Eszement dolgok

  2009. április 11. - ommm Címkék: tuning show 2009 tuning show

A szerzőről még nincs információ feltöltve!

A szerző még nem publikált a Totalcaron

Négyhengeres BMW? Ugyan már...
2015-07-30 16:22:46

...mondták nekem sokan, miután lett egy 136 lóerős E30-am. Persze hülyeség, hiszen a könnyű bódéhoz elég

Hétvége a tóparton? Belsőség-találkozó 2015!
2015-07-29 12:04:49

Öregszünk, öregszünk , más nem is jut nagyon eszembe arról, hogy immáron tizenkettedik (!) alkalommal

A trollkirály V8-cal érkezik
2015-06-22 13:58:43

Leborulok, zokogok és megadom a trollkodás brilliánsokkal díszített aranyfokozatát. Hogyan piszkíts bele egy

Szétszórjuk a VIP-jegyeket! Akár a tiéd is lehet egy!
2015-06-08 15:31:58

Úgy, ahogy az AC/DC-nek is egy igazi énekese volt és ahogy a Black Sabbath is csak Bill Warddal az igazi , úgy


Satnya fotós mivoltom okán kissé kuszára sikeredtek az előző poszt képei, ezúttal igyekeztem biztosabb kézzel fogni az apparátot és többször bekéredzkedni a kordonon belülre, ott nagyobb a nyugalom és a keresőbe nem téved unos-untalan valami bámészkodó. Indián standján jó dolgom volt, egyrészt elég tágas, ami nem is csoda, hiszen be kellett férnie a ZIL-nek, platóján a Szöcskével. A ruszki teherautót utoljára 2000-ben láttam, még kopasz sorkatonaként, de már akkor is csak nagyon-nagyon ritkán röffentettük be egyszer-egyszer.

Nem éppen optimális válság-jármű, de szerencsére vannak, akiket ez nem érint: tegnap érkezett saját kerekein. Nem mindennapi látvány lehetett a pénteki forgalomban. Az East Block adásaiból ismert járműveket állították ki, a már említett ZIL-Szöcske kombó mellett itt volt a hihetetlen, fapados Trabant, tetején a működő kisvasúttal. Csak közelebbről megnézve tűnt fel, hogy egy egész komoly közlekedési baleset is történik az állóképen, de nem sikerült rájönnöm, mi a fenét ütött el a kék kisautó. A belső szervek és a fejforma alapján akár egy ufó is lehetne, a részletesség megdöbbentő.

A Fadett mellett egy vérbő, tenyeres-talpas viking asszonyság álldogál, kérdeztem Indiánt, hogy nem tervezi-e felengedni vízzel és bezavarni a fürdőrucis csajokat egy kis pajzánkodásra. Szerinte nem kizárt, ha a tűzcsapot igénybe veheti, akkor holnap lesz mit nézni, tekintve, hogy ezen a standon vannak a kiállítás legszebb lányai. Nem vártam meg, míg szűk lesz a gatyám, ezért továbbálltam.

Ott, A Forma, a jellegzetes, hullámzó övvonal, a hosszú orr, kerek kis lámpák a magas, fitos faron. Ezzel nem veheti fel a versenyt egyik hostess sem, bocsánat, ez egy Corvette Stingray (már egybeírva).

Ami megdöbbentő, hogy ennyi év után is teljesen friss a formaterv, nincs céltalan ív vagy él, minden domborulat valahol születik és valahová tart, hullámzik, törik rajta a reflektorfény, szinte életre kel, mintha azonnal széttépné a könnyű kis héjat a gyönyörűre polírozott small block. A sidepipe már csak hab a tortán. Lehet siratni az amerikai autógyártást.

Éppen a Clarion standja felé tartottam, mikor valami furcsát vettem észre egy remek Golf I mellett álldogálló hölgyön. Aztán rájöttem, hogy a balkezes doni kozákpisztolyként meredező valamik nem a póló alól törnek elő, hanem bizony fizikai mivoltukban láthatóak, tekintve, hogy a pszichedelikus minta csupán testfesték. Férfitársaimmal együtt örültem a klímának. Nem kell hozzá jóstehetség, hogy megmondjam, ez lesz a kiállítás legöbbet fotózott autója.

Régimódi vagyok tán, nem igazán tudom megérteni azokat, akik autójukból koncerttermet gyártanak, én szerény Sennhesereimmel a fejemen, karosszékben élvezem a zenét, de ettől függetlenül néma csodálattal adóztam a Clarion bemutatóautójának. A Beetle kabrió makulátlan, precíz kidolgozásával hívta fel magára a figyelmet. Nagy kedvencem a világos bőr, itt mindent az borít: a műszerfalat, a középkonzolt de még a turbónyomásmérőt is. Le a kalappal.

Ha már ott voltam, nem hagyhattam ki, hogy a MAC Audio lányainak segítségével ne üzenjek a sportvilág egyik közkedvelt személyiségének. Azt mondják, szereti az ilyesmit.

Lassan második köröm végéhez értem, mitagadást kezdtem fáradni, na meg persze jól esett volna betolni egy sült kolbászt, de azért a német delegációt még megnéztem. Airride, koppra ültetett bálnák, hibátlan kidolgozás. Vagy mégsem? Nézegetem a krémszínű, terepmintás S8-ast, mikor valami szemet szúrt.

Bizony, a bal eslő sárvédőíven mintha kicsit felszakadt volna a matricázás. Feltéve ha az. Nem birizgáltam meg, a nem messze álló napszemüveges tulajdonos így is ferde szemmel nézte, ahogy közelről fotózom. Mégis, mit várt? Elég szembetűnő helyen van a gond. Ha mégsem matrica, az esetben el kéne beszélgetni a lakatosával és a fényezőjével egyaránt. Fene tudja, nézzék meg Önök is közelebbről a galériában. Ja, van az is. Persze ez egyedi eset volt, a germán clean-különítmény (franc sem igazodik ki ebben a sok irányzatban) autóiból sugárzott a profizmus. Nemhiába tartják a mozgalom őshazájának.

Azért nekünk, magyaroknak sincs miért szégyenkeznünk. Ha minőségben nem is, azért pofaleszakadási faktorban messze überelünk mindenkit. Itt van például ez a Kispók, ami nem ismeretlen előttünk, hiszen jóformán félkész fázisában már egyszer írtunk róla.

A gyorsulási futamokra épített koporsóba egy BMW M20-as, kétliteres motor van beépítve. Erősen hátratolták, így a hat hengerből négy teljesen belóg az utastérbe. A vezetőülés a néhai hátsó pad síkjáig van visszatolva, a kormánymű mélyen benyúlik a kabinba. Az asztalnyi szélesítés indokolt, hiszen a valaha volt kesztyűtartó helyén sziszegő turbófeltöltő 2 baros nyomás mellett 400 lóerőt présel ki a motorból. Az építő elmondása szerint csak az autó kicsi, ők nagyban gondolkodnak. A begyűjtött trófeákat elnézve egész sikeresen.

Pár méterrel arréb még körbenyálaztam az autót, ami valószínűleg körbeautózná a komplett Tuning Show-felhozatalt, aztán ájultan, porszáraz torokkal és korgó gyomorral rogytam le a kinti büfé padjára. Még egy köröm van, hamarosan jelentkezem, V8 nélkül nem mehetek haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoseg.blog.hu/api/trackback/id/tr741059766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Autopeti 2009.04.11. 19:30:46

Az a Polo ha más színben lenne még el is járkálnék vele...

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.04.11. 19:55:51

Ú, mit vétett az a polák? (egáltalán felismertem a bázismodellt?)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2009.04.11. 20:21:57

>nem hagyhattam ki, hogy a MAC Audio lányainak segítségével ne üzenjek a sportvilág egyik közkedvelt személyiségének

Elmész te a ..., hülye állat:)

Ottopappa 2009.04.11. 20:42:19

"nem hagyhattam ki, hogy a MAC Audio lányainak segítségével ne üzenjek a sportvilág egyik közkedvelt személyiségének"

Inkább a telefonszámukat irattad volna így ki nekünk te marha!!!! :))

biker_kolee 2009.04.11. 21:11:41

@scheerti: Az a legjobb az összes közül. xDDDDDDDDDDDDDDDD

Azzal Golffal megbarátkoznék. :) Ennél meg jobb nőt is fel lehet szedni vele. :D

2009.04.11. 21:44:44

@biker_kolee: Nem olyan rossz az a nő, nézd meg élőben! (a kép rontja) :)

Holnap szétfozózom magam a kiállításon. Muhaha...

political ideology 2009.04.11. 21:55:39

ezek a fura karakterek meg ? jelek mindenhol valami bug?vagy csak Mac el dolgoztok,...oszt kész.

ommm 2009.04.11. 22:22:43

@eManuel: Karakterkódolás-univerzális. A hiba az Ön készlékében van :)

Gyulimali 2009.04.11. 23:41:21

@ommm:
Hááát, nekem is furcsák a betűk... Sztem az "árvíztűrő tükörfúrógép" nem menne.

Rocko- 2009.04.11. 23:56:10

nálam is megy rendesen, nincsenek maces fontok.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2009.04.12. 00:02:57

Üssetek meg, de a Polo színe, különösen hogy matt, nekem bejön. Az meg ott a sárvédőperemen inkább lakatos, mint grafikus után kiált...
A karakterek meg nekem is idióták. Az asztalin is (mondjuk most nem, mert az összehányta magát, tehát azt nem tudom használni), meg a laptopon is. De felfogom logikai játéknak:)).

Hanzsi 2009.04.12. 00:14:22

Jupppíí! Köszönjük a galeriát, várjuk a további tudósításokat...

Nektek ezért még fizetnek is? Vényócakat, meg félpucér csajokat lesegetni, pózoltatni fizetésért.

Karottának igaza volt.

Hanzsi

anyahajókabinajtóhajtogató 2009.04.12. 09:06:00

@Gyulimali: ...én meg a repülőgépanyahajókabinajtóhajtogatókézikészülék-et nézném meg:)

Leadfoot 2009.04.12. 12:31:25

Szerintem a terepasztalon a kék autóból a bekötetlen, szélvédőt kifejelt utas lóg ki véres paca formájában.
süti beállítások módosítása