Zombik Angliából

  2009. szeptember 29. - ommm Címkék: anglia totalcar zombi bende csikós

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Fura dolgok történnek mostanság a szerkesztőségben. Csikós és Bende érdekes átalakuláson mentek keresztül a köd és eső országában. Igaz ugyan, hogy valószínűleg komoly pszichikai behatások érték őket, hiszen Bristolt vezettek, ott voltak a Goodwood Revival-en és még ezernyi más, érdekes helyen, de ez egyszerűen kevés magyarázat arra, hogy vizenyős tekintetű zombikként csoszognak fel-alá, mióta hazaértek.

Nem vicc a dolog, Csikós zavarosan próbálta összefoglalni napjaikat, aztán letöltötte mind a 4007 fotót, amit készített és onnantól kezdve szótlanságba burkolózott, sőt, még a tegnapi gyűlésen is csak meredt maga elé, mint Nelson admirális szobra a Trafalgar-téren.

Mára pedig megbetegedett, állítólag heveny hasmenés gyötri, de aki valaha is látott már zombis filmet, az tudhatja, hogy valójában ez csak az első stádium. A test kiveti magából a felesleges szerveket, ki tudja, látjuk-e még valaha?

Bende sem különb, lényegében bezárkózott irodájába és ha néha-néha kijön, akkor csak mindenféle Breadvanekről, Cobrákról és Jaguarokról motyog maga elé. Valószínűleg még nincs olyan előrehaladott stádiumban, mint Csikós, hiszen arra még van ereje, hogy ott vásárolt bögréjét felirattal előre tartsa kezében és néha odaszóljon egy tudjátok milyen volt? - kezdetű mondatot, kellőképpen felhergelve többi kollégáját, de akkor is aggasztó, pedig tudjuk, hogy közös irigységünk lényegében életerőt ad neki. Valószínűleg ezért működik még.

- Gyanús, fölöttébb gyanús, - mondaná Fülig Jimmy, nekünk pedig nem marad más, csak várni, miféle zseniális írásokat nyomnak ki magukból. Ha kell, akkor a WC porceláncsészéjén üldögélve is. Stay tuned.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr311415606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunblind 2009.09.29. 15:59:47

óóóób+, az nagyon süti hely ... írjatok, írjatok!

2009.09.29. 16:27:38

Zsolesz már fossa magából a cikket, és milyen jó, hogy még nincs szagos internet...

Na, szóval én is kíváncsi lettem, egész jó a marketingetek, srácok.

Gico 2009.09.29. 17:06:45

Újabb 6000+ karakteres Csikós agyszülemény várható ezekszerint?:D

apoa 2009.09.29. 17:09:12

Hát a Bristol-ról szóló cikk nem is lett túl jó(más cikkeihez képest). Mintha valaki más írta volna.

biker_kolee 2009.09.29. 17:09:16

@Gman: Minden bizonnyal. :D

Szerintem csak ti, a szerkesztőség tagjai vélitek zombiságnak ezt az egészet, mert irigykedtek. :)

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2009.09.29. 17:17:16

Jön egy megapost by Csikós. :D Végre.

=Daniken= 2009.09.29. 18:20:31

pls....kezdjetek el végre cikkeket írni, mert láthatólag alig csöpög vmi a totalcaron egész nap....

GGG77 2009.09.29. 19:00:26

Szimpatikus cég ez a Bristol, csak kár, hogy az autó úgy néz ki, mint ha egy BAZ megyei fészerben tákolták volna össze...

bencee 2009.09.29. 19:25:55

Volt szerencsém idén mind a revivalhoz mind a festival of speedhez, és tényleg jo cucc, szoval hajrá

redriot77 2009.09.29. 19:49:21

A képek alapján valóban megzombultak. Ezt a traumát nem lehet máshogy feloldani, csakis úgy, hogy kiírják magukból a goodwoodi zarándoklat élményeit.

Higany 2009.09.29. 20:11:04

A Bristol cikket, mintha nem is Csiki, hanem valami beképzelt idióta írta volna, szóval a személyiségtorzulás észrevehető, remélem az élmények halványodásával elmúlik :)

Garp 2009.09.29. 20:34:37

"A test kiveti magából a felesleges szerveket..." :D hááátez!

A cikkeket nem lehetne folytatásban leközölni? :) Így hasábonként, vagy bekezdésenként, vagy csak a skiccét. Naaaa.......!

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.09.29. 20:34:41

Szerintem is hóthalálos kotvány a Bristol, de, ha megy, hát megy.

A süllyesztett lámpa már eleve enyhe fokú értelmi fogyatékosságra utal.

Más.

A vitarás cikkhez a Tóth Z. figyelmébe ajánlom az alábbi árlistát:

Suzuki Grand Vitara 11.400.000 Ft

BMW X5 3.0 si, 15.790.000 Ft

Mercedes-Benz ML 350, 16.128.000

Volkswagen Touareg 3.6 V6, 17.224.200

Porsche Cayenne, 18.300.000 Ft

Volvo XC90 V8 Monentum, 18.360.000

Range Rover Sport 4.4 V8 SE, 20.477.000

Forrás: vezess.hu

Továbbá: melyik SUV jön ki ezek közül a szalonból IGAZI terepgumival?

A felvilágosítást előre köszönöm.

Jetfighter 2009.09.29. 20:47:59

Goodwood. Ó, igen.
Egyszer ki kéne menni a F.O.S.-ra is, már csak megnézni, mit nyom egy Koenigsegg...
:)

apamacko 2009.09.29. 21:03:38

Nekem teljesen szimpatikusak így :-)

A Bristol kicsit halovány így képeken, pedig szeretem a tradicionális dolgokat! Sajnos kivételesen a Bristol írás sem lett igazi Csikós remekmű, de hát túl új autó volt az neki.
Tényleg egy 30 éves Britanniát kellett volna adni neki min egy napra!
Akkor aztán nem lett volna nekünk kegyelem :-)

pickapu 2009.09.29. 21:06:09

Bazz... hogy néztek ki! :DDD

dennisthemenace 2009.09.29. 21:06:41

Az azert enyhen szolva tulzas,hogy a londoniak is megbamuljak.

29 Palms 2009.09.29. 21:19:08

@sipike78

Reggel, mikor elolvastam a Grand Vitarás cikket, 817 havi fizetésemet mertem volna rá tenni, hogy bármi lesz ma a téma a belsőségen, ez az összehasonlítás elő fog jönni. :)

Annyiból egyébként jogos a cikk, hogy a Suzuki talán jobban tenné ha maradna a hagyományoknál, és gyártana terepjárót terepjáró-génekkel. A SUV-ozáshoz nem elég ha belevágunk az amúgy nagyon szép formájú autónkba egy bazi nagy motort meg egy automataváltót.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.09.29. 21:31:01

@29 Palms: Csak így tartom korrektnek a dolgot. ;)

A vezess.hu-n pl. a Cayenne-t is fikázták (ott az ár és felszereltség ellentmondásait emelték ki).

A Fifth Gearben ellenben összepisilte magát a SUV-okat tesztelő csaj, miután kotort egy pár kört a Porhéval. (Ha jól emlékszem, a BMW-vel hasonlították össze.) Igaz, mindkettőt aszfalton. Hehe. :)

Ellenben az X6 a N.ringen mégis jobbnak bizonyult köridőben...
Sokféle szempont alapján lehet értékelni, ezért nem értek egyet a márkanév alapján történő élből leszarozással.

29 Palms 2009.09.29. 21:54:45

@sipike78

Ahogy egy irományt is lehet többféle szempont alapján értékelni. :)

Nekem az jött le belőle, hogy ha ilyesmi autó kellene, és számít a státusz, a luxus, a méretek, hogy tekerjen az autópályán, de esetleg néha vontatok, néha nyaralok, néha kimegyek a farmra, akkor elkölthetek "értelmesen" 16 milliót egy X5-ösre, meg "értelmetlenül" 12-t egy Grand Vitarára. Ez nem azért van mert Suzuki, hanem mert ez most nem sikerült nekik olyan jól, van ilyen...

Egy 2,7-es motorral, kézi váltóval, kevesebb luxussal és néhány millióval kisebb áron azt mondanám, hogy igen, egy jó terepjárónak ennyi az ára. Nem aláz le senkit, de felmegy a hegyre, meg le is jön a saját lábán onnan, ahonnan a Cayenne max leborulni tud önerőből. De így se hús, se hal.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.09.29. 22:55:53

Érdekes, én szeretem a többi csikós írást is, de nekem a Bristolos egyik csúcsa a munkásságának, nagyon ritkán nevetek hangosan a képernyő előtt, ebben előfordult ez is. Annyira jó lett, hogy mégcsak nem is irigykedtem, szinte jobban átjött így, mintha ilyen korlátozott körülmények közt magam próbáltam volna.

@sipike78: @29 Palms: ezt jól megbeszéltétek, de azt hiszem, bár valóban hiányosság hogy konkrét árösszevetés nincs, Tóth Z. cikkének pontosan az a végkövetkeztetése mint a ti párbeszédeteknek (t.i.: a kevesebb több lenne). Szóval akkor mi is a kritika tárgya...? :-)

Virago_1000 2009.09.29. 23:31:35

@dennisthemenace: Egyaltalan nem tulzas, hidd el.

Krisi 2009.09.29. 23:33:55

Jólett szerintem is a Bristol írás, a "Vakulj paraszt, van ilyen a Veyronodban? Leülhetsz hülyegyerek." résznél lefordultam a székről :D

Vitarás cikkhez csak annyit fűznék, hogy TéZé a bicskás hasonlattal jól öszefoglalta, miért is szar az összes súv :)

Heckantrieb (törölt) 2009.09.29. 23:34:19

@Virago_1000: Ott el, de neked majd biztos elhiszi.

Virago_1000 2009.09.29. 23:39:50

Csikos, Bende: Sargabb vagyok mint a Bristol!! Mar masodszori kiruccanas Angliaba! Caterham teszt, aztan ez!

Mar 15 eve, hogy eloszor olvastam errol a markarol, es azota is a szivem csucske. Szeretem az egeszet ugy ahogy van, oreg, fiatal, nem igen nyujt semmit, ocsmanyul nez ki (foleg a Blenheim, a 3 ajtos Ford Sierra::), kivul nagy, belul kicsi, fel meteres illesztesi hezagok....
MAga a megtestesult dekadencia azzal az Urral egyutt!

Nekem csak megtapogatni volt szerencsem a Fightert, de a benyomas eletem vegeig tartani fog!
Very impessive!!!!
Borzasztoan latszik rajta, hogy kezzel keszitett, mashol a nullszeria is sokkal kulonb, de ezt ezert szeretem/tjuk.

Azonban a Goodwoodert legalabb annyira irigy vagyok! :)

Virago_1000 2009.09.29. 23:42:10

@Heckantrieb: "Kar" hogy en is.

Mindenki Angliaban sem autobuzi, ha hiszed, ha sem, es sokan tesznek magasrol a Ferrarira, Lambora is, mert nem vagyunk egyformak.

nikó 78 2009.09.29. 23:47:24

Király a cikk.Osztom azt a véleményt,hogy ez tényleg csak a pöcshosszabbító kategória,ráadásul tökmindegy hogy milyen motorral szerelik,súlyosan szennyezik a környezetet.A normál méretű autókra nézve,meg egyenesen életveszélyesek.Ha egy ilyennel találkozol,teljesen mindegy miben ülsz.

Csubakka Junior 2009.09.29. 23:57:33

Kíváncsi vagyok a Bristol-os posztra. Egyelőre nem csodálkozom rajta, hogy ennyit adtak el csupán a Bristolból eddig, a dizájnja nagyon béna, kb. 15 év a lemaradása ilyen téren. A beltér a fotók alapján egyenesen röhejes. Főleg az odacseszett rádió. De a műszaki tartalma sem indokolja ezt az árat érte. Vicc.

29 Palms 2009.09.30. 00:42:53

@morphine

Nem volt kritika, beszélgettünk...csak a sör hiányzott, a cigi, meg egy 2 kilós steak paradicsomsalátával. :)

konti10 (törölt) 2009.09.30. 08:27:28

Sima Goodwood mérgezés. Pár napig csak könnyű jellegtelen kocsikba szabad engedni őket, és rendbe jönnek.

Heckantrieb (törölt) 2009.09.30. 10:06:16

@Virago_1000: Akkor ezt beszeljetek meg egymassal.

diktatorikus kleptokrácia 2009.09.30. 11:01:13

hol vannak a képek? tegyétek fel a flickr-re (adjak tárhelyet?)

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.30. 11:08:35

@Virago_1000: laktam londonban 1evig, utana northamptonban meg 3at, a londoniak rezistensek minden auto irant, szerinted a hyde park vagy bow end vagy akarhol nem fordul elo 123db arab milliomos olyan autokkal amikbol kezzel evente 2ot csinalnak? zonda, ferrari, lambo, tvr, lotus, stb a konyokukon jon ki

ugyan, nem kell hasra esni, a londoniak meg super edzettek ilyen teren.

visszakettopadlogaz (törölt) 2009.09.30. 11:12:39

az elobbihez> amerikaban elek jelenleg, itt meg aztan...... totalis erdektelenseg, mar nem tudsz kitunni a pink panther festesu 28as kereku hummerral se, egyszeruen nem fordulnak utanna, lementunk hollywoodba a walk of fame re mikor meghalt jacko megneztuk a csillagat, ott olyan porgest levagtak a fekak mindenfele verdaval hogy a lambokra ( countach!! ) mar fel sem emeltem a fenykepezom, az atlagember tesz ra!!!!!

Csikós Zsolt 2009.09.30. 16:49:52

@konti10:

Most egy Prius I. van nálam. Az elég jó? Csak még nem nagyon tudtam kimenni vezetni, bocs, rohannom kell...

Suttora 2009.09.30. 17:02:23

Nekik már tökmindegy :D

lacza87 (törölt) 2009.09.30. 19:47:47

OFF
Nem ugrik be h mi ez az autó. Légyszi segítsen valaki. (Mobile.de főoldaláról)
kepfeltoltes.hu/view/090930/valami_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

dennisthemenace 2009.09.30. 19:48:33

@Virago_1000: Nem hiszem el,mert naponta Londonba jarok,es tudom,hogy ott mar sokkolni nem lehet senkit,semmilyen jargannyal..

GGG77 2009.09.30. 19:50:13

Most megnéztem megint ezt a Bristolt... Hihetetlen, látom, hogy mindent bőr borít beül, mégis olcsóbbnak tűnik, mint egy Matiz. Ékes példája annak, hogy miért halt meg a brit autóipar, bár ez a cég érdemelné meg a legjobban. Nézzenek már rá egy Wiesmannra, könyörgöm!

karlov 2009.09.30. 20:32:51

Nekem az hiányzik,hogy szombat,vasárnap reggel egy kávé mellet olvassak egy Espadás vagy egy Rollsos költeményt.Amiben élvezet minden szó,minden betű.

Virago_1000 2009.09.30. 20:40:51

@visszakettopadlogaz: @dennisthemenace:
ahogy mar irtam az elobb, nem mindenki autobuzi. Aki viszont az, neadj Isten mellette meg patriota is, az tatott szajjal fordul utana, meg Londonban is.
Az a csoport, akirol ti beszeltek, azt meg nem hozza lazba se Ferrari, se szarnyasajto, se gumiegetes, mert ot mas erdekli. Nem vagyunk egyformak, mindenki masra izgul fel, es ez igy a jo.

lacza87 (törölt) 2009.09.30. 20:54:31

@Wadindián: Köszi szépen, sejtettem h valami triviális.

Virago_1000 2009.09.30. 21:40:17

@GGG77: Belulrol olcsobbnak tunik mint egy Matiz - hat mondasz valamit. De ez egy l'art pour l'art auto, tehat igy szeretjuk...
Es hat ne feledjuk, ez kezi keszitesu auto.

dennisthemenace 2009.10.01. 09:09:05

@Virago_1000: Az autopark osszetetele kicsit mas,mint Pesten,de ezen ne vesszunk mar ossze..~))
Egy kollegam Pestre ment egy hosszu hetvegere,o meg arrol regelt,hogy mennyi "vintage" autot latott az utcan,pl. 850-es Fiatot,amilyen a papajanak is volt a 70-es evekben.Le is fenykepezte az oregnek..

GGG77 2009.10.01. 19:53:41

@Virago_1000:
Azért írtam, hogy a Wiesmanntól tanuljanak, mondjuk. Nem az Audi vagy a BMW a mérce.

Virago_1000 2009.10.01. 20:42:55

@dennisthemenace: Mondjuk te Londonban laksz?
A videki autopark nem is olyan sokban kulonbozik a magyartol, az eletkort tekintve. A kulonbseg persze az, hogy itt nem 875 havi reszletre vettek oket. Szep szammal latni oreg autot is. Nehany lepattantat is.

A kollegad pedig, ha szep "vintage" gepeket akar latni, menjen ki napsuteses hetvegeken barhova, akar videki utakra es nagysagrendekkel tobbet fog latni, mint Magyarorszagon....
Itt azert a veteranozasnak sokkal nagyobb kulturaja van.

UltimateUbul_ 2009.10.02. 08:47:51

Hát szerintem is hót retek a bristol, olyan tipikus debil angol beteg. Hót hülyék ezek mindenféle posztmodern designhoz, csak a klasszikusokból tudnak meríteni de abból nagyon, treasure in history.
Pl a RR megunhatatlan küllemű, az Aston olyan tipikus angol csaj, kicsit testes de attól jó és egy egyéniség,(különben meglepő h ilyen beltenyészetben mint ezek a kurva szigetpatkányok is tud még értékelhető csaj előfordulni az utcán)
A Bentley meg egy igazi GT, az az ízlés nem a bajorok förmedvénye.

Az meg nem újdonság h zombik, annyi kísértethistória meg marópárás köd közt mindenkiből kiszívná az életerőt aki normálisabb éghajlatról érkezett, konyha gyakorlatilag nincs csak szart esznek, ha jó kaja kell akkor húzz át a csalagút túloldalára, a modoruk meg mint a nyers hal, pfujj.
A bende amúgy is zombi volt eddig is, azon azért nem látszik nagyobb fokú átváltozás, hülye sügér...

UltimateUbul_ 2009.10.02. 08:49:47

@Virago_1000:
Jahh csak abban különbözik h ott még jobban szét van rohadva az autópark öregebb fele, itt meg csak az ami hajlamos a rohadásra a szahara közepén is... De az igénytelenségükre jellemző az írekkel együtt h néha még mohatelepet is látni a karosszéria eldugottabb részeiben, őrület. És a barmok még mindig rossz helyre teszik a kormányt.

UltimateUbul_ 2009.10.02. 11:28:19

De ha izgalmas angol márkát kéne mondanom, akkor a Lotust mondanám, az a márka az igazi lényege a motorsportnak:
Jochen Rindt ezt mondta egyszer: „A Lotusszal vagy világbajnok leszek, vagy meghalok.” 1970-ben mind a kettő bekövetkezett.

dennisthemenace 2009.10.03. 13:54:42

@UltimateUbul_: Szart esetleg te eszel.A vilag minden tajarol szarmazo eteleket ehet barki,barmelyik sarkon,csak te nem vetted eszre.Menj,egyel szar, zsiros magyar kajat.

dennisthemenace 2009.10.03. 13:56:31

@Virago_1000: Nem,halistennek,csak oda is szallitok.

dennisthemenace 2009.10.03. 21:45:03

@UltimateUbul_: A nagy pofad.Mindenki hulye,igenytelen,csak a Nagy Magyar Nep nem az,mi? Fulladj bele a szar porkoltedbe,ha neked csak az jo.

adyz (törölt) 2009.10.04. 11:34:09

@UltimateUbul_: Azert barmok, mert Mo.-n a bal oldalt van a kormany?

Ott teljesen mas a kozlekedes is.

Maskor legy oly szives es gondolkodj, mielott hulyesegeket irsz.

Koszonom.

Ui.: A te logikadat kovetve, a Brit-ek meg rolunk mondjak, hogy: "hulye barmok, bal oldalt van a kormyanuk!"?

Nem hiszem, hogy ezt gondoljak.
süti beállítások módosítása