Meglepő méretű pakk Amerikából

  2010. június 02. - Winkler Róbert Címkék: amerika alkatrész cougar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30

Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában

Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20

A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe

Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25

Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.

Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45

Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra

Kaptam egy értesítést csomag érkezéséről, amerikai feladóval. 2,35 kg. Na, akkor bár nem emlékszem, hogy bármit is rendeltem volna, biztos a Cougar Parts Catalog lesz, ők szoktak ekkora csomagokat küldeni. Majd reggel elszaladok érte az Orczy téri postára motorral, pont ráfér szépen a nyeregre, a csomaghálóval rögzítem, egy óra alatt megjárom.

A postán viszonylag gyors volt az ügyintézés, a csomag értéke 60 dollár, még áfát se kellett rá fizetnem. Azt láttam, hogy az ablak mögött egy elég hosszú dobozt vonszolnak, az enyém már nyilván ott van a következő ablaknál, vagy még nincs ott. De aztán nyílt az átadóablak, és megkaptam ezt.

Jézusom! Hívjak egy taxit, és küldjem haza azzal, miközben én motorral megyek? Aláírtam, átvettem a kilépőcetlit, átemeltem az anakondakoporsóra emlékeztető tárgyat az ablakon. Nagyon könnyű volt, úgyhogy a tárolókulcsommal szétmarcangoltam a borítás egyik végét. Belül ott lötyögött a majdnem semmi: néhány izé, az ablakok alsó tömítése külső oldalán krómmal, a belsőn fekete kefével. Szép, de kicsit nehéz volt kukát találni ennek az irtózatos csomagolásnak, hogy aztán a maradékot kényelmesen rágumipókozzam a nyeregre.

Persze az is furcsa, miért csodálkozom a tékozló csomagolási stíluson, amikor legutóbb egy napszemüveget küldtek Amerikából egy laptopnyi dobozban.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr922020442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2010.06.02. 13:09:47

én egyszer postai utánvéttel vateráztam egy 21-es crt monitort
az volt a furcsa, amikor vették ki a postáskocsiból a dobozt
húzza kifele a postás a dobozt, még mindig jön, még mindig jön, úristen mekkora lesz ez?
35kg volt a doboz :)

Dennis01 2010.06.02. 13:16:33

A Minispares-tol szeretek cuccokat rendelni, mert UPS-el kuldik a cuccokat, a neten vegigkovethettem, Londonbol milyen allomasokon keresztul jon a cucc. :)

Rák Attantam 2010.06.02. 13:17:28

Úgy látszik, hogy ezek ilyen egységdobozok. Még anno a Pontiachoz rendelt komplett kormánymű + 2 féltengely + motor/váltó gumibakok + egyéb apróságok is egy darab ilyen dobozkában jöttek a Rockauto-tól.
Hiába, ezek vagy tövig nyomják, vagy be se dugják... :)

Sotyola 2010.06.02. 13:18:02

Televolt az a pakk nyugi. Csak a többi cucc ott maradt a postán. Véletlenül.

benkoo 2010.06.02. 13:19:07

ez AMERIKA.. ott az elégedett vevő a jó vevő, nem az átvert.

Bélabácsi 2010.06.02. 13:29:25

Sokkal drágább a sérült termékkel sz*rakodni, mint egyszer túlcsomagolni, amkia mai csomagolóanyag-árak mellett belefér a képbe.

1kutya 2010.06.02. 13:51:43

@Bélabácsi: naja! szerintem a hossza kellett és ez a széles/magas volt abban a hosszban.

hogyishíjják? no! szabványosítás?

arthur877 2010.06.02. 13:59:44

Így nem tört meg sehol a króm szalag, mert lágy ívesre lehetett hajtogatni!
Korrekt!

Slow 2010.06.02. 14:06:29

Már csak a doboz megérte az árat.
Kár volt kidobni :)

J.G. 2010.06.02. 14:12:34

Bezzeg, ha összehajtogatták volna 20 centinként az árut, akkor most arról szólna a dolog, hogy ezek milyen hülyék, és nem igaz, hogy Amerikában nincs egy hosszú doboz sem, amibe belefért volna...

nem kéne... 2010.06.02. 15:12:45

hm.
nekem két darab hűtőrács és négy darab 165mmes fényszóróbetét kettesével egy lemezre csavarozva jött egy olyan dobozban, hogy megnéztem:
négy darab 15" lemezfelnit bele lehetett pakolni abba a dobozba.
namost az ebayes leütési ára volt valami húsz rugó, mire hazaért, lett másik húsz.
annak például kurvára nem örültem.

gatsy 2010.06.02. 15:17:52

Kulccsal nyitni a csomagot??? Oszt az Offiziersmesser minek van? Vagy nincs? Férfi-e vagy? :)

Alf (törölt) 2010.06.02. 16:02:50

jó kis poszt ;)
illetve valami kis szösszenet posztnyi méretű dobozban.

romesz 2010.06.02. 17:03:30

@benkoo: teljesen igazad van, elso a vevo.

Kulonben valoszinu nem akartak, hogy az osszehajtogatott cucc esetleg felvegye a format es netudd miatta berakni a helyere.

mingyá beszólok! 2010.06.02. 17:28:15

Szerintem korrekt dolog volt tőlük hogy nem egy zacskóba hajítva küldték, a másik pozitívum pedig hogy doboz formája maradt a csomagolásnak. Ismerve a légi szállítás és a Magyar Posta csomagkezelési rutinját, szerencsés vagy hogy egyben megérkezett a cumó.

Tavalyi nyaralásunkról visszaérkezve a Ferihegyi csomagkiadónál láttunk nem is egy Samsonite bőröndöt ami megrepedve ill. kisebb horpadásokkal vészelte át az utat. Ez meg csak egy kartondoboz, mázlista vagy.

Amúgy a Cougar guszta lett, ha tudnék vezetni és lenne jogsim, szívesen megkergetném. Addig marad a nyálcsori... :)

yaffa · http://www.yaffa.blog.hu 2010.06.02. 17:32:55

Jó a nagy doboz, mert azt nem akarják ellopni.
Nekem egyszer Lego Mindstorms jött Németországból. Ha a srác nem csomagolta volna huszonöt dobozba fura feliratokkal, tuti ellopták volna az egészet a postán :)

romesz 2010.06.02. 18:32:30

@mingyá beszólok!: "Samsonite bőröndöt ami megrepedve ill. kisebb horpadásokkal vészelte át az utat"

ha megfigyeled, sokan inkabb csak vaszonzsakba vagy karton dobozba csomagolnak repulo utazashoz is.

Nekunk regen ugy kuldtek csomagot a rokonok. Hogy a cucc bele volt varva egy vaszonzsacskoba az egy nylonba es azt tettek a karton dobozba. soha semmi nem tunt el. A vamon kinyitottak a cuccot de csak a vamolas miatt.

Phrascarica 2010.06.02. 19:59:43

@mingyá beszólok!: "Tavalyi nyaralásunkról visszaérkezve a Ferihegyi csomagkiadónál láttunk nem is egy Samsonite bőröndöt ami megrepedve ill. kisebb horpadásokkal vészelte át az utat. Ez meg csak egy kartondoboz, mázlista vagy."
Ennek csak örülni lehet, kap egy új Samsoniteot a régi karcos helyett :)

AZso.hu · http://www.azso.hu 2010.06.02. 20:38:29

Meg fogod érteni, miért csomagolják be ennyire, ha megnézed ezt a videót:

www.youtube.com/watch?v=uRFcbWdn360

230e 2010.06.02. 21:15:37

@phrascarica:
Ja nekem egy becsomagolt, fóliázott, szétszedett, briingazsákba rakott, jegyvételkor, becsekkoláskor, feladáskor külön jelzett kerékpárt sikerült így megsiratnom, mert az aulvázat sikerült elhajlítaniuk. Annak akkor nem így nem örültek. Aztán ők sem, így a végén fizettek mint a katonatiszt.
A legközelebbi úton összetört bőröndnél már nem is idegeskedtem, igaz azt 10 perc alatt cserélték (volna ha lett volna bőrönd, így kb. 10 nappal később futárral hozták ki haza).

The Great Destroyer 2010.06.02. 22:53:00

Én is kaptam már ámérikábúl iszonyat méretű csomagot, mondjuk az egy bicikliváz volt és mivel én sem vagyok mélynövésű ezért igencsak nem kis méretű. A csomag volt vagy egy köbméter, irgalmatlan mennyiségű sztirolgolyócskával és pukkanósfóliával, viszont sérülésmentesen utazott többezer km-t.

Ciri 2010.06.03. 05:59:05

@Rocko-:
:)))

Már rég láttam.

Ciri 2010.06.03. 06:00:13

@autodidakta agysebész:

"pukkanósfóliával"

:)))))))))))))

konti10 (törölt) 2010.06.03. 09:43:12

Mit is vársz egy olyan országtól, ahol drágább az ásványvíz mint a benzin.

jujdejo 2010.06.03. 10:57:07

valahogy megertem, nekem a linkelt videok a rémálom, online boltom van, nagyreszt futárszolgálattal dolgozom, öröm látni hogy kezelik a csomagokat...

csokiájsz 2010.06.03. 12:49:01

figyi mán: hogy kell amerikából rendelni? én is akarok csak eddig nem mertem. Levámolják? felbontják? mit kell utána fizetni? hol van erről bővebb infó?

Karpathy · http://artofmax.com/ 2010.06.04. 00:27:17

pont ezt vártam volna abból az országból, ahol Cougarba csomagolnak egy normálméretű embert, hogy eljusson a-ból b-be

bezzeg Kína!

romesz 2010.06.04. 22:13:41

@csokiájsz: Elofordul hogy vamoljak es felbontjak, de nem gond, mert igy is olcsobb, mint ha otthon veszed meg. En szoktam kuldeni csomagot eddig kb 20bol ha egyet kinyitottak es vamoltak. Altalaban egy-ket het alatt oda er. Eddig egyetlen csomag sem tunt el es nem loptak ki semmit belole.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.06.05. 18:27:15

A rothadó kapitalizmus egyik utolsó rúgása volt ez erőtől duzzadó népünk felé, mellyel azt próbálták sugallani, hogy "mi még ezt is megtehetjük, pazarlunk, látjátok"... De nem sokára rájönnek, hogy végük... :D

KertelendiElemer 2011.12.14. 11:05:02

Sziasztok!

Ajánlanék egy szuper dolgot, talán veletek is előfordult már, hogy egy CD-t, DVD-t, akartatok rendelni a neten, de nem lehetett kérni a Magyarországi szállítást, mert ide le volt tiltva.

Az Egyesült Államokbeli vásárlásoknál én eddig mindig a www.viaddress.com ingyenes csomagtovábbítási rendszerét használtam, és teljesen meg vagyok elégedve vele. Eddig mindig bevált, használtam már az http://www.amazom.com-nál és az http://www.ebay.com-nál is.

A regisztráció ingyenes a www.viaddress.com oldalon. Ezután kapunk egy személyes USA-beli címet, amit használhatunk bármely USA-beli kereskedőnél történő vásárlás során, a Viaddress továbbküldi a csomagot a mi országunkba.

Ha az amerikai kereskedő nem fogadná el a nemzetközi, vagy a magyarországi bankkártyákat, akkor a Viaddress megvásárolja helyettünk az árut külön díj nélkül, majd elküldi nekünk. Nekünk csak az áru értékét és a szállítási költséget kell fizetnünk.
Szerintem nagyon jó dolog ez, hogy ezen az úton mi is rendelhetünk Amerikából! Próbáljátok ki ti is!
süti beállítások módosítása