Csapjunk a homlokunkra: Zsigulimó!

  2010. május 10. - ommm Címkék: eastblock zsigulimó

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Hányszor, de hányszor fordult már elő velem - de gondolom önökkel is - hogy a homlokunkra csaptunk: ez miért nem jutott eszembe?! Sőt, a rosszabb, mikor kiderül, hogy korszakalkotó új ötletünket, amivel majd egyszer sok pénzt akartunk keresni, valaki más már megcsinálta és nincs több gondja.

Többszörös milliomos lennék már, ha másból nem, hát a Chatroulette-ből...

Na pontosan ilyen eset a Zsigulimó. Ugye? Annyira kézenfekvő, annyira adja magát, hogy tényleg nem értem, miért is nem csinálta még meg senki idehaza? Eddig. (Egyszer még tán pénzt is hoz, ez bennne a legjobb.)

Szerencsére vannak még zsigeri bolondok, akik egyszerűen arra születtek, hogy Zilt alakítsanak át szöcskehordozóvá, terepasztalt rendezzenek be egy Trabant tetején vagy medencét fabrikáljanak egy szakadt Kadettból. Ők az EastBlock srácai, akik anno még a TV-műsorban is vendégszerepeltek egy ideig.

Indiánék megint belecsaptak a lecsóba, a Zsigulimónak külön blogot is szenteltek. Időközben ugyan kicsit átalakult a csapat, de nem lesznek ismeretlenek az arcok. Ogre például (aki hiteles források szerint valódi ore, csak kifakult a napon) ugyanúgy űzi az ipart és a flexet, ahogy régen.

Fogadják hát szeretettel a régi, jó ismerősöket. EastBlock, Zsigulimó.

Naná, hogy hamarosan meglátogatjuk a műhelyt. Végre egy kis őrület!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr181991294

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Osztán integrál-e? 2010.05.11. 18:17:29

Annak idején sokat toltam a Colin McRae Rally második részét. Persze mindig szigorúan automata váltós üzemmódban és mivel lusta voltam egyedül végigvinni az egész karriert, amellyel elérhetővé vált az összes kocsi, természete...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jaffar 2010.05.11. 18:23:57

Fasszopó indavideo

CSÖRR-CSI££ 2010.05.11. 18:28:50

Hogyhogy csak három komment tegnap óta??? Vagy lehet, hogy időtörésbe kerültem, mint abban az anyahajós filmben? (asszem Final Countdown volt a címe)

Amúgy jó a prodzsekt, bár szerintem amit Trabiból hegggesztettek, az stílusosabb

luigi Vercotti 2010.05.11. 18:39:40

A Hummer limo mintájára javasolnám az Uaz-t. Abban még én is szívesen hülyét csinálnék magamból a körúton.

gnme 2010.05.11. 18:58:15

Ajánlott. :-)

Marcika tappancsos jóváhagyásával.

szazattila 2010.05.11. 19:20:55

@klarky: jaja nem is kevés ilyen taxit lehet kint látni :) igazi nagy gánymesterek a kubaiak, utcán aláfeküdnek és szerelik az 50 éves vasakat!! OT vizsga LOL még a műszakit se ismerik :D

yeti 2010.05.11. 19:42:32

Kíváncsi vagyok milyen lesz a belső tere.Szerintem vétek lenne szövetkárpitot, vagy bőrt használni.Csak tapadós műbőrrel autentikus:)

nem kéne... 2010.05.11. 19:43:41

namost azt csak egy kívülállóként kérdezem, hogy azt a tetőkeretet nem-e kellett-e volna-e kiperemezni körben és úgy belefektetni a lemezt-e mert akkor nem huppanIK meg talán.
e.
amúgy beteg.
:)))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.05.11. 20:04:25

Pécsett rohad (rohadt?) egy hasonlóan átalakított Trabi is. De az ötlet kemény! Remélem megcsinálják! :)

kacsa! 2010.05.11. 20:05:11

Az Eastblock tévé-(vagy online ment?)műsorai naggyon faszák voltak. Lehetne folytatni online ha van rá szponzor. Néző szerintem van rá...

Jay350i 2010.05.11. 20:18:18

az ötlet fasza csak kivitelezésben nem láttam még jót, remélem nektek sikerül!

Önjáró Talajgyalu 2010.05.11. 20:28:05

A legjobb: www.auto-kult.com/news/koda-120-limousine-194.html

Ezt a szintet kell hozni. Full gyári mindene, még a pótülések is, atom Limóvá alakítva. Isten. Én Skoda fan vagyok, de ha a Zsigulimo hasonló szintet megüt, annak is fanja leszek. :D Hajrá!

Rajninho 2010.05.11. 20:35:31

Azért az a nem piskóta , hogy milyen hosszú kardán tengelyt kellet létre hozni :D Azta kurv@ :D

S4mu3l 2010.05.11. 21:00:52

Zsigulátorlimó, haha, kézenfekvő.. Kéne! :D Na az indavideó, az nem kéne.

Devil2 2010.05.11. 21:20:10

Nem semmi azt meg kell hagyni, de nem tudom hogy az első futóművet illetve a kormánygeometriát hogy fogják összehozni, mert ugye az erősen tengelytávfüggő dolog.

GaspiW123 2010.05.11. 21:32:30

Gratula a projekthez! Karaj lesz. nagyon tetszik a lakatosok munkája. (bár ilyen készültség mellett csinálhatnám a W123-as El Camino-mat...)
Magam részéről fele ennyit toldottam volna bele, de nagyon zsír! Csakis a Zsiguli szkájt (izzadós műbőrt) bele, vmint motort és féket tuningolni a többletsúlyhoz.

yeti 2010.05.11. 21:38:18

@GaspiW123: Ha már felhoztad,a Mercivel hogy álltok?

vitya25i 2010.05.11. 22:04:01

ezt a kritikán aluli szar indavideót :-(
mééé kell ezt a fost erőltetni? a 10.-ik másodperc után anyázva hagytam abba a nézést, pedig kíváncsi lettem volna a zsigulátorra.

cork77 2010.05.11. 22:26:28

Motornak meg beleraknak egy ZIL motort? Vagy marad a gyári brutális?

GaspiW123 2010.05.11. 22:31:25

@yeti:

Lassan alakul (ritkán jut rá idő+energia). Motor, váltó, kardán, szintező OK. A kasztnit fejlesztem folyamatosan. Épp a porrá rohadt hátfalat foltoztam rajta. Fülke-hátfalat a h.szélvédővel kellene gyorsan kitalálnom.
Amúgy pöc-röff a verda, megy-fűt-világít...

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.05.11. 23:00:24

@CSÖRR-CSI££: Az anyhajós filmeket én is szeretem! Főleg amiben kabinajtóthajtogatnak:)

Head74 2010.05.12. 01:39:35

Az Škoda tényleg jó, de szerintem az egy 105-ös...

Head74 2010.05.12. 01:40:39

Jók a linkek, nem gondoltam, hogy ennyi őrült van

velo · http://www.astra-coupe.hu 2010.05.12. 03:15:54

remélem szép, egyszínű fehér lesz, mert ettől a sok csiricsáré festétől meg airbrush-tól már kivagyok -.-

orca75 2010.05.12. 06:38:45

Ahogy egy kedves ismerős mondaná:
- Ezeknek sem a foga fáj!
:-)))
Nekem nagyon tetszik, sok sikert kívánok az alkotóknak!!!

hamika 2010.05.12. 06:50:51

Az indaszemét szar foss videoval elbasztok mindent.Pedig érdekelt volna :((

ommm 2010.05.12. 08:02:39

@hamika: Azért van a posztban egy valagnyi hiperlink. Menj rá a honlapjukra és nézd meg ott, vagy töltsd le. Hahó!

- LA - 2010.05.12. 08:13:49

természetesen a xar indavideot Karotta csinálja, ezúton üzenem neki, ha még nem vette volna észre, hogy egy fos az egész...

Önjáró Talajgyalu 2010.05.12. 08:49:30

@Head74: És ezt miből gondolod? :) Az, hogy milyen lámpája van nem jelent semmit. 105 és 120 is készült az összes fajtával. A lámpafajta és kasztnitípus évjáratfüggő, a váltás a kettő között 1983-84 környéke. Előtte a limó-típusú kasztnit nyomták, utána pedig az új fajtát. Az h. 105 vagy 120 csak azt mondja meg, hogy milyen motor van benne (1046ccm vagy 1147ccm), az S,L,GL,GLS,stb pedig a felszereltségi szint.

GaspiW123 2010.05.12. 08:54:28

Majd' elfelejtettem; fém tetőablakot beraknék a hátsó ülés fölé(fordított üzemmódban, hátulról előrefelé nyílóan).

Devil2 2010.05.12. 09:02:21

@Önjáró Talajgyalu: Na meg a műszerfal is lehet támpont, mert a 105-é a nagy sebmérős a 120-é meg a kerek műszeres.

Devil2 2010.05.12. 09:05:08

By the way nem értem a heves anyázását az indavideonak én minden gond nélkül meg tudtam nézni (többször is) pedig csak egy tetű 2 megás netem van.

puspunk (törölt) · http://rozsdaboglya.blogspot.com 2010.05.12. 09:10:22

@Head74: Nem jelent semmit a kereklampa es a spoilermentes motorterteto. 81-ig a 120asokat is ilyennel szereltek a keskenyebb kasztnisok kozul. 81-83 kozott jott be az ovalis lampa, es utana a "szeleskasztnis" kockalampas 120as.

puspunk (törölt) · http://rozsdaboglya.blogspot.com 2010.05.12. 09:15:17

@puspunk: bocs, ilyennel _is_ szereltek, mert 79-ben mar volt spoileres motorterteto is.

Önjáró Talajgyalu 2010.05.12. 10:18:03

@Devil2: Biztos? Szerintem a vege fele mar 105-ben is csak kereklampas muszerek voltak, illetve szerintem az felszereltseg fuggo is. Tehat a 105L-ben kerek muszerek voltak, a 105S-ben meg a nagy. Most nem talalom a gyari kezikonyvem, amiben le van irva tipusra, hogy melyik milyen, de en ugy emlekszem, hogy csak a 105S volt nagy muszeres.

Önjáró Talajgyalu 2010.05.12. 10:20:43

@Önjáró Talajgyalu: Egyebkent meg a ket muszeregyseg nagyjabol (elektronikailag, rogzitesileg) csereszabatos, sot, meg a Rapid/GLS "kocka" muszeregyseg is, ahogy pl. az ujabb kasznis autokban az oval es a trapez lampat is eleg egyszeru cserelgetni. Szoval maradjunk annyiban, hogy ennyi ev utan kivulrol, ranezesre mar nem lehet megmondani, mi volt eredetileg az auto... :)

KAWAszaki 2010.05.12. 18:26:13

Óóóóó a gombszemű bódé...
Még, még ilyet!

Kókler Róbert 2010.06.01. 20:59:02

Az indavideó egy kalap fos, akárkicsinálja!
süti beállítások módosítása