Nem hülyeség!

  2010. június 04. - Winkler Róbert Címkék: vélemény honda cr z

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Volt nemrég egy agylövésem, hogy nagyon szeretnék egy I-es Insightot, de most úgy érzem, tíz év múlva sokkal jobban fogok kívánni egy CR‑Z‑t.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr82055691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.06.04. 11:44:01

Maradok az faasztra kombi dízelemnél. :)

ColtCzT 2010.06.04. 11:51:45

nem lenne ez rossz pár módosítással :
1. egész hibrid-eko sötétöld hüjeség ki - rögtön - x kg
2. Interga type-r 1,8-as, vagy a Civbic type-R motorja bele (persze tovább fejlesztve) + persze sper.
A formája tetszik, ,,mugen pirosban,, egész jól nézhet ki :)

soproni1 2010.06.04. 11:53:24

A crx-eket törni szokták a tulajdonosok.A hibridet nem lehet otthon hegesztgetni, mert szét megy az egész elektronika, ami a kocsi új árának a fele. Úgy érzem, kevés youngtimer lesz belőle. A hibrid gyorsulást és csendet viszont imádom. Remélem a toyota is csinál majd ilyen verziót ( természetesen automata váltóval).
Akit egyszer az amperszag megcsapott, az mindig ilyen autót akar.

megint 2010.06.04. 12:07:51

Drága a méreteihez képest, a hátulja ronda, belül űrhajó, az elejét lehet értékelni egyedül, az tetszik

eko 2010.06.04. 12:13:25

Fos.
Ráadásul a hibrid egy zsákutca.

ne most 2010.06.04. 12:16:27

Lassan minden hibrid, még az is ahol egyedül az ablaktörlő meghajtása elektromos. A szokásos könnyű civic kategória. Kilátni hátra persze nem lehet.

P12_dCi 2010.06.04. 12:23:46

Nagy élményautózás lehet, mikor a tádé passzát letol az útról. Ja és nem fogyaszt 10.5 litert sem. :D

A múltkor egy Insightos kolléga sztrítraccsingolt, jobbról előzgetett, ment mint a barom. Szúrtam egy negyediket, majd otthagytam, mint a szart.

A CR-Z-vel se lenne másképp, ráadásul ez még sportosnak is akar tűnni.

plephyl 2010.06.04. 12:25:05

14 lóerős villanymotor?
vicc.
toyota a hibridkirály.

ne most 2010.06.04. 12:40:57

@plephyl: "toyota a hibridkirály" igy van, mondjuk gázpedál nélkül.

Ciri 2010.06.04. 13:11:06

Ha ez CRX utód, akkor sajnos nagyon megcsúfolták az elődöt.

Szacsi 2010.06.04. 13:13:22

Értem a marketinget, a kor szellemét mentalitását stb., de akkor is kár volt ebbe belekeverni a CRX-et (mert nem muszáj következetesen kötőjellel írni:)aminek szelleme szerintem ennek láttán a másik oldalára fordul és él tovább a régi Hondákban.
Szép új világ:(

u.i.: hogy ne csak fanyalogjak a formája nem rossz ColtCZT módosításaival elég bejövős lenne:)

Leadfoot 2010.06.04. 13:19:52

Az autó üzemanyaga benzin és pont.

Slow 2010.06.04. 14:29:39

Hibrid? 10.5L/100km? Jó kis fogyija van :D

mianicked? 2010.06.04. 14:35:13

@Leadfoot:
Hát ebbe is azt kell tankolni...

A 10 másodperces gyorsulás ma már kevés, CR-X-ek közül is volt, amelyik 8 alatt volt, ha csinálnak olyan verziót, akkor jó lesz.

A design pöpec.

A hibrid technológia lehet hogy zsákutca, de a személyautó jövője se 100%-os...

Z o z ó 2010.06.04. 15:07:34

10,5liter / 100km???

Akkor szerintem minden 2literes vagy annál nem nagyobb szívó benzines autót kinevezhetünk HIBRIDNEK.Holnap veszek is egy csomag matricát...

LAPoska 2010.06.04. 15:19:15

le se szarom a hybridet, mig a crz parametereket nem fogja tudni egy sac/kabe notebookos nagysagu aksi. amugy meg szerintem ez a crz aksi es villanymotor nelkul tudna ugyan azt a suly/loero aranyt, csak maskep huzna a motor. olyan tipikus hondasan. ami nagyon jo ;-)

Kelte1616 2010.06.04. 15:19:16

Nekem nem jön be.Amúgy ez egy párhuzamos kapcsolású hibrid.Soros a Chevy Volt,a Fisker Karma...meg a dízel-mozdony :)

Jeff 2010.06.04. 15:25:56

Szégyen... Ez nem Honda.

Miki-oooo 2010.06.04. 15:41:44

"Az átlagfogyasztás kijelzőjén egyébként 10,5 literes adat volt. Ha mindenki úgy küldte neki, mint mi a szerpentinen, akkor az kevés."

Szerintem meg sok, de legalábbis nem kevés. A gyár 5.0 litert ad meg vegyesbe.

Ezt a menetteljesítményt és nyomatékot simán hozza egy 10-15 éves dízel is 5-7 literes fogyasztással.

De, hogy ne menjek messze, típus nélkül, a 20 éves 170 lovas, 2,3-as gépemnek dettó ennyi lett a fogyasztása legutóbb, szintén nem simogatva. Ja, és ezt 4kerék hajtás mellett, papíron messze jobb menet teljesítménnyel.

Nem baj, hogy ez ilyen, max nem vesszük meg, de a cikkben erősen tupírozva vagyon. Mellesleg elég, ha az előddel egymás mellé rakjuk...

tónik 2010.06.04. 16:35:53

Ki kell venni belőle az akksikat, kevesebbet fog fogyasztani, és jobban fog menni.

RonJeremy 2010.06.04. 17:44:58

Honda- nem a takarékosságáért csipázzuk , Béláim! Pörögjön mit állat, azt' jó napot!

,, A hibrid zsákutca".

Már legalább 60-80 éve voltak dízel-elektromos vasúti mozdonyok, azok se hibridek, persze, de a villanymotor nagy indítónyomatéka, meg a dízel takarékosabb üzeme miatt van ahol még mindig használják ezeket ( főleg ott ahol nincs villamosítva a vasúti pálya).

Ma már a legtöbb cég tud kisméretű megbízható, takarékos, környezetbarát ( és egyéb bla-bla-bla) dízelmotort gyártani, mégis asszem csak a PSA gondolkodik a dízel-hibrid piacra dobásán, hát hogy is van ez?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.06.04. 17:52:56

Kéne a cucc, úgyis 99% egyedül autózok.

ne most 2010.06.04. 18:11:32

@RonJeremy: A dízel-elektromos mozdony nem hibrid. Ki tudna tartósan 4000LE-t nyomatékváltón átküldeni?

Pityorka1 2010.06.04. 18:21:11

Nagy kaland, Citroen AX már régen tud 4 litereket fogyasztani. (Persze a dízel.) Szerintem is zsákutca ez a hibrid öszvér járgány. (Még talán rosszabb is, mert több szennyező anyag van benne, nemcsak a belsőégésű motor. Az igazán nagy áttörésre még hosszú ideig kell várni.)

swt (törölt) 2010.06.04. 18:28:57

@Z o z ó: A vicc az, hogy a modern 2 literes szivok sem esznek mar 10 litert jo ideje (palyan 6-7 l kozott elketyegnek). Ha a CR-Z *tenyleg* 10.5-ot zabal, ebbol bukta lesz.

yippyupp 2010.06.04. 18:32:06

@ColT: nekem is kollega, csak azok a fránya divatos ledek ne csúfítanák el az első fényforrásokat : P

Z o z ó 2010.06.04. 19:24:07

@swt: Nekünk volt anno egy ezeréves 626os mazdánk,2,0 szívó benzin,fater nem simogatta a pedált és 10et kajált.

Most a volvóm 2,0 szívó,benya,dinamikusan járok vele eszik 7,5-8at.

ezek meg idejönnek hogy húde hibrid hí de hibrid azt többet eszik mint egy 7éves autó?(vagy mint egy 24éves 626os?)Hagyjuk már:)Ja és 124paci 174NM?áh...

de látod veszik ezeket a vackokat...

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2010.06.04. 19:25:45

bocs sracok, de nem vagom milyen 10.5 literes atlagfogyasztasrol beszeltek

galeria.totalcar.hu/tesztek/2010/06/03/honda_crz/?current_image_num=24&image_size=l

itt 10.9L/100km-t latok :]

Seca81 2010.06.04. 19:31:14

@Z o z ó: @swt: Kinyomták a szemét szerpentinen... Olvassátok el újra...
Csapassatok ezerrel egy 20 éves kétliteressel, aztán lehet méricskélni. Nem a 7l alját fogja súrolni annyit elárulhatok.

Eme Honda nem dobogtatta meg a szívemet, a tegnapi Civic Type-R-rel ellentétben.

Ottopappa 2010.06.04. 19:31:43

Nem tetszik. Se kívül, se belül. Ez az ál hibrides baszakodás meg... pffff... Inkább egy régi crx, na az karaj!

Seca81 2010.06.04. 19:35:54

@Ottopappa: Uccu neki, végy egyet ha találsz jó állapotút. :) Itthon sajna sztem nincs ilyen...

29 Palms 2010.06.04. 19:38:12

És a kedves kommentelők ezeket a fogyasztási adatokat szerpentinen mérték szemkinyomva?

Seca81 2010.06.04. 19:47:12

Ha mindennapi használatban, akár full városi közlekedésben, normál használat mellett is 10 fölött zabál akkor nem szóltam egy szót sem...
Én ha városban használnám, úgyis az Economy mód lenne aktiválva, ha pedig kedvem lenne egy kis csapatásra akkor szarnék a fogyasztásra!
De azt sem hiszem h pályán 130-nál is 10 fölött kajál.
Csak teszteli még a TC, akkor lehetne vmi fogyasztásos mókát is bejátszani, h a kedves kommentelők tisztán lássanak :)

ekutya 2010.06.04. 20:01:33

@swt: Bármelyik akár másfél literes modern autóból kihozok neked 10 feletti fogyasztást.

ekutya 2010.06.04. 20:05:23

Ezt az autót még mindig nem teljesen értem. Van egy kicsi, de drága hibrid, amit nem ruppótlan hülyegyerekek fognak megvenni. Akinek van pénze, az miért akar ilyen eco sportautót venni, és mi értelme az eco mode-nak? Új autóra volt pénz, de a benzinen spórolni akar?

Ottopappa 2010.06.04. 20:25:15

@Seca81: Igen, sajnos... Pedig de el bírnék viselni egyet...

Seca81 2010.06.04. 20:30:39

@Ottopappa: Tényleg! Lada mennyit zabál ha nyomod a szemét???

Bencesz 2010.06.04. 20:34:46

Gyűlölöm a hibrideket, mert jelen állásában lényegében egy kamu az egész, de ez a kis honda belekerült a kéne kateóriába.

mükkemakk 2010.06.04. 20:35:18

Na azért miskolc és eger között a bükkön keresztül nem menne utána azaz a tádé passat. A diesel motoros autók a nehéz motor matt nem a szerpentines utak királyai.

Persze családi autónak dízelt vennék én is, de csapatni, élményautózni csakis benzinest.

Kétüléses, ez a drágaság fő baja. Ha a crx utódja lenne akkor 1.8 as és 180 ló lenne 9-000-fordulaton. A villanymotor meg az ablaktörlőt hajtaná.

29 Palms 2010.06.04. 20:57:37

@ekutya,

Ezek szerint vagy nem vagy házas, vagy túl rég nősültél. :)

Ottopappa 2010.06.04. 20:59:06

@Seca81: Nem mérhető... :DDDD Etette már vele 6 litert 5-ösbe 60-nál, de ha elkezdem taposni mint állat, szemmel jól követhetően megy le a benzinjelző... :D De mivel nem vagyok egy vadállat, a vegyest (országút - város)kihozom 8-9-ből.

swt (törölt) 2010.06.04. 21:06:53

@Seca81: "Csapassatok ezerrel egy 20 éves kétliteressel, aztán lehet méricskélni."

Egy uj autot szerinted melyik vasarlo fog a 20 evvel ezelotti autok fogyasztasahoz hasonlitgatni?

Shadowbull 2010.06.04. 21:13:18

De miert kell ilyen kurva ocsmany froccsontot kinai muanyag jatekurhajot utcara engedni?

Hibrid ide vagy oda.

sb

w a s d 2010.06.04. 21:26:18

@ColtCzT: Valahogy nekem is ilyesmi lehetséges felhasználás jutott eszembe.:D
Szemét ki, K20 be.

Ha mást nem, drag- ra a régi Insight is jó volt így:

www.hondatuningmagazine.com/features/htup_0601_2004_honda_insight/index.html

atiz 2010.06.04. 21:26:28

azt hiszem a hibrideket legalabb annyira utalom, mint azokat a zöld megmondoembereket, akik azt hiszik, hogy (csak) a 300 millio europait kell szivatni ilyen sz@rokkal, mert rajtunk mulik a termeszet jovoje.

meglehet.

de en jobb szeretnem, ha ezek az otletes emberek elobb ellatogatnanak delkelet azsiaba vagy latinamerikaba, es kicsit frissitenek az ottani gepparkot. nem nagyon, csak epp az europai szintre.

mar azzal nagy szivesseget tennenek a Foldnek. vagy csinaljanak gazdasagosabb oceanjaro teherhajokat, mert amit azok zabalnak akar 1 honap alatt, abbol 3 magyarorszag tudna 50 evig ingyen tankolni a kocsijaba.

ja, es a kocsi meg pont olyan kis ütödött pattanas, mint a CRX (vagy audi TT) volt - ferfiember ilyet eszre se vesz, a 18 eves telepi hujegyerekeknek meg elobb meg kene tanulni vezetni, mielott egy ilyenbe beszallnak. ja - ebbe be se szallnak, mert ez meg menni se megy.

bocs, de ma asszem rossz napom van

peace.

Szacsi 2010.06.04. 22:41:50

Nem védeni akarom mert fentebb már kifejtettem a véleményemet (rendes benzinest bele és hadd szóljon)De azért feltűnt egy dolog:
A fogyasztásról. Jellemző módon mindenki kicsipegeti magának a neki szimpatikus infokat. pedig nem arról volt szó hogy átlag napi használatban 10 lityót fogyaszt ugye...

Akit érdekel másik teszt itt keresse a 4799-es hsz-t. aki elkövette Honda Klub Elnöke és Alelnöke (nmenetpróba) Utóbbi úriember járt már pályán autóval és nem csak a parkolóban ráadásul több
sport(os) Honda is volt/van a birtokában tehát nevezhetjük hiteles forrásnak. crxforum.flix.hu/showTopic.php?topicId=3&first=50&offset=50&highlight=&seed=4c09621551013#firstComment

atiz:

"ja, es a kocsi meg pont olyan kis ütödött pattanas, mint a CRX (vagy audi TT) volt - ferfiember ilyet eszre se vesz," Előbb talán vezetni kéne egy CRX-et és azután fikázni. Ez nem a "butikosné kupéja kategória" és nem a telepi csicskák miatt lett legenda/kultuszautó ahogy tetszik/. Ők - tisztelet a kivételnek - csak lelakják és pusztítják a jobb sorsra érdemes gépeket. (Csak mellékinfo, hogy legjobb magyar példányok gazdái már bőven túl vannak a 30-on.)

Zaphod · http://zzzzuuuppp.freeblog.hu/ 2010.06.04. 22:53:01

Szégyen egy cikkben, vagy egy sajtóanyagban említeni ezt a CRX-el... :(

ps3peter 2010.06.04. 23:01:51

Basszus, ezt a müanyag belteret, meg a diszkómüszerfalat még fizetésért se nézném naponta...

Petyat 2010.06.04. 23:21:11

Winkler!

A keskeny mély rés mire való?
Elakadás jelző haromszög pl.

Victor Franko 2010.06.04. 23:32:09

@Shadowbull:
Hagyd mar ezt a szanalmasan ostoba nagypofaju kinai froccsontott szoveget.

320CI 2010.06.05. 00:00:24

Sajnos ez a mai trend, hogy egyre több olyan autó van a piacon, amelyik külseje alapján is igényes belsőt sejtet, csak amikor az ember beül, hát a kettő néha köszönő viszonyban sincs egymással, remek példa az új Mercedes C-osztály. Kevés elnagyoltabb és unalmasabb műszeregységet láttam, mint abban, és mindezt milyen áron is adják...hát köszönöm nem kérek a műanyagból...

ekutya 2010.06.05. 00:48:15

@29 Palms: Hál istennek még nem ment el az eszem. De úgy érzem nem itt van a probléma. Ha holnap meggyűrűznének, mint a rabokat, akkor sem izgulnék rá.

Ez egy jó autó. Lenne. És nem a mérnökök kúrták el, hanem a menedzserek, akik megmondták, hogy ilyennek kell lennie. Sikerült egy értelmetlen autót csinálni. Sőt. Rosszabbat.

Ez az autó kinézetre rendben van. Oda tették, ahol lennie kell. Eddig oké. Minőségre is igényes lett (bár néhány helyen talán kicsit gáz a műanyag, de ez nem vészes). Menetteljesítményre és karakterre is sportos. Viszont 6,5 millió? Nem, ennyit egyszerűen nem ér meg. Akár egy Corsa OPC, vagy más hasonló, kijön ennél olcsóbban, és az már nem csak városi szinten lesz sportos, hanem tényleg menni is fog. Tehát sportautósoknak, hobbiautónak nem jó. Spórolós hibridnek esetleg? Nem. Elhiszem, hogy sikerült spórolósra megcsinálni, akár az Insight-nál is kevesebbet eszik, jobban megy. De kisebb (gyakorlatilag csomagtartója sincs), és jóval többe kerül. Tehát spórolós autónak nem jó. Trendi autónak? Nem. Jó, ritka, talán retro is, de egy Honda-t nem ezért vesz az ember. A Honda ne a múltjából akarjon megélni, hanem a jelenből. Ennyi pénzért igazi retroautót vehetsz, ami bármelyik retrobuzi igényét kielégíti. Utolsó mentsvár. A zöld emberkék, a környezettudatosak. Akik hajlandóak akár kompromisszumokra is, nem baj ha semmiben sem a legjobb, nem baj ha nem praktikus, nem baj ha drága. Hajlandóak csak azért kicsengetni egy nagyobb összeget, hogy ne pukizzák tele a város szent levegőjét. Csakhogy ez egy orbitális baromság. Nem a CO2 szennyezi a levegőt, nem az teszi tönkre a környezetet. Aki tényleg természetvédő, az nem vesz új autót, pláne olyat nem, aminek a hátulját telepakolták többszáz kiló lítiummal, hogy kicsit kevesebbet szennyezzen. Ez az autó egy ökoterror. Ha megveszed, azzal pusztítod a környezetet. Olyan mintha a háztartási hulladékot szelektíven gyűjtenéd, közben a fagyállót a lefolyóba öntöd. Tehát mi fogja eladni ezt az autót, ki fogja megvenni? Az ökosznobok. Ugyanolyan sznob autót csinált a Honda, mint a Lexus, és a Porsche. Ezzel meggyalázta a CR-X emlékét, ami egy őszinte kis dög volt.

Arról ugye ne is beszéljünk, hogy a CR-X több mint 300 kilóval könnyebb volt, és tudott hasonló teljesítményt. Közben nem dobálta a seggét az akksi miatt. Persze meg lehetne neki bocsájtani. De én azzal kezdeném, hogy kikúrnám belőle az 1,5-ös motort, és beletenném a Type-R 2literes motorját. Mellé egy minimum 20 lovas IMA, vagy valami KERS rendszer, sportgombbal. Aztán reszkess Ford RS. Az egy fasza autó lenne. Lehetne vele takarékosan járni városban, de ha kell, menne mint az állat. Akár 1 millióval többet is megérne. De ennek, a jelenlegi formában kurvára nincs értelme. Így teszik tönkre a menedzserek az autógyártást. Hogy miért nem tudták ezeket az embereket elintézni Nürnberg-i perek idején...

ekutya 2010.06.05. 00:51:39

@Shadowbull: Nocsak, megszólalt Dr. SeglerBull is. És mondd csak, ebből a szépségből mikor lesz M1 Cooper?

en.wikipedia.org/wiki/File:BMW_E81_front_20080719.jpg

Ha levennék a jelzést, én több BMW-t is távolkeleti autónak néznék.

dr.oid 2010.06.05. 06:55:58

Csipázom a Hondákat, jó vezetni őket. Tetszik ez a kis pofás gyösz, bár tényleg vastagon fogott Macumoto szan árazó ceruzája:) Nagyon kíváncsi leszek mit hoz ki majd a minirakéta szegmensben az Arnoldo Swarzenberger stájer ekcsönhíró által útnak indított Tesla-Toyota vegyesvállalat:)))

Shadowbull 2010.06.05. 09:01:14

@ekutya: Nem rajongok a Bangle-vonalakert sem, de ezerszer inkabb az 1er bakancs, mint ez.

Ez egy izlestelen, feltunoskodo, parasztvakito ize.

Kicsit skizofren lehet a Honda, mert az Accord meg a Legend is nagyon rendben van.

Az UFO-Civic, meg ez egy hanyas.

sb

ujjpeet 2010.06.05. 09:17:23

az összes új honda ocsmány!!!

Seca81 2010.06.05. 10:19:26

@gelisz: Tényleg azok...
www.dymee.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/200909/8c6cf_honda_accord_coupe_hf_s05_small.jpg

www.driveblog.ru/wp-content/uploads/2008/04/honda-accord-coupe-2008-02.jpg

Mindjárt kifordul a belem annyira csúnya!

@swt: Előtted már megtette vki...
De ne mondd már h egy mai 2 literes benzinessel, csapatva egy szerpentinen 10 alatt megúsznád...

Seca81 2010.06.05. 10:26:36

@Shadowbull: Fura egy ízlésed van hallod! :) Bár ízlésről tényleg hülyeség vitatkozni, de h ez a bakancs 1-es is full ronda, az is tuti...
Ez a Honda valóban el lett baszva, de ha nem haragszol megvádollak egy kis márka ill. német autó fanatizmussal...
Tedd a szívedre a kezed és mondd magadban h nem így van :)

Kókler Róbert 2010.06.05. 17:08:51

Kedves cikkíró!A szokásos Honda karakter (a VTEC miatt) helyesen: alul is megy felül meg nagyon.

Shadowbull 2010.06.05. 18:25:41

@Seca81: azert irtam oda, hogy az Accord meg a Legend egesz jo.

sb

hakapeszimaki1986 2010.06.05. 19:09:21

@dr.oid: Készítenek öt(hét) üléses GT-t is!
2012-től lesz kapható 300mérföldes hatótávval és 45perces feltöltési idővel és 5.6-os gyorsulással.
Szerintem gyönyörű 50.000$-os árával tarolni fog.Szerintem gyönyörű,alig várom!

www.teslamotors.com/models/index.php

ekutya 2010.06.05. 20:29:52

@Shadowbull: "Nem rajongok a Bangle-vonalakert sem, de ezerszer inkabb az 1er bakancs, mint ez."

Most ha eltekintünk attól, hogy az az autó így néz ki:

respectthespecs.com/scared.jpg

A BMW bűne nem az, hogy ronda autókat csinál, hanem hogy abszolút jellegteleneket. A németeknek is van stílusa, és ez a BMW-ben már több mint egy évtizede nem jön át. Hiányzik az eredetiség is. Ez a kettő (de legalább az egyik) megvan az Audi-ban és a Merci-ben. Hogy neked nem jön be az olasz, és a japán stílus, az már más kérdés. Az 1-es BMW viszont egyszerűen rossz. Az Alfa MiTo pl. egy tök jó design autó. Lehet leszólni, rondázni. Igaz. De jó. Az 1-es BMW nem, és a MiTo ezért szerethető, a Bömb-I pedig nem.

"Ez egy izlestelen, feltunoskodo, parasztvakito ize."

Ebben sem értünk egyet. Szerintem új és divatos. De nem feltűnősködő. Azt inkább erre mondanám.

totalcar.hu/magazin/hirek/2010/02/10/lelepleztek_az_audi_a1-est/

ekutya 2010.06.05. 20:31:11

@Shadowbull: Hasonlítsd csak össze a kettőt. A CR-Z letisztult, szolid spoiler, antenna, néhány sötétítés, és nincs rajta semmi króm, vagy csillogó, csak a lámpatest (amiben a LED sor előírás miatt van). Az Audi krómkeretes, hivalkodó lámpateste van, agresszív domborítások, feltűnő rácsozás, és a jelvény is mutogatja magát. Még a ködlámpákat is kihangsúlyozták. A CR-Z-n szépen elbújik a háttérben. A szoknya is szép, tompa. Az A1-en még az is a rács mintázatával vág be. És akkor az ilyen giccsparádéról ne is beszéljünk, mint ezek az autók:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/1st-Mini-Cooper-S.jpg

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/Mini_Cooper_--_01-13-2010.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/82/'09_MINI_Cooper_S_Cabriolet_(MIAS).JPG

Nem is az a baj velük, hogy kínaisnak mondható, kívül-belül. Hanem hogy giccs, giccs és giccs. És ezt hívják új Mini-nek. Nevetséges. Azért a Honda-ba legalább nem gáz beülni férfiként, nem rózsaszín pólóban. A belseje pedig lehet, hogy kicsit izé, mangás, de legalább nem az a retroszarságnak maszkírozott giccs, ami a Mini-ben néz rád.

"Az UFO-Civic, meg ez egy hanyas."

Ha erre gondolsz, akkor az tényleg kicsit túlzás volt.

en.wikipedia.org/wiki/File:2006_Honda_Civic_5-door.jpg

Élőben a sok műanyag ott az elején, tényleg nem túl meggyőző. Viszont ez felvállaltan ilyen autó. Sokan ezért szerették, és a Honda szándékosan ilyenre csinálta. Formailag egyébként teljesen renben van, csak kicsit dominál rajta a futura életérzés. Viszont a CR-Z nem ilyen. Itt épp a funkcionalitás írta felül a design-t. A lámpája kicsit Kalos

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/Chevrolet_Kalos_front_20070928.jpg

de az íveket és illesztéseket is szépen eldolgozták. Japános, igényes. Az alsó részen pedig a LED sor fut. Nem tűnik öregnek a lámpatest sem. Szóval szerintem teljesen jó kinézetre az autó. Olyan, amilyennek lennie kell. Csak az a baj, hogy egy ilyen autót még nem lehet annyiból kihozni, mint amennyiből kéne. Ezért nem lett volna szabad megcsinálni. Lehetett volna takarékos úgy, ahogyan a BMW ED. Vagy lehetett volna igazi hibrid sportautó is. Ez így a két szék között a pad alá esete. Ez az egyetlen baj ezzel az autóval. Nem az, hogy pár embernek nem tetszik, vagy nem szereti a hibrideket.

Érdekes 2010.06.05. 21:02:31

@Miki-oooo: Nah itt is vannak a nagyeszű "20éves benzines 2ezres 3ezres istentugggya hányezres motorral 5 litert fogyasztok szétpörgetve " user..Annyira bírom ezeket.

Hallod, add ide azt a csoda járgányt, teljesítmény csúcsig használom egész nap, és kapod majd a 15-20 literes adatot, nagyeszű.Ha nem úgy használod, akkor viszont simogatod.Nem kell itt okoskodni, hogy nem simogatod..az, hogy 90-nél "szúrsz" egy négyest az még nem hajtás.

"Ezt a menetteljesítményt és nyomatékot simán hozza egy 10-15 éves dízel is 5-7 literes fogyasztással."

Ez meg egy akkora baromság, h már kb a földről írok :D:D:D:D:D:D

NAGY! valószínűséggel, a kis hondát épphogy csak nem tiltásig pörgették, és úgy kurva jó adat az a 10.5.Az ilyen 2-ezres 5-öt eszik fanoknak, ilyen hajtással 20 litert eszik, meglehet nyugodni.

Ettől függetlenűl, a segge oltári ronda (a mostani ufó civicé is olyan mint egy kalos kb), szemből sréhen valami undorító tojásforma, az orra közömbös, semmi karakter, erőltetett az egész formavilág, a belső meg egy vicc.A digitalizálás jó ötlet, csak nem ilyen hülyegyerek műszerekkel/elhelyezéssel.

Nem lennék ellene a hibridnek, ha nem szennyezné az aksi elkészítése jobban a környezetet, mint amennyit megspórolunk vele.

Érdekes 2010.06.05. 21:12:00

@ekutya: bullal tök fölösleges vitázni ilyenről :D
Egyébként, akár mazda is lehetne ez a honda :) meg azt sem értem, h hol a faxba életek, qva jó ez a gép

4.bp.blogspot.com/_hbz1DzBrDn0/SDbHPfYmT9I/AAAAAAAAACE/qp6VyKymwvk/s400/BMW-130i_03.jpg

mondjuk az A1-es is tetszik.Nem mindegy, hogy valami hivalkodó, de JÓL NÉZ KI.Vagy visszafogott ugyan, de legalább nem néz ki jól...ha jól néz ki, szerintem lehet hivalkodó.Mondjuk a minit azt utálom :D szerintem simán beteg, aki olyat vesz :D
Akkor már inkább venném ezt a jellemtelen kis tojássegű játékűrhajót :)

Dr. Robin Masters 2010.06.05. 21:27:08

Fura, hogy hibrid létére manuális, automatával jobban el tudnám képzelni, a design viszont tetszik. De a teljesítménye alapján nem mondanám sportosnak.

swt (törölt) 2010.06.05. 22:14:29

@Seca81: De, mondom. Egy modern, ketliteres atmoszferikus DI benzinessel te az eletben nem etetsz meg 10 litert.

De tudod mit, tegyuk fel, hogy sikerul. Akkor mar csak az a kerdes, hogy vajon mi a faszert fizessem ki egy hibridre a magasabb arat es magasabb karbantartasi koltseget, ha ugyanott vagyok vele? Pofon a szarnak.

swt (törölt) 2010.06.05. 22:15:29

@ps3peter: Nekem konkretan a kinai piacos hifik jutottak eszembe rola. Tenyleg nem hiszem el, hogy nem tanultak az UFO-Civicbol.

ekutya 2010.06.05. 22:28:03

@Érdekes: Az A1 szerintem is jól néz ki, de nem tetszik. Nem az én stílusom. Tényleg hivalkodó és felvágós. Viszont jó munkát végeztek vele. Az 1-es BMW-vel nem. Elhiszem, hogy jó autó, de én a falra másznék tőle. Mégcsak nemis határozottan ronda, egyszerűen csak rossz.

A CR-Z viszont teljesen jó. Nem kell, hogy mindenkinek tetsszen. A baj az vele, hogy az A1 is olcsóbb nála, és simán megy annyira jól. Ha a Honda ki akarja köszörülni a csorbát, akkor kell egy sportváltozatot csinálni belőle. Jobb motor, jobb futómű, önzáró difi. Úgy már kéne. Így csak az ökobuzeráns sznobok fogják megvenni.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.06.05. 23:01:53

Felsírtam a röhögéstől ezen a beltéren, azok a műszerek és légbeömlő elhelyezés az anyós oldalon. Hab a tortán a légkondivezérlés, ilyen hülye elrendezést és kinézetet még Franciaországban sem mernek bedobni. Van még hova fejlődni dizájn terén, na. Az senkinek nem tűnt fel, hogy az első és a hátsó ülések pl. nem egyforma színűek? Ilyet nem enged meg magának egy normális autógyártó, szerintem. Kívülről olyan modern tucat kisautó a hatás, de semmi baj vele, kis filigrán pukkancs. Az ára azonban elképesztő. Sok jó autót kapni ennyiből és nem kell gondolkozni, mi lesz, ha az akksik majd pár év után cserére szorulnak. Környezetvédelem, mi?

Nem mondom -tapasztalat híján ezzel a modellel-, hogy nem lehet jó kisautó, csak az árcédulán ésszerű összegnek kéne szerepelnie.

GGG77 2010.06.05. 23:20:45

Te jó ég, de rossz ránézni erre a műanyag, hibrid szarkupacra Csikós mercis fotói után...

GGG77 2010.06.05. 23:22:53

@Shadowbull: Igen, ezt én sem értem. A Legendet, az Accordot összehozzák szépre, na de ezek a gagyiparádék, mint a Civic, meg ez a fos...

GGG77 2010.06.05. 23:29:28

124 lóerővel, és a tököm tudja hány száz kilós aksikkal ez mitől örömautó!? Röhej, megérdemelnék, hogy rájuk rohadjon a készlet.

Seca81 2010.06.05. 23:33:37

@swt: Ámen!

Nálatok mennyiért adják az alapáras CR-Z-t?
Mert h itthon minden baszott drága az is biztos!

Ettől függetlenül én nem merném elásni, várjuk ki az eladásokat (ne csak idehaza). Lehet h kívülről nem egy szépség, jellegtelennek viszont korántsem nevezném. Praktikusnak sem praktikus, de miért, anno a CRX az volt? Nem... Csak azóta eltelt 25 év...

Itthon túl van árazva ez tény, de ez előfordul más márkák esetében is.
Angliában az alapmodell 17000 GBP. Majd' egy misivel kevesebb mint itthon.

Rocko- 2010.06.05. 23:56:48

@KuKori: "Hab a tortán a légkondivezérlés, ilyen hülye elrendezést és kinézetet még Franciaországban sem mernek bedobni."
citroen cx
m.blog.hu/au/autofilia/image/lowtyo/Citrom/3.jpg

"és légbeömlő elhelyezés az anyós oldalon."
arra én is vártam a magarázatot. de nem jött. több nap után se.

swt (törölt) 2010.06.05. 23:57:21

@Seca81: Itt 22.000 EUR az alap CR-Z. Nem neveznem olcsonak.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2010.06.06. 03:31:04

@Rocko-:

Én ilyesmire gondoltam (és még ez is sokkal emészthetőbb és logikusabb):

www.ideamerge.com/leasing/renault/2007_espace_climate.jpg

Lost in action 2010.06.06. 07:05:28

@Érdekes:
Szöveg értési problémával küzdesz ember :DD

w a s d 2010.06.06. 08:49:58

@ekutya:

"A BMW bűne nem az, hogy ronda autókat csinál, hanem hogy abszolút jellegteleneket."

Jellegtelen? Na ne...

Rocko- 2010.06.06. 09:28:43

@KuKori: nálam vhol ugyanott áll a kettő. :)

Shadowbull 2010.06.06. 09:51:02

@ekutya: hogy jon ide a BMW? Ez egy honda-poszt.

sb

Rocko- 2010.06.06. 10:13:30

@Shadowbull: naaa! annyiha nem honda! lehet valakinek ez gyönyöhű! :)

ekutya 2010.06.06. 20:25:09

@F/: "Jellegtelen? Na ne..."

Na pedig de...

@Shadowbull: "hogy jon ide a BMW?"

Úgy, hogy azt mondtad arra a szerencsétlen hányásra, hogy inkább az. Ez az autó legalább japános, jelvény nélkül is. Hogy neked ez nem tetszik, az más kérdés. Sokmillió ember van akinek nem tetszik.

29 Palms 2010.06.07. 22:47:29

@ekutya,

A fene tudja...a szembeszomszédom valami bankban dolgozik, a felesége valami agyonextrázott Skoda Fabiával hordja a gyerekeket isibe reggelente. Nemtom mennyibe került, de ha szóba került régebben az autó akkor mindig el lett mondva hogy az nem ám az a mezítlábas Fabia, nehogy azt higgyem. Őket valószínűleg elvarázsolná hogy húha, ez aztán más mint a többi, piros meg kékzöld műszerfalvilágítás, hibrid, tiszta űrkorszak, az árcímkét sem néznék olyan kritikusan. Sportautót meg nem akarnának. És hát belőlük van sok, sokkal több mint azokból akik bele vannak buzulódva az autóikba. Ettől még nem hülyék, még csak nem is feltétlenül sznobok, csak el kell fogadni, hogy adott esetben a Belsőségre írkáló egyéneknek másról szól ez az egész, mint egy bankárnak, feltörekvő ingatlanügynöknek, vagy egy brókeriroda legújabb junior nagymenőjének. A Honda meg úgy tudja eladni, hogy "ez aztán tényleg valami más", hogy érdeklődést gerjeszt vele. Ez a műszerfal, a virágok, grafikon, meg statisztika, még azok is beindulnak rá akik máskor csak az új laptopjuk vagy a mobiltelefonjuk megvételekor érzik át a high-tech izgalmat. Ezért fognak belőle eladni jó sokat. Az más kérdés hogy 3 nap után már baromi unalmas lesz az egész.

w a s d 2010.06.08. 10:05:44

@ekutya: Akár hogy is, de könnyen felismerhetőek az utcán a mostani BMW- k részletekről, körvonalakról is (na jó, Lexus IS- t már néztem oldalról, hogy hínnye de fura e90, de az nem a BMW hibája, hogy a Lexus olyan lett, amilyen...). Emellett van egy agresszív, sportos, de "sima", egységes megjelenésük.

ColtCzT 2010.06.09. 21:59:37

@29 Palms: az intelligens ebereket én olyannak tartom, akik védik és féltik a környezetüket, környezetünket, és nem szennyezik feleslegesen. Ezek a hybrid autók százszor több kárt okoznak mint egy rendes benzines/diesel autó. Már csak az akkumulátorokat elég megnézni....kibányászni a hozzávalót, elvinni a gyárba, elvinni másik gyárba, meg még isten tudja mit csinálni vele míg kész termék lesz....abban biztos vagyok,hogy a fél világot körbehajózza a cucc!
@ekutya: jól írta, ez az egész ökosznoboknak van!
A baj csak az, hogy az ilyen autók egész türhetően fogynak..na nem nálunk, hanem a nagy USA-ban meg Japánban...ezzel ölik meg a környezetünket :(
NAgyon sajnálom a Hondát, hogy ilyen szintre csökkent! A mostani Top manazereket jó p...an kéne rúgni, és visszatenni azokat, akik anno megteremtették a Honda ,,szellemét,,! Én, és sokan mások szivesen látnának pl. egy Accort type-r-t pl, vagy egy új integrát, igazi CR-X útódot, S2000...új NSX-re meg gondolni sem merek :(
A mostani honda kinálatban nincs igazi sport autó.....Toyotára ez detto igaz :(

29 Palms 2010.06.10. 13:45:49

@ColtCzT:

"Már csak az akkumulátorokat elég megnézni....kibányászni a hozzávalót, elvinni a gyárba, elvinni másik gyárba, meg még isten tudja mit csinálni vele míg kész termék lesz....abban biztos vagyok,hogy a fél világot körbehajózza a cucc!"

Ezt nem értem. Ugyanez gyakorlatilag az autóalkatrészek jelentős részével így van. Magyarországon pl. gyártanak egy halom autóalkatrészt amihez Kanadából érkezik nyersanyag, a hajó ami hozza, jól beleszublimál az óceánba, a kamion meg ami továbbviszi, zabálja a dízelolajat. Aztán feldolgoznak, miközben jó sokat füstöl a gyárkémény, aztán tovább cipelik a kész cuccokat a világ egy csomó országába.
Felteszem a Colthoz sem a NedCar üzem szomszéd kertjében bányásszák a vasat, a bauxitot, meg az üléskárpitot és a műanyagot. :) Ezek után miért pont az akkumulátor az ördögtől való?

ColtCzT 2010.06.13. 14:38:08

@29 Palms: nem pont az akkumulátor...de az része az autónak az, ami teljesen felesleges! Egy rendes 1,8 vagy 2l-es i-vtec motor a jobbik fajtából akármikor gyorsabbá tenné az autót, és a nyomaték sem lenne számottevően kevesebb. Amennyivel meg többet fogyasztana (legyen 2l), sosem okozna annyi plussz CO2-t mint az akkumulátorok előállítása. így is bejárja a fél világot minden autóalkatrész, minek még feleslegesen bonyolítani?
Azt persze már kár leírni, hogy a nagy CO2 spórolást nagyon nem az autóknál kéne ennyire nyomni.....

rosal 2020.01.05. 00:14:17

No, letelt a 10 év. Lesz-e Winklernek CRZ-je?

Rocko- 2020.01.05. 09:17:13

@rosal: júniusi a cikk. maradt még pár hónap.
süti beállítások módosítása