Kicsoda Michael Vergers?

  2009. május 29. - ommm Címkék: rekord michael nordschleife radical vergers sr8

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Ismerik? Hallottak már róla? Bevallom, amíg be nem gyűrűzött a Nürburgring körrekord-mánia, addig nem is hallottam róla, pedig az 1969-ben született holland pilóta elég komoly versenyzői múlttal rendelkezik. A LeMans Series LMP2-es kategóriájában bajnok lett 2006-ban, egy évvel később harmadik, a Formula Ford 1600-ban szintén harmadik 2008-ban. A professzionális versenyzést valamikor a nyolcvanas évek végén kezdte.

Karrierjét elnézve talán feltűnik, hogy inkább a könnyű, de erős gépek vonzották, így tán nem véletlen, hogy annak idején, 2005-ben őt kérte fel a Radical Sportscars, hogy az utcára gyártott SR8-ast hajtsa meg a Nordschleifén. Persze tudjuk, hogy a 2.6-os V8-assal hajtott 363 lóerős (mostanra már 380) és 650 kilós Radical inkább versenyautó, ami csak véletlenül keveredett az utcára, de mégis, a tények azok maradnak: 6:55-el azóta is övé a szériagyártású autók leggyorsabb köre. Ez három másodperccel jobb idő, mint amivel Niki Lauda kvalifikálta magát a rajtrács első helyére az 1975-ös Német Nagydíjon.

Hatvanezer font, majdnem 20 millió forint, ennyibe kerül a nyitott koporsó, amivel ez a zseni ilyen kört ment. Kicsit fura és igazságtalan, hogy a nagy időhajszolásban mindenki csak az autókat emlegeti, a pilótákat alig-alig. Pedig a legjobb sportgép is csak egy darab hasznavehetetlen alkatrész, amíg nem ül bele ember. Kár, de mi igyekszünk legalább e módon dicsőíteni nem csak a gépet, hanem az azt alkotó és mesterien kezelő embert is. A Radical honlapján saját kommentárját is hallhatják a körhöz.

Szép volt, Michael.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr771150531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaszacska 2009.05.29. 21:03:08

Jo, de Lauda bacsi 2km-rel tobbet ment azalatt a 3mp alatt.

Ronin_ 2009.05.29. 21:20:32

Ja és közben leégett a haja...

Secnir 2009.05.29. 21:47:30

talan hozzafuznem azt, hogy manyualis sebvaltoval mente eztet a kort...

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.05.29. 21:54:56

Angliában egyedi vizsgát kapott autóról van szó (single vehicle approval).
El lehetne filozofálni róla, hogy ez mennyire szériagyártás.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2009.05.29. 21:56:49

@malenykij polgar:
Persze ez nem csökkenti a köridö nagyszerüségét, mert ráadásul utcai vizsgás gumik voltak rajta.

makmarci 2009.05.29. 21:57:26

ha csak negyed ennyire tudnék vezetni, basszus...

lacza87 (törölt) 2009.05.29. 22:10:51

Érdekes h rekordkísérlet, az SL Mercedes, meg ott "bóklászik" a pályán.

victor vacendak 2009.05.29. 22:19:46

A Radicalt ne emlegessük már azokkal egy lapon, melyek képesek áthajtani egy fekvő rendőrön. És netén két személlyel, meg egy kisebb golftatyóval is elbírnak. Maradjunk annyiban, hogy a szériagyártásúak között egy Viper a leggyorsabb. Még mindig.

Kopi3.14 2009.05.29. 22:43:29

@victor vacendak: maradjunk annyiban, nem teljesen széria az a Viper. vagyis a totál széria modellek közül a Maserati MC12 a leggyorsabb.

kabaka (törölt) 2009.05.29. 22:45:08

Földön van az állam.Bárhol bármilyen körrekord kiválo teljesítmény a maga nemében.

Az EREDETI 2009.05.29. 23:09:13

@Kopi3.14: ami persze már önmagában sem széria, és soha nem lesz annyi belőle az utakon mint a nem széria viperből :)

victor vacendak 2009.05.29. 23:16:06

@Kopi3.14: Tévedsz:
"Just to set things straight, we must note that the brutal 2009 Dodge Viper ACR holds the unofficial production car record on the famed German race track as according to Motortrend, on August 18, 2008, FIA World Touring Car Championship (WTCC) driver Tom Coronel managed to turn the ‘Ring in his fourth attempt in a remarkable 7:22.10"
Azon a Viperen csak az ülések nem széria tartozékok. Minden mást (ez az ACR csomag), így, ahogy ott láttad, megvehetsz.
Egyébként az a durva a Basseng által vezett MC12, Enzo, Koenigsegg és a két a Zonda mind egy privát tulajdonos kollekciójából való. A névet persze titokban tartják...:-D

victor vacendak 2009.05.29. 23:19:21

@victor vacendak: És még annyival kiegészíteném, hogy a legjobbak között messze a két legolcsóbb a ZR1 és a Viper (valamivel lejjebb még ott a Nissan GT-R is). Szóval a fél-egy millió ájrós szupersportkocsik rohadtul nem érik meg az árukat, ha a haldokló amerikai autóipar tucatáruja így leveri őket. Persze a vicc az, hogy pl a csúcs ferrarik felfúggesztését az GM gyártja, és a sokadannyiba kerülő Corvette-ben is megtalálható...

jürgen baromartz 2009.05.29. 23:23:03

hááát igazából bennem elég sok kétség merül fel az ilyen "rekordkísérlet a nordscleifén" című történetek hallatán.

a legerősebb ezek közül: ki az az ember, aki egyáltalán képes egy ilyen hosszú pályán TÖKÉLETESEN végigmenni? fogadni mernék, hogy ebben a körben is ott volt még valahol 3-4 (esetleg még több) másodperc, amit viszont lehetetlen kiautózni, mert valahol mindig "muszáj" hibázni.

victor vacendak 2009.05.29. 23:31:35

@jürgen baromartz: A pilóták jól ismerik a pályát, a videos köröket megtekintve mindenki eldönheti, hogy vajon hibáztak-e a plóták? :-)
A lényeg: amíg mindneki más nagyobbat hibázik, addig él a rekord.

victor vacendak 2009.05.29. 23:38:33

@jürgen baromartz: De ez így van minden technikai sportban, nem?

jürgen baromartz 2009.05.29. 23:49:55

@victor vacendak: nos, végülis de. viszont: ha egyszer rekordokat akarnak állítgatni, és - ahogyan a postban is szó volt róla - elsősorban a technikát akarják tesztelni, és nem a pilótát, akkor ezt miért pont egy olyan helyszínen teszik, ahol a pilóta hibalehetőségeinek határa meglehetősen nagy szórást eredményez(het)? ezt nem értem a dologban.

persze valószínűleg a tudatlanság beszél belőlem, mert bevallom: soha nem mentem még végig a nürburgringen :)

victor vacendak 2009.05.29. 23:56:36

@jürgen baromartz: Megteheted, 22 euro 1 kör. Nagy élmény, még egyszerű autóval is. CSak sajnos hétközben, mikor nyilt a pálya van sebesség korlátozás is. Amúgy Palikék körein mosolyognom kell. Egy könnyű, 245 lovas BMW verseny autóval nem tudtak jobbat menni, mint a Ringtaxis kislány, aki egy nehéz, lomha 210 lovas Jaguárral ment pl a Top Gear-ben...

Kopi3.14 2009.05.30. 00:04:06

@jürgen baromartz: ha megnézed a videot, akkor látszik mennyi alkalommal megcsúszott, illetve a pályán kóricáló biztonsági SL is akadályozta kicsit.

@victor vacendak: az a szám megvan egyébként, amelyikben benne van a teszt. De mintha még valami gép lett volna melléjük, talán Porsche, vagy McLaren Slr.

Kopi3.14 2009.05.30. 00:10:30

Egyébként ha már Nordschleife, ez a durva:
"20,832 m 8:12.62 Honda CBR1000RR Helmut Dähne September 2007 [61] Comparison with Ferrari Enzo (7:25.3)"

victor vacendak 2009.05.30. 00:12:21

@Kopi3.14: Carrera GT.
Mondjuk ezek hibahatáron belül vannak, tehát elvben lehet, hogy ha holnap kimegy újra a pilóta, akkor más a sorrend:
7:24.29 -> Maserati MC12
7:24.65 -> Pagani Zonda F Clubsport
7:25.21 -> Ferrari Enzo
Már alig várom a szeptembert, lesz új kocsi, és újra kimegyünk a pályára...:-D

victor vacendak 2009.05.30. 00:14:06

@Kopi3.14: Motorral lehetetlen ennél gyorsabban menni, túl sok a kanyar. És az a fura, hogy van olyan autó, amielyik bármilyen pályán gyorsabb, mint a legjobb motor.

Andrewboy 2009.05.30. 00:44:44

Miért fura hogy az autók jobb időket mennek? Kanyarsebességben egy motor (ami 2 tenyérnyi felületen érintkezik a pályával) soha nem fogja felvenni a versenyt egy "pályaautóval" aminek 2-3szor szélesebb gumija van és ráadásul 4 db....

bigwhite 2009.05.30. 07:41:50

Kérdésem a szakértő Úrakhoz:
Egy mai F1-es autóval milyen időt lehetne itt elérni ?

sunblind 2009.05.30. 08:41:48

na ennél a videonál többször tényleg csak egykét tomésdzserri részt láttam életemben ...
www.youtube.com/watch?v=Hd9DqCerqT8

Autopeti 2009.05.30. 08:42:11

Érdekes a vitátok,de csak akkor nincs hibalehetőség a pilótában, ha egyenes pályán száguldanának. Az viszont már gyorsulás egy reptéren vagy autópályán,nem pedig versenypályán történő rekordkisérlet. Szóval minden pilóta hibázhat, főleg egy ilyen hosszú szakaszon, de ez benne van.

Mammut8 2009.05.30. 09:19:16

@victor vacendak: a corvette-ben vmi laprugós szar van, biztos nem olyan mint a ferrarikban

star77 2009.05.30. 10:38:34

@Mammut8: laprugós szar?örülnél ha lenne neked egy ilyen laprugós szarod.

xxlpityu 2009.05.30. 11:11:53

Érzésem szerint a srác benne hagyott úgy 3 ezredet...:DDD Nagyon jól nyomta, tök mindegy, hogy széria kocsi vagy sem. Inkább ilyen fickók mellé ültetném be a magyar "sztárocskákat", nem a collner gyufa mellé. A hatás nem maradna el. Emelem kalapom.....

Palex 2009.05.30. 11:24:03

victor vacendak 2009.05.29. 23:56:36
Azt ne feledd, hogy az verseny 4-5km-el hosszabb pályán volt, mert hozzá volt csapva a mai F1-es pálya is. Innen nézve az az idő biza igen jó volt.

gin74tonic 2009.05.30. 13:09:33

corvette-ferrari futomu .... :)

Kopi3.14 2009.05.30. 13:19:38

@victor vacendak: a pályát ismerem, jártam már rajta, elvégre nincs messze Kölnhöz. Mondjuk csak utas voltam. A sofőr meg most építi a játszós autót. :)
Wébert nem kell cikizni, ő jót ment. Tulképpen csak paliklaci votl az égő, már az edzéseken is.
egy idézet haver méljéből:
""Pénteken a verőfényes napsütésben megrendezett kvalifikáción a kategória ötödik helyét jelentő időeredményt Walter Csaba érte el, de a csapat többi versenyzője, Vida János, Wéber Gábor és Palik László is megtett két-két kört a 25,4 kilométeres pályán. Szerencsére a csütörtöki esős edzésen előjött elektronikai problémákat péntekre kijavította a BMW 120d versenyeztetéséért felelős Schubert Motorsport, így egy tökéletesen felkészített autóval gurulhattak ki a pályára a magyarok. Vida szerint beváltak a csapat tanácsadójának, a sokszoros magyar gyorsasági bajnok Cserkuti József tanácsai, aki az autó futómű- és szárnybeállítások mellett a csapat taktikáját is meghatározza a holnapi versenyre.


Egyedül Palik Lászlónak gyűlt meg a baja a keményre beállított, és ezért a kanyarokban kissé izgágán viselkedő autóval, amit a némileg gyengébb edzésideje is igazolt, egy ilyen nehéz viadalon viszont minden megtett kör rengeteg tapasztalatot jelent, így vélhetően holnap ő is gyorsulni fog. Elképzelhető, hogy a biztosabb célba érés miatt valamennyit lágyítanak majd a hátsó felfüggesztéseken éjszaka, hogy féktávokon nyugodtabban viselkedjen a versenyautó, igaz, ez pár tizedet vagy akár másodpercet is jelenthet majd körönként."


Az év autóversenyzője :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))"


@Andrewboy: nem furcsállok, inkább a motor eredményén döbbentem meg nagyon. Tudom milyen trágya pálya motoroknak, pl a két döntött, betonlappal kirakott belsejű ív, ahova normál esetben motor nem mehet be.

@bigwhite: esélyes, hogy nem tudna végigmenni. Teljes sebeséggel legalábbis. De Heidfeld talán két éve ment egy pár demokört, állítólag nem túl rossz eredménnyel. Valami nyolc perc körüli tempóban asszem.

@jürgen baromartz: A pálya a nehézsége miatt lett etalon. Meg az öszetettsége okán is. 20km, rengeteg féktáv, egy részük lejtőn, bukkanó után, trükkös ívek, az autó midnen részét próbára teszi. Futómű tesztelésre ideális, fékekre úgyszitnén, a nagysebeségű futásokat is meg lehet vizsgálni. A nép körében eszméletlen presztízse van. Hétvégente dugig van a környék autóval, sokszor a motorosokat iamán kitiltják. Caterhamesek, angol TVR klub, stb. rendre lejön. láttam már orosz rendszámos Ferrarit, Audi R8-at rohangálni, meg sok egyéb mást is. Eddig a Maserati, Bugatti, Pagani, Ariel, stb. kaliberek hiányoznak, sajna még Enzot sem láttam kinn.
A rangjáról elég elmodnani, hogy a németek kimennek hétvégente nézni a többit körözni? Kiülnek egy-két helyre, mögöttük megjelenik a currywurstos kocsi, a fagyis, ők grilleznek, bambulnak, ülnek a székben. És élvezik családostul az ottlétet.

CSL 2009.05.30. 13:38:56

@bigwhite:
According to F1 Racing magazine of June 2006, BMW engineers had estimated that a BMW-Sauber F1.06 could lap in under 5:15.8[51] which equals to an average of 237 km/h

CSL 2009.05.30. 13:42:18

@victor vacendak:
Esetleg az elektrohidraulikus lengéscsillapítót! Azt sem hiszem hogy ők gyártják csak ők találták ki. Azért egy lengéscsillapító az nem egy egész futómű szerintem..:)

gin74tonic 2009.05.30. 14:51:43

egy corvette ban es egy ferrariban szerintem nincs kozos alkatresz.

Kopi3.14 2009.05.30. 15:15:52

@gin74tonic: dehogynem: a wunderbaum a viszapillantón. :DDD

2009.05.30. 15:48:07

@victor vacendak: A Palik sosem tudott vezetni, csak lóvét toltak a zsebébe. Bármely kicsivel átlag feletti sofőr megcsinálja amit ő. A Weber tényleg tud. A többit nem ismerem.
Ami Sabine Schmitz-et illeti, hát őt sok pasi is csak nézné mit művel. A Furgonna is leveri a Palikot. muhaha
Amúgy ha jól tudom a Heideld ment 5:30 körül monacoi váltóval (ami k@rva rövid).

Peet84 2009.05.30. 15:57:22

http://www.youtube.com/watch?v=0ceX5Wk-zSY

Nick Heidfeld egy köre. Extra rövid váltóval, nem sietősen

victor vacendak 2009.05.30. 17:50:52

@CSL: egyrészt ajánlom a National Geographic 599-esről szóló Gyáróriások epizódját, másrészt, azt hiszem a Top Gear Z06-os tesztjáben is elhangzik, hogy azonos a felfúggesztés lelke. Igen GM találmány, és szabadalom, nem igen gyárthatja más.

victor vacendak 2009.05.30. 17:54:29

@gin74tonic: Az az egy azonos. Sőt a marhabőr is egy forrásból van.

victor vacendak 2009.05.30. 18:01:21

@Mammut8: Az olcsóbb Corvetteben igen, de tudod, létezik a sport trimből többféle, melyeknek ugyan az az elektromagnetikus felfüggesztése. Konrkátan a ZR-1-nek, ami ha jól emlékszem a hatodik leggyorsabb Jim Meroval a Ringen, ua mint az 599-nek. Az európai gőg elsiklik ilyen részletek felett természetesen. Mert ugye amerikában nem értenek az autógyártáshoz. Ez talán igaz a mezei autók terén (bár én ezt is vitatnám), de a sportkocsik között ár/teljesítményben verhetetlenek. És a minőség se rossz. Sokkal élhetőbb egy ZR-1 pl a hétköznapokban (és 3-ad annyit eszik egy szintén GM találmánynak köszönhetően), mint akármelyik Ferka vagy Lambo.

morcosboci 2009.05.30. 18:32:01

Azért egy Corvette nem egy kategória egy Ferrarival! Az amerikai autók konfekciószutykok egy rendes európai sportkocsihoz képest, nem véletlenül járnak az amcsik külföldi autókkal...

victor vacendak 2009.05.30. 19:00:08

@morcosboci: Milyen tekintetben konfekció szutyok? Erősebb, kevesebbet fogyaszt, gyorsabb, van olyan kezes (még is csak a 8x-os ALMS C5 és C6 az alapja), sokkal olcsóbb, a versenypályán gyorsabb az amerikai. Még a legolcsóbb Ferrari esetén is kb 100 ezer euró plusz a presztízs (mert az anyagminőség nem jobb annyival). Te biztos fizetnéd, ha volna, ugye?
Az amcsikról csak annyit, hogy nem feltétlenül járnak külföldi autókkal, ha igen a kkor japánokkal, ami nem igazán külföld, mert minden ott gyártják. Igaz ebben nagy szerepe van a nagyon szigorú dízel-törvényeknek is. Az a néhány BMW, AMG meg Porsche, amit a gazdagabbak megvesznek, nem mérhető a hazai gyárakból kikerült gépek számához.

Goldstein 2009.05.30. 20:46:23

victor vacendak:
A Dodge Viper ACR valójában csalás, nem igazi utcai autó ami attól ilyen gyors elsősorban, hogy versenygumikat azaz speciális slick gumikat raknak rá gyárilag ami semmilyen másik utcai autón nincs, mert pillanat alatt elkopik és cserélni kell..ha megnézed pl. a sima viper SRT 10 köridejét, csak 7.59-et ment, ami ebben a kategóriában szánalmas.....
amúgy a különböző bérelhető versenypályák köridejeit és azok autonkénti összehasonlítása: www.fastestlaps.com

stellaz1 2009.05.31. 08:02:25

Egy utcai sportkocsi a presztizsről és a technikai kifinomultságról szól, nem a köridőkről, hiszen arra jó lenne egy erősebb go-kart is.

Ebben pedig a ferrari verhetelen. Láttál már egymás mellett mondjuk egy corvettet meg egy enzo ferrarit? Közük sincs egymáshoz sem árban, sem kidolgozottságban sem megjelenésben. Mint ahogy suzuki sportot sem hasonlítod monjuk egy rx8-hoz.

hariel 2009.05.31. 08:22:36

Nem Lauda köréhez kellene hasonlítani ezt a kört. Ezen a pályán az abszolút körrekordot Stefan Bellof tartja egy Porsche versenyautóval. Körideje 6:22, 1984-ben (vagy 85-ben?) mente. Sajnos 1985-ben Spában az Eau Rouge-ban összement Jacky Ickx-szel és ... RIP.

hariel 2009.05.31. 08:24:57

Ettől még persze a 6:55 eszméletlen jó idő!

CSL 2009.05.31. 11:39:39

@victor vacendak:
Elhiszed nekem hogy egy lengéscsillapító még nem egyenlő a felfüggesztéssel?

Alf (törölt) 2009.05.31. 19:31:07

jól olvasom, hogy egy forma-1 autó 5:15 alatt menné meg amit ez a csodagép 6:55 alatt?

és azt is, hogy ezt a rekordot egy 1975-ös (34éves) köridővel hasonlítják össze?

pfüm.

Alf (törölt) 2009.05.31. 19:32:44

ez meg nyilván nem utcai autó, nem csak a fekvőrendőr lenne gond, de egy komolyabb kapu/garázsfelhajtóval sem bírkózna meg.

vlevi 2009.05.31. 20:26:17

@victor vacendak:
"7:24.29 -> Maserati MC12
7:24.65 -> Pagani Zonda F Clubsport
7:25.21 -> Ferrari Enzo"

7:22.4 -> Corvette ZR1
Forrás : http://www.egmcartech.com/2008/10/28/corvette-zr1-laps-nurburgring-in-7224-beats-own-time/

vlevi 2009.05.31. 20:36:54

@vlevi: http://www.youtube.com/watch?v=66L36oDfKn8
Manuális (nem szekvenciális) váltóval 7:26.4
Istenbizony, sajnálom szegény autót, úgy odavágódik párszor a bukkanókon.
A csúcssebesség egyébként 177mph a hátsó egyenesben. Lett volna több is, csak jött a kanyar :)))

vlevi 2009.05.31. 20:45:09

@jürgen baromartz:
"soha nem mentem még végig a nürburgringen :)"
Én már igen, sőt versenyeztem is rajta, egy 1976-os évjáratú 911-esel. Annyi a szépséghibája a dolognak, hogy ezt itthon tettem, és a GT Legends-t kell hozzá feltelepíteni :))
Lehet a GTR2-t is, és akkor nyomhatod a Corvette-nek, ferkának, Vipernek, Saleenek, és szólj, melyikkel vagy gyorsabb.
http://www.youtube.com/watch?v=yOnCtIL_MKA
Ja, ez nem én vagyok, csak kb így néz ki a játékban a pálya. Disznó brutál :)))

Riasom 2009.05.31. 21:42:21

@vlevi: GTL-ben szoktam nyomni én is, (Alfa GTA, BMW CSL, ez olyan játék ami mindig együttjár némi mobile.de nézegetéssel :) ), de sajnos csak billentyűzettel, a BMW-vel így eddig 8:26 volt a legjobb "turista" köröm (klasszikust idézve a MÉRÉÉS ez esetben a Bilstein-es hídtól a célegyenes első traverzéig kerül foganatosításra :) ), de sokszor végigmenni se sikerül...

vlevi 2009.06.01. 01:04:57

@Riasom: Billentyűzettel? Kicsit mazochista vagy :)
Az Alfa GTA viszont tényleg király. Nekem annyira megtetszett, hogy beszereztem belőle egy makettet is, épp most festegetem.

Kopi3.14 2009.06.01. 12:24:46

@Alf: a mai modern F1-re nicns tényleges adat, csak egy turistakör Heidfelddel. Sok esetben egyébként a gép lehet fennakadni, pl a két betonlapos döntött kanyarokon.
És nem 6:55, hanem 6:22 (aszem ) a legjobb, Stefan Bellofs érte el, egy Porschéval, 1984-ben.

@vlevi: ezek a pár másodpercek kb a pilóta hibáinak tudhatók be. Ekkora pályán, ha tíz másodpercen belül van két autó, akkor az kvázi azonoan tudja a pályát, annyi szórás a pilóták miatt midnig is lesz benne, egyszerűen a pálya annyira komplex, hogy tökéletes kört nem lehet menni rajta. Nézd meg a Radical videot, azon is látszik, min 3s-t bennehagyott a srác a körben, néhány megcsúszás okán.

CSL 2009.06.01. 15:14:24

@Kopi3.14:
Igen de Lauda még a hosszabb pályán ment Stefan meg a rövidebben..

vlevi 2009.06.01. 18:22:03

@Kopi3.14: "tökéletes kört nem lehet menni rajta. "
Az biztos. A Corvettes videón is van 2-3 olyan epizód, amikor a vezető felemeli a kezét, és "integet", gondolom közben pedig csóválja a fejét és bosszankodik.

Riasom 2009.06.01. 18:34:31

@vlevi: nem mazochizmus, csak sajnos nincs kormányom/pedálom. Inkább benzinre költöm pénzt :)
De így tényleg kínszenvedés. főleg amikor elhúznak mellettem a dobozszerű Lotus Cortinák :()

vlevi 2009.06.01. 21:28:53

@Riasom: Cortinát nem szabad lebecsülni, jó az. Pedig érdemes kormányt venni, ha másért nem, hát azért, hogy tudj egy rendesen driftelni a Mustanggal, mint én Doningtonban :) www.youtube.com/watch?v=zP1n4aZM9p4
süti beállítások módosítása