Az új VW Polo, de Silva remekműve

  2009. július 31. - Tóth Zoltán (törölt) Címkék: volkswagen 2009 polo

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Új M3-as BMW 24 ezerért
2009-09-18 12:09:00

Először azt hittük, a Kész átverés show német verziójának recsegő humorú stábja is forgat a szalon

Az új VW Polo, de Silva remekműve
2009-07-31 12:14:00

  Véleményük az új VW Poloról.

Életveszélyes öt csillag
2009-03-25 01:18:49

  Az elmúlt évtized európai autós életének egyik legfontosabb fejleménye, hogy egy mai kisautó sokkal

Obama zöldre váltana
2009-01-20 02:40:00

  Az Amerikai Egyesült Államok 44. elnöke, ifj. Barack Hussein Obama a washingtoni beiktatási

vwpolo0929
 
Véleményük az új VW Poloról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr961279404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

newname 2009.08.01. 19:31:13

@Tomcy:
Vazze, ezt írták (olvastam), de legyen ez is 17,9 és akkor mi f@sz van?
Rohangáló autónak fogják venni a fejlettebb világban, míg nálunk a másikat családi autónak vették, mert ez egy szegény ország, és nem igazán piaca a VW-nak. És nem is ide fejleszt, érhető okokból.

newname 2009.08.01. 19:38:09

@Tomcy:
"Tomcy 2009.08.01. 19:25:58
@newname: Mitől lesz 14,1-16,1??? Mikor milyen kedve van a kocsinak vagy hogy? "

Gondoltam, miután alapos vagy, úgy állsz le vitatkozni, hogy tájékozódsz.
Tillik at 1,2 motor létezik 70 lóval is, de te a 60 lovat fikáztad:)))
Most talágathatsz melyik gyorsul jobban:)))

Ciri 2009.08.01. 19:38:28

@Tomcy:
"De komolyan mondom áruljátok már el nekem hogy akkor konkrétan kiknek az ellenfele és miért mert hülyén halok meg!"

Így jártál. :)
Mellesleg Te magad soroltad fel.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 19:39:13

kis autóban csakis az
A" merci a jó a polo hozzá képest egy igénytelen szar.monjuk lassan eléria 10 éves A2 műszaki szinvonalát az új polo .

newname 2009.08.01. 19:41:39

Egyébbként 10-20 év és mindenen ez lesz: made in PRC.:)))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 19:42:13

de mondjuk egy B 200 Cdi is elöbb kéne mint egy golf tdi

newname 2009.08.01. 19:43:04

@Gyurma73:
Lóf@szt, kicsiben a törpe jó:)))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 19:43:40

csak vicc volt egy vw sosem érhet fel egy benzhez árban sem.:-))

newname 2009.08.01. 19:44:09

@Gyurma73: Most meg a GOLF is kis autó lett?:)))

newname 2009.08.01. 19:45:20

@Gyurma73:
"csak vicc volt egy vw sosem érhet fel egy benzhez árban sem.:-))

na azért, már azt hittem hülyén halok meg:))))))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 19:49:30

mondjuk az vicces hogy az mb a 3ajtósat coupénak hívja.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 19:51:51

@newname:
nem de a B 200 CDI sem az.
Az A meg a B nem ugyanaz ha föl nézel egy kicsit:-))

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 19:55:07

mondjuk egy 2,1 es turbót el tudnék képzelni az asszonynak .De a 8,5 milla egy kis autóért nem semmi persze a 230 km/h órás végsebesség sem egy 3,9 m es kisautótól.

newname 2009.08.01. 20:00:09

@Gyurma73:
Jó, de itt a POLO, ..meg ki a vetélytárs..meg a franc tudja miről volt szó...

Néhány dolgot megtudtam:

1. A polo úgy szar ahogy van, belebukik a gyár
2. A polo qrva jó autó, és megmenti a márkát
3. Az autóban manapság a műszerfal világítás színe a legnagyobb veszély.

Konkluzió:
1. B@szottul nem érdekel a POLO, mint ahogy eddig sem érdekelt. Ettől függetlenül nagy siker lesz, különösen a TSI motorral.
2. Továbbra is tetszik a kék fény, egyrészt, mert nekem az van:)))), másrészt nem zavar, harmadrészt van egy "DARK" gomb aminek odab@sz az ember és csak a műszer sziluett világit -az pedig fehér.

További jó küzdelemet, sok okosságot.

madeinjapan 2009.08.01. 20:03:46

A Vw mint a nevében is benne van népautó, ugyanúgy mint a Suzuki, az Opel, a Chervrolet Fiat stb. Sokan itt bármennyire szeretnék beállítani hogy a Vw egy felsőbbrendübb valami ezeknél, attól még nem lesz több. Lehet hogy van amiben jobb mint a Suzuki vagy a Toyota stb., de van egy csomó amiben meg a japánok jobbak. A Mercedessel meg végképp nem egy kategória. Állandóan a Suzukisok fikázása megy de szerintem aki fikáz az nem ült még életében az új Swift utáni Suzukik valamelyikében. Sokan azért fikázzák mert itt Mo-n készül. Nem tudom tudjátok-e hogy a Splash-t innen viszik japánba is, érdekes nekik megfelel a minősége.

Ciri 2009.08.01. 20:04:13

@Gyurma73:
"kis autóban csakis az
A" merci a jó a polo hozzá képest egy igénytelen szar.monjuk lassan eléria 10 éves A2 műszaki szinvonalát az új polo ."

Csak az a bibi, hogy az A merci a kompakt, nem kisautó.

@newname:
"2. A polo qrva jó autó, és megmenti a márkát"

Mit kellene rajta megmenteni? Köszöni szépen jól van, nem győzik gyártani a Golfot sem.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.08.01. 20:08:26

@Tomcy:

"De komolyan mondom áruljátok már el nekem hogy akkor konkrétan kiknek az ellenfele és miért mert hülyén halok meg!"

hülyén is fogsz meghalni,rajtad már nem lehet segíteni,de azért megpróbállak idomítani!
Egy kategórián belül is van A szegmens és B szegmens,azaz prémiumabb vs kommersz autók,ugyanabban a kategóriában
senki nem hasonlítgat suzukit,hyndait,kiat egy BMW,mercedes,audival,érted????

"Anyám kocsija hogy eláruljam egy H astra kombi ami szintén zsír újan kp-ban csengettünk ki! Azt is elárulom, hogy az akkori legerősebb 150Le cdti motorral vettük OPC Line spoiler csomival, 6 lufival, ülésfűtéssel, lámpamosóval, nagy fedkomppal, nagy hifivel, gyárilag sötétítve, ködlámpával, bőr kormány+váltó, elekronyosan behajtható és állítható tükörrel, tolatóradarral, ESP-vel(ami sajnos nem kikapcsolható) és még pár apró plusszal!
Szóval köszi de van bőséges összehasonlításom!"

Tyüha neked aztán tényleg lehet tapasztalatod,de elárulok valamit az astra meg a stift is messze áll a jó autó fogalmától!

newname 2009.08.01. 20:10:17

@madeinjapan:
Nem tudom, pl a Passat népautó-e, lehet, hogy van hely ahol az.
A Suzukit élből nem bántja senki, csakhát a Suzukisok...olyan kis pöcsöm van, de megyek porno szinésznek:)))
Miért kell mingyo' azzal kezdeni:..de úgy legyorsulok ám mindenkit.!
Ugyanez igaz a forgalomban is..valami flusztrációt azért okoz az a márka, ha mindenki-mindenütt bizonyítani akar.

newname 2009.08.01. 20:12:19

@Ciri:
@newname:
"2. A polo qrva jó autó, és megmenti a márkát"
Csak a kontraszt kedvéért:)))))

madeinjapan 2009.08.01. 20:16:49

@newname: Szerintem azért van sok hülye Suzukis mert Suzukiból van a legtöbb. Vannak hülye Roveresek is csakhát abból kevesebb van mivel kevés Rover van az országban.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:16:50

@Ciri:
akkor nézd meg a méreteit:
3,86 m hosszával kompakt?
a kisautók is hosszabbak.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.08.01. 20:18:08

@madeinjapan: A volkswagent mint tudod a 30-as években találták ki,de azóta kicsit változott a világ,és nem kevés presztizse lett az elmúlt évek alatt.Ugyanez tapasztalható a toyotánál a 70-es 80-as években nyugatabbra köpködtek rájuk,manapság meg eléggé megbecsültek.

newname 2009.08.01. 20:19:12

@madeinjapan:
Az okokat mélyebben kell keresni....szociológiai probléma sztem.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:19:22

A golfnak inkább a B merci a megfelelője nagyságban.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.08.01. 20:21:14

@Gyurma73: Az octavia is mekkora mégis alsó közepes,nem a méret a lényeg.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:21:14

"
A volkswagent mint tudod a 30-as években találták ki,de azóta kicsit változott a világ,és nem kevés presztizse lett az elmúlt évek alatt"
főleg brazíliában meg a vadkeleten.:-))
presztizse egy mercinek van.

Ciri 2009.08.01. 20:22:54

@orbán cigány takarogggyyyyyy:

"Egy kategórián belül is van A szegmens és B szegmens,azaz prémiumabb vs kommersz autók,ugyanabban a kategóriában
senki nem hasonlítgat suzukit,hyndait,kiat egy"

Bocsi, de ez nem így van.
A kisautó kategória oszlik A és B szegmensre, minőségtől függetlenül.

A:
Aygo, Alto, 107, lupo, Spark, Fox,Ford Ka, stb stb.

B:
Polo, 207, swift, fiesta, yaris, clio,corsa, stb stb.

@Gyurma73:
"akkor nézd meg a méreteit:
3,86 m hosszával kompakt?
a kisautók is hosszabbak."

Kicsi, de akkor is a kompaktba sorolják.

newname 2009.08.01. 20:24:31

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
"A volkswagent mint tudod a 30-as években találták ki"
Azután a bogár után sokáig vergődött, és a Golf óta ismét nagy.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.08.01. 20:30:02

@Gyurma73: "presztizse egy mercinek van."
mégis fiatod van :D

Ciri 2009.08.01. 20:30:21

@Gyurma73:

"A golfnak inkább a B merci a megfelelője nagyságban. "

A méretei szerint igen, de a B merci egy fura kategória, ha jól tudom Compact Sports Tourer nevet kapta a mercitől. Belülről kurva nagy.

(Ha rosszul írtam az angol szöveget, bocsi)

qualitaet 2009.08.01. 20:31:15

@Ciri:

" Köcsög, kopasznyakú béjemvés !! :)))))) "

Kikérem magamnak! Méghogy kopasznyakú!

Itt az új frizurám, Te kis Cukorfalat!

www.youtube.com/watch?v=8hYtUYiuzkw&feature=PlayList&p=431C48799DC07EF3&playnext=1&playnext_from=PL&index=65

XoXo :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:31:20

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
pedig az A merci Meg az A2 egy kategória,valahogy nem jut eszembe hogy kompaktok lennének.
Az octavia meg semmivel nem nagyobb a lépcsőshátú kompaktoknál pl a jettánál,vagy amegan 4 ajtósnál.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:33:21

@orbán cigány takarogggyyyyyy:nincs azzal csak a suzukis kollegát idegesítettem.Mint írtam azt vennék nem azt hogy azt vettem.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:35:37

@Ciri:
igen, magasabb az átlagnál inkább golf plus,picasso,scenik méretüek,de ezek is kompaktok.

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.08.01. 20:38:08

@Gyurma73: Ja értem :) Tényleg a suzukis kollega,hogy eltűnt,tuti jaszkarizik a körúton :)

Ciri 2009.08.01. 20:40:15

@Gyurma73:

"pedig az A merci Meg az A2 egy kategória,valahogy nem jut eszembe hogy kompaktok lennének."

Nem egy kategória.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:41:25

@orbán cigány takarogggyyyyyy:
természtesen egy Cayennem van amivel hazahúzom az egy millió eurós jachtomat monacoból ahonnan írok a 50 millió eurós cekómból,mindig röhögök az olyanokon akik maguknak vesznek Q7 est és nem az asszonynak bevásárlókocsikon.
Amúgy ha a titanic nem süllyedt volna el már megvettem volna.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:43:35

@Ciri:
nem mi?
akkor az audi kinek csinálta anno az A2 tőt ellenfeléül megmondod??
csak nem a polonak??

newname 2009.08.01. 20:43:44

@Gyurma73:
Francnak húzod haza? Én ott parkoltatom a kikötőben, jó qrva drága, de faroknövesztő:))))))))

Ciri 2009.08.01. 20:43:55

@qualitaet:

Ááá, mekkora!
Elképzellek, ahogy bőrmellényben kimászol az 550-ből egy cuki kis palotapincsivel !!

:)))

Y.M.C.A. !!

Ciri 2009.08.01. 20:46:51

@Gyurma73:
Bocsánat, az A2-t benéztem.
Elnézést.

Még jó, hogy Audis vagyok :)))

orbán cigány takarogggyyyyyy 2009.08.01. 20:52:04

@Gyurma73: Egy titaniccal megelégedtél volna?Milyen szerény vagy :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:52:25

@newname: azért húzom haza mert így a cayenne turbó nem fogyaszt 25 liter alatt a pályán .de legtöbbszőr csak simám bepakolom a boeingembe a jachtot nem hogy már elfáradjak a vezetéstől.
Természetesen megvettem a Ferihegyet is ha jövök nehogy már várnom kelljen.

Phrascarica 2009.08.01. 20:56:03

@Tomcy: ezek szerint te imádod az ilyen sufnitunningos kókány megoldásokat sok pénzért :D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:57:04

nem emléxem hogy fizettetek-e már nekem hogy irogattok.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.01. 20:59:33

Amúgy is a kertem végében körbekerítettem a Balatont a díszhalaimnak.

newname 2009.08.01. 21:04:29

@Gyurma73:
"nem emléxem hogy fizettetek-e már nekem hogy irogattok. "

Az természetes, fel sem merült bákiben....
egyáltalán, már az is nagy dolog....hogy olvashatjuk ..gondolataidat. Én mindig elmorzsolok egy könnycseppet ilyenkor..tudod meghat..számomra ez a dolog...hogy ezt is megértem..
Mondjuk úgy tudom -legalábbis is én- a lóvét a TC gyűjti össze számodra, és egyben utalja neked óránként.

Phrascarica 2009.08.01. 21:04:38

@madeinjapan: "Nem tudom tudjátok-e hogy a Splash-t innen viszik japánba is, érdekes nekik megfelel a minősége. "
TATA-t is a világ legalább 50 országában árulják, ha a Németeknek is megfelel akkor egy nagyon finom kis gép lehet, sőt Ladát is árulnak Németországban...

newname 2009.08.01. 21:10:54

@phrascarica:
"Splash"?? oszt az nagy csobbanás?

madeinjapan 2009.08.01. 21:23:28

Mert a Vw aztán hatalmas minőség. Miért mindig ezekben szarik be a motorvezérlő, miért zabálják az olajat 6000km/1l olaj. A Suzuki a kiskategóriában és a terepjárók igenis versenyképes autókat gyárt, a megbizhatóságuk meg vitathatatlan. Lehet jönni azzal hogy a faék nem romlik el meg stb. Érdekes hogy a bonyolultabb japán gépekre sem igazán jellemző a meghibásodás.

newname 2009.08.01. 21:29:58

@madeinjapan:
"A Volskwagen a világ legértékesebb autógyártója. Tőzsdei értéke alapján értékesebb, mint a Daimler, a BMW, a FIAT, a PSA, a Renault, a GM és a Ford együttvéve. Szakértők szerint az autóipar hegemón szerepéért a jövőben a Toyota és Volkswagen fog vívni, míg az amerikai autógyártás teljesen eltűnik."

Így megnyugszol? Bár ez is csak hazugság:))

Phrascarica 2009.08.01. 21:37:39

@madeinjapan: nekem volt olyan mercim (újonnan vettem) amelyik 1l-t zabált 2000 km-re, a mostani is megeszik 7-8000 km-ként 1 litert, de ez turbó motornál szinte természetes!
"Érdekes hogy a bonyolultabb japán gépekre sem igazán jellemző a meghibásodás."
akkor nem a Nissan GTR-nél volt az a fiaskó a rajtautomatikával?
Mindenre van példa és ellenpélda, de a "minőség" és a "megbízhatóság" nem szinonimái egymásnak! A Suzuki lehet hogy megbízható, de "minőségnek" azért van még pár kritériuma pl a kidolgozás.
A "prémium" pedig nincs szoros összefüggésben a minőséggel. Az egyik legjobb példa az E Merci 2002-2006 és az S Merci 1998-2005.

Shadowbull 2009.08.01. 22:56:46

@madeinjapan: "miért zabálják az olajat 6000km/1l olaj"

Az teljesen normalis olajfogyasztas.

Amugy mondok neked egy rossz hirt: a te autod is eszi az olajat.

sb

Shadowbull 2009.08.01. 22:58:26

@qualitaet: Aztaqrva, ez odabasz :)

sb

Shadowbull 2009.08.01. 23:00:02

@madeinjapan: "Érdekes hogy a bonyolultabb japán gépekre sem igazán jellemző a meghibásodás."

MEGALOL :)

Te aztan beszoptad a japcsi marketinget gyomorig :)

sb

Shadowbull 2009.08.01. 23:04:57

@qualitaet: "Amúgy meg tudod, hogy nem karmolom a V10-et a BMW-nél sem. Az ilyen ideges,négyhengeresen trombítáló, szanaszét forgó motor nem az én világom."

Naja, ehhez azert kelloen elmebetegnek kell lenni :)

Az M3 V8asanak egyebkent tenyleg jobb hangja van.

sb

12csab 2009.08.01. 23:44:15

ajaaj..látom a képen, sikerült ebbe is azt a szar motortartót rakni mint az elödökbe.. néhány 10ezer km után szépen zörögni kezd..

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.02. 00:19:58

@madeinjapan: Nyugi, van itt egy-két kretén, de majd megnyugszanak, ha bevették az éjféli gyógyszert. :) Ezek egymásra élveznek éjjel-nappal, ebből élnek. :)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.02. 01:08:17

@Ciri: "Kb tíz percen keresztül röhögtem azon utólagos, igénytelen szaron, ami az esőérzékelő fotója volt."

Na most az van, hogy az ázsiaknál minden ilyen extra utólagos (beszerelése a kereskedôre vár!), mert ugyebár nem tudnak szabadon konfigurált autót lepottyantani a szalagról. Ezeknek az utólagos cuccoknak diagnosztikai funkciói sincsenek, nem tudod mûszerrel kiolvasni pl a Suzi tolatóradarjánál, hogy a 4 szenzor egyenként milyen értékeket mér, és melyiknek a kábele van esetleg elszakadva. Az ô megoldásuk annyiból áll, hogy a tolatólámpára rákötik párhuzamosan a dobozt a 4 szenzorral + jeladóval, aztán vagy pittyeg, vagy nem. Ha nem, mehetsz a multiméterrel felfedezô túrára :)

qualitaet 2009.08.02. 02:49:26

@phrascarica:

"A "prémium" pedig nincs szoros összefüggésben a minőséggel. Az egyik legjobb példa az E Merci 2002-2006 és az S Merci 1998-2005."

Tökéletesen egyetértek. 211-ben nagyon keveset ültem, nem ismerem annyira, ellenben a W220-as a Mercedes szégyene.

qualitaet 2009.08.02. 03:14:17

@LipicaiCukorgyáros:

"Nyugi, van itt egy-két kretén, de majd megnyugszanak, ha bevették az éjféli gyógyszert. :) Ezek egymásra élveznek éjjel-nappal, ebből élnek. :)"

Bevettem de nem tudok elaludni.
Ahogy lehunyom a szemem az jut eszembe milyen csudaszép lenne most Friscoban egy ilyen "nagymercivel" buzibárról-buzibárra kocsikázni. A srácok mind megcsodálnák a kis édi, "ízléses", aranyszínű feliratokat. Ha tudnád mennyire imádják ! :)Hhhh-jjaj!

qualitaet 2009.08.02. 03:16:20

@Il mio nome è Nessuno:

Nyugi, neked csak az eszedre gerjedek:)

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.02. 09:15:31

@qualitaet: Ezek a gaz kínaiak hamísítják a W220at? Hát már semmi se szent?

Tomcy 2009.08.02. 10:52:54

@phrascarica:
A kipuff meg a szűrő nem gyári, de azért mert azt nem küldték el postán így itthon csináltattam...

Gyári suzukisportos gyertyakábelek meg gyertyák vannak a kocsiba, most jön a futómű is hozzá.
Fékolaj is ki lett cserélve DOT 5.1-re a betét meg DS2000-es sport betét.
Szerintem ezek nem sufni tuningok, de mind 1.

Pár autót be tudnék linkerni a cárvájlingról amik sufni funingok...

Bár az ez is attól függ hogy ki mit nevez sufni tuningnak...
Azért meg valaki használja az eszét és kitalál egy jó megoldást valamire,ami késöbb a gyár sportrészlegében is megjelenik csak pöttyet drágábban az már sufni?
Bár gondolom sok embernek meg sem forduk a fejében hogy meg lehet csinálni nagyon sok mindent otthon is csak egy kis képzelőerő kell hozzá.

És továbbra is hangsúlyozom hogy kívülről semmit nem változtatok a kocsin mert azért vettem ezt mert kívülről nem kell semmit sem változtatni rajta, az összes módosítás csak is a lemezek alatt történik.

newname 2009.08.02. 12:05:34

@Tomcy:
"És továbbra is hangsúlyozom hogy kívülről semmit nem változtatok a kocsin mert azért vettem ezt mert kívülről nem kell semmit sem változtatni rajta, az összes módosítás csak is a lemezek alatt történik. "
Oszt' mikor lealázol vele a lámpánál majd nézek nagyokat...:))))

"Bár gondolom sok embernek meg sem forduk a fejében hogy meg lehet csinálni nagyon sok mindent otthon is csak egy kis képzelőerő kell hozzá"
Rohadtul hülye a többi ember:)))

"A kipuff meg a szűrő nem gyári, de azért mert azt nem küldték el postán így itthon csináltattam...
Tehát már az elején átb@sztak::::)))

"...most jön a futómű is hozzá."
Ez mit jelent?
Fékbetét, fékfolyadék: miért a gyári (eredeti) szar volt?

Semmi optikai tuning? matrica, neon, aluminium szellőzőrácsok, CD a belső tükrön...na nem is nézi meg senki:)))

Mondjuk ennyit költeni, hogy jól érezd magad...ennyiért lealázhatsz:)))

newname 2009.08.02. 12:07:40

@Il mio nome è Nessuno:
Írtam mán: minden, de minden made in PRC.:))))

newname 2009.08.02. 12:10:46

@LipicaiCukorgyáros:

"Nyugi, van itt egy-két kretén, de majd megnyugszanak, ha bevették az éjféli gyógyszert. :) Ezek egymásra élveznek éjjel-nappal, ebből élnek."

:))))))))))))))

Látom elmult a drog hatása:)))
Márcsak valami VOLVO-fan kéne ide.

Tomcy 2009.08.02. 13:10:20

@newname: "matrica, neon, aluminium szellőzőrácsok, CD a belső tükrön...na nem is nézi meg senki"

Te figyu még mindig el vagy ám tévedve!
De jó akkor felsorolom, van egy suzukisport feliratú matrica az első lökös alján ami kb 2,5cm magas és 12cm széles, van a szélvédő tetején egy suzukisports.hu-s felirat, és a hátsó kerék elött a küszöb fölött egy recaro felirat ami szintén kb 3,5cm magas és 10cm széles.

Szerintem ez tényleg annyira feltünő hogy biztos ezt nézik!


"Mondjuk ennyit költeni, hogy jól érezd magad...ennyiért lealázhatsz"

Valaki cigire meg piára költi a pénzét én meg erre, kicsivel nagyobb élményt ad mint egy bebaszás...


Nem igazán értem hogy mivel is basztak át???

Előző kocsimról maradt direktszűrőm azt tettem rá a gyári szűrő helyett, a kipuffot meg a dinamitosok csinálták mivel kb 1/3-ad árba kijött a dolog. Akkor hol a átbaszás?
Nem gyárilag jött hiányosan a kocsi hanem a gyári dolgokat cseréltem le. :)

"...most jön a futómű is hozzá.
Ez mit jelent?
Fékbetét, fékfolyadék: miért a gyári (eredeti) szar volt?"

Ez azt jelenti, hogy rendeltem hozzá gyári suzukisportos futóművet ami most fog megjönni.
Konkértan ez: www.nengun.com/suzuki-sport/circuit-stroke-height-adjustable-sport-suspension-set

A gyári fékbetét meg fékolaj utcára tökéletes.
Csak az euroringen nem bírta a 70km-en át tartó folyamatos versenytempót és elrepedt az egyik betét.
Mondjuk az is igaz hogy amikor megálltam úgy füstöltek a fékek mint ha egy karton cigit alágyújtottam volna...
Fékfolyadékot meg azért cseréltem ki mert ennek nagyobb a hőtűrése mint a dot 4-nek.

Zed is not dead yet 2009.08.02. 20:00:17

Aki szerint a Merdzsó a menő, az le van maradva olyan 10 évvel minimum, de lehet az 20 is.

Ollllyan kibaszottul fost gyárt manapság az MB, hogy az világraszóló. Iszonyat drágán megveszed (szép autó, menő autó), aztán iszonyat drágán tartod el, mert egy nagy szarkupac (de küllemileg szép autó, menő autó). Végül gigantikus értékvesztéssel elsuhintod, mikor meguntad/elfogyott a tatarozásra a pénzed, és ha hozzá adnád azt, amit eddig ráköltöttél, akkor lehet hogy harakiri is lenne esti programnak.

KOnkrét példákat ismerek, nincs kivétel. Manapság a csillagos márka simán alulmúlja a legfosabb franchoni szekereket is tartósságban. Ennyi.

Zed is not dead yet 2009.08.02. 20:04:45

A Polo-k többségét meg többnyire anyuciautónak veszik, illetve kisvállalkozók (nők). Egy rakás ügyfelemnek Polo-ja van, nők, az 1.2-es moci is túlzás a talpuk alá, szóval tök mindegy milyen motor van benne. Ja, meg nyugdíjas öregurakat is látok ilyenekben elég sokat. Anyucipolo = fekete, könyvelőpolo = ezüst, nyugdíjaspolo = ezüst, vagy fehér. Szóval hagyjuk már a német egérkamiont, jó? :)

papa33 2009.08.02. 20:22:22

Polo: az új Skoda Fabia és a Seat Ibiza tesztelte a közönséget, utoljára hagyva az új Polot, mint Chevi Cruz-Astra I.
Többen is állítjuk, mivel a Skoda (semilyen leginkább) és a dizájnos emócióSeat végül is azonos, és drága, akkor már Polo. Mert értéktartása tán kis hazánkban az embléma miatt ugranak rá.
Kisautók drágán(-vajon letört volna a kezük Skodát 5 cm-rel szélesebbre?). Csak a mai autók minősége hulladék. Asszem a Polo 2.8 milla, de gondolom legalább a 6?(volt aki szerint 4 az alap nálunk)légzsák, klíma, 70LE moci 5 ajtó biztos a 3.3 milla. 1.4 szíjas vezérlés, szal a szervíz egy idő múlva... én nem vetném meg az 1.2 3 cilinderes 70 lovas, Skodába (a hangján kívül) tetszett, a maga módján egyenletes, nem kell pörgetni, nyugisaknak város-országút tökéletes, de ne akarjuk kitaposni a belét. Sőt a jelenlegi Poloban-ebben csak utasként-kevésbé volt a zaj rossz... valamiért biztos veszik a 3-ast, mert sok van és árban messze nincs 10 % felára.
De gondolom megjelenés után évvel jobb az ára (volt Golf kifutó 3.5 milla, Jetta D 1 milla engedmény-mondjuk mit szólt, aki előtte vette jóval drágábban...)

Phrascarica 2009.08.02. 20:39:40

@Zed is dead: "Iszonyat drágán megveszed (szép autó, menő autó), aztán iszonyat drágán tartod el, mert egy nagy szarkupac (de küllemileg szép autó, menő autó). Végül gigantikus értékvesztéssel elsuhintod, mikor meguntad/elfogyott a tatarozásra a pénzed"
Ez szinte minden prémium (és nem prémium) márkára igaz az esetben ha az ember nem újonnan veszi. Azért a szalonból vett új autóknál lényegesen kisebb a szívás. Persze erre is van ellenpélda, és ha Te 3 ilyet ismersz akkor már kész is az ítélet...
Van aki elhiszi hogy 3 éves korában egy e320cdi-ben -amely mellesleg Német import- 50-60.000 km van, (nézd meg mobile.de-t) az meg is érdemli. Persze van ilyen, de az nem a használtauto.hu-n van! Azért a mobile.de-n nem ritka a 2-3 éves 500ekm felett futott autó, ami ideérve már 120e km-es szervízkönyves lesz. Ha nem ilyet hoz a nepper akkor az biztos ráfizetéses lesz, úgyhogy az ilyen +regadó autókat okos ember elkerüli, még ha megvan a szervízkönyve akkor is, mivel hiába az autópálya üzem a motor és a kasztni még bírná, de minden más végletesen elhasználva és olyan dolgok is tönkre tudnak menni rajta, amiről azt sem tudja az ember hogy létezik, csak amikor azt mondják hogy 550e Ft!

papa33 2009.08.02. 20:54:22

Évekkel ezelőtt, asszem a Mercedes Vito (az első igazán ócska MB)kapcsán valami benfentes mondta: eddig a legjobb, ettől kezdve a legolcsóbb beszállítót kereste a Merci.
Haverom 1.8 D szívó Escortjában 600 k km nagyobb gondok nélkül. Ma melyik tud ilyet, ugye nem a Multijet 1.3 75-90lovas dublőr motor (Suzuki Gpunto-Dobló-Mrriva-Astra stb...)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2009.08.02. 21:04:00

@papa33: abban a tempóban bármelyik kocsi elmegy annyit.

Phrascarica 2009.08.02. 21:48:36

@papa33: tiszteletem a tulajnak! Egy ilyen autóban 600e km az már állatkínzás :)

Phrascarica 2009.08.02. 21:50:44

@papa33: egyébként ismerek egy olyat akinek Swiftbe van 350eKm ezzel a motorral, és még nem volt vele gond (a motorral)

gabor.gabor 2009.08.02. 22:05:28

Ismerős Polo-ja 5000-7000 km / 1 liter olajat bekajál.
+ 4 év alatt 4 futóműállítás, 2 elektronikai hiba.

Ha ilyeneket művelne a szintén 4 éves Swiftem, kidobnám, de legalábbis eladtam volna már akármennyiért is, az biztos.

kultúrpesszimista 2009.08.02. 22:58:50

@qualitaet:

Ebben egyetértünk. A Lexusok - gyakorlatilag fennállása óta, kivétel nélkül, hasonlóan a német autók többségéhez - tökéletes és lelketlen, fantáziátlan (horribile dictu: stílustalan) autók tökéletes, kényszeres és szenvtelen embereknek. Nem autóbolondoknak való autók, soha nem kéne Lexus. (És nem, nem savanyú a szőlő tényleg. Akkor már inkább egy betegágy Alfa, Lancia, Jaguar etc...)

kultúrpesszimista 2009.08.02. 23:03:37

@faterpolo:

Nyilván nem fogok felülni a provokációdnak és komolyan reagálni egy ironikus-maliciózus irásra, amely inkább szól rólad, mint rólam. Olvasgatva a többi hozzászólásaid is, nem kelted egy rokonszenves vitapartner benyomását, így feltételezhetően nem okozok nagy traumát számodra, ha a jövőbeni eszmecserétől eltekintenék.

Shadowbull 2009.08.02. 23:26:29

@gabor.gabor: "Ismerős Polo-ja 5000-7000 km / 1 liter olajat bekajál."

Teljesen normalis ertek.

A Swifted is eszik, nyugodj meg. Legfeljebb uzemanyaggal potolja.

sb

gabor.gabor 2009.08.02. 23:31:47

@Shadowbull: Nívópálca max. csíknál az olajszint, az olajcsere után. 10 000 km múlva, a következő olajcsere előtt ugyanott.


"Legfeljebb uzemanyaggal potolja."
Jahm, biztos is. Az az 5.7-6 liter/100 km olyan sok, ugye ??

Shadowbull 2009.08.03. 00:07:17

@gabor.gabor: nem erted. Amelyik autonal latszolag nem fogy az olajbol, az azert van, mert uzemanyag kerul az olajba, es az kipotolja a az elegett mennyiseget. Majd szagold meg olajcsere utan a faradtolajat...
Elofordul olyan is, hogy a ciklus vegen tobb olaj(os trutyi) van a motorban, mint az elejen :)
Jellemzoen varosban, rovid tavon hasznalt autoknal van igy, mert nincs idejuk felmelegedni, es ezaltal kiparologtatni az uzemanyagot a kenoanyagbol. Aztan ezek az autok amikor meg lesznek hajtva, komoly olajszinteseseket tudnak rovid idon belul produkalni, holott csak az uzemanyag parolog el vegre.

Minden belsoegesu motor fogyasztja az olajat, hogy eppen mennyit, az a konstrukcio, a gyartasi turesek, es a kopasok fuggvenye, de 2-3 deci/1000km egy ketliteres 4hengeresnel meg elmegy.

sb

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 00:20:48

@kzolika: "Már kb 2 hete fenn vannak a Weltauton a - gondolom - nullszériás új Polok."

Nullszériás autó semmilyen körülmények között nem kerül civilek kezébe, erre mérget vehetsz. Legfeljebb azok a szériadarabok, amiket a premierre elôregyártottak.

LipicaiCukorgyáros (törölt) 2009.08.03. 00:21:10

@kultúrpesszimista: Ne is vegyél Lexust, nem állna neked jól :)

qualitaet 2009.08.03. 01:58:39

@kultúrpesszimista:

"Látom. Bár ha pontosan visszaolvasol a kérdésem a japán autóipar '70-es évekbeli sikerével kapcsolatos okfejtésedre és elsősorban arra az időszakra vonatkozott.(Én is tisztában vagyok vele, hogy a változó szelepvezérlés nem német találmány hisz' ezt már jópárszor tágyaltuk.)
Az akkori sikerüknek köze nem volt az előremutató technikához. Olcsó és és eleinte nem is túl tartós, alacsony fogyasztású tömegautókat tudtak kinálni verhetetlen áron.
Ettől függetlenül szó sincs arról, hogy előremutató megoldások garmadát találták volna fel, hisz ezeknek száma gyakorlatilag 0, mind a mai napig.
Előremutató technika az ami más régebbi megoldással nem helyettesíthető,új távlatokat nyit, gazdaságosan gyártható,nagy szériában eladható, megbízhatóan működik és a későbbiek során más gyártók által átvéve széles körben is sikeresen elterjed.
Nos, a négykerék-kormányzás a Honda féle 4WS véletlenül sem ilyen hiszen az említett költséges előállításon és kis szérián felül az ezzel szerelt Honda nem tudott jobb menettulajdonságokat felmutatni mint a kategória, hagyományos kormányzással felszerelt legjobbjai.
Hasonló példa a 850-es BMW. Abban is volt ilyen de más modellekben és a későbbiekben már nem erőltették.
Ma ismét teritéken van de még mindig csak az új 7-eseben, drágán előállítva, drága extraként. Akkor lett volna 20 évvel ezelőtt ez előremutató ha manapság a Prelude-szintű autókban tömegesen jelen lenne.

Ciri 2009.08.03. 05:24:48

@papa33:
"(volt Golf kifutó 3.5 milla, Jetta D 1 milla engedmény-mondjuk mit szólt, aki előtte vette jóval drágábban...) "

Jó okfejtés, de a VW esetén nem igaz. Pont, hogy nagyon vigyáznak arra, hogy ne csapják be ügyfeleiket, mint ahogy a Ford, Opel, netán Suzuki bevett szokta.

A 3,5-ös ár az 1,4 3 ajtós kommunikált ára volt (egyébként is inkább gyakori a VW-nél a kedvezmény hirdetése és nem az áré). 2006-ban is 4.0M körül lehetett venni Golfot (1,6-os motor, tisztességes felszereltség) és 2009.januárjában (kifuttatás) sem volt olcsóbb. A Jetta még ennyire sem igaz, mert az akciós 1.0M kedvezménnyel is bő 10%-al drágább, mint mondjuk 2006,2007,2008-ban.

Ciri 2009.08.03. 05:27:09

@Ciri:

"bevett szokta." = bevett szokása

:)

S99 2009.08.03. 11:49:50

@Il mio nome è Nessuno: Az importőr csak tudja mi mennyi:-)))

S99 2009.08.03. 12:00:16

@Ciri: Sértegetni a legkönnyebb!
Úgy látszik az a típusú VW rajongó vagy, aki semmi más véleményt kritikát nem fogad el. Sajnállak, mert ezek szerint csőlátásod van.
Egyébként a szakmában vagyok méghozzá elég régen és a volt kollégáim nem hazudnak és te sem minősítetsz 10-15 éves tapasztalattal bíró embereket.
A megérzések, tapasztalatok pedig szerintem sokszor fontosabbak, mint a puszta tények. Ha elolvasol bármilyen tesztet a 70%-a nem a tényekről szól. Mindenkinek más a fontos.
A Sportban igazad volt Highline a neve.

Loncsár szomszéd 2009.08.03. 12:22:38

"a tetőkapaszkodót például nagyautósan, rugóval csillapítottan engedi vissza."

Hé, Hans, odass, a firkászoknak hogy tetszik az üveggyöngy, szórjunk még egy marékkal... Addig se fejtegetik az ár/teljesítmény viszonyt, amíg ámulnak a filléres kacatokon...

Ciri 2009.08.03. 12:23:04

@S99:

"Sértegetni a legkönnyebb!"
Marhaságokat röfögni mégkönnyebb?

"Egyébként a szakmában vagyok méghozzá elég régen és a volt kollégáim nem hazudnak és te sem minősítetsz 10-15 éves tapasztalattal bíró embereket."

Sajna ez nem látszik.

"A megérzések, tapasztalatok pedig szerintem sokszor fontosabbak, mint a puszta tények"

Szóval, ha balesetet szendvedsz egy autóval, a megérzéseid fogják megmenteni az életed, vagy a biztonságos autó?
Illetve áruld már el, milyen tapasztalatokról beszélsz, amikor világod nincs az autóról?

"Úgy látszik az a típusú VW rajongó vagy, aki semmi más véleményt kritikát nem fogad el. Sajnállak, mert ezek szerint csőlátásod van"

Valóban, ezt már mondták páran, bár rajongó nem vagyok, illetve igyekszem tényekkel/számokkal alátámasztani, amit mondok és nem mellépofázok (tudatlanul), mint te.

"A Sportban igazad volt Highline a neve."

Igen, és a többi "tapasztalati úton" leírt baromságod sem ért 5 forintot sem.

Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.08.03. 22:41:32

@S99: "Az importőr csak tudja mi mennyi"

Nem tudja. Az importôrnek a leghalványabb köze nincs sem a fejlesztéshez, sem a gyártáshoz.

százezer 2010.11.03. 07:51:32

Sziasztok!

Toppolják az újságírók ezt a f...st, sajnos 3évig autóztam polóval ráment ingem, gatyám.Miért nem beszélnek a fenntartás költségeiről pl? A 2005 ös polómhoz mikor vezérműszíj készletet vettünk az utángyártott 61.500Ft-volt a 2005 ös Corollához az eredeti Japanparts v.m.lánckészlet került a 32.800Ft-ba!!!(mindkettő 1.4-es volt)Én is német gépgyártónál dolgozok, a "nácik" üzletpolitikája az "Aftermarket", azaz jó sokat költsél a már megvásárolt gépedre, berendezésedre hogy a 3000-4000Eurós fizetéseket valaki kitermelje!!! Miért 12.000Ft a Volkswagen szervíz óradíja, s miért dolgoznak 6000;-Ft ért a Suzukinál vagy a Toyotánál.Különben volt Fordom és VW is a műhelyek mindig tömve voltak autóval és elégedetlen hangoskodó ügyfelekkel is!(Sajnos ezek a tapasztalataim)
süti beállítások módosítása