Kell.Bele.Erős

  2009. június 19. - ommm Címkék: mercedes v8 bmw lada drift 2101

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Amikor ez a belső levlistára kikerült, szinte egy emberként emelte magasba hüvelykujjait az egész szerkesztőség, még tán Angéla is. Ez az! Van minden, ami kell: V8 a Mercedestől (márpedig a V8 ugye a pokolban is...), váltó a BMW-től, bódé Togliattiból, kardán, póver, móka és kacagás.

A Lada V8 végre megérkezett, amolyan Mazda-féle zoom-zoom életérzés a magyar garázsból, csak intenzívebben. Az építés egyes fázisainak képanyagából azért kitűnik, hogy kő-kövön nem maradt a motortérben-váltó- és kardánalagútban, de valahogy csak kiadta a végén, az eredmény kétségkívül a kisipar diadala a lehetetlen felett. A kulcsfontosságú helyeken megerősítve, becsövezve, nagy fékekkel.

Gratulálunk, uraim, jöhet a világvége, felkészülve várják.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr61192909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GaspiW123 2009.06.19. 21:04:17

Ja, süti a taxi szabadjelző a tetőn! Ha sárga, akkor az első ajtón a Volántaxi csigája még elférne a rajtszám mellett...

@dy 2009.06.19. 21:09:09

Most mért azon kell vitatkozni, hogy jó/nem jó a Lada???
Erről szól a videó? nem.
Nem is lada. Lada kasztni.Ennyi. Mennyi köze van egy sima zsigához? Komolyan itt vitázni azon, hogy jó vagy nem...
Ugyanolyan (volt) mint ma a swift. (ez lehet sokaknak betesz majd..xD)
Ez az autó jó.Célra amire építették tökéletes. A hayabusá-s Trabit mért nem fikázzátok sehol??? Pedig trabi... :) nem?
Amugy király a gépezet...(mondjuk azok a gumik...)

series_one (törölt) 2009.06.19. 21:09:56

@SickBoy:
jobb, mint a sehogy, de nem sokkal.
gyakorlatilag nem érdemes nekifutni, na.

240D W123 2009.06.19. 21:10:27

Szójjálmámutternakdobjonle szotyira pénzt! Eszméletlen jó a bringa, de a srácnak van még mit tanulnia a pályán. A kocsi nagyon ügyes munka, az ötlet nagyon tetszik.

ritmo105tc 2009.06.19. 21:17:58

a 2.0 motort nem a SEAT fejlesztette.
a FIAt már akkor egy nagy cég volt a seat az csak egy spanyol összeszerelő volt. persze gyártottak is ott de nem fejlesztettek semmit. több fiat tipus is van a régi SEAT-ok közt Pl SEAT Ronda = Fiat Ritmo ( amúgy a ritmó tervei alapján meg az 1-es golf lett)
ÉS ha jó videót néztem a Lotus LADA-ba is FIAT motor került

Ubul1 2009.06.19. 21:22:15

@dennisthemenace:
takarékra mostmár, kint ugyanaz a rétinigger vagy mint itt a Moszkva téri söpredék itthol, a sofőr, whitevanman és trsai ugyanannyira lenézettek, kb annyiért töröd magad, mint idehaza a 75e fizetésű városi buszosok. És az meg még mindig sokadrendű h ki menyit keres, az más kérdés h adott környezetben mennyit ér amit keres. Én is lehetnék császár meg rajcsávó a szaros ukránoknál a hazai röhej pénzemmel, amiből még épp nem rohad meg az ember. Azért kitalálták ezek ám, haladni nem tudsz belőle de megdögleni se, mert akkor kit tesznek a helyedre?
Kockaladája meg az öregapámnak volt évtizedekig, először hivatalból járt azzal, aztán meg '90-2008-ig maszek 2107-tel. Nemigen volt vele gondja, meglepő közönnyel viselte nagyfater rettenet hozzánemértését, és nemtörődömségét. És még ki se rohadt alóla. Ellentétben a úttartás bizonytalan, kormány rettenet és fordulókör pofátlanul nagy a Samarához képest is. Váltó tűrhető, de engem nem zavarnak a szarabb váltók se, idáig sikerült mindegyiket megfelelően használnom, aztán nem azzal kell szórakozni h milyen főzelékben fakanálra hasonlít, akit ez izgat az menjen szart kavargatni egy állami menzára, ott reális élményben lehet része!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2009.06.19. 21:22:16

ha ennyire spéci gépet akar valaki az ruházzon be egy vonohorogra és egy utánfutóra. pályán lehet használni gond nélkül de hivatalosan forgalomba vinni gyakorlatilag esélytelen.

az osztrák szabályok enyhébbek ott lehet vizsgáztatni, de ezek az átalakítások lehet hogy oda is durvák. nameg oda ki kell menni (ki kell vinni trélerrel), kéne kinti ismerős, mert nem úgy megy hogy kivisszük vizsgáztatjuk, szóval kész macera. ha csak driftelni kell akkor nem kell forgalomba helyeztetni, és nincs gond vele, úgy a nyerő

dennisthemenace 2009.06.19. 21:28:03

@Ubul1: Vegyel vissza,vazze;minek iszol,ha nem birod?

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.06.19. 21:35:47

@SickBoy:
Én körülnéznék Angliában, hogy mik ott a szabályok. Hátha ott átmenne a vizsgán. Ha már van EU-s rendszám-forgalmi, talán be lehet varázsolni az országba és átrendszámozni... de nem biztos.

Nálunk tuti, hogy kell átépítési terv. A képek alapján a váltó, hajtáslánc, futómű, fékek és kaszni megerősítések átszámolásával. Esetleg egyedi típusbizonyítvány, fene tudja. Sok pénz, még több idő.

bervas · http://mt10.blog.hu 2009.06.19. 21:37:08

Ja, és a lényeg: az ügymenet eltér az átlagtól, azaz az átlag bürokratának önállóan fog kelleni döntenie. Na, ez az, amitől legalább annyira fél, mint attól, hogy kihűl a reggeli munkaindító kávéja. Súlyos dolgok ezek.

dennisthemenace 2009.06.19. 21:39:18

@bervas: Nana,hogy itt atmenne.Honda V-tech motoros minik,v8-as Sierrak kozott fel sem tunne.Itt emberek alkotjak a szabalyokat,nem vaskalapos barmok,mint otthon.

navera 2009.06.19. 21:40:13

Cool a verda!
Minden szimpátiám és elismerésem a készítőké, aki nem csak akartak vmi újat, hanem képesek is voltak megcsinálni!
Salute!
Nekem egy 2107-es Toscana-m volt, imádtam, állítólag vmi NSZK-ba gyártott lada volt, gyári 5 gangos váltó, gyári BOSCH hátsó spoiler, a tükrök a házukban mozogtak, nem az egész, és egy fájó pont, 2 évig jártam a bontókat, de em kaptam bele a gyári hamutálcát, ami szintén tök más volt, mint a keleti-piacos.
Nagyon szeretem, volt hozzá téli gumim (max (80Km/h-ig), volt hóláncom, egyszer Tirolban is voltam sízni, néztek is, hogy ez micsoda.
Szerethető, imádnivaló autó, hiányzik a hátsókerékhajtás...

SickBoy 2009.06.19. 21:54:49

Hm, én ennyire durva dolgot nem művelnék, semmi vényóc, csak szép kaszniba (ami nyilván egyedi izlésficam kérdése) jó hajtásláncot tennék, viszont mível nem típusazonos, így nyilván ugrik minden a karosszérián kívül és még azt is alakítani, erősíteni kell.
Nomeg elsőkerekes alulmotorizáltból (110-) hátsókerekes tisztességesen meghajtott (180+) lovas gépet faragni, hm-hm, Gyusziszerelő rázza is a fejét, de hát ismer... bolond lyukból, bolond szél fúj... de igen gyorsan ám, és kanyarban is jól fekszik ;o)

Úgy tippelem mire elkékül, 2-3 év, ha nem több. Nyilván beleőszülök és amúgy is kevés hajam marad majd arra, hogy az a hazai bürokráciától hulljon, viszont tényleg most először jutott eszembe, hogy hoppá, jól kitaláltam, de hogy lesz roadlegal?

Mondjuk ha azt veszem, hogy az ősök még sokévet vártak a keleti blokk csodáira, mire átvehették (bármilyen színben, csak legyen már), akkor ez nem is olyan nagy szívás.

Node, az ótó amúgy is szerelem, logikát ne keressen senki.
Aki nem érti, az elsétálhat egy márkakereskedőhöz és vehet magának garisat, lufikkal, ábéessel, meg még sok más hárombetűvel. Kinek mi a Kánaán :o)

Köszönöm a tippeket.

PinaBubus 2009.06.19. 22:39:39

@dennisthemenace: Baby nem veszed észre, h mindenki kötözködik veled?! Egyébként visszatérve a múltkori leveledre, a Peugeot egy trutymó, persze kényelmes - 5 percig ;)

Shadowbull 2009.06.19. 22:41:06

Ez V8?

Nagyon beteg hangja van.

sb

dennisthemenace 2009.06.19. 23:12:42

@PinaBubus: Es akkor mi van?? Hadd kotozkodjon,aki akar..:)
Trutymo?! Ezert ellatom a bajodat....:P

INSIDER 2009.06.19. 23:27:15

Ez volt a SHOW????!!!! Ez egy nagy fos, semmi több; a motor hangja elég beteg, a sofőr szar és valaki majd szóljon neki 1x, hogy ha drift SHOW-t (Muhahahahahaha!!!) tart, használjon spéci drift gumikat, amik füstölnek, mint állat, mert ez így nem több egy megmosolyogtató és szánalmasan béna erőlködésénél, ezenfelül katartikus vizuális élménynek sem nevezném.

Pierre Batka 2009.06.19. 23:48:56

Haha! Kell. Bele. Erős.
Erős a gyanűm, hogy a válasz az életre, a világmindenségre, meg mindenre nem negyvenkettő, hanem a napirajz.

Jose Fonsega 2009.06.19. 23:54:30

Lehet, hogy csak en láttam élőben, de szerintem jobban odabaszott mint akármien e30-as V8-assal! Szerintem!

PinaBubus 2009.06.19. 23:55:01

@dennisthemenace: Bocs, de én ennél nem tudok csúnyábbat :). Viszont biztonságos, ezt állíthatom, volt benne részem, amint megmentette az életemet egy ilyen autó. Elképesztően jól gyűrődik és véd ;), lehet, h ilyet a németek/japánok sem tudnak...

Ratnet 2009.06.20. 00:36:14

Nekem igazából a tradicionális 'rednáá-rednáá' jön be. Ennek meg itt a videón elképesztő fos hangja van. V8 ide vagy oda. Koppányszörcsögést várnék az ilyen videók alatt.:-)

Más: A Lada 2101 és a Fiat 124 nem igazán hasonlítható össze. A Ladát a kemény orosz viszonyokhoz alakították át, mindene robosztusabb, erősebb (a motorja is) és még a hasmagasságát is megnövelték. Ez nem véletlen. Az oroszok nem bénák, hanem célszerűek. És nem mindenük szar, maximum olcsóbban előállítható, szélsőséges viszonyok közt is könnyen szerelhető. Hadi- és rakétaiparban is tökére léptek már pár másik hatalomnak, ezt ne feledjük el.

Személyes kötődésem 'Zsigulilag': '92 óta vannak Ladáim. Bejártam vele az országot kölyökkoromban, később jártam vele külföldön is többször, hiba nélkül gurult, mai szóval: kopó alkatrészeket kért csak.
Versenyeztem vele, mindent kibírt. Karamboloztam vele, túléltem, lábon ment haza. Arra amire ezt a kocsit tervezték, tökéletes.
A mai napig szeretet övezi nálunk a Ladát, olyannyira, hogy (hiába vagyok svédautóbuzi) most is vigyorog egy 'ezerpici' itt a kertemben szépen, zsugormocival, szélesítve, szlalomra felkészítve ahogy illik.:-)
Szerintem 'hobbiszerelősnek' és 'olcsójáccósnak' is ez a legjobb, leghatékonyabb öreg gép. És az asszony is belebolondult a 'Ladafeelingbe' amikor először tette keresztbe a vasat egy versenyen.:-)

A Skoda Rapidhoz meg annyit: (egyébként valóban szép autó volt anno), hogyha tuningolt 110R-t hasonlítgatunk Ladához kedves kollégák, akkor illik azt egy VFTS-el összevetni. Részemről a vilniusi vas a tökösebb.:-)


Ja és: Hóban szinte minden hátsókerekes ugyanúgy viselkedik, ergo ez pont annyira róható fel a Ladának, mint mondjuk egy kortárs BMW-nek, Mercinek vagy akár Ferrarinak. Egyébiránt az elsőkerekes autók béna bucskázását sem nevezném valami elegáns koreográfiának a csúszós talajon.:-)

Az EREDETI 2009.06.20. 01:10:26

gyönyörűséges, tudnak ha akarnak :)

ommm 2009.06.20. 02:52:33

@INSIDER: "használjon spéci drift gumikat, amik füstölnek, mint állat,"

Na most, ugye te sem gondoltad komolyan, hogy azért füstöl a drift-gumi, mert spéci?
Lelövöm a poént: azért füstöl, mert ERŐ és NYOMATÉK csűri-csavarja.

Hacsak nem az übergagyi színes füstű abroncsokra gondolsz. Anyagukban mondjuk azko sem különböznek. "Spéci" driftgumi...:o nézzél szét egy edzésen egyszer...

algi 2009.06.20. 04:09:26

@ommm: Na, jó, de akkor miért nem csinálnak "spéci driftgumikat", amik jobban füstölnek? Mekkora üzlet lenne már.

palelo 2009.06.20. 07:59:30

@Lófasz Hadnagy: Ja "bekaphattyák" avagy vak tjúk is talál szemet.

Önjáró Talajgyalu 2009.06.20. 09:32:48

Normanrls majd lenyomja gyorsulasban az 1.3-as Favorit motoros S100-al, mint rendesen a V6/V8-as ocskavasakat. :PPP Mit er az ero, ha nem uralod (es nincs hatul tapadas).

De amugy szep munka persze. Mondjuk en nem szeretem az idegenmotoros atepiteseket, de ez nagyon kulturalt.

Önjáró Talajgyalu 2009.06.20. 09:37:27

Ja es driftre persze szenzacios. :)

Nancsi 2009.06.20. 12:13:03

dennisthemenace 2009.06.19. 17:18:28:
Azoknak az orosz tervezőknek a seggükbe is több ész szorult, mint a te agyadba. Azért alakították át a digó verdát, hogy tartós legyen kemény használat esetén is. 2 körös fékrendszert azért tettek bele, mert az 1 körös kész életveszély, na persze erre nem vagy büszke. Hátra raktak dobféket, mert olcsó, és abszolúte nincs vele semmi baj se. Nyilván ha valaki rally autót akar belőle csinálni, akkor kicseréli tárcsára - ennyi esze szokott lenni az embereknek.
A lada egy abszolút kiszámítható jármű. Évente 1x kell hozzányúlni:
- olajcsere
- szűrő cserék
- megszakító álló/forgórész cserék, esetleg kábel cserék
2-3 évente:
- sebváltó olaj csere
- gyertya csere
Vizsgák előtt:
- talpas csapszegek cseréje
- szükség esetén lengéscsillapító csere.
Kész, ennyi a lada karbantartás. Meg se kell nézni semmit rajta, ezt megcsinálod, és amíg széjjel nem rohad (ha olyan körülmények között van tartva), addig elmegy. Apám elnőtt egy 1200-est, 20 évesen 350ezer km volt benne amikor eladtuk. Behazudtunk 150ezret, a nepper elhitte. Utána jött egy használt 1500-ös (újat már nem lehetett kapni), most van helyette egy másik 1500-ös. Agyon se lehet őket verni, amíg a rozsda meg nem eszi. A több mint 500ezer km alatt (apám ezt használta a céges volga helyett, hogy spóroljon a benzin pénzen) 1x sem maradt ott az út szélén. Megnézném melyik digó verda tudja ugyanezt.

Dennis01 2009.06.20. 12:36:40

@Nancsi: Megnezheted, mert az osszes korabeli Fiat tudta mindezt, csak akkor nem, ha valami tanyasi paraszt buherator kezebe kerultek.

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.06.20. 12:42:59

"Ugyanolyan (volt) mint ma a swift. (ez lehet sokaknak betesz majd..xD)"

A swiftesek nevében ezt a legnagyobb dicséretnek veszem.

Nekünk három Ladánk volt, sajna, már csak az utolsót vezethettem párszor, aztán, ahogy fentebb leírták, a nyugaton kukázódott Fiatok közül cseréltük le egy olaszból behozottra. De nem Regatára, hanem egy dízel Dunára, ami rémálmaimban az ARO után a második helyet bitorolja. :))

sipike78 · http://www.szabolcsswift.hu 2009.06.20. 12:48:07

Ja, a Ladák előtt meg Skodánk volt, én azt szerettem a legjobban, mert nem volt olyan szögletes, mint a ruszki gépek, és mert az volt az első autónk. :)

Az egyik oldalüvege mai napig megvan, a munkahelyi asztalomon tartom, azon szoktam vágni a papírokat, ha sniccerezek. :)))

m.a 2009.06.20. 12:55:28

@Önjáró Talajgyalu: Az egy gyorsulásra épített célgép, semmi köze a drifthez.

Ratnet 2009.06.20. 14:22:49

@m.a: Egyetértek. Inkább valamelyik turbo-Lada az ominózus reszelt Skoda ellenfele, hamár gyorsulásról van szó.

lavor 2009.06.20. 14:41:21

Király! Az én járművemben ugyanilyen motor és ugyanilyen váltó van, de az nem Lada, hanem 29 éves G Merci. Úgy gyorsul mint állat, és olyan a hangja is...

dr. trafik nomac 2009.06.20. 15:51:06

A video persze nem megy, a legtobb indavideo soha nem mukodik, ellenben minden mas szerverrel nem lehetne csinalni valamit ?!

Nancsi 2009.06.20. 16:35:38

Dennis01 2009.06.20. 12:36:40
Aztán a tanyasi paraszt buherátor mit bír elrontani egy gyertyacserén, hmm?

dennisthemenace 2009.06.20. 20:10:30

@Nancsi: A tipikus magyar paraszt meg azt is kepes elbaszni.Azert hullottak el annak idejen a behozott Ritmok is,mert a magyar taho csak egyet tud;telitalppal tolni neki.

Dennis01 2009.06.20. 21:24:26

@Nancsi: Egy magyar buheratornal egy kis szerviznel is nem az a kerdes, hogy mit tud elrontani, hanem az, hogy mit nem...

csiky944 2009.06.20. 21:35:52

@Nancsi: valamint a zsigulinak van a legjobban megtervezett önindítója
fele annyi áramot vesz fel indítózás közben mint a kispolák-é(ami ugye fiat), mert ugye bigulinak indulnia kell a -35fokban is

Ratnet 2009.06.20. 21:42:35

@dennisthemenace: Szerintem tévedsz. A Ritmo azért kopott ki mert rossz autó volt, főleg a kifejezetten 'keleti' viszonyokra tervezett Ladához képest. Még a Golf 1-esek és a kocka Kadett-ek is százszorta jobb kocsik voltak mint a Ritmo-k.

dennisthemenace 2009.06.20. 22:24:23

@Ratnet: Szerinted.A Ritmo egyetlen baja a kaszni rozsdasodasa volt.Ha a kasznira tobb gondot forditottak volna,a szar,fapados Golf 1 a nyomaba sem ert volna soha.Keleti viszonyok...Az mi?

dennisthemenace 2009.06.20. 22:33:30

@csiky944: A polak oninditoja ugyanaz,mint az otszazas,hatszazase.Magyarul;Sokkal regebben terveztek.Ennyi.

Ratnet 2009.06.20. 22:42:14

@dennisthemenace: Hűha, te messze élsz innen mi? A keleti viszonyok azok, amiken a máshol oly sokra tartott technikák sorra elhasalnak.:-)

csiky944 2009.06.20. 22:46:15

@dennisthemenace: 10év vagy tán annyi sem az eredeti 124-eshez képest
a típust csak a motor mérete miatt írtam
a lényege viszont nem ért el hozzád azthoszem

dennisthemenace 2009.06.21. 00:03:23

@Ratnet: Magyarul;dilettans szerelok,lustasagbol,hozza nem ertesbol,esetleg anyagi kenyszerbol elhanyagolt autok...

dennisthemenace 2009.06.21. 00:04:31

@csiky944: A 124 oninditoja joval kisebb meretu volt,mint a Ladae.

csiky944 2009.06.21. 00:21:28

@dennisthemenace: látom nehéz
tehát
egy 1200cm3 hengerűrtartalmú benzinmotor indítómotorja terhelve fele annyi áramot vesz fel,mint egy 600cm3-es benzinmotor indítómotorja
ebbe pl jobb volt a lada,mint a 124-es

Ratnet 2009.06.21. 00:42:45

@dennisthemenace: Hát persze. Sulykold csak ezt. Tudjuk: mi kelet-európában ragadt prolik mind hülyék vagyunk mindenhez. Amint átlép az ember egy nyugati határt, rögtön nagyságrendekkel nő az IQ, és úgy nő a szakértelem napról-napra mint a szakáll.:-)

Nos, sajnos még ettől sem lesz jobb kocsi a Fiat 124-es vagy a Ritmo mint a Lada. Kevés az a féleszű, akinek ezt be lehet adagolni.:-)

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2009.06.21. 00:50:23

@Lowtyo: Ja, ok. Csak nem rémlett, hogy volt 380SE is.


Amúgy a Bence gyerek (tudod, a srác a karbis Range-el), na ő vett múlthéten egy Volgát, és már túrja hozzá a 3.9 Rover V8-at, ZF automatával, és csak hátul fog kaparni.
De ott NAGYON!!!! :)

skinnyslut 2009.06.21. 03:46:36

@dennisthemenace:

"A tipikus magyar paraszt meg azt is kepes elbaszni.Azert hullottak el annak idejen a behozott Ritmok is,mert a magyar taho csak egyet tud;telitalppal tolni neki."

Szerintem te is az igazi "magyar paraszt vagy" mert:

1. Annak ellenere, hogy egy tipikus senkihazi,kepzetlen kelet-europai vendegmunkas vagy kurva nagy a pofad nagy semmmire.

2.Jatszod a hulyet/nyugatit aki nem ismeri a keleti viszonyokat,de bezzeg tipikusan trabanttal kezdtel meg allami leadott szar fiatokat berheltel.LOL!

3.Valoszinuleg tenyleg hulye vagy -az autokhoz legalabbis- hisz elfelejted, hogy a Ritmo-k a vilag egyik legszarabb, leghirhedtebb, par ev alatt darabjaira hullo(a korabeli fiatokhoz hasonloan)autoi voltak, es a nyolcvanas evek vegere teljesen kikoptak a nyugat-europai utakrol a magyar tahoktol total fuggetlenul.
Huszoneves, strapabiro ladak vilagszerte ezrevel vannak meg, mig az 5 ev koruli Ritmokat mar anno is csak a bontonak vagy a hozzad hasonlo,filleres nyugati autojuktol elszallt melldongetos,ladatszarozova valo,ontudatos balkani pronyoknak tudtak eladni :)

Nem vagyok ladafan (sot sok szempontbol szar autok,de pont,hogy nem a "fosok-fosa" Ritmokhoz kepest, aminek talan egyetlen alkatresze nincs ami ne lenne olcsobb vagy szarabb anyagbol mint mondjuk egy 1500-os ladanak) de azt megfigyeletem, hogy mindig a hozzad hasonlo, egy-ket ezer euros autoban nyomorgo, 126-ik senkiknek a legnagyobb a pofaja ha ladat vagy suzukit kell ocsarolni.

dennisthemenace 2009.06.21. 11:30:30

@csiky944: Mirol beszelsz??? A 124-es 1200 kobcentis volt,nem 600.

dennisthemenace 2009.06.21. 11:36:41

@skinnyslut: A stilusodbol kovetkeztetve pofad az neked van.Senkihazi? Mibol gondolod,nagyarcu,hogy barmiben is kulonb vagy? Ekezet nelkul irsz,gondolom,te sem othon vagy,akkor meg mit jar a szad,mint a kacsa segge?
Kepzetlen? Nagyon jo szakmam van,otthon is megelnek belole,de minek,ha egy normalis orszagban is elhetek?
Azert koptak ki a Ritmok (is),mert itt van penzuk az embereknek cserelgetni az autojukat,nem ugy,mint Mo-n.
A Suzukit nem ismerem,nem is szoltam ra semmit;de a Lada igenis egy fos,csak egy ilyen idiota,nagyarcu seggfej fenyezi meg mint te.LOL

m.a 2009.06.21. 12:15:18

@dennisthemenace: 80as években volt egy Ritmonk, egy Super85. Neked szerintem az életben nem volt ilyen hulladék a birtokodban, mert akkor nem mondanád rá hogy jó autó.

Lada egy elavult és régi autó, ennek ellenére olcsó és megbízható szerkezet, ami minimális költségek mellett elvisz A-ból B-be.

Ratnet 2009.06.21. 12:20:36

@dennisthemenace: "Azert koptak ki a Ritmok (is),mert itt van penzuk az embereknek cserelgetni az autojukat,nem ugy,mint Mo-n."

Azért ezek a 'csóringer magyarok' a Ritmo-kat mégis lecserélték valamiért.:-)

dennisthemenace 2009.06.21. 12:59:28

@m.a: Nekem csak egy 65l volt;Belgiumbol hoztam,rohasta az ajtoi,ennyi.Kuplungot es gumikat csereltem rajta,fekbetetet,egy-ket izzot.Ki mit fog ki.Mercedesben is ki lehet fogni ocskat.

Akarcsak a bicikli,ezen az alapon.

Szsrobert 2009.06.21. 13:11:54

JÍÍÍÍÍÍÍÍHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

Kurvajó a gép! :-DDDD

dennisthemenace 2009.06.21. 13:28:02

@Ratnet: Gondolom,ott is csak ugy vannak az emberek vele,hogy mindig szebbre es jobbra vagynak.Mondjuk,elnezve a magyar hasznaltauto kinalatot,lehet,hogy inkabb eladosodnek es egy uj valamit vennek...

JSHannibal 2009.06.21. 13:39:43

A Ladának 4 óriási problémája van.
1: Sokat fogyaszt egy MAI autóhoz képest
(Kérdés: a maga korában is nagy volt a fogyasztása fajsúlyán belül?)

2: A csapadék a fő ellensége. Szétesik, megrohad, és sok munka helyrehozni, meg néha nem is sikerül túl jól. (A korabeli autók ugyanígy rohadnak, kivéve amik ötször annyiba kerültek, vagy ha garázsoltad.. vagy tévednék?)

3: Ha szemből átmegy rajtad egy IFA, akkor az autót dobhatod a kukába, és nagy valószínűséggel, utána eltemetheted magad is. (Ezt se hasonlítjuk össze mai autókkal, legyünk észnél!)

4: Foglalkozni kell vele. Főleg a demszky-aszfalton hullik szét a futómű, állítódik el a gyújtás, vagy lesz némi kontaktos dolog. Cserélgetni kell a gömbfejet, a csöveket, javítgatni a féket, bár olyan ritkán nem, ha egyszer jól van megcsinálva.

Nem tudok több ellenérvet mondani. De hadd írjam le mellette szóló tapasztalataimat is:

-Fillérekből fenntartom
-Magam szerelem (apámmal, klubtagok segítségeivel, stb..)
-Mellzsebből bármit megveszek hozzá, a használt kaszni elemeket (ajtó) már hetekig is eltart beszerezni.
-Szanaszétszidom az eget mindig, amikor valami (fajsúlyosabbat) először szedek szét rajta, de utána magamon röhögök, megy mint a legózás (csak sajnos még nem jutottam el a motorig, és kasznizni sem tudom, de a többi, és apránként egyre jobban megyeget, ilyen mérnöki izém meg hozém semmiféle nincsen, csak türelmem és szerszám, meg lejtős, fedetlen terep, ami adott.)

Keveset járok vele, és így annyival többet nem költök benzinre, amennyit "spórolok" a fenntartásán, ergó elvagyok vele, eszemben sincsen semmilyen más autót venni.

Motorikus, még megoldatlan problémák miatt a család másik autóját használom hosszabb utakra, egy ugyanolyan korú (1994) opel astra F-et.
A lada 1,5-ös, 5 sebességes, az opel is, de 1,4-es injektoros. Annak a motorjához még az életben nem nyúltunk, de ha valamit szerelni kell rajta, akkor apám is velem együtt szidja az eget, nem beszélve a 10x-es, használtan 20x-os alkatrészárról!
Nincs feelingje, csak a biztonságérzetem nagyobb az opelben, de a Lada kényelmét még nem sikerült megtudnom, mi múlja felül. Az opeltől fáj a valagam, szar helyen van a váltó (túl hátul), zörög-kattog-nyekereg, de azt is szeretem. De közel sem annyira, mint a picivel jobban rohadó 'olcsó szar' Ladámat. Egy napfénytetőt hiányolok belőle nagyon, mert helyenként nem látom magam fölött kényelmesen a lámpát.

Szsrobert 2009.06.21. 14:01:15

A Ladának 4 óriási problémája van.
1: Sokat fogyaszt egy MAI autóhoz képest
(Kérdés: a maga korában is nagy volt a fogyasztása fajsúlyán belül?)

-6,08/100km-t mértem a szilvásváradi túrán. Odafelé 6,5, vissza 5,5 körül volt. Biztos, hogy egy Suzuki alto beérte volna kevesebbel. De azt egy kézzel tolom, a Ladát két kézzel sem könnyű. 25kg kell a megindításához. Aoz képest 6 liter nem sok szerintem.

2: A csapadék a fő ellensége. Szétesik, megrohad, és sok munka helyrehozni, meg néha nem is sikerül túl jól. (A korabeli autók ugyanígy rohadnak, kivéve amik ötször annyiba kerültek, vagy ha garázsoltad.. vagy tévednék?)

-Ez a szemét vas ilyen, rozsdásodik. Rozsdamentes anyagból drága lenne autót építeni.

3: Ha szemből átmegy rajtad egy IFA, akkor az autót dobhatod a kukába, és nagy valószínűséggel, utána eltemetheted magad is. (Ezt se hasonlítjuk össze mai autókkal, legyünk észnél!)

-Ha átmegy rajtad egy IFA, új autóban is megdöglesz.

Marad a szerelgetés, állítgatás a szakszervíz 50000-es számlái helyett. Én szeretel állítgatni. az újba csak beülnék, és semmit nem tudok vele kísérletezni, mert egy műanyag lemezt bámulhatok a motor felett..

Nekem van napfénytető a 2107-en, de nekem nem tetszik. Nappal besüt a nap. Viszont ki lehet dugni rajta a CB-rádió antennakábelét. :-D

dennisthemenace 2009.06.21. 14:07:47

@Szsrobert: A 6 litert meg magad sem hiszed el.

JSHannibal 2009.06.21. 14:26:44

budapest-tokaj-balaton-budapest
1100km
messze 7 liter alatt voltam én is, néztem is, de ugye nem városi fogyasztásról beszélünk
ha az ország akármelyik csücskibe utaznék, csak ebből a porfészekből kikerülni annyi idő, mint az összes maradék út, úgyhogy ez is ennyi.városban szar :(

skinnyslut 2009.06.21. 15:08:11

@dennisthemenace:

"A stilusodbol kovetkeztetve pofad az neked van."
Nyugi, en csak akkor beszelek igy ha egy hozzad hasonlo arrogans niemandrol van szo. Te viszont minden magyart sértegetsz megallas nelkul.

"Senkihazi?"
Persze. A tokeletes mintapeldanya vagy, hiszen kepzettseget nem igenylo segedmukas letetdre folyamatosan sertgeted az otthoniakat ugy, hogy meg vensegedre is chauffeur vagy akit ha esetleg kirugnak a picsaba szaz masik ehenkorasz bevandorlo jut a helyere.

" Mibol gondolod,nagyarcu,hogy barmiben is kulonb vagy?"
Abbban biztosan igen, hogy nem irok olyanokat senkinek mint te:

" Megkeresem soforkent,amit te,nagy magyar ertelmisegi"

Tudod,szorgalommal,folyamatos tanultsaggal(utobbit mondjuk honnan is tudnad?) es ekozben szerzett tudassal, na meg az ehhez szukseges alazattal barki barmit elerhet, komoly es sikeres emeber lehet de a magadfajta arrogans es megkeseredett,egyszeru munkaskent megrekedt senkibol mar nem annyira sok. Pontosabban szólva semmi es senki.
Az meg csak jotanacskent mondom, hogy mikozben te gusztustalan nyalasbol uton-utfelen sinfeled a magyarokat kulfodi ismeroseinek addig ok emiatt nemhogy tobbre fognak tartani, hanem az egszseges nyugati patriotizmusukbol és moralis ertekrendjukbol adodoan szimplan szervilis es szar embernek minositik a hata mogott azt akinek a szulofoldje,nepe es azok veg nelkuli feketitesen, és az ezzel valo bevagodasi szandekon kivul mas temaja nincs.

" Ekezet nelkul irsz,gondolom,te sem othon vagy,akkor meg mit jar a szad,mint a kacsa segge?"

Hja, csak kisse mas statuszban, Honey. Ennek ellenere kozel sincs akkora a pofam mint a magdafajta nullaknak.

"Kepzetlen? Nagyon jo szakmam van,otthon is megelnek belole,de minek,ha egy normalis orszagban is elhetek?"

Kepzelem, micsoda "szakma" lehet,es mekkora spieler lehettel otthon ha most, eleted kora delutanjan gepkocsivezetokent eszed a frissen bevandoroltak izletes kenyeret :)))))))

"Azert koptak ki a Ritmok (is),mert itt van penzuk az embereknek cserelgetni az autojukat,nem ugy,mint Mo-n."

Ertem.
Azt is magyarazd mar meg professzorkam, hogy mas markak illetve tipusok cserelgetesere miert "nem volt penzuk".:)"

"A Suzukit nem ismerem,nem is szoltam ra semmit;de a Lada igenis egy fos,csak egy ilyen idiota,nagyarcu seggfej fenyezi meg mint te.LOL "

En sem nagyon ismerem a suzukikat es nem fenyezek semmit te szerencsetlen,csak tisztaban vagyok a Ladak elonyeivel meg azzal, hogy a Ritmok a legnagyobb szarok modjara par ev alatt eltuntek a szemetben, jo par kategoriatarsaval ellentetben. Ezeket sajnos meg a hulladek szocialista autok nagy resze is tobbszorosen tulelte vilagszerte, mig Ritmobol mutatoba sem maradt.

Szerintem a nagyarcu te vagy, hiszen egy-ket bontasra itelt szar korabbi, vagy egy tizenves csotrogany jelenlegi birtoklasa, na meg a söpredek keleti vendegmunkas-statusz peldatlan és nevetseges buszkeseget, lenezest valt ki beloled, de felo, hogy a seggfej is rad illik, hiszen hulyesegeket beszelsz az autok tartossgarol es ami a nagyobb baj, hogy nem (ekkora pofaval sem)vitted semmire.

Dennis01 2009.06.21. 15:20:01

@skinnyslut: Es te mi jogon szolsz le barkit is, te is ugyanugy leszolod a masikat, te is a sajat igazadat fitogtatod...

dennisthemenace 2009.06.21. 15:32:33

@skinnyslut: "mas statusban,honey"..
Rohejes senki vagy.Frissen bevandorolt? Relativ,de ennek semmi koze a Ladakhoz.Manj,kotekedj a sajat fajtaddal,nagyarcu majom.

skinnyslut 2009.06.21. 16:17:46

@Dennis01:

Én (időközben "szereztem" ékezetet)soha nem szólok le senkit, kivéve az olyan szánalmas nullakat akik Fiat 124-ből és Ritmobol szaroznak le Ladákat és megtűrt , élősködő kuliként nézik le és sértegetik az otthoni magyarokat, mindenfajta műszaki,intellektuális,egzisztenciális vagy ekölcsi jogalap nelkül.

"te is a sajat igazadat fitogtatod... "

Bizonygatom...
A fitogtatás szó egész mást jelent.
Pl. dennisthemenace fitogtatja a magyarok számára elérhetetlen képességeit,bölcs ismereteit és irigylesre méltó társadalmi statusát. XD.

dennisthemenace 2009.06.21. 16:58:07

@skinnyslut: Eloskodo kuli? Kirol beszelsz,te szellemi toplak? Ekezeted mar van,de helysirasbol meg mindig gyenge vagy.A muszaki tudasom esetleg meghaladja a tiedet,ha autorol van szo.En nem nezem le a Ladasokat,csak en nem szeretm a Ladakat,ennyi.Szoval,kicsi rigo,itt befejeztem,nem vagy vitapartnerem.

csiky944 2009.06.21. 19:01:04

@dennisthemenace: látom tényleg nagyon nehéz
tehát egy 600cm3-es fiat motor 2x annyi áramot vesz fel indításkor,mint az 1200cm3-es ladáé(amit ugye átterveztek)
ezek alapján az eredeti 1200-es fiat124-es indítómotor valószínű többet vesz fel,mint a 600-as fiaté

Szsrobert 2009.06.21. 19:39:49

@dennisthemenace:

De, mivel én magam mértem. Természetesen nem a féktelen száguldozás volt utazásunk erőssége ezen érték mérésekor.
2x voltam fent Judapesten. 1x országút, 1x pálya. Az elsőben benne volt a rakparti araszolás is, sebességkorlátozást betartottam. Pályán hazafelé esett, nem száguldoztam.
Autóúton 6,5l, a pályán 6,55-re jött ki 100km-re.

skinnyslut 2009.06.21. 19:40:54

@dennisthemenace:

"Eloskodo kuli? Kirol beszelsz,te szellemi toplak?"

Valami aluliskolázott, frusztrált szerecsétlen melósról aki érthetetlen módon úgy néz le más embereket,nemzetet (ld. diplomások és a magyarok),hogy vénségére lófaszt sem tud felmutatni, semmivel sem több náluk, és úgy szarozza mások autóját,hogy ő maga is kétes hírű, évtizedes hulladékokban kucorogott világ életében.
"Ekezeted mar van,de helysirasbol meg mindig gyenge vagy."

A "helysiras" gondolom nálad valami egyhelyben toporzékolás-félét jelent...:)
Abban hozzád képest - ahogy elnézem- valóban gyenge vagyok :)
"A muszaki tudasom esetleg meghaladja a tiedet,ha autorol van szo."

Meglehet, bár a Ritmoról összehordott hülyeségeidet olvasva egyelőre ennek az ellenkezőjéről vagyok meggyőződve.
"En nem nezem le a Ladasokat,csak en nem szeretm a Ladakat,ennyi."

Nem.Sokadszorra írom le: Te a magyarokat cikized permanensen és a diplomásokat nézed le úgy, hogy eközben semmivel nem vagy több az átlag magyarnál, egy iskolázatlan senki vagy,e mellett Ladákat szarozol le( ami természetesen szíved joga) egy majdhogynem szarabb autó egykori gazdájaként.
Értem én, ezen tényleg nincs mit vitázni.

dennisthemenace 2009.06.21. 19:43:34

@csiky944: Nem egeszen,de mindegy.Mind a 600-as,mind a 124-es,mind a Lada a multe.
Atterveztek? Ja.Nagyobb lett.Sajnos,nem tudom prezentlni neked pontosan,mert az osszes szakleirasom a Fiatokrol Mo-n maradt.De a Lada oninditoja joval tobb aramot vesz fel.

dennisthemenace 2009.06.21. 19:53:14

@Szsrobert: A maga koraban is sok volt,az akkori nyugati kocsikhoz merten. Horvath Ede probalkozott is,eloszor a Hondaval,kesobb az Opellel,egy hazai osszeszerelouzem letesiteserol targyalni.De a hulye elvtarsak megtorpedoztak.Egyebkent;a taxi 124-esem husz evesen kevesebbet evett,mint a batyam negy eves,megkimelt es szervizelt 1200-asa.

Szsrobert 2009.06.21. 19:59:12

Akkor a nagy BMW-k szar autók, mert többet esznek egy Suzukinál? :-)

Szsrobert 2009.06.21. 20:02:58

Én is jobban örülnék, ha 2-3 litert enne, de sajnos nem lehetséges. Csak ha tolom. :-)
Kisebb menetellenállással , optimalizált motorral biztosan tovább csökkenne a fogyasztás, de valószínűleg nem jelentősen.
1dl-ért valószínűleg senki nem fog 80 helyett 50-nel átautózni Magyarországon.
Az elektromos járművek tömeges elterjedésekor jönnek majd rá a néptömegek, mekkora energiafelhasználással is jár a száguldozás.

dennisthemenace 2009.06.21. 20:05:30

@Szsrobert: En nem errol beszeltem...
En egy 1200-as autorol,ami otven kiloval nehezebb volt,mint amirol koppintottak.
Tavalyelott nyaron egy Vectra-val mentem haza.!.8-as,karburatoros,1990-bol.6,7-et evett,igaz,vegig autopalyan.Ehhez kepest a Ladae nem sok?

Szsrobert 2009.06.21. 20:20:42

Jah, 100 felett sokat eszik a Lada a többi autóhoz képest. (A Vectra egyébként is viszonylag jó légellenállású). De nem autópályás elfogóvadásznak terveztél 500kW-osan 4 literes fogyasztással.
Az én Ladám is 90-es.

Nekem az a fontos, hogy lehetőleg fogyasszon minimálisat, legyen megbízható, én is meg tudjam szerelni olcsó alkatrészekkel, elférjünk benne 4-5-en, és legyen hely a csomagoknak túrák alkalmával.
Ha lecserélném, fizetek kapásból 50-et állambácsinak a nagy semmire.
Kis fogyasztású, olcsó alternatíva?
Esetleg régi 1000-es karbis Swift.
A befecsissel már lehet nyitni a pénztárcát szereléskor.

w a s d 2009.06.21. 20:34:45

@dennisthemenace: Úgy hallottam, a Honda ellen az volt az indok, hogy az oroszok épp akkoriban készültek Zsigulit gyártani, és elég az.:D

dennisthemenace 2009.06.21. 21:03:19

@Szsrobert: Miert,mennyi most az atiratas?

dennisthemenace 2009.06.21. 21:04:25

@F/: Igy volt,valahol,egy interjuban le is irta az oreg...

csiky944 2009.06.21. 21:08:47

@dennisthemenace: igen áttervezték baszod,szted hogy a faszba indította volna el szibériába az autót egy nagy áramigényű önindító?főleg a '70 körül gyártott akkumulátorokkal,hmm?
ne legyél már ilyen ember

Szsrobert 2009.06.21. 21:15:14

@dennisthemenace: Meg sem merem nézni. Mz-nél megduplázza a motor árát.

dennisthemenace 2009.06.21. 21:19:05

@csiky944: Honnet a picsabol vszed,hogy a 124-ese nagy aramot vett fel,nagyobbat mint az a ruszki szar???? Becsszora utananezek,mert nem hiszem.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.06.21. 21:19:52

@JSHannibal:
>de a Lada kényelmét még nem sikerült megtudnom, mi múlja felül.

Kívánom neked, hogy ne így halj meg.
Kb. 15 gyártó kb. 100 modelljét lehetne sorolni helyböl.

Szsrobert 2009.06.21. 21:53:15

Milyen szép lenne az élet az állampolgárok lehúzása nélkül. Építhetnénk az autókat, cserélgethetnénk a motorokat...inkább az autóra költeném az átíratási illetéket.

Tényleg: egy 50ezres autóra miért kel ugyanannyit fizetni, mint egy ötmilliósra?

dennisthemenace 2009.06.21. 22:01:16

@Szsrobert: Itt ugy van..A forgalmi egy ket lapbol allo fuzet;mikor megvettem a kocsit,kitoltottuk mindkettot,en elhoztam az egyiket,o elkuldte a masikat a DVLA-nak,ok meg postaztak egy uj forgalmit a nevemre,ennyi..Az atepitesek,nem tudom,hogy mennek,de ismerek egy faszit,Honda motort tett a Minibe.Nyilvan nem ugy megy,mint otthon,ott meg a szarba is belekotnek.

Kutya úr 2009.06.22. 10:41:01

A hangja egy GT1 Corvette(Z06)-ra emlékeztet. Vadállat!!!

a márk 2009.06.22. 15:06:38

@dennisthemenace: ne haragudj, de a "csíra" jelzővel kell illesselek.
40 éve csiszolódik a technika, ennél kiforrotabb autó a mai világban nincs.
Mellesleg elárulom az autóipar 40 év alatt semmit nem fejlődött, maximum megfordítottak 2 gömfejet meg hátul is itt-ott független a felfüggesztés és felhasználtak pár elektromos szart ami élvezhetetlenné teszi a kocsikat.
az én kocsim fél év állás után pöccre indult és kifli alakuan is elment a saját lábán... ja és 100k Hufból kb. újjá építem...

dennisthemenace 2009.06.22. 16:25:54

@a márk: Csira a kedves edes anyukad,kisfiam..Epitsd csak,meg 100 evig,ha ennyire egyszeru vagy.

Szucs Andras 2009.06.23. 02:47:31

Elkepeszto ez a hangvetel es az anyazas. Nem errol kene, hogy szoljon a forum.

Visszaterve az eredeti temara es mellozve akarki munkajanak es edesanyjanak az ocsarolasat, szerintem ezek azok a V8-asok, amik az R107-es SL-ekben es SLC kupekban vannak. Nem lepne meg, ha ezeket raktak volna az akkori S osztalyba es a nyolcvanas evekben inditott hosszu kupeba (nem jut az eszembe a kategoria, de az SLC-t valtotta le).

Nehezen tudom elkepzelni, hogy egy ilyen konnyu kaszniban van ertelme egy ontottvas V8-nak. En direkt vettem SL 280-ast, soros hatost (1983) es igy is rendkivul neheznek talalom az auto orrat. Uresen masfel tonna folott van az enyem, nem hiszem, hogy a V8-asok konnyebbek lennenek, bar arra nem vennek merget, hogy nem hasonlo tomeguek. Az SL Mercedes semmifelekeppen nem nevezheto sportautonak, ezek az autok touring/cruiser kategoriaban megfeleloek, de nem illik hozzajuk a farolgatas, se az aszfalton, sem a rally palyan. Megjegyzem, az SLC-k voltak talan a Mercedes egyetlen sikeres rally autoi, de azok kb. 30-35 centivel nagyobb tengelytavval birnak es termeszetesen a teto jelentosen noveli a szilardsagukat.

Mindenesetre a Lada tulsagosan is keskeny, rovid es konnyu ahhoz a motorhoz. Nem kedvelem a japan autokat kulonosebben, de szerintem ehhez a farolos mulatsaghoz jobban illene valami 2.5-3 liter koruli japan motor. Bar nem ertek hozza.

En eletemben egyszer vezettem Ladat. Az akkori fonokom es jobaratom autojat vezettem Debrecenbol Szegedre es pecsre talan a kilencvenes evek legnagyobb kodeben friss jogsival es fel lampaval. Akkor persze nem esett le a hatsokerekes hajtas elonye es hatranya, de a spartai korulmenyek ellenere is orommel gondolok vissza arra az autoutra. Talan sokan azok kozul, akik ezekbol a Ladakbol ultek at a Samarakba vagy import Kadettekbe, nem is gondoltak volna, hogy egy modernebb formaert es minosegibb belso terert cserebe mekkora elmenyrol mondanak le.

Nem vennek Ladat, szamomra az E30-as BMW-k lenyegesen jobbnak tunnek mindenfele szempontbol. De ha annyira rossz lenne a Lada, nem lett volna ekkora sikere rally korokben. Sot, nekem mindig is ugy tunt, hogy az akkori keleti mezonyben a Lada kiemelkedoen jol teljesitett. Jo ertelemben veve igenytelen es tartos autok voltak. Bar a Nepiteletben a legtobben tiz liter koruli fogyasztasrol beszelnek.

Szsrobert 2009.06.23. 09:46:10

Sor6 3000-es motort el tudnék viselni a Ladámban.
Akkor valóban 10-et enne. :-)
Valamit valamiért. Én elégedett vagyok vele. Amennyi sarcot lehúz az állam, még azon is elgondolkodtam, van-e értelme közúti autót tartani.
Vagy inkább a sarcok fizetése helyett építgetni egy nesajnáldtoljadneki hétvégi élményautót, és inkább kerékpározni a dugóban állás helyett.

a márk 2009.06.23. 12:38:51

@dennisthemenace: Látod, te beszélsz egyszerűségről, miközben te már az anyámmal vagy elfoglalva...

C
S
Í
R
A
!
!

a márk 2009.06.23. 12:41:08

Kár volt egy másodpercet is foglalkoznom a türhő gondolataiddal. Sajnálom, hogy kikezdtem veled, sajnos a hülyék mindíg legyőznek a tapasztalatukkal.

dennisthemenace 2009.06.23. 19:39:37

@a márk: Jaccik a Tompika,Tompika jaccik..:PP
süti beállítások módosítása