. Egyebkent csuccsenj be alkalomadtan egy Lexusba, olyan az egesz mint egy kinai merci. Rajtuk momentan a szabad konfiguralhatosag sem segitene - hol tudnak ok olyan innovaciokat felmutatni, mint a nemet premiumszegmens szereploi? Ha valaki nem kepes olyan novumokat kinalni, amit az adott pillanatban mashol nem kapsz meg, sosem fog kitorni a copycat szerepebol.

swt (törölt) 2010.06.28. 20:07:04

@Seca81: Neki? A felsooktatasban? Haha!

equium 12345 2010.06.28. 20:07:24

gratula, nagyon fasza kis iras lett
remelem az a6-ot is te teszteled, es ott folytatodik a tortenet.

Ubul a vírus:D 2010.06.28. 20:16:48

@swt:
te jobb lesz ha inkább lapítasz mint szar a fűben, tetves krautok seggébe fejtetőig benyalt kis bérnigger. Nyomorult kis elvtelen tetü...

@Seca81:
Az elég negatív tapasztalat ha azt mondom 80%-ban totál illogikusan felépített gyakorlati tudást nem tartalmazó tanrendet használnak, és ráadásul az egész rendszer működése nagyban hozzájárult az eleve fos ország mégnagyobb eladósításához, és a magyar munkaerőpiaci egyensúly felborulásához?!

Mert ugye sok magától elszáll kis bukszának, meg némi szakmunka után a szar helyzetre rádöbbent fickónak a legelfogadottabb, ha elspurizik az egyik ilyen helyre, majd utána 2 mérettel nagyobb pofával veri a munkanélküli központ ajtaját hogy itt integetek a friss műbőrhuzatos söralátétemmel mégse dobálnak körül zsírosabbnál zsírosabb melókkal.
Az a rohadt nagy mázlim hogy nekem bezzeg sose voltak illúzióim az esetleges lehetőségekről, és 2 jól használható szakképesítéssel kezdtem az egész szarba bele, így legvalószínűbb hogy aztán is folytatom amit eddig.
De természetesen csak abban segített hogy még magasabb ívről nézzem le ami ebben az országban felsőképzés címen folyik. Na jó pár elkötelezett orvosi kar kivételével.

antimason (törölt) 2010.06.28. 20:20:14

Kibebaszott jó volt! Gratulálok!
Tiszta Blöff hangulat.

antimason (törölt) 2010.06.28. 20:22:28

Ha jól láttam 17 milliót írtatok véletlenül az oldalsó sávba.

Majdnem megrendeltem :)

M division 2010.06.28. 20:58:00

A cikk tetszett, az új 5ös A TÖKÉLETES AUTÓ!!! számomra:D

loláb 2010.06.28. 21:05:56

A hagyományos gengszterromantikát körülbelül 10 éve nem divat valamire való filmben ábrázolni, ráadásul már itt a totalcaron is volt hasonló, sztorizós cikk (a6, lamborghini, meg valami francia is), így szerintem ez a cikk nulla.

Az autó jó, de 27 millió az tényleg erős.

hakapeszimaki1986 2010.06.28. 21:07:52

@Ubul a vírus:D: A tapasztalatom nekem is hasonló a felsőoktatás tekintetében.Jó üzlet lett semmirevaló szakokat csinálni,meg a munkanélküliségi statisztikákban is jól mutat,ha "iskolába jár a gyerek".
Én ha minden jól megy januárban kapom meg a söralátétemet,persze én sem vettem komolyan az egészet,annak ellenére,hogy tavaly bennevoltam az évfolyam Top5-ben.
Most is mással foglalkozom,ha végzek több időm lesz pénzt keresni.
Az én sztereotípiáim:
-BMW: kidobók,behajtók,de mindenképpen izomcsávók ülnek benne.
-Audi: dílerek,főleg a kombikkal.
-Merci: olajszőkítésből meggazdultak,akik mostanában valami legális dologban utaznak,hogy mossák a pénzt.
Persze ez csak az én fantáziám szüleménye,bárminemű egyezés a valósággal kizárólag a véletlen műve!! :)
Amúgy én Audit vennék (nem kombit) :)

gnme 2010.06.28. 21:21:48

@swt: ez nemgyenge baszki, sz milyen vastagok ezek az ülések ehhez a teknológiához? Szmég fűtenek is? Még mindig a kínai alapanyaggal? Biztos jó.

A recsegve fingást tutira jobban nyelik, mint a szomszéd portára csövön átvezetett bűznyílás, mer néha szokta mondani a szomszéd,, hejj K... de hazagondoltá mámma :-DD

Torrente is megmondta: "... jobb kinn, mint benn, több a hely..."

foolproof 2010.06.28. 21:45:25

@rtfm23456: Ki engedte meg, hogy leírd a véleményemet? Max. respect.

A cikk gagyi, nem poénos, mongyuk az ótó se' nagyon. Az ungarische átlagfizu vs. 5er fogy. ár már annál inkább!

swt (törölt) 2010.06.28. 22:01:55

@gnme: Nem kell hogy vastagok legyenek, maguk a ventik is kb 1 centi vekonyak (a bor meg perforalt, konnyen atjut rajta a levego). Fut is es massziroz is, hogy ne zsibbadj el hosszu uton, termeszetesen ez mind felaras.

Shadowbull 2010.06.28. 22:08:17

@nemegészenúgyvan: "nem ártana megnézni a globális adatokat"

Te megnezted?

sb

NuMuN 2010.06.28. 22:18:14

Ilyen klassz "cikket" régen olvastam már. Érdekes, hogy a benne szereplő kocsi szinte lényegtelen volt számomra....mindegy, jó dolog néha elérhetetlen dolgokról is jó cikkeket olvasgatni....

AD 2010.06.28. 22:42:23

minden elismerésem a regényhez.
(az íróhoz)

waffen55 2010.06.28. 22:56:21

@ommm: Kedves Pista! Akkor összefoglalnám az előttem kommentelők nagyrészének a véleményét: a cikk rettenetes, az autó szar, te pedig nem való vagy újságírónak. Na már most ha szépen kiléptek a TC-ből Csikóssal akkor kb. még 2 hét és megszűnik a TC....

Azt hiszem nem kell tovább ragoznom.

:)

Veight 2010.06.28. 23:09:23

Édes Istenem. Az egyik legjobb teszt-regény amit életem során szemeim elé vetett a sors. Nem szoktam szóról szóra elolvasni a cikkeket, de ebben még a mássalhangzókat is megszámoltam. Kiváló. Feszes sztori, pontos leírás, körkép az árlistából és még egy adag élményt is kapunk a vezethetőségből. Kiváló vizsgamunka.
Esetleg megkarcoltátok a tesztautót, hogy ilyen mennyei szösszenetet rittyentettetek? :D

Magasan van a léc, ezt tartsátok meg.

Köszönöm.

waffen55 2010.06.28. 23:11:18

@Veight: áá nem kellett azt megkarcolni, köztudott, hogy lefizette őket a BMW. :P

dr.oid 2010.06.28. 23:21:53

A d.r.o.i.d (dynamic robo organic independent deterrence system) nyugodtan várt a romos épület tetején. Elegáns öltönye kissé megfeszült szintetikus bőre által takart szintetikus izmainak apró mozdulatára. A márkás szemüvegkeretbe becsiszolt narancssárga lencsék a visor egysége részét képezték és egyfajta szűrőként funkcionálva javították az extrafelbontású képérzekelőibe érkező képet. Mellette egy kisebb utazótáska amelyből az előbb pakolta ki és rakta össze akkurátus ugyanakkor emberfeletti gyorsasággal mesterlövészfegyvere alkotórészeit. Nem puska volt ez a hagyományos értelemben véve, nagyteljesítményű LEDlézer alapú kézifegyver, amely UV tartományban működött. Elődjét még Irakban vetették be egy titkos katonai projekt keretében. Helyére tolta az energiaforrást, igazított a precíziós katonai távcsövön. Nem kellett a széliránnyal és ballisztikus pályákkal foglalkoznia. A lézersugár nyílegyenes, az új fókuszálási technikának köszönhetően minimálisan terül szét, messzebbre hord, halálosan pontos, kegyetlenül gyors és hangtalan. -Rákúrsz te fasszopó!-villant az agyába pontosabban a neuronrendszerű mainframe fedélzeti számítógépébe. A Justice for All program keretében gyártott egységeket -mint ő- szétszórták a világ minden táján, hogy ott működjenek. Befolyás, érzelem, könyörület nélkül és legfőképpen megvesztegethetetlenül. Feladatuk: irgalmatlanul neutralizálni a legsúlyosabb bűncselekmények elkövetőit. d.r.o.i.d nagy ívben szart az elkövetők jogaira az ártatlanság vélelmére, a büntetőeljárás lefolyására, az ügyvédhez való jogra. Egyik célpontja sem volt ártatlan és ha kellett egy pillanat alatt kiiktatta a bűnöző ügyvédet is. Rengeteg felesleges kiadást spórolt meg ezzel a kormány(ok)nak.

Egy újtípusú 535i BMW hajtott hirtelen a látóterébe. Két bűnöző egy halott nőt vett ki a csomagtartóból. Az irokézhajú és szakállas alak ezután agyonlőtte a társát aki összeesett a holttest mellett. d.r.o.i.d célzott. Figyelnie kellett, hogy a kocsit ne találja el mert a megolvadt fém elárulhatja. Nem szokott hibázni. Egy rövid sugárnyalábimpulzus hagyta el a fegyvert és az irokéz szemén behatolva szétroncsolta az agytörzset és a koponya hátulján távozva elnyelődött a tereptárgyakban. Az irokéz brékelt egy keveset és groteszk pózba merevedve elterült a poros földön. Mobilja kiesett a zsebéből és éles csattanással széttörött. -Lesz dolga az orvosszakértőnek-gondolta. Tervezői és a szoftverfejlesztők gondosan jártak el. Megpróbálták minél jobban integrálni az emberi társadalomba ezért emberi érzelmek, viselkedésminták és szokások széles skálájával ruházták fel. A neuronháló oprendszere is öntanuló rendszer volt. Ő például a tükrözési elv és utánzási képessége felhasználásával új szokásokat vett fel. Bazdmegozott, káromkodott, röhögött. Szinte úgy viselkedett -a kissé merev stílusától eltekintve- mint az általa mímelt fiatal, sötéthajú, világosszemű, magas, 95kg-os férfi. Tervezői ezt nem nézték jó szemmel, szerintük ezek az új emberi tulajdonságok veszélyeztették a küldetések sikerét. De küldetéseket eddig még mindig 100%-osan teljesítette. Emiatt szemet hunytak e különcsége felett. Szétszedte a fegyvert és a táskába pakolta. Könnyedén lesasszézott az elhagyott épület lépcsőin. Kikotorta az irokéz zsebéből a slusszkulcsnak nevezett jeladót és csendesen vigyorgott magában. Ma is jót fog potyaautózni -amit imádott- és a zsaruk ítéletnapig kereshetik majd az elhagyott, kissé leamortizált bajor luxuskocsiban az ujjlenyomatokat és DNS nyomokat. -Az élet tulajdokképpen szép, mégha szintetikus alapú is! -Frappáns gondolat bazdmeg!- nyugtázta magában elégedetten és kövér gázt adva félkeresztben a telek kijárata felé kanyarodott. A hátsó kerekek csak úgy hányták a port a félszemű irokéz bérgyilkos tetemére...

replikátor · http://reszegekistene.blog.hu/ 2010.06.28. 23:25:26

az infrakamera képén világítanak ommmm golobisai... :)

nahatka 2010.06.29. 00:04:26

Buzi jó cikk, nagyon tetszett. Még igazából fel sem fogtam, hogy mi is történt most itt. Egy porsche-s videód óta nagyra tartalak, de csak most ezen cikked hatására kerestem rá a név alapján az arcra (és tudatosult bennem az azonosság). A swift sport-os vidit is imádtam, sokszor megnéztem. Ügyes vagy, csak így tovább.

w a s d 2010.06.29. 00:19:17

@dr.oid:

"Feladatuk: irgalmatlanul neutralizálni a legsúlyosabb bűncselekmények elkövetőit."

Már csak azt kéne tudni, hol húzza meg ez az áldott jó droid a határt kivégzendő és életben hagyandó bűnelkövetők között?:D

Mindenesetre az események igen meglepő fordulatát sikerült megismerni.:D

Z o z ó 2010.06.29. 00:38:02

PISTA!

Ez az írás...ez kész!A tegnapi videó se volt semmi (458) de ez nagyon odabaszott.Mi lett veletek?Ááá még ilyet.Persze persze autó is kell hozzá,ami hozza az ilyet,de basszus szorult beléd rendesen tehetség.Kurva jó.

Ja a BMWhez:
-Nagyon tetszik,egy dolog nem.A zsanérok oké hogy rejtve maradnak de bakker, a 7éves s40embe nincsenek zsanérok,ebbe hogyhogy így oldották meg?Mi ennek a "megoldásnak" az előnye?

_Diamond_ 2010.06.29. 01:48:55

Nagyon jó volt!Még több ilyet!Egyszerűen imádom!

Ciri 2010.06.29. 04:47:35

@Z o z ó:

A csomagtérre gondolsz?

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.06.29. 07:58:35

a totalcar a bmw holding tulajdona? minden harmadik cikk a bmw rol szol. nem baj, mindig jobb mintha a moszkvicsrol szolna csak jelzem.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.06.29. 07:58:48

A BMW-hez továbbra sem tudok hozzászólni, az iskolai kexhez tudnék (amikor én tanultam, középszinten !!! négy eset volt, felsőn három), de arról csak annyit, hogy Gyurcsi megmondta: kurva ország. Egybe vagy különírva, tök mindegy.

Amúgy nem mindig a jobb jegyért megy. De ez meg már Csernus asztala.

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.06.29. 08:05:30

jo ez a bmw ketsegen kivul, de "nincsen csillag a homlokan!" ;)

mivannn (törölt) 2010.06.29. 09:57:40

@Shadowbull: a nőgyogyász a világ legszarabb szakmája!!!

Devil2 2010.06.29. 11:37:49

Pista, ide a rozsdás bökőt, hogy a Ponyvaregény ihletett meg.

ommm 2010.06.29. 11:53:04

@dr.oid: :D
az a baj, hogy 96
te állat, remek

Deuce Bigalow 2010.06.29. 13:20:27

na ez egy kickass cikk volt, gratula!! (még ha néhány remek filmből van is benne áthúzás)
a fanyalgók meg bekaphatják!
a kocsi is kickass, ha tehetném, valószínű abszolválnám! ;)

Ciri 2010.06.29. 14:03:08

@Z o z ó:

Nyugodj meg én is értem. :)

-Szerintem sokkal gagyibb megoldás a két oldalon található és minden irányban hajlítgatott lemezdarab + teleszkóp kombó.
-Másrészt azzal nem lehet megoldani a motoros csomagtérnyitást.

snowman 2010.06.29. 14:21:39

Ez szép volt! :o)
Biztosan az autó is qrva jó, de nekem is folyton az jár a fejemben, hogy mi van akkor, amikor éppen szállítod a következő hulládat Nils Holgersonék egyik hómezejére, 500km-nyire sehol egy BMW szerviz, lejárt a garancia, nincs nálad kp. (mert ugye te csak kártyával fizetsz a precízen megkeresett kis könyvelői fizetésedből, hogy ne legyen feltűnő az életstílusod mások számára), és a 782ezer583 forintos valamelyik extra bizbaszodban, ami a műszerfal legmélyebb pontján van, és ahová csak speckó célszerszámmal avagy csákánnyal tudsz behatolni, egyszer csak felbukkan egy icike-picike kontakthiba.
Esetleg idővel több is.
Vagy bágos lesz az iDrive szoftvere, mert egy vicces indiai programozó perverz módon utálja a magyar bérgyilkosokat, és ezért egy "Fáklyú, ezt most beszoptad, fáking madzsar killer!" feliratot helyez el az LCD-n és egyidejűleg a szélvédődön is, rávetítve.
Szóval szép ez az új világ, de ennyi lóvét biztosan el tudnék tapsikolni értelmesebb autóbuzulásokra is.
Egy szakadt WRX Impreza 2 milláért a vezetési élmény miatt, egy BMW túramotor 4 milláért, hogy jó legyen nekem, egy lakóautó 5 milláért (mert abba több hulla fér el egyszerre, és még kezet is tudok mosni azonnal, ha véres lesz), aztán mehetünk csavarogni a világba, és még marad egy garzonra való is.
Ha viszont qrva sok millám lenne a bérgyilokból, talán tartanék egy ilyet is a garázsban. De nem ez lenne az életcélom, és nem is ez állna az 1-es helyen a garázsban.

hüle 2010.06.29. 15:07:46

www.autotrader.co.uk/search/used/cars/bmw/5_series/postcode/sw1x7xl/radius/1500/sort/priceasc/maximum-age/up_to_3_years_old

ha nem jon be akkor

www.autotrader.co.uk

adj postcod-ot

SW1X 7XL

valaszd ki bmw 5 series

up to 3 years

Jah dragabb egy swift is......
Angol szabadul de keleti az lecsap ra.

Szoval nem elerhetettlen gondolom nemet detto nem mindenki akinek nem bmw-je van nem azert mert nem tudna megvenni.pl Varosba es magyarorszagra minek?

Верховина 2010.06.29. 15:33:28

Pistám, minden tiszteletem a Tiéd! Nagyon jó volt olvasni, és még a kedvem is meghoztad az 5öshöz. Pedig én eddig Frankie-vel értettem egyet, a Bangle-5ös sokkal jobban tetszett. Na persze az életben nem lesz 28 millám, és ha lesz is, akkor se költeném német ótóra. Na jó, a Porke kivétel. De ezt a BMW-t 5-6 évesen cirka 4 misiért simán vinném.

dr László 2010.06.29. 16:40:21

@hüle: vmi olyasmit olvastam vhol, hogy az angolok azért kénytelenek óriási bukóval árulni az autóikat, mert jobbkormányosak és azt nem sok helyen tudják értékesíteni a nagyvilágban. nem hiszem, hogy Németországban 15 ezer euró lenne egy 3 éves 5 -ös bmw. bár nem néztem meg :-)

Krisi 2010.06.29. 16:51:59

@Ubul a vírus:D: meg a többiek: a magyar felsőoktatás tényleg sok sebből vérzik, ebben kivételesen egyetértünk :)

azt azért el tudnátok mondani, hogy milyen szakokon általános a kettesért szopás? mert én mérnök szakon még nem hallottam hasonlóról. most vagy én vagyok alulinformált vagy ezek az esetek inkább a büfészakokra jellemzőek, ahol úgyis a hajukra kenhetik a papírjukat.

attól viszont énis hányok, amikor bármilyen diplomás ember azzal arcoskodik, hogy van egy diplomája. viszont az ilyen ember akkor is ekkora fasz lenne ha nem lenne neki...
(bocs mindenkitől hogy beszálltam offtopikolni)

Krisi 2010.06.29. 17:02:26

@Krisi: visszaolvasva ebben a hozzászólásomban is megtalálható a "mindenható mérnökök" felsőbbrendűsége, nem volt szándékos, nem is így gondoltam, detényleg :)

hüle 2010.06.29. 17:47:19

dr László

A hazai piacuk viszont nagy.De elobb elvisznek egy minit,ford focust,citroen c3-at akar duplajaert ujonann,mindenhol mas a nepszeru.

waffen55 2010.06.29. 17:53:19

@Krisi: Az én megfigyelésem szerint minél többet tud valaki szakmailag annál alázatosabb és szerényebb. Ez az okos enged témakör: az okos ember nem áll le vitatkozni számára egyértelmű dolgokon, csendben elmondja a tényeket (nem a véleményét amit tényeknek vesz!) és ha valaki nem veszi a lapot akkor szépen tovább áll/témát vált.

hüle 2010.06.29. 18:06:45

Amugy meg 8-9000£az 11000€. Es akkor nem alkudtal.

MANszerelő 2010.06.29. 19:05:52

Egy diplomának, technikumnak, szakmunkás képesítésnek akkora az értéke, mint az embernek, akinek a neve bele van írva.

MANszerelő 2010.06.29. 19:07:24

Mondjuk, egy művelődés-szervező diplomával kurva jól kell tudni szopni, hogy boldoguljon az ember...

swt (törölt) 2010.06.29. 19:15:30

@Z o z ó: Ha nem lennenek zsanerok a Volvodon, leesnenek az ajtok. Mire gondolsz pontosan?

attila633 2010.06.29. 20:27:10

A TC-on lévő cikk (vagy inkább novella)
kiba**ott jó.

AZ ominózus autó nemigen hat meg, sose' fog rá telleni.

Ákii (törölt) 2010.06.29. 20:29:54

Az új 5-ös kétségkívül nagyon jól sikerült, jelen pillanatban a legjobb szerintem a három német közül. Ennek azért is örülök, mert így kiba... jóra kell csinálni az új A6-ost is, hogy állja a versenyt a bajorral szemben. Én az audikat szeretem, de azt el kell ismerni, hogy bitang jól megcsinálták ezt az 5-öst.

Az már más kérdés, hogy nehezen hiszem, hogy globálisan 1000 ilyen konfigurációt el tudnának sózni... 28 millió HUF már az a kategória, amiért 7-est "illik" venni, nem egy kategóriával kisebbet házon belül. A 7-es alapfelszereltségben is egy extrázott 5-ösnek felel meg, és 28 millióért már igen szépen felszerelt 7-eseket vesztegetnek a fizetőképes közönségnek. Komolyabb, nagyobb, kényelmesebb, tekintélyesebb. Szóval nem valószínű, hogy ez az összeállítás lesz az eladások slágere, de erődemonstrációra mindenképp tökéletes.

Arról meg szerintem le lehetne már szakadni végre, hogy ilyen típusú autókat csak bűnözők vesznek... Egyrészt nem igaz (itthon is rengetegen, megkockáztatom hogy a többség legális munkával járnak ilyenekkel), másrészt nagyon unalmas már, hogy mindenhol ezt mantrázzátok és ezzel ráerősítetek egy buta sztereotípiára.

swt (törölt) 2010.06.29. 21:01:41

@Ákii: "Az már más kérdés, hogy nehezen hiszem, hogy globálisan 1000 ilyen konfigurációt el tudnának sózni..."

Pedig nyugodtan hidd el.

Phatrow (törölt) 2010.06.29. 21:14:32

Kikúrt jó írás! Nem csodálkoznék Vályi, ha a fakabátok holnap csöngetnének az ajtódon.

Z o z ó 2010.06.29. 21:33:09

@swt: csomagtartóra:)

de megvan a megoldás...a motoros csukásnyitás miatt van:) :

Ciri 2010.06.29. 14:03:08

swt (törölt) 2010.06.29. 21:39:07

@Z o z ó: Nem amiatt. Egyreszt, a rejtett zsaner mindig dragabb es igenyesebb megoldas a kivulre rakott valtozatnal. Masreszt, a nem motoros valozatban is a mezei gazrugonal profibb, uzembizotsabb, dragabb, es egyben helyigenyesebb megoldast valasztottak:
dev.suspa.com/fileadmin/3_bilder/Bilderpool/DOWNLOAD-files/Kataloge/Automotive/Spring_Strut_screen.pdf

swt (törölt) 2010.06.29. 21:41:59

@Ciri: ...illetve nem *csak* emiatt, latom majdnem ugyanazt irtuk :)

Shadowbull 2010.06.29. 22:45:54

@hüle: Mindenesetre Anglia a BMW egyik legnagyobb europai piaca.

sb

Ákii (törölt) 2010.06.29. 23:09:32

@swt:
De kinek adják el?

Ámerikában akinek ennyi pénze van autóra az 7-est fog venni. Nyugat-Európában dettó. Kelet-Európa gazdagjai szintén.

Szerintem aki 28 milliót szán autóra, az nem 5-ös BMW-re fogja költeni még házon belül sem. Az tiszta, hogy van pár ember, aki inkább bepipál mindent a listán és vesz egy ilyet, mintsem egy 7-esben "feltűnősködjön", de azok tényleg ritkaságszámba mennek szerintem.

swt (törölt) 2010.06.29. 23:26:29

@Ákii: "Ámerikában akinek ennyi pénze van autóra az 7-est fog venni. Nyugat-Európában dettó. Kelet-Európa gazdagjai szintén."

De nem. Sokkal tobb 5os fogy, meghozza nem fapadosak.

Ákii (törölt) 2010.06.29. 23:37:43

@swt:
"De nem."

Ez ám az érv :-)

"Sokkal tobb 5os fogy, meghozza nem fapadosak."

Az biztos is, hogy sokkal több 5-ös fogy, de azért nem a 25-28 milliósakból...

29 Palms 2010.06.29. 23:46:13

@Ákii,

"De kinek adják el?"

Mondok egy életszerű példát. Tegyük fel hogy van egy 5 méter hosszú garázsod... :)

Amúgy meg másik oldalról kell ezt közelíteni. Ez egy lehetőség, aki akar, élhet vele. Hetest akarsz? A BMW nagyon boldog lesz. Mondjuk éppen ilyen 5-öst akarsz? Tessék, itt van. SUV kell? Van X5, X6. Ugyanolyan boldogan gyártanak neked egyet. Viszont ha bemegy a BMW boltba a vevő, és pont olyan nincs ami neki kellene, akkor elmegy máshova a 28 milliójával együtt. Szélesebb paletta, nagyobb vonzerő.

Krisi 2010.06.29. 23:50:11

@Ákii: aki nem akar 7-esben feltünősködni az inkább vesz egy ezüst Lexus LS-t mint BMW-t.

@MANszerelő: ...főleg ha férfi, na akkor már tényleg kevés hogy jól szop :D

swt (törölt) 2010.06.29. 23:50:18

@Ákii: Pedig az eladasok alapjan igy van, fuggetlenul attol, hogy elhiszed-e.

De most oszinten, hogyan jutottal arra a kovetkeztetesre, hogy ugyanazert a penzert valaki inkabb egy nagyobb, amde rosszabban felszerelt es dragabban fenntarthato autot vesz? Foleg, mivel az 5osbe nehany kivetellel ugyanazokat az extrakat rendelheti, mint egy 7esbe, es helybol sincs hiany.

7est az vesz, aki 7est szeretne, es 7eshez mereteztek a penztarcajat es az igenyeit.

Ákii (törölt) 2010.06.30. 00:07:00

@Krisi:
Aki BMW-ben gondolkodik, az nem vesztegeti az idejét egy Lexusra... :-)

@swt:
Mutasd már meg azt a kimutatást, ami a 25 M feletti 5ösök eladásáról szól. (Az M5 nem ér.)

"...ugyanazert a penzert valaki inkabb egy nagyobb, amde rosszabban felszerelt es dragabban fenntarthato autot vesz? Foleg, mivel az 5osbe nehany kivetellel ugyanazokat az extrakat rendelheti, mint egy 7esbe, es helybol sincs hiany."

Most nem azért, de 20 millió fölött kit érdekel egy autó biztosítása és adója? Őszintén.
Helyből valóban nincs hiány, de azért a 7es egy más kategória. Más atmoszféra az egész autó, még nagyobb presztízzsel, még jobb anyagokból, még jobb minőségben, még nagyobb odafigyeléssel (igen az új 5ös nagyon ott van). (Alap)felszereltség tekintetében sem ugyanaz egy 730d, mint egy 530d. Neked ugyebár ezt kár is fejtegetni, mivel BMW-s körökben mozogsz, ha minden igaz.

"7est az vesz, aki 7est szeretne, es 7eshez mereteztek a penztarcajat es az igenyeit."

Részben igaz - de 28 millió már igencsak 7es kategóriájú pénztárca. Nekem (fizetőképes potenciális vásárló vagyok) 28 milliós sávban eszembe sem jutna a prémium felső-közép kategória, vagy amiben az 5er/A6/E-Classe szerepel.

swt (törölt) 2010.06.30. 00:15:50

@Ákii: "Mutasd már meg azt a kimutatást, ami a 25 M feletti 5ösök eladásáról szól."

A legdragabb extrak beepitesi aranya az 5-osben a legmagasabb, ha hiszed, ha nem.

"Most nem azért, de 20 millió fölött kit érdekel egy autó biztosítása és adója? Őszintén."

Mindenkit. Az, hogy valaki tehetos, nem jelenti azt, hogy hulye is egyben, es ket kezzel szorja a penzt. A biztositas es ado mellett vess egy pillantast a karbantartasra, alkatreszarakra es fogyasztasra is. Meg arra, hogy vajon ki tudod-e hasznalni a tobb helyet, igenyeled-e a magasabb kenyelmet. A legtobb embernek ez nem er meg ennyit.

Meg egyszer: tokmindegy, hogy valaki Swiftet, vagy 5ost akar venni, adott osszegbol gazdalkodik, amibol a legtobbet akarja kihozni. Nincs olyan, hogy 5 forinttal tobbert kapsz egy 7est, ha egy kategoriaval ugyanabbol a penzbol akarsz feljebb lepni, az mindig lemondasokkal jar. A presztizzsel sem tudok mit kezdeni, az az ugyfelkor, aki 28 millioert 5ost vesz, szivbol leszarja, hogy elhiszed-e roluk, hogy van 28 milliojuk.

dinan333 2010.06.30. 00:32:34

@Krisi: Valószínüleg a mérnökszakokon a legkevésbé bevett szokás a szo*ás :))

Ákii (törölt) 2010.06.30. 00:36:09

@swt:
Bocs, de most úgy érzem, kicsit mellébeszélsz. Én készségesen elhiszem, hogy "A legdragabb extrak beepitesi aranya az 5-osben a legmagasabb", de ez nem egyenlő azzal, hogy valaki 25-28 millióért, szinte az alapár duplájáért vesz 5ös kategóriájú autót. Én elhiszem azt is, hogy bizony vannak ilyenek, mert miért ne, de szerintem ez elenyésző szám.
Az alapkérdés továbbra is az, hogy vajon hányan fognak 28 millióért (már jóval 7es árban) 535-ös BMW-t venni, és nem egy kicsivel rosszabban felszerelt 7est ugyanennyiért.

"A biztositas es ado mellett vess egy pillantast a karbantartasra, alkatreszarakra es fogyasztasra is."

Ha mindegyikkel évente 50 ezret megyek, ugyanolyan motorral a fogyasztások között lényegtelen az eltérés. A karbantartás és az alkatrész mindegyikhez drága, és feltéve, hogy egyik sem problémás darab, évi pár tízezer forint különbség nem tétel a karbantartásban.

"Az, hogy valaki tehetos, nem jelenti azt, hogy hulye is egyben, es ket kezzel szorja a penzt."
Ez így igaz. Csakhogy a potenciális vásárlórétegben senki sem a pár tízezer forinttal olcsóbb évi fenntarthatóság miatt fog az 5ös mellett dönteni... Aki ilyen szemlélettel indul autót venni, az eleve nem ebben a szegmensben keresgél.

Jóéjt!

Felicitasz · http://felicitasz.blog.hu 2010.06.30. 03:06:54

(Én nem értek hozzá. Én csak a sztorit olvastam el, széles vigyorra torzult képpel. Én csak itt olvasok autókról, ezért. Köszi :-))

Shadowbull 2010.06.30. 08:43:32

@Ákii: Azert egy hasonlo motorizaltsagu es felszereltsegu 5ös meg 7es kozott van kabe 25e euro ardifferencia.

Ez egy.

A masik meg az, hogy sok embernek nem kell 7es. Mert tul nagy, tul hivalkodo, tul draga.

Azert jozan emberi esszel nezve egy 5ös barmire eleg kell hogy legyen. A 7es legfobb erenye a reprezentacio.

En sem vennek 7est, vennek ellenben nagyon jol felszerelt 5öst, ha szannek ennyi penzt autora.

sb

MVMV 2010.06.30. 12:30:23

Szvsz 20M feletti 5-öst nagyon kevesen vesznek adózott és legális magán jövedelemből, de illegálisból még kevesebben. Mégis el tudom képzelni, hogy nagy a piaca, mert ( nem csak itthon ) az üzleti és kormányszférában elég jól fogyhat.

A felső-középvezetőnél a pénz nem szempont ha a társaságét költi, de a car policy igen, és nem mindegy mekkora autóval jár, mit mutat kifelé, "befelé" meg tesznek rá mi van az autóban. Ugyanez van az állami vezetőknél, hiába lehetne olcsóbb egy 7-er, nem lehet, nem illik, stb, és nem az ár miatt.

loláb 2010.06.30. 13:26:50

@Krisi:

"mert én mérnök szakon még nem hallottam hasonlóról."

Tudod, kit szopjon le egy szakállas gépészmérnökhalgató....

w a s d 2010.06.30. 13:52:28

@loláb: Azért vannak más mérnöki szakok is. :D

Ákii (törölt) 2010.06.30. 15:54:27

@Shadowbull:
Teljesen igazad van, csak ettől még mindig nem látszik az a tömeg (értek ezalatt legalább 5-10.000 vásárlót évente), aki ekkora összeget egy 5ös kategóriájú autóra szán.

Valószínű nem hasból beszéltek, ezért Swt-nek is minden további nélkül elhiszem, hogy egy 530as/535ös BMW-re még rápakol a vásárlók döntő többsége 3-4-5 millió forintot extrák képében. 15-17 milliós alapár mellett így azonban még mindig "csak" 20-22 milliónál járunk, ami azért továbbra is messze van a 28-tól. Szerintem valahol itt, olyan 22-23 millió körül lehet az a lélektani határ, ahol a vásárlók nagyon nagy része elgondolkodik, hogy egy valóban csúcs 5öst válasszon-e, vagy egyel feljebb lép, de lemond néhány (még nélkülözhető) extráról. És azért valljuk be, egy nem teljes extrás 7es sem sokkal rosszabb, mint egy teljes extrás 5ös. Semmilyen tekintetben.

Az 5ös nagy valószínűséggel bőven 100.000 db/év fölötti eladásokat produkál, ami azért kemény. De ha ebből évente "csak" kb. 2-3.000 vásárló extrázza teljesen tele a gépet, akkor arra nem mondhatjuk, hogy az eladások slágere lenne. Én csak ennyit gondoltam, sem többet, sem kevesebbet. Továbbra sem gondolom, hogy az összes eladást tekintve több mint elenyésző azok aránya, akik ilyen 28 milliós 5öst vesznek. (Az M5 nem ér.)

Ettől függetlenül még az új 5ös a piacon jelenleg kapható egyik legjobb autó.

vakegér 2010.06.30. 18:31:43

Pistá,

Ez nagyon tré volt. Jópofi, de egy nagy nullá tartalmilag. oké, azt megemlítetted, hogy röhejesen drágák a kiegészítők, de azon túl semmi. Azért a bmw egyik csúcsmodelljét műszakilag jobban kivesézhettétek volna. Pl. összehasonlítva az előző modellel...

Na persze, egy olyan írást nem lehet két sör közt összecsapni anélkül, hogy ne kezdjen el a fél net bendézni rajta...

ommm 2010.06.30. 19:23:22

@vakegér: Ühümmm... leborulok előtted, ha két sör között összehozod, mert nekem, csírának, legalább két napom van benne.
De legyen igazad.

swt (törölt) 2010.06.30. 19:41:00

@MVMV: "Szvsz 20M feletti 5-öst nagyon kevesen vesznek adózott és legális magán jövedelemből"

Moricka elkepzeli a vilagot. Lattad az adobevallasukat?

"A felső-középvezetőnél a pénz nem szempont ha a társaságét költi"

Nem hat. Budzse nincs. Controlling nincs. A befektetok meg beleszarnak, ha eltapsoljak a penzuket.

"de a car policy igen, és nem mindegy mekkora autóval jár, mit mutat kifelé, "befelé" meg tesznek rá mi van az autóban."

Persze. Mert egy ceges ugyfelnek sincs mobilja, kihangosito nem kell neki. Ugyfelekhez sem megy soha, ergo navigaciora sincs szuksege. Utazni sem utazik, ezert nem hasznalja az olyan telematikai szolgaltatasokat, mint a hotelfoglalas. Mindezekre senkinek semmi szuksege, ezert aztan a gyartok nem is allitanak ossze specialis felszereltsegcsomagokat a ceges ugyfelek szamara. Ja, ez igy mukodik, mert elkepzelted.

swt (törölt) 2010.06.30. 20:01:33

@Ákii: "Az 5ös nagy valószínűséggel bőven 100.000 db/év fölötti eladásokat produkál, ami azért kemény."

Nyugodtan szorozd fel kettovel.

"De ha ebből évente "csak" kb. 2-3.000 vásárló extrázza teljesen tele a gépet, akkor arra nem mondhatjuk, hogy az eladások slágere lenne."

De ez hulyeseg, mert ennel joval tobben extrazzak fel, ertsd mar meg. Most mondom huszadszor.

Ákii (törölt) 2010.06.30. 20:53:31

@swt:
"De ez hulyeseg, mert ennel joval tobben extrazzak fel"

De mennyire extrázza fel, baszki, MENNYIRE? :-) Bocs, de ennél egyszerűbben már nem tudom mondani.

Elég nagy a különbség a 20 milliós 5ös BMW meg a 28 milliós 5ös BMW között. Nem az átlagosan felextrázott (pl. 16 millióról 20-ra) darabokról van most szó, mert az nyilvánvaló, hogy az évente (ezek szerint) ~200.000 eladott példány alapárára az ügyfelek igen nagy része rádob még 20-40%-ot extrák képében.

Azokról a példányokról van szó, amelyeket az írás is bemutat. Mert azért azt tényleg nehezen hiszem, hogy az eladott 530/535ösök 10-20%-át majdnem az alapár duplájára extrázzák fel a vevők...

Egyébként no offense, de éppen te szoktál tényeket kérni, mikor szerinted valaki hülyeséget beszél. Én esküszöm, hamut szórok a fejemre és sűrűn elnézést kérek a tévedésemért, amennyiben alátámasztod az igazad. Eddig semmivel sem mondtál több statisztikával/kimutatásokkal alátámasztott tényt, mint én...

swt (törölt) 2010.07.01. 19:14:03

@Ákii: A Verbauquotenstatistik egyetlen gyartonal sem publikus. Faradj be egy markakereskedohoz, es nezd vegig a hasznalt otosoket. Nem kell nagyitoval keresni a szepen extrazott peldanyokat.

Ákii (törölt) 2010.07.01. 21:17:40

@swt:
Jó, feladtam... :-)

(A "szépen extrázott" és a 27-28 milliós, minden elérhető extrát tartalmazó 5ös BMW továbbra sem szinonimája egymásnak. De lépjünk szerintem.)

mate6 2010.07.10. 16:03:28

Egy 90-es 5-ost ide meg legyen a Motorhead fel honapra :)

kaduv 2013.07.14. 19:59:56

Nagyon tetszett a cikk hangulata, egy pillanatra bele is éltem magam seggem alatt az ötössel...
süti beállítások módosítása