Tudatmódosító taxi

Datsun Gloria Hardtop

  2010. június 20. - Stump András Címkék: vélemény totalcar flotta nissan karotta datsun gloria hardtop

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Egy gondolat a távol-keleti dizájntrendekről
2015-06-09 13:14:30

Ma reggel láttam egy fess Kia Opirust, és ez jutott róla eszembe: Miután kimerengtem magam, találtam az

Lada? BMW? Toyota? Jól megvannak egymással
2015-04-25 14:05:19

Amikor meglátod a hőerőművet, akkor kell figyelni, ott van jobbra a Brezova Gokartland. Nekünk még hajnal van

Olcsón vettem, drága lett
2015-03-15 07:27:33

Úgy ültem neki az első galantos posztomnak , hogy megírom a sztorit az autóvásárlás első pajzán

Lopni megy a Nissan
2015-03-04 18:48:48

Vissza kell szívnom, amit néhány hete, a GT-R LM Nismo, a.k.a. száguldó tacskó bemutatója után írtam a Nissan

Beszállsz, és miután két slukkot letüdőztél, egy másik világban találod magad. Huppanj be a hátsó ülésre, ne ijedj meg Gloria orrától.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr872094942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ottopappa 2010.06.20. 08:50:33

"Aki ült valaha egykorú japán autóban, tudja, miről beszélek. Félreismerhetetlen az a kicsit édeskés, egzotikus illat, ami, ki tudja, miből párolog ki, de ott van minden hetvenes évek végéről, nyolcvanas évek elejéről származó Datsunban, Mitsuban, Mazdában, Daihatsuban. Ha egyszer letüdőztük és elmerengtünk a sajátos szaghatáson, nincs visszaút." - na, én ugyan a Ladával vagyok így, de tökéletesen értem, mire gondolsz... Amúgy nagyon szépre meg lett csinálva a gép, és még a formája is jó, nekem az elejével sincs semmi gondom. Kéne, az biztos!

loláb 2010.06.20. 09:09:56

Karotta, az AE86-ot is eladod, vagy azt megtartod játékautónak?

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2010.06.20. 09:10:02

A magam részéről pont az ilyen szögletesebb gépek tetszenek, ez is nagyon bejön.
És tényleg kib****tt szép lett!
Meg a végén a naplementés képek baromi jók.

Aki meg nem érti a filozófiáját, hát azt, sajnálom :)

Tachikoma 2010.06.20. 09:21:17

Nagyon jók lettek a képek a cikkhez. Lehet valamit tudni arról, hogyan hogyan lehet ilyen gyönyörű HDR (?) képeket csinálni?

Ubul a vírus:D 2010.06.20. 09:41:02

Ehh ezen a gépen is már látszott a japán pedáns műszaki szemlélet, a motorháztető alatt lévő katyvaszt percekig bámultam mire összeszámoltam hány derékszögbe hajlított kábelkorbács, csővezeték, műanyag idom, de még a gyújtáskábelek is baromi ízlésesen vannak elvezetve a lassan emberben is középkorú létére.
Ezt szeretem a japánokban a legjobban, utánozhatatlan rend van a motorterükben mndenféle műanyag szirszar fedőelem nélkül is, olyan mintha a fengshui tudományával tervezték volna meg azt is.
Aztán sokadszorra említi meg valaki ezt a japánautó illatot, nos most hogy megpróbáltam felidézni megint a régvolt 84-es 1.6-os Micu Colt GLX kocsinkat egyből eszembe jutott mire gondoltok, de az meg volt fejelve egy szilikon anyagú kókusz illatosítóval is, amivel elkeveredve az az egyedi illat örökké azt a kocsit juttatja az eszembe. Én szerettem a japcsi kiscsajt. Ha valaki most kezdené el keresni ugyanezt nem hiszem hogy könnyen menne mert ami még életképes manapság abban elnyomja a 2 évtizednyi retek bűze ezt. Az meg nem nagy mutatvány hogy minden kapcsoló működteti a hozzá tartozó funkciót, aki nyúlt már bele japán elektronikába az tudja hogy mennyire alapos megoldásokkal van tele. Pl a 16A/230V teljesítményt átvinni képes mikrokapcsolóik amik körömméretűek kívülről mindent elárulnak a műszaki szemléletükről.

De amúgy nem értem aki megvette a gépet, én ezzel nem mernék forgalomba menni annyira sajnálnám ha valami barom meghúzná, vagy oldalról beleszállna, vagy netán hátulról elnézné a féktávot. Ebbe az országba kommersz szarokon kívül vétek mást elpazarolni.
Itt még maga az út is triplán pusztítja az autókat, meg a közvetlen naturális környezet is. Sár, mocsok, sólé mindenütt.

Ubul a vírus:D 2010.06.20. 09:50:32

@Ottopappa:
Jaja, a Lada kipárolgást is sikerült "élvezni" közvetlen a Micu után, de valahogy az nem ugyanabban az értelemben érintett meg.

evil. 2010.06.20. 09:56:35

már írtam, most is! KÉNE :): gyönyörű!!!

bandika57 2010.06.20. 09:57:14

A japánautószag nálam mindennapos, van 1 '83-as 323-asunk, nagyon ritkán használt, megkímélt. 19 éve a miénk.
@Ubul a vírus:D: igazad van, én is így vagyok velük

Brevis 2010.06.20. 09:59:22

Ugye egy Avantime beszámolóra sem kell már sokáig várni? 3 év alatt össze lehetett gyűjteni egy s mást róla.:)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.06.20. 10:12:10

Karottának Avantime-ja van ,ezt is most tudtam meg.

Haddel · http://zastava.gportal.hu 2010.06.20. 10:28:14

Ez baromi jó cikk volt!Köszönet érte!András,Karotta,le a kalappal!:)
Az autó is szépen megvan csinálva!Tetszik:)

DrSzoke 2010.06.20. 10:31:45

A Gloria nem halt ki nissaneknal,mai napig megy belso piacon:
www.trademe.co.nz/Trade-Me-Motors/Cars/Nissan/Gloria/auction-289764538.htm
Ez volt a legregebbi de 2000 utani modellek is vannak.Viszont a cikkben bemutatott regi darab egy egyeniseg,az ujak meg a 100 egy tucat kategoria.

DrSzoke 2010.06.20. 10:33:33

Ez volt a legregebbit ugy ertettem hogy amit itt talaltam.

ruja 2010.06.20. 10:38:44

Ez a cikk tökéletes,jomagam egy 26 éves Nissan prairie m.B oszlop ebben is kimaradt és ez teszi különlegessé és az,hogy még minden alkatrésze eredeti,még nem volt restaurálva.

Teshow 2010.06.20. 10:53:43

Huh! Bele se merek gondolni, hogy egy ütközésnél a B oszlop nélkül azonnal megroppanó tetőre szerelt biztonsági öv hogyan fogná meg az elől ülőket. Vagy a hátul ülőket hogyan tolja hátba az utastérbe bezúgó dögnehéz klíma....
Bocs, nem akarok ünneprontani, ez már csak amolyan XXI.sz-i autós okoskodás a részemről.

Amúgy nekünk is volt a családban öreg Nissan, amiben még itt-ott voltak Datsun feliratok. Hihetetlen volt az extrázottsága (a japánok kezdetben ezzel hódítottak Európában az akkor még fapados "Golf-osztályban). A kasztni persze hihetetlen tempóban rohadt (ez szintén szokása volt a korai japán autóknak) de 1600-os motorja még akkor is lehelet finoman járt és alig fogyasztott, kapcsolói pedig már akkor úgy kattantak, ahogy a KGST modelleken újkorukban sem volt esélyes soha!

Gyönyörű lett a felújítás, sok örömet hozzá az új gazdinak!

Sausage 2010.06.20. 10:58:57

@Ubul a vírus:D:

na azert a nagy lelkesedesben nem kell belelatni olyat, amihez koze sincs. Eleg "erdekes" megoldas a fenyszoromosohoz vezetett cso, ami ott fityeg a lokhariton kivul, mikor el is rejthettek volna benne. Ahogy azt altalaban szoktak. Es akkor meg be sem neztem a motorterbe.

Ezzel egyutt nekem is bejon az auto es a fényezés telitalálat. Reméljük jó gazda az új gazda. (is)

Zsola777 2010.06.20. 11:17:09

Pár újabb Sapporo: www.mitsuklub.hu/?q=owner&nick=Zsolesz
A Datsun meg csodás lett, gratula!

Phxmike 2010.06.20. 11:20:20

Eloszor azt hittem azert kell errol a kocsirol meg egy cikk mert meg mindig nem sikerult eladni. Aztan ahogy haladtam azt gondoltam na megis sikerult es most az uj tulaj benyomassait olvashassuk. Aztan a vege par mondat lerombolta az iluziot nem az uj tulaj irta.

Igy most nem tudom ki irta es azt se hogy minek...

Egyszer elment, lehetett olvasni ilyen kosirol is masodjara unalmas volt ures es sokat ismetelgetett frazisokkal. Kicsit izzadtsagszaguan kinyogott cikk benyomasat kelti. De hat kell ilyen is. Kulonben hogyan is tudnank kulonbseget tenni.

f@szharcos 2010.06.20. 11:20:43

hogy pattog majd a festék a zúzdában

Sausage 2010.06.20. 11:22:28

@Phxmike: Nem hiszem hogy az adott aron ne lenne ra jelentkezo. Azt mar inkabb, hogy az elado nem akarja barkinek odaadni.

Sausage 2010.06.20. 11:24:00

Annak ellenere, hogy az oreg japanok nem az en vadaszteruletem, gondolkodas nelkul megvennem, ha epp' nem lenne mar egy felkesz projectautom mindenfele dobozokban, es garazsokban.
Inkabb az uborkaszezon miatt szulethetett a cikk, de nem lathatunk masok fejebe. :)

yenoee 2010.06.20. 11:26:07

Olyan lett ez az írás, mint mikor a 100 tagú cigányzenekar a kilenc éves prímással játszik a tévében.
Ezt a témát ilyen (kép)kísérettel nem lehet elbaszni, no meg az öreg főnök is ott húzza a vonót a keretesben.
De jó lett, nagyon. Riszpekt mindenkinek!

laverdasfc 2010.06.20. 11:47:27

"a Gloria a nyolcvanas évek Európájában egy félreteleportált időutazó, egy amnéziás Pierre Richard az ufók fővárosában"

Ezt magam elé képzeltem, és majd besz*rtam. Nem gondoltál még arra, hogy az autós újságírás mellett másba is belekezdj? Mondjuk a francia filmiparnak mostanában nagy szüksége lenne jó forgatókönyvírókra, hogy visszataláljanak a helyes útra...

Rocko- 2010.06.20. 12:23:09

"Félreismerhetetlen az a kicsit édeskés, egzotikus illat, ami, ki tudja, miből párolog ki"
hűtővíz? :)

"Renault Avantime bohócforradalma jut még az eszembe, biztos azért, mert azzal járok harmadik éve."
s arról mikor írsz? Mi kb. 3 éve várjuk róla a cikket.

"az én első osztályú kajütjegyem ára a világ körüli szopórolleren."
:)))))

az elnöki tetszetős, de nekem csak így képen. remélem gondos gazdához gurult.

Rocko- 2010.06.20. 12:27:41

@Brevis: lehet hogy csak akkor már, ha eladja/ta. :(

@Teshow: ahogy egy Trabantot. ez egy ilyen dolog. megszoksz vagy megszöksz. sokan szoknak - mert megéri nekik.

@Phxmike: asszem külföldre lett eladva, így elég nehézkés lenne az új tulaj szavait olvasni. :)

Ubul a vírus:D 2010.06.20. 13:03:34

@Sausage:
nem tom te vagy-e az Ede, de ilyen légyszarnyi apróságot kiszúrni már szőrszálhasogatás, autógépész létedre annyi fantáziát azért elvártam volna hogy kikalkuláld, hogy az valszeg nem gyárilag olyan hanem mert atomjaira lett szedve és biztos az összerakásnál nem figyeltek az elvezetésére. Gondolom én egy patentnek kéne fognia a csövet amit nem találtak, és elfelejtődött az ügy.
A motortér pedig akkor is pedáns mint minden japánban. Ha még valami szépet akarnék látni akkor kitennék a vitrinbe egy Lexus GS 400 komplett motorterét, ott sublerral mérték össze a csövek közötti párhuzamot szerintem.
Amúgy megnézheted hogy hol tartott a bmw ebben a viszonylatban mikor ez a kocsi készült: a béka segge alatt 2 méterrel. Egy kocsi nem arról szól hogy milyen kurvafeszes futóműve van meg milyen értelmetlenül túlhúzott motorja a kasznihoz képest, mert spec engem ezek egyik kocsiban se érdekelnek. Ellenben a mindenhol nyomatékos motor, sima hangtalan járás, és a folyton kiszámítható kényelmes futómű igen. És ezt nem azért mondom mert szerkezetileg több helyen rokon a Mercivel ez a gép, hanem mert ugyanazokat a jellemzőket adja.

Phatrow (törölt) 2010.06.20. 13:24:40

Amúgy CSudaszép Géperejű! (meg a Karotta is szépet írt hozzá, hüpp-hüpp :) )

Krisi 2010.06.20. 13:57:26

akárhányszor nézem ezeket a fényképeket magam alá fosok, egyszerűen gyönyörűek. Fenyő Balázs még egy Rodius-t is letud úgy fotózni, hogy az kívánatos legyen :)

belsoseg.blog.hu/2008/01/13/anpv_enzoferrari_rodius

w a s d 2010.06.20. 14:39:09

Szép és különleges, de inkább egy "béka segge alatt 2 méterrel" lévő BMW.:D

Sausage 2010.06.20. 14:42:45

@Ubul a vírus:D:

Te akartad: a motorterben legyen az elso a klimakompresszor/szervo? elott/felett logo kabelkaosz. 27-es kép.

De nagyon beteg es szerencsetlen a mindenfele gumicsovek elvezetese is, kozvetlenul a leomloknel. Vagy az, hogy direktben a meleg motorterbol szivja a levegot a motor, es valszeg nincs megoldva a telen meleg levego szivas/nyaron pedig hideg sem. A leomlok sem hangoltak, pedig az igazabol nem penzkerdes. (And so on) Szoval muszaki szepsegnek is hijan van a motorter, de egyebkent ki a lofaszt erdekel? :)

Ez egy nagyon erdekes auto, igenyesen felujitva es ezer dolog miatt lehet szeretni. Csak amit te belelatni velsz, az nincs benne. :)

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2010.06.20. 14:46:33

Az Avantime-ot lehet használni közúton? Mert pont abból a korszakból származik, amikor a Laguna és a kacsaseggű Megane a legmegbízhatatlanabb autóknak sikerültek. Ez meg plusszban még bonyolultabb is. Egyik barátom 2004-es Meganjában majdnem semmi nem működik ami villannyal megy. Mondjuk a motra sem, de az lehet azért mert dízel.
Azért ha ilyen Gloriám lehetne, sosem adnám el. Sorhat és hátsóhajtás, a kedvencem, bármelyik országban is dobták össze:D

Dennis01 2010.06.20. 15:24:17

@megszaLott: A faberakas kozepen levo gombtenger egy mini-szef akar lenni?? :)

Amugy a fooldalon levo kep annyira rajzszeru a szep szinek miatt..

AhdyZroe 2010.06.20. 16:05:25

Egyedül azt a gagyi HD racing sportkipuffot flexelném le. :)

Shopping 2010.06.20. 16:40:08

Halló profik!

Most tervezem hogy vegyek egy 850-es FIAT-ot, veteránnak.

Tegyem, vagy ne tegyem??
Pénzvesztő, időrabló ??

Sausage 2010.06.20. 17:02:08

@Shopping:

Ha erre itt akarod megtudni a valaszt, akkor hatarozott NE. :)
Az utolsó kérdésre pedig: IGEN, IGEN.

(Persze ez minden veteranra igaz)

Sausage 2010.06.20. 17:06:41

@megszaLott:

Na de ez most mire is bizonyíték? Mert nekem nem igazan egyértelmű ;)

Ubul a vírus:D 2010.06.20. 18:40:55

@megszaLott:
És most mit kezdjek ezzel a 3 szarral?! Ráadásul az utolsó véletlen se kortárs ezzel a Nissannal. A beltere pedig ízléstelen ótvar volt javában még ezután 10 évvel is azoknak amit mutogatni próbáltál.
A bende libafoszöld szara pl egyszerűen undorítóan primitív. Ízléstelen formák, meg jellegtelen műanyagok mindenütt, akár lehetne valami golf I-es is a legfapadosabbak közül.
Amúgy kalbász kollega 2-vel feljebb rátapintott a lényegre, momentán ezzel mit és hogy akarsz bizonyítani? Mert nekem semmi meggyőzőt nem mutatott, az meg eleve lehetetlen erőlködés hogy meggyőzz egy meggyőzhetetlent.

Ubul a vírus:D 2010.06.20. 18:43:54

@megszaLott:
A CSi pedig csak egy volt a sok szürreális vacak közül amit akkoriban kínált az a cég, és nem épp a legkelendőbb cucc volt és nem csak az ára miatt. Szóval komoly jelentősége nincs.

TWK 2010.06.20. 19:29:10

@Shopping:
szem off ez a téme itt, de:
Fiat 850-nél is érvényes a következő. Veszel egy 50-100-200 ezer forintos verdát, és ha nem értesz hozzá, akkor időt és pénzt fogsz veszíteni a felújításával, méghozzá nagyon sokat, milliós összeget. Ha veszel egy lekáderezett kiválót, "drágáért" vagy kiválóra restauráltat, amibe valaki belebukott sok időt és pezót, akkor jobban jársz. Persze itt a hamgsúly egy szakmai hozzáértő által is jól lekáderezett darabon van, nem a drágaságon. Mi is beleléptünk a Fiat 850-nel, szép kis garázsos, 80.000 Km-t futott darabot, extrém eredeti, szép belsővel vettünk, de egy pirinyó megbontás után, jött a hosszú story, amibe kishíján belecsavarodtunk. Totál semmi nincs hozzá, nemúgy mint az 500-ashoz, csont mellőzött valamiért Olaszban is (nemtom miért) vért izzadva szereztünk hozzá gyári új sárvédőket körbe (néztek is hogy hogyan, én sem tudnék még 1X szerezni) és 1 millerben állt meg a paripa. Most szép, és mivel nem kell már, totál bukta eladni, mert a felét sem kínálják érte. Az 50.000 Ft-osok uralják a piacot, amiből ugyanúgy miller lesz, de ócsó az elején. Szóval mi ekkorát bukunk rajta. Szóval óvatosan! Ha tanács kell, írj iroda kukac trabantklub pont húúú MG

pickapu 2010.06.20. 19:31:51

Ezt így ebben a formában bármikor hazavinném. Gyönyörűségességesség.

aril brikha 2010.06.20. 19:49:30

volt itt néhány egészen kiváló fotó.

TWK 2010.06.20. 20:08:21

Kiváló a cikk, és nekem tetszettek hozzá a fotók is. Főképp a szinte már-már túl romantikus felhős kivitelek! Tetszett a kocsi, és az is hogy honunkból választott alanyt a cikkíró végre. És nem kaviáros-fogadásos útról, mintegy mellőzve a kocsit írt beszámolót.
Különös tekintettel a Taxis hasonlatra tetszett a cikk, mivel 1989-ben volt szerencsém Japánban ülni taxiban. Nem én fizettem, mert az akkori éves valutakeret (akkor még volt olyan) két útra sem lett volna elég! Ott, akkor Nissan Cedric-ek voltak, kormányváltóval, gázüzemmel, nálunk kicsinek számító, de náluk nagynak tartott 2 lityis, négyhengeres mocival (belpiacra volt még 1.8-is de az már tényleg halovány lehetett), fehér kesztyűs sofőrrel. Előre ülni tabu volt.
Ültem még Toyota Crown-ban is, hasonló volt a feeling. Na és mit vett a feltűnni vágyó, gazdag japó ürge hétvégére, ha igazán nagyot akart ütni a klub előtt? Fapados, 1.4-es, balkormányos VW Golfot, vagy Bogarat! Négyszer annyiért mint egy Nissan! Mindenkinek a másik nője kell:-))) MG

Psziho 2010.06.20. 22:36:18

engem 15 éve hülyének néztek mikor felújítottam két 929-es luce-t

aki még nem vezetett öreg japán nagyvasat nem tud semmit az igazi autóiparról:D

Psziho 2010.06.20. 22:47:25

'Kis lámpákat szereltek a sárvédők sarkaira, hogy ne bizonytalanodjunk el: az előttünk elterülő síkság vajon az autónkhoz tartozik-e még. Ezek sok más kütyühöz hasonlóan tökéletesen értelmetlenek"

_nana!

sarokfények az enyémen is vannak,szerepük is van-az hogy a fényszóróra vannak kötve oldalanként,így ha kiég valamelyik fényszóró egyből észreveszi a sofőr

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2010.06.21. 00:41:36

@Ubul a vírus:D:
Azt írtad, hogy akkor a BMW még a béka segge alatt volt. Szerintem kurvajó cucc ez a Gloria, de azért nem lehet összehasonlítani ezzel pl:

www.bmwe23.de/peter2.htm

És a hatos M-es motortere csak a rendezettséget akarta mutatni. 4 év különbség eléggé kortárs, főleg amikor a modellváltások 10 évente voltak.

romesz 2010.06.21. 00:43:09

A fotok eleg jok, de jobb lenne, ha keresnetek egy olyen helyet ahol nincs villanyoszlop es felso vezetek. Vagy legkozelebb a photoshoppal ne csak a DHR-t huzzatok ra, hanem retusaljatok ki azokat is.

Nekem jobban tetszik az amcsi verdakon a hatra nyilo hatso ajto

www.dreamcarclassicsonline.com/autopics/0243-3176/L09.jpg

Kulonben a cikkben levo autot lehet en is szivesen kiprobalnam, szep darab.

jociintheuk 2010.06.21. 01:34:10

Rizsa kicsit faraszto. Fotok marha jok, vilagszintu autos magazinban siman elferne. Grata! Ennyi photoshop nem csak belefer, kell is! Villanyoszlop, repedezo ut a gazban a lenyeg. Nagy otlet. Mintha usa egyik deli allamaban lett volna. Tuti

eml 2010.06.21. 02:57:29

Ez egy gyönyörű autó, van egyénisége, nem egykaptafáraontottfostalicska.

Majki 2010.06.21. 08:32:06

Szép, szép.
De valahogy nem az igazi.
Olyan ötlettelen, amerikaiautó-lopás. (utánérzés? másolat?)
Ha ilyenem lenne, mindig arra gondolnék, hogy jó, jó, de nem az eredeti.
Lásd még: Blöff - Replika vs Sivatagi Sas 0.50

Sausage 2010.06.21. 09:41:25

@Majki:

Az egy jo kerdes, hogy valami lopas, vagy egy stilus kepviseloje.
Ezzel az erovel az osszes bauhaus ház formaterve lopas, az osszes kubista festmeny is, a heavy metal eletmurol nem is beszelve, pusztan mert azonos stilusjegyeket mutatnak. Ez nyilvan nincs igy, stiluson belul is lehet valami ertekes es egyedi.

Sausage 2010.06.21. 10:24:46

És profilbol a hátulja tényleg nagyon erős. En az elejet sem latom gaznak, max jellegtelennek. Talan a hatso lampak bumfordiak kisse, de a C oszlop es kornyeke mindent feledtet. No meg ez a szín. :)

Psziho 2010.06.21. 11:37:08

@Sausage:

na pont ezt akartam írni,minden autó az adott kor stílusjegyeit hordozza többé-kevésbé

az állólámpa a mercedesnél ugyanúgy megvolt mint a ford galaxie-nál az opel admiral-nál vagy a japán tipusokon,amit felváltott a fekvőlámpa

ezek stílusjegyek,persze ha japán autóról van szó akkor rögtön összeollózás lehet csak

ez a glória is teljesen egyedi autó,ha másolat akkor minek a másolata?

várom a tippeket!

közel távol nincsen még hasonló sem!

kewcheg 2010.06.21. 12:42:26

Kétéves Grand Vitara belsejében- ha zárt garázsban áll 1-2 napot,tökéletesen szárazak a szőnyegek meg az ülések- nem bőrös- kicsit leengedett ablakokkal, tökéletes Lada(inkabb Zsiguli) illat alakult ki.Remélem így is marad...:)

GGG77 2010.06.21. 12:58:50

Na, most már nagyon kéne!

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.06.22. 04:30:29

szep e3z a kocsi de nekem inkabb amcsi kene, abban nekem tobb a feeling.

Psziho 2010.06.22. 09:23:32

@visszakettopadlogaz:

elméleti síkon igazad van,ellenben ezt egy magyar is fent tudja tartani,és akár mindennapi használatra is jó

CSÖRR-CSI££ 2010.06.22. 12:17:07

Mint a régi viccben, amkor a haditengerészetnél az elméleti oktatás végén az egyik kadétnek kérdése van:
"Őrnagy úr, valamit nem értek. Amikor a bazinagy tengeralattjáró oldalán kinyílik az a bazinagy ajtó, amit ön említett, aztán kijön rajta a bazinagy torpdeó, hogy nem megy be az a sok víz azon a bazinagy ajtón?"

Én is valahogy így vagyok a B oszlop nélküli autóval. Azt már értem, hogy mitől marad a helyén a hátsó ajtó (az övvonalig mégiscsak van B oszlop), de hogy a bánatban tömítenek az eső ellen az első és a hátsó ajtók élben találkozó üvegei???
A felületedzett üveg "achillesz-sarka" az éle, ahol kis kis koccanásra is bedurran az egész tábla. Ezek meg minden ajtócsukásnál koccannak. Ha pedig valami kédergumikat húztak az élekre, akkor is elég meredek dolog, főleg egy eléggé "billegális" B oszlopra szerelt ajtónál.

Szóval nem nagyon értem és a cikk sem tér ki rá. (Karottáé sem)

CSÖRR-CSI££ 2010.06.22. 12:56:42

Amúgy szuper a cikk és a fotók.
Karottának pedig kalap megemel, amiért ekkora ráfordítással megmentett egy ilyen különleges vasat.

w a s d 2010.06.22. 14:00:59

@Psziho: Lehet, hogy valami amerikai dögöt könnyebb lenne fönntartani (főleg alkatrész vonalon), mint egy ilyen ritka öreg japánt.