Nagyon remélem, hogy Raikkönen a raliban megtalálja azt, amit a Forma-1-ben elvesztett.
Egy mondat
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kand Úr 2010.01.25. 19:50:14
Leadfoot 2010.01.25. 19:54:03
Vortep 13 2010.01.25. 20:04:02
Messze a legnagyobb tehetség.Az is igaz,hogy sokszor nem volt elég motivált,vagy bele adhatott volna többet is.Tény,hogy kényelmes a stílusa.De alaptehetsége neki a legnagyobb véleményem szerint.Az,hogy a Rallyt kipróbálja,pedig azt mutatja,hogy nem nem riad meg senkitől és semmitől.Ő nem hisztizett soha a csapattársai miatt.A múltkor azt nyilatkozta,hogy kíváncsi rá,hogy mit is tud igazából és hogy hol áll a többi versenyzőhöz képest a Rallyban.
M division 2010.01.25. 20:10:44
Zsoli · http://prohardver.hu/tema/a_nagy_volvo_topic/hsz_1-50.html 2010.01.25. 20:35:21
kafferbivalybalamber 2010.01.25. 20:35:40
Persze azért ott van még a tereprally, meg az offroad is. Ezek sportok, a többi meg parasztvakítás. De azért a rally a király.
Na mindegy, kis offrad, ommm rövid videjót tett fel... :)
video.google.com/videoplay?docid=8173811621797893576#
Ez a 700 és 1000 lóerő közti kategória, az autók 600-650 kilósak.
Több minden történik itt egyetlen futam egyetlen percében, mint egy teljes F1 évadban.
Decsibácsi 2010.01.25. 20:43:59
Érte lehetett rajongani, egy egyenmosolyú, tenyésztett Hamilton versenylóért nem.
Ja, és iszik is mint egy rendes ember.
Kár, hogy elkurvult az a gyönyörű sport.
Sok sikert kívánok neki a raliban!
voszi 2010.01.25. 21:00:10
video.google.com/videoplay?docid=8173811621797893576#
yami :)
én defivel nyomtam 11 évig, 10 tonnás csörlőnk volt, motorosfűrész, barom-borulós-csövezés, ami csak kell.... :) a buktákat kihagytam volna, a többi örök emlék. :)
Wizardus86 2010.01.25. 21:14:27
hajrá Kimi!
GiXXXer 2010.01.25. 21:29:20
Nagyon lapos a belsőség, pedig minden napra lehetne rally-s érdekességet találni... :P
Nancsi 2010.01.25. 21:33:50
Azért a nem motiválthoz tegyük hozzá, hogy akkor nem volt motivált, amikor nem volt mire. Amikor érezte a vér szagát, akkor lesz.rta ő hogy hányszoros VB, meg milyen kemény gyerek az ellenfél - szórta a körrekordokat. Raikönnen őszintén megmondta, hogy a győzelem érdekli, amikor ez nem megy akkor nagyjából lesz.rja a versenyt. Sokan kiakadtak azon is, amikor Monacoban lerohadt az autója, nem a szerelőihez ment elemezgetni hogy mi lett szar, hanem átlépett a korláton, és ment egy yacthra piálni. Szerintem ez a normális viselkedés. Nem mérnök, nem szerelő - mi a francot foglalkozzon azzal, hogy miért állt meg a vas? Örüljenek hogy nem vágja pofán a nyomorék bagázst, aki nem bír egy működő autót rakni alá, ami esetleg gyorsabban is megy egy kehes transitnál. Nem elég hogy vezet, még a fejlesztéssel is ő törődjön? A maradék 200 fő meg a bohócot polírozza, és azért kapja a fizetést? Ő vezetni tudott, amit lerakott a verseny 2 órájában, azt nem sokan csinálták utána. Ezért kapta a fizetést, aki meg azért kapta, hogy tisztességes autót tegyen alá, az összesen egy idényében dolgozott meg a pénzéért. Ez vonatkozik mind a McLaren, mind a Ferrari csapatra.
Nancsi 2010.01.25. 21:35:51
Ja-ja, pl. Keke Rosberg, Hakkinen - rally VBt nyertek, hát hogyne.
UnvincibleUbul!:[I] 2010.01.25. 21:38:59
Aham, indítványozzuk egy rali expert részleg felállítását, és rendszeresebb beszámolókat, mert egy ilyen tökös sportnak van helye egy autós portálon, olyat meg h F1 hallani se akarunk!
Alfredd 2010.01.25. 21:39:55
Különben is, a forma1 az lófasz, nem autóSPORT.
martong 2010.01.25. 21:49:26
Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2010.01.25. 21:55:33
Ja és azért az igaz, h a F1 elkurvult, de h nem autósport, azt azért nem mondanám, pl Alfredd, nem hinném, h te tudnál olyat vezetni.
megint 2010.01.25. 22:06:14
Kinyílott a pitypang. Megírom. 2010.01.25. 22:16:35
FiatTiprO 2010.01.25. 22:18:39
FiatTiprO 2010.01.25. 22:20:54
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.01.25. 22:24:51
burger 2010.01.25. 22:31:09
Sok sikert neki a rallyban!
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2010.01.25. 22:35:18
Marc94 2010.01.25. 22:48:02
sunblind 2010.01.25. 22:48:27
egy hang a hátsó sorból 2010.01.25. 23:00:16
AtoszMester 2010.01.25. 23:00:29
Konkrétan összefostam volna magam :)
Pasas 2010.01.25. 23:27:24
Remélem izgalmas versenyeket fogunk látni.
Már csak 1 kérésem lenne: könyörgöm Palikot ne engedjék a Rally közelébe! Köszönöm.
=Daniken= 2010.01.25. 23:47:02
ODABASZ!:-D
Bambano 2010.01.25. 23:58:11
Azért lett a ferkából matchbox, mert az egyetlen ember, aki értett a fejlesztéshez, szabadságon volt. A másik, akinek volt még köze hozzá, közben unalmában világbajnok lett.
Szerintem nem gond, hogy Kimi elment az f1-ből, nem neki való.
olleeee 2010.01.26. 00:07:45
olleeee 2010.01.26. 00:15:48
Quarius_ 2010.01.26. 03:03:38
konti10 (törölt) 2010.01.26. 07:56:44
Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 08:06:47
:)))))
Nnna! Ezt én akartam írni! :)
@Nancsi:
"Nem mérnök, nem szerelő - mi a francot foglalkozzon azzal, hogy miért állt meg a vas? "
Hát...én ismertem olyan pilótát aki simán átlépett a korláton és ment a szerelőihez cseverészni.
7x lett világbajnok, a nevét Leöbbel és Rossival szokták együtt emlegetni. Úgy tudom ez utóbbi két pilóta sem arról híres, hogy ne ápolna jó viszonyt a szerelőivel! Viszont annyi VB címet nyertek egyenként is, hogy gombócból is sok lenne. :))
Nancsi 2010.01.26. 08:17:09
Telemetria nevű goauld varázslatról ugye sosem hallottál még?
Nancsi 2010.01.26. 08:21:27
Azért ne felejtsük már el, hogy a B kategóriás barika is simán második tudott lenni sumák mellett, rendszeresen. Kizárólag Ferrarira fejlesztett Bridgestone vs általános Michelin, stb. Az az autó nem volt egy kategória a többivel.
A ferkanak Ross Brawn és Jean Todt nyert VBt. Lehet hogy sumák nélkül kevesebb lett volna 2-3-al, de a többinél gyakorlatilag a pilóták fele megnyerte volna nekik a versenyt (mondjuk a második számú pilóta is).
Szkotti 2010.01.26. 08:22:57
Szkotti 2010.01.26. 08:26:30
www.arcticrallye.fi
kovk 2010.01.26. 12:22:24
Király hangokat adott ki ez a verda. Ezután meg kellett néznem a klasszikust:
www.youtube.com/watch?v=X1kVvisSN6o
kkn 2010.01.26. 12:37:16
Azok a hasonló majomkodások is átlagon felüli vezetési képességet igényelnek.
Van, aki gyakorlással megszerzi, de a klasszisok gyakorlással csodákra képesek.
Mindegyik autósport felerészt a vezetői tudásról szól. Olyan nincsen, hogy igazi, meg nem igazi, mert nem álautók versenyeznek álsofőrökkel.
Csak érdekel, nem érdekel. Az "igazi" személyiség felismeri a különbséget, a kisszerű nem, és hülyeségeket írogat.
A tudást el kell ismerni.
Seca81 2010.01.26. 12:58:27
Kiminek volt egyedül sajátos és flegma stílusa az F1-ben, a többi egytől-egyig unalmas beprogramozott robot... Semmi több.
Alf (törölt) 2010.01.26. 13:55:35
Cruser 2010.01.26. 17:42:12
Bambano 2010.01.26. 20:34:56
Szokták mondogatni a közvetítésekben, hogy a két autó nem egyforma, a tartalék autó melyik pilótára van beállítva, stb. stb. Az egyik így vezet, a másik úgy. A pilótának *kell* megmondania, hogy több leszorító erőt akar előre, máshova akarja a súlypontot, hogy milyen beállítás felel meg neki azon a pályán, abban az időjárási helyzetben, stb. stb. Azt minden mérnök a hajára keni, ha annyit mond a pilóta, hogy sz.r a kocsi, csináld meg. A kocsi nem sz.r, hanem úgy működik, ahogy megmondták. Ja, ha nem jól mondták meg...
Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2010.01.26. 21:52:44
"A ferkanak Ross Brawn és Jean Todt nyert VBt."
Ez kétségtelen tény, de Schumit kihagytad.
Nagyjából a komplett szakma lenyilatkozta már itt-ott, hogy Májkellnek élévülhetetlen érdemei voltak az autófejlesztben.
Közel s távol Senna volt az egyetlen aki ilyet tudott még.
Schumit nem véletlen kérték fel tanácsadói posztra, nyilván nemcsak tiszteletből, a két szép szeméért, és vedd fixre, hogy Ross Brawn sem véletlen fűzte meg! :)
geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2010.01.26. 23:55:48
@Szkotti: Upsz, helyesen:
www.arcticrally.fi
Igen, igen, igen!!
És ki is fogunk látogatni, 250 km-re van tőlünk, ennyit megér! :D
Igyexem sok képet csinálni, már csak vmi videokamerát kéne szerezni valahogy...
Az F1-ben nem vitte sokra ez a finn gyerek, de erre a futamra éktelenük kéváncsi vagyok...
geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2010.01.27. 01:47:54
KAWAszaki 2010.01.27. 09:52:45
...ahogy ugrás közben a motor beleforog a tiltásba, az nagyon tetszik!....
tónik 2010.01.27. 21:26:37
No, azért mintha egy világbajnoki címe lenne...
mtk001 2010.01.28. 15:29:22
A WRC sokkal izgalmasabb, azt nem unom.(Ugyan nincs is kétórás közvetítés.)