Parizer vs. téliszalámi

BMW 530d - Mercedes E 250 CDI

  2009. június 22. - papptibi Címkék: vélemény

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

A XI. Blitz Weekend képekben
2015-07-27 19:29:36

Gabi, akit az udvari dohányzóhelyen csak Mantás Gabesz néven szólítanak, az idén újabb fejlesztéseket hajtott

Itt sem Ferrariból van a kerítés...
2015-07-16 17:43:31

Az autósport a hőskorban még a városokban zajlott, de idővel száműződött onnan. Aztán az autósport gondolt

A legkirályabb ötlet, amit gumin láttam
2015-06-06 14:02:50

A minap gumibemutatón jártam, bár ilyesmiről nem szoktunk írni, egyszerű megfontolásból. Marha nehéz

Kéne egy Tesla?
2015-05-15 18:19:48

Vagy beérnéd egy villany-Golffal is? Netán utálod a villanyautókat, mert az autó benzinnel megy? Az sem baj. A

 

Ahogy a parizerből is, autóból is a frissebb a jobb. De arra nem számítottam, hogy a Mercedes rögtön téliszalámit ad.

 Vélemények az azonos című írásunkról.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr71200138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alf (törölt) 2009.06.22. 21:52:57

A merci elejével az a bajom, hogy a lámpákat kettéválasztó csík nagyon erőltetett, főleg, hogy folytatódik a motorháztetőn, amit így rengeteg vonal tagol.
Nem egy letisztult forma, hanem inkább egy olcsó segg fölötti tetkót idéz (bocsánat)ez az arc... persze van akinek a tetkó formavilág is tetszik, tehát ízlések és pofonok.

Az alsó led-sor meg a rácson..hááát kritikán aluli. A led-sor amúgyis zsibvásár hangulatot ad még egy letisztultabb audinak is, de itt aztán tragédia.

De ne felefkezzünk el a tetkóvonalak találkozási pontjába ormótlanul be nem illeszekedő rendszámtábla -tartó helyről sem (vagy inkább hiányáról)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.22. 21:53:55

@Hrzrasn:

Éndzsöl ájt bele tudsz-e szuszakolni az első lámpák helyére? :-)

Ratnet 2009.06.22. 21:54:06

@Alf: Ja akkor elnézést. A Citroen az már itt tényleg vörös posztó lenne egyeseknek.:-)

vmaast 2009.06.22. 21:56:37

@Hrzrasn: "Aki még a büdös életben nem vett VWt szalonból, annak irreleváns a véleménye a VW-kkel kapcsolatban, mert nem potenciális ügyfél."

De hát nem mindenki születik úgy. Egyszer csak megvette az elsőt, nem? :)

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 21:59:09

@Shadowbull: Na most az R8nak U-alakú, baszott nagy, négycsöves dobja van, de majd legfeljebb összehegesztünk 4-5 Koppányt :)
C-oszlop tövét meg kifúrjuk, és beletûzünk egy rókafarkas antennát :)

dtmvec 2009.06.22. 21:59:13

nekem abszolút a vezetési élmény számít. Volt szerencsém mercit is és BMW-t is kipróbálni,és azt kell mondjam, jelenleg e tekintetben a merci nem nőtt fel a BMW-hez.Hangsúlyozom,hogy szerintem. És itt most persze nem az AMG-ket írom le ezzel. Jelenleg E30 coupem van,és sokkal nagyobb élvezet vezetni,mint egy mercit. És ha nemsokára összejön a cash,akkor se újabbat veszek,mert engem nem érdekel,h. új, meg tele extrával...,hanem egy e36 m3-as motort bele!!!! :))))

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 22:01:20

@vmaast: "De hát nem mindenki születik úgy. Egyszer csak megvette az elsőt, nem?"

Persze. Na onnantól számít a véleménye.
Kibicnek nem osztanak lapot.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.22. 22:02:06

@Ratnet:

A negatív véleménnyel mint olyannal senkinek semmi baja nem volt, míg el nem kezdtél hisztizni és észt osztani ilyen-olyan stílusban, mikor valaki meg merte kérdőjelezni a meglátásaidra. Ehhh...

Ratnet 2009.06.22. 22:03:35

@Shadowbull: Tudhatnád, ha értenél hozzá, hogy a Koppány dob ma már kuriózum, ritkaság. Paragi a menő.:-)

dtmvec 2009.06.22. 22:03:57

@limitno: csa egyetérteni tudok Veled

Ratnet 2009.06.22. 22:13:34

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Ilyenekre nem emlékszem csak a sértődött beszólásokra, hogy aki csóró az ne szólja le a merdzsót.:-)

Az pedig, hogy ez a Merci olyan ocsmány, hogy a gazdag is csak sznobériából dönt a megvásárlása mellett, az az én személyes véleményem. Ha el tudod fogadni, ha nem.

Ha ez a Merci szép lenne akkor nem osztaná meg ennyire a közvéleményt. A szépséget nem lehet/nem kell megmagyarázni. Van egy mondás mely úgy tartja: A szép az ami érdek nélkül tetszik.

Ezek a modern autóformák meg néha olyanok, mint az urban-legend: Egy egyszerű majom összekent festékkel egy vásznat, és volt egy olyan 'műértő' akinek be lehetett adagolni, hogy ez egy remek ám szokatlan festőművészeti alkotás.:-)

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2009.06.22. 22:13:44

szerintem a Merci külsőre tisztán Mercedes, belülről kevésbé, de az órákon ott is átjön

a BMW-t már megszoktuk, de amikor kijött, kevésbé volt BMW-s, főleg az első lámpa elég gáz

Ratnet 2009.06.22. 22:18:36

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: "Éndzsöl ájt bele tudsz-e szuszakolni az első lámpák helyére? :-)"

Minek oda Angel eye? Hisz erre is gondoltak az Audinál. Ott van benne gyárilag a kínai karácsonyfaégősor.:-)

Shadowbull 2009.06.22. 22:19:44

@Hrzrasn: Szerintem driftautot kene belole faragni.

Megihletett Tézé takolmanya :)

sb

vmaast 2009.06.22. 22:20:02

@Hrzrasn: Vagyis volt egy olyan időszak, amikor nem volt ember a Föld nevű bolygón, akinek számított volna a véleménye. Aztán pedig egyesével nőtt a kiválasztottak tábora :DDD Hát... ez elég furcsa gondolkodásmód, de biztosan igazad van.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 22:21:16

@limitno: Kár temetni a Mercit, az egy más teljesen más világ, ott a cicoma elvárt dolog. Ha látnád, mennyi króm van egy Maybach belterében, valszeg sikítófrászt kapnál - a vásárlóinak meg tetszik.

Pasas 2009.06.22. 22:21:24

Hát a forma szubjektív, nem is kívánok igazságot tenni, de az az alsó LEDsor tényleg kritikán aluli. Az a törés benne, semmi harmóniát nem mutat. Talán fordítva rakták fel.

Seca81 2009.06.22. 22:25:04

@Hrzrasn: Szalonból vettük ex bnőmmel és baromi sokat használtam, szóval ha megengeded lehet véleményem az autóról.
Attól, hogy sikeres modell és sokat adnak el belőle No-ban, nem biztos h mindenkinek bejön.
Szóval az ítélőképességemmel nincs gond ha nem baj...

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 22:26:42

@vmaast: "Vagyis volt egy olyan időszak, amikor nem volt ember a Föld nevű bolygón, akinek számított volna a véleménye."

Amíg VW-vásárlók nem voltak, addig VW sem létezett, nem értem mi a tökömet akarsz kihozni ebbôl.

"Aztán pedig egyesével nőtt a kiválasztottak tábora"

Így van. Egyesével, de évi többmillióval (illetve eleinte csak párszázezerrel, a KdF-re 330 ezren fizettek be '45 elôtt).

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 22:28:44

@Shadowbull: Becsövezzük? Még a kárpitokat kéne kitépkedni, meg a bôrös szar helyére egy tisztességes Momo-kormányt berakni :)

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 22:31:44

@Seca81: "Attól, hogy sikeres modell és sokat adnak el belőle No-ban, nem biztos h mindenkinek bejön."

Nem is állított ilyet senki. Akkor amúgy miért vetted meg? Csak azt ne mondd, hogy elôtte nem engedték kipróbálni.

"Szóval az ítélőképességemmel nincs gond ha nem baj... "

De, az ítélôképességeddel van a gond, totálisan mellétrafáltál a tömegigényeket illetôleg. A saját vélemény, az egy külön dolog.

dennisthemenace 2009.06.22. 22:34:11

@Ratnet: Meghozza ketcsovu..Kistelek rulez..:))

vmaast 2009.06.22. 22:36:50

@Hrzrasn: Ne kapd fel a vizet, csak próbálom követni a gondolatodat. Kinyitott az első szalon, bement egy bajor gazdálkodó, aki az autó mellé kapott egy füzetet, abba egy pecsétet, hogy már számít a véleménye. A másodiknál egy újat, stb. Aztán jöttek a többiek, vásároltak, gyűjtögettek...klikkesedtek, kinek mennyi vásárlása van már... Tényleg! Aki már több Vw-t vett szalonból, annak egyenes arányban nő a véleményezési joga is?

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.22. 22:40:40

@Ratnet:

Ilyenekre nem emlékszel? Hmmm, mily' meglepő. Javaslom a kommentek újraolvasását - tanulságos lenne. Shadowbull és Hrzrasn mellett én is csupán tényeket közöltünk, amiken te megsértődtél és elkezdtél személyeskedni.

Értő olvasás: az ellenvélemény önmagában nem baj, sőt. (Annak közlése már annál véleményesebb.) Nekem sem tetszik, mégis több hónapra előre le vannak kötve a gyártókapacitások - ez van.

Viszont te többek közt olyan tényekkel vitatkozol, hogy a kibicek véleménye semmit sem ér egy gyártó szemében mindaddig, amíg az egyén nem változik potenciális FIZETŐKÉPES vevővé. Mert ugyebár az új F450 piackutatása során a Ferrari is a zöldséges Merga és '70-es Volvo tulaj hippik véleményére alapoz... Jah...

Nem azon megy a vita, hogy szép vagy sem (ugyebár ízlés kérdése), hanem azon, hogy néhányan nem bírják megérteni, mi a fizetőképes kereslet és a potenciális vevő fogalma. Fontos kérdések pedig ezek. Javaslom a tanulmányozásukat személyeskedés helyett :-)


Az a "kínai karácsonyfaégősor" mellesleg pár éven belül kötelező tartozék lesz minden egyes új autón, mint nappali-fény. Az már mellékes, hogy a jelenlegi felhozatalból messze az Audinak sikerül ezt a kérdést a lehetőségekhez mérten legízlésesebben megoldani... :-)

Jóéjt!

Seca81 2009.06.22. 22:46:42

@Hrzrasn: Akkor fogalmazok másképpen, hogy megértsd, visszanyúlva a régebbi kommentemhez.

Úgy ítélem, hogy az autó az együtt töltött idő alatt nem azt nyújtotta amit elvártam.
Továbbá megítélésem szerint jobb érzés volt visszaülni a másik, régebbi autóba.

Szóval nem tudtam megszeretni. Ennyi. Viszont ha visszaolvasol, egy szóval sem írtam, hogy rossz autó lenne, egy percig sem kérdőjeleztem meg a minőségét és piaci sikereit.

De látod? Rögtön azt vetted ki az írásomból, h általánosítok, pedig úgy gondolom érthetően fogalmaztam. És nem, nem mások nevében beszéltem, hanem a saját tapasztalataimat osztottam meg, ezzel sztem nincs gond.

vmaast 2009.06.22. 22:47:33

Tényleg!
Céges autó ér?

vmaast 2009.06.22. 22:49:43

És avulás nincs?
Tudod, az a fickó a reklámból, aki megvette élete első autóját, mittudomén hány évvel ezelőtt. Lehet, hogy az már nem is számít. Mégiscsak egy bogár...

Seca81 2009.06.22. 22:53:59

@vmaast: Céges autó, nyeremény autó, anyucié, apucié ér-e?

Nekem is lett volna a következő kérdésem :)

HAWOCK 2009.06.22. 22:54:26

@Hrzrasn:

Sok esetben bizony nem irreleváns még akkor sem ha a „büdös életben” nem vett pl VW-t. Ha egy ügyfélkör VW-től különböző X-t és Z-t használ majd kipróbálja a VW-t és azt mondja ez nekem nem tetszik mert… akkor VW azt mondja: megszerezzük a X és Z potenciális ügyfeleinek egy részét úgy hogy ezen változtatunk ezáltal a mi potenciális ügyfelünké tesszük őket. Legközelebb X és Z ügyfelei kipróbálják pl a VW DSG váltóját és azt mondják: ez kibaszott jó, kell. A már meglévő VW ügyfelek persze kedvelik a DSG-t, X és Z (aki ugye „büdös életben” szalonból nem vett VW-t) terméket használók is kedvező véleménnyel vannak róla hajlandóak váltani, tehát az irány jó ez az, ezt kell csinálni….

Vagy megjelenik egy új modell pl Ssangyong Actyon. Az emberek 90%-a (akik a büdös életben nem vettek még szalonból…) hátast dob az autótól mert szerintük ronda. Egy tényleges Ssangyong vásárló (aki korábban szalonból vett Ssangyong-t :-)) azzal szembesül hogy az összes haverja aki bár soha nem vesz új autót (lehet csak használtpiacról vesz autót vagy busszal jár) azt mondja az autó bűn ronda. Ezt máshol is hallja, neki talán tetszik de a közeg véleményformáló ereje netán olyan nagy lehet, hogy a közvélekedés alapján inkább használtpiacról vesz egy X-t a Ssangyong helyett hogy mind saját maga hiúságának és mind a „barátai elvárásának” meg tudjon felelni.

Mercedes ügyfél: az teljesen kizárt, hogy a Mercedesem hátulról egy Hyundai-ra elölről a LexusGS-re emlékeztessen. Inkább veszek C-t vagy kifizetem az S-t, de az kizárt, hogy ne legyen egyértelmű mibe ülök, az autóról a tömegek ezt meg azt mondanak, hogy így meg úgy néz ki ebből nem kérek…. Nekem olyan Mercedes kell mint azon időkből való volt amikor a hátsó fél lámpából lehetett tudni hogy ez egy Mercedes és nem más és nem is emlékeztetett másra.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 22:57:26

@vmaast: "Ne kapd fel a vizet"

Nem kaptam fel a vizet. Itt engem még senki nem látott idegesnek :)

"Kinyitott az első szalon, bement egy bajor gazdálkodó, aki az autó mellé kapott egy füzetet, abba egy pecsétet, hogy már számít a véleménye."

Pontosan.

"Tényleg! Aki már több Vw-t vett szalonból, annak egyenes arányban nő a véleményezési joga is?"

Természetesen. A törzsvásárlók véleménye mindenhol a legeslegfontosabb. A gyártók ívben szarják le, hogy mit hord össze az interneten néhány, a szalon üvegét kívülrôl nyaló holdkóros. Ellenben a szar is vigyázzba áll a teljes igazgatótanácsban, ha a taxisok tömegesen jelennek meg a konszern központi épülete elôtt, és kijelentik, hogy kurvára nincsenek megelégedve a W124 minôségével (Stuttgart, 1986).

Seca81 2009.06.22. 23:00:55

@Hrzrasn: Figyelj. Ugyanúgy elfogadom a véleményed ha másfajta típusról írsz, nem is kell, h sokáig használd...
Úgy gondolom meg is szoktad osztani velünk, h más autó miért tetszett, miért nem. Belekötöttem volna? Nem hinném, hisz azzal a típussal neked volt élményed, nem pedig nekem.

Ha pl mindkettőnk használt egy ugyanolyan típust, tudunk egymással ellentétes és azonos véleményeket alkotni. Legyen szó új autóról, hisz abba mi fingottunk először...

Ratnet 2009.06.22. 23:02:10

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Úgy tűnik te nem olvastad el a kommenteket vagy összekeversz valakivel, akit érdekel az efféle luxuscikkek eladhatósága. Én a formáját szóltam le, és csak személyeskedésre válaszoltam személyeskedéssel. Akinek ez fáj az először nézzen magába.
Általában egyébként épp az általad említett két 'úr' szokta flegmán ledorongolni a jónépet.:-)

A bohóclámpa meg sosem lesz kötelező, maximum egy múló divat.

Shadowbull 2009.06.22. 23:03:13

@Hrzrasn: Kene valami tisztesseges motortuning is.

Mondjuk a katalizatorokat ugyis kiflexeljuk a koppany elott, de inkabb turbositani kene.

Az intercoolert meg elore kene tenni, de ugy, hogy a csovezes mindenkeppen az utasterben menjen. Igenyesen, szepen.

Tézé autojaban is kiflexeltek a tuzfalat, es az olyan meno.

Szoval a muszaki reszleteken meg egy kicsit dolgozni kell, de flexelni mindenkeppen akarok :)))

sb

vmaast 2009.06.22. 23:13:13

@Hrzrasn: :) Szerintem meg azért butaság ez, mert így sosem nyer piacot egy gyártó sem. Márpedig az létfontosságú. Új vevőket kell megnyerni, ezért vizsgálják a gyártók a közízlést, és nem kizárólag a felhasználók véleményét. Ismered a szót? Piackutatás. Ha A Te véleményedet osztaná a Vw, akkor kb két modelljük lenne: a Golf, meg Passat. Az új Scirocco sem a taxisoknak készül (aztán hogy kinek???), és a Phaeton sem, és ha nem veszik figyelembe a "még nem júzerek" véleményét, a sok-sok szép új autójukat nyugodtan feltehetik a saját kloákájukba ;-)

vmaast 2009.06.22. 23:16:20

@Ratnet: a nappali menetjelző fény konkrétan az lesz, még ha nem is feltétlen az ezerforintos LED-sor megoldással. A HELLA-nak már van.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 23:23:29

@Shadowbull: A beltérben csövezés igenis menô dolog. Én már láttam utólag injektorosított 316ot, ahol a befecskendezô rendszer egy része a hátsó ülés helyén volt.
Tûzfal nem gáz, majd megcsináljuk az újat kazánlemezbôl, úgy fog merevíteni, mintha ki se lenne flexelve. A flexet én is szeretem, fôleg az akkusat, az adja az igazi mûvészi szabadságot! :)

Ratnet 2009.06.22. 23:32:50

@vmaast: A karácsonyfaégősorról beszéltem. Az nem lesz.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 23:40:17

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: "Az a "kínai karácsonyfaégősor" mellesleg pár éven belül kötelező tartozék lesz minden egyes új autón, mint nappali-fény."

Stop, stop, stop! A menetfény ma még nem kötelezô, 2011tôl lesz az az EUban, de ez még csak tervezet. A LED szintén nem kötelezô, már az amerikai piacos E39en is volt menetfény 95ben, sima izzóval (utólag is kódolható). A LED csak elôny, mert kevesebbet eszik, meg jobban buknak rá a vevôk.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 23:44:08

@vmaast: A menetfénynek nincs köze a fényszórógyártóhoz, egy egyszerû kapcsolás, ami bármely autóba beszerelhetô:
www.waeco.com/de/2392_2395.php

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 23:47:43

@Ratnet: "karácsonyfaégősor"

Fogsz te még Homasitában vett LEDsort gyorskötözôvel a morcosított szemöldök alá heftelni, van egy olyan sanda gyanúm.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.22. 23:55:09

@vmaast: "Új vevőket kell megnyerni, ezért vizsgálják a gyártók a közízlést"

El vagy te tájolva, sosem vizsgálnak közízlést, hanem a célcsoportot. Leszarják, hogy a tököli driftnapok közönsége mit gondol az S-osztályról.

Ha már VW: a VW elsô termékénél nem vizsgáltak semmit, az egyetlen tervezési szempont az volt, hogy 1000RM alatt legyen a KdF-Wagen ára.

Hrzrasn (törölt) 2009.06.23. 00:05:40

@vmaast: "Új vevőket kell megnyerni, ezért vizsgálják a gyártók a közízlést, és nem kizárólag a felhasználók véleményét. Ismered a szót? Piackutatás."

Ismerem, veled ellentétben. Ha pl az Audi új ügyfeleket akar szerezni, akkor a BMW-ügyfelek igényeit fogja megnézni, és leszarja, ki mit okoskodik a neten, vagy a Calibrások szerint milyen kéne legyen az új A5. Ezt úgy hívják, hogy célcsoport.

"Ha A Te véleményedet osztaná a Vw, akkor kb két modelljük lenne: a Golf, meg Passat."

Veled ellentétben én nem hiszem azt, hogy releváns a véleményem a VW számára, lévén, hogy még sosem vettem elsôkerekes autót. Egyébként se adj hülyeséget a számba, pont én írtam, hogy a Polo kifejezetten sikeres modell. Hogy miért, azt az a párszázezer ember tudja, aki megvásárolja évente, nem te.

Ratnet 2009.06.23. 00:08:44

@Hrzrasn: Látod, milyen kis frusztrált, személyeskedő provokátor vagy?:-) Audis komád már nincs itt, hogy láthassa.

Esetleg megmondanád melyik autómat morcosítsam? Érdekel a véleményed, hamár ennyire idült fixa ideád van a Magyarországon ragadt embertársaidról, akik ráadásul szégyenszemre segédmunkásként (neadjisten sofőrként sic!) tengetik életüket?
Ugyanis ha a barátnőm egykori Z750-ese izgat ennyire, amit nem szégyellt így használni huszonéves fejjel (mellesleg nő létére aktívan részt vett a teljes felújításában), akkor elég gagyi felhozatalod van tények és érvek terén lássuk be.

Szabadulj meg a kényszerképzeteidtől mielőtt rádtalálna idegalapon a gyomorfekély a billentyűzet előtt, vagy aranyeret kapnál az erőlködésben, hogy mindennap fogást találj valakin.:-)

A karácsonyfaégősort pedig várjuk ki. Én azt mondom nem lesz, te meg várod nyálzó szájjal mint az ovis a Mikulást. Az idő majd pontot tesz a vitánkra.

vmaast 2009.06.23. 00:53:10

@Hrzrasn: www.tagfahrlicht.com/uk


És ha érdekel, konkrét árakat is mondhatok BMW-, MB-, Audi, VW-specifikusan, bár még egyet sem vettem szalonból.

A közízlést pedig nem Tökölön vizsgálják, hanem Tokyo-ban, Frankfurtban, ha hallottál már ezekről a városokról ;-), vagy más motorshow-k alkalmával.
Így lesz szériagyártás egy-két egyáltalán nem tervezett koncepcióból (vagy viccből) is, mint pl a Nissan mackós felniéből, de pl így került közönségnyomásra szériába a 8C, amit egyáltalán nem terveztek sorozatgyártani. Amúgy a Bangle féle BMW pont azért lett kitalálva, hogy ne csak az ötvenes prosztatás bankvezérek vegyenek nagyautót tőlük. A bogár szempontjai meg... Most viccelsz? 80 éve volt.

vmaast 2009.06.23. 01:00:24

@Ratnet: Leginkább LED-es lesz (nagy átmérőjű 1 vagy 2 W-os un. power-LED), mert nagy a fényintenzitás, az élettartam, és kicsi a fogyasztás.
...És még mielőtt valaki belémkötne, hogy az 1-2 Watt kevés, közlöm, hogy nem. A LED hatásfoka ugyanis 75-85% szemben az izzók 7%-ával szemben. Számít a véleményem, mert tanúk előtt vettem már szaküzletben ilyesmit :D

Roadkill 2009.06.23. 01:20:45

@vmaast: "Számít a véleményem, mert tanúk előtt vettem már szaküzletben ilyesmit :D"

Es szamlad van rola? Torzsvasarlo-e vagy-e?

Ciri 2009.06.23. 05:51:51

@Shadowbull:

Ne nagyon fikázd TZ-t, mert még a végén kiírja a neved és címed!

Vigyázz bazzeg, mer' durva is tud lenni, ha belegázolsz abba a pici, rózsaszín világába. :))

Errnyóc tuning az kell! A fekete sem jó, dobozos festékkel kell bele húzni csíkokat, vagy átfújni az egészet.A krómantenna is kimaradt.

(Az egyik Lexus GS tulaj sztorija érdekel? A csávó átfújatta a két hetes autót, mert kiderült, hogy lakkfekete volt? Meg a fabetétet saját kezűleg festette át szürkére? Gyári kereket lecserélte Enzo H-ra? Van még, folytassam? :D )

ColT · http://kilatas.great-site.net 2009.06.23. 06:31:12

"De nem féltem a BMW-t, egyszerűen azért, mert elég markáns és agresszív"
Meg azért mert ha a Bömbiből is lesz új, akkor az miket tud majd...

Meg mert úgysem lesz soha ilyenem :d

Shadowbull 2009.06.23. 07:58:00

@Ciri: "Ne nagyon fikázd TZ-t, mert még a végén kiírja a neved és címed!"

Nem köll neki faradni, itt van e:

Saul Hudson

Camino de la Cumbre
Sherman Oaks, California (CA)
United States (US)

"Az egyik Lexus GS tulaj sztorija érdekel? A csávó átfújatta a két hetes autót, mert kiderült, hogy lakkfekete volt? Meg a fabetétet saját kezűleg festette át szürkére? Gyári kereket lecserélte Enzo H-ra? Van még, folytassam?"

Hehe:) Johet a folytatas:)


sb

Shadowbull 2009.06.23. 07:59:18

@Ratnet: "Látod, milyen kis frusztrált, személyeskedő provokátor vagy?"


Tukorbe neztel-e mar?

sb

Hrzrasn (törölt) 2009.06.23. 08:23:27

@Ratnet: "Látod, milyen kis frusztrált, személyeskedő provokátor vagy?"

Sajnos nem én vagyok kettônk közül a frusztrált pöcs, nekem senki autója nem fáj ;)

Hrzrasn (törölt) 2009.06.23. 08:31:29

@vmaast: "A közízlést pedig nem Tökölön vizsgálják, hanem Tokyo-ban, Frankfurtban, ha hallottál már ezekről a városokról ;-), vagy más motorshow-k alkalmával."

Ahogy azt Móricka elképzeli. Hány Polo, vagy Swift koncepcióautót láttál már a motorshow-kon? Mint a neve is mutatja, show :) (és ott sem téged kérdeznek meg, hanem a médiavisszhangot figyelik)
Tokiót nem tudom hol van, de remélem Makuhari mond valamit ;)

telekmanci 2009.06.23. 09:36:53

nyugodtan odaírhattad volna a cikk aljára, hogy az mb-magyarország fizetett hirdetését olvashattátok... azon szerencsések közé tartozom aki tulajdonolt már w211-est 2 egész éven át, majd utána ült át egy e60-ba. nyugodtan kijelentem, hogy az e60 fényévekkel megelőzi a w211-est megbízhatóságban, minőségben, vezethetőségben, egyszóval mindenben. törődj bele, hogy ugyanez lesz az új modellek esetében is. elhiszem, hogy a mercedes most jobb, de ha már hasonlatokkal élünk akkor ha a bmw parizer, akkor a mercedes nem lehet több egy szétvizezett 800 forintos akciós pulykasonkánál. várjuk az új téliszalámit. ősszel már kaphatsz belőle ízelítőt a gt formájában... :)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.23. 10:23:08

@Ratnet:
Érthetően mondom, hogy te is megértsd:
Leszarja itt mindenki, hogy téged érdekelnek-e a luxuscikkek (…)vagy sem. Nem érdekli őket. Az már sokkal inkább, hogy olyan kérdésben osztod az észt, amihez szemmel láthatólag nem igazán értesz, vagy rosszul tudod, de ragaszkodsz hozzá. Marketing alapfogalmakat még átnézhetnéd.

Azt mutasd be légy oly’ szíves, hogy hol kezdtem el előtted személyeskedni. Másold már be azt a részt, kérlek alássan.

A „bohóclámpa” tekintetében pedig előbb tájékozódj, mielőtt ismét hülyeséget osztasz.

@vmaast:
Közízlést biztos nem, max a célcsoport(ok) ízlését vizsgálják. A piackutatás nem azt jelenti, hogy megkérdezünk minden hülyét adott témában, hanem azoknak a véleményét, igényeit vizsgálják, akikben potenciális és fizetőképes vevőt látnak. Ez egyrészt a saját, már meglévő vevőbázisuk, valamint a konkurencia megfelelő modelljét vásárlók köre.

Ez egy új E-Classe esetében úgy néz ki, hogy megnézik, mi a jelenlegi E-tulajok véleménye és meglátásai, valamint megpróbálják felderíteni, hogy az A6-os és 5ös tulajdonosok mit várnak egy autótól. Esetleg még megnézik, hogy reális-e a C-Classe/3-as/A-4es/IS tulajokat egy kategóriával feljebb „húzni”, és ha van rá komoly esély, akkor azoknak a véleményét is beteszik a közösbe. Ennyi.

--------------------------------------
Ratnet 2009.06.23. 00:08:44

Tükörbe szoktál-e nézni?

--------------------------------------
vmaast 2009.06.23. 01:00:24

Jól mondod.

kocapecas 2009.06.23. 10:48:16

jah itt is lészen majd ilyen fabetét alól világítós cucc:D csak kicsit komolyabb:P bukta lesz az új e, mert a következő a6 is durva lesz, legalábbis elég gyanús:D

Ratnet 2009.06.23. 11:11:53

@Shadowbull: "Tukorbe neztel-e mar?"

Ugyanez vonatkozik rád is.

Ratnet 2009.06.23. 11:24:13

@Hrzrasn: "Sajnos nem én vagyok kettônk közül a frusztrált pöcs, nekem senki autója nem fáj ;)"

Sajnos lehet, hogy mégiscsak te vagy frusztrált. (Tudod, azok szokták érvek híján lepöcsözni a másikat:-)...)

Egyébiránt csinálhatnál magadnak egy profiloldalt, hogy lássunk belőled valamit. Mindaddig csak arctalan, nagyképű, szárazadatgyüjtő, kockafej vagy aki még egy villáskulcsot sem képes önállóan használni.

Ratnet 2009.06.23. 11:31:02

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

Idézlek: "Minden fórumon kell lennie egy-két ilyen ...nek, akik a nemzet kisembere mezt magunkra öltve jól megmondják a tutit az újgazdag pöcsöknek."

Hát például ez. De akárhogy nézem nem látom,hogy én hol személyeskedtem előbb.
Legyél szíves akkor te azt beidézni.

subtotal 2009.06.23. 11:33:18

És van amikor a célcsoport igényeire is magas ívben tesznek a mérnökök, mint a most kifutott 7-es széria esetében. Az addigi európai tulajok teljesen tönkrementek a forma és tartalom láttán, viszont a BMW letarolta vele Ázsiát. Majd most hogy már megvannak az ottani vevők és lakva megismerték a 7-est, visszatértek egy európai számára is tetszetősebb formavilághoz.

Ti komolyan azt gondoljátok, hogy direkt hülyülnek meg a dizájnerek és gyárak? Hogy ők nem látják amit mi, laikusok látunk? Komolyan azt gondoljátok, hogy a teljes célcsoportnak megfelel ez a formanyelv amit kihozott a Mercedes, viszont a nem célcsoportnak meg pont nem?

Ratnet 2009.06.23. 11:35:54

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: "Az már sokkal inkább, hogy olyan kérdésben osztod az észt, amihez szemmel láthatólag nem igazán értesz, vagy rosszul tudod, de ragaszkodsz hozzá."

Milyen "olyan" kérdésben? Hogy egy autó szép-e vagy ocsmány? Hadd döntsem már el én, és hadd adjak hangot a véleményemnek az általad oly nagyra tartott marketinget figyelmen kívül hagyva.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.23. 11:54:58

@Ratnet:

Az első hozzászólásom, amiben reagáltam rád is, 2009.06.22. 15:20:08-kor volt. A következő 15:42:55-kor. (Csak megjegyzem, eddig mindegyik személyeskedéstől mentes.)

Erre te 16:00:51-kor visszaírtad ezt:
"El kéne tudnod képzelni az olyan embert is akit tényleg nem érdekel a luxus és az anyagi jólétet másban látja mint te. Vannak ilyenek mégha oly furán is hangzik számodra."

Ennyi.

Amit voltál szíves bemásolni, azután ott van egy "(Akinek nem inge, véletlenül se vegye magára.)". Egyrészt ha magadra vetted, valószínűleg nem véletlenül tetted. Másrészt sajnos ez a kegyetlen valóság a fórumokon.


Ratnet 2009.06.23. 11:35:54

Hát már bocsánat, de te tényleg ennyire sötét vagy? Olvasd is el a szöveget, amit neked címeznek, ne csak nézd.

Nem azon vitázunk, hogy szép vagy sem, fogd már fel. Azon vitázunk, hogy nem vagy képes felfogni a gyárak piackutatási mechanizmusait, és az azokban szereplő csoportok prioritásait. Mit nem lehet ezen megérteni, ha egyszer magyarul írom?

Feladtam...

Shadowbull 2009.06.23. 12:14:33

@Ratnet: "De akárhogy nézem nem látom,hogy én hol személyeskedtem előbb. "


Oreg, ezzel nyitottal:

" Fúj de ocsmány, elfolyt arányú, ormótlan ízlésficamos, félresikerült, műmodern két bálna ez. Röhej de igaz amit fentebb írt valaki: Az új Alfa legalább kinéz valahogy. Ez a két 'luxuscikk' meg vállalhatatlan.
A gazdag sznobok megveszik a 'csillag' meg 'propeller' miatt, az meg ugye már nem is érdekes, hogy a presztízs lassan nulla felé konvergál, formailag meg hó'ttbéna kocsiban ülnek. Tényleg tiszta Korea. Ez a Merci lehetne mittomén 'KIA dajcs' néven is forgalomban csak a jelvényt kéne lecserélni.:-)
Nem rajongok különösebben a német autókért de el tudom képzelni, hogy az öreg BMW és Mercedes fanok fintorognak a méltatlan 'utódok' láttán."


Gyakorlatilag "gazdag sznobnak" minositettel minden Mercedes es BMW vasarlot.

Ez utotte ki a biztositekot, nem az, hogy neked nem tetszik.

sb

subtotal 2009.06.23. 12:16:56

@Shadowbull: az egyik jelzője teljesen igaz :)

Ratnet 2009.06.23. 12:22:31

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059:

1. Az általad beidézett mondatom hol volt sértő avagy személyes? A tiéddel ellentétben, ami viszont nem véletlenül hangzott el ugyebár...:-)

2. Hol kérdőjeleztem meg vagy vitáztam én a gyárak piackutatásairól bárkivel is??? (Ezzel kapcsolatban tehát nincs is mit felfognom, mivel a kérdéskör ezen része engem nem érdekel.)

Nem is értem minek bizonygatod nekem az igazad olyan témában ami részemről fel sem vetült.

Attól tartok ezt kicsit benézted vagy összekevered a kommentelőket.:-)

Ez az autó (Merci) kívül-belül csúnya. Ez magánvélemény. Az pedig, hogy eladható-e, sikeres lesz-e, egyrészt engem nem érdekel, másrészt nem lehet előre megjósolni. Kár ezen rugózni és marketingszagúan érvelni.
Egyáltalán arra az érvre, hogy itt sokan nem vagyunk potenciális vásárlói (esetleg még vagy már) egy adott márkának és a márkát nem érdeki a véleményünk, azt felelhetném, hogy akkor ne jelenjen meg többé prémiumautó teszt, mer' minek. Dehát ez ugye hülyeség lenne.

Ratnet 2009.06.23. 12:31:14

@Shadowbull: "Gyakorlatilag "gazdag sznobnak" minositettel minden Mercedes es BMW vasarlot."

Ezt írtam: "A gazdag sznobok megveszik a 'csillag' meg 'propeller' miatt"

Érzed a mondanivalóm és a te értelmezésed közt némi különbséget vagy megcsócsáljam neked?

De hamár így értelmezzük, akkor is áll a véleményem.
1. Aki ilyet vesz újonnan az gazdag? Igen.
2. Vehetne más olcsóbb/szebb/jobb/egyénibb autót de nem teszi mert a jelvény az státusz-szimbólium? Ehen. Tehát...:-)

subtotal 2009.06.23. 12:35:55

@subtotal: egész pontosan mindkettő igaz:

a gazdagok megveszik a jó motorokkal és jó felszereltséggel
a sznobok megveszik full fapadban alapmotorral
csak együtt a kettő nem jön össze.

Mondhatná a másik oldal, hogy a gazdag sznobok Saab-ot és Volvo-t vesznek, esetleg Lancia-t, nehogy már véletlenül átlagos BMW, Mercedes vagy Audi tulajnak nézzék őket.
Ez a másik oldal is beszólhatna, hogy nem venne túlárazott Opelt, Fordot vagy épp Fiat-ot, de ők tudják értékelni azokat a plusz dolgokat, amiket az együttlakás alatt tapasztal az ember a prémium kocsikban és emiatt értik mi a különbség egy Ford Focus és egy Volvo S40 között pl.

Ezen gondolkodj.

Ratnet 2009.06.23. 12:42:29

@subtotal: Kapiskálod a lényeget. Már csak a közös szegmesre kell rátapintani. (gazdag+sznob) Mert bizony van.

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.23. 12:49:17

@Ratnet:

Jaaa, hát úgy valóban meddő a vita, ha észre sem veszed magadon, hogy személyeskedsz... :-P Gratulálok.

Shadowbull 2009.06.23. 12:57:32

@Ratnet: "Vehetne más olcsóbb/szebb/jobb/egyénibb autót de nem teszi mert a jelvény az státusz-szimbólium?"

Aham. Tehat fel se merul benned, hogy ezek az autok valaki szerint jobbak, szebbek a tobbinel?

Alapbol elutasitod azt a lehetoseget, hogy valaki ezert is vesz ilyen autot.

Aki ilyet vesz, az csakis a markajel miatt teszi. (Ugye ehhez kapcsolodva jon elo a kerdes, hogy megis hany ilyen autot vezettel mar eletedben, hogy el tudod donteni, mi a jobb ezeknel es mi nem)

Es meg csodalkozol, hogy kotekednek veled.

sb

Ratnet 2009.06.23. 13:04:36

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Óóó, hát akkor a te 'érzékenységi' faktorodat átvetítve a másik oldal számára ez...

"Amíg szóban ugyan erősek, de (bármilyen) autóvásárlásig csak álmukban jutnak el, addig senkit nem érdekel a véleményük"

..lehetne sértő.

Ráadásul azt hiszem ez előbb volt mint az én állítólagos személyeskedésem.:-)

www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059 2009.06.23. 13:15:28

@Ratnet:

Ha valakinek sértő az igazság, azzal nem tudok foglalkozni. Egyébként jobban én sem tudom mondani, mint Shadowbull tette 12:57:32-kor.

De igazad van, mester. Így kell hozzáállni minden BMW, Mercedes és minden drága prémiumautó tulajhoz, ahogy te teszed. "Köcsög ízlésficamos sznobok, szar autóban." Én kérek elnézést hogy vitázni mertem veled.

Ratnet 2009.06.23. 13:17:48

@Shadowbull: "Aham. Tehat fel se merul benned, hogy ezek az autok valaki szerint jobbak, szebbek a tobbinel?"

De felmerült. Ezért írtam azt: "gazdag sznobok" és nem azt, hogy Mercedes kedvelők/vásárlók.

"Ugye ehhez kapcsolodva jon elo a kerdes, hogy megis hany ilyen autot vezettel mar eletedben"

Igen, vannak ilyen kérdések mint: 'Te hány számítógépet építettél már, hogy véleményt alkothass, hány repülőgépet vezettél már, hogy véleményt alkothass, hány háborúban vettél részt, hogy véleményt alkothass, Magyarországon élsz-e, hogy véleményt alkothass, homoszexuális vagy-e, hogy véleményt alkothass, autóversenyző vagy-e, hogy véleményt alkothass...stb.'

De nyugodj meg, nemcsak vezettem de birtokoltam is mindkét márkából többet is. Valami halvány elképzelésem és személyes tapasztalatom van az autókról és jellegzetes gazdáikról is. Ez utóbbiakról például mindenkinek van. Szerintem.

Ratnet 2009.06.23. 13:26:27

@www.totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=83059: Nem az igazság sértő, hanem a feltételezés. Ez tudod, van akinek kirekesztően hat, feltételezvén, hogy kilátástalan vagy nehéz anyagi helyzetébe a saját tehetségtelenségéből, lustaságából került. Sajnos a világ összetettebb ennél.
Nekem viszont ez nem volt sértő, csupán példaként pendítettem meg, hogy egy vitában részemről simán elfér, míg te nehezményezed ha hasonló felütéssel visszakapod.

Idézlek: "Így kell hozzáállni minden BMW, Mercedes és minden drága prémiumautó tulajhoz, ahogy te teszed. "Köcsög ízlésficamos sznobok, szar autóban."

Látod, ezt hívják csúsztatásnak. Az én véleményem összefoglalva így hangzott: 'A gazdag sznobok, a cikkben szereplő ocsmány autókat is megveszik a jelvény miatt.'

Ezt írtam fentebb, akárhogy is forgatod és színezed.:-)

Shadowbull 2009.06.23. 13:36:20

@Ratnet: "birtokoltam is mindkét márkából többet is."

Vadonas ujan szalonbol vasarolva.

" Valami halvány elképzelésem és személyes tapasztalatom van az autókról és jellegzetes gazdáikról is. Ez utóbbiakról például mindenkinek van. Szerintem. "

Most jonnek a bodzaszedok?

sb

Ratnet 2009.06.23. 13:50:55

@Shadowbull: "Vadonas ujan szalonbol vasarolva."

Szűkited a kört,hogy igazad lehessen?:-)

"Most jonnek a bodzaszedok?"

Miért, rasszista vagy?

kocapecas 2009.06.23. 14:04:31

@Ratnet:

"De nyugodj meg, nemcsak vezettem de birtokoltam is mindkét márkából többet is. Valami halvány elképzelésem és személyes tapasztalatom van az autókról és jellegzetes gazdáikról is. Ez utóbbiakról például mindenkinek van. Szerintem."

akkor te is egy gazdag sznob köcsög vagy nem? ha már volt több mercid meg bmw-d is:D

jellegzetes gazdáik? pontosabban hol? nem hiszem hogy pont a germánok pont a cigóknak gyártanák eme két márkát:D

vagy mert a sok kis szürkeproli szerint aki ilyet vesz az csalta-lopta-hazudta?
hát... mondjuk ez a lehetőség adott mindenki előtt csak van aki meri van aki meg nem... de aki nem annak meg ne járjon a pofája... szerintem!

merthogy általában azok szarozzák ezeket akiknek nem volt ilyen autójuk soha max poszteren a szobája falán és titokban arra rántja rá este a paplan alatt. ugyanis akinek volt-van aszerint többnyire nem lehet annyira szar mert akkor miért venné meg nemde?

nekem is bmw-m van jelenleg és nem érzem magam kisebbnek emiatt:D méghozzá igen a debreceni magisztól újonnan vásárolt:P
és egy mercit w211-et adtam be érte:P

összegezve menj idd meg a kakaódat már belerakták a kedvenc rózsaszín szívószáladat is:D

Ratnet 2009.06.23. 14:21:44

@kocapecas: Agyas.

1. Na jah, használt autót venni mondjuk szeretetből tán mégsem sznobéria, és különösen sok pénz sem kell hozzá.

2. Mi ez a 'ciganyofóbia' itt?:-) Te is rassziszta vagy mint 'sb'? Én nem igazán 'cigókat' látok bunkón közlekedni prémiumautókon...

3. Nem szaroztam, hanem a külalakját szóltam le. Van különbség, ugye. Akinek ilyen autót ábrázoló posztere van a falán 'rárántósnak', az vélhetően Samatha Fox helyett is mondjuk C-3PO-nak akasztana be.:-)

kocapecas 2009.06.23. 14:52:47

@Ratnet:

1. e60-at is lehet használtan venni:D van már belőle majd 6 éves is:P

2. nekem nincs cigányfóbiám csak nem kedvelem őket, főként a 8 gyerekes segélyhajhász fajtát nem:D az adócsaló cigókkal semmi bajom azok legalább elfoglalják magukat:D nem vagyok sb rajongó sem, sőt nem is beszéltem vele össze mert nem ismerem, de közelebb parkolok most az ő álláspontjához, bár néha túlzásokba esik attól függően mennyire pihent az egyén akivel diskurál:D:D:D de nem mond hülyeségeket csak néha kicsit túlságosan beleéli magát:D

3. a poszter nyílván némi túlzás:D csak szemléltetőeszközként használtam:D autóra/val még én se csináltam de ma már talán ez se lenne.....

Shadowbull 2009.06.23. 15:02:50

@Ratnet: "Szűkited a kört,hogy igazad lehessen?:-)"

Nem. Csak a 3 darabbol osszerakott, ugyanennyiszer lebiztositozott X5-sofor nem az autogyar celcsoportja. Majd egyszer menj el Münchenbe a BMW Welt-be, es nezegesd egy fel oracskat, kik veszik at az uj BMW-ket. Na ok a celcsoport, nem a Sztojkafelek.

"Miért, rasszista vagy? "

Nem. Senkit nem utalok azert mert barna a borszine. Azokat utalom, akik nem birnak a tarsadalom normaihoz, torvenyeihez, irott es iratlan egyuttelesi szabalyaihoz alkalmazkodni. Hogy a ciganyok kozott sok ilyen van, arrol en nem tehetek.

sb

Shadowbull 2009.06.23. 15:06:15

@Ratnet: "Akinek ilyen autót ábrázoló posztere van a falán 'rárántósnak', az vélhetően Samatha Fox helyett is mondjuk C-3PO-nak akasztana be.:-)"

Ez viszont jo volt :))

sb

kocapecas 2009.06.23. 15:06:59

Egyébiránt pedig a 211-es télleg szebb/egyedibb volt mint a 212, főleg a bele. De lehet, hogy ez meg megbízhatóbb lesz. A fara mondjuk.... háát nem hittem volna hogy pont a Merci pont az E osztályon ilyet mer fabrikálni. A 211 nem a legmegbízhatóbb volt bár az enyém nem volt azért annyira kehes mint ahogy a legendák írták. Pedig volt benne extra bőven. De a bmw-vel több a csaj:D Csak az asszony meg ne tudja:P

jenko80 2009.06.23. 15:08:46

bocsi, de az 3CPO, bár az én falamon nincs kitéve, bár ezt már az Úristen se mossa le rólam :-))

ez milyen má: www.hasznaltauto.hu/2901530_mercedes-benz_129_1991
SL merci "hivatalos" háromszázdével (lol), és 1900 (!) kg-os VONÓHOROGGAL (ROTLFMAO)

kocapecas 2009.06.23. 15:16:16

@jenko80:

:D:D:D:D:D:D azt a gányt bazdmeeg:D:D:D

Ratnet 2009.06.23. 15:31:54

@Shadowbull: Ha tetszett a hasonlat akkor használd egészséggel.:-) Próbáltam megfogalmazni szóképben...ezekszerint lejött.

Ratnet 2009.06.23. 15:34:39

@jenko80: Szerintem C3PO. Szfrípió-t mondogattam gyerekkoroman nem pedig fríszípiót.

De azé' nézzünk utána!:-)

jenko80 2009.06.23. 15:44:30

@Ratnet: igazad van (26.000 vs 644.000 találat), ezekszerint csak én mondogattam fríszípíót, helytelenül :)
fránya szinkron

Ratnet 2009.06.23. 15:54:07

@jenko80: Rá se ránts. Anno, topolinókoromban én is először Artúr-t, és Tripijó-t értettem.:-)

skinnyslut 2009.06.23. 17:03:39

Én is a Mercedesre szavazok most,hisz egy vadonatúj modell .
Na, meg szeretem a Mercit ( BMW-ket is)pláne az Audit.
Ettől függetlenül nem több ez az irás mint egy bulvármagazinban megjelentetett fizetett hirdetés valami amatőr tollából.
Érthető,ha egy tesztelő kidomborítja a Merci nyilvanvaló előnyeit az viszont mar rettenetesen átlatszó és üvölt a hozza nem értésről ahogy lehúzza a BMW-t és eltúlozza a hibáit.
A műszerfali és ajtóoszlopra tett szellőzőrostélyt valami nagy újítasnak állítja be.
Ezeréves nagy cápa BMW-ken (műszerfal teteje) meg a régi A8-ason is van (ajtóoszlop) szellőzés.Ennek sok köze nincs az auto korához.
Biztos jobb(szerintem is) az új Merci ülése, de hogy a BMW comfortülés kényelmetlen vagy azt a fizikai képtelenséget, hogy egy négyhengeres motornak kisebb lehet a vibrációja mint egy másfélszer nagyobb hathengeresnek itt olvasom a világon először.

A szintén túlzó parizeres címen jót nevettem. Vajon a cikkironak milyen autója lehet? Patkányméreg?

subtotal 2009.06.23. 17:07:01

@Ratnet: Kedves jenko, ratnet azt kérte tőled hogy ne ránts rá sztrípióra :DD

skinnyslut 2009.06.23. 17:10:58

" A fabetét antracitszínű, nem tudom, melyik erdőben vágták ki"

Az SL-ről író kollégánál a pár napja még kék volt az (amúgy sötészürke) antracit.
Itt barna. Gondolom a következő cikkben már piros lesz. :)

skinnyslut 2009.06.23. 17:38:46

@Ratnet:

"A gazdag sznobok megveszik a 'csillag' meg 'propeller' miatt, az meg ugye már nem is érdekes, hogy a presztízs lassan nulla felé konvergál, formailag meg hó'ttbéna kocsiban ülnek."

Szegénykém azt ugye tudod, hogy amit írsz tökéletesen ráillik a SAAB-ra:)
Éppen a SAAB az a márka amit egy időben jó páran pont, hogy csak az individualizmusa miatt vettek (magyarul :sznobéria)csak meg egy időben, pont ez az ami manapság igencsak kiment a divatból, zuhan a prezstízse és az ezredforduló előtti modelljei pedig borzasztó csúnyák voltak.
(Semmi bajom a svéd autókkal a Volvot nagyon szeretem,a faceliftes S60-as kiváló autó, volt szerencscsém hozzá.)

M division 2009.06.23. 17:39:43

Az új e osztályt volt szerencsém vezetni. Elég nagypapás, a beltér kényelmes de ha nem vesszük figyelembe az anyagok minőségét akkor kb egy kia belsejére hasonlít. Nekem nem jött be. Maradok a BMW-nél, még akkor is ha szerintem a mostani 5ös nem a legjobban eltalált BMW.

Ratnet 2009.06.23. 18:30:29

@skinnyslut: Beszéljétek meg egy fentebb Saab témában már nyilatkozó kollégáddal, hogy most presztízs-e a Saab vagy sem, mert őszerinte sosem volt az. Mivel nekem nem 'szívügyem' a Saab, hanem csak a gyermekhurcolós családi kocsim, így ebből a vitából most kimaradnék ha lehet.:-)

Ratnet 2009.06.23. 18:31:58

Bár most, hogy a Koenigsegg megvette, még akármi is lehet.

Shadowbull 2009.06.23. 21:45:28

@Ratnet: Leginkabb egy nagy bukta lesz, de remeljuk a legjobbakat. En szurkolok a Saabnak.

sb

Ratnet 2009.06.23. 22:47:15

@Shadowbull: Én sokkal inkább a Volvo-nak szurkolok. Az inkább szívügyem mint a 'repcsigyár'.:-)

Spiritmonger 2009.06.24. 02:01:50

a szerző által szavazásra bocsátott kérdés megválaszolása egyszerű:

olyan kell, ami kézi váltós, benzines, összkerekes, és vagy 250 lóerős

ja, nem haszonjármű, hanem személyautó

se dízel, se automata, azok a gyerekek játékai

t99thomas 2010.01.04. 20:01:00

A szerző cikke kissé hiányos, mert az egekbe magasztalt mercedes arculata művi és hamis.
Olyan érzésem támadt mintha minden tesztnél rendhagyóan kellene villantani! Persze így majd máskor is kapunk tesztautót, a bajorok pedig megbocsájtják, mert arról majd jövőre zengünk dícsőitő írásokat!

Egyrészt a 18 éves bomba barátnő összehasonlítása anyukámmal nem éppen szerencsés választás. A normálisabb olvasóknak talán ez még sohasem jutott így eszébe.
Másrészt a Mercedes magasztalása, a tényleges információk elhallgatása mellett állja csak meg a helyét:
Valóban tágasabb, több rakodóhelyet tartalmaz, komfortosabb, és újabb, de tegyük hozzá valószínűleg folytatja a Mercedes sajátos minőségpolitikáját, az állandó szervíz igény, a tulajdonost az örületbe kergető állandó szervíz vizitek, még a volumen korlát ellenére is fennállnak, szinte nincs hibátlan, a márkához illő minőségű típusú autójuk!
Aztán ne hallgassuk el a billegő, kanyarban táncoló futóművét- lehetőleg légrugóval -, amnitől normális embernek felláll a szőr a hátán!- márha ismeri a bajor ellenfelet is a valóságban. A nagyobb motorokhoz tartozó 7G tronic sebesség váltónak pedíg semmi keresnivalója nincs a kormány mögött!
Éveken keresztül használtam új! Mercedeseket, mostanában megadatott a Bmw szolgálatait is kipróbálni, így biztosan állíthatom a bajor márkánál is vannak hiányosságok, de azok nem minőségiek, és nem az autó alapvető tulajdonságaiban gyökeredzenek.
Mert azért mégiscsak vezetni és utazni szeretnénk problémamentesen.
Ehhez pedig BMW-re van szükség!
Sajnos! Sajnos?
süti beállítások módosítása