Ellepték a szerelők a matt fekete Golfot, amit ugye a belépőjeggyel lehet megnyerni. Kiderült az is, hogy milyen színű lesz. Kékes-zöldes, színváltós, pedig próbáltam meggyőzni az építőt, hogy hagyják matt feketén, szebb az. Éjjel viszik a kamrába, ott megkapja a nyolcvanhat réteget és a centi vastag lakkot, hogy holnap már teljes harci díszben fejezzék be a pimpelést.
Az overallosok éppen a futóművet hajigálják a 2004-es ötös Golf alá, állítható magasságú szettet kap, 19-es felniket és 225/35-ös gumikat. Nem követték el azt az amatőr hibát, hogy az úthengerkerekek mögött meghagyják a gyári tenyérnyi tárcsákat, hanem 330 mm átmérőjű D2 készletet tesznek fel, 8 dugattyús nyergekkel. Azért ez inkább optikai célokat szolgál, hiszen a gyári 1,6-os FSI motorra mindössze egy sportkipufogót akasztanak, marad a gyári 113 LE.
Belül teli bőrt kap a nyereményautó, egész ízléses világos bézs üléskárpitot lyuggat a varrógéppel a mester. Zene nélkül persze mit sem ér az egész, 1800 wattos zenei teljesítményű mélynyomó lobogtatja majd a gatyaszárat.
Közben kezdek aggódni, hogy a félmeztelen lányok megperzselik egymást azzal a sok tűzzel a színpadon, de úgy tűnik, értik a dolgukat.