Az új Astra - számomra - legszebb része a hátulja, arról is a lámpák. Már az előző Astra seggét is az érdekes tejüveg megoldás adta el, itt most megint valami újat találtak ki. Az egész lámpatest homogén piros, alakra pedig valami nagyon ravaszul formázott, támadásra készülõ amõba. Itt érzem már nagyon, hogy Ward nem túlzott a szobrászattal: gyerekek, a hátsó lámpa nagyon oda van rakva!
Precíz német szobrászok
Így kínozzák az utángyártott lámpákat Tajvanon
2015-06-12 11:07:30Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában
Néhány megfigyelés az új fényezési trendekről
2015-05-26 17:52:20A China Airlines Tajvanból Frankfurtba késett másfél órát, így buktam a budapesti csatlakozást. Az ölembe
Cuki cicák a gumigyári klotyóban
2015-05-22 17:46:25Ránk szakadt a monszun, amit Tajvanon nagyon vártak, mert a száraz évszak nem csak száraz volt, de hosszú is.
Felkúrták az agyam Tajvanon
2015-05-21 15:52:45Konfuciánus szentély a Vacron-központ kerítésénél Ma a sokadik dashcam-céget látogattam meg a Taitra
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bambano 2009.07.13. 18:53:54
Ronin_ 2009.07.13. 18:58:55
Az eleje is, meg a hátulja is.
Nem korszakalkotó, de jó!
Ukrán Maty. · http://www.dobbenet.hu 2009.07.13. 19:04:26
Mr. Ray · http://bluray.blog.hu 2009.07.13. 19:05:30
szemeteske 2009.07.13. 19:07:38
nick2005 2009.07.13. 19:12:24
Ez az Astra nagyon tetszik, kiváncsi lennék a kombira is, az mikor jön ki vajon? Engem leginkább az érdekelne. A formatervezése nagyon jó, de szerintem manapság nagyon nehéz akkora dobást csinálni, mint 1998-ban volt a Ford Focus.
gomeznonstop (törölt) 2009.07.13. 19:13:08
Szalay Művészeti Szalon · http://www.szalayszalon.hu 2009.07.13. 19:16:22
szemeteske 2009.07.13. 19:16:39
kbalage · http://www.balazskiss.hu 2009.07.13. 19:21:45
raiseyoursword 2009.07.13. 19:22:40
MogmondomZazOszintet 2009.07.13. 19:24:03
WolfCorpS 2009.07.13. 19:25:43
WolfCorpS 2009.07.13. 19:27:14
Na mégsem vagyok hülye nem csak szerintem hasonlít mazdára.
GrandePunci 2009.07.13. 19:27:46
Tarajos Goethe 2009.07.13. 19:28:03
Mikor hirtelen felriadva ez egy Mazda.
A hihetetlenül egyedi hátsó lámpa meg Audi de csak pont annyira hogy ne lehessen azonnal felismerni.
Kíváncsi leszek hogy vajon a 30 ezres intervallumokkal ezek a motorok is csapágyasak lesznek-e mint az elődmodellé. Vagy hogy az F Astra óta jól bevált két évente szétrohadó klímahűtő tovább erősíti-e a márkaimázst?
Vagy hogy a futómű kellőképpen zajos lesz-e a divatosan túlméretezett könnyűfémeken. Vajon sikerül-e ismét a H Astránál elkövetett bravúr az ortopéd helyzetbe szerelt gyári könyéktámasszal ?
Megannyi kínzó kérdés melyekre csak a jövő adhat választ !
pickapu 2009.07.13. 19:29:37
Kövezés?
megint 2009.07.13. 19:30:44
series_one (törölt) 2009.07.13. 19:35:08
he?
nemá.
:)))))
"A G Astra is tele volt érdekes formai megoldásokkal, és ha nem lenne belőle négymillió, esküszöm, meg is bámulnánk az utcán."
neeeeeeee
Répatorta 2009.07.13. 19:36:19
Persze ettől még kerekedhet belőle egy jó autó, majd meglátjuk.
Raka1885 2009.07.13. 19:40:24
Opel a divatdiktátor. Ez nagyon jó!!!
Tóth Ágas 2009.07.13. 19:55:52
Már a Mazdánál is sokáig tartott megfejteni a "precíz" összerakás optikai hatását. Talán a hátsó lámpa és a karosszéria közötti minimalizált és egyenletes illesztési hézag kelti ezt a precíz hatást.
Pont úgy, ahogy ennél az Astránál.
KarbatettKezűZoltán 2009.07.13. 19:58:18
Semmi extra.
12 egy tucat.
Carfan 2009.07.13. 19:58:44
Ciri 2009.07.13. 20:03:41
El is olvastam természetesen, éppen ezért is lepett meg, mert több magyar lap is foglalkozott vele.
RaveAcE 2009.07.13. 20:04:36
Vagy én vagyok maximalista?
hg002 2009.07.13. 20:05:39
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.13. 20:06:02
Petro 2009.07.13. 20:08:32
Milyen áttörés gyerekek...
Ciri 2009.07.13. 20:08:53
"Gondolom ugyanazért, amiért a Golf7-rôl sem volt. "
Azért annak túl sok hír értéke nem is nagyon lenne. Eléggé magzati korban van még az. :)
zzoltan73 2009.07.13. 20:09:52
Első ránézésre nekem is a Seat ugrott be, figyelmesebben megnézve a hátulját viszont valóban benne van az az ívelt törés, mint a Mazda 3-ban.
Loptak mindenhonnan egy kicsit és "puzzle"-ként összerakták.
Dr Borivoje Surdilovics 2009.07.13. 20:10:17
Ciri 2009.07.13. 20:11:21
m.a.c.h.i.n.e. 2009.07.13. 20:31:56
Ejh te kis naiv! Hát nem esett még le, hogy miért is került bele a múltkori 10legrosszabb tesztbe? olvasottság! Ez a kulcsszó! Helyén van itt minden, ész, szakáll és zs**ó orr :D
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.07.13. 20:31:58
10000rpm 2009.07.13. 20:38:10
Ez elég átgondolatlannak tűnik így hirtelen... Mind az F Astra szappantartósága, mind a G élei egy akkor már javában futó trendhez való kacsolódás termékei, és az új Astra lámpái is elég elcsépeltek, ez az élekbe belekanyarítunk dolog már a könnycsepes BMW-kkel kezdődött. Az oldalvonal mondjuk jól néz ki, de semmi előremutatót vagy újszerűt nem találok bennük.
Sayniqua (törölt) 2009.07.13. 20:42:40
Bambano 2009.07.13. 20:43:12
12csab 2009.07.13. 20:50:47
Az autógyártás nem a kinézettel kezdődik..
Az F astra a korának megfelelő volt, az akkori swiftek is hasonló mai szemmel igénytelen tákolmányok voltak pocsék anyagokból.
novi 2009.07.13. 21:03:42
Szabados79 2009.07.13. 21:04:27
Füvész 2009.07.13. 21:08:05
OK, van ugye a roadster, meg a Ferrari, ami eleve kétszemélyes. De egy 4...5-személyes autó hátulját miért kell kínzópaddá alakítani?
(Hasonló baromság a Peugeot 407 és társai baromi első túlnyúlása is: rövid tengelytáv, kényelmetlen és felakad...)
Tartok tőle, a "külső dizájn" kezd erősen öncélúvá válni. Valami hülye divathóbort, vagy mi. Nem praktikus, nem sportos, nem kényelmes, és a légellenálláson sem javít annyit, hogy azzal meg lehessen védeni formatervezői koncepciót. (Ja: és a lámpa először is világítson, és lehetőleg ne vonzza magára koszt – az A-oszlopra felhúzott, baromi drága műanyag izék semmire sem jók.)
Akkor tényleg: minek???
Véleményetek?
lcsabee 2009.07.13. 21:09:33
nick2005 2009.07.13. 21:12:31
A lopásról meg mindig eszembe jut, amit Árpa Attila könyvében olvastam. Vagyis a TV2 megvett egy műsor liszincet, de hosszú ideig tartottak az előkészületek. Az RTL meg "lenyúlta" az ötletet, gyorsan összedobták a magyar változatot, és hetekkel előbb adásba adták. Mikor a TV2 is elindította az ominózus műsort mindenki arról beszélt, hogy másolnak az RTL-ről.
PepeMester 2009.07.13. 21:14:57
Tommi 2009.07.13. 21:16:54
KiD 2009.07.13. 21:21:00
akiak 2009.07.13. 21:26:48
remélem az OPC négykerekes lesz, és odaver a Focus RS-nek
Rocko- 2009.07.13. 21:29:57
ahol nem annak a fotónak kéne lennie, hanem ennek:
rocko4.googlepages.com/IMG_3288.JPG
(friss, még meleg, most fényképeztem a '86-os Autórevüből.)
newname 2009.07.13. 21:31:25
Végre egy eredeti forma..végre valami új...végre valami ami megelőzi a korát...
Egy lóf@szt! Néhány éve a legtöbb új tipus így néz ki.
Végre az Opel is eljutott a mába. Bár ha Rüsselsheimben tervezték /nem tudom, nem is érdekel/ (ott meg elég sokan terveztetnek) akkor koppintás.
C. R . M · http://siebel-crm.blog.hu 2009.07.13. 21:32:26
Új Mazda 3 már régóta van:
www.vezess.hu/teszt/mazda3_egy_valodi_japan_auto/19517/
Tesztelve.
Mondjuk alakul az Opelecske, Insigniától ugy érzem jó uton haladnak, szerintem ez is azt a vonalat képviseli, ugyhogy nem nagy ujjitás
Répatorta 2009.07.13. 21:34:06
nick2005 2009.07.13. 21:35:11
nagyonjoe 2009.07.13. 21:37:35
mert a csepkadett meg a monza meg a calibra még még a maga vásárlói körének,nyújtott élményt de sosem volt az opelre a GT óta ilyesmi jellemző,
ez az autó renault megane-mazda3, kia-Hyundai belsővel. meg utánna kéne nézni melyik autógyártónak van művészeti vezetője(angol meg olasz), oszt akkor lehet szobrászatról meg ilyesmiről elmálkedni,ha ilyen autókat dicsérünk a középszerűségbe sülyesztjük a világot és az emberek egy része hamis illúziók világában 120 hónapra meg is vásárolja.
Egészségetekre.(borozgatok)
ui: nekem Deltám van(bocs, tényleg.)
üdv.
Jabozeo 2009.07.13. 21:41:15
nagyonjoe 2009.07.13. 22:04:32
jó, jó de kell sugalni az elérhető luxust,meg ujságiró nemirhat rosszat a legtöbbet eladott márkáról.....
üdv.
UI.Várom, hogy ez a válság tisztitsa a piacot és ne keljen az embereknek megfeszülni, hogy 3 évente lecseréljék a halálosan unalmas autójukat egy olyan ránc felvarotra ami legalább 2 hétig nem lessz másnak, és igy nem lesz unalmas,ja és ne keljen mindenféle matricával és neonnal gagyi spoijlerrel egyedivé "varázsolnia" az autóját.....
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.13. 22:05:14
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.13. 22:06:42
Miért ne lehetne? Csomó mai autó van, amiben kényelmesen elférsz hátul.
sanyey 2009.07.13. 22:07:09
ezt már megint csak nem tudom hol sikerült megálmodnod...
1. soha, egy darab opelt nem hoztak be klímahűtő hibával, max ha valamiért tölteni kellett a klímát (de azt is max 1 hónapban 1-et..
2.soha a büdös életben nem láttam még nálunk 30ezer alatt csapágyasra hajtott motort, sőt, ami azt illeti, fődarab hibával kb 1 évben ha egy Opelt hoztak be...
ennyit mondok, de ezt tapasztalatokra alapozva
sanyey 2009.07.13. 22:11:20
ha valakit érdekel, itt a Sports Tourer képe (grafika)
Szerintem ha nem is a legszebb lesz a kategóriájában, de a legszebbek között lesz ez is!
GGG77 2009.07.13. 22:15:47
Ha formaterv maradok a Bravonál a kompaktok között.
Shelby_Cobra 2009.07.13. 22:18:32
sanyey 2009.07.13. 22:23:27
Hajrá Rüsselsheim!
zzoltan73 2009.07.13. 22:25:10
Ha a motorházat nézed, lámpák nélkül, van benne egy jó nagy adag Yaris.
GHud · http://izesmagyar.blog.hu 2009.07.13. 22:34:08
balukp. 2009.07.13. 22:36:36
Krisi 2009.07.13. 22:42:45
De az, hogy "a bal oldalon az az ív mintha a Toyotára hajazna", na az már kákán a csomó keresése, ennyi erővel minden autógyár az ős Benz-et másolta le, mert 4 kereke van...
Azért remélem nem tesznek bele akkora hatalmas hibákat, mint a H Astra kurvára idegesítő könyöktámasza, vagy a C Corsa elektromos ablakemelője, amit olyan emberek tesztelhettek, akiknek 30 centi hosszú a kezük, mert én csak kicsavart kézzel tudtam működtetni. De lehet, hogy bennem van a hiba.. :)
Formatervre visszatérve meg csak annyit még, hogy ezt a végleges formát már legalább másfél - két éve véglegesítették, azóta csak apróbb változtatások lehettek rajta. Nem úgy mennek a dolgok, hogy megtervezik a kasztnit, aztán rá két hónapra már bemutató...
Horneten 2009.07.13. 22:45:17
_krampampuli_ 2009.07.13. 23:00:35
"Jó" mai, eszeveszetten anyagkispórolós módon most már az Astránál is sikerült a bal oldali tolatólámpát kihagyni.
Persze, ezzel koránt sincs egyedül: Legtöbb autógyár már megszabadult eme alap-felszereltségtől, (némely gyártó a felső kategóriás autói esetén is!) ami nélkül tizenöt-húsz éve nemigen adtak el épkézláb autót.
Csúnya is így, szimmetria nélkül nagyon, és szerintem nem rossz dolog egy útszéli parkoló autó hátrafelé-elindulását messziről észlelni. Sötétben pedig a fényére is szükség volna.
De biztos a zseni előadók megmagyarázták ezen a bemutatón azt is, hogy eddig milyen káros volt számunkra a kétoldali tolatólámpa... Tulajdonképpen azt a maradék egyet is lespórolhatnáik, elvégre nem kötelező felszereltség... lehetne helyette még több műkróm...
Hülyék ezek. :(
Jamieson 2009.07.13. 23:01:50
Mokele-Mbembe 2009.07.13. 23:07:08
Én konkrétan emiatt nem vettem meg anno. Választhattam, hogy vagy az asszony kezét töröm el Z alakban, hogy váltani tudjon, vagy lebarmolom barbárállat módjára a támaszt. Volt némi vita, de mindegyik opciónak akadt ellenzője a családban, így a H Astra kiesett a játékból...
sanyey 2009.07.13. 23:09:54
Más:
az utóbbi néhány hónap során itt elkövetett Opel-rasszista posztok után feltűnhetett a TC tisztelt szerkesztőségének, hogy ISZONYAT sok Opel (és ezen belül is F Astra user) olvassa a márkával foglalkozó írásaikat, és egyáltalán az oldalt is, így ezúton szereném megkérni a Totalcart, legyenek szívesek végre, egy videóval tarkított írásos teszet készíteni az F Astráról! NEM 1.4 FEHÉR ÖTAJTÓS FAPADRÓL, hanem valami tisztességesen felszerelt, nagyobb motorú (Urambocsá ECOTEC) változattal lebonyolítva (az se baj ha sedan).. (Természetesen az Opel ellenes kollégák teljes körű kizárásával, csak objektíven tesztelni képes TC alkalmazottak részvételével)
Ennek igazán örülnék!
Köszönöm a figyelmet :)
Normális 2009.07.13. 23:10:16
(az egyébként mindenki által agyonköpködött) mostani Impreza-nak.
Nézzétek a legfőbb két vonal: a tető, meg az oldalablakok alatti vonal kereszteződését...
Nem gyalázkodásképp írom: nekem mindkettő tetszik, és az új Lancer Sportback-et tartom csúfnak, megoldatlannak...
ccorsa (törölt) 2009.07.13. 23:13:05
Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2009.07.13. 23:21:18
Krisi 2009.07.13. 23:22:23
@sanyey: A TC már csak ilyen: Opel szar, VW fos, BMW király, Mazdánál nincs jobb (főleg az MX-5-nél), és persze csak az a valamire való, érdemes ember, akinek legalább 10 éves a kocsija. De mi ezért szeretjük olvasni :)
Az viszont tényleg rossz, hogy szegény GSI-ről milyen ócska cikk született még anno..
Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2009.07.13. 23:30:50
az, hogy a mítingre rohangászók, meg ügynökök megkapják az 1.4-es, vagy 1.2-es astrát, kitapossák a belét 5-6000 között forgatják, aztán meg széthullik alattuk, és azt mondják, ez szar, az még nem jelenti azt, h az az autó szar. mert sokan vannak, akik ezt csakazértis bebizonyítom, és kinyírom ezt a kocsit alapon hajtják. csakhogy erre vegyenek nekik sportkocsit, mert szerencsétlen alap astrák nem erre vannak tervezve! és ezt mindig elfelejtik. a kitaposósoknak 1.8-ast, vagy 2.0-est kéne adni, vagy dízelt.
Várjuk az F astra tesztet, de a neppermentes, igazolható előéletűt! (nem flottaautót)
Atitüd 2009.07.13. 23:37:36
Az Opel palettájára már ráfért egy ilyen stílusos kategória frissítés az Insignia után. Remek időzítés, csak így tovább!:-)
A "G" Astra valóban az utcarész képe lett az "F" után, de valahogy a "H" mintha........, de ez is izlés kérdése.
_petya 2009.07.13. 23:47:42
Dennis01 2009.07.13. 23:50:53
Krisley 2009.07.14. 00:14:13
sanyey 2009.07.14. 00:24:23
az utolsó betűig egyetértek azzal amit írtál!
más: el kéne kezdeni "aláírásokat gyűjteni" az ügy iránti igényünk erősítéseképp :D
Dennis01 2009.07.14. 00:29:14
vargatom 2009.07.14. 00:30:30
tónik 2009.07.14. 00:42:50
lcsabee 2009.07.14. 01:17:40
pink75 2009.07.14. 02:47:44
amúgy röhejesnek találom, hogy évek óta a lámpa a fő dizájnelem egy autón
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.14. 02:53:31
A Patentwagennek csak 3 volt :)
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.14. 02:55:04
A dolog szépséghibája mindössze az, hogy a te rajzaidért a kutya nem ad egy vasat sem.
pumpuj 2009.07.14. 07:18:02
Szerintem olyan mint a zsiráf: Szép, szép, de azért otthonra nem kéne! :)
zzoltan73 2009.07.14. 07:31:36
"Elég hitvány utánérzése ez
(az egyébként mindenki által agyonköpködött) mostani Impreza-nak."
Az új Imprezáról külön tanulmányt lehetne írni, hogy milyen indítéka lehetett a japánoknak, hogy így elbarkácsoltak egy gyönyörű szép autót. Az Imprezának az a gyönyörű szép nagy hátsó szárny volt a védjegye. Most meg kaptunk egy 5 ajtós, szárny nélküli átlag kasztnit.
Érdekes 2009.07.14. 08:22:22
Dr. Robin Masters 2009.07.14. 08:27:16
Egu 2009.07.14. 08:44:20
És ez a műszerfal! Apám!!! Hihetelten, hogy egyáltalán nem négyszögletű a kormánykerék...:))))
Röviden: nem állítom, hogy ronda -mert az összes Astra a maga korában valóban egész csinos autó volt-, azért nem sikerült semmi extrák alkotni belőle.Mi abban a formatervezés csúcsa, hogy csinálnak egy ugyanolyan autót, mint a többi?
Mondom ezt úgy, hogy G Astrám van (tudom, lúzer vagyok, de közlekedni pont elég).
oggy71 2009.07.14. 08:48:33
Na de télleg ez az I szépre sikeredett, bár azért látszik, lenyultak eztazt innenonnan.
Eccer ha nyerek a lottón s a kombi változata is ilyen jól néz ki rámegyek.
A Digo limo viszont frissült, ha valakit érdekel.
Ymmi 2009.07.14. 09:01:46
pink75 2009.07.14. 09:04:08
nem éppen, más kérdés, hogy nem autókat tervezek
viszont a te véleményedre minden bizonnyal tényleg nem ad senkői őepgoy viaisatiouuuuuuu7z
(köszi, fiam :) )
gin74tonic 2009.07.14. 09:09:05
azert az e kadett 83ban nem piskota volt, az audi akkor gyartotta a csiklampas80ast meg a tepsi100ast, a bmw a kislampase30nal tartoot eppen, 82ig ment a capa, a ford a fiestaval/escorttal/taunussal igen kockas volt, sierra 85vegetol, ugyhogy akkor egy e kadett nagyon gombolyu volt es nagyon nagyot szolt! 1987 decemberetol lehett venni ( egyszerre a golf 1.6 benzinnel ) a merkurnal, 420e ft volt, a golf meg 440eft. ja, lancos 1.2 motorral, semmi ohc! pedig a d kadett 82utan mar csak ohc val jott, persze nem a merkurnal.
gin74tonic 2009.07.14. 09:14:14
gin74tonic 2009.07.14. 09:17:24
@Normális:
"Elég hitvány utánérzése ez
(az egyébként mindenki által agyonköpködött) mostani Impreza-nak."
Az új Imprezáról külön tanulmányt lehetne írni, hogy milyen indítéka lehetett a japánoknak, hogy így elbarkácsoltak egy gyönyörű szép autót. Az Imprezának az a gyönyörű szép nagy hátsó szárny volt a védjegye. Most meg kaptunk egy 5 ajtós, szárny nélküli átlag kasztnit.
=================================================
szorol szora!!! ez a mai imprezza..... ehhhh beleszurkult a tobbi koze.
Ymmi 2009.07.14. 09:18:03
Érdekes 2009.07.14. 09:36:33
Füvész 2009.07.14. 09:36:34
Gyanítom, hogy nem ez az Opel lesz az. Például a Lagune hátsó sorában sincs elegendő fejtér, pedig szép nagy autó.
Kitalálták a nyomorék buborékformát, meg hogy hátul le kell csapni a tetőt (konvergáljon az emelkedő övvonallal, de minek?). Lehet, hogy így 0,302-ről 0,297-re csökken az alaktényező, és a fogyasztás a gyári adatok szerint 0,078 liter/100 km-rel csökken, csak éppen ronda és kényelmetlen lesz tőle az autó. Ennyi üzemanyagot meg úgy is meg lehet takarítani, ha kikapcsolod a sokhangszórós hifit és a klímát csak akkor használod, ha tényleg nagyon kell.
Szóval randa és nem praktikus forma!
Érdekes 2009.07.14. 09:48:43
Rocko- 2009.07.14. 09:51:13
Krisi 2009.07.14. 09:59:00
Jött mögöttem egy szép fehér új kocsi, csak a belső tükörből néztem, mondom deszép ez az új 6-os Mazda. Aztán kicsit közelebb jött, mondom nem is, hiszen ez egy Accord. Megálltam a pirosnál, jobban szemügyre vettem (még mindig csak a tükörból), és jé, ez bizony egy Camry. Aztán megelőzött, és leolvastam a hátáról, hogy Lexus...
Erre viszont ránézek, és azért lerí róla, hogy Opel.
SsPL71 (törölt) 2009.07.14. 10:01:24
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.14. 10:08:02
Tehát ismét eljutottunk oda, hogy az autóterveidért a kutya nem fizet. De azért mutass pár, általad készített autótervet (amik ugye jobbak, mint az Opelé), mert különben még azt hiszem, hogy csak ökörségeket beszélsz a levegôbe.
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.14. 10:10:58
Miért, ültél már benne? Vagy ez csak a szokásos "tudod mit, medve, baszd meg a fûnyíródat"-szindróma? Minek hergeled magad elôre?
Deofren 2009.07.14. 10:12:06
Szóval szerintem is egyértelműen fel lehet ismerni, hogy Opel. Szép harmonikus a forma.
2009.07.14. 10:17:12
Aki szerint ez egy Mazda6, vagy új Megane, az vegye elő az ált. isk. bizonyítványát, és ugrálja rongyosra a rajzosztályzatait.
Én hangosan mosolyogtam, amikor a rombuszosok kihozták az új Megane-t: nézzétek meg az első lámpáit és vessétek össze a Hyundai i30-as lámpáival...mondanom sem kell, a H jött ki előbb. Sokkal előbb. És most nézzétek hozzá az új Astráét. Nem, ismétlem: NEM hasonló.
Kövezés előtt elárulom: nekem tetszik a Mazda6 (sőt a 3 is), és - ó, borzalom - az új Megane is. De választani Astrát választanék, ha több zsém lenne, Insignia Sports Tourert (gy.k.: kombi).
Amúgy is kombipárti vagyok, alig várom az új Astra kombiját. Kíváncsi vagyok a seggére - ha már melle nincsen...
Tomcy 2009.07.14. 10:29:40
Sokkal jobban néz ki mint a golf, vagy a3, de nekem a focusnál is jobban tetszik!
Egyedül a középkonzolon lévő sok gomb ami kicsit aggaszt bár gondolom full egyértelmű csak élőbe ki kell próbálni egyszer.
Ismét nagyot alkotott az opel! Hajrá!!!
2009.07.14. 10:32:20
Gondolom muszáj volt.
Biztosan megfenyegettek a legszarabb 10 miatt az opeles kollégák, hogy egy klíma nélküli 60 lovassal küldenek legközelebb Timbuktuba kókuszpálinkával hajtott hibrid Mazda tesztre... :)
Viheted az enyémet:) De jókat írni ám róla!! :)
dr.oid 2009.07.14. 11:02:44
dr.oid 2009.07.14. 11:25:05
Mr. M.F. Watchman
:D
pink75 2009.07.14. 12:20:49
hál'istennek, nem vagy te nekem valami koordináta 0,0 pont, mert az csak még egy elcseszett életet jelentene a tieden kívül (vazz, nincs jobb dolgod a kötekedésen túl? ki szólt egyáltalán hozzád, fogadatlan, fogatlan, fogalmatlan prókátor?)
Szerinted a legismertebb énekes a legjobb énekes is egyben? Egy dolog dönti el a kvalitásbeli sorrendet, hogy csöng-e a kassza?
Felfogtad, hogy nem autókat tervezek? Szerinted tele van autótervekkel a fiókom? És el tudod-e képzelni, hogy amit most csinálok, az az én választásom volt, és nem kényszerpálya, mert hogy 20 autógyárat ostromoltam, nem kellettem sehova (utóbbi persze nem igaz, ide írom, mert képes vagy elhinni)?
Csihadj, te, jellegtelen tucat-formatervek bamba imádója. Lepöcköltelek a vállamról.
mechanic 2009.07.14. 12:33:13
CSÖRR-CSI££ 2009.07.14. 12:33:48
Idézet a "Pályafutásom 10 legrosszabb..." kommentjeiből
@lacza87 2009.07.13. 18:03:46
"Német lop dizájnban japánt?l LOL:) nézd már meg a Lexus mekkora koppintás a német prémiumoktól (IS,LS)"
Szerintem ne nagyon fikázzuk a tc. színvonalát, ha mi ilyen színvonalon kommentelünk!
Ez az Astra -forma egyértelműen a japán dizájniskola elemeiből építkezik. A H Astra is, ezért néz ki végre normálisan.
A '90-es évek Honda Civicjénél megvolt már ez a forma, amúgy tényleg Mazda 3, de akár Seat is lehetne.
Most akkor ki lopja a dizájnt kitől???
Amúgy, nekem tetszik, bár lehet, hogy azért, mert ez legalább nem kisstílűen, kispolgárian unalmas, fapados hanem fiatalosan dögös, lendületes.
Még akkor is inkább ez, mint a régebbiek, ha engem már kissé a tizen-huszon évekkel ezelőtti Star Trek -szerűen túldizájnolt kétkazettás hordozható rádiós magnókra emlékeztet, ami lejátszás közben színes diszkófényekkel villogott. A vásározók és a céllövöldések kedvence volt. Hű, hogy tudott szólni rajta a 3+2, meg a Modern Talking! Ja, és óriási színes matricán hirdette: 350 Watt (!). Aztán a fejlődés abból állt, hogy a gyártók egyre képtelenebb teljesítményadatokkal licitáltak egymásra úgy, hogy egy kisebb sporttáska méretű cucc többezer wattot tudott a matricájával mutatni :)))
Ha jól tudom, ezt hívják parasztvakításnak.
Ha pedig ennél az Astránál, a tartós használat során az derülne ki, hogy a fúdedizájn külső alatt megbízhatatlan technika van, akkor is nagyot nőtt a szememben az Opel, mert a mostani autóikon látszik az igyekezet, hogy legalább megpróbálták... Nem pedig odaszarunk valamit, és azt mondjuk, a sok parasztnak jó lesz az így is.
A régieket éppen ezért utáltam.
LGLuke 2009.07.14. 13:15:03
Engem a régebbi Mitsubishi Colt-ra, valamint a Mazda 3-asra emlékeztet a hátulja, és valóban az a legszebb része az autónak, bár az embléma körüli vágás és a csomagtartó nyitó rés szerintem túl hangsúlyos lett, ezért picit ront az összképen.
A számomra hasonló formák pedig:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/47/Mitsubishi_Colt_rear_20071015.jpg/800px-Mitsubishi_Colt_rear_20071015.jpg
carbl.com/im/2008/07/mazda3-2.jpg
Persze a lámpáknak azért más az alakjuk, de mégis emlékeztet ezekre az autókra.
Ami viszont számomra furcsa, hogy a Golf esetében mindig felhozzák a szakújságírók a konzervatív vonásokat, és a túlzott hasonlóságot az elődre.
Tény, hogy sok hasonlóság mutatkozik az elődökkel, de legalább hűen hirdeti Golfságát az utód.
Az Astrák esetében pedig mindig óriási az eltérés. Szerintem ez legalább annyira negatívum. Mintha az előző szériák annyira rosszul sikerültek volna, hogy az utód szégyelli az előzők vonásait, és gyökeresen próbál eltérni tőlük. Főleg az F, G, H Astrák esetében látható hatalmas eltérés, illetve majdnem hogy rokoni szál csak a hűtőmaszk-embléma. Az új halványan hasonlít talán a H-ra, de azért alaposan átmaszkírozták. Szóval, ami az egyik oldalon negatívum, az lehet a másikon is, amennyiben túlzásba viszik.
Érdekes 2009.07.14. 13:32:10
korszellem 2009.07.14. 14:10:43
Ugye még véletlenül sem az történt,hogy elfelejtetted,hogy az opel tulajdonosi szerkezete átalakult?(életem 10 legrosszabb autója).az elvtársak meg leszóltak fenntről,hogy "gyerekek,az opelről vagy jót,vagy semmit".persze most már az f astra segge is überfasza! lol
kuszekat 2009.07.14. 14:38:19
..írja ezt az az ember, aki néhány nappal ezelőtt még az F Astrat a világ 10 legszarabb autója közé sorolta. Mi va Robika, csak nem lehetett elmenni amellett, hogy a fél ország lekúrt?
Amúgy nekem tetszik az I Astra is meg a cikk is... Kár, hogy nincs pénzem egy ilyenre cserélni a 11 éves F Astrámat...
raiseyoursword 2009.07.14. 15:53:26
gnme 2009.07.14. 16:50:46
Váltottam VAG-ra sorry.
Nekem az opel nem garancia arra, hogy a kocsi jó.
zigzeg 2009.07.14. 18:27:32
zigzeg 2009.07.14. 18:34:53
Svéd. 2009.07.14. 19:20:49
Svéd. 2009.07.14. 20:15:31
ekutya 2009.07.14. 21:12:14
konti10 (törölt) 2009.07.14. 23:40:26
velo · http://www.astra-coupe.hu 2009.07.14. 23:57:49
A post tényleg kicsit erősebb hangvételű a kelleténél, ettől eltekintve szerintem is nagyon szép az új Astra. Nekem G Astrám van, 8 éves múlt, és mindig megcsodálom, akár megyek le reggel a parkolóba, akár valamelyik áruházból jövök ki. És mások is megbámulják... Jó, nem egy mezei 1.4, de nem is giccsparádé (sőt, az ültetés kivételével teljesen gyári) :)
img.carstyling.hu/usercars/00/02/52/60/25260_1230557490.jpg
Az Opelek egyébként a maguk idejében igenis látványosak voltak. Csorgattuk a nyálunkat anno az újonnan kijött G-re és a H is tetszetős volt annakidején. Persze, népautók lettek, ami annak is köszönhető hogy kishazánkba olyan szuperalapfelszereltségű modellek kerültek javarészt, hogy hihetetlen - persze ezáltal nagyon kedvező áron, biztonságos és megbízható autókhoz lehetett jutni (erre volt igény). Az esetleges meghibásodásoknál a nagy számok törvénye is bejátszik, mint az FujitsuSiemens notiknál... Azt pl nem vennék, pedig egy szervizes haverom szerint semmivel sem rosszabbak mint a többi, állítólag nagyon jó az ár/érték arány, és azért a sok meghibásodás, mert (talán) ebből adnak el a legtöbbet...
egy szó mint száz: sokat lehetne azon vitázni, hogy melyik autó korszakalkotó, és melyik nem, mennyiben szól bele a divat, és ki mit lát bele 1-1 design-elembe. Szerintem szép az Astra I, egyedi és fiatalos is. Ez a hasonlítgatás meg szánalmas. Ennyi erővel minden felhúzott hátsólámpás autó Focus koppintás, vagy az új C mercire nyúlták le a G Astra lámpáit... ugyanmár. Vannak Trendek, divatok, korszakok. Régen minden autó kockalámpás volt, azelőtt meg mind kerek. Egy időben a szupergömbölyű forma volt a divat, aztán az éles szegélyek lettek a menők. Ez van, tessék elfogadni.
Én egyébként legjobban a 3 ajtósat várom, biztos bitang lesz, gondolom sejtitek, hogy a GTC Astrát is imádom. Amúgy a másik nagy kedvencem a Kia Pro'Ceed, kár hogy nincs hozzá rendes benzines motor...
Hajrá Opel! Peace :)
sanyey 2009.07.15. 02:25:17
Jaja, a GTC-t én is várom.. bár az valszeg nem lesz olcsó játék, mivel szinte teljesen új fejlesztés lesz az 5 ajtóshoz képest... most nem csak a karosszéria lesz teljesen más a 3 és 5 ajtós között, hanem "egy másik autó" lesz a 3 ajtós (azt viszont nemtom már megmondani h itt vagy az A5.hu-n olvastam):DD
velo · http://www.astra-coupe.hu 2009.07.15. 11:29:10
Itt is volt hír, hogy az Astra Coupe-ként fog érkezni. Kiváncsi leszek, bár számomra a G Coupe-nak is inkább a mostani GTC volt az utóda, mint a testes TwinTop. Remélem tényleg valami ütős járgányt kapunk :D
itt a cikk:
totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.07.08.&377749
2011ig lehet gyűjtögetni :D
Loncsár szomszéd 2009.07.15. 11:40:33
Biztos ezt is valamelyik koreai gyárból kukázták, mint a H-t...
Fantáziátlan, semmilyen, összeszedett-vedett semmi.
Úgy gondolom, hogy a G astrát meg az Insigniát nem az Opelnél tervezték, vagy pedig felhasználták rájuk az összes céges eredetiséget, ötletet, hozzáértést, oszt a H meg I astrába már semmi sem jutott.
Svéd. 2009.07.15. 12:11:20
newname 2009.07.15. 15:17:46
Szomszéd, csak hogy tudd!
A koreaiak már qrva régen Európában terveztetnek. A Hyundai (szerintem a KIA is, de nem tudom)pedig konkrétan Rüsselsheimben. Ott a levegőben van ez a fazon.
gyufaa 2009.07.15. 18:20:16
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.15. 18:24:23
Öreg, neked valami gond van a látásoddal.
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/53/BMW_335cd_%28E92%29_M-Paket_front.JPG
Il mio nome è Nessuno (törölt) 2009.07.15. 18:26:08
De sajnos lófaszt nem tudsz rajzolni, csak a pofádat jártatod.
monza3.6 2009.07.15. 21:55:12
Johnson Buxton 2009.07.15. 22:29:35
Ha magában nézem a cikket, akkor oké, de az F Astra 10. hely pár napja......Így már egy kicsit izzadtságszagú :)
ekutya 2009.07.16. 15:33:15
en.wikipedia.org/wiki/File:Izabel_Goulart.jpg
ekutya 2009.07.16. 15:38:36
ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.07.28. 10:20:07
bocs, de lattal xantiat hatulrol?
sztem arra igaz ez a mondat. kevés vonallal egyszerre elegans és sportos is.
mondjuk nekem xm-em van, annak a hatulja is tetszik :)
ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2009.07.28. 10:21:24
(és csak egyetlen dolgot hianyol, de azt nagyon:(((( : hatsohajtast...)