Mai bemutatónk blogposztja.
Mocskos BMW-k steril terepen
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:00:48
ki mondta, hogy megreformálták az automobilok történetét? építettek egy autót, amit rajtad kívül vszinüleg nagyon sokan meg szeretnének venni és ami még nagyobb valószínüséggel, tovább hízlalja a bmw bevételeit.
mikor is bukott utoljára látványosat a bmw egy modelljével?
keresztes_L 2009.11.06. 15:01:20
azt meg végképp, hogy nem ad gagyiért 1 eurót sem, nemhogy egy 2 literes dízel alapmodellért 10 millát, hogy aztán plusz 1 milla csak a navigáció, meg a tempomat legyen és akkor még sportfokozat nincs is benne, meg a ...
no, mindegy
ja, és sajnos nem csak láttam, hanem vezettem
átlag 8,2 litert fogyasztott a szerencsétlen a sokkal alacsonyabb gyári számokkal ellentétben, pedig nem is nyomtam ki a szemét (automata volt, igaz)
HattoriHanzo 2009.11.06. 15:02:35
keresztes_L 2009.11.06. 15:06:43
idén, a 6-ossal. első 3 negyedév 7078 eladott autó. majd 50% bukta tavalyhoz képes
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:12:30
vannak megmagyarázhatatlan dolgok, bár ezt sok, főleg műszaki ember nem szeretné felfogni.
autót, ruhát, parfümöt, stb nem feltétlenül racionális indokból vesz valaki.
lehet, hogy boriszlav ivanov jobb illatú parfümöt csavar házi termesztésű rózsáiból mint a boucheron, valamiért mégsem fog tudni eladni annyit belőle mint azoka a kurva csigazabálók....
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:18:11
ezen tényleg nem tudok vitázni. akkor már csak azt nem értem, hogy mitől megy ilyen piszol jól a bmw-nek?
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:19:53
szóval szerinted a normális bmw, merci tulajok tartanak otthon egy suzukit vagy daciat rohangálni? akkor én csupa hülyét láttam szerte a világban, pedig éltem egy pár helyen magyarországon kívül, de soha, sehol, senkinek nem állt suzuki a prémium autó mellett.
prémium kis kocsi (mini, 1es bmw, a3, 147, etc) lehet, de amiket te írsz, soha.
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:20:55
most komolyan a válság legrosszabb idejét hozod fel példának?
akkor idézd már be, hogy a suzuki mennyivel kevesebb autót adott el uebben az időszak párosításban!
HattoriHanzo 2009.11.06. 15:21:02
Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.06. 15:23:45
Te kevered a prémium márkákat a tömeggyártással.
Kis hazánkban, de talán máshol is Európában, az emberek többsége racionális alapon vesz autót. Azt nézi meg, hogy a pénzéért mit kap, mennyibe van a szervizelés, mi a fogyasztás, mennyit romlik el....
Azt nem állítanám, hogy a BMW-t, Mercit, vagy akár az Ódit, Volvót fogja szorongatni.
De a tömegmárkákat nem 8-10 év múlva hanem már most is...
Te meg én autóbuzik vagyunk, idejárunk, de az autóvásárlók többsége nem az.
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:27:11
köszönöm, ismerem, szeretem.
legközelebb használom a smileyt, hogy nehogy félreérthető legyek.
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:31:13
észrevetted, hogy ez a cikk egy bmw-ről szól? akkor most ki kever és mit?
a magam részéről nem vagyok akkora autóbuzi. pld nem rajongok a régi autókért (a veteránokért igen), nem értem, hogy mit lelkesedik mindenki az e30-ért, tetszenek a crossoverek, nem izgat, hogy legyen 453 le az autómban, nem driftelek, tunningolok, nincs 23as felnim és tetszik amit bangle csinált. ja, és a kedvenceim az alfák.
S2000 2009.11.06. 15:34:06
keresztes_L 2009.11.06. 15:35:05
de az is tény, hogy a 6os az bukta
ahogy az 1-es vagy a hetes az siker, különösen a 7-es, de az 5-ös sem fogy rosszul
X3, X5 mínusz 30-35 százalékai azért sejtetik, hogy nem terepjáró a BMW ;)
HattoriHanzo 2009.11.06. 15:35:38
De olyat viszont már sokat láttam (elsősorban a németeknél és elsősorban Münchenben, ami ugye szinte már nem is Németország :), hogy Hans Jürgen Von Bauer vesz egy 1-est a Fraujának, hogy az a müncheni Stachus és a Marienplatz közötti bevesárló-részen ingázzon éjt nappalá téve és kutassa a legújabb Mango-szoknyát, ami két mérettel nagyobb, mint a spanyol méret, mert az eredeti nem megy rá a Bayerische vastag csípőjére. Hans Jürgen pedig megveszi az aktuális 320D-t, és panasszal fordul a hozzá utazóhoz, hogy jó-jó ez a hazai csak szűk és nem tetszik a beépített GPS vezérlése.
:)
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:36:25
nem értem ezt az értelmetlen autó kategóriát. egy s200 nem értelmetlen? egy daihatsu charade-dal is pont úgy el lehet jutni a-ból b-be? egy ezer lóerős m bmw nem értelmetlen? mikor használod ki? és még sorolhatnám....
valaki az s2000et élvezi, valaki az x1et.
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:41:02
egy autó nem befektetés, hanem használati eszköz. aki féltésből tartja a garázsban a devalválódó 5ös bmw-jét és jár inkább daciaval, az egy barom.
kicsit hasonlít azokra az idiótákra, akik mindennap lecsekkolják a bankszámlájukat, közben pedig tesco tejen és kenyéren élnek.
Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.06. 15:48:18
Arra a kijelentésedre reflektáltam, hogy az autóipar nem elektronika.
Egészen pontosan:
"az autóipar szerintem kicsit más mint a szórakoztató elektronika. valamiért az emberek másképpen viszonyulnak az autójukhoz mint a tv-jükhöz."
thetriggerhappy 2009.11.06. 15:55:49
ezért nem értem, hogy miért is jön szóba egy kia egy bmw-ről szóló topicban. mint írtam, nem egy kategória.
S2000 2009.11.06. 16:04:25
Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.06. 16:07:49
Nem a Kia, hanem a koreai autógyártás, és nem a BMW -hez hasonlítva, hanem a kijelentésedre reflektálva, miszerint az emberek a TV -jükhöz nem úgy viszonyulnak mint az autójukhoz....
...de hagyjuk, mindegy! :))
thetriggerhappy 2009.11.06. 16:11:30
szerintem nem is kell, hogy az legyen. volt nekem a te értékrended szerint tök értelmetlen autóm (roadsternek látszó tárgy, 150le-vel, elsőkerék hajtással), mégsem tudtam benne levakarni a mosolyt az arcomról. nekem nem kell hátsókerékhajtás, nincs szükségem 200+lóerőre, így elvoltam vele és szerettem.
uígy nincs szükségem kapcsolható felezőre, defendert lepipáló terező képességre, de mondjuk hébe-hóba használnám földúton vagy egy évben 3x elmegyek vbele sielni az alpokba. uakkor egy bmw-ben ülök, annak minden pozitívumával együtt...
ehhez minek nekem ennél komolyabb autó?
Káposztakukac 2009.11.06. 16:16:23
2) ennek az autónak sem ez a magyarország nevű észak-balkáni provincia a legfőbb piaca. németországban sorban állnak érte a vevők, akiknek egy X3 túl nagy/ronda/drága/öreg, egy 3-as touring meg túl snassz. utóbbi odakint amúgy nem feltétlenül státuszszimbólum, inkább tipikus corporate fleet car, tehát kifejezetten unalmas, ha nem éppen egy fullos, m-paketos példányról van szó.
S2000 2009.11.06. 16:24:10
thetriggerhappy 2009.11.06. 16:25:05
nem vagyok bkv és nem vagyok nagycsaládos. 2-en megyünk sielni, nekem pld teljesen tökéletes lenne.
S2000 2009.11.06. 16:30:57
thetriggerhappy 2009.11.06. 16:36:14
nem veszek mostanában autót, az elmúlt egy évben kettőt is vettem.
audit soha nem vennék (lsd emocionális döntés), a q5 az x3 ellenfele inkább.
BMW /// 2009.11.06. 16:40:53
S2000 2009.11.06. 16:55:35
Megfontolandó még ebben a kategóriában a Lexus RX is.
Több összehasonlító teszt kéne a Totalcaron...
S2000 2009.11.06. 17:00:40
Káposztakukac 2009.11.06. 17:07:48
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.11.06. 17:26:44
Off road... meg a béemvé... rotflmao.
S2000 2009.11.06. 17:42:15
www.bmwblog.com/2009/07/03/comparison-bmw-x1-vs-audi-q5/
Egyébként én nem beszéltem kategóriákról, mert az egy elég képlékeny fogalom az autóiparban. Mond meg nekem pl., hogy a BMW X6 milyen kategóriába tartozik? Vagy a Hummer H2?
Továbbá, pl. a következő X3-as nagyobb lesz, mint a mostani. Ezzel szemben vannak modellek, amik csökkennek méretben egy-egy frissítésnél.
Egyébként én nem szeretem, és ezért kerülöm a kategóriákba sorolást, mert nem mindig lehetséges. Szóba jöhető alternatívákról írtam, mert én egy nagyon kiadás előtt (ilyen az autóvásárlás) ezeket veszem sorra. A legtöbb bejegyzésemben ezeket szoktam firtatni, mert engem alapvetően jobban érdekel 3-4 különböző márka modelljének az összehasonlítása, mint egy stand alone teszt. Ugyanakkor egy (ma még) nem létező modellhez (pl. Q3) nem lehet ma hasonlíani az X1-et.
De kíváncsi lennék, hogy te - meg mások - más márkák mely modelljeit jelölnéd/jelülnék meg, mint szóba jöhető alternatívák az X1 vásárláskor.
A BMW 7 és a Rolls Royce meg egy más eset, tehát rossz példa... Egy jóbarátomnak mind a kettő ott áll a garázsában, amiből én azt szűröm le, hogy aki RR vagy BMW 7 modelleket vásárolgat, (az ilyeneket hívjuk high net worth individual-nak), az nem kényszerül vagy-vagy döntésekre... Ugyanakkor aki megvesz egy X1-est, az nem hiszem, hogy mellé vesz egy Q5-öst is (vagy Q3-ast 2011-től). És azt is gondolom, hogy amennyiben racionálisan próbál dönteni, akkor nem úgy kezdi a szóba jöhető opciók végiggondolását, hogy "bármilyen autó lehet, ha megfelel a legfontosabb elvárásaimnak, csak egy kikötésem van: mindenképpen kék-fehér propelleres embléma legyen az elején".
The Good Boy 2009.11.06. 17:42:23
@papptibi: láttam, hogy ott van a bottal sem, de az nálam a nagyon gáz jelzője (tudod mondják ezt nőnél is::). Na én nem itélem el így ezt az autót, hogy bottal sem, mert attól biztos jobb, de nem kéne (na most magyaráztam a semmit:::).
S2000 2009.11.06. 17:46:49
Shadowbull 2009.11.06. 18:51:26
sb
Shadowbull 2009.11.06. 18:58:34
Egyszeru.
Akinek megtetszik, es van ra penze.
Remeljuk jo sokan lesznek.
Egyebkent meg lattam nehany peldanyt kozelrol, igaz nem alapkivitelu autok voltak. Kifejezetten minoseginek tunt, szep faval szep borrel.
Hogy milyen muanyag a muszerfal alja, azt nem neztem.
sb
Vágási Matyi 2009.11.06. 19:03:30
Nem hátrány, csak lehetne egy kicsit karakteresebb.
megint 2009.11.06. 19:41:19
fosdapass 2009.11.06. 20:32:43
Amúgy az ekszclusife-bmw-tréningcenter-golfclubb egy kies és igen terjedelmes néhai szeméttelep tetején vert tanyát. Óbudán ugyancsak most építenek golfpályát a bezárt szeméttelep helyén. Az emberszemét csak megtalálja ideális közegét...
Káposztakukac 2009.11.06. 20:38:32
Bakteer 2009.11.06. 21:03:00
Nagyon, de nagyon gyerekek vagytok. Máshogyan akartam írni, de hagyjuk. Az ilyen srácok, mint ti hiszik azt, hogy egy logótól a kocsin nagyobbak lesznek...
Idézet valamelyik nagyon ráérős f@szkalaptól :
" nem értem, hogy ki képest besétálni egy kia/skoda/dacia, stb szalonba és milliókat, tízmilliókat adni egy ilyen logóval gyártott autóért)"
Bocsánat,
Nekem egy (nem nekem, céges) SKODA OCTAVIA 1,8 benzin+turbo kocsim van (VW ?? AUDI ??).
Tudom, a BMW , Merga, Audi a király... DE a Skoda ugyanazt adja, kevesebbért...és ha ebben ülök senki sem látja, hogy ÉN vagyok a "király"!!!!
TI vagytok a királyok(ki is közületek ??)
BMW, Audi, Mercedes logót 200 Ft-ért vehettek - a Kínai piacon is... Tegyétek a hasatokra, attól f@szább gyerekek lesztek :)
A BMW mindent elsöprő erejéről (amit csakis egy bömös műanyag plecsni adhat a kocsin elöl - hátul :)) :
Kérdezzétek a német autópályán azt a BMW-s kölköt, aki egyedül nyomta a padlóig, de letoltam a skodával négy személlyel...
Szerintem utána bement egy Skoda kereskedésbe és érdeklődött, hogy mi szop@tta le :)
az X1-ből pedig fogy rendesen (mi gyártunk hozzá alkatrészt...)Igaz, én saját zsebemből nem tudnám kifizetni...de, NEM fikázok olyan autót, ami nem az én "kaliberem".
Persze NEKTEK 5 ilyen áll otthon a (fűtött) garázsban (utána a fűtött autópályátokon a fűtött céges garázsotokba mentek VELE.)
Bocsánat, soha nem szólok hozzá, de amit TI itt csináltok, az NEVETSÉGES.
BMW /// 2009.11.06. 21:04:48
megint 2009.11.06. 21:21:25
megint 2009.11.06. 21:22:32
BMW /// 2009.11.06. 21:28:22
duffy_kn 2009.11.06. 21:32:10
Hondafan 2009.11.06. 21:34:10
A magyarok zömének az összkerék elég cucc, a téli rossz utakra, még azt is nehezen tartják fenn, ha gáz van vele, akár, ha SX4 alatt van is. A bivaly motort az emberek zöme úgysem tudja kihasználni. Persze, a KRESZ sem engedi... Az ára miatt a BMW meg új autóként a nemzet 95%-ának nem alternatíva.
Aki viszont vesebolond, és holland (Stex van Boewen) az úgyis megveszi ezt, akár első, akár második autónak a családba.
Biztos 3-4 évig ez is jól szolgál, mint a jelenkor európai gyártású verdái, általában.
Hondafan 2009.11.06. 21:37:40
A Skodának azért kell egy kis tuning, hogy komolyan elverje az átlag Bömöst... Persze, kispolski is elég, ha ott van benne a 200 lovas Tdi...
Na meg, minden BMW-t verek én is a Honda egyterűmmel, ha lassabban megy éppen, mint én... Az meg jobb lábfej dőlésszög kérdése. Illúzióim nincsenek. :)
Hondafan 2009.11.06. 21:41:00
Azért egy árkategóriában és azonos hengerűrtartalommal ...
Shadowbull 2009.11.06. 21:41:21
Majd probalj ki a skodan kivul (ami az Audi-fele 1.8T-vel tenyleg jo valasztas lehet) mas autokat is, esetleg jol felszerelt, magasabb kategorias premiumokat, es ra fogsz jonni, hogy amit allitasz, az egy tevedes.
sb
Shadowbull 2009.11.06. 21:44:04
sb
Lilarépa · http://lilarepa.hu 2009.11.06. 21:54:07
3as kombit inkább?, jó kérdés, de ez mondjuk olcsóbb. + menetdinamikán kívül szvsz jobb is, legalábbis praktikusabb is. Műanyagokat meg úgysem kopogtatom.
BMW /// 2009.11.06. 22:07:33
Hondafan 2009.11.06. 22:10:24
Poltergeistet játszani nem a kocsiban kell, igazad van. Legyen ízléses, kellemes a szemnek. Az, hogy a keménysége, 'íze', stb... nem prémium, az másodlagos. Megbízható vas legyen, az egyéni célnak megfelelő, aztán kész.
BMW /// 2009.11.06. 22:11:39
gyerek9.3 2009.11.06. 22:37:07
Rocko- 2009.11.06. 22:44:55
ha neked az jön le , h Papp tibi isteníti, akkor a hiba a te készülékedben van.
Marven 2009.11.07. 00:36:32
BartiS2 2009.11.07. 08:59:28
Hagalex · http://www.youtube.com/user/Hagalex#g/f 2009.11.07. 10:41:30
"Miért van az hogy az összes BMW-s cikk és teszt eszméletlen fikázásba megy át??? Valahogy egyik másik márkánál sem látom..."
Dehogynem...
Fikázás megy minden márkánál. Vannak akik nem érzik jól magukat ha nem tehetik.
Szar az olasz, a suzuki, a kopel, a fauvé, a béjemvé is szar...a mazda is... mind, mind szar...
Ilyenek vagyunk... :((
M@tek@ · http://www.dusza.sk 2009.11.07. 13:31:15
és a 4x4 a Quattro-nál kezdődik nem az Xdrive-nál. Torsen a császár....
duffy_kn 2009.11.07. 14:27:40
Carfan 2009.11.07. 15:38:21
A negatív BMW-s szereotípiák is nagyrészt az irigységen alapulnak. Érdekes módon engem még egy BMW-s sem sodort életveszélyes helyzetbe, sokszor elengednek, megköszönik ha beengedem stb stb. Ellenben nem egy szánalmas suzukis, kiás, skodás, opeles, stb stb (nem a márkákat minősíti hanem a vezetőt) seggfej sodort már veszélyes helyzetbe, aki "lenyomja" a BMW-t. Na szerintem az ilyen emberszabású végbéllények ezerszer veszélyesebbek bármilyen BMW-snél. Az az igazi életveszély, ahogyan a maximum 1.4-es szarjaikkal próbálják leküzdeni a kisebbségi komplexusaikat.
Ja és aki nem lát különbséget egy BMW ás bármilyen Kia, Skoda stb között az inkább hallgasson és ne reklámozza a saját idiótaságát. Elég nagy szegénységi bizonyítvány, ha valaki nem lát különbséget.
glxi 2009.11.07. 15:45:51
ugyanazt?Na neeee....Nekem egy 14éves 28i e36 touringem van és álandóan megtalálnak a macskajancsis suzuki,skodák stb.Pedig nem akarok versenyezni.És ritkán teszem is!
Persze vehettem volna ennyi pénzér jóval fiatalabb szuzit meg skodit.De nem! Fényév van vezetés élményben köztük!!Tesonak superbje van 132Le de unatkozom benne.És hidd el nem olyan vészes a fenntertása.
Persze mindenki más autót faforizál!
Nekem kéne x1 bár beérném e46 touringal is ja 3.3i-vel :)))))))))))))
The Good Boy 2009.11.07. 18:08:58
De azért én se mondta soha olyat, hogy ferrarikat reggeliztem vele, meg csilliómegmilliómegnullamegpontután"i" feliratú bömösöket::))
Remélem érzed az iróniát (egy nem bójrészer apuka!) :D
Krisi 2009.11.07. 19:19:54
:)
Ez a BMW meg egy újabb értelmetlen diszkóterepjáró, magyarul veszik majd, mint az ukrán cukrot!
Egyébként ugyanolyan női autó, mint az összes SUV. Férjecske megveszi asszonykának, aki annyira béna, hogy nem bír vezetni, így legalább ha nem adja meg a jobbkezet, akkor nem ő nyomorodik meg, hanem majd a másik csóró a Tico-ban. Ez van, erősebb (gazdagabb) kutya baszik.
A BMW meg biztos istenkirály gyár, de igazán kifejleszthetnék már a bluetooth-os telefon kihangosítót, mert ahogy megfigyeltem, egy modelljükben sincs, minden plázapicsa, kitartott feleség vagy mánáger fülére tapasztott ájfonnal megy vele.
Emellett kurvára megbízhatatlanok is, hányan állnak már vészvillogóval a külső sávban/zebrán/bicikliúton? Szerencsétlenek kifizettek egy valag pénzt a propellerért, oszt jól otthagyta őket cserben. Aztán amíg kijön a tréler, addig beugranak a szoliba vagy a löroj káféba :)
(hozzászólásom ellenére szeretem a BMW-ket, egy 635 CSi-ért, E30 M3-ért vagy 3000 CS-ért bárki veséjét odaadnám. És persze az R75-ös, az egy álom)
Marven 2009.11.07. 20:13:19
Igen, valamilyen szinten minden márkánál ez megy, de messze a BMW-s cikkeknél és teszteknél látom a legtöbbet. És főleg a negatív hozzászólásokból. Külföldi oldalakat is szoktam olvasgatni, de érdekes módon ott valahogy nem látom ezt... bimmerpost.com-ot speciel valahogy sokkal felüdítőbb olvasgatni. :D
@Carfan:
Hát igen, sajnos abszolút igazad van, bár ne így lenne...
ommm 2009.11.08. 02:22:47
És ne hidd ám, hogy minden mai quattro ilyen.
khaleeji 2009.11.08. 10:36:42
ha csak havi 500 km-t megyünk, akkor pénzkidobás a drága új kocsi(kivéve ha mellényzsebből kipengetjük az árát), havi 8000 km-t viszont nem túl kellemes suzukiban,vagy puttonyos citroenben ledarálni.
Szegediner 2009.11.08. 11:49:39
"Meg tudnám venni, ha akarnám" - hát persze...15 év hitelre.
Fel kéne már fogni, hogy akiknek ezek készülnek, azoknak nem az a kérdés, meg tudják-e venni, hanem hogy meg akarják-e?
Nekem jelenleg egy új 3-masom van, és a cikkből kiderült, hogy ez tulképp egy emelt-növelt 3-mas kombi. Nekem nagyon sokszor jól jönne, mert a magyar utak tele vannak úthibával, felfagyással, hullámokkal.Még olcsóbb is, mint egy 3-mas kombi, akkor min kéne gondolkozni? Vegyek KIA-t vagy Fordot? Ne nevettessetek már...
pickapu 2009.11.08. 14:36:14
Még a végén azt hiszik róla, hogy terepjáró.
Viszont az emelt hasmagasság mindig jól jöhet.
fosdapass 2009.11.08. 17:08:43
Egy szép veteránkorú gépbe beruháznék (motorbringába is), de hogy afféle "futtatós" kocsiból szálljak ki jómagam is, amiben a csőcselék "dolgozni" viszi a lányokat, vagy fülére leukoplasztozott handyvel osztja gyúróstörpe haverjainak az észt naphosszat, illetve apa státusából nagymenőző alkusz száll ki flegmán...na azt nem.
Persze a példák túlzóak, de efféle aljanépséghez igazodik, aki ma ilyen autót vesz.
Az emberszemét kifejezést egyébként a golfklubbosokra értettem, nem rátok. Akinek inge - úgy fest - magára is veszi.
Carfan 2009.11.08. 18:19:39
fosdapass 2009.11.08. 18:41:04
Egyébként én kőgazdag ember(ahogy errefelé írják) vagyok: ki tudom csengetni a főtávnak a panel kifűtését. Béjemvés nem is kerül közénk lakónak, nem futná rá neki.
Szabbbika 2009.11.08. 19:07:02
Feltehetőleg olyanok is szidják, fikázzák a BMW-t, akik még takonnyal eszik a zsíros kenyeret. Talán láttak párat...
Nekik ajánlom: KI KELL EGYET PRÓBÁLNI!!!
Krisi 2009.11.08. 20:41:57
És most nem az egész BMW gyárra értettem, hanem konkrétan az X-kategóriára. Szóval nincs itt semmilyen savanyú szőlő meg taknyos kenyér, egyszerűen fel kéne fognotok, hogy nem mindenki rejszol a bajor propelleres emblémára, mint ti. Rosszabbak vagytok, mint az F-Astra tulajok :D
Shadowbull 2009.11.08. 21:40:05
Majd egyszer menj el a BMW Welt-be Münchenbe, es nezd meg kik veszik at az uj autokat.
A BMW nekik szol.
Hogy aztan valami kis káeuropai orszagban kik vesznek 3 totalkaros autobol osszetakolt X5-ost, az tokeletesen irrelevans.
sb
Krisi 2009.11.08. 22:47:47
Statisztikát nem tudok felmutatni ez ügyben, de azért valljuk be, annyira nem elhanyagolható dolog az, hogy hazánkban az összetákolt fapad X5-ösök milyen negatív reklámot csinálnak egy márkának. Mondjuk megnéznék egy kimutatást, hogy hányan vettek ilyen indokkal inkább Lexust vagy más gépet, hogy ne nézzék őket leányfuttatóknak :)
Persze mint írtad, Münchenben nem a magyar eladásoktól függ a gyár jövője, még szerencse. Ha meg n+1 év múlva is fognak gyártani boxer túramotorokat, akkor talán még én is lehetek potenciális vásárló :)
Ciri 2009.11.09. 05:16:21
"Mondjuk megnéznék egy kimutatást, hogy hányan vettek ilyen indokkal inkább Lexust vagy más gépet, hogy ne nézzék őket leányfuttatóknak :)"
jajaj.
Azok XC90-et vesznek. Majd eladják és vesznek X5-öt. :)
Szegediner 2009.11.09. 10:02:50
Szegediner 2009.11.09. 10:11:35
Az, meg hogy az agyatlan bunkók ezeket veszik, azért van, mert drága. Bár mostanában a sűreje átnyergelt Q7-re :))
thetriggerhappy 2009.11.09. 10:22:27
te nagyon nem értettél semmit abból, amit írtam.
"Kérdezzétek a német autópályán azt a BMW-s kölköt, aki egyedül nyomta a padlóig, de letoltam a skodával négy személlyel...
Szerintem utána bement egy Skoda kereskedésbe és érdeklődött, hogy mi szop@tta le :)"
egyébként még szerencse, hogy mi vagyunk a gyerekek.
thetriggerhappy 2009.11.09. 10:33:13
ez mondjuk nem feltétlenül igaz. a presztízsautót nem autószeretetből, hanem státuszból (és itt most nem a maffiózókra, telepi felvágósokra, hanem bankárokra, ügyvédekre, üzletemberekre gondolok) vesznek, hanem mert bizonyos pozícióban nagy autóval kell megjelenni, szívesen állnak át egy átlagembernek pont uolyan jónak tűnő volvora, saabra.
ez a folyamat egyszer már lejátszódott a kilencvenes években, amikor a mercihez, bmw-hez kezdték hozzákötni a kopasznyakúakat. a tehetős normálisabbja akkor kezdett a8-cal járni, majd amikor arra is rákaptak a vállalhatatlan alakok, jött a volvo, saab.
(senki nem vitatja, hogy ez utóbbi kettő nincs a bmw, merci, audi színvonalán, de ezt egy rózsadomb-belváros, időnkénti osztrák sielés viszonylatban egy átlagember nem érzi meg.)
Rocko- 2009.11.09. 11:41:55
mert jól lehet vele panelparkolóban villogni. :)
"X3 nagyon praktikus a városban. Magasról jól kilátni"
haha, persze. az elôttem álló X5/Q7-est látom vagy a fehér Ducatot. ennyi erôvel hasalhatnék is a földön.
fosdapass 2009.11.09. 18:54:15
De nem. Legfontosabb a tisztaszoba, hogy lássa a hasonló szellemi kaliberű szomszéd (üzlettárs, anyuka, a vagina stb) hogy fussa rá.
Elvek, értékek, értelem sehol, csak amit a tévé beprogramozott a kis törtetős egéragyakba. Viszonylag ritka a jómódú és egyben autonóm gondolkodású ember.
Rocko- 2009.11.09. 20:02:48
suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?action=topInCategory&id=120099689&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&fuel=PETROL&maxFirstRegistrationDate=1990-12-31&siteId=GERMANY&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=&categories=SportsCar&lang=en
szó nélkül kifizetném érte az árát. nem hiszem h agyahalott lennék.
Szegediner 2009.11.10. 10:48:23
Te reménytelen eset vagy, nem tudsz még gondolatban sem kitörni a kereteid közül. Az ilyenek nyernek hiába lottó ötöst...
Amellett tévedésben vagy: ha egy autószalonban valaki 10M-ért vesz autót, ott nem ő az "agyhalott", hanem az eladó, aki egy droid alkalmazott.
Aki ilyen autókat vesz, valamilyen területen sikeres - milyen alapon van joga becsmérelni annak, aki egész életében egy panelt meg egy 120 hónapos részletre vett suzukit tudott felmutatni ??
És számodra bizonyára érthetetlen, de némely körökben számít az, hogy valakinek milyen a háza, autója, cipője, foga...
fosdapass 2009.11.11. 20:06:59
Jelentem: kitörtem. Szögre akasztottam az avtószerelői papírjaimat, az autómat, a B+C+E kategóriás jogsimat, mert rájöttem: autó se kell. Itt, városban nem is lehet használni, márpedig én itt használnám. Praktikusan, nem vágánykodni. Ez utóbbiból kinőttem, az 52x5x(1,5+1,5) órás dugókhoz nem vagyok elég ostoba - ennél csak jobb programok léteznek. És hát ilyen tömegben az autó önmaga mérge. Erről cikkezett is vmelyik totálkáros újságíró.
És amit minden farkasbőrbe bújt birka megtehet (mondjuk vesz magának propellerest, drogbáró-illetve romabarokk stílusú habcsókvillát a csalóközben stb) az nekem nem kunszt. Nem a fogyasztói agymosásban élek. Sajnálom a fajtádat, mert innen, föntről (10.em) szánalmas a semmibe vezető törtetés látványa.
Az utolsó 100 komment: