Nem nehéz kitalálni, hogy ez a fotó nem ma készült. Bizony, 180 fokot fordult a világ, a múlt héten csütörtökön még így jött a brancs fele ebédelni a Házisárkányba. A háttérben Randy Csikós Mamola legfrissebb szerzeményén a Honda Super Cub-on, az előtérben a Safety First Tibor a fene tudja milyen robogóján és a láthatatlan ember szerepében Vader Árpád egy masszív Harley-val.
Visszasírják ezeket a boldog, motorozással töltött perceket, az időjárás végképp betett nekik. A gyűlésen is csak lógatták a fejüket, ez van.
Az esőhöz még tán csak annyit, hogy ma korán reggel indultam Pozsonyból és a Budapestig tartó, dugókkal és balesetekkel fűszerezett idő alatt rájöttem, hogy a közlekedők 90 százaléka két nagy csoportba sorolható:
1. Akik nem veszik észre, hogy szakad az eső és teljesen figyelmen kívül hagyják. Ők vannak többen. Az árokban is.
2. Akik annyira észreveszik, hogy képesek állóra fékezni az autót egy-egy letérőben-kanyarban (erre is volt példa már itt, a Flórián-tér mellett). Ez pedig legalább olyan balesetveszélyes.
Konklúzió? Sajnos nem tudunk az esőhöz illően közlekedni, alkalmazkodó-képességünk, kevés kivétellel, gyakorlatilag nulla. Ugyanúgy egymás seggében toljuk a sztrádán, persze a vízzel teli nyomvályú közepén, fittyet hányva az aquaplaningra, a hosszú-hosszú féktávra. Ugyanúgy cikázunk sávból-sávba, fékezünk hirtelen, nagyot. Nekünk ha esik, ha fúj, mindig süt a nap.
Nagyon-nagyon rosszul csináljuk, tele van velünk a rádió és a kórház, figyeljünk már oda egy kicsit. Igaz ugyan, hogy néha én is csak érintőre veszem a KRESZ-t, de ha áll a víz az úton, akkor fokozottan figyelek, óvatos vagyok. Megragadnám az alkalmat és innen üzenném a piros Fiesta kedves sofőrének, hogy az M7/M1 budaörsi szakaszán nem azért hagytam nagy követési távolságot az előttem menő kisbusztól, mert barázdákat számoltam az aszfaltban, hanem mert úgy biztonságos, tetszik érteni?
És azért aztán végképp nem, hogy két sávon átvágva index nélkül berobbanjon közénk, vészfékezésre kényszerítve ezzel legalább 8-10 másik autót. Bevallom, ha beállt volna egy benzinkútra, utánamegyek és belenyomom az arcát egy tócsába: látod, bakker, víz, te marha!
És nem lettem volna egyedül.
Bőrös srácok
Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég
Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal
A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy
Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.10.12. 20:34:35
tomnemtom 2009.10.12. 20:35:11
onnan tudom, hogy szarok az útviszonyok, hogy a Fő utcai s-kanyarban a legenyhébb ív után volt ma este az árokban egy autó.
kondenzcsík hagyján, de a sok láma, aki a külső sávban belehajtva az 5-20cm-es pocsojákba megijed és balra rántja a kormányt, na, ma csak kettőt láttam, az egyik 50m-el előttem adta elő, alig bírtam megállni.
Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.10.12. 20:36:41
Kopasz Szuzukis 2009.10.12. 20:44:55
négykarika 2009.10.12. 20:46:53
Miért nem lehet a szemtanús poszt kommentelni? ( totalcar.hu/tanacsok/2009/10/12/szemtanu_vagyok_mar_banom/ )
NE mondja, hogy nem emlékszik semmire, NE hátráljon meg! Kérje az adatai zárt kezelését, és csinálja végig! Soha nem lesz rend ebben a k*vaországban, ha mindig mindenki meghátrál, mikor tenni kellene valamit!
Roland megtette az első lépést, és sok ezer ember ért mélységesen egyet vele. Pártállástól függetlenül.
ON
Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.10.12. 21:04:36
Kisapostagtól autópályavan ,legközelebb próbáld meg.
Qqcs 2009.10.12. 21:11:59
loláb 2009.10.12. 21:37:52
Nem volt másnapos a védőangyala, az tuti.
titkosgyilkos 2009.10.12. 21:43:09
Ez azért van kérem szépen, mert két fontos szempont, az ablakmosó folyadék-gyártó maffia érdekeltsége és az autós társadalom egyre növekvő esztétikai igényszintje (ti.: a sárfogó gumi elcsúfítja az autót) oda vezetett, hogy immáron képezi kötelező részét a személygépjárműveknek.
A megváltozott helyzethez az eső meg az utakon levő trutyi ugyan még nem alkalmazkodott, de gondolom, ami késik, nem múlik.
titkosgyilkos 2009.10.12. 21:44:29
Kell nekem agyon fántozni a kacifot.
Krisi 2009.10.12. 21:47:09
Seggünkben közlekedők ellen gyakran hatásos lehet, ha feltoljuk a hátsó ködzárat. Ha ez se segít, akkor még be lehet próbálni, hogy bal lábbal kicsit rálehelünk a fékre, hogy kigyulladjon a féklámpa, gyakran ez is beválik.
Csak az a kár, hogy az emberek nagy része amíg nem sodródik ki, addig azt gondolja, hogy ő milyen kurvajól vezet, és sosem érheti baleset. Aztán később a kórházban talán elgondolkodik...
malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.10.12. 21:49:47
Zahal 2009.10.12. 21:54:02
Alhazred 2009.10.12. 21:55:18
a baj csak az, hogy ha ráfutsz, nagy eséllyel te leszel a hibás.
Zahal 2009.10.12. 21:58:01
The Good Boy 2009.10.12. 22:04:47
Volt olyan mókustojás, aki velem lassitott vagy 40-ig lakott területen kivül, mert abban a szépkokszolt agyában a computer nem tudta feldolgozni a két logikai müveletet (index+lassitás). Van ilyen, nem vagyunk egyformák...
megint 2009.10.12. 22:14:21
nikó 78 2009.10.12. 22:17:28
Szendwich 2009.10.12. 22:18:27
A hatóság persze megtette amit meglehetett. Ergo semmit. Mondjuk ha már építeni nem akar, még mindig ez a legjobb megoldás. Valahova fogta és végig kirakta a 60-as táblát, hogy az összes arra járó síró görcsöt kapjon.
Krisi 2009.10.12. 22:35:45
m_balage 2009.10.12. 23:12:09
Nézz már be az E34-fórumba,
péntekre Nagy Őszi Pizzadobálás szerveződött!
Nincs kifogás ;)
Javorszarvas 2009.10.12. 23:30:15
Rocko- 2009.10.12. 23:35:46
én is ezen filóztam, h miért törvényszerű a csúsásos baleset ilyenkor.
szezonális kötelező, mint jó időkor az öt motoros mínusz.
Cs. (törölt) 2009.10.12. 23:55:32
Alapok: minimum Kraz alváz, futómű és motor (a bp-i útviszonyokat tekintve ezek elegendőnek tűntek). Természetesen tolólapos verzió, hogy a kedves, egy utcasarkos beforduláshoz 40 km/h sebességről ezerkétszáztizenhét métert fékező autóstársaimat ösztönözhessem e teljesen felesleges manőver mellőzésére. A gép magától értetődő módon FŐKEFE mintájú, narancssárga fényezéssel bír, hogy özv. Tóth Aladárné is észrevegye,milelőtt kifordulna elém a főútra szimplapiros, ezres, kalaptartótlan kisautójával oly módon, hogy nekem izzásig kell hevítenem a fékrendszert. Autópályás használathoz elengedhetetlennek tűnt egy ködgenerátor, hogy a román/szlovák vagy FECO01 rendszámú, nagydarab, kizárólag sötétszínű és a Havanna lakótelep izlésvilágát idéző "hangoló"megoldásokkal ellátott bajor vagy stuttgarti nehézgépkocsik vezetőit távoltartsam szerény járművem hátsó lökhárítójának 12,5cm-es zónájából. Mivel a Kraz nagy hátsóval rendelkezik, úgy gondoltam, elhelyezek rá úgy 12-34 db Xenon reflektort, hogy a rosszul beállított ugyanilyen izzós, ködlámpát feleslegesen használó vagy éjszaka 200 méterrel mögöttem, reflektorral haladó autóstársaimmal tudassam, mennyire jólesik, hogy a tükörből visszatükröződő lámpáik fénye kifolyatja gyönyörű őzbarna szemeimet.
Így utólag visszagondolva két dolog bizonyosan elférne méga gépen: a hornblasters.com mintájára megépített hangjelzőrendszer, hogy a kiépített gyalogosátkelő (miszerint zebra) mellet néhány méterrel, körülnézés nélkül átkelni szándékozókat tájékoztathassam érkezésemről, valamint egy M134D forgócsöves gépágyút gondoltam a platóra. Hátha kevés a ködgenerátor.
Csak meg ne építsem, vaze.
otfarkas 2009.10.12. 23:59:54
Don Bolesz 2009.10.13. 00:23:50
Gordini 2009.10.13. 00:24:11
Gordini 2009.10.13. 00:25:23
Tornado86 2009.10.13. 00:26:36
Gordini 2009.10.13. 00:29:49
Karpathy · http://artofmax.com/ 2009.10.13. 01:41:58
Érdekes, a minap nekem is az oldalamba váltottak sávot, épp egy Hilux-szal voltam, szóval biztos, hogy nem szándékosan csinálta.
Illetve fene tudja. Vannak az öngyilkosságnak kevésbé körmönfont módszerei is, de ez elég stílusos lett volna.
Eső... nekem is atyám mindig azt mondta, hogy közvetlenül az eső eleredte után kell a legjobban vigyázni, részint a többiek, részint a síkosság miatt. Márpedig ő levezette kábé a Föld-Hold távolságot vagy ötször. Balesetmentesen.
Ja, önhibás balesetmentesen :)
Olyan volt hogy neki is az oldalába váltottak sávot - illetve alá.
zootyi 2009.10.13. 02:37:34
Vasárnap délelőtt M1/M7 közös szakasz.
Jön a hapsikám egy zsír új subaru foresterrel kb. 150-nel letol mindenkit, trafinál ahogy kell lassít majd gyorsít ahogy a csövön kifér a híd alatt pedig leamortizálta a beton tömbökön a gép elejét.
Mindezt szakadó esőben.
visszakettopadlogaz (törölt) 2009.10.13. 03:11:43
multkori jobb volt.
a duke fiuk hirhez annyit: stilus es amerika? tuz es viz.
visszakettopadlogaz (törölt) 2009.10.13. 04:27:11
visszakettopadlogaz (törölt) 2009.10.13. 04:29:26
belépett felhasználó 2009.10.13. 06:33:26
Egyikük, egy hölgy életéért 1 órán keresztül küzdöttek.
Hiába.
Minden önjelölt F1 pilótának ajánlanék eltölteni akár csak fél napot az ügyelet várójában. Elgondolkozna a látottakon.
B! 2009.10.13. 06:50:26
redriot77 2009.10.13. 07:14:31
1. később veszem észre azt, amit észre kell venni: az szélvédőn lévő vízcseppeken megtörik a szembejövők fényszórójának a fénye, az én világításom pedig kevésbé hatékony mint száraz időben, mintha a vizes aszfalt magába szívná a fénycsóvát.
2. nem látni mi rejlik tengernyi tócsák mélyén. Lehet 30 centi mély kráter, nagyobb faág, amit a vihar tört le. Ha ezeket időben észre akarom venni és ki akarom kerülni, akkor nem érdemes száguldozni, az előttem haladóra ráhajtani meg végképp hülyeség.
3. Sokfelé a városban szinte teljesen elkoptak az útburkolati jelek. Száraz időben ez még nem akkora gond, de esőben már észnél kell lenni. Különösen ha ismeretlen környéken jár az ember, és az esetleg támpontot nyújtó közlekedési lámpa is sárgán villog.
4. Azt, hogy a kocsinak hosszabb a féktávja esőben, már nem is fejtem ki, megtették előttem épp elegen.
hogen 2009.10.13. 07:35:13
kasu 2009.10.13. 08:20:50
Mindent leírtatok, Egy dolog ugrott be, éspedig az évszak réme: a köd. Mostanában jön. Mindig elcsodálkozom, bármilyen erős és tuti autó szélvédőjén többet látni? Mikor 2 szaggatottat is alig, miért kell 140-nel menni (vagy 80-nal kisebb úton) ? Mert a gumi egy dolog, de tudatosulhatna, oda szabad bemenni, amit látok!!!
gnme 2009.10.13. 08:31:51
balesetet nem okoztam
..valamit biztos nagyon szarul csinálok, hogy nem az árkokat látogatom, meg nem koccanok, meg nem ráfutok
2009.10.13. 09:00:34
Nekem mákom van: télen tanultam vezetni, igazi fasza havas, latyakos időben. Úgysem lett volna pénzem tanpályán tanulni, milyen is a síkos út - élőben kaptam azonnal (ennek 17 éve).
Vizes és ismeretlen úton még egy indok a lassú menetre: szuper állapotban lévő kis útjainkon bármikor feltűnik egy gödör, amiről nem tudod, milyen mély. Lehet egy sima aszfaltfelmaródás is, mondjuk egy centi mélyen, jó hosszan, de ha tele van vízzel, könnyen jetski-t csinál a verdából, úgyhogy vigyázni...
És persze slick gumi, hát az halálos tud lenni.
PS: Vannak olyanok azért, akik felfogják, hogy a jobbra index nem azt jelenti, hogy megállok a főúton (21-es) pisálni, hanem hogy elengedem őket. Köszönet a Peugeot-os és Bömbis kollégáknak, akik vették a lapot, ők meg köszönjék meg nekem:)
Bajusz. 2009.10.13. 09:02:12
Pedig pl. az új Mondeonak kifejezetten jól állna, amilyen ronda hátulról.
A sok csúszkáláshoz, balesethez azért az utak állapota is hozzájárul. Mást ne mondjak, 10-es, Bécsi út befelé (áll rajta a víz), Hungária, Nagy lajos király útja (macskakő!) tele kátyúkkal, foltozásokkal, ezeken még száraz viszonyok között is el lehet szállni...
2009.10.13. 09:03:46
De ha mégis, akkor ragaszd már ki a vércsoportod jó nagy betűkkel az üvegekre oldalt, hogy a donorszerves csávóknak ne kelljen még azzal is vesződniük az út szélén.
Ismerek egy ilyen sebész srácot, tele van a töke, hogy a helikopterrel annyi idő alatt érnek oda a belsőségeidért, amennyi idő alatt meghatároznak belőled még egy-két fontos adatot...
Bajusz. 2009.10.13. 09:12:58
Nem lehet, hogy te Cesna-val jársz, azért?
Tornado86 2009.10.13. 09:13:20
Irigykedsz, pedig van itt 1-2 ember, aki tud is vezetni (lásd feljebb)
series_one (törölt) 2009.10.13. 09:17:42
"a kiépített gyalogosátkelő (miszerint zebra) mellet néhány méterrel, körülnézés nélkül átkelni szándékozókat tájékoztathassam érkezésemről,"
kedvencem.
ha nem siet annyira, hogy átérjen előttem, rágurulok és szétdudálom a faszba.
nem a gyalogossal van a problémám, nem is elsősorban azzal, hogy rövid a lába, ezért nehezére esik öt métert kerülnie a kijelölt gyalogátkelőig, hanem azzal, hogy nem néz körül. vagy befut az út közepéig oszt körülnéz, hogy mivan, amikor meg látja, hogy jön az autó, megáll, hogy na, akkor őt most kikerülik vagy kivasalják.
Bajusz. 2009.10.13. 09:23:36
Az se jobb, aki bámészkodik a kijelölt gyalogos átkelőhelynél. Villantasz neki, hogy menjen, és néz bután, mint a gázpalack, hogy akkor most ő lelépjen a járdáról? Igazából ő nem is akar átmenni, csak a szemközt álló másik öreglánnyal akar pletyizni egy kört...
2009.10.13. 09:25:56
Az esőt leszámítva mi nagyon jót autóztunk egyébként, most a legszebbek az erdők.
Sákif za morro? 2009.10.13. 09:38:15
2009.10.13. 09:44:48
Szépöcsém, nem is tudod, hogy az irigység milyen távol áll tőlem. De komolyan.
De ha úgy gondolod, fasza dolog kétszázzal vezetni, akkor tedd nyugodtan. Csak arra kérlek, ne kerülj a szemem elé, max a Hungaroringen.
Tudod barát, aki tud vezetni, az arról ismerszik meg, hogy ismeri az összes pedált a kocsiban, nem csak a jobb oldalit. (Ne fáraszd magad, a jobb oldali az a gáz, igen...).
mry314 2009.10.13. 09:54:54
részben az itt elhangzott dolgok miatt nem vagyok hajlandó lemondani a 20 éves 1400 kilós autómról... (egy új suzuki miatt...)
Hiába, azért a "méret" még mindig sokat számít.
A száguldozóktól kérdezném: Ha család benn ül a kocsiban akkor is nyomod neki? És amikor a mentős jön újraéleszteni a gyereked akkor mit érzel? MEGÉRTE?
Ezt is figyelembe kéne néha venni, hogy az hogy te hülye vagy és megdöglesz, az le van sajnálva DE! MÁST NE ÖLJ MEG!!!
csak ennyit akartam kéremkapcsoljaki...
gnme 2009.10.13. 09:57:13
.. mondd meg a muksónak, elég szar állapotban vannak a szerveim. Cukros vagyok. Jó régóta. Az én szerveimmel ugyan nem sokra megy.
gnme 2009.10.13. 10:00:45
Jó lesz így?
Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.10.13. 10:10:39
Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.10.13. 10:11:43
Huckhun 2009.10.13. 10:34:27
Kétszáznál nem is látod a szerencsétlent, aki törik miattad egy vészfékezés után.
Bajor 2009.10.13. 10:38:04
Mistral1011 2009.10.13. 10:51:16
És tényleg oda van. Meg okos is vagyok ...
:-)
--
Tegnap volt 1 kis 500km-es M5-M0-M3 túránk, egész végig esőben. Találja már ki valaki, hogy a 3000-rel szántó "nagyautók" mi a kuglóf-nak égetik a piros hátsó reflektor(oka)t!?? Élő ember nem megy olyan tempóval mint ők, reménytelen, hogy ráfusson valaki is - egyedül arra jó, hogy a lassabbakat vakítsa hátrafelé - amíg el nem húz.
vivax 2009.10.13. 10:59:07
viccet félretéve, nem kellene erőltetni ezt a tempót.
Bajusz. 2009.10.13. 11:01:48
elöl is ég rajta a ködlámpa, a hátsó azért megy, mert nincs külön kapcsolója.
Mistral1011 2009.10.13. 11:13:06
--
És akkor a sok gagyi kínai xenon-ról még nem is beszéltünk :-(
gnme 2009.10.13. 11:34:07
Szakibandi 2009.10.13. 11:42:49
Bajusz. 2009.10.13. 11:49:55
kerokaa 2009.10.13. 11:54:09
Dervenkál Egon 2009.10.13. 11:54:12
Viszont ami motorosoknak életveszély (saját tapasztalat): a kedves autósok mi a redváért nem nézetik meg a bontószökevényeiket, legyen az kispolák, zőccségesmerci vagy ducato. Miért kell minden lámpa előtt 20 méteres olajfoltnak úsznia a vizen. Gyilkos játék. Fékezzen ott határozottan valaki kétkerekűvel, nem lesz boldog.
cmcd 2009.10.13. 11:57:28
... mondjuk fáztam is rendesen!
R.T. · http://rendszergazda.eu 2009.10.13. 12:40:20
2009.10.13. 13:02:59
Ó barát, ez nem jó hír...persze elsősorban neked nem jó. Ha ez a helyzet, nem kell kiragasztás az ablakra. Persze előbb-utóbb mindannyian megdöglünk valamiben, "de jobb az ilyet a végére hagyni", ahogy Matula bácsi mondta.
Szóval minek siettetni kétszázzal? Jön az magától is, ha ideje van.
khaleeji 2009.10.13. 13:18:46
Szakibandi 2009.10.13. 13:49:05
Tornado86 2009.10.13. 13:52:51
Szerintem ennek akkor is irigység szaga van, egyébként is mire mész vele ha üresben pörgeted a verdát? :)
Barbarian75 2009.10.13. 13:58:53
Másik pedig valóban a követési távolság.
Más - M3 péntek délelőtt mentünk le anyósomékhoz hátul 1,5 éves kisfiammal. Belső sáv egymás után kb 8 autó + elől egy kamion ami visszafogott mindenkit így "csak" kb 100-110 km/h-val haladt a sor. Mögénk ért egy X5-ös BMW kivételesen magyar rendszámmal és elkezdte fingatni mögöttünk a kocsiját jobbra balra kacsázva a sávban, mint aki nézi az előzési pontot + kb minden túlzás nélkül 5-10 cm-re a seggünkbe rugdosva a gázpedált. Én a kocsiban felemeltem a kezem, jelezve, hogy pontosan mire gondol, hova menjek le, a másik sávban is haladtak. Erre látom a tükörből, hogy jár a szája rohadt idegesen, nagyjából üvöltözik és még jobban fingatja a gépet a fenekünkbe. Lassan el tudtunk haladni a leelőzendők mellett és szépen kisoroltam, az X5-ös beletapos a gázba, mellénk ér és a szájáról leolvasható módon kifejezi szeretetét, majd tovább tép mire én szolidan a kormány fölött megtapsoltam. Erre látom vadul befékez, visszalassít az addigra kb 160-ra gyorsult kocsijával (már ha az övé volt) majd amikor majdnem mellé érünk ránk rántotta a kormányt de olyan elánnal, hogy a kocsija rendesen bebillent és át is jött a sávunkba. Én haladtam tovább minden kormánymozdulat nélkül egyenesen. Ez még jobban feldühítette és elkezdte mutogatni a középső ujját, majd a napfénytetőt is kinyitotta és ott is kilóbálta a kezét a nyomaték kedvéért, mindeközben egy kocsi távval ment előttünk a belső sávba. Így ment ez vagy 2-3 percig amikorra is már jelentős kocsioszlop állt mögötte és akkor megint beleállt a gázba és elviharzott. Nos? Ki mit tett volna? A mobilom a csomagtartóban volt véletlen így a zsaruknak sem tudtam szólni akkor. Mellesleg én 34 éves 1,94 magas kb 125 kilós ember vagyok az X5 vezetője saccra 25 körüli átlagos alkatú nagyon ideges ember volt, de persze ez nem jelent különösebben semmit.
Tornado86 2009.10.13. 14:10:27
Ami az X5-öst vezetõ fószert illeti, szerintem képtelen egy csajt megdönteni vagy ki tudja mi a féltékenységi roham hozta ki belõle ezt a kisebbségi komplexusos viselkedést. A pókerarc a legjobb hozzáállás szerintem. Aztán ha be sincs kötve, van egy donor, ki tudja nem véletlenül az utolsó pillanatban (lásd "John Q").
vivax 2009.10.13. 14:16:13
megint 2009.10.13. 16:31:39
Tornado86 2009.10.13. 19:12:27
Mert a nagydarab ember sokkal nyugodtabb, tudniillik nem neki esik baja ha elcsattan egy-egy saller.
Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.10.13. 19:30:25
ommm 2009.10.13. 19:32:36
De NEM indexelt, nyugalom, más volt.
lacza87 (törölt) 2009.10.13. 20:05:34
megint 2009.10.13. 20:30:06
ommm 2009.10.13. 21:45:35
Reggel már ott virít.
4.0v6 2009.10.13. 22:09:39
Hétköznap városban a kismazdával járok, máskor pedig az Explorerrel. Mindkettővel állati nyugalmasan lassan vezetk, finoman, nem fizetek büntetést, kevesebbet fogyaszt, tovább tart mindkettő. A Fordal soha nem volt még afférom, a mazdával suzukinak sem néznek állandóan abajgatnak. Pedig ugyanúgy vezetem mindkettőt. Bolondok az emberek az utakon is. Nem kicsit.
Krisi 2009.10.14. 00:15:51
reggel tekertem oskolába okosodni, Nagyszombat utcánál kétsávos út, én a külsőben küszködtem a széllel és a fiximmel, hogy megmaradjak az úton :)
Aztán belső sávban egy fószer balra akart kanyarodni, ezáltal megállt a sáv közepén, másik öreg tata meg dudaszó közepedte (mintha attól megoldódna a helyzet, hogy nyomja a dudát, azaz a pánikgombot, elfuserált gyökér állat) tök lazán rámhúzta a kormányt, és drámai túlzás nélkül kis híján nekipaszírozott a padkának, ami ugye nem egészséges. Végülis nem kellett kávé, hogy felébredjek.
Aztán este 8 felé mentem a Batthiányi térnél, és mit láttam? Egy kivilágítatlan töksötét VW Polót. Kicsit fennhangon szóvá tettem neki, hogy "Hülye fasz, kapcsold már fel a lámpádat bazmeg". Hatásos volt, mert aztán egyből felkapcsolta. Aztán az ilyen idióta felkenődik a Kamaz-ra (rosszabb esetben elcsap valakit), és csodálkozik, hogy mégis mi a franc történt.
Tényleg, nálunk miért nem teszik kötelezővé, hogy mindig égjen a fényszóró? Elég hasznos lenne szerintem. Országúton is 10-ből legalább 4 autónak nem ég a lámpája. Tudom, hogy sok donor kell, de azért ennyi nem...
Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2009.10.14. 00:17:51
megint 2009.10.14. 00:51:10
rakpartiróka 2009.10.14. 07:46:30
timur69 2009.10.14. 09:26:40
Tornado86 2009.10.14. 11:52:44
Nem mondod?
Krisi 2009.10.14. 18:14:58
@Tornado86: Egyszer eljátszottam nyáron hajnali 3-kor a töküres 8-as úton Veszprém és Fehérvár között, hogy egy pillanatra lekapcsoltam a fényszórót a motoron. Hátborzongató érzés volt suhanni az ismeretlenbe :)
Persze ne csinálja utánam senki, bíróságon is letagadom:)
Tornado86 2009.10.14. 19:03:22
Gondolom be volt borulva. Esetleg a Hold bújócskázott? :)
dragbiker 2009.10.14. 19:07:08
Ha esetleg kisszériás gyártásban is gondolkodnál,egyre vevő lennék:D
Honda Super Cub?No né mán...:)
Na és a tavaly Imolai szerelemgyerek MV Agusta?Arról se hallottunk(legalábbis én,pedig gyakran járok ide)sokat...
dragbiker 2009.10.14. 19:28:41
Azt eccer én is megnéztem milyen,még az UAZzal(ETZ 251,csak így hívtam a rendszám miatt:)).Hát...többet se,elég combos volt:)
Az utolsó 100 komment: