Pista menni Le Mans: Hajnali gondok

  2010. június 13. - ommm Címkék: totalcar lemans omm

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Jó reggelt mindenkinek! Hat óra tizenhaz perc van, a nap éppen megvilágítja az ég alját. A hajnal gondtalanul telt, javarészt a sajtószoba környékén mozogtam, illetve végre, hosszú idő után a versenyt néztem.

A Peugeot elég szép slamasztikában van, azt hiszem, nem felhőtlen az örömük, hiszen igaz ugyan, hogy autójuk az első helyen áll, ám egyetlen körrel lemaradva rögtön két Audi is követi. Az este folyamán a hatodik helyre visszaesett 908-as pedig a negyedik, igaz, az elsőhöz képest háromkörös hátránnyal. Hoppá, hoppá! És messze még a vége.

Az éjjel - mint azt az előző posztban is olvashatták - sikerrel kijutottam a Hunadiéreshez és a Playstation-sikánhoz. Tényleg ez a neve, nekem is furcsa. Na mindegy, a főlényeg, hogy egy órát álltam helyben, totálisan átfagytam és a kezem elgémberedett. Koromfekete sötétség volt, ilyen...

...de nem tágítottam mindaddig, amíg nem sikerült láthatóan lefotózni az izzó féktárcsákat. Tán gyerekesnek tűnhet pár ilyen pocsék fotó miatt ennyit kínlódni, de akkor, 16-18 órája ébren, egyszerűen kell kitűzni valami célt, amihez ragaszkodunk, különben az első meleg helyre leülünk és ott alszunk el. Akkor pedig lemaradhatunk mindenről. Szóval nyomtam, húztam, Csikós beállításait használva végül ezt adta ki, és ennek nagyon-nagyon örültem. Hiszen megcsináltam azt, amiért oda mentem.

A felső a 412. kép volt a frissen formátozott kártyán, az alsó a 427. Átnéztem még a fotósmellénnyel a sikán széléhez is (volt kölcsön), aztán visszajöttem ide, a Peugeot központba. Mindent letöltöttem, kicsit szimulátoroztam (Gran Turismo 5 PS3) elalvás ellen, majd néztem a versenyt és a hajnalt, ami csodaszép. Az autók rendületlenül üvöltenek és harákolnak, néha sikerül elkapni egy-egy snájdig lángnyelvet itt, a célegyenes előtti lassítónál.

A jó, öreg Nikonon mostanra kezdett el villogni az akku-ikon, kell keresnem egy helyet a töltéshez, lehetőleg nem itt, hanem mondjuk a célegyenes feletti VIP Lounge-ban, onnan még alig fotóztam, ráadásul rálátni a boxutcára és most reggel talán nem tolonganak annyian az ablaknál, hogy ne férjek oda.

Először azonban a reggeli. Nagyon szükségét venném már egy liter meleg teának és valami kis rántottának, hideg van, a fáradtság pedig hatványozottan érezteti ezt velem. Szóval kaja, aztán töltés (ez eltart legalább másfél órát), majd nyakamba veszem a paddockot és elnézek a Porsche-kanyarhoz is.

Jelenleg midnenütt szanaszét alvó emberek között kell mászkálni, nagyon részegek, fáradt vendégen, ak,iket a fotelben ért utol az álom. most ébresztgetik őket a takarítók.

Üdvözlettel:
Véreres szemű Pista
az erkélyről

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr332077616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2010.06.13. 09:28:22

közben elöl 2 ódi
a 3. davidson a pözsóval,az előbb is megvolt neki a fastest lap

Tamáss 2010.06.13. 09:33:43

@csiky944: Van esély a végére még hogy feljöjjön az első helyre?

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2010.06.13. 09:42:57

@Tamáss: most számoltam kicsit: van még 100 kör a végégig, és ha 4-5 mp-el jobbakat megy akkor lehet esélye, mert akkor az 400 mp, és most 1 kör hátrányban van, tehát max kb 460 mp hátránya van, ami a 2 kör hátrány eleje, de hozza föl, szóval necces lesz. csak az a baj, h nem mindig tud kiautózni 4 mp-et, van amikor csak 2-t. azért az audinak is összejön néha 1-1 tiszta kör.

victor vacendak 2010.06.13. 09:49:32

Csak műszaki hiba ne történjen velük...Hajrá P!

Tamáss 2010.06.13. 09:51:29

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Hmm, akkor a remény hal meg utoljára :)
Köszi!
Ahogy néztem azért van hogy 5-10mp-t is tud hozni egy körbe.

victor vacendak 2010.06.13. 09:53:57

Turbó, felfüggesztés és a elektronika volt éjjel a P-k baja. Hiába, francia autó...:-D

desigo 2010.06.13. 09:56:46

Hiába gyors a Pug ha széthullik.
Audi legalább megbízható eddig.

Rocko- 2010.06.13. 10:03:46

pug
pug
audi
audi
aston
audi
pug

tv.audi.com/#/01
jól látom h esik?

Rocko- 2010.06.13. 10:21:14

@Rocko-: téves helyezések, elnézést.

csiky944 2010.06.13. 10:31:36

@victor vacendak: tavaly pl nyertek,akkor miért kussolt mindenki?

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2010.06.13. 11:08:15

@Tamáss: de még mindig 1 kör hátrányt ír, a másodikhoz képest is, pedig attól egyszer már visszavette. nem értem, összevissza írkálnak, vagy mennek :D

victor vacendak 2010.06.13. 12:38:05

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: néha ki kell menni a pitbe, ilyenkor ugye átmenetileg változik a különbség.
süti beállítások módosítása