Tízéves a Totalcar. Az ötödik elem

  2010. március 28. - ommm Címkék: 10 eves totalcar

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Pár nappal ezelőtt határozott körvonalakat kezdett ölteni tízes listánk. Gyurmáztuk a jelentkezőket ide-oda, míg végül szűkült annyira a kör, hogy a Volvo, CX és Porsche után bemutathattuk a következő autót, a tegnapi Alfa 75-öst.

Feltűnt azonban, hogy listánk egyre kevesebb szabad helyére az Alfán kívül nincs még klasszikus, négyajtós limuzin, amelyik méltó módon képviselné a nyolcvanas éveket. Nosza, beástuk magunkat a képek közé, míg végül sikerült kiválasztanunk a vörös milánói méltó párját, mely márkáján belül az utolsónak mondható, jellegzetes orrkiképzésű limuzin volt. Íme az ötödik:

01

Az E28 kódjelű ötös BMW az igazi, hűvös német eleganciát képviseli. Nem egy hedonista, gigászi kupé, hanem a vidéki orvos könnyed, kényelmes limuzinja. Megbízható és igényes, még ezzel a kétliteres, soros, hathengeressel is elfogadhatóan dinamikus és elhihetik, ez a kicsi motor is tökéletesen tudja a mágikus, sorhatos BMW-hangot (egyben listánk egyetlen, ilyen hengerelrendezésű autója). Külön öröm, hogy a napi használattól sem fárad el túlzottan, alig több, mint 70 ezer kilométerrel került Németországból mostani gazdájához és azóta is csak megy-megy, ha kell gyorsan vagy csendesen, télen-nyáron. Amit kér megkapja, ennyi a titka, nem egy hisztis darab. És persze a korhű, TRX-felniken jön, ezeket ledobja a tulaj.

Na meg: ez is a jó végén hajt. Gratulálunk!

Erről jut eszembe, ezt tegnap linkelte be egy merénylő az Alfás posztba. Fogalma sem volt róla, mekkora gyomorfájást okoz ezzel a szerkesztőség tagjainak. Még most is fáj, ha nevetek. Csak a szövegre koncentráljon!

Ismerik hát az ötödik autót, amelyik OT Expós gigastandunkon ott lesz majd, de ha azt hiszik, hogy már csak öt van hátra, tévednek. A +1 autó lesz az igazi bónusz, valami olyasmi, amit még jó eséllyel csak kevesen láttak élőben önök közül (nem, nem a DeLorean). Természetesen holnap is már kora reggeltől gőzerővel forgatunk, fotózunk, rohanunk és szervezünk, hogy ez a buli emlékezetes legyen mindenkinek, aki megáll standunkon vagy a shopban.

Következik a távol-keleti páros.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr221875478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sir Kolompár Obama 2010.03.28. 22:30:27

@nem kéne...: Megnéztem a többi képet, majdnem elélveztem :D. Bazmeg, hogy lehet ilyen tip-top egy ennyi idős autó, nem hiszem el, a szerszámoskészlet szintén odabaszott, hát enni lehet róla, teljesen kész vagyok... áááhhh. A sibedától kész vagyok űűűűűűűűű. Patika..., ember..., patika állapotok.

gecofeco 2010.03.28. 22:35:55

Ez kibszottúl gyönyörűűűűűűű! Dugnám nagyon :-)

Rocko- 2010.03.28. 22:39:59

@vadász2: ;)

@UrQuattro: csak a tulaj becenevére utaltam. amúgy EZ az autó olyan szép állapotban van, hogy érte érdemes elcsábulni egy BMW-ért. vagy max E34. de mást nem.

@nem kéne...: :DDD

Dr. Robin Masters 2010.03.28. 22:56:05

Automata illene hozzá, no meg egy bőrözés. Egyébként rendben, habár nem rajongok a propelleres márkáért.

nem kéne... 2010.03.28. 23:04:23

@Dr. Robin Masters:

automata huszas nem egy jó párosítás.
bőrözni meg mit bőrözzek?
megvan a garnitúra bőrös ajtókárpitom is, csak éppen az elektromos ablakoshoz való, kurblishoz ki kéne venni belőle a kikönnyített részt, amit meg nem akarok.
akkor inkább megvárom, amíg meglesz a négy villanyablak és bekerül együtt minden.

mybudapest · http://mybudapest.blog.hu/ 2010.03.28. 23:09:44

hogy mit érzek a képek láttán? tulajt felkutat, autót elköt és Gibraltárig meg sem áll, ott boldogan él míg meg nem hal :( :D

nem kéne... 2010.03.28. 23:09:46

@kapujanincs:

e28uk soha nem volt szerintem.

somlói galuska 2010.03.28. 23:10:21

Tényleg szép, de miért kellett kispórolni az elektromos ablakemelőket?:)(főleg, hogy nem egy szövet belsős példány)

Alf (törölt) 2010.03.28. 23:11:18

@Dr. Robin Masters: bőrözés? ilyen gyönyörű patinás bőrt rég láttam. persze ki lehetne cserélni, de vétek lenne.

somlói galuska 2010.03.28. 23:12:46

@nem kéne...: nah, akkor ezek szerint nem csak nekem hiányzik:)
Eredetileg akkor szövet belsős?

nem kéne... 2010.03.28. 23:14:29

@somlói galuska:

ennek szövet belseje volt, egy majdnem tökéletesen mezítlábas bemutatóautóként kezdte a niederlassung stutgartban.

nem kéne... 2010.03.28. 23:16:27

@somlói galuska:

az.
könnyűfém felni, metálfény, kézi tolótető volt a felszereltsége, setöbb.
fordulatszámmérője például a mai napig nincs.

switch 2010.03.28. 23:16:48

@Sir Kolompár Obama:
Az USA-ban tucatszám vannak jóval öregebb autók (akár a hetvenes évek elejéről is!) amik majdnem szalon állapotban maradtak meg, pedig használták őket (olyan 50-100e km környékén, attól függ) ebayon elég sok ilyennel lehet talákozni.
Az ilyen autók mindig is csodálattal töltöttek el :-)

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.03.28. 23:25:46

@nem kéne...: Ok, akkor nehezen hihető de bizony én kb 13 évvel ezelőtt legyorsultam egy 525 benyásat egy 524tdvel! Nehezen hihető de tény!

Úgy suhant a td mint az álom! Meglepően gyorsult a száztizenvalahány paci ellenére is:)

somlói galuska 2010.03.28. 23:34:08

@nem kéne...: nemsemmi:)így azért érthetőbb a kézi tekerő:)

(Most mondanám, azt amit anno-vagy 15 éve- egy ismerősnek, aki büszke 2es golf tulaj volt, és "szar olaszozta" a croma-t: Neked nem kell izgulnod az elektromos hibák miatt a szivargyújtós golfodban:D )

Dennis01 2010.03.28. 23:40:37

@Dr. Robin Masters: Ahogy azt Csikos sokszor megirta, az ujrakarpitozas megoli az auto lelket...

WSzabi 2010.03.28. 23:45:58

azt nem akarom elhinni, hogy ezen, meg az alfán kívül nem lesz limusine kiállítva! Se egy 124-es, se egy 126-os?? pfff.. miért is??

ommm 2010.03.28. 23:49:48

@WSzabi: Szabi, Szabi, ne puffogj. Először nézz szét, kik lesznek még a kiállítók, illetve olvass vissza, mit írtam tegnap azzal kapcsolatban, hogy nem verjük egymást keresztbe a többiekkel.

Beszéltünk a Mercedeses srácokkal. Nyugi, ne hőzöngj. Lesz ott minden, ami kell.

Dennis01 2010.03.28. 23:57:41

@min: Mar irtak, hogy ott lesz mellettuk a szocialista autoklub standja. Csak egymasnak tennenek keresztbe, ha ugyanolyan tipust allitananak ki..

nem kéne... 2010.03.28. 23:58:17

@anyahajókabinajtóhajtogató:

jó.
a huszas(az enyém) ilyen:
www.youtube.com/watch?v=vTq-8sQGHiE
a dízelen már egy utólagos intercooler is sokat segít, de a gyári szotyis kb ennyit tud:
www.youtube.com/watch?v=bkcGnpvixDQ
nézd össze a kettőt és akkor még vedd hozzá, hogy a 25i (ha nem 25e volt) húsz lóval és 40nm-rel erősebb, mint az enyém.
szóval csak ezért mondom, hogy kicsit szépnek tűnik a történet.

anyahajókabinajtóhajtogató 2010.03.29. 00:05:49

@nem kéne...: Biztos megvuduzták a td-t ismeretlen elkövetők:)) és attól gyorsulta le az 525öt:)

romesz 2010.03.29. 00:11:46

Miert kellett a 10eves a totalcar logora felrakni LENIN es CSUBAKKA kepet.
Mi kozuk van a TC-hez? :)

Bambano 2010.03.29. 00:44:54

Meghallgatva ezt a videónak álcázott zenét, egy olyan szót tudok csak leírni, amit még fórumban soha és nem is akarom túl sűrűn: anyád!

Suttora 2010.03.29. 00:44:57

Gyerekek, ez nem kosz, ezt úgy hívják, patinás :)

Suttora 2010.03.29. 00:47:39

@nem kéne...: Ha nagyon gonosz akarnék lenni, akkor a középső légbeömlőkön azért tudnék találni :) Ne vedd ám magadra, gyönyörű az autó...

Tommi · http://matchboxmemories.blogspot.com 2010.03.29. 01:09:17

@nem kéne...: "fel lehet venni vele a forgalom ritmusát." SŐT! ;-)

romesz 2010.03.29. 01:14:13

@kunaakos: ezt valoszinu a bontoba fogjak vinni egybol

nem kéne... 2010.03.29. 01:20:45

@kunaakos:

hát, ha ezen a képen( indafoto.hu/patikus/image/7299591-0fe67196/272999 ) a túloldalt lakik a tulaj, akkor jobb, ha beválogatják a gépet.
:)))))

bango skank 2010.03.29. 02:21:45

ugye majd úgy jön be mint a Cápa film akárhanyadik részében?

tin-din-din-din HARR.

esef 2010.03.29. 07:53:57

@ommm:
Azért ugye ki lesz állítva egy brit csoda is? (pl. Rover, Austin, esetleg MG)

kismajom2 2010.03.29. 08:17:05

@nem kéne...: : gyönyörű gép, gratula.

karlmann 2010.03.29. 08:22:24

@nem kéne...:

Nahát, ilyenről még nem hallottam! Mindenképpen elmentem volna amúgy is, de ez egy nagyon különleges dolog, úgyhogy semmiképpen sem szalasztanám el. Ugye meg lehet tapizni?

vivax 2010.03.29. 08:33:16

6 henger az 6 henger... baba a gép nagyon

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.03.29. 08:43:13

@WSzabi: Az 124-es még hagyján (bár korban nem illik ide), de a 126-os mióta limusine?
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1b/Fiat_126-Mk1.JPG

jujdejo 2010.03.29. 08:46:22

Istenem, milyen gyönyör!!!

Dennis01 2010.03.29. 08:57:10

@vadász2: Ez jo volt!
De o szerintem a Mercedes ilyen tipusszamu modelljeire gondolt.. :DD

Szabó bakter 2010.03.29. 09:05:47

naon pöpec! bár, én lekapnám a vonóhorgot.

somlói galuska 2010.03.29. 09:11:03

@Szabó bakter: ha olvasnál is a szemeddel, nem csak néznél, akkor feltűnt volna, hogy már megtörtént:)

Szabó bakter 2010.03.29. 09:13:06

@somlói galuska: én csak a képeket nézem. sorry.

zöldi 2010.03.29. 09:39:39

Gyönyörű a gép,nagyon kéne, gratulálok!

Viszont néhány kommentet nem értek. Mit kell azon csodálkozni, hogy egy 100 ezret futott kocsi, amit 70 ezerel megvett egy autóbuzi, belseje patika állapotú? Milyen lenne?? Azon kéne csodálkozni, hogy huszonvalahány év alatt hogy a pillába lehet 70 ezret menni.
Szurkolok, egy E38-ból is legyen ilyen 10 év múlva. Akkor küldöm az aktuális pályázatra :D

KoGa 2010.03.29. 09:50:52

@romesz: Lenin es Csubakka jeeezusom szakadok a rohogestol :)

29 Palms 2010.03.29. 10:34:57

@romesz,

Ezt a Lenin-Csubakka dolgot nem lehetett volna úgy időzíteni, hogy ne pont akkor olvassam amikor épp leharaptam a reggeli szendvicsem felét és kicsit megtámogattam egy fél liter kólával hogy lecsússzon? :)

hpeti83 2010.03.29. 10:35:40

A hatodiknak javasolnék egy igen ritka kétajtóst a kilencvenes évek elejéről:
Skoda 135i Rapid jobb kormánnyal, barna színben, nelásskiráccsal:)

nem kéne... 2010.03.29. 10:42:22

@karlmann:

megkérdezte az ommm, mi legyen.
hát, ajtó-ablak nyitva, a kesztyűtartót bezárom, a kulcs a lábtörlő alatt aztán majd valami lesz.
;)

nem kéne... 2010.03.29. 10:44:06

@hpeti83:

abban nem az a poén, hogy rapid, nem is az, hogy jobbkormányos, hanem hogy injektoros.

Lalikiraly 2010.03.29. 10:48:20

Álomszép az autó. a BMW sikermodellje nincs mese. Imádnivaló és nagyon szép a kasznija.

karlmann 2010.03.29. 12:04:18

@nem kéne...:

Volt régen a szomszédunkban egy idős bácsi, ő mindig beállt a garázsba a kocsijával, majd a kulcsot a bal hátsó kerékre tette.

De a viccet félretéve, nagyon kíváncsi vagyok rá, ha nem lesz kordon egy tapizást mindenképpen eszközölnék.

Krisi 2010.03.29. 12:04:50

@nem kéne...: abban a legnagyobb poén az, hogy Skoda :)

Gixxer78 2010.03.29. 12:32:55

Gratulálok az autóhoz nagyon szép!

Én BMW függő vagyok és főleg a cápák tetszenek.
A belsejével kapcsolatban érdemes lenne kikérned egy profi kárpitos véleményét,hátha tud valami okosat mondani rá. (ez nem kötekedés)

Valaki írta,hogy a 524td-vel odavágta az 525i-t. NA!!! E28 524td 116Le,E28 525i 170Le vagy a diesel volt megpiszkálva vagy a benzines volt kifingva,de lehet a sofőr is béna volt. Ezek a motorok kerültek be az első szériás E34-be is aztán 90-ben motor frissítés volt a 24 szelepesekre és jelentősen nőttek a pacik számai is.

A Használtautó.hu van 2db E28 520i az egyik 85/12-es szép állapotban 350.000Ft. A másik 86/12 750.000Ft érdemes megnézni őket. De van E12-is.

A felni meg nem csak a E32 7-es é hanem a E34 5-ös é is mert ugyan az a méret és mid a két típushoz rendelhető volt. De látni első szériás E38-on is ilyen felnit.

Prairie 2010.03.29. 12:49:38

Japán gép nem lesz?

Hauzer 2010.03.29. 13:03:22

Itt lehet böngészni,és gyorsulásokat nézni 524d,és td körén.

www.youtube.com/watch?v=g0jC16j7gsg

Egy csöppet fanatic az ürge:)

Nem kéne: nagyon szép az autó.De ezt mondtam már..:)

dzsozy88 2010.03.29. 13:10:49

Egy párszor már láttam ezt a gépet élőben és tényleg nagyon szép. Gratulálok.
egy "falubeli":)

nem kéne... 2010.03.29. 13:38:34

@Gixxer78:

e28 525i nem 170 lovas volt, hanem 150 (m30b25).
amire te gondolsz, az az m20b25, ami annyit tudott, de az az e30ba került, e34be és a z1-be.
87ben jelent meg a motor, az e28 akkor már erősen kifutó típus volt.
a 195lovas e34/25 már egy harmadik motor, az m50 motorkóddal fut, semmi köze az m20hoz.

a felni pedig nem e32-é, nem is e34é.
ez a felni csak és kizárólag az e38/750ihez járt 235/60 r16 gumival, más kérdés, hogy nyilván alkatrészként is megvehető volt, úgy meg szinte bármire fel lehet tenni, ami 5x120.

a használtautón most néztem azt a 350es autót, azért az finoman szólva sem korróziómentes még leírás szerint sem, olajfogyasztást is írogat, kilométer is van benne bőven, aztán meg a kék belsőhöz (az ülés és a középkonzol alján is lehet látni a kék színt) nem annyira gyári összeállítás a barna ajtójkárpit...
a barna az jobbnak tűnik sokkal már csak a gyári riasztó (ha jól látom, bár ez nem biztos), a nagyboard és a négy elektromos ablak miatt is, könyöktámaszos ülései is vannak, ami megint nem általánosan elterjedt dolog.
ezek után nem igazán értem, hogy nem kértek jobb oldali tükröt.
:))))
a színe viszont jajjj....
nagyon nem tetszik.
azt az autót nagyon régóta árulják, az sem kizárt, hogy ér annyit, de egyelőre nem túl felkapott darab az e28 itthon, mire odáig eljut, hogy lesz értéke, nem sok értelmes darab lesz a piacon.

BartiS2 2010.03.29. 14:32:11

egyébként volt nagyon rövid ideig egy fehér automata 535i E28 kb fél éve a használtautón talán 500 ezerért de mire rászántam volna magam elvitték.... pedig annyiért jó lett volna felujitási alapnak....

BartiS2 2010.03.29. 14:42:23

@nem kéne...: lehet, már nem emléxem csak azt tudom, hogy nézgettem egy ideig aztán egyszer csak eltűnt de nem sokáig volt fent az tuti 1-2 hét

romesz 2010.03.29. 15:52:37

@KoGa: szerintem azok vannak a kepen

Figyejjémmá 2010.03.29. 15:54:15

@nem kéne...: Gratula! Szép ez a jószág!
Majd jól összenyálazom! :)

romesz 2010.03.29. 16:23:04

@Figyejjémmá: nemeteknek nem lenne szabad enekelni. Nekik a meneteles all jol csak.

Figyejjémmá 2010.03.29. 16:25:42

@romesz: Dehogynem. A jófajta germán punk az kérem igen kellemes muzsika. :D

romesz 2010.03.29. 16:36:05

@Figyejjémmá: na ezaz... a punk az nem muzsika.... :)
a muzsikat dudolni lehet es halkan is elvezheto..

Figyejjémmá 2010.03.29. 16:39:37

@romesz: De muzsika. :)
És a trabant is autó. :)

dr.oid 2010.03.29. 16:54:34

Tí zéve sa Totálkár a zemblematikus MangaCsávóval és Leninnel tök kúl de jaz még joban teccik, hogy Lex Luthor egyik autoját áliccsátok ki:)) Freude am Fahren.

Cooper911 2010.03.29. 17:04:54

Na ez alapgép. Még valami merga kéne, mondjuk az a sárga kupé.

romesz 2010.03.29. 17:59:13

@Cooper911: Szerintem nemet gepbol eleg egy is. Inkabb az lenne, jo, ha minden autó egy országot is képviselne. Tíz autó tíz országból

Alf (törölt) 2010.03.29. 18:00:37

www.youtube.com/watch?v=EsWAPtwDkxw

az észt bmw-s sláger

(új gumik vannak a bömösön)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.03.29. 18:12:46

@hpeti83: Már többen javasolták korábban is de hiába. A keleti járgányok innen ki lettek tiltva, még ha angolok is...

ommm 2010.03.29. 18:14:50

@vadász2: Nem, nem lettek. A keleti autók a KGST standon lesznek. Szerintem szívesen fogadnának ott, tényleg nem szeretnénk senkinek keresztbetenni.

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2010.03.29. 18:16:57

@romesz: Teljesen igaz. Eddig 1 svéd (amerikai;-), 1 francia, 1 német, 1 olasz és 1... hmm, bajor?

Gixxer78 2010.03.29. 18:23:54

A motort jól írtad igen arra gondoltam,azt is tudom,hogy a E28 akkor már a végét rúgta. De annyit javítanék,hogy csak 192Le volt.
A 350-es autóra én nem mondtam,hogy hú de polír!A tied kétségtelenül nagyon egybe van de te is bevallottad,hogy nem eredeti a belseje,meg te is elektromos ablakot szeretnél bele,ezek mind utólagos gyári extrák,amik pótolhatók (Pl:kartámlás ülés,jobbos tükör) Csak fentebb érdeklődtek ilyen típus után azért írtam be őket. A 750-est azt tényleg régóta árulják,egy időre eltűnt de újra vissza rakták.
A felniken nehéz kiigazodni mert általában átcserélgetik különböző okoknál fogva.
Az a baj,hogy nálunk nehéz kifogni típus tiszta BMW-t. Sokan nem nézik az évjárati módosításokat és összelegózott romra mondják,hogy sérülésmentes,pedig aki kicsit utána néz már a képről meg lehet mondani a difiket. Ez kimondottan az E34-re igaz.
Az igazán szépekért meg nem szégyellősek horror összeget kérni,és akkor gondolkodik el az ember,hogy ennyi pénzért inkább kicsivel fiatalabbat is tud venni más márkából.
Nálunk az öreg autókat nem igazán értékelik legyen az bármilyen márka vagy típus.
Most már a minél fiatalabb és "gagyibb" autókat értékelik, Én maradok az öreg vasaknál! Nekem azok az autók.

nem kéne... 2010.03.29. 18:43:47

@dr.oid:

nekezgyedmárteisléccives, jó?
:)))))

nem kéne... 2010.03.29. 18:57:34

@Gixxer78:

félreértés ne essék, én abszolút nem akarom lehúzni se az olcsóbbat, se a drágábbat, mindösszesen annyiról van szó, hogy nekem ezek az autók nem lettek volna opciók.
a barna, ha más lenne a színe, egész értelmes darabnak tűnik, de az, hogy most nekiállunk hegesztgetni kicsit, fényezgetni kicsit, olajfogyasztást megszüntetgetni kicsit, azért nem fért volna bele, mert egy autóm van és naponta használom, nem tudtam volna akkor letenni.
az meg, hogy szakadt az ülés, legyen az összes többi része akármennyire jó, megintcsak olyan dolog, hogy jajj, én ezt nem akarom. az eredeti belsőmmel az égvilágon semmi nem volt, bizonyos szempontból jobbnak tűnt, mint a jelenlegi, mert ebben kicsit hülyén áll az ülés.
nagyon magas vagyok, koppra hátratolt üléssel vezetek, teljesen leengedve az ülést.
namost így beállítva ezt a bőrt nem tudom eléggé előredönteni a támlát, mert akkor nem támaszt rendesen, ha nekidőlök, elég fekvős a stílus meg a kormány is messze van.
aztán így az ülés seggére rá kell emelni, de akkor meg a combot nem támasztja annyira, egy idő után elkezdi az ember állítgatni az ülést, valami más pozíciót keres.
furcsa, de a butább ülés nekem valahogy kényelmesebb volt.
ez meg úgy lett, hogy egy ismerősöm kitette az e12-jéből, mert ott visszaállítja az eredeti állapotot és rákérdeztem, mielőtt még feltette volna hirdetni, nem eladó-e.
az lett végül, bár kicsit nyögvenyelősen jött össze a mutatvány, de ezt tudjuk be inkább annak, hogy messze lakunk egymástól.
szóval nem ez az eredeti állapot, az tény.
de érdemben nem nagyon kellett hozzányúlni az autóhoz, volt egy elrepedt hűtőm, egy kuplungmunkahenger cserém meg egy jobbos féknyereg cserém, ezen felül egy váltó kihajtás és kapcsolórudazat szimmering cserém, amit én basztam el, ezért lett belőle egy váltó szét-össze.
kb ennyi.

karlov 2010.03.29. 19:21:33

"Hova tűnt Csikós Zsolt!?...
De most tényleg?

A BMW meg szép eltevősnek nem de napi használatra kellőképp stílusos.

ommm 2010.03.29. 19:50:30

@karlov: Srácok! Tudjátok, ez az egész buli és az OT Expo azért nagyon-nagyon sok munkával jár. Lényegében mindenki nyakig ül benne, Csikóst már ellepte. Kevés az idő, sok a tennivaló. Megértést, türelmet. Köszi!

Gixxer78 2010.03.29. 19:51:24

nem kéne:
Hát igen! Inkább egy kopó alkatrészt cserélni mint a kasznihoz nyúlni,mert az jóval problémásabb.
Ez a felújítás (restaurálás) egy nagyon macerás dolog. És ezek még nem olyan kategóriák amikbe az ember szívesen beleöli a pénzét,legalább is nem sokan.
Ehhez igazán fanatikusnak kell lenni és csak azok értik.
Nekem egy cápa 7-es a szívem csücske!

Mivel napi szinten használod az autót.
Esetleg próbáld meg az E34 első üléseit,én 182 magas vagyok és tökéletes volt az 520i-ben.

karlov 2010.03.29. 19:52:07

@ommm: Ok csak Ady "Hiányérzet versei "jutottak az eszembe...

nem kéne... 2010.03.29. 21:08:01

@Gixxer78:

nem próbálom meg.
az sehogy nem fogja kiadni.
olyant nem akarok, hogy más az eleje, mint a hátulja, azt itt vidéken kicsit megszólják, ha értesz.
nem túlzottan zavaró, mert azért olyan rengeteg kilométert nem verek bele egyszerre, de például két hete kiautóztam egy gyenge tank benzint, a vége felé azért már volt némi mocorgás, hogyan is lenne jobb.

Ladapower 2010.03.29. 22:36:39

@ommm: persze, megértjük hogy mennyi munkával jár egy ilyen kaliberű munka lebonyolítása.
annyit azért kérdezhetnék, hogy egy kocka japán egyenautó lesz a 10 között? Szerintem ez is szerves része volt a 80as éveknek :)

ommm 2010.03.29. 22:45:55

@Ladapower: Arra mérget vehetsz. Egyennek tán nem egyen, de csak a négy kerék és a kormány kerek rajta, annyi szöglet a világon nincs, mint azon. Elégedett leszel :)

nem kéne... 2010.03.29. 23:07:53

@nem kéne...:

na mégsem, mert amire gondoltam, az közben kiderült, máshova megy.
akkor passz.

romesz 2010.03.30. 00:03:12

@nem kéne...: en holnap fogok 2 tank benzint kihajtani a BMW-bol az igaz ez csak egy E36 :D

Dennis01 2010.03.30. 08:48:29

Nekem nem nehez elautozni egy tank benzint a 33 literes tankommal... :)

Cézé 2010.03.30. 22:12:50

@ommm: Való igaz. Megakad az ember szeme rajta, ahova csak néz.

romesz 2010.03.31. 16:38:38

Megvaltozott a motorterbol a hang.
Elvittem a szerelohoz.
photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs424.ash1/23472_1377587288809_1505680527_948192_8146699_n.jpg
Kiderult a vizpumpa csapagya zorgott. Szerencse, hogy nem allt be a sivatag kozepen.
A hatterben allo fekete is az enyem..

boxerhang 2010.04.03. 20:28:04

Ez gyönyörű! Az expon a kulcsot digjátok el rendesen!:D

nagyigery 2010.04.03. 20:52:26

Üdvözlök mindenkit!
Szeretném nevezni kis 201-es Mercimet!
Az autóról legelőször azt mondanám el, hogy saját magam építettem saját igényeim szerint. Ezzel értem az, hogy az extrái nagyrésze és a másodszériás külső-belső - egyik büszkeségem a bézs velour belső - is az én művem. Az autó egy 1986-os első szériás 190E volt, amire nem egy szép másodszériás külföldi autó lett hozva, hanem alkatrészek hosszú időn át való gyüjtögetése után épült meg. Egy teljes lakatolással egybekötött öltötztetésen ment át, amit követően 1989 utáni modellfrissítéssel megegyező autó lett. Sajnos ezzel elvesztette hűségét az évjáratához, viszont nekem így lett a legszebb. Sajnos megoszlanak a vélemények, hogy valakinek az elsőszéria kis díszcsíkjai és másnak pedig a telioldalas jön be. Én a második csoportba tartozom. Remélem meggyőznek mindenkit a képek!
indafoto.hu/nagyigery/mercedesbenz_190e_1/page/1
Köszönöm!

nem kéne... 2010.04.04. 01:18:54

@nagyigery:

ez egy szép autó.
tőlem kissé messze áll a mercedes, de nem a már-már hagyományosnak mondható bimmer-merci fikázás miatt, hanem mert egyszerűen agyfaszt kapok az akkori autók műszaki maradiságától.
de ez az autó szép.

=Daniken= 2010.04.04. 07:28:43

ez a szám nagyon trágya:-))))))))

E28 isten.