Őket szerettük mi 2009-ben

  2009. december 31. - papptibi Címkék: best of 2009 kedvenceink 2009

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

Már 2010-et írunk. Így hát hadd kívánjak jobbulást és boldog Újévet, mindazoknak, akik egeret ragadtak, sőt, képesek jó helyre klikkelni.

Tegnap Tavaly már összeszedtük a legnépszerűbb cikkeinket. Vagyis a legolvasottabbakat. De a szerzők és az olvasók véleménye nem mindig egyezik, arról nem is beszélve, hogy egy nyári négynapos hétvégén esélye sincs egy cikknek olyan jó eredményt futni, mint egy szeptemberi hétfőn. Arról is tudnánk mesélni, hogy milyen rombolásra képes néhány csöcs a Velveten.

Ettől persze még lehet jó egy írás. Igazságot a mellőzötteknek! - adtuk ki a jelszót, és mindenki előkaparta azt a cikkét, ami szerinte a legjobbja volt tavaly.

Az újévi Algopyrinen és Bilagiton túl érdemes megnézni azt is, amit mi, elfogultan a saját legjobbjainknak tartunk. Lehet, hogy nem is azok, csak nekünk. Vagy csak egy olyan autóról szólnak, amit szeretünk. Illetve olyan emberekről, netán motorkerékpárokról és egyéb tárgyakról, esetleg a perpetuum mobiléről.

Andróczi Balázs:

Az év leghálásabb feladata volt, azon ritka alkalmak egyike, amikor a megszállottságom és a munkám találkozott. Kedvcsinálónak szántam, hátha sikerül megmutatni ennek a sokak által félreértett hobbinak a szépségeit, persze a teljesség igénye nélkül. Az összes érdekes apróság leírásához tíz hasonló cikk is kevés volna.

Ferrarit tartok, hobbiból

Balázs Viktor:

Van-e még egy olyan bázisdemokratikus szerkesztőség a világon, ahol a mindenható és rettegett ügyvezetőt királykobraként lehet ábrázolni a címlapon? Ugye, hogy csak nálunk. Idei kedvencem saját extraorbitális szívásom világgá kürtölése volt. Igazából szakmailag is hasznos volt, hiszen általános olvasottságunk fényes bizonyítékát szolgáltatta. A megjelenés másnapján a kisbolttól kezdve az edzőtermen keresztül a  vendéglőben a pincérig mindenhol ugyanúgy köszönöttek, persze a röhögéstől fuldokolva: - Na, és van már kettes?

Egyébként.. izé.. nincs.

Nincs kettes kétmillióért

Bende Tibor:

Az álmodozók kézikönyve. Mielőtt beütnéd bármelyik használtautós oldal címét a böngészőbe, vagy elmerülnél a Triumphok és MG-k világában, inkább olvasd el ezt a cikket még egyszer.

Az ördögnek adod el a lelked

Csikós Zsolt:

Mindenféle posztok eszembe jutottak. Például amikor kiakadtam egyszer az állandó anyázáson, ami a blogon folyik, és írtam egy egyveleget a kommentekben található fröcsögésből - de ilyennel nem illene új évet kezdeni. Aztán persze a rolls-royce-os poszt is eszembe jutott, amikor a francia chateau-ban égtem ezerrel, azt viszont úgyis elég sokan olvasták. Meg persze a különféle hőzöngések a sárga plakettes autók kitiltásáról, meg az okfejtés arról, miért rosszak a magyarországi használt autók, meg Goodwoodot is elővehettem volna, de már nem akartam fárasztani az olvasókat. A tesztekre meg egyszerűen nem emlékszem, összefolynak. Csak kettőre. Mindkettő mögött sztori van. Jó sztori. Csodásak voltak az interjúalanyok, kacifántosak a történetek, szépek az autók. Emberi léptékű, elgondolkodtató, komplex írás lett ez a kettő, nem miattam - a tulajdonosok, az autók tették őket azzá. Mindkettőt nagyon szerettem, álljanak itt - egy tősgyökeres magyar nosztalgia, és egy szövevényes angol regény:

A legyőzhetetlen

és

Hozhatom az autót, Sir?

Gulyás Gusztáv:

A vízautókról szóló cikkel folytattam a keresztes háborúmat a sarlatánok, varázsingát lóbáló igazlátók és áltudományos maszlagokat mantrázó kóklerek ellen. Bár később kiderült: az üzemanyag a vízzel nem szuszpenziót, hanem emulziót alkot, ez mit sem változtat azon a tényen, hogy egy befőttesüveggel és két darab dróttal nehéz jelentősen csökkenteni a fogyasztást. Az olajlobbi persze szokás szerint mindent elkövetett, hogy ne épülhessen meg a vízautó, így továbbra is hiába várjuk a működőképes prototípus bemutatását.

A vízbül vonnyakia zoxigént

Gyulavitéz:

Úgy összefolyt ez az egész év. Talán a Ferrari F430 volt a kedvencem, ha nagyon meg kell jelölni egyet. A címe pedig a legőszintébb.

Van pénzed? Jó neked!

Koncz János:

Tudom, hogy ez nem egy tipikus autós teszt, sőt, egyáltalán nem az, bár természetesen azt is benne van, ami egy Opel Vivaróról a többéves budapesti használat során kiderül. De ennél fontosabb, hogy tél van megint, hideg, nyálkás, párás idő, és a város tele hajléktalanokkal. A cikkből kiderül, kiket kell értesíteni, ha öntudatlan, magatehetetlen, szemmel láthatóan beteg, otthontalan embertársunkkal találkozunk a barátságtalan utcákon és tereken. Egy telefonhívás életet menthet, és ha ez tudatosul az olvasókban, talán ez a cikk is.

Hajléktalanokat ment a Kék Angyal

Nyegleo:

Érdekes, hogy mennyire nem az ár és a gyártó számít, ha élményt keresünk. Ez az olcsó egyszerű kis gyösz is tudott olyan  élményt nyújtani, hogy ha kicsit még gyúrnának rá, remek élményautó lehetne. Azóta is hatása alatt vagyok, pedig az összes nálunk lévő bármit vezettem.

El Camino ó'ccsóért

Papptibi:

Életemben nem szórakoztam még olyan jól, mint ennek a kis írásnak az elkészítése közben. Először azt hittem, hogy pár mondattal el tudom intézni mindegyik autót. Végül kiderült, hogy mindegyiknek külön sztorija van, a tíz autó megírására ráment az egész éjszakám.
Azt hittem, hogy gyűlölöm életem legrosszabb autóit. Utólag végignézve a listát rájöttem, hogy a többségüket nem. Az ilyenek kellenek az embernek, legalább arra jók, hogy észrevegye, amikor jóban ül.

Pályafutásom tíz legrosszabb autója

TóthZé:

A Volkswagen-Porsche történet második részére, A birodalom visszavágra vagyok a legbüszkébb 2009-ben. Nem azért, mert csikósi hosszúságú, és nem is azért, mert iszonyú sok munkaóra és forráselemzés van benne. A sztori, ez a fordulatos, izgalmas történet az, ami miatt imádom. Ahogy az első része, a Brókerek szopóágon is ezért az egyik kedvencem. Ferdinand Piëch hatalmi harcai még ilyen messziről is bámulatosak.

A birodalom visszavág

Vályi István:

Sokat kellett rajta gondolkodnom, de tán a körülmények és a vegytiszta gépkezelés imádata miatt lett ez az idei kedvencem. Gyönyörű napsütés, remek autó, szerpentin, profi operatőr, kedves tulaj és egy üvöltöző Csikós a bal egyben.

Valamint egy kedves erdész, aki szóvá tette, hogy túl hangos az autó és különben se száguldozzunk, mert egy faiskola van a közelben.

Potenciazavar? Soha többé!

Winkler Róbert:

Ez volt nálam a 2009-es év egyértelműen legnagyobb kalandja. Szívesen jelölném persze a Focus Econetic bemutatós is, de nem a hazudozás volt a feladat, úgyhogy maradnék az afganisztáni élménybeszámolóknál. Az eredeti tervekből szinte semmi nem jött be - kizárólag egy Humveet vezetettem, azt is csak a kilagáji laktanyaudvaron. Utazhattam viszont a legmodernebb harcjárművekkel, sörözhettem a világ legszórakoztatóbb társaságával és kempingezhettem fűtetlen sátorban 4 fokban Mazari Sharifban, márpedig egyetlen utazási iroda sem kínál efféle programokat.

Békefenntartás, gyúrás, csocsó, sör és a folytatás: A tank 2009-ben halál ciki

Zirig Árpád:

Nem a tárgyakhoz ragaszkodunk, hanem az emlékekhez, amelyek hozzájuk tapadnak. Gyerekkor, tyúkhúr, kétütem.

Nyolcéves vagyok, motoros

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr231635203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

arthur877 2010.01.01. 08:41:46

Csíkós for President, és kész!
Még a nincs kettes a Panncsin is elment, de egyikötök sem tud olyan élvezetesen írni, mint Csíkós!
Csináljatok statisztikát a 2. oldalra kattintásról, és a kommentek számáról is, bár szerintem Ti is tudjátok előre az eredményt...

127_sud 2010.01.01. 09:13:58

Teljesen igazad van arthur877, Csikós for President! Ő erőlködés nélkül könnyedén ír, és tényleg nagyon-nagyon élvezhetők az írásai. Vigyázzatok Rá a totalcarnál, nehogy elveszítse a kedvét...

UnvincibleUbul!:[I] 2010.01.01. 09:18:51

@arthur877:
Pedig nem csodálnám ha ilyen közegben hamar megcsömörlene. Ha kiválna innen Ziriggel meg papptibivel együtt és összeszednék Karottát minimális tőkéből lesöpörhetnék a megmaradt csürhét a TC-ben. Úgyse a csomagolás számít egy webes újságnál hanem a tartalom.

karlov 2010.01.01. 09:21:52

Lassan szemtanúi lehetünk "Csikós Zsolt menybe menetelének"...
Minden elismerés neki igazán örömmel olvasom a cikkeit de azért "anygyal szárnyakat ne aggassatok már rá.
Én élveztem a sec Mercedest is meg a a Porsche klán kielemzését is.
Speciel örülnék egy BMW, egy Mercedes háttér elemzésnek is.
Ide sorolnám az e9 tesztet az is zseniális volt.De a legutóbbi slc vásárlását is élvezettel olvastam a kaffe kortyolgatása mellet(igaz nem a diófa alatt).

karlov 2010.01.01. 09:32:20

A végén még tanúi lehetünk Csikós Zsolt "menybe menetelének"...
Nagyon élvezetes cikkeket ír és tényleg meg van áldva írói vénával,nem kevésbé pozitív emberi tulajdonságokkal de azért ne akasszatok már rá angyalszárnyakat.
Nagyon jó volt a Porsche klán story meg a sec Mercedes meg ami innen lemaradt az e9-es teszt.Sőt az slc vásárlás is nagyon jó volt a reggeli kaffe mellé (igaz nem a diófa alatt).

csiky944 2010.01.01. 09:32:21

Hmm,tényleg,Árpád irománya nagyon jó volt,el is olvasom ismét :)

karlov 2010.01.01. 09:33:42

Azért valahogy odaért az első hozzászólás is ami eltűnt az éterben vagy a világháló útveszti közül valamelyikben.

Lacc78 2010.01.01. 09:38:16

Az összes cikk nagyon jó, kivéve a vízautósat, mert az kb. annyira "tárgyilagos", mint a Sas-kabaré (most olvastam először).

BÚÉK mindenkinek!

Ciri 2010.01.01. 10:12:40

Számomra Ommm hetes béemvés bemutatója volt a legjobb.
Torony magasan...

Messze messze több munka volt benne, mint például az A8 bemutatóban.

Mert ugye úgy szeretne egy autóbuzi tájékozódni, hogy kismmillió technikai részletet tudjon meg a dögről, szép körítéssel.Ez itt sikerült is.

Buék mindenkinek!

wasch 2010.01.01. 10:17:43

Nem csak Csikós ír jókat! Bár nekem is ő az egyik kedvencem, arra jöttem rá, hogy az általa megteremtett őszinte lúzerszopások leírása az, amire nagy itt a kereslet. És valljuk be, később remek írások születtek a témában másoktól is itt. pl. ezt a Pannónia 2-est idáig nem ismertem.
, és ha jól emlékszem, volt valami Subaru-s hiteles ügy is:) Úgyhogy fasza az egész stáb.

ferisport 2010.01.01. 10:40:11

Csikós mindig nagyot üt!
Teljesen mindegy, miről ír.
Isten tartsa meg a jó szokását!

Garp 2010.01.01. 10:44:38

BÚÉK!

Ja igen, Winklernek a fganisztáni cikkekért kalap emel, főt hajt. Kifejezetten tetszett.
Végignéztem a listátokat, Nyegleo El Camino-án (Camino-ján, Caminoján, Káminnyóján na baszki) kicsit elcsodálkoztam, hogy "ennyire?", de hát aki autóbuzi annak alanyi jogon jár a felmentés ilyen esetekre :). A többiben simán lehet érteni, hogy miért volt favorit.

A listából nekem ommm minimál-traktora jön be legjobban.

Rocko- 2010.01.01. 10:49:26

@Ciri: hetes? nem ötös?
amúgy meg kívánom, hogy jobban legyenenek kiegyenlítve ilyen szinten a cikkek. ha volt a BMW 3 oldal, akkor bezony legyen az A8-nak is 3. meg a Lexusnak. meg az S Klassenak.

pet77 2010.01.01. 10:49:50

@Ciri:

Kit érdekelnek itt a 7- es bmw-k, meg audi a8-asok???!!!
Itt a bianchinára, pancsira, zsigulira, jawara,skoda 110 R-re gerjedünk!!
Akinek ez eddig nem jött le, az nézze Gyulai Balázs semmitmondó újautó-tesztjeit!!!
BÚÉK!
Hajrá Csikós!!!

csak john 2010.01.01. 10:51:12

Az biztos, hogy mindig várom, hogy megjelenjen Csikóstól egy új írás.
Nálam a statisztikán sokat javít az, hogy az ígéretekkel ellentétben nincs kírva, hogy ki írta a cikket. Egy példa: Winklertől csak saját járműveivel kapcsolatos történetek érdekelnek. Na jó, az afganisztáni beszámolót is elolvastam. A tesztjeit és egyéb írásait nagy ívben kerülöm, ha látnám, hogy ő írta, nem nyitnám meg. De vígasztalja a tény, hogy nem csak őt kerülöm a TC-ből.

Ciri 2010.01.01. 11:00:28

@pet77:

"Kit érdekelnek itt a 7- es bmw-k, meg audi a8-asok???!!!
Itt a bianchinára, pancsira, zsigulira, jawara,skoda 110 R-re gerjedünk!!"

Ezt a marhaságot mennyi erővel sikerült összedobnod?
Ha nem tűnt volna fel, tesztek is szerepelnek a feni felsorolásban.

Lehet, hogy te egy pancsira vagy skodára illetve egyéb trágyadombra vered, de nem mindenki van ezzel így még itt a Belsőségen sem.

Üdv a Földön!
Buék!

pet77 2010.01.01. 11:01:59

@Ciri: másnapos vagyok, te viszont egy bunkó!

Lacc78 2010.01.01. 11:02:45

Csikósnak tényleg kellene már írnia egy könyvet. Surányi Endre bácsi klasszikusa, "Az autó és én" végre méltó utódot kaphatna.

Ciri 2010.01.01. 11:06:26

@pet77:
"másnapos vagyok, te viszont egy bunkó!"

Ja. És még másnapos is.

Illetve részemről nem csippantom az éppen Gyulai Balázson szocializálódott és tegnap óta retróbuzi szakértőket.

@Rocko-:
:)))
Igen. Még korán van... :)

pet77 2010.01.01. 11:08:21

Csikós tényleg irhatna könyvet..

...Lehetne a cime mondjuk:

Miért csak 20 év feletti autókra gerjedek??

Megvenném!!!

pet77 2010.01.01. 11:10:50

"Illetve részemről nem csippantom az éppen Gyulai Balázson szocializálódott és tegnap óta retróbuzi szakértőket."

olvass vissza! Éppen ezeket ostorozom én is!!!!

Ciri 2010.01.01. 11:12:16

@pet77:

"olvass vissza! Éppen ezeket ostorozom én is!!!! "

Nem mondod ?
:)

pet77 2010.01.01. 11:12:30

Csikós nem tegnap óta retrobuzi!
...én sem...

lacza87 (törölt) 2010.01.01. 11:19:39

Privát vélemény:
Csikós írhatna könyvet, de csak, ha a nívót tartva kicsit másként és másról is tud írni. Mostani írásaiban a tartalom, a forma és a stílus ritka jó harmóniában vannak. Ugyanezek, valamiképpen össszefűzve könyvként nem hatnának ennyire. Nem kétlem, hogy van még a tarsolyban ötlet; tehetség, kitartás meg láthatóan van, de sokakkal ellentétben nem vagyok benne biztos h a könyv a legjobb megoldás.

Ciri 2010.01.01. 11:22:28

@pet77:
Azért naponta legalább egyszer húzd ki a nyelved Csiki seggéből.

BartiS2 2010.01.01. 11:31:53

BUÉK mindenkinek!

Zirig Árpi érdekes de igazad lehet... vagyis a tárgyakhoz is, de közben a hozzájuk kapcsolódó élmények azért csak meghatározóak.... ezért vettem 15 év után megint meg az életem első autójának típustársát

zajcev 2010.01.01. 11:33:44

vki légyszi linkelje ommm cikkét a 7-es bmw-röl, mert istenért nem találom..

köszi

lacza87 (törölt) 2010.01.01. 11:38:43

@zajcev: Nem is fogod, mert az 5-ösről szól. Javította is már Rocko segítségével Ciri.:)

pet77 2010.01.01. 11:38:50

@Ciri: a kedvedért, naponta egyszer megteszem...:)

Tomchy 2010.01.01. 11:42:32

Azért valahol legyen ez is büszkeség Nektek: reggel egy lassú bólintással végigolvastam a cikket, és konstatáltam, hogy mindet olvastam ... :O)
De a Csík-féle RR-bemutatóról szóló poszt fogom először újraolvasni. Számomra az volt a top.
belsoseg.blog.hu/2009/02/07/magyar_firkasz_eg_a_rolls_bemutaton

Galván_Tivadar 2010.01.01. 11:45:59

Szívet melengető apró részlet, hogy az 1994-es Punto I-esem slusszkulcsa kísértetiesen hasonlított erre a Ferrari kulcsra. :)

Beard 2010.01.01. 12:07:57

Jó volt újra elolvasni a cikkeket, tényleg jó válogatás.

zootyo 2010.01.01. 12:17:53

Zírig "8 éves vagyok, motoros" írása a legjobb a fenti posztban, de lehet akár az egész évben is.
Csikós fan vagyok, de ez nagyon összejött. Megkönnyeztem kétszer is.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2010.01.01. 12:19:18

Angéla még nem nyilatkozott!

Angéla-cikk hol van?
Egyébként én mindet olvastam,jók voltak mind,de Csikós írásán látszik,hogy nem ma kezdte! :)
BUÉK!

vasember 2010.01.01. 12:35:13

Minden egyéb szerző,aki posztol az oldalon,fényévekre van a Csikós Zsolt írásoktól.Az,ahogy fűzi a mondatokat,használja a szavakat,és leírja az érzéseit,utánozhatatlan.Minden írása egy remekmű,többször elolvasom őket,a kedvenceimet nagyon sokszor.Már nagyon rég írt,a W123.-ról,vagy a Pandáról,vagy bármelyik járműről,ami a garázsban áll.Hiányoznak a szerelős posztok.

GGG77 2010.01.01. 12:53:47

Csikós-féle RR bemutató mindent visz!

súllyospestisertés 2010.01.01. 12:55:54

Tisztelt Szerkesztőség!
Most már nincs mese!A Nép,királlyá választotta Zsoltikát!Következő a dolgotok:2010.Január 24-én,fogjátok a Bőrhajút,csónakba teszitek visztek magatokkal egy koronát,beeveztek vele a Duna közepére...
A többi gondolom ismerős,552-éve történt,egy Matyi nevű egyénnel,a helyszín ugyanaz.

lacza87 (törölt) 2010.01.01. 13:02:31

@súllyospestisertés: Ha már TC, akkor a kétéltű Ikarus-sal stílszerűbb lenne:)

Rocko- 2010.01.01. 13:11:39

@súllyospestisertés: ők a Duna jegén választották királlyá. szal majd ha fagy.
mert ha ő király, prezidnet, miniszterelnök akármi lesz, akkor ugyan, ki fog nekünk írni Eráról, a Pandáról, Yamaháról, Royce-ról és mág ki tudja milyen csemegékről?

AtoszMester 2010.01.01. 13:24:01

Már a pöcsöm ki van a "2009 így meg úgy"-al, mindenhonnan ez folyik.

Új év, új munka, tessék hozzáfogni új cikket írni. Nem, nem érdekel, hogy elseje van :D

augustin 2010.01.01. 13:30:23

A nyolcéves vagyok és motoros a legjobb cikk szerintem a legjobb cikk.
-különben Ő miért nem ír a 168 órába :D?!Csikós se ezt a stilust hozza ezt, pedig ez jobb!

ocsisajt78 2010.01.01. 13:44:03

En meg mindég Csikos Ur es Valyi Ur czikkeit olvasom a legnagyobb elvezettel... :)

Tartsak is meg ezt a szinvonalat, mert kulonben duhbe jovunk :]]

csuvel 2010.01.01. 13:45:20

Gyulai Balázs tényleg egy rakás sablonos szerencsétlenség. Na nem mintha erre szükség lenne, de az is igaz, hogy ezzel Ő is tevékenyen hozzájárul ahhoz, hogy még jobban megbecsüljük és szeressük a Totál csapatot.

anyáddemizsonnal-nak üzenném:

A jelenlegi stábot kár lenne bomlasztani és nem is hiszem, hogy ezt bárki is eredményesen tudná tenni az olvasói táborból. Bízzuk ezt a Totalcar belső munkatársaira. Szerintem Csikós és a többiek nagyon is jól érzik magukat ebben a csapatban.

És hogy az új év sem szakítson a régi beszólásokkal teljesen:

Hé, somebody, everybody, anybody! Ébressze már fel a Palik Lacikát, mert lassan elkezdődik a Dakar!
A Eurosporton este 20 től megnézheti, követheti a mezőnyt :))))

ocsisajt78 2010.01.01. 13:46:30

(ha ujra latjatok a kommentemet, akkor a ceges proxy megint jot rohogott rajtam)

szoval... Csikos Ur es Valyi Ur cikkeit olvasom(tam) a legnagyobb elvezettel... Tartsak is meg a jo szokasukat :]

Garp 2010.01.01. 13:48:32

Annak, aki ismeri a "Parfüm: Egy gyilkos története"című filmet: a fentiek után Zsolt - mint Jean-Baptiste Grenouille - leönti magát a legjobb cikkei esszenciájával, a plebs közé veti magát, s a nép felfalja. Közben úgy érzik, sohasem tettek ennél önzetlenebb dolgot :D.

Aki nem érti, attól bocs.

karlov 2010.01.01. 14:03:24

Én csak ámulok a sok szak-értő kriti-kus-tól.ez félelmetes.Biztos mindenkit így mérlegelnak analizálnak a munkahelyén...

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.01.01. 14:50:48

Balázs Viktor:

Csinálok kettest a Pannóniába. Akár 1 millióért. Lehet alkudni :-)

baowah · http://baowah.blog.hu 2010.01.01. 15:05:05

@bervas: Vitya, ő tényleg megcsinálja, de ha kell, lesz benne ötödik is.

Garp 2010.01.01. 15:07:40

@bervas: Gratulálunk ,az Ön reakcióideje elérte a szenzációs 1.5 hónapot! 90 napja, a cikk születésekor kb 86 másik olvasó sütötte el ugyanezt a poént. 86 olyan olvasó, aki nem értette, amit olvas. :P
Már írtam a másik posthoz: vannak dolgok, amik nem változnak! Hurrá! :DDD (mint pl h én túl sok smiley használok)

AtoszMester 2010.01.01. 15:33:49

Még mindig nincsen új cikk?

Ottopappa 2010.01.01. 15:56:11

Nincs mese, Csikós sorsa egyoldalúan eldőlt... A nép őt akarja a virtuális autós újságírás királyának!

Baly-München 2010.01.01. 15:56:20

Hello! Boldog uj evet mindenkinek!

Csikos Zsolt szerintem is költö a többiekhez kepest.
Ö az egyetlen, aki szerethetö es kalandos törteneteketröl, elvezhetöen tud irni! Ez független az iromany targyatol.
Bende Tibor: A Mercedes szuper volt!
Lehet szerelemböl autut venni.
De csak ugy erdemes, ha azt fent is tudjuk tartani. Csak a szegenysegi bizonyitvanyod kiallitasarol szolt a cikked, semmi masrol.
Több szazezren irhatnanak cikket, a hiteltörlesztesük pokoli törteneteiröl is! Hany evesen koppantal ekkorat? Mar elnezest...
Nem ertem az emberek miert csak utolag gondolkodnak el az anyagi lehetösegeikröl????
Es miert volt olyan erzesem, hogy egy Budapesti, 50 millios Ferrari tulaj aggodalmairol olvashatok??? Kicsit tulparaztad az autot! Na! :)

Dennis01 2010.01.01. 16:30:53

Az a Ferrari slusszkulcs enyhen szolva lelombozoan nez ki...

Tomchy 2010.01.01. 16:38:35

@Dennis01: Ördög tudja... én azért elnézegetném a söröm mellett. :O)
Persze ha ott állna a "kulcslyuk" is a garázsban.

Dennis01 2010.01.01. 16:50:53

@Tomchy: Persze, ha van hozza auto, az ugy jo, de akkor is egy ilyen arfekvesu autotol azert valami szebb megoldast varna az ember, nem?

Krisi 2010.01.01. 17:20:31

jó volt felidézni ezeket, a legjobb idei cikkek szerintem a Rolls Royce bemutató és a jóöreg Jawa írás, mindkettő színvonala bőven meghaladja az átlag autós újságírásét.

és persze mint mindennapi bringás, Papp Tibi nyomozómunkája mellett sem haladhatok el szótlanul, mégegyszer riszpekt!

bervas · http://mt10.blog.hu 2010.01.01. 17:23:09

@Garp:
Szerintem már akkor is elsütöttem ezt a poént :-)
Nem tudom, a többi 86-nak mennyi köze van hozzá. Én értem a működést és tudom, hol lehet a baj, mik a hibalehetőségek, és ezeket hogyan lehet orvosolni.

Rocko- 2010.01.01. 17:24:21

@Garp: ő mondjuk VLAÓBAN meg is tudja csinálni, nem poén.

zippofcy6 2010.01.01. 17:30:16

Csikós már a Veteránban is nagyon jó cikkeket írt.

Az egyetlen dolog amire vigyáznia kell hogy a mennyiség nehogy a minőség rovására menjen.

Hogy kevesebb az új tesztautó az nem feltétlen baj ... tessék elővenni a használt autókat.
Pl. az elmúlt 10 év legkülönlegesebb autóiról cikk és / vagy teszt.
Meg a magyarok számára legelérhetőbb autókról (nyilván kis- ill. alsóközép kat.) elemző írások.

Ami nem kell: a "polkorrektség" jegyében írt propaganda (magyar ne lopj, meg hasonlók) ezekről minden értelmes ember tudja hogy hazugságok ill. ferdítések.

Garp 2010.01.01. 17:36:58

@bervas: a :P után lemaradt egy :). Köszönhető ez annak, hogy megfogadtam, idén kevesebbet használok, de már most látom,nem fogom betartani. Igen, láttam, h már elsütötted. Viszont leszívott aggyal gondoltam megeresztek valami kis poént. Látom, sikerült :S :D.

@Rocko-: gondolom bervas VALÓBAN meg tudja "védeni" magát :D :P.

Apropó: van vmiféle fix dátuma a belsőség találkozóknak?

Ottopappa 2010.01.01. 17:48:46

Tényleg! Tavaszi belsőség taliról lesztek szívesek 1 - 2 hónappal előtte időben tájékoztatni, hogy átszervezhessem a programomat! Mert mennék ugyanis! Köszi!

3 gb 2010.01.01. 18:07:03

Azért össze ne szarjuk magunkat. Voltak nagyon gáz cikkek is, opel astra seggnyalás, chevrolet 4 milláért népautó ha-ha stb. Egyébként én is szeretem a TC-t,BUÉK!

Don Vito Corleone 2010.01.01. 18:37:50

Én csípem szinte az összes írásotokat, elég ritkán van olyan, hogy valamit nem olvasok végig ha már megnyitottam/letöltöttem, mivel számomra érdektelen témájú cikket eleve nem nyitok meg. Minőségileg pedig nem érzek olyan nagy differenciát a nagyra becsült szerzők munkái között, mint sokan mások. A stílusbeli különbségeitek engem egyáltalán nem zavarnak, mint tudjuk a változatosság gyönyörködtet. Nyilván van akinek jobban szórakoztat a stílusa, de rosszat senkire sem tudok mondani. Személyes kedvencemként talán Csikós és Winkler urak nevét említeném, halkan hozzátéve, hogy nekem Karotta hiánya már jó ideje gyógyíthatatlan seb a lelkemen... :) Őt tényleg visszacsábíthatnátok valahogyan. Szintén örömmel töltené el szívemet, ha gyakrabban kerülne fel friss cikk / teszt / bármilyen egyéb agymenés akár, de nyilván vannak fizikai korlátaitok is amit el kell fogadnom, nem tudtok annyit írni ami elegendő lenne... :D

Ha már úgyis mindenki arról beszélt, hogy kit mennyire respektál a TC szerkesztőségből, gondoltam elmondom én is a magam véleményét.

Egyébként pedig Boldog Új Esztendőt kívánok nektek és remélem idén is legalább olyan jók lesztek, mint eddig, akkor már nagy baj nem lehet! :)

Garp 2010.01.01. 19:09:45

@szerzők: nektek fizet a cég külön szakembert feldolgozni a sok barmot? Vagy az interjún már szűrnek eleve erre is? :)

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.01.01. 20:03:57

Azért az kőkemény, hogy az év első postjánál már dől egyesekből a fika.
Ennyire megfáztatok? :)

Tomchy 2010.01.01. 20:52:57

Dennis01: Ránézésre ez inkább egy 80-90-es évekből származó jármű kulcsa, mint egy zsír-újé. Bár egy 328 lenne... :O)

Garp 2010.01.01. 21:00:42

@Maybe_: magadhoz tértél? :)
(Nem tőled vettem én egyszer egy hátsó csomagtartót farosra? Pokoli rossz az arc és a névmemóriám, pláne a kettő együtt :S)

@ommm: csak mondom, hogy vártam a kérdést 3kor......:)

butschq 2010.01.01. 21:41:35

én azért egy jó E30 tesztet, cikket hiányolok, de ez egyéni probléma, am maradok az oldalnál, ha jövőhéten nem végeznek ki matekvizsgán

kola.11 2010.01.01. 22:09:14

@Dennis01
Talán azért, mert egy Code2-es moddolt Fiat kulcs ;-)

Dennis01 2010.01.01. 22:13:36

@Tomchy: En inkabb maradnek az olaszoknal, mondjuk egy jo kis Fiat 131 Abarth allna a parkoloban... :)

Dennis01 2010.01.01. 22:58:53

Ilyen BMW-t meg nem lattam... :)

tekniq (törölt) 2010.01.01. 23:17:16

@kola.11: Hulyek lennenek nem felhasznalni a bevalt platformot, es evi 6-7 ezres kisszeria (Ferrari) kedveert uj rendszert fejleszteni. Monjuk a kulcsot alcazhattak volna jobban :)

Dennis01 2010.01.01. 23:30:54

@Tomchy: Akkor ez biztos valami extra alacsony sport BMW :D

ommm 2010.01.01. 23:31:01

Köszi srácok, a többiek nevében is.

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.01.01. 23:48:27

@Garp: Tuti nem, én ilyen csúnya dolgokat nem árulok :)

ommm 2010.01.01. 23:56:49

@AtoszMester: Bontott Meggy Wood
mit nem értesz? :))

Don Vito Corleone 2010.01.02. 00:19:21

@Maybe_: Nincsenek rendezett papírjai sem, ha jól látom... :) Egyébként pedig mindent értek, csak azt nem, hogy miért pont BMW? Annyi minden más lehetne. :D

Maybe_ · http://maybe130.blogspot.com/ 2010.01.02. 00:25:35

@AST Vito:
Gondolom rengetegen keresnek BMW Buggy-t :)

snckr 2010.01.02. 10:20:29

...10000ft m3 áron...
áhá... tehát ezért BMW... :)

BTW BUÉK :)

Garp 2010.01.02. 10:55:29

@Maybe_: autentikus Škoda volt, nem volt az _annyira_ csúnya :).

m20b25 2010.01.03. 15:23:55

BMWBMWBMWBMW természetesen.
Más:
Nem tudja valaki mi van a Totalcar újság-projekttel? Régen nem volt már kiadva.

gnme 2010.01.03. 15:39:36

@Ottopappa: ja télleg aza találkozó :)

De forraltbor, lacipecsenye meg vattacukor legyen. Nehogymá' b+ odamegyek, egy jót nem ihatok, kétpofára nem zabálhatok, azt a végén össze se ragadhat a seggem.

:)

pegaso strada (törölt) 2010.01.05. 13:04:23

"A 143 lovas motornak vannak előnyei.... Nagypapás közlekedéshez ideális, van benne annyi nyomaték, hogy háromezer alatt elválthassunk..."
Gyulavitéz cikket nem olvasok el soha többé!!!!
Személy szerint elég "dinamikusan" vezetek, motorozok is, talán érthető. De ez a mondat... úgy érzem, pofátlanság ilyet írni. Csikós for president!!!!!!!!
süti beállítások módosítása