Szemből meghökkentő, oldalról dögös. A hátulja szerintem nem sikerült olyan jól, mint a többi része, de összességében tetszik ez a kis izé. Élőben is megdöbbentő, nem csak fényképen, mégsem tűnik gagyinak. Sőt. A műanyagok szépek, a festés meg pláne.
Mindezt egy Twingóból sikerült kihozni. Nem rossz.
Bár, a kis jármű elvesztette azt a képességét, hogy egy járdaszegélyre fel tudjon mászni, sőt, egy átlag magyar fekvőrendőr is komoly akadály lenne számára, gondolom, Szlovéniában sem más a helyzet.
Amikor már másodszor jártam a stand felé, ott volt a tulaj is, bekukkantottam a motortérbe is. A motor ismerős volt, mint kiderült, a Volvo 1,7-es turbómotorját gyömöszölték be a kocsi tömpe orrába. Viszonylag könnyen, hisz eredetileg ez is Renault motor volt, amit például a 480 Turbóba építettek be. Igaz, csak 120 ló, de ide több, mint elég. A srác azt mondta, hogy még nem mérték, mit tud, de valóban átkozottul megy. Hihető.
A belseje sem rossz, elsőre az lehet a feltűnő, hogy nem digitális a műszerfal, hanem normál órák vannak a kormány mögött – én Clióra tippelek. A többi része viszont Twingo, alaposan bebőrözve, átfújva, hifivel teleépítve.