Malmöben, hol éjjel a vadak...

  2009. április 15. - ommm Címkék: malmö mx5 háromszemélyes

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy

Szia Winkli!
Sajnos egy kicsit bátortalan voltam, és egy pár másodperccel hamarabb exponáltam... Így is azért elég jól látni, hogy a svédországi Malmöben mi a kabriós divat :) Aktív MX-5 NA felhasználóként eléggé tisztában vagyok vele, hogy a srác lábának nem nagyon volt sok helye... Illetve talán már egy 40-nél történő koccanás is halálos lehet...

Az a legérdekesebb, hogy Malmöben azért megállított a rendőr, mert egy "stop" táblánál nem álltam meg biciklivel. 

Legjobbakat!
Janó


A józan, megfontolt svédek?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr151066261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xebulon 2009.04.15. 12:52:39

Mi is post lényege?
Sejtelmesen körbeírta milyen szabálytalanságot követett el a kabriós, de én nem látom...
Piroson ment volna keresztül?

szmoker (Homo Trollicus) 2009.04.15. 12:54:35

"Néz, de nem lát"

De legalább kommentelni tud.

Write-only user.

SsPL71 (törölt) 2009.04.15. 12:58:46

Az a gond, hogy 3man ülnek az MX-ben?

Leadfoot 2009.04.15. 12:58:54

Na, akkor egy kis rávezetés:

1. Hány ülés van egy Mazda MX-5-ben?
2. Hányan ülnek ebben a konkrét példányban?

Rocko- 2009.04.15. 13:24:29

mi a gond? én láttam pug 206 cc-ben 4 ember, elôl két csaj terpeszkedett, hátul ült két férfi, bár azoknak is inkább csak a felsô teste. bepréselve.
a lábaikat sztem a csomagtartóba rakták.

consigliere 2009.04.15. 13:41:03

hogy én mennyire nem szeretem az MX-5-öst..
mér jó az?

Mastadoc 2009.04.15. 14:08:57

A kérdés:

"Hol a tolókocsi?"

A helyes választ elsőnek kommentelő versenyző között kisorsolunk egy ZIL turbó, sematikus ábráját.

Csikós Zsolt 2009.04.15. 14:13:10

@Mastadoc:
A jobb fényszóró helyén. Azért nem látszik, mert le van csukva.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.15. 14:20:08

Ennél sokkal durvábbat látok szinte naponta.

Van a környéken egy Astrás család, 3-4 év körüli kisgyerek rendszeresen a jobb1 padlóján áll, a feje 5 centire a műszerfaltól. Csak remélni tudom, hogy sose kell egy nagyobbat fékeznie apukának, mert annak nem lenne jó vége.

Ja, közben anyuka hátul ül és örül neki, hogy a csemete miylen ügyesen tud utazni. Bekötve természetesen egyikük sincs, gyerekülést szerintem még nem is láttak.


Szerintem ez sokkal nagyobb gáz, mint egy MX-5-ösben harmadikként utazó felnőtt.

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.15. 14:37:14

@scheerti: Ezen a biztonság témán egyébként én pont a napokban sokat gondolgodtam, de nem tudok dűlőre jutni.

- Van egy rakás ismerősöm (illetve mostani autóm fényében csak ilyen van :-D) akinek újabb, drágább, nagyobb = biztonságosabb kocsija van, mint nekünk.
- Viszont az én kölkeim még ebben a rozsdás pléhdobozban is csak a legzsírabb, és tökéletesen bekötött gyerekülésben ülnek. Miközben Merci G kabrióban (=20 milla+) is látok olyat, hogy szabadon áll az üléssorok közt a purdé. A kettő között meg az a számos ismerős található, akik használnak ugyan gyerekülést, de azok nem köthetőek be fixen, és amúgy sem éppen a legbiztonságosabbnak tartott darabok.

- Kérdés: egy baleset esetén kinek van nagyobb esélye? Jó autó - rossz ülés, vagy fordítva?

morphine · http://designpumpa.blog.hu/ 2009.04.15. 14:38:52

A kabrióba harmadikként belülő ember meg szerintem "nincs abban semmi" kategória. A hely annyira szűk, hogy valószínűleg úgyis csak pár sarkot megy, nem 600 kilcsiket, a statisztikai esélye olyan balesetre, amikor tényleg nagy baja lehet így elég elenyésző. Akiket scheerti említett, azok tényleg sokkal durvábbak...

Humphrey 2009.04.15. 14:56:41

"A józan, megfontolt svédek?"

ommm, a poszthoz álatalad hozzáadott érték egyetlen mondat, az is 100% súlyos prosztóság sorok közé rejtve.

kollektív bűnösség? durva általánosítás?

és ha a 3. srác vagy a sofőr épp egy ott nyaraló szlovákiai magyar a haver autójával?

lanciabacci 2009.04.15. 15:59:10

"Az a legérdekesebb, hogy Malmöben azért megállított a rendőr, mert egy "stop" táblánál nem álltam meg biciklivel."

Ebben mégis mi az érdekes? A svéd stop tábla csak ajánlás volna? Esetleg szerinted a bicikli kivételt képez?

Tudod, csak a szokásos rutin: előbb gerenda ki, aztán lehet kárörömködni, hogy Svédországban is csak emberek élnek.

.Adrián. 2009.04.15. 18:32:31

@lanciabacci:

pont most akartam reagalni en is ezt a biciklis reszre. Azt hiszem mindenkire egyforman vonatkozik a KRESZ, ezek szerint akkor a kep bekuldoje szerint nem.

Ratnet 2009.04.15. 22:28:48

@Humphrey: Rátapintasz a lényegre. Az a baj a Totalcar-ral, hogy Winklerek égnek ki, Karották mennek el, s helyettük Ommmok jönnek...
Így lesz a könnyeden szórakoztató emberközeli műfajból, izzadtságszagú muszájújságírás.

Jamieson 2009.04.16. 09:14:43

Lehetett svéd is - akkor kivételként erősíti a szabályt a biztonságosan közlekedő svédekről - de inkább szerintem is vendégmunkás lehet.
süti beállítások módosítása