Jól olvassák el – nem sok ilyen lesz

  2010. június 08. - Csikós Zsolt Címkék: vélemény jaguar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Öt gang az állólámpában!
2015-07-19 07:25:12

Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok

Totalcar a Múzeumok Éjszakáján!
2015-06-18 08:03:55

Ez most más lesz. Most mi állítunk ki autókat, s várjuk, hogy jöjjenek a nézők, lehetőleg jó sokan. Volt

Szép autót keresünk!
2015-06-08 17:52:23

A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok

Bent a kövület-Pio!
2015-06-02 16:00:17

Ráment egy csomó idő a hétvégéből, de az a pár Pioneer hangfal (cirka 1979), amit idestova másfél éve

Egyszerre három Jaguar tesztje következik, és mind új, közöttük a sose látott XJ-vel. Na jó, akkor öt.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr12064768

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: home deco 2017.12.03. 12:41:50

identifying character activities - Precio de provera 5mg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RoFä 2010.06.08. 08:53:56

Hm...ezt hívják akkor úgy, hogy feltámadás?

Kár hogy max 12 évesen fog telni rá :)

Hurri Kán 2010.06.08. 08:55:08

Lehet h szépek és jók csak már ezek is egyenautók! Jaguarbból én XJS-t, esetleg a 70_es évek közepén gyártott XJ coupét választanék, vagy még régebbit! Ezek közül 1 sem kéne!

GGG77 2010.06.08. 08:57:17

Új XJ nagyon ütős, láttam tavaly ősszel Londonban.

ColtCzT 2010.06.08. 09:11:50

hehe....lehet ezért érezte a kedves szerző ennyire erőtlennek az 1,2 TSI-t :D
Nagyon kéne egy ilyen Jaguar, főleg az XFR!!!Ha jobbnak nem is jobb, különlegesebb a konkurenseinél (M5, S6, E AMG)

evil. 2010.06.08. 09:12:59

Nekem bejönnek :) persze megfelelő mennyiségű mol részvény is kéne, h tankolhassam :)

Leadfoot 2010.06.08. 09:15:43

Mikor először láttam, én Hyundai-nak néztem az XF-et. Az azóta se tetszik igazán, de az XJ nagyon jó lett, még ha elsőre fura is a szakítás az ősi tradíciókkal.
Az XK meg - hasonlóan az elődjéhez - az egyik legszebb kupéforma, ami csak létezik.

tlantos 2010.06.08. 09:22:11

Jo dolog a vezetestechnikai trening, de amikor eletemben eloszor kellett alkalmazni az ott tanultakat, akkor meg talan nem is volt ilyen palya az orszagban, es a jogsim se volt 2 eves sem.
M7, belso sav, halados tempo a sorral (120-130), beszelgetes, kazettakereses, berakas, felnezes, all a sor. Padlofek, fustoles, tukorbenezes, elorenezes, fek felenged, 50-60 korul kormany balra, ra a fure a szalagkorlat es a belso sav kozott (szerencse, hogy volt hely), aztan ovatos fekkel kigurulas. Mogottunk mar csattantak.
Akkor ott ez a megoldas jott elo. Nem tudom, hogy. Csak. ABS persze miert lett volna, elsoszerias F Astrakban nem volt nagy divat, meg afekjuk se volt valami hajde.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.06.08. 09:25:18

Még nem olvastam bele, de már most látom, hogy ez nagyon király cikk lesz, a Csikós írta és öreg angol autók vannak benne :-)

Gomulka Béla 2010.06.08. 09:28:14

Az XJ-t biztosan nagyon veszik Amerikában. Ami a ku"lsejét illeti (élo"ben meg nem láttam ugyan), engem a nyolcvanas évek nagy Roverjeire emlékeztet. Azaz: a britek hajlamosak az idetlenségre, hajlamosak ragaszkodni ahhoz, amihez a németnek/franciának/olasznak újabban nincs bátorsága.

szatyi 2010.06.08. 09:32:45

@RoFä: Most hány éves vagy, hogy csak tizenkét évesen lesz meg a jag ára? Priviben megsúghatnád azt is, hogy kinél kell kicsit odatolni, ha jogsit akarsz ennyi idősen? :)

Az új XJ kívülről nekem disszonáns, de a többi nagyon tetszik. Műszakilag meg a fene tudja. Az LCD műszerfal terjedése szerintem negatív lenne, a háttérvilágítás miatt éjjel fekete képernyővel is zavaróan világít. A mondeoban lévő központi kijelző engem kifejezetten idegesít. Elvonja a figyelmet az útról. Hogy hívták a saabnál a minden felesleges fényt leoltó gombot? Na ez annak az inverze.

swt (törölt) 2010.06.08. 09:35:39

Megdobbentoen gagyi ez a belter. A Porschehoz kepest ez egy Opel:
www.autopult.hu/galeria/1005teszt/mindenporsche/P1050415.JPG
www.autopult.hu/galeria/1005teszt/mindenporsche/P1050391.JPG

Ezen a kormanyoszlopon majdnem elsirtam magam:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/06/07/jol_olvassak_el_nem_sok_ilyen_lesz/1507849_fbcd7adaf9223c55893d6886af5deb12_l.jpg

A kinaihifi-muszercsoport is tobb, mint lehangolo:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/06/07/jol_olvassak_el_nem_sok_ilyen_lesz/1507821_ec5e8f5e7e5ca1f517e372323882020d_l.jpg

Lehet LCDbol rendes muszercsoportot is csinalni, valodi mutatokkal:
www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/5er-F10-Interieur-Detail-03.jpg

Remelem a Tata gatyaba razza a Jaguart, mert az XF ebben a formajaban egy Ford Mondeo, kicsit tobb gagyiezusttel meg erosebb motorral.

ColtCzT 2010.06.08. 09:39:05

@szatyi: valószinűleg arra gondolt, hogy az autó lesz majd 12éves mire lemegy annyira az ára a használtautó piacon, hogym eg tudja venni :)

swt (törölt) 2010.06.08. 09:39:37

@szatyi: "Az LCD műszerfal terjedése szerintem negatív lenne, a háttérvilágítás miatt éjjel fekete képernyővel is zavaróan világít."

Nem veletlenul hasznalnak normalisabb helyeken black panelt a muszerekhez. Egyebkent a kornyezeti fenyviszonyokhoz nem alkalmazkodo, konstans hattervilagitasu kepernyoket sem nagyon gyartanak ma mar.

ColtCzT 2010.06.08. 09:40:58

@szatyi: ja amugy a Saab Night vision-re gondolsz:)....és tényleg nagyon jó dolog tud lenni éjjel autópályán

konti10 (törölt) 2010.06.08. 09:45:05

Elbírnék egy olyan életet, aminek a természetes része egy ilyen kocsi.

AciDuzzu 2010.06.08. 09:47:31

A céges pali szépen leszlávozott minket, szomszédainkat meg le csehszlovákozta :)
Visit Hungary! - member of (ano)the(r) Eurpean Union

Adrian Mole 2010.06.08. 09:49:54

Szemből egy kicsit olyan, ahogy a Subaru Legacy nézne ki, ha dögös akarna lenni.

szatyi 2010.06.08. 09:52:42

@swt: én csak az új modeoban láttam ilyet, ott világított éjjel. A pda-m is világít ha lecsavarod a minimumra a világítást. Na de majd az oled jó lesz erre is, ott nincs háttérvilágítás.

kangep 2010.06.08. 09:53:33

@swt: gagyi beltér :DDD ültél már bömösben? na az gagyi. a porschetól meg nem sikerült elájulnom, javaslom, kapd magad, és fogdosd meg a bőröket a jagukban. és ha már ott vagy, nézd meg az lcd műszercsoportot is élőben. asse épp gagyi.

képek alapján fikázni...sajnállak, hogy ez jutott, barátom.

w a s d 2010.06.08. 09:56:11

1. Nekem ez akkor sem tetszik, hogy a Tata tulajdona a Jaguar, meg még egy csomó angol gyártó. Engem ha telne rá, inkább érdekelne egy jó koreai Genesis vagy Equus az XF meg XJ helyett ilyen körülmények között (jó, lehet egyébként is, és persze lehet mondani, hogy az az én bajom...).
2. Egyik német újság magyar kiadásában volt teszt, XF- et szerintük nem csak a 3 német, hanem a C6 is megverte szerintük...

swt (törölt) 2010.06.08. 09:56:34

@ColtCzT: Night Panel-nak hivtak a funkciot a Saab-nal. A night vision valami teljesen mas:
www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2006/02/SP32-20050927-092720.jpg

Dr. Robin Masters 2010.06.08. 09:57:08

Nekem ezek nem tetszenek, már az XJ sem, pedig amikor bemutatták, akkor azt mondtam, hogy kék színben milyen jól mutat. A régebbi XJ sokkal elegánsabb autó volt, nem beszélve az előző XK-ról, főleg amelyikben olyan szépen szólt a kompresszor. De ezeket mintha koreaiak gyártanak nívós logóval. Nem rossz, nem rossz, de németektől messze van már ez nagyon.

Csikós Zsolt 2010.06.08. 09:57:39

@ColtCzT:

Nem éreztem erőtlennek, ennyire amatőr azért nem vagyok, olvasd el a cikket. Turbólyukat fedeztem fel, és csúnya volt a hangja, nyomásra meg sokat fogyasztott. Azt írtam, hogy ha tapossák, jól megy.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.06.08. 09:59:51

Jó a cikk :-) Szépek az új Jaguarok is, de a régiek fotóit gyorsan lementettem :-)

ColtCzT 2010.06.08. 10:02:19

@swt: hopsz, igazad van...hehe, pedig van is itthon Saab....epic fail :D

ColtCzT 2010.06.08. 10:04:06

@Csikós Zsolt: juj, nem kell am rögtön minent felvenni! Viccnek szántam, ezért is volt ott ez :D

Shadowbull 2010.06.08. 10:12:09

Nem rosszak ezek, de iszonyat modon nez ki az a sok ujjlenyomat a kepernyokon.

Borzaszto.

sb

nem kéne... 2010.06.08. 10:12:27

@Csikós Zsolt:

a negyedik képen az mk x, nem 420g.
nem azért, mert rosszul írtad, hanem mert kérdésesen írtad.
a 420g-nek a hűtőrácsában a középső pálca jóval vastagabb (de csak az) illetve az autó oldalán, abban a végigfutó élben van egy króm léc.

swt (törölt) 2010.06.08. 10:14:32

@ColtCzT: Nem bantani akarom oket, de nem vagyok elajulva az otlettol. En sotetben is szeretnem tudni, mennyi nafta van a tankban:
www.saabhistory.com/blog/wp-content/uploads/2007/11/night.jpg

swt (törölt) 2010.06.08. 10:16:27

@Shadowbull: Az sokkal szornyubb, hogy nem raktak kezeloszervet a kartamasz kozelebe, es heilhitler-pozban kell kezelni az infotainment rendszert.

Érdekes 2010.06.08. 10:16:44

@gyvy: Vagy még régebbit, szerintem válasz inkább egy wc bódét.Vagy 1900as évek elejéről valami "fincsiséget".Azok voltak az igazi autók! XD

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.06.08. 10:21:04

@nem kéne...: na nekem ezek közül igazán csak a Mark X tetszik, az viszont nagyon

egyszer majdnem megvettem egy romosat, végül mégsem, de ez a projekt még nincs lezárva (:

Dr. Robin Masters 2010.06.08. 10:22:01

@swt: De ezt lehet állítani, vagy nem engedi az autó?

Csikós Zsolt 2010.06.08. 10:22:14

@ColtCzT:

Black Panel az a Night Vision... :-)

Csikós Zsolt 2010.06.08. 10:23:37

@swt:

Ha kezd kevés lenni (és még nem tartalék, hanem annál azért több), kigyújtja a benzinmérő világítását.

ColtCzT 2010.06.08. 10:29:39

@Csikós Zsolt: @swt: így van, ha van valami gond, ,,felkapcsolja,, a világítást, úgy ahogy a sebességmérőnél is van. Normál autópálya sebességnél csak 140-ig van megvilágítva a sebességmérő, ha átléped ezt akkor kapcsol fel az egész

swt (törölt) 2010.06.08. 10:32:34

@Csikós Zsolt: En viszont szeretem mindig latni a mutatot, es fejben eltervezni, hogy kb hol kell majd megallni tankolni. Nekem ne akkor jelezzen, amikor mar a piros mezot csocsalja, foleg ejjel, amikor a kutak jo resze zarva. Dehat nem vagyunk egyformak.

karlmann 2010.06.08. 10:42:00

Furcsák ezek az Jaguarok. Tavaly ültem egy XF-ben és amit Csikós ír tényleg igaz, nagyon durván tol és nagyon csendes is. Másrészt az is igaz, hogy helyenként kicsit olcsó a beltere. Ugyanaz az érzés fogott el benne, mint a Chrysler 300M-ben. Alapvetően jó kocsi, csak valahogy nincs meg az a fajta kisugárzása, mint a korábbiaknak.

ColtCzT 2010.06.08. 10:44:26

@swt: ez ey funkció, nem muszáj bekapcsolni ha nem szereted, magától nem kapcsol be. :)

nem kéne... 2010.06.08. 10:50:15

@GYUSZI BACSl:

én meg egyszer megvettem egy nagyon romos xj-t.
na az a project sincs lezárva.
:)))

mükkemakk 2010.06.08. 10:50:33

Az újságíró úrnak nem hiányzott a "szerelős" szemlélet?

Így megértem, hogy ERÁ-t meg a Bianchit nagyon kedveli, hétközben új és közel 100%-osan működő autókkal foglalkozik, hétvégére marad a szerelem és a szerelés. Van bennem egy kis irigység az iróasztal mellől.

Ja , az a háttérvilágítás zavaró lehet, én is kikapcsolom.
Egyébként a Jag méltatlanul mellőzött márka kis országunkban.

mate6 2010.06.08. 11:06:11

Azért megdobbentoen gagyinak titulálni ezt a belteret enyhe túlzás. A kommentelo milyen autó után tette bele a seggét? :)
Remélem osszekaparják a Jaguart, ideje lenne (úgy tunik, halad a dolog)
Nekem tetszik az XJ.

Hanzsi 2010.06.08. 11:14:20

A 16-os képen,(amit @swt: fórumtárs is linkelt)a kormányoszlopon az a tekerőkapcsoló!!! Na az ott egy igazi túlélő! A '94-es MKI es Mondeomban is van egy ilyen. Ott tükröt állít! Meg is simogatom, ha ma beülök, és úgy fogom érezni, hogy kicsit egy 2010-es Jaguarban ülök.

Ennek ellenére szerintem rendben van ez a bél. Nekem kéne. Tetszik.

Hanzsi

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.06.08. 11:22:05

Gyönyörű autók...
Teljesen más téma:
Tegnap ebeédidőben egy fagyi és árvíznézés közben bambultunk a Batthány téren, amikor Zsolti elkerekeztél észak felé.
Ha azon gondolkozol azóta is, hogy vajon Csala Petit láttad-e, akkor jelzem, hogy igen, üdvözöl :)
Én a másik, téged bámuló hülyegyerek voltam, csak mire szóltam neki már elszáguldottál...

sharpy72hu 2010.06.08. 11:29:31

Egy pici helyesbítés a cikkben a XK és az XKR gyorsulási adatai szerintem a régi 4.2L motorra igazak. Az 5.0L motorral az XKR gyorsulása 4,8 az XK-é pedig 5.5. Legalábbis a gyári adatok ezek.

Amúgy meg elfogadnám bármelyiket, ha valaki hozzám vágná.

ashdown 2010.06.08. 11:31:28

Jók az új jaguárok.. Legfaszább mikor kiemelkedik a váltóhenger meg kinyílnak a szellőzők... ettől függetlenül nem kéne, mint a legtöbb angol termék. Londonban élek egy jó ideje, kicsit másképpen értékeli "belülről" az ember az itteni produktumokat...

Hurri Kán 2010.06.08. 11:34:44

@Érdekes: A WC-bódét nem értem, a 900-as évek eleje nem is rossz ötlet ! :))))

De viccet félretéve, nem tudom, ültél e újabb, avagy régebbi Jaguarban. Ismerősnem volt eská restaurált, 73-74 körüli XJ, na az valami álom volt belül (is). Egy szépséghibája volt, ha Csepelről eljutott Budaörsre lerobbanás nélkül, az eseményszámba ment! De hát a Jaguárok sose a megbízhatóságukról voltak híresek...

Csikós Zsolt 2010.06.08. 11:39:44

@yaffa:

Helló Peti - ha te vagy, a szövegből nem tudom kihámozni, hogy veled volt-e, vagy te :-)

De én nem is voltam tegnap a Batyesz felé, legmesszebb a Kolosy tér vonaláig mentem a Sipos Mercijével a szerkesztőségtől...

Csikós Zsolt 2010.06.08. 11:40:42

@sharpy72hu:

De én az új motorokhoz néztem a svájci katalógusból. Nem értem.

BMW /// 2010.06.08. 11:42:31

@gyvy: :D:D:D.
Azért remélhetőleg egy új Jaguar megtudja tenni ezt a távot hiba nélkül..:D

Vágási Matyi 2010.06.08. 11:44:45

Nagyon nem szép az a narancssárgás bőr.

@BeeTm: 7-ért? Felejtős.

Hurri Kán 2010.06.08. 11:51:21

@BMW ///: Bízzunk benne. Bár az angol nagykövet új XF-je is letérdelt pár hetesen vmi elektronyos nyűg miatt... De tudjuk be a gyártás kezdeti problémáinak.

Megoldás: új motor régi bódéban? na jó, csk vicc volt...

sharpy72hu 2010.06.08. 12:01:05

A fene se érti. Rámentem a Cél Motors honlapjára (ott természetesen még a régi 4.2-es műszaki adatai vannak meg, hiába no, nem lehet elkapkodni a honlap frissítést) de ott 6,2 ill 5,2 a megadott érték, tehát még ez sem stimmel. A 4.8 és 5.5 adatokat a rendes Jag honpalon láttam. (Nyugi ez nem a 0-60 mph érték, mert az 5.2 és 4.6 volt. Külön megadták a 0-100 kph-t is, úgy látszik már angolok is kezdenek beleszürkülni a kontinensbe :-)). Egyébként ha belegondolunk az XKR-be ugyanaz a motor van mint az XFR-ben és hát azért egy sportkocsinak (na jó GT-nek) illene jobban menni egy hangyányit mint a "limuzinnak".

sharpy72hu 2010.06.08. 12:16:12

@Csikós Zsolt:
A fene se érti. Rámentem a Cél Motors honlapjára (ott természetesen még a régi 4.2-es műszaki adatai vannak meg, hiába no, nem lehet elkapkodni a honlap frissítést) de ott 6,2 ill 5,2 a megadott érték, tehát még ez sem stimmel. A 4.8 és 5.5 adatokat a rendes Jag honpalon láttam. (Nyugi ez nem a 0-60 mph érték, mert az 5.2 és 4.6 volt. Külön megadták a 0-100 kph-t is, úgy látszik már angolok is kezdenek beleszürkülni a kontinensbe :-)). Egyébként ha belegondolunk az XKR-be ugyanaz a motor van mint az XFR-ben és hát azért egy sportkocsinak (na jó GT-nek) illene jobban menni egy hangyányit mint a "limuzinnak".

Petyat 2010.06.08. 12:36:14

Hát eddig tartott. Mostanáig egy Jaguar
több száz méterről is felismerhető volt.

Sajnos ezek az új típusok teljesen
jellegtelenek lettek. Én értem, hogy
minden autógyártónál ez van, de nem
gondoltam, hogy a patináns angol márka
is a tucatdesign áldozta lesz.

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.06.08. 12:45:13

@Csikós Zsolt: Nem, Peti velem volt, csak ma már bevettem a fogalmazásgátlómat...
Viszont ha tényleg nem te bicajoztál észek felé a parti úton, akkor kezdjél aggódni, mert valahol a városban fel-alá jár a klónod, aki ki tudja mire készül :D

Csikós Zsolt 2010.06.08. 12:59:09

@Petyat:

Ugyenezt mondták, amikor a Mk II után kijött az eredeti XJ. Olvastam. És az XJS-re még inkább, sőt, akkor sugárban hányt az egész világ. Aztán beérett...

Csikós Zsolt 2010.06.08. 13:00:20

@yaffa:

Nem, én csak hétvégén bicajoztam a seggdugasz összecsukóssal Zuglóból Kőbányán át Pestlőrincre. De az sehol nem a parti út :-)

degi2004 2010.06.08. 14:19:47

"nemcsak azért, mert mindig a kicsiket verik meg a fiúöltözőben. Hanem mert nekünk még kakaós csigából is kevés jut."
idaig olvasta - csikos egy kreten !!!

Cadaver!! 2010.06.08. 14:58:30

XJ szembe kép láttán tátva maradt a szám, annyira eszméletlen jól néz ki, hátulról viszont ronda. XK-val meg pont fordítva vagyok. :)
Ez a tekerős váltó is nagyon, meg az egész beltér szenzációs. Kéne...

s4tch 2010.06.08. 15:31:27

@swt: meg kell nézni élőben. XF bélése képekről nekem sem tetszett annyira, élőben viszont annyira, hogy ki sem akartam szállni. Messze hangulatosabb, mint az A6 vagy az előző 5er.

Garp 2010.06.08. 15:50:52

Baszki ez tetszett. Zsolti, szegeny Zsuzsara te nagyon be vagy ragva valamiert...? :D

Csikós Zsolt 2010.06.08. 16:32:02

@Garp:

Dehogyis. Csak etalonhangos :-)

Patás 2010.06.08. 17:01:00

Az a kijelző (és az egész óracsoport) egyébként baromi jó, aki meg attól fél, hogy kisüti a szemét, megnyugtatásképp: figyeli a külső fényt, s ahhoz igazítja a fényerejét. ;)

GGG77 2010.06.08. 17:14:45

Most, hogy alaposan átnyálaztam a képeket tképpen az XJ kéne az XF műszerfalával és seggével.

Globetrotter2014 2010.06.08. 17:45:07

XF régi nagy szerelem. Egy hónapmba telt mire sikerült egy próbát letárgyalni. A 2.7 dízel is nagyonr endben volt, már nem zavart az atuomata sem (csak hogy nem írta ki melyik fokozatban jár épp, szeretem felülbírálni). Azóta kedvenc, sok versneytárs elé helyezem, talán az első de mindenképpen dobogós helyre.

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.06.08. 17:49:53

@Csikós Zsolt: Ha már etalonhang, akkor szerintem inkább Athina Papadimitriu. Na ő tud kiabálni. És még a nevét sem lehet leírni olyan könnyen :)

Garp 2010.06.08. 18:13:33

@Csikós Zsolt: :DD etanol, hehe. Régen kedveltem, amikor még az Antallal, meg a nagy öregekkel lépett fel. Jó komika volt. Úgy 20 éve. (de szar ezt leírni, uhg :) )
Felénk ezt a hangot üvegdomborítónak/üvegvágónak is hívják.

A cikkhez: nem szeretem ezt a kategóriát, mert nem látok benne semmi mást, csak a pénzköltést. Viszont néhányat a fenti 4kerekűek közül igencsak megkívántam. Pl. az Mark V-öt. Azt sikerült pedálvégre kapni, Zsolt?

Garp 2010.06.08. 18:24:42

@Csikós Zsolt: "A királynét megölni nem kell félnetek jó lesz ha mindenki egyetért én nem ellenzem." :D
Ha igen, várom az írást, ha nem, sajnálom. Magángyűjtemény volt, vagy a Jag sajátja?

Meganematyi 2010.06.08. 19:23:23

Azt ugye tudjuk, hogy a Jaguar jelenleg az indiai Tata tulajdonában van 2008 óta... Reméljük nem a Tata pick up-oknál megszokott minőséget alkalmazzák a Jaguarnal is....

Pajkos kisdömper 2010.06.08. 19:27:38

Szerintem kibaxott rondák lettek:((
Szerintem.......

swt (törölt) 2010.06.08. 20:30:52

@s4tch: Mar lattam az XFet eloben. Azt a kalyhaezustot azota nem birom feldolgozni.

Csikós Zsolt 2010.06.08. 20:41:43

@Meganematyi:

Látom olvastad a cikket... Ott van az elején többször is. Ez tényleg szomorú, kár nektek bármit írni, csak a képeket nézegetitek?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.08. 20:53:00

A vezetési tréningről, ha egy ilyen jó kis kikerülési manővert nyomok a tavalyi balesetemnél, akkor a szembejövő kamion alatt végzem... De mondjuk az az egy eset a kivétel, ami erősíti a szabályt.

A régi Jaguárokat nem lehetett vezetni? !!!!!
Pedig azokról is szívesen olvasnék!

karlov 2010.06.08. 20:54:14

Ha maradt volna a régi séma pár év és a Rover sorsára jutott volna.
Meglátjuk Nekem az xf lámpái nem tetszenek a tanulmányon még nagyon rendben voltak de ezek inkább egy guvadt székrekedéses szempár.Az új xj inkább.
Ami nem tetszik ,bár ez inkább trend minden autónál,hogy magasak,olyanok mint a puffasztott rizs.Pedig régen széles és laposak voltak.

Dennis01 2010.06.08. 22:07:53

A francia auto specialista szalonjaban allt egy MkII Jaguar, egyszeruen fantasztikus auto...

Devil2 2010.06.08. 22:33:02

Ejj Csik, hogy lehet a magasztos csengésű 'Drive Selector'-t egyszerűen proli módon leváltógombozni?...

waffen55 2010.06.08. 22:47:39

@Csikós Zsolt: Tudd meg, rettenetesen sajnállak te szerencsétlen ágrólszakadt------- Balocco! :DD

Le Comte de M. C. 2010.06.08. 23:30:35

Na most mar legalabb tudom mik ezek a vasak. Egy ideje en is a szigeten nyomom es lattam mar par XF-et es XK-t, csak mivel nem kovettem mostansag a Jag sorsat fogalmam nem volt mik ezek. Eloben egyebkent szepek, bar en mindig vevo voltam az angol autokra.
Egyebkent az is meger egy miset, hogy itt milyen vasakat tartanak napi hasznalatban es jarnak mondjuk tescoba/helyi OBIba.
Gyulnek a fotok :)

Csikós Zsolt 2010.06.08. 23:58:55

@waffen55:

Most legalább vezethettem, baszki. Azért a magyarok még mindig szervezettebbek, ez megnyugtatott :-)))))))))))))

Edd China 2010.06.09. 00:26:50

Áhh csodás autók, nagyon szeretem a Jaguart!
Mikor megjelent az XK convertible volt hozzá szerencsém: hihetetlen jó volt! A hangulat, az anyagok, a kivitelezés, az érzés, hogy ez egy Jag XK, és a motorjának a hangja... ahhh. Az még a 4.2 volt, de gyönyörű volt! Kell egy!

Valahol azt olvastam, hogy a DB7 lett volna az XK második generációja, de az Astonnak nagyob szüksége volt rá, így hát Aston Martinként született meg.

Milyen rossz lehetett ezek után a teszautóba visszaülni:D
Az 57. képen csak nem Karlovitz Kristóf látható, a hat éve fülébe gyógyult bluetooth headsettel?

Edd China 2010.06.09. 00:30:55

Sajnálatos és érthetlen módon a Jaguarok háttérbe vannak szorulva a németek mögött. Nagyon-nagyon nagy hiba.
Másik oldalról viszont nem húzzák le a márkát kétes arcú egyének.

csak john 2010.06.09. 01:52:07

Nekem az új Jaguarok nem jönnek be. Az X-type egy drága Mondeo volt, az S-type-ban legalább felbukkant az Mk-II. Az XF mellé kiraktam a reggelit, amikor megláttam. Most a képeket nézegetve szerencse, hogy kaja előtt vagyok. Igazából szép, modern, de nem Jag. Tata emblémával mét tetszene is. A műszerfalon egy kicsit kevés a fa. Nincs hangulatuk, akárcsak a német társaiknak. Én hiányolom azt az "itt a nappalim a kedvenc fotelommal és a kandallóval" hangulatot.
Csiki! Könyörögd be magad egy régebbi (gömbölyű kasztni és teljes króm a lökhárítókon) XJ-be és tudni fogod, hogy miről is beszélek.

Garp 2010.06.09. 02:34:03

@Csikós Zsolt: disznók elé gyöngyöt :)) Azért ne általánosíts! A nagy többség legalább számolja a betűket. :)

Rommel6600 2010.06.09. 11:47:31

KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM, KÖSZÖNÖM!!!
Imádom a Jageket, azon kevesek közé tartozom akiknek bejön az új dizájn is. Mindkettőnek megvan a saját imidzse, de szerintem sikerült elérni, hogy az új is megmaradjon Jagnek. Mondjuk azért az S-Typeért fáj a szívem, remélem még feltámasztják egyszer ha kicsit fellendül a márka. (Értelmetlen lett volna a Rover sorsára juttatni a márkát, ott is esedékes lett volna egy kis fiatalítás a márka utolsó 10 évében, még mielőtt kihal a vevőkörük.) Sajnos (vagy inkább hála Isennek???) kishazánkban nem sokat látok belőlük, méltatlanul mellőzve vannak a "német" autók által (a sok kopasz bunkó inkább vegye is a bajor szemeteket), pedig azok semmilyen téren sem jobbak szerintem. Sőt!
Azt meg, hogy ki egy konszern tulajdonosa felejtsük már el, az csak egy bejegyzés egy lapon, a termelés, tervezés és minden Angliában készül!!!!
És még egyszer köszi a cikket, jó volt végre AUTÓKRÓL olvasni!

Rommel6600 2010.06.09. 12:03:16

Ja és nem tudom miért nem lett megemlítve az XJ navijának a kijelzője, ami egyszerre két képet képes kijelezni! Egyet a sofőr felől nézve, egyet pedig az utas felől! Igen, egy monitoron nézheti a navit vagy a beálításokat a sofőr, míg az utas ugyanazon a képernyőn egy filmet... Azt hiszem ilyen sincs más autókban!

clubman 2010.06.09. 12:30:29

@ColtCzT:
Tán 2 éve lesz, hogy egy kereskedésben láttam egy NY-ból hozott Mk X-et. Kissé kopottas volt, de nagyon el tudtam volna képzelni alattam. 3,2 milláért volt kirakva.

clubman 2010.06.09. 12:47:05

@Rommel6600:
Pár éve ezt a fícsört már valamelyik márka bemutatta.

Ákii (törölt) 2010.06.09. 12:49:44

Az XK szerintem dögös lett, de a többi... A három némettel szemben szerintem ennyi azért még kevés.

@Daniel David:

A kétes arcú egyének nem húznak le egy márkát sem, legfeljebb csak azok szemében, akik állandóan azzal vannak elfoglalva, hogy mit is gondolna róluk az utca embere, mikor meglátná egy Mercedesben. Ha minden típusban azt keresnéd, hogy vajon hány bunkó jár vele, akkor végül egyetlen lehetőséged sem maradna a bringán, tömegközlekedésen és a gyalogláson kívül...

@Rommel6600:

"Sajnos (vagy inkább hála Isennek???) kishazánkban nem sokat látok belőlük, méltatlanul mellőzve vannak a "német" autók által (a sok kopasz bunkó inkább vegye is a bajor szemeteket), pedig azok semmilyen téren sem jobbak szerintem. Sőt!"

Ha valóban olyan jók volnának, mint állítod, akkor nem adnának el belőle kevesebbet itthon, mint Porschéből (!). Attól, hogy a márka történetében talán először sikerült összerakniuk egy a szigeten kívül is elfogadható minőségű autót, még nem lesznek egyből jobbak a németek konkurenseiknél. Csak mert valahogy nem hallatszik idáig sem a müncheni, sem a stuttgarti, sem az ingolstadti, de még a tokiói mérnökök lábának remegése sem ezektől az új Jag-ektől.

Ákii (törölt) 2010.06.09. 12:51:17

* német konkurenseiknél

w a s d 2010.06.09. 13:17:55

@Rommel6600:
"Azt meg, hogy ki egy konszern tulajdonosa felejtsük már el, az csak egy bejegyzés egy lapon, a termelés, tervezés és minden Angliában készül!!!!"

Csak a hasznot viszi el a maharadzsa...

Dennis01 2010.06.09. 14:33:48

@F/: Attol meg a Jag angol marad...

Edd China 2010.06.09. 14:57:20

@Ákii: Nem jól látod. Ennek még olvass utána márkaidentitás, márkaimidzs és marketing címszavak alatt.

Rommel6600 2010.06.09. 15:41:31

Akkor ennyi erővel a Porsche is csak egy sima népautó (vw konszern a tulajdona, lásd pl cayenne: átemblémázott touareg), de a Bentley, Bugatti, Lamborghini és Seat is mind német autó! A Ferrari pedig egy sima Fiat. Na? De hogy a BMW se maradjon ki, ha jól tudom a részvényeinek több mint a fele szabad forgalomban van, azaz maga a Jóisten se tudja, hogy konkrétan kik a tulajdonosai, a kisebbségi tulajdonos Quandt családon és a pár százalékos Allianzon kívül... Ratan Tata bármelyik pillanatban bevásárolhatja magát oda is, sőt lehet már meg is tette vagy Ő, vagy egy másik indiai mahardzsa, vagy egy ferdeszemű kínai muksó! Ez peeersze mind hazugság jön majd zsigerből az első reakció... De akkor a Jagnél miért kell mindig ezt a témát elővenni és így megközelíteni? Naugye

Ákii (törölt) 2010.06.09. 16:16:39

@Daniel David:

Angela Merkelt egy A8-assal utaztatják, lehet éppen olyannal, mint amilyen a vastelepes Jocinak van. Erzsébet királynőt látszatra ugyanolyan Phantommal hozzák-viszik, mint amilyenben a jobban befutott fuxos fekete "zeneművészek" játsszák az eszüket a gettóban New Yorkban. Angela meg Erzsébet is dobja a verdát, csak mert néhány bunkó rontja a márkaimázst?

A pénz mindig a legjobb dolgokat akarja megszerezni, ezért a valóban jó autók vásárlóközönségébe is mindig bele fog tartozni az a bizonyos százaléknyi "rosszarcú", tetszik - nem tetszik. Továbbra is tartom, hogy aki azzal van elfoglalva, hogy "jaj ne már, egy rossz arcú kopasz ugyanilyen S-Classéval jött szembe, mint amilyet én is szeretnék", és ezért nem vesz S-osztályt, az meg is érdemli, hogy egy Skoda Fabiában élje le az életét.

Egyébként meg kitehetik az ablakba az angolok (indiaiak), hogy jó a "márkaimázs" (csak intelligens, okos, szép mosolyú emberek veszik), ha évente 10.000 darabot sem sóznak el belőle... A Jaguar ráadásul nagyon nincs olyan helyzetben, hogy még válogathasson is a vásárlók között, ugyanis éppen a túlélésért küzd.

De most komolyan Daniel David. Minden vágyad az új XJ. Bent vagy a belvárosi szalonban. Meg is van rá a pénz. Képes lennél azért lemondani róla, mert minden másodikban amit láttál a héten az utcán egy cigány vagy egy rosszarcú kopasz ült...?

Krisi 2010.06.09. 16:50:21

"Bárhogy lehet rángatni, befordul, no sweat."

ahogy ezt a mondat elolvastam a cikkben ezt meg is kellett hallgatnom:

www.youtube.com/watch?v=4ofiQjfSSx4

amúgy én is beállok a sorba skandálni a "Jaguarok mára tucatszarok lettek" szöveget, mert én is így látom. az XF pl. simán lehetne Ford Mondeotól kezdve bármilyen japán, beleolvad a tömegbe.
viszont az XJ hátulról már méltó a Jaguar névre.

Rommel6600 2010.06.09. 17:32:53

@Ákii: Őfelségének Bentley-e van, az utolsó csavarig egyedi az autó, és összesen 3 darab készült belőle. Kétlem, hogy a másik kettő feka rapperek tulajdonában lenne :D

kultúrpesszimista 2010.06.09. 17:59:32

Jó írás és klasszak a képek. Kellett ez már. Én imádom a Jaguarokat és az angol autókat általában, de az új és legújabb Jaguarokkal nem tudok mit kezdeni. Kicsit jobbak, szebbek, mint valami kommersz nagyautó. Ha Jaguar, akkor legyen lapos, széles, egyedi, tipikusan angolos! És legyen elsősorba _anyagból_, ne gagyi műanyagokból (brrr). Úgyhogy csakis XJ6 vagy XJS kupé. Esetleg egy E-Type. Slussz.

w a s d 2010.06.09. 18:21:39

@Rommel6600:
Azért nem ugyanaz... Eleve eltérő a vállalati forma pl. a VAG és a Jaguar esetében.
Valakinek egyszerűen az ilyet nehezen veszi a gyomra, hogy egy Volvot vagy Jaguart egyben (és nem részesedést) csak így megvesz egy nemrég még teljesen lesajnált, semmibevett országból jött valaki.
Persze akit ez nem zavar, vegye meg nyugodtan, használja elégedetten az adott autót, de nekem speciel nem tetszik az ilyen.

kultúrpesszimista 2010.06.09. 18:26:11

Erről már messziről látszik, hogy egy Jaguar:

www.seriouswheels.com/pics-jkl/Jaguar-XJS-British-Racing-Green.jpg

De egy XF-ről?! Akár egy Opel is lehetne, oldalról legalábbis...

w a s d 2010.06.09. 18:47:59

@kultúrpesszimista:
Nem tudom, de nekem a régi Peugeot- k is eszembe jutnak róla. Persze ez lehet az én bajom, mint ahogy az is, (persze túlzás, de) hogyha Ratan Tata azt mondja, holnaptól a Jaguar autók csakis ilyen díszítéssel jöhetnek ki a gyárból, mint a linkelt képen a teherautó, mert Indiában jobban fogy úgy, akkor az úgy lesz:

www.shiotsu-used-car.com/blogpics/indian-truck-decoration.jpg

w a s d 2010.06.09. 18:52:29

@F/:
Na, lemaradt:
...mint ahogy az is, _ha nekem nem tetszik,_ hogyha...

Ákii (törölt) 2010.06.09. 20:49:08

@Rommel6600:

Nah jó, hát ez olyan, hogy ha valamit nem akarok megérteni akkor nem is fogom... :-)

kultúrpesszimista 2010.06.10. 00:00:40

@Petyat:

Abszolút egyetértünk, de a patináns az patinás.

Kercerece 2015.03.31. 19:25:40

@w a s d: ha-ha, egy német újságban volt egy teszt, ami a német autókat hozta ki jónak... ha-ha.

Ez a baj, hogy ennyi alapján mondassz véleményt, tapasztalat helyett.

(egy XF tulaj)
süti beállítások módosítása