Fordult a kocka

  2009. december 07. - ommm Címkék: ajándék car malenykij

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Fordult bizony. Ma a Totalcar Szerkesztőség, Petrolhead csoport címzéssel kaptunk vastag, bélelt borítékot. Angélánk tanácstalanul álldogált a borítékkal a kezében, lecsaptam rá azonnal (a borítékra), újság formája volt, de csak találgatni mertünk, mi lehet az.

A Top Gear és az Autocar is fóliázva jön, a Quattroroute és Árpád motoros magazinjai is. Szerencse, hogy nem kezdtünk el hülyeségeket tippelni, úgysem találtuk volna ki soha. Egy Car nevű magazin volt. Mi a fene? Valami új termék a brit piacon? Fenéket. Nézzék csak meg a fejlecet.

Hoppá! 29,95 rand az ára. És nicsak, egy levél Szervusztok hazámba szakadt hazánkfiai megszólítással. Egyik régi olvasónk és kommentelőnk (akit volt szerencsém személyesen is megismerni) Malenykij Polgár járt Dél-Afrikában, ott vette, majd küldte el, immáron Ausztriából, nekünk.

Természetesen azonnal rávetettem magam. Mégpedig a lap végi hirdetési oldalakra, hiszen ebből lehet leginkább megismerni egy ország autós kultúráját. Csikóssal jót nevettünk Mystery car-ként felhozott Innocentin, aztán egy kis időutazás erejéig megnéztük a Golf I és II-höz kapható tuning-cuccokat. Ezekből rengeteg fut, hiszen City Golf néven pár hétig gyártják még. Kitűnő olvasmánynak ígérkezik, most három napra úgyis elutazom (erről az útról tudósítok, ha netközelben leszek) esténként jó lesz lapozgatni. Gyorsan belenyálazva látszik, hogy nagyjából ugyanaz a felhozatal a kontinens csücskében is, mint errefelé, gondolom, a Golf I-féle őskövületek már arrafelé is meglehetősen elavult konstrukciónak számítanak és inkább a többiekhez képest alacsony áruknak köszönhetően maradtak még meg a piacon.

Pénteken hozom vissza, de az, hogy a többiek hogyan vesznek majd össze rajta, már nem az én dolgom.

Ebben a taknyos-nyálas időben csak sóhajtottam egyet az ottani Thule-reklámon. Sílecek helyett szörfök, hideg helyett napsütés, valaki nem indul arra hétvégézni?

És persze: köszönjük Péter!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr221580695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Autopeti 2009.12.07. 16:36:27

Meglátva a levelet már azt hittem,Jeremy Clarckson küldött nektek Mikulásnapi ajándékot:)
Aztán elolvastam a cikket.

sniper 2009.12.07. 17:07:57

...vagy Bruce Edwards Ivins.

Dennis01 2009.12.07. 17:56:29

Multkor ahogy a Mini magazint vettem a boltban, lattam egy ujsagot, az volt a cime, hogy Mercedes Enthusiast. A cimlapon egy ugyanolyan szinu W123 szedan volt, mint a Csikose, de szalon allapotban. Nagyon szep volt.

The Good Boy 2009.12.07. 18:40:41

hát, ha ezt tudom, hogy egy külföldi újság ekkora kincs, akkor pár éve nem hagyom a polcon szlovákoknál azt az autósujságot, amiben teljes valójában benne volt a fabia2. kb. akkoriban volt, vagy talán még korábban, mint a fabia1 faceliftje (amit az első ködlámpáról lehet csak megismerni, mert kb. annyi változott, szögleteskőr kerekre). Szóval jó bő két évvel az új bemutatása elött. (csináltam fotót az újság képeiről, de aztán mielött lementettem volna az asszony telefonjáról, az csinált egy kék halált, és a szoftver frissitéssel eltüntek). Érdekes módon sem azokat a képeket, sem más utalást akkoriban sem hallottam még az autóról, pedig elég szériaközelinek nézett ki. Azt sem tudtam rámondani, hogy tiszta stift, mert akkor még az sem volt bemutatva.
Szóval érdekes dolgokat lehet találni a külföldi sajtóban:)

The Good Boy 2009.12.07. 18:47:31

@The Good Boy: szögleteskőr= szögletesRőL

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.12.07. 23:35:26

Nincs mit. Iszonyatosan gondolkodtam, hogy nosztalgia Golfot béreljek, de nincs bennük klíma, maradt a C-Klasse. Majd ha egyszer télen megyek, akkor biztosan Golf lesz.
Most a riadi reptéren ülök és nem volt idöm szaudi autós újságot venni, de ami késik, nem múlik, majd februárban.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2009.12.07. 23:40:36

@malenykij polgar: apáááám egy kis kényelemért feladtad a klasszikust?
Szégyelld magad! :o)))))

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.12.07. 23:43:31

Ja, és a legszórakoztatóbb dolog távoli autósteszteket olvasni, baromira érdekes, miért húznak le ott egy típust vagy épp miért ajnározzák. Én is mindig a hirdetéseknél kezdem, nagy vigyorgások és fejcsóválások okozói.

Garp 2009.12.07. 23:50:42

@Dennis01: "ugyanolyan szinu W123 szedan volt, mint a Csikose, de szalon allapotban" :) Ez most dicséret a címlapautóra és szíven lőtted Zsoltot, vagy fordítva?

ommm 2009.12.08. 00:04:51

@malenykij polgar: Az. Érdekes, valamiképpen az "értékrend" nagyon hasonló, csak a töltelék más, az apró.
Sok, műanyag buggy, rengeteg a felújított motorokkal foglalkozó hirdetés, na meg a tesztek.
Még egyszer köszi.
Azt meg külön, hogy nem a búr nyelvűvel szivattál... :)

Dennis01 2009.12.08. 00:20:06

@Garp: Nem tudom. :D
Nem akarom, megserteni Zsoltot, nagyon jol nez ki ERA, de a cimlapon levo auto tenyleg ugynezett ki, mintha most hagyta volna el a gyarat.
Itt lehet latni a cimlapot:
www.mercedesenthusiast.co.uk/cgi-bin/image.cgi?show=/images/covers/09_98_Dec_large.jpg&title=Issue%2098%20December%202009

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.12.08. 07:40:41

@BeeTm: Muszáj volt az aktuális C-Klasset is tesztelni, mert nem vezettem még. Persze a Golf is instant get, hol lehetne egyébként egy zsírúj egyesnek kinyomni a szemét... A gond az idöjárással van: februárban harmincsok fok volt, úgy leégtem, mint egy NDK turista a bolgár tengerparton. Most novemberben csak huszonhat-huszonkilencek voltak, de az afrikai nap nagyon pörköl, klíma nélkül fatális autózni. Türelem, lesz még új egyesgóf a valagam alatt.

46Laca 2009.12.08. 17:12:50

Ebből a posztból is látszik,hogy Malenkij Polgár jómunkásember :-))

thetriggerhappy 2009.12.08. 17:26:29

addig poén az a city amíg ki nem próbálod. én megtettem eggyel a pretoria-blyde river távot oda-vissza, nem volt egy nagy élmény, pedig volt benne vagy pár tucat km, amikor elhoztam a kölcsönzőből. szívesebben mentem volna c klasséval, de csak ez volt bent.

Garp 2009.12.08. 23:37:33

@Dennis01: jaaa, aszittem az állólánykára gondolsz. :)
Címlap fotó tényleg szép.
süti beállítások módosítása