Csillaghullás

  2010. január 22. - ommm Címkék: mercedes

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Csikóst házi őrizetre ítélte az orvosa, mivel párt hete mellészegődött egy kétoldali Tüdő Gyula, így most otthonról dolgozik, ki sem dughatja az orrát. Ez persze nem akadályozta meg abban, hogy egy tényleg felkavaró videót dobjon a postaládámba tegnap este negyed hétkor. Bár nem vagyok nagy márkafanatikus, mégis, még engem is elborzasztott a látvány, hiszen itt alsó hangon több milliónyi alkatrészt tesznek tönkre acélkarmok, prések, lélektelen, prosztó gépek szorítják ki a szuszt szerencsésebb társaikból, végzetük utolsó másodperceiben is büszke Mercedesekből.

Hápogtam csak, és nem értettem. Hát senkiben nem merült fel az ötlet, hogy e-bayen adják el őket? Alkatrésznek? Vajon miféle üzleti megfontolás végeredménye ez?

Csak ennyit válaszoltam Csikósnak: Nekem a fehér 116-os fájt a legjobban... Nagyon szomorú :(
Jött is a válasz azonnal: És az amerikai kivitelű fecske a beszerezhetetlen alkatrészek tömkelegével? A 123-as kombi hibbbátlan kasznival? A piros 107-es, újszerű állapotban? Jaj. Most mutattam meg a Katinak. Sír. Na jó, nem, de szomorú.

Rossz dolog ezt látni, rosszabb tán, mint az idióta bakivideókat, ahol gördeszkások és bmx-esek mogyorózzák le a korlátot három méter magasról zuhanva. Összerándul a gyomor és óhatatlanul is eljátszik az ember a gondolattal, hogy ó, ha ott lettem volna! Én biztos, hogy elhoztam volna azt a 116-ost, nekem a 126-ossal egyetemben az a Mercedes. Csikós régebbi évjárat, de tudom, hogy testével védte volna a 111-es kupét. Most valószínűleg vérzik a szíve, abban fulladozik Tüdő Gyula.
És tényleg, nem marad nekünk más, csak nézhetjük a képeket, mint a Csontbrigád Hiénái a tüzet, közben pedig jajgatunk, mert fáj.

És a nagyon-nagyon unalmas Joplin-dal már szinte gúnyos. Én inkább ezt tettem volna alá. A Vulgar Display of Power albumról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr811692548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

misinator 2010.01.22. 22:05:00

@Matiz: Boldogok a lelki szegények, mert övék mennyeknek országa:-)))
Szivem szerint én is így érzek, de a valóság???:-(((

misinator 2010.01.22. 22:07:22

@GYUSZI BACSI: nem az a bajunk, hogy bezúzzák, hanem, hogy minuszra devalválódnak az - pl. a jelen esetben műszaki-esztétikai - értékek...

Dennis01 2010.01.22. 22:07:29

@misinator: En szemely szerint autoszerelonek tanulok meg. Egy-ket szervizrol hallottam mar, vagy lattam is. Enyhen lelombozo, egy-ket muhely milyen szakertelmu emberekre kepes rabizni egy autot...

WSzabi 2010.01.22. 22:11:10

Gyomorforgató annyi szent..
ommm zenére tett javaslata remek zenei ízlére utal! CsakaPantera!!

jelentéktelen alak 2010.01.22. 22:11:40

Ez nagyon durva.

Itt már jó ideje szét kell bontani a roncsokat, bezúzás előtt. Már jó ideje a civilizált világ nem zúzza egybe az üveget, a műanyagot, és a fémet. Persze az USA, erről még lehet nem tud...

misinator 2010.01.22. 22:15:40

@Dennis01: Kérlek ne vedd magadra!!!
De míg régen autójavítást tanultak és végeztek a szerelők, ma részegységcserét...
S erről nem a Te korosztályod tehet, Ti ehhez alkalmazkodtok, Nektek ez a természetes. De attól nem biztos, hogy ez a jó...

Dennis01 2010.01.22. 22:21:26

@misinator: En ezt tudom. De pont a sajat autom tanit meg ra, hogy sokszor nem szukseges egesz alkatreszt cserelni, mikor eleg egy alatet is..

Fomics 2010.01.22. 23:14:12

Csikinek jobbulást!
Azok a vasak ott, - és itt is -csak nagyon keveseknek képviseltek igazi értéket.Hogy Csiki sír, azt megértem. A többi rinyálónak milyen igazi elkötelettsége van a tipushoz?Ha nincs akkor menjen el egy autó múzeumba megnézni öket.Krokodilkönnyek a semmiért, de lesz sok sok katt, jön a pénz, újságiróék megint megdolgoztak a fizuért.

Az MSzP szavazói maffia kezébe juttatták Magyaro-t 2010.01.22. 23:15:04

hát kérem

ezek még AUTÓK voltak,

ezeket még évtizedekig karban lehetne tartani javításokkal, ez pedig

NEM ÉRDEKE A GYÁRNAK, ILLETVE AZ EGÉSZ PAZARLÓ FOGYASZTÓI GAZDASÁGNAK

muz 2010.01.22. 23:25:33

A '77-es 123-as mercim volt az egyik legjobb tárgy az életemben.
Ezek a kötsög amik meg remélem belefulladnak a saját szarukba!!
Éljen az OsamaAir!

censor013 2010.01.22. 23:29:15

@misinator: Ahogy mondod!Tulajdonképpen ezért van az, hogy rizskályhára már nem is gondolok, mint autóra, mert, ha azt mondod valakinek, hogy van egy mondjuk 6 éves Corollád, fingja sincs, az milyen volt.Állandóan buziznak rajtuk valamit, aztán, ha alkatrész kell, kibányászod belőle a rosszat, eltipegsz a boltba, de ott még azt is megnézik, hogy a kocsi kedden, vagy szerdán készült, mert másnapi cucc már nem jó bele. Azelőtt meg azt mondtad, kell egy kettes Golf bal első lámpa, és nem kértek alvázszámot sem.Minek is kértek volna? 9 évig nyomták.Ma ontják a divatautókat, kétévente dobd a szemétre, mert kell a profit baromira, hogy legyen minél hamarabb a következő válság.

censor013 2010.01.22. 23:31:29

@GYUSZI BACSI: Csalafinta ámerikai bontósok reklámfilmjét láthattuk! 6-8 vasat bezúznak, a sok állat európai meg rohan felvásárolni a többit. Jó trükk!

Gomme 2010.01.22. 23:31:34

Valóbban nagyon szomorú hogy szinte tök egéséges kocsikat (valószinű közlekedésre már alkalmatlan) zuznak szét!!!
Nekem a 123 kombiért fájt a szivem, hatalmas érték még az usában is egy szép álapotú ilyen.
Aki meg vadászik egy kilincset vagy egy ablaktörlő motor vagy mitudom én mit az ilyen régi géphez az tépi a haját mikor nézi a videot.
Ilyen mikor bezárnak egy merci bontót mert jó pénzért megvette a telket egy befektető. Aki legalább 100x annyi pénzt fizet a bontósnak mint amit egy év alatt árul ki a roncsokból.
Szerintem senki sem lenne megbotránkozva se most se 20év mulva ha 210, 211 esetleg 202-es c merciket lapítottak volna ki. Ebben biztos vagyok!!!!

censor013 2010.01.22. 23:34:56

Csikós úr meg a f..ér szaladgál a hóban, latyakban ócska sportcipőben mindenféle Mercedesek alatt-körül-mellett? Kedves neje vegyen neki gumiizmát aztán nem levesedik meg az orra! Mikor a postot olvastam, már szinte tüsszögtem, úgy éreztem, hogy baj lesz. Jobbulást neki!

S4mu3l 2010.01.22. 23:45:25

Ezt még a "hülyegyerekek honda motorokat leeresztett olajjal tiltáson forgatva szétolvasztanak" típusú videóknál is szarabb volt nézni.

Virago_1000 2010.01.22. 23:56:26

@MRM: ez alatt mit ertesz, hogyaszondja:
"ezek a tipusok, mert kioregedtek, egy-ket kivetellel semmire sem jok."

Mert ez annyira nagy altalanossag, hogy semmitmondo.

ZsuKov 2010.01.23. 00:12:13

nem csalódtam Handrásban, hozta a tőle elvárható színvonalat -.-'

Virago_1000 2010.01.23. 00:16:39

@apamacko:
"Az itt látott Mercik többsége meg közel keleten még vígan menne tíz évig minimum! "
Afrikaban pedig most kezdenek talan a palyafutasukat.

mi nem foglalt még 2010.01.23. 00:18:16

@mbtomi: usában 60-as évek végén már volt légzsák.
Igaz a kutya sem rendelte le is került a listáról jó időre.
A mai usa autó gyártás nem túl jó de a háború után 70-es évekig nagyon jó volt.

Jamesblond 2010.01.23. 00:47:13

Nem a Mercik bezúzása a tragédia. Itt az a tragédia, hogy mi magyarok még ilyen autókról álmodozunk. (én is többek között) Amerikában meg hulladéknak tekintik. A hatalmas társadalmi-anyagi-stb lemaradásunk tárul elénk a videokból. Lehet tök jó restaurálási alapok voltak. De ott a gyűjtőknél lehet még az árcédula is rajta van a gépen és ott csak az képvisel értéket. Vagy az ahhoz közeli állagú. 1 mill körül keres egy tanár odaát. 4 mill körül adnak egy új Mustangot. Az olyan, mintha itt 400.000-ért vehetnél egy tetszetős vadi új autót még ha egy billegős szar is az Eu-s autókhoz képest. Fel sem bírom ésszel fogni hogy itt 10 évig kell gürcölni egy kurva Swiftért vagy Fabiaért. A rabszolgák szemszögéből eretnekség aranyröggel kutyát hajigálni...

baz+g 2010.01.23. 01:08:19

gyűjtsd a vasat és a fémet, ezzel is a békét véded!

el ne sírjam már magam baz+

agyhártya gyulladás lesz ez, nem tüdő Gyuszi!

romesz 2010.01.23. 01:30:28

@mi nem foglalt még: a mai amcsi autok bar melyik mas gyartoval felveszik a versenyt, kb 10 evvel ezelott voltak nagon bajba. De azota osszeszedtek magukat.

Ezek a bezuzott autok mar nem kellenek senkinek sem.

A bontokban kb 2 heten belul cserelodnek a roncsok.

Mikor beerkeznek a bontoba, lefektetett felnikre rakjak oket es amit ketheten belul lehet leszednek azok akiknek alkatreszre van szukseguk.

Utana a motorokat markologeppel kitepik beloluk es a tobbi megy a zuzdaba.

Olyan nagy a beerkezo roncsok szama, hogy kulonben nem gyoznek tarolni oket.

Akinek kell ilyen egyben megvasarolhatja oket, de a tengerentulra szallitas, ugyan annyiba kerul (1200 dollar) mint egy teljesen jo uzemkepes autonak.
akinek ez megeri az biztos megfizeti.

romesz 2010.01.23. 01:36:21

@Virago_1000: az egy-ket kivetel az amit erdemes eletre tamasztani es muzeumokban mutogatni. A tobbi csak ocskavas.

Damm 2010.01.23. 05:06:18

Döbbenetes hír borzolja az autóipart.Bizonyos kiszivárgott információk szerint az európai autógyárak nagyszámban másolják le és kis változtatással dobják piacra autóikat amelyeket neves és kitűnő minőségű kínai autókról készítettek.
Az ügyben érintett autógyárak a Mercedes, Bmw, Ferrari lelepleződött ipari kémei elismerték hogy a közismerten nagyon magas minőségű kínai autóiparról vettek példát.
A kínai kormány offenzívába kezdett és demonstratív céllal nyilvánosan semmisített meg néhány silány minőségű európai és amerikai gépkocsit:

www.youtube.com/watch?v=vDEn8rc8KpU&feature=player_embedded

Ciri 2010.01.23. 06:00:54

Gyógyulj meg hamar Zsolt !
Hirtelen ezt találtam neked, hátha felvidít egy picit :)

www.youtube.com/watch?v=0j6lKPGWi30&feature=related

atesz 2010.01.23. 06:27:03

Hát ez barbárság. Oké, biztos voltak menthetetlen darabok, ám mivel a régi MB olyan mint a régi legó, a menthetetlenség ez esetben relatív és nem ugyanazt jelenti, mint egy modern autónál. Azannya... Már csak ezért is helyrekalapálom Döncit!!!
Zsolt, gyógyulj!

atesz 2010.01.23. 06:40:04

@Jamesblond:
Egy kicsit másképp látom. Persze az ember néha túlzásokba esik a régi világok fényét illetően, de sok dolgot szerintem jobban csináltak a régi korokban. És a szeretet a régi tárgyak, módszerek iránt alátámasztható minőségi, használhatósági és tartóssági érvekkel is. Abban persze igazad van, hogy a szépen megőrzött/helyreállított régiség az igazi. Azt gondolom, a vidón látható autók döntő többségét gyönyörű, műszkailag és esztétikailag kifogástalan járművé lehetett volna alakítani. Na, mindegy. A magam részéről rendkívül becsülöm azt, aki értékeli és lehetőségeihez mérten óvja és védi a tárgyi örökségünket. Köztük a szép régi autókat.

csesztergom 2010.01.23. 07:25:19

Csikós Zsolt gyógyuljon meg ,és bizzon abban,hogy keleteurópában ez talán nem történik meg.Gyors gyógyulást kívánok Zsolti,hogy mihamarabb köztünk legyél!

pet77 2010.01.23. 08:06:37

A jó bolgárok meg azon sirnak, mikor mo-n látnak a bontóban egy kadettet,1-es golfot stb...
..de nem tudják megvenni,mert azokról már ki van adva a bontási igazolás.
(más kérdés, hogy ez egyes bontókat nem tart vissza egy kis csibészségtől...)

dirige 2010.01.23. 08:13:02

Joplin Mörszídösz Bénz-e nem unalmas. Mutass még 10 énekest, aki ennek nekiáll kíséret nélkül. Mint aláfestő zene pedig inkább kontrapunkt. Az autókat egyébként én is sajnálom. Asszem, ezt hívják fogyasztói társadalomnak.

pollipop 2010.01.23. 09:04:42

Én nem vagyok nagy Merci rajongó, de az én szívem is elszorult. F*szé' nem építenek belőle elektromos verdát, vagy alkatrésznek is el lehetne adni - tök jó állapotban voltak. Én zenének ezt választottam volna:
www.youtube.com/watch?v=kinLH_-v3zg
Őket kellett volna a présbe vágni. >(

salis 2010.01.23. 09:23:57

Mindenkinek van egy kis igazsága. A baj az szerintem, hogy rohadt sokan vagyunk a világon és hogy ne haljunk éhen idióta bankrendszerrel, gerjesztett gazdasággal, korrupt globális politikával, felesleges termeléssel próbálják működtetni ezt az egész lószart. Csak közben brutális gazdagokra és szopóági kihalás szélére sodort milliárdokra oszlik a társadalom. Miközben persze lassan élhetetlenné tesszük a Földet. Mi még itt nagyon jól vagyunk a szopóág legelején....
A Mercikkel kapcsolatban:
Aki űlt már egy ilyen 20-30 éves rendbetett vasban és utánna beült egy kb azonos pénzből vásárolható mai új műanyag szemétben az sír, zokog, bőg.
Aki meg nem űlt, az sírhat azért.

pollipop 2010.01.23. 09:28:37

@salis: Ezért kéne egy "szívátültetés" és had' villogjon még 20-30 évet az utakon, hisz ott a helye.

Autopeti 2010.01.23. 09:47:44

És mi van ha a tulaj nem legális úton jutott hozzájuk,lehethogy nagyrészük lopott volt és így akart az adott állam elrettentő példát mutatni?

wd41 2010.01.23. 10:17:13

Sajnos a mellékelt ábra is mutatja ,hogy a környezetvédelemre fogva próbálja az autóipar rásózni az emberekre az új tervezett amortizációs műanyag-autóit. A régi autók tulajdonosait megpróbálják ellehetetleníteni hogy azok új autó vásárlásával növeljék a fogyasztást.Aki pedig egy régibe környezetkímélőbb ,korszerűbb motort tenne ,azt a bürokrácia szakadékába lökve próbálják "jobb belátásra" bírni. Ez nem környezetvédelem ,csak üzlet ,ahol nem az átlagember jár jól.

mr.editor 2010.01.23. 10:20:04

Szerintem ez az élet rendje.
Teret kell adni az új termékeknek, fejlesztéseknek.
Ha mindenki az e-bayen vett alkatrészekből kókányolná a 30 éves autóját, akkor mégis mi vinné előre a gazdaságot?
Picit ezen is el kéne gondolkodni. Mindenki csak a saját maga munkakörében gondoljon erre és rájön, hogy kell a fejlődés.
Szép dolog sírni a régi romok után, de gondolom az arra érdemes példányokat már kicsemegézték a gyűjtők erről a telepről is. A többiért meg nem kár...

PaOntan 2010.01.23. 10:22:45

youtube-on keressetek ra a Cash for Clunkers-ra. egy csomo ilyen video van. az ember szive megszakad :
www.youtube.com/watch?v=3SXA1oZnj98&feature=related

Ádán 2010.01.23. 10:23:33

Micsoda barbárság. Törne le a kezük.

Amit végleg nem értek, az ez a videó: www.youtube.com/watch?v=hU2tNVuFBXg
Gyárinak néz ki. Az a mondanivalója, hogy a lelke tovább él??? Éljen tovább a teste is!

Paó 2010.01.23. 10:37:59

@bopat: a böngésződ hibája, frissítsd azt a szoftvert, ami a videókat kezeli a honlapokon, megoldja a bajokak, 2.perces munka, haver.

Merida001 2010.01.23. 11:07:33

A full döbbenetes a kisvideóban, hogy az autók nagyszázaléka elég jó karosszéria állapotban van/volt (festés fénye teljesen jó), krómok fényesek...érthetetlen. Azt aláírom, hogy nagymotorral vannak szerelve ezek a Mercik, mert egyik sem 1.4-es vagy 1.6-os, de akkor sem megoldás ez, hogy így eltüntessék őket. Jóval biztonságosabbak mint sok mai kisautó (márkát direkt nem írok). Szomorú, könnyfakasztó látvány...

pollipop 2010.01.23. 12:04:17

@Ádán: Egyetértek. Az úton a helyük. No meg mi lesz velük a paszírozás után? A recycling hová lesz? Ahhoz ki kéne belezni anyagcsoportonként. Üveg, gumi, műanyag, fa, fém, elektronika. Minimum ilyen csoportokba.

mlt3 (törölt) 2010.01.23. 12:05:33

@misinator: "De hogy értsétek, Nekem a felgyorsult/atott/ modellciklussal van a bajom."

E21: 1975-1983 (8 ev)
E30: 1982-1990 (8 ev)
E36: 1990-1998 (8 ev)
E46: 1998-2005 (7 ev)

Milyen felgyorsultatott modelciklussal? Hol? Mutass ra. (Alkalomadtan majd gondolkozz el azon, hogy milyen kibaszottul gazdasagtalan rovid ideig gyartani egy modellt, tekintve, hogy meg a fejlesztesi koltsegeidet sem birod kitermelni ha csak 2-3 evig van piacon.)

mlt3 (törölt) 2010.01.23. 12:09:10

Szoval tovabbra is varom, hogy mutasson valamelyik okostojas nehany gyartot es modellt, ahol 10 evrol 3 evre esett a modellciklus. (Es lehetoleg ne olyat, amit 635 nev alatt arulnak.)

szalai 2010.01.23. 12:13:19

Szép video!

Biztosan az usában készült. Hatalmas ország, hatalmas roncstelepekkel ahol az alkalmazottak nem mindig vannak tudatában milyen szép dolgokat pusztítanak el. És mik lehetnek még abban az orszábna eldugva?!

Seca81 2010.01.23. 12:36:22

@mlt3: Ha nem is 10-ről 3-ra de a Golfnál volt olyan évjárat ahol majd' feleződött a modellciklus, igaz az elsőhöz képest...
Nem tom h érdemes-e leírnom neked, mert sztem vágod, de azért tessék:

Golf1: 74-84
Golf2: 85-92
Golf3: 92-98
Golf4: 98-05
Golf5: 03-09
Golf6: 09-???

Igaz, itt is elmondható az első széria után a stagnálás; ált. 6-7 év, úgyhogy csak részben kötözködöm :)

zündfolge 2010.01.23. 12:41:27

...amilyen szavak eszembe jutottak, azokat inkább nem írnám le

Seca81 2010.01.23. 12:43:25

De mondom pl a Celicát, első széria 7 évet élt, míg a 2. már csak 4-et. Aztán sok év után növekedés; 6. gen. már 5 év, 7. gen. 6 évig élt.
(véleményem szerint a legcsúnyább széria)

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.01.23. 12:43:33

Ezek az autók részt vettek a csernobili atomerőmű melletti település, Pripiaty (vagy mi) evakuálásában. Ezért kellett megsemmisíteni őket.A Krazok, meg a helikopterek nem fértek be a présbe...

Seca81 2010.01.23. 12:45:33

De ahogy öregszik az ember úgy gyorsabban is telik az idő, észre sem veszi és nemsokára egy tizes Golfban ül. :)

Seca81 2010.01.23. 12:51:39

Am szépek ezek az autók, tényleg kár értük de hát ilyen az élet, te sem lehetsz ott mindenhol Zsolti!

(Gyógyuláshoz viszont ajánlok egy gyógyszert-nálunk mindenki ezt használja ha gáz van, messze a legjobb: Echinacea csepp, Dr. Theiss)
Ez volt a reklám helye!

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.23. 13:03:44

Ezt biztos valami idióta amerikaiak csinálták. Eszük semmi. Az egész cuccot eladhatták volna egyben szerintem nem is kis pénzért.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.23. 13:10:45

@pollipop: Nem biztos, hogy ki kell belezni, így is be lehet olvasztani. Aminek ki kell az kiég belőle, és a végén lesz belőle egy nem túl jó minőségű fém massza. Kínának jó, szart gyártani belőle.

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.01.23. 13:13:23

@Ádán: Az öreg autóknak saját lelkük van, nem száll át egy újba...

sgabo · http://www.w123club.hu/sgabo 2010.01.23. 13:14:19

Navazzz... hónapokig rohangásztam az állólámpásomhoz jobboldali visszapillantó tükörért, itt meg összepréselnek egy fél aranybányát. Üzletileg nem túl okos döntés, mert egészen biztosan el lehetett volna pörgetni az egész állományt és a végén a megmaradt lomokat betekerni. De hát ki tudja mik voltak a körülmények., odaát nem szokás a gondolkodás.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.01.23. 13:20:12

Jobbulást, Zsolt!

Hát én is kilettem a videotól. De még jobban felb.sz, amikor hülyegyerekek megapatent állapotú régi vasakat visznek ki a határba, és zúzzák szanaszét. Mert még azt is aláírnám, hogy ha rallyznak vele, esetleg törik, oké. De a legtöbb ilyen vid arról szól, hogy hülyegyerek gyökkettővel direkt nekimegy a fának (mer többel nem mer), és röhög rajta. A többiek ezt meg felveszik telefonnal.
Néha olyan autókkal, amiken látszik, hogy nagypapi évtizedeken át szeretgette, simogatta.
Még jobb, ha simán csak kalapáccsal verik szét, beraknak alá valami zúzós zenét, és ők a kurvakemények.
Nem értem, miért jó a pusztítás...

Yaesu 2010.01.23. 13:38:02

Nagyon durvák ezek a "Cash for Clunkers" videók. :( Köcsög állat amerikaiak. :(

Suttora 2010.01.23. 13:42:28

@amatőr: "olaj és hűzővíz nélkül üveghang, ameddig meg nem áll a gép"

Ehhez képest kínosan sokáig működik még a Benz. :(

Rocko- 2010.01.23. 13:57:50

aki szerint bontóba valóak, azoknak ajánlom:
belsoseg.blog.hu/2009/09/18/kellene_egy_ilyen_regi_ize

@mlt3: jaja, jó dolgo a statisztika, azt hozod ki belőle amit akarsz. :)

E23: 1977–1986 (9 év)
E32: 1986–1994 (8 év)
E38: 1994–2001 (7 év)
E65/E66: 2001–2008 (7 év)

BTO11 2010.01.23. 14:13:05

T.Csikos!

jobbulást! Gözölni!nem a motorhütöt!

télen tessék bakancsba -amugy is -szerelni és nem sportositott szakadt vászonba,mert ördög nem alszik és a lábadra ejt valamit.

Suttora 2010.01.23. 14:34:10

@Dennis01: "...a Toyota padlon fogyasztott normalis sebessegnel annyit, mint a BMW siman elketyegve. Akkor annyira nem is takarekos, ha hosszu uton hasznalod."

Nem is hosszú utakra való. A Prius alapvetően városi jármű.

Dennis01 2010.01.23. 14:51:44

Nekem majdnem minden angol ezt mondta, hogy az amerikaiakbol egyvalami hianyzik: az intelligencia. Neha elgondolkodok, hogy igazuk van-e...

mlt3 (törölt) 2010.01.23. 15:29:48

@Rocko-: Itt sem laton, hogy harmadolodott volna a modellciklus. Hogy a tokombe jon de a statisztika?

mlt3 (törölt) 2010.01.23. 15:37:03

@Rocko-: Az E28at meg csak 6 evig gyartottak, raadasul az "aranykorban", a 80as evekben. De nyilvan regen a szar is kremesebb volt.

Rocko- 2010.01.23. 15:37:57

@mlt3: nem harmadolódott, de csökkent. 1-1 évekkel.

a statisztika meg úgy, hogy a modellciklusokból te kihoztál 1 év csökkentést, én kettőt.

Cortina V6 2010.01.23. 19:27:06

Egy angol bontoban lattam egy sarga Fiat 124 Spidert. Mondom az egyik faszinak,egyben megvehetnem-e? Valasz; persze,majd elvagjuk neked kette,akkor felfer az utanfutora,nem kell treler..

GGG77 2010.01.23. 19:39:21

Szinte látom magam előtt a zúzógépet kezelő, hamburgertől/pizzától/kólától 160 kilósra dagadt, 85 iq-val rendelkező barmot, amint a zsíros atlétájában röhög, hogy pusztuljon csak a fritz szemét...

Dennis01 2010.01.23. 20:27:20

@Cortina V6: Legalabb elhoztad egyben??

Cortina V6 2010.01.23. 20:47:10

@Dennis01:Nem. Eleg nekem a roncs Minit nezegetnem az ablakbol...

bandiTA 2010.01.23. 20:57:00

Integethetnek a zöldek, amíg sok fejletlenebb országban olyan szarokkal közlekednek emberek, amiknek nem csak a károsanyag kibocsájtása nagyon magas hanem a fajlagos fogyasztásuk is ezért cserébe. Ennek a szar fogyasztói gecinek akkor lenne értelme, ha megpróbálnák megteremteni az egyensúlyt, persze ésszel. Ahol van, ott lecserélni, jobbra, ahol nincs (pl kína) oda nem adni, mert nincs elég nyersanyag a földben. Engem sokkal jobban dühítenek, amikor hülyegyerekek autókat tesznek tönkre szórakozásból.

www.youtube.com/watch?v=yAoGTLj3UTM&feature=related

www.youtube.com/watch?v=khpF1L4KMQE&feature=related

Dennis01 2010.01.23. 21:08:31

@Cortina V6: A "roncs" Mini ajtaja eddig mindig kinyilt elsore, es ejjel is tudom hasznalni a fenyszorot... :)

@bandiTA: Idiotak, nem becsulik semmire az autot...

Kicsi79 2010.01.23. 21:19:05

Hát... mintha kést döfnének a szívembe, és megforgatnák. Sajnos nem engedhetem meg magamnak, hogy legyen egy akármilyen (értsd: akár egy lepukkant 123-as) Mercim. De megőrülök értük, és ez a videó könnyeket csalt a szemembe.

Csikós Úrnak pedig mihamarabbi jobbulást kívánok! (Ha otthonról azért dolgozik, remélem a vasárnapi poszt nem marad el. :-D )

Sanzistift 2010.01.23. 21:19:44

@Dennis01:
"Amugy egyszer meg regebben olvastam valahol, hogy a vilag szennyezesenek "csak" 7%-at teszik ki az autok. A legnagyobb resz a gyarak kemenyen kiomlo fust es egyeb szennyezo anyagok. Csak ra kell valamire fogni, amit konnyebb eltakaritani, hogy az a hibas..."

Kedves Dennis, szerinted az autók hogyan készülnek?
Elárulom, gyárban. Méghozzá sokkal több, gyárban, mint azt ezek szerint gondolni merted volna.
Az autóipar a teljes ipari termelés nagyon jelentős részét teszi ki. Úgy közvetlenül, mint közvetve. Az alkatrészgyártás, a rengeteg beszállító mind a "gyár" kategóriába tartozik.
Az olajfinomítók nagymértékű levegőszennyezése az üzemanyag előállításakor, az olajfúrások járulékos környezeti, és társadalmi károkozásai (Pl Afrikában, Dél Amerikában annak az ország polgárainak annyi van, ha olajat találnak náluk...), de nem sorolom, akinek esze van, az tudja.

Akkor most hány százaléknál is tartunk?

Kicsi79 2010.01.23. 21:20:38

Mármint jelenleg nem engedhetem meg magamnak, mert 3 éve volt egy 2.5D 124-esem.

Ivymike 2010.01.23. 21:23:19

Kati nem mondta? sál, sapka, téli cipő, réteges öltözködés! :)
Zsolti vigyázz magadra, gyógyulj meg, belőled nem találunk másikat valami bontóban!

Dennis01 2010.01.23. 21:24:44

@Sanzistift: En arra gondoltam, hogy az autok HASZNALATA soran keletkezo karosanyag-kibocsatasra gondoltam.

Kicsi79 2010.01.23. 21:24:47

@Ivymike: És mi lesz velünk, ha már egyszer nem lesz Mr. Csikós? De erre gondolni sem merek!

Sanzistift 2010.01.23. 21:35:17

@Dennis01: Jó, akkor csak az olajkutak, meg az alkatrészipar marad. :)

Egyébként valóban poén lehetne, hogy a katalizátor előállításával jobban szennyezik a környezetet közvetve, mintha nem is kellene gyártani és használni.
Poén lehetne, de nem az.

A károsanyag kibocsájtás nagyon rafinált dolog, mert nem mindegy, hogy honnan kezdjük el kalkulálni.
Viszont amit nem számolunk, hogy szebb legyen a végeredmény...,nos, az attól még ott van.

Cortina V6 2010.01.23. 21:42:59

@Dennis01: Majd anyad mindjart megmondja, mi nyilik neked,mar megy fel a lepcson..

súllyospestisertés 2010.01.23. 21:49:52

Mr.Csikósnak ma éjszaka lidérces lázálma lesz:A telephelyen Ő kezeli a sárga erőgépet.
A Mercikből pedig szardíniás dobozokat készítenek.
Jobbulást.

Rocko- 2010.01.23. 21:54:35

@Sanzistift: "Akkor most hány százaléknál is tartunk?"
ugyanott, elvégre a teljes gyártási környezetszennyezést az autó emisszióján akarják leverni.

redriot77 2010.01.23. 21:57:54

@Maybe_: így levezetik a dühüket, amiért nem tudnak egy elfogadható kefélést összeszedni.

Szomorú videó. Nem létezik hogy azok mind menthetetlen autók voltak. A piros w107-estől szakadtabbakat szoktak kétmilla körül árulni a hasznaltauto.hu-n.

mi nem foglalt még 2010.01.23. 22:51:08

@GGG77: hát az a tény hogy usában szeretik at import autókat.
A prémium márkák mint a merci is kimondottan státusz szimbólum.

Brigi \"B. A.\" főnöke 2010.01.23. 23:21:23

Valaki linkelje már be azt a videót, amin Winkler és Karotta agyontapostak valami munkagéppel egy tökjól működő Fiestát, és temettek rá földet, környezetbarát módon.

Hadd bőgjek már én is egy kicsit.

visszakettopadlogaz (törölt) 2010.01.24. 04:50:51

@romesz: merre laksz itt? ha LA hez kozel irj

-- amugy itt MINDENBOL sok van - oreg mercibol is. craiglist vagy ebay es tudsz venni olyat amilyet akarsz - nem kapkodnak utannuk.

romesz 2010.01.24. 05:35:38

@visszakettopadlogaz: nem LA :) De jarok ott viszonylag gyakran arra.

Gyurcibá 2010.01.24. 06:39:00

Szép reggelt Mindenkinek!
Akit érdekell BAZEG ujjáéledt
Csikósnak jobbulást!!!!!

Gyurcibá 2010.01.24. 07:02:38

Szép reggelt!
Nálam csillag született tudtára adatik mindenkinek akit érdekell BAZEG ujjászületett!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2010.01.24. 11:14:39

A fogyasztói társadalmakra jellemző képek. Nincsenek maradandó értékek. Az USA terjesztette dekadencia hatékonyabban öl, mint a H1N1.

Suttora 2010.01.24. 13:08:23

@Gyurcibá: Hol lehet megnézni (képen)?

Dennis01 2010.01.24. 17:58:04

@Gyurcibá: Kerjuk, szoljal Csikos urnak, menjen, keszitsen millio fenykepet, irjon rola tonnanyi posztot.. :)

Gyurcibá 2010.01.24. 19:34:26

Csikóst már értesitettem ö a hozzáértö adok neki cd-t a teljes felijitásrol természetesen készem is lesz foto de ehhez én nem értek igy övé a megtiszteltetés hogy tájékoztasson magam részéröl csak annyit szeretnék közölni biztosan vannak hibák de a fikázás elött kérem figyelembe venni Magam Örömére az autot a-z ig én csináltam kis kacsoimmal

tükörfúró 2010.01.24. 20:01:54

gondolom a munkaerő szétszedni és kiárulni a kocsikat több lenne, mint amennyi az alkatrészen bejön
egybe elvinni máshova meg horror költség

nyilván sírás, zokogás, de érdekes, senki nem fog neki valahonnan a bölény segge mögül dél texasból ahol semmi nincsen, még aszfaltos utak sem, ilyen roncsokat előkaparni, trélerre rakni, óceánon visszafelé áthajózni, stb..

ennyi a megfontolás, semmi több

waffen55 2010.01.25. 19:42:36

Sziasztok! Zsolti, amint látod túl sokan szeretünk, hogy csak úgy betegeskedni merészelj! :) A "nagyrabecsült" amerikaiakról meg csak 1 példa Hitler (ide jöhetnek a különféle jelzők) gyilkos volt, DE ő műkincseket rabolt és spájzolt el és ugye nem rombolt le műemléket céltalanul az amcsik 2 német katona miatt lerombolták porig a monte casinoi apátságot (több mint 1000 éves volt)... Ezeknek semmi sem drága hisz sosem szenvedtek szükséget semmiben.

automániás 2010.01.25. 20:22:06

e bŰŰN!!! törvényt kéne hozni az öreg verdák megmentésere vagy legalább nem elpusztítására!! vagy egy öregbenz védő ligát mint az állatvédők

Lord heckman 2010.01.28. 15:22:32

Ez fájt.... lehet önkormányzati a roncstelep... köss szerződést a pm el, hogy ezentúl te üzemeltetnét önköltségileg, és még állami támogatást sem kérsz érte :D
süti beállítások módosítása