Furmányhajtányok fergetes futamai

Miskolci Elektromobil Verseny

  2010. április 23. - Koncz_János Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Gázt neki, hadd piruljon!
2014-07-15 16:32:56

Figyelem! Az út paraméterei miatt személygépkocsival nehezen járható! Behajtás csak saját felelősségre!

Ne baszakodj a sorssal! +18
2014-02-01 18:02:05

Egy kellemes nyári napon négy rokonszenves ausztrál diák meglóg a suliból, bedobják a szörfdeszkát meg a

Időutazás nyolcvan DeLoreannel
2011-06-17 07:00:00

Alapvető spirituális tapasztalat, hogy a világon minden mindennel összefügg – ez teszi rejtelmessé

Tedd meg, értük
2011-02-23 12:08:45

Vagy ötszáz soros ódát írok erről a pár másodperces szpotról, vagy semmit. Inkább semmit, Önök anélkül

 

Szép dolog a sport, de még szebbek a lányok, akiknek fotóiból jópárat becsempésztünk galériánkba

Van otthon fúrógéped? Építs belőle elektromos autót! Közlekedni még nem tudsz vele, de versenyezni már igen. Bizonyság rá a miskolci Elektromobil Verseny, ahol a Föld Napján több ezer érdeklődő figyelte a flúgos futamokat. Én meg a jó csajokat. Is.

Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr61944340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misinator 2010.04.23. 06:50:38

A csajok jók voltak, a szerkezetek aranyosak, a hangmérnök nagyothalló volt / vagy kompenzálni akarta a kidörgők hiányát/.
A Bosch-nak jó reklám. Egyébként meg parasztvakítás az egész: A 100 km/h-s álomhatárt villanymotoros autóval lépték át először.
Ehhez képest szánalmas majomkodás százvalahány évvel ezután technológiai "fejlettségünkel" így kérkedni.
Na meg zsákutca is, amíg nincsennnek lambdaszondák, meg minimum hármas hatású katalizátorok a hőerőműveken.
Az akkumulátorok ökológiai lábnyomáról nem is beszélve.
Öntelt technokrata pózolás.

Manyizga (törölt) 2010.04.23. 07:17:47

Jópofa. :)

Elsőre azt hittem, nem akkumulátoros fúrókkal fognak versenyezni, és az áramellátást is maguknak kell megoldani. :) Az még innovatívabb lett volna... :))

A lányok szépek. :)

Szsrobert 2010.04.23. 07:51:54

Valami nem stimmel. Két 50kW-os motorral 105km/h?

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2010.04.23. 07:57:24

A lányok legtöbbjének számomra riasztó szemöldöke van. (Tudom, én vagyok a hülye, miért azt nézem? ;-))

A 30-as képen a fotót visszanéző kiscsaj viszont helyes.

misinator 2010.04.23. 08:02:27

Az angol nyelvű wikipedia két 25 kw-st ír. Az inkább valószínűbb. Mondjuk a szivaridomátor eléggé kint volt a torpedóból, sebességélménye az lehetett rendesen:-)))

Tomi1973Wien 2010.04.23. 08:04:51

jo buli lehetett, jovore el kell latogatni erre a bulira, volt ott sok sok szep sunaznivalo :-D

misinator 2010.04.23. 08:06:42

@bonifac: Szemöldök-fétis?:-)))

Higany 2010.04.23. 08:10:30

Éljenek a csajok, erős a mezőny, de a Union Jack-be bújt csapat a legjobb! :)

misinator 2010.04.23. 08:14:37

@bonifac: Meg hát üdvözöllek Borsodban!
Itten szemöldökben erősek a lyányok. Ojan bulgár tipusúak:-)))
De cserébe cexuálisan képzettek és lelkesek:-DDD

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.04.23. 08:19:36

itt kommentelek es off leszek de a masik oldalon nem tudok, az autopalyas videohoz annyit irnek hogy NE KAROMKODJUNK MAR a masik meghogy vegig fikazza az autopalyat - ha ennyire nem tetszik neki akkor menjen a regi 6oson, amugy kisut az a mentalitas a videobol hogy fikazza vegig ( elindul az m0 eloszor is, ennyi erovel jaszladany fele is elindulhatot volna ) szoval probaljon meg orulni neki. ne keltse mar ezt a hangulatot amit csinalt . ORULNI NEKI! ok?

Phrascarica 2010.04.23. 08:23:17

A lányok szépek, a verseny izgalmas, de mi ez itt??? Mondom süllyed a szinvonal, és már elérte a legalját, először nyavalygás a síremlékek között aztán fúrógéppel hajtott babakocsiverseny :(
Elzárták a tesztautó csapot?

AvLav 2010.04.23. 08:56:55

Egy kis rövid összefoglaló videóban az eseményről:
www.youtube.com/watch?v=LeGy0_XzWAw

.: mimino :. · http://chinacar.blog.hu 2010.04.23. 09:09:59

én a tavalyin voltam, ahol az elektro-kispók ledarált egy-két korlátot =)

szatyi 2010.04.23. 10:03:39

@phrascarica: És mi a véleményed a Radical cikkről? Szerintem az megér legalább három ford fusion tartóstesztet.

Stock 2010.04.23. 10:05:36

Ommm!
egy hónapja ígértél egy hot hatch összehasonlító tesztet..
mikorra várható??

fahey 2010.04.23. 10:24:17

nekem olyan adatok hiányoznak, hogy pl a leggyorsabb mennyi idő alatt tett meg 1 kört és az a kör hány méteres?!
meg hogy hány kört megy egy szett akksival?!

Krisi 2010.04.23. 10:33:11

1: száradjon le a blogmotor

2: ezentúl mindenki jól járna, ha a hasonló autós-csajos rendezvényre Koncz János menne ki a jövőben is, jó érzéke van a fényképezéshez, meglátja a lényeget :)

1kutya 2010.04.23. 10:41:40

te János!

fogadjunk te csak a csajokért mentél ki és fasse érdekelt az a sok villanycsettegő!:DDD

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.04.23. 10:45:51

@AvLav:

hehe, AC/DC, cseles, nagyon cseleees :)

én az ezer éves kiszuperált elektronyos terménydarálóból szerettem volna anno e-gokartot építeni, de már a gázpedálnál elakadtam :)

Jamesblond 2010.04.23. 11:00:05

Hát igen: Porszívó motorból fűnyírót, mosógép motorból köszörűt, daráló motorból korongfűrészt, fúróból meg autót! Hehe:) Találékony a magyar:)! Mekkora jópofa party lehetett! Kaptak mindannyian ugyanolyan erőforrást és lássuk ki a jobb? Nem az adófizetők pénzén rendezték, nem kell fikázni. Van nekünk Galamb Józsefünk (Ford), Anisits Ferencünk (BMW), Barény Bélánk (Merci), épp itt az ideje, hogy az elkövetkező évek egyikében egy magyar végzős mérnök újabb meghökkenést keltsen a világban. Mint ugye a "T" modell, az SL Merci, vagy a "D" BMW-k ereje, vagy sorolhatnám. Mia közös ezekben az emberekben? Az, hogy annak idején a kocsisok legyintettek legnagyobbat a szárnypróbálgatásaikra. Lehet lesz majd egy XY nevű magyar fiatalember kamionos apától meg ápolónő anyától aki kitalálja hogy lehessen egy e-autót a mindennapokban használhatóvá tenni. A magyar mérnökök a legokosabbak, a magyar lányok a legszebbek, csak azt tudom mondani: Hajrá Magyarok! Elvégre a németek is itt voltak ezen a versenyen és megvertük őket:)

biker_kolee 2010.04.23. 11:09:57

Boschoznám a csajokat.

biker_kolee 2010.04.23. 11:13:50

@Krisi: Viszont a képalák is ütnek.

Szomjas. Ő is szomjas. Mindjárt szomjas lesz. Még nem szomjas.

Kééééész. :DDDDDDD

Kifordított kacagány 2010.04.23. 11:22:35

én csak azt nem értem, ha már annyira könnyű szerkezetet akartak alkotni és amúgy is bringaalkatrészeket használtak fel, akkor miért tákoltak ilyen böszöm monstrumokat, ahelyett, hogy valami bevált formát kölcsönöztek volna?
pl egy tadpole váza tökéletesen megfelelne, csak a hajtást kell rá megoldani.
és akkor ezekből lesz a jövő mérnök nemzedéke.

ambringa.hu/kepek/galeries/Challenge-trike_l.jpg

misinator 2010.04.23. 11:55:24

"..Nem az adófizetők pénzén rendezték, nem kell fikázni..."
De, fikázom: nem az adófizetők, hanem a vásárlók pénzén jópofiznak - ők is.
Meg környezettudatoskodnak a fogyasztói társadalom gerjesztői, haszonélvezői.Több energiát elhasználtak a kihangosításra, meg a felfújt kapukra szerintem, mint a versenyszerkentyűk mozgatására. Meg a hibrid technológiában élenjáró autógyár osztogatta a minőségi papírból készített brossúráit, hogy asszongya ő milyen ződ, környezettudatos, meg felelősséget érez a jövőért.
Aha.
Mindjárt meghatódok.

A mérnökpalántákkal semmi bajom.

Kifordított kacagány 2010.04.23. 12:02:31

@sipike78: igaz, meglehetősen át kellene alakítani, hogy megfeleljen. főleg az oldalvédelem miatt. de akkor is úgy érzem, hogy túlkomplikálták azokat a vázakat.

Xero 2010.04.23. 12:03:08

@Kifordított kacagány: Nagyon meg volt kötve a kezük ilyen téren. "Bukókeret", láb előtt bőséges hely, stb stb. A pneumobilok még drabálisabbak. Mondjuk tudtommal így is volt 30kg körüli elektromobil. :)

Kifordított kacagány 2010.04.23. 12:04:22

@misinator: nem a ződségről szólt ez az egész, ezért felesleges innen közelíteni a témához.

Kifordított kacagány 2010.04.23. 12:07:03

@Xero: a pneumobiloknál valamivel nagyobb terhet is kellett elvileg mozgatniuk, ott még érthető, de itt már kevésbé.
az a tény viszont, hogy volt köztük pillekönnyű, mégis csak azt mutatja, hogy kicsit túlkomplikálták egyes csapatok a vázkérdést, nem?

misinator 2010.04.23. 12:18:39

@Kifordított kacagány: Én ott voltam.
De. Arról is.
Merthogy pl. nagynyomású üzemanyagbefecskendező rendszer által előállított nyomással is lehetne ilyen - tényleg jópofa - szerkentyűket alkottatni a világ jobbításában még hívő mérnökpalántákkal, van a cég profiljában ilyen, azt hiszem...
Ez sima, kiszámított marketing, hagymázas
arculattal leöntve. Pont.

misinator 2010.04.23. 12:28:25

@Kifordított kacagány:
www.bosch.hu/sajto/presstext.phtml?id=672

"..A Föld Napja alkalmából idén második alkalommal mérték össze teljesítményüket azok az elektronikus hajtással rendelkező járművek..."

"..„ (…) Napjainkban az innováció kulcsfontosságú a globális fejlődés biztosításához. Kiemelt jelentőségű az a felelős nagyvállalati attitűd, mely a fiatal generációt bevonó programokkal aktivizál, hiszen ez adhat válaszokat a jövő kihívásaira.” – hangsúlyozta megnyitó beszédében Horváth Attila, a Robert Bosch Power Tool Kft. gyárigazgatója..."

blablabla, blablabla
Meg asszongya, milyen empatikusak vagyunk:
"...A verseny napján a Bosch csoport miskolci gyára rendkívüli segélyakciót szervezett a borsodi árvíz károsultjainak javára, melyhez a gyár ötszáz ezer forintos támogatással csatlakozott..."
Megható, hüp-hüp!

"...a vállalatcsoport a 2009-es üzleti évben körülbelül 38 milliárd eurós forgalmat ért el..."

Hogy bele nem szakadtak.
Na jól van, a szándék is valami, egye fene respektálom...

Kifordított kacagány 2010.04.23. 12:32:04

@misinator: manapság már semmit nem tudsz eladni a ződmaszlag nélkül, világos, hogy valamilyen módon bele kell szőni a mondanivalóba, de attól még nem arról szólt.
azt meg, hogy a profitjukból mire és mennyit költenek, nem mi szabjuk meg már. ha meg mégis bele akarunk ugatni, akkor is inkább ilyenre költsék mint bugyuta reklámokra amit a tv-ben mutogatnak.

butschq 2010.04.23. 12:37:17

életemben először szerepelek a totalcaron:)
már megérte jelentkezni a versenyre
liberte wrc 4ever:):)
a 65-ös képen azé jó kiállása van a gépnek:P
a 67-esen meg csak a közönségnek mutattunk:)

butschq 2010.04.23. 12:39:35

ja és Vivát Miskolc
ha már itt tartunk:)

MrSpock 2010.04.23. 12:40:32

@Kifordított kacagány:
Hidd el, hogy a vázba némely helyen kell a bika merevítés. Nekünk teszteléskor kitépte a lánc egy szűk visszafordítóban a komplett kerékfelfüggesztést a hajtott oldalon. Akinek meg nem volt lehetősége alumíniumból építeni a vázat, annak eleve veszett fejsze nyele volt a könnyű autó.
30 kg-os kocsi biztos nem volt, csak a 6 fúró 18 kg.
És a jövő évi versenyre tanulság, hogy 3 kerékkel sajnos nem elég stabil a kocsi kanyarban. Így is csoda, hogy be tudtunk kerülni a döntőbe háromkerekű kocsival.

butschq 2010.04.23. 12:41:42

@misinator: igazából teljesen mindegy milyen néven adják el, a diákok mikor csinálják, épp sz-rják le a zöld maszlagot, egy jó kihívás az egész
és hogy a nagyközönségnek miként árulják el, már nem a diákság ügye sztem

misinator 2010.04.23. 12:42:54

Inkább. Nem is ezzel van végülis a baj. Hanem a birka néppel, hogy minden marhasággal meg lehet etetni, legyen az politika, vagy a termékek, szolgáltatások világa.
Nna mindegy, kattintsunk inkább vissza a képgalériára, lessük a sunákat, az tényleg bódottá-genelátol!!!
Már úgy szakmailag:-)

Kifordított kacagány 2010.04.23. 13:13:10

@MrSpock: oké, el kell fogadnom, amit mondasz, én nem építettem a versenyre ilyen gépet, tehát kevesebb is a tapasztalatom.
elméleti síkon viszont nem látom mi lenne az oka a nagyobb erőhatásoknak annál, mint ami egy bringánál jelentkezik.
az alu vs acél téma is árnyaltabb talán. az alu könnyebb, az acélnak meg nagyobb a szilárdsága, ezért kevesebb kell belőle. acélvázas bringából is csinálnak egész könnyű darabokat.
persze ez csak értelmetlen tamáskodás a részemről, nem kell foglalkozni vele. remélem jól éreztétek magatokat, jó buli volt a verseny is és az építés is.
a trike kerekeinek a felfüggesztése hogy volt megoldva?

misinator 2010.04.23. 13:13:31

@kohlenbrenner: Mint írtam, a versenyzőknek respect!
A Boschban van mérnök, meg szalagmunkás ismerősöm is, több is. Nekik is respect.
Ha figyelmesen olvastátok, nem rajtuk morgolódok...

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.04.23. 13:14:01

és akkor még pl. saját töltőberendezés nem is volt beépítve a járgányokba

meg világítás, légzsák, ülésfűtés, hátvakaró, szopó-nyaló automata stb. :)

misinator 2010.04.23. 13:19:31

Épp most ebédeltem az egyik OTT dolgozó mérnök srác mennyasszonyával /na, ezért nekem lőttek:-)))/.
Mondtam is neki, én nemigen fogok a multitól ajándékutalványt kapni mostanában...
Meg állásajánlatot se...

Kifordított kacagány 2010.04.23. 13:22:02

@MrSpock: ha kohlenbrenner-el egy csapat vagytok(közben megnéztem a két képet is) akkor szerintem sokat javított volna a stabilitáson, ha elöl is nagyobb kereket tesztek fel és a tadpole-on sem véletlenül dőlnek befelé a kerekek, kanyarban nagyon hasznos tud lenni. persze a 4 kerék mégis csak 4 kerék.
az a gép meg pont azok közé tartozik, ami tetszik és nincs tele feleslegesnek tűnő vázelemekkel. ellentétben pl a németek szerkezetéve.

dukeekud 2010.04.23. 13:22:19

Erdekes verseny. Kivancsi volnek mekkora volt a sebeseg ? 30-40 km/h ? ugy kb ennyire lehet eleg az a 1.5 LE .

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.04.23. 13:23:11

@misinator: én is szelektíven gyűjtöm a hulladékot, ahol csak lehet, takarékoskodok a energiával, eközben ezrével nyomom a szórólapokat a megrendelőknek, mert a két szép szememért nem adják ide a kenyeret meg a húst az abc-ben... :(

ez egy ilyen világ

butschq 2010.04.23. 13:37:15

@Kifordított kacagány: két külön csapat vagyunk, de ha 3 kerekű, akkor sejtem kik lehettek :) (gépész car?)
a miénknek a kis kereken kívül az is volt a baj, hogy magasra kerültek a fúrók, még hajtás nélkül próbálgattuk a vázat (hegyoldalon megindítottuk), és ott még semlegesen viselkedett, viszont a fúrók már befolyásolták rendesen
@dukeekud: gépátvételen az egyik gép kb 90-et ment, a miénk olyan 30-40 között teljesített, és jó a középmezőnyben voltunk
@misinator: kötekedés szándéka véletlenül se merült fel bennem, van a csoki ami kitudja milyen ízű, és van a csomagolás...sajnos. ilyen a világunk

Bambano 2010.04.23. 13:39:09

ez mekkora buli:)))
lábfetisiszta vagy-e? igen, de én is...:P

yeti 2010.04.23. 15:42:22

Sajnos vége lett mire hazaértem Pestről,pedig 300 méterre lakom a starttól.

@misinator: Ha nem tűnt volna fel ez egy kis agytornával összekötött játék.Nem kell egyből felháborodni azon,hogy nem mentik meg a világot,mert nem is az volt a cél.

butschq 2010.04.23. 16:02:20

@Sakic: ha én azt tudnám, nagyon boldog lennék, de mivel a csütörtök 24 órázás volt, így én pont nem értem ki a gépátvételre (aludtam), így lemaradtam a jó csajokról, a meleg kajáról, és a hideg sörről (ha volt:S)
így mondták, hogy volt egy autó (elektromobil) ami 90et ment
nem teszem fel rá a lelkem (amúgy is eladtam már az ördögnek)
a miénk am 30valamennyit ment a mérőponton

Phrascarica 2010.04.23. 16:12:08

@szatyi: Az jó volt, meg is jött a kedvem, már csak gyűjteni kell rá, na meg kéne hozzá egy pálya is :)

Hurri Kán 2010.04.23. 16:17:23

Jó a cikk + a képek!
Off: tudja vki hogy miért zárolták az M6-videós posztot?
Éljen a sajtó- és véleményszabadság!

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2010.04.23. 16:23:27

@gyvy: biztos féltek, hogy megdönti a kommentszám a roncsmerci expresszét :)

Hurri Kán 2010.04.23. 16:27:20

@sipike78: nekem egy kicsit más elképzelésem van. De lehet csak én vagyok indokolatlanul paranoiás és üldözési mániás.

Kopi3.14 2010.04.23. 16:38:10

@gyvy: a leányzó hiperérzékeny, ha öt kelll kritizálni. plusz a jelek szerint értetlen is, meg sértödékeny.

Hurri Kán 2010.04.23. 16:41:27

@Kopi3.14: Á, dehogy. De legalább azóta is válaszol. Persze, lényegesen egyszerűbb megsértődni mint egy egyértelmű kérdésre adni egy egyértelmű választ, ami persze nincs csak utána csodálkozás az anyázás miatt, na az van.

Kopi3.14 2010.04.23. 16:45:21

@gyvy: hol válaszol? Lezárt topikban?

Hurri Kán 2010.04.23. 16:48:11

@Kopi3.14: amíg nyitva volt addig se válaszolt.

gnme 2010.04.23. 17:09:04

ee' sem tudtam képzelni kell hirtelen az a tengely, de látom jó helyre épült :-)

háát srácok, dobjatok be valamit mer'az meglátszik!

gnme 2010.04.23. 17:27:35

Most láátom há' megvan még aza kétdekás kisbolt a nagyfal lyukában?

Oda bármikor mentem mindig kétdekáztak :) ..értitek már mire gondolok

Ciri 2010.04.23. 17:56:01

A képalák és a csajok életveszélyesek !

Köszönjük! :)

misinator 2010.04.23. 18:15:40

Feltűnt. De attól még megvan a külön bejáratú véleményem.
Egyébként elég sok pénzt szánhattak rá, profi volt a szervezés: kerek egész napos útlezárás forgalom eltereléssel, a pálya felett épített ideiglenes gyalogos felüljáróval, hang és kivetítő technika, Szujó Zoli, Görög Zita...
Hidd el ki van ez találva:-)))

Lowtyo 2010.04.23. 19:08:12

koncz jani egy állat vagy
rég szórakoztam ilyen jót

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.04.23. 19:36:08

a csajokat blokkolnam :D

jo kis rendezveny lehetett, sok okos ember vasba megalmodott remekmuvevel.

a "zold" autokban meg nem hiszek.

olyan mint amikor fejberug a lo, de HYBRID modon ezt ugy tenne a lo hogy sok okos mernok puhitja a rugast - az attol lorugas marad.

a kozlekedesre forditott energiat csokkenteni nem igazan lehet - max a karosanyag kepzodest idoben - terben eltolni.

gromek7 2010.04.23. 20:19:44

Egyszerűen nem értem, hogy erről az eseményről miért nem raktatok fel videót. Imádom a tc-t, de omm álmos szemei helyett (veterán expo) szívesebben néznék mozgóképes beszámolót erről a happeningről.

zalkapone 2010.04.23. 21:11:06

Ez annyira beteg! Annak idején a ládaderbi is tetszett, de ez valami hatalmas! Ha nem is váltják meg vele a világot, akkor is jó agytorna az ilyen, szerintem. Csak így tovább!

Rocko- 2010.04.23. 22:28:18

@biker_kolee: ütve fúrnád? :)

@sipike78: a klíma csodálatos, biztonsági öv nem kell, elég a figyelmeztető matrica meg bim-bam, NCAP-on kap erre egy pontot.
"de már a gázpedálnál elakadtam :)"
CTS-től rendelsz te is?

MrSpock 2010.04.23. 23:02:56

90-et nem ment egyik sem, az csak hantázás volt. Voltak ilyen keringő pletykák, hogy valamelyik 90-et megy, valamelyik 40-re gyorsul 2 mp alatt, de értelmes ember nem dőlhet be ilyeneknek. Mégiscsak 6 akkus fúrógép hajtja ezeket. A GOCAR-ról előzetesen azt hallottuk, hogy 65-öt megy, de a verseny végére nekem már 57-et vallottak be.
A vázunk 12 kiló volt burkolattal, de a kerekekkel, hajtóművel, fúrókkal és mindennel együtt már 75 kilót nyomott a kocsi. A hajtóművet kicsit túlméreteztük.

bobeszedulacika 2010.04.24. 02:51:37

hát nem tudom ki írta ezt a cikket meg ki csinálta a fotókat...
mert nálunk a suliban (andrásy)van három díj :a legg jobb pilóta,a legg gyorsabb jármi,és képzeljétek el a legg szebb jármű.
ehez képest egy szó sincs a cikkben róla és a száz fotó között egy sem ???
ki érti ezt???
de bár ki be mehet és meg nézheti az aulában.

Rocko- 2010.04.24. 07:11:46

@bobeszedulacika: elég alaposan olvashattad el a cikket és a kapcsolódó postot, ha nem sikerült rájönnöd, hogy ki írta.

Sam75 2010.04.24. 10:13:36

Csak egy észrevétel: Az Andrássy Gyula Műszaki középiskola Miskolcon van nem Kassán.
Legalábbis én oda jártam az Andrássyba :-).

Ciri 2010.04.25. 05:29:08

@bobeszedulacika:

Csak járj abba a suliba még sokáig, mert a helyesírásod és a szövegértésed a nullával egyenlő.

nekem-8 (törölt) 2010.08.29. 21:40:23

BOBESZEDULACIKA adataid a neten...
ITT!!!

"http://www.expressz.hu/allas-munka/szakmunka/hegeszto/hirdetes-22157468/"

AKI ÉRDEKLŐDIK A MINDENHOL MINDENKIT FIKÁZÓ BOBESZEDULACIKA IRANT...!!!
süti beállítások módosítása