Erre mondják, hogy full bőrös?

  2010. március 21. - papptibi Címkék: kabrió golf i tuningshow 2010 totalcar full bőr

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A


Ezer óra nem kis idő, igaz, a Golf kabrió készítői nem tudták megmondani, hogy ebből mennyi jutott pontosan a bőrözésre, ahogy azt sem tudták, hogy hány kilométer varrás van az autóban.

fullbor11

Vélhetően sok. Mivel nem csak az utastérbe került a speciális, nyomott mintás marhabőrből, de a lökhárítókra, a sérvédőívekre, borulókeretre is. Sőt, ha jobban megnézzük, a motortérben is lebőröztek egy csomó mindent.

fullbor12

A rugótornyokra kígyóbőrt utánzó, metálfényű bőr került, de ezért is marhák adták az életüket. Bőrös a váznyúlvány, a szelepfedél, a motorházfedél kitámasztó gázrugója, még a benzinszűrő is.

fullbor5

 

A díszítés többi része airbrush, a motorházfedélre egy gekkót fújtak, ami visszatérő motívum a Golf kabrión, az ülések hátoldalán, de még a motortér burkolatán is ott ficeg egy-egy.

fullbor1

Egyszóval, hihető, hogy sokat melóztak rajta. Amúgy egy 1,8-as GTI motor van benne, és persze az egész autót felújították, az utolsó csavarig, sport kipufogórendszer dugtak alá, és persze olyan világítást kapott a Golf I, amiről a születési évében, 1985-ben nem is álmodtak: xenont.

fullbor9

Még egy apróság: az autóhoz készült egy retikül is, ugyanabból a bőrből, amivel az egész kocsit bevonták. Illetve, lehet, hogy fordítva volt, és a retikülhöz készült az autó? Mindegy, referenciának mindenképp jó.

fullbor8

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr201856624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.03.21. 14:33:58

egy két százezret adnék érte:-))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.03.21. 14:35:56

szép meló amúgy a felni lehetne egy kicsit ütősebb

papptibi 2010.03.21. 14:38:02

@Gyurma73: még az is bőrös, jut eszembe...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2010.03.21. 14:38:52

Szép munka! Csak egy garázs is kéne hozzá, amiben elfér mellé a télen használós autó... :)

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.03.21. 14:43:37

jól használható autó

bármilyen kiállításra elvihető zárt trélerrel (:

ommm 2010.03.21. 14:46:33

@GYUSZI BACSI: Gondolom amolyan demóautó, tech know-how demonstrátor.

Leadfoot 2010.03.21. 14:52:40

Nem rossz, bár ez a pikkelyes, "kigyóbőr" nekem rohadtul giccses.
Az utólagos xenonért meg csak azért nem anyázok, mert - gondolom - szinte soha nem járnak vele utcán.

Leadfoot 2010.03.21. 14:55:29

Amúgy ezek milyen ülések? TT?
És még egy megjegyzés: aki ebbe a fekete/sötétkék belsőbe belerakta azt a kályhaezüst fejegységet, azt el kéne vitetni az ízlésrendőrséggel. :-)

hakapeszimaki1986 2010.03.21. 14:59:27

A miért-re próbáltam választ kapni,de ledobta az agyam az ékszíjat.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2010.03.21. 15:02:13

gondolom egy kárpitos cég demo autója

marcbácsi 2010.03.21. 15:18:30

ügyes munka az biztos, de szerintem csúnya. Giccses. Paris Hiltonnak való ha éppen unja a rózsaszínt...Gagyi a béka, csúnya a bőr. Igazi sufnituning-nak tűnik, annak ellenére, hogy tuti rengeteget kinlódtak vele, főleg a szabók.

Részvétem. Kár volt.

MT21013 2010.03.21. 15:37:15

Igényes munka a kivitelezés szempontjából mindenképpen. Ami az esztétikai értékét illeti, az erősen kérdéses, dehát ez ízlés dolga. Én ki nem mennék vele az utcára az tuti. De ha belegondolok, hogy a beleölt pénz feléből egy 101%-os állapotú youngtimer eredeti Golf I cabrio-t lehetett volna csinálni belőle, akkor szinte sírok.

lamont · http://napcsaja.blog.hu 2010.03.21. 16:08:11

Ezt az egész "tuningolást" nem értem. Gyakorlatilag mindegyik ocsmány, rengeteg energia és pénz beleölése abba, hogy rondát alkossanak. Közben az egész olyan csak, mintha kompenzálni akarnának valamit.

pszihoapu 2010.03.21. 16:10:17

Lácsó verda, dikmá!
Nemtom mit gizdáskodtok!

:-))))))))

Rocko- 2010.03.21. 16:24:25

ezt se nagyon használják utcán.

mp320 2010.03.21. 16:35:26

igényes rádió.......

Érc 2010.03.21. 17:40:26

A matt bőr dolgok szépen, igényesen vannak elkészítve.Az tetszik is. DE! A kígyóbőr utánzatok viszont randák, illetve a szabásuk jó (értsd, faszán ráfeszül a felületre). Mindenesetre a fényképek sem a legjobbak (nekem).

Vágási Matyi 2010.03.21. 17:52:20

Hájjákmeg, ez nádzson kígyó! Ja bocs, gekkó.

Sákif za morro? 2010.03.21. 18:13:44

Kár ezért a Golfért. Broáf.

zwei2 2010.03.21. 18:18:19

Nem akarok fullszőrős lenni > de a motorhoz lóerőbőr dukálna:)> nem marha!

Wonder Deer Hunter 2010.03.21. 18:33:59

Csajomnak nem venném meg... Az biztos, hogy sokat dolgoztak rajta, de más nem jut eszembe.

csiky944 2010.03.21. 19:50:00

az lesz szép,mikor elhányja magát a szelepdekli tömítés
:D

kolbászoszsömle · http://limerik.blog.hu/ 2010.03.22. 08:42:17

Ezzel az autóval vigyázni kell, mert, ha van egy jobbikszóvivő a közelben, akkor oda fog menni ölelgetni.

bandiTA 2010.03.22. 22:57:57

Szerintem meg már hagyni kéne ezeket a szegény golfokat, az egész életemet a születésemtől végigkíséri ez a forma, számomra már unalmas. Ettől függetlenül elismerem a munkájukat, maximálisan. Viszont ha meghajtja +40 fokban, mi lesz azzal a bőrrel a hengerfej-sapkán?
süti beállítások módosítása